DAVIDOFF - Agar Blend

دیویدوف آگار بلند

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32709
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیویدوف
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32709
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,450,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«آگار بلند» دومین شاهکار از «بلند کالکشن» دیویدف است؛ کالکشنی که مستقیما از زندگی و ارزش‌های بنیان‌گذار این کمپانی الهام می‌گیرد. زینو دیویدف بیشتر عمرش را برای کاوش در جهان و پیدا کردن ناب‌ترین و نایاب‌ترین ترکیبات عطرسازی و همچنین صنعتگران نابغه صرف کرده است. عشق به خلوص پالایش‌یافته و کیفیت ناب عمیقا در شعار برند دیویدف بازتاب دارد: عشق به تعالی، لذت‌جویی از زندگی. عطرهای «بلند کالکشن» که اولین کالکشن از عطرهای دیویدف هستند، دقیقا به همین بینش ناب ادای احترام می‌کنند.

هر کدام از عطرهای این کالکشن با دقتی بی‌نظیر پیرامون یک نت خاص طراحی شده‌اند و با انتخاب ترکیبات بی‌نهایت مرغوب و پالایش‌یافته به کیفیتی والاتر می‌رسند. روح متین و ظریفی که در طراحی بطری «آگار بلند» موج می‌زند، نقاطه‌مقابل تعادل‌بخشی را در نسبت با کیمیای پیچیده درونش خلق می‌کند. «آگار بلند» با وفاداری به این فلسفه و پیروی از عطر قبلی، یعنی «لیدر بلند»، دقت و مهارت بی‌نظیر برند دیویدف را با یکی از ترکیبات لوکس و شدیدا محبوب شرقی در جهان عطرسازی آمیخته می‌کند؛ ‌یعنی نت برگرفته از چوب عود.

«آگار بلند» برای حرفه‌ای‌ها و متخصصان جهان عطرسازی خلق شده‌ است؛ همان کسانی که اهمیت و کمیاب بودن تفاوت‌های حقیقی و اساسی را در خلق عطرها درک می‌کنند و آن را ارج می‌نهند؛ کسانی که فقط دنبال خاص‌ترین ترکیبات عطرسازی و مهارت‌های استادانه می‌گردند. ذائقه ناب و استایل خاص آنان، احترام و تحسین را برایشان به ارمغان می‌آورد، درحالی که اعتمادبه‌نفس بی‌تکلفشان نیز شخصیتی اغوگرانه و مقاومت‌ناپذیر به آنان می‌بخشد.

الینور ماسنه (استاد عطرسازی و عضو IFF) آمیزه «آگار بلند» را همچون پلی رویایی میان فرهنگ‌های غربی و شرقی خلق کرده است. او برای خلق این عطر،‌ ایده‌ای ناب از یک عطر چوبی و شرقی بی‌نهایت سرمست‌کننده و مایه‌ور را در ذهن داشته است. در نت‌های آغازین «آگار بلند» سویه‌‌ای پیچیده از دارچین به شکل‌گیری درآمدی نسبتا ادویه‌ای کمک کرده که با رایحه سبک میخک هم همراه می‌شود تا سپس به‌واسطه ته‌مایه‌ای از فلفل سیاه، سرشتی خشک‌تر و باطراوت‌تر و سرزنده‌تر به «آگار بلند» بدهد. این قطعه موسیقیایی آغازین در ادامه به نت عود می‌رسد که گران‌بهاترین چوب در سراسر جهان است. عود که  سرشتی ساده اما همزمان پیچیده دارد، نتی شادابی‌آور و فوق‌العاده پُراحساس است که سویه‌های لطیف و ملایم مشهور در میراث عطرسازی شرقی را نمایان می‌کند. عصاره چوب گایاک نیز سویه‌های هیپنوتیزم‌کننده و شیک «آگار بلند» را تقویت می‌سازد و همچنین نت‌های چوبی بالسامیک و لطیف را به آن می‌افزاید. در پس‌رایحه این عطر شگفت‌انگیز هم ترکیباتی جای گرفته‌اند که از وجهه‌ای نمادین در خاورمیانه دارند و رد عودآمیز آن را تقویت می‌کنند. نت لوبان با سرشت دیرپایش در این لایه شیرینی‌اش را با سویه‌های اسرارآمیز و سرمست‌کننده آمبرین و آکورد شاداب کهربا آمیخته می‌سازد.

بطری «آگار بلند» از ظرافتی جاودانه و عمیقا مردانه سرشار است. شیارهای تراش‌خورده در دو سمت بطری شیشه‌ای و سنگین «آگار بلند» که سایه‌هایی شفاف می‌سازند، به رنگ تیره نهفته در صمغ چوب عود اشاره دارند. نام این عطر هم روی ورقه فلزی طلایی‌رنگی درج شده، درحالی که نماد دوگانه حرف D در بالای درپوش فلزی سیاه و طلایی آن می‌درخشد. جعبه خوش‌ساخت «آگار بلند» هم با برچسب و مونوگرام طلایی خاص و همخوانش، کاملا با جلوه باشکوه بطری درونش به سازگاری می‌رسد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیویدوف
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه میخک صدپر ، دارچین ، فلفل
اسانس میانی چوب گایاک، عود
اسانس پایه لوبان ، کهربا، لابدانیوم
نمره کاربران
Agar Blend-دیویدوف آگار بلند
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
8.8
4 رای
پخش بو
8.5
4 رای
طراحی شیشه
8.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیویدوف
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود بر خانم "الیونر مسنت" عاشقت شدم بانو

عطار خالق آگار بلند، کوپر از گارکونس، جاز کلاب، روسین و ایتالین لدر و خیلی از فلکنرهای مموپاریس.
این خانم یکی از اسطوره های زنده ی دنیای عطاریه و من شیفته‌ی هنر و خلاقیتش شدم.
برنامه‌ی خرید عطر تا چند سال آیندم کارهای ایشون خواهد بود.

[EDITED] 1401/09/11 21:25
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی رضاحسین نوری

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه کار واقعا حرفه ای با پرفورمنس خوب من واقعا ازش راضیم عود و دارچین واقعا برجسته س توش و ترکیب جذابی درست کرده
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Amirhossein فاطمه فیضی

سلام.یک مقایسه بین آگار بلند و وود بلند میخوام.
19 آبان 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز وود بلند خیلی خوشبوتر چوبی تر و با کلاس تر از آگار بلنده بنظر من. وود بلند بوی چوبی چرمی و کمی خاکی هم داره که بیشتر شبیه یه عطر نیشه تا یه عطر دیزاینریه معمولی.کار خوش ساخت و با کیفیتیه
19 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی حکایت دوست

سلام
دوستان عزيز لطف مى كنين عطراى گرمى كه فضاى تاريكى دارند رو پيشنهاد كنين ؟
تركيباتى مثل ميخك ، فلفل و چوب. يا كارى مثل همين آگار بلند اما بدون شيرينى اون و تلخ تر. عطرى با فضاى دارك كه احتمالا همه پسند هم نباشه.
خيلى ازتون ممنونم
24 دی 1396 پاسخ تشکر
جناب fuyu سلام ، قبل از هر جوابی یه سر به کامنتهای آقایون ایکاروس - حسن کبیری و م.س. بزنید حتما عطرای بینظیری یافت خواهد شد .
این یکی عطرو هم از من داشته باشید (آکوا دی پارما کلونیا لدر) خیلی تلخ و جذاب و یکی دیگه (جو ووی پاریس پرایوت لبل) خیلی تلخ و زهرماری و دوست داشتنی .

موفق باشید .
24 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : samet fuyu
سلام خدمت دوست عزیز.
آقای خسروی درست میگن این دوستان بر حسب علاقه و میزان تست کارها راهنمای خوبی حتما خواهند بود
اگه کار تلخ دوست دارید کار وازامبا از پرفیوم دمپایر
کار منزوی طلب سالومه از پاپیون
اوهیرا از استفان هامبرت
ممویر از امواج
و اگر از من می شنوید به دنبال کندر ، بخور و روایح دودی باشید
24 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : fuyu حامی
سلام
پوشن از برند دسکوارد ۲ رو امتحان بفرمایید
با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب، البته پخش و ماندگاری متوسط،
با قیمت بالاتر هم سنداستورم از برند پانوژ یا پانوگ شاید نظر شما رو تامین کنه
25 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : fuyu
از همه ي دوستان و پيشنهادات بي نظيرشون ممنونم.
.
مموير از عطر هايي بود كه به جستجو و انتظارش مشغول بودم.
عطري كه هم فضاسازي مي كنه و هم شخصيت پرداز هست. فضاي افسانه اي كه توي اون هنوز موجودات تاريكي به حيات مرئى خودشون ادامه ميدن و طبيعتش از حضور اون ها تاثير گرفته و با استشمام مموير وارد اين سرزمين مي شين.
شخصيت مموير انساني نيست. موجودي است از دنياي زيرين كه تن اش بوي مموير مي دهد. موجودي گرچه تاريك و شر اما ، هنوز اندوه و رنج آفرينش را بر تن دارد.
اي كاش مي تونستم به تمام مردم دنيا يه شيشه از اون رو هديه بدم.
اما اون عطري كه مثل نيمه ي گم شده ي هركس در انتظارش به سر مي برم كمي بيشتر از مموير تلخ تر هست. تلخ به معناي اندوه. توي مموير شاهد اندوه مخلوقي تاريك هستيم در سرزميني افسانه اي ، شايد اون عطري كه توي ذهنم روايح مبهم و دوري ازش به وجود ميان و اجازه ي نزديكي نمي دن و نمي تونم ( و يا شايد هنوز آماده نيستم ) تا وارد هم نشيني با اون بشم ، از رنج و اندوه خالق از آفرينش برخاسته باشه.

هنوز از پيشنهادات بزرگواران استقبال مي كنم و قدر شناسشون هستم و نسبت به تست اون ها در حد توانم اقدام مي كنم.
01 بهمن 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش سپهر

در پاسخ به اقای ارش کریمی
اگار بلاند را بنده بلایند بای کردم با بوی عودوفلفل ودارچین که دارای پخش بوی خوب وماندگاری بالایی است من ابتدا عطر را نپسندیدم و اونو به دامادمون بخشیدم اما الان هر موقع اونو میبینم که این عطر را زده به وجد میام تعجبم از اینه که وقتی خودم استفاده کردم خوشم نیومد اما الان نه تنها خودم بلکه بقیه خانواده از عطرش تعریف میکنم خلاصه اگر بوی عودی ودارچینی رو دوست دارید عطر خوبیه ولی به نظر بنده حتما باید تست بشه
25 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مهربد
ممنون عليرضاي عزيز.
27 مهر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟