JACQUES BOGART - One Man Show Oud Edition

جکس بوگارت وان من شو عود ادیشن

مردانه
کد کالا : ATR-32550
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جکس بوگارت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32550
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«وان من شو عود ادیشن» از عطرهای کمپانی جکس بوگارت است که در سال 2014 عرضه شد و اثربخشی فوق‌العاده خیره‌کننده‌ای دارد. این عطر آروماتیک و چوبی، تضاد جالبی با عطر اصلی و چایپر «وان من شو 1980»‌ می‌سازد. آمیزه شاهکار و حرفه‌ای «عود ادیشن» بهتر از همه در پاییز و زمستان خودنمایی می‌کند و خصوصا اگر شب‌ها استفاده شود، حالت مردانه خاصش شما را کاملا از دیگران متمایز خواهد کرد. رایحه‌های ترنج، آویشن سرخ و صمغ گالبانیوم در نت‌های اولیه این عطر جای گرفته‌اند و رایحه‌های گل شمعدانی، ‌عود و ادویه‌های مختلف هم در نت‌های میانی. پس‌رایحه «عود ادیشن» نیز با توجه به سرشاری نیرومند و غلیظ نت‌های پایه (چرم، پاپیروس و نعناع هندی) به کیفیتی خاص رسیده است. پخش بوی جذاب و ماندگاری بالا از ویژگی‌های برتر این عطر شگفت‌انگیز است. 

برند جکس بوگارت
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، آویشن ، صمغ گالبانیوم
اسانس میانی شمعدانی ، ادویه جات معطر، عود
اسانس پایه نعناع هندی ، چرم ، پاپیروس
نمره کاربران
One Man Show Oud Edition-جکس بوگارت وان من شو عود ادیشن
رایحه
6.5
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جکس بوگارت
نظرات کاربران (19 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
به جناب کبیری
مجددا سلام،ممنون از توضیحات خوب و مفیدتون،من منظورتون رو از 10 میل 10 هزار تومن متوجه نشدم،آیا منظورتون همون اسانس های توی بازاره؟؟راستش من قبلا اسانس استفاده میکردم ولی گرمی 3تومن بود از مغازه ی صرفا عطرفروشی و جای شیک و نه از دست فروش ها و مغازه هایی که گیر سر و همه چیم کنارش میفروشن و سالی 10 بار تغییر کاربری میدن و گرمی 800 تومن، کاملا هم قابل تشخیص بود تفاوتشون...
در مورد ادکلن های اماراتی فیک که معمولا هم مال کارهای معروفن و میدن 30 تا 40 یا 50 تومن از فرد موثقی شنیدم که قسم میخورد میارنشون 9 تومن...به نظرم یه نوع سم معطر محسوب میشه!!!
آره به نظرم کسی که مشکل مالی نداره حتما باید بعد از استفاده از کارای دیزاینریه خوب بره سراغ کارای نیش.
26 شهریور 1395 پاسخ تشکر
به talion
دوست عزیز،منظورم از گرمی همون اسانس هست و قیمتشون رو نمیدونم.
به هر حال فوق العاده خطرناک و مضر هستند.ایکاروس عزیز هم گفتند که از مصرف دخانیات زیانبارترند و حتی روی ظروف اصلی آنها نوشته شده : بدون دستکش از تماس با این مواد خودداری شود!
26 شهریور 1395 پاسخ تشکر
باز هم سلام عرض میکنم و ممنون بابت نظرات و توضیحات خوب شما دوستان عزیز،تا حدودی همون موقع هم با سن کمم و بدون اینکه اطلاعات زیادی داشته باشم کم و بیش این چیزا رو حدس میزدم و هروقت با فروشنده مطرحش میکردم(که اتفاقا با همین کار حسابی پول دار هم شده بودن)میگفت این حرفا رو لابی ثروتمند وارد کننده ی ادکلن و کسایی که سودشون از فروش ادکلن هاست بین مردم باب میکنند تا سود خودشون بیشتر بشه و کسی دیگه اسانس نخره...حالا اصلن چطوری میسازن این ها رو که انقدر هم بوشون شبیه ادکلن های اصله؟؟!!!
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
جالبه تازه بعضی وقتا در کمال پررویی میگفت این حسادت خانواده های پول داره که میخوان استفاده از عطر و ادکلن فقط واسه خودشون باشه مثل حروف فرانسوی که نوشته میشن و تلفظ نمیشن یا جور دیگری تلفظ میشن که اون موقع واسه سخت کردن یادگیری دور نگه داشتن قشر پایین دست تر جامعه از تحصیل توسط خانواده های ثروتمند و اشرافی بوده!!!!!!!:)
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

ما یکسری شو من داریم‌که اندازه نخود از عطر متوجه نمیشن اما بوگارت رو مورد تمسخر قرار‌میدن. بعد از "بوگارت فور‌ من" از این برنداین‌کار‌هم یکی‌ا ز کارهای بسیار خوب بین "دیزاینری‌های ارزان قیمت" هست. با نادانی و سفاهت سیلور سنت رو مورد تمسخر قرار میدن حال آنکه سیلور سنت با قیمت پانزده دلاریش به راحتی سالهای بسیاری بدون حتی یک اخطار بهداشتی یا کیفی و بدون ریفرموله شدن از ایفرا مجوز تولید میگیره.‌ رایحه ش ممکنه برای خیلی ها مساعد و مناسب‌نباشه. این بحث قابل‌احترامی‌هست‌اما مجوزی برای این نیست که اون رو آشغال بدونیم. چون واقعا آشغال نیست. ما عطرهای بسیار بسیار‌معروف و گرانی رو داشتیم که به راحتی از ادامه ی تولیدشون ممانعت شده چرا که مواد اولیه شون مضر بودن. ولی این اتفاق در ارتباط با سیلور‌سنت نمیفته‌. بوگارت فو‌رمن‌که بهترین‌کار‌این‌برند هست یکی از کمک کنندگان به مسیر عطرسازی بوده.
سوال اینجاست : دیور، شنل، کرید ، تام فورد و دیگران با پانزده دلار چی میتونستن بسازن؟؟؟ اصلا بوگارت بدبوترین عطر دنیا.‌ قبول. آیا اونها میتونستن بدبوترین عطر دنیا رو بسازن اما مجوز سلامت و تولید از ایفرا رو بگیره؟؟؟ خیلی بعیده؟ خیلی زیاد بعیده. نزدیک به محال.
دوری کنید از این جور افرادی که دهان بزرگ‌و ذهن‌کوچکی دارن. این کار بوگارت رو تست کنید. در حیطه عطرهای دیزاینری ارزان برای اونهایی که بودجه ی کافی برای خرید عطر ندارن ولی نمیخوان هم که تن به آشغال های فیک‌اماراتی یا عطرهای گرمی بی‌کیفیت و مصر بدن میتونه گزینه مناسب و سالمی باشه اگر‌رایحه ش رو بپسندن.‌
26 شهریور 1395 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مجید جلیلوند احمدرضا همتی
ایکاروس جان
سلام و مقدمت گلباران ،من یه کار تست داشتم به نام Mon Numero 10
علیرغم تم ادویه ای این کار خیلی خوشم اومد.من بغیر از Timbuktu دنبال یه کار تلخ از برتراند دوشافو بودم و به این کار برخوردم.به نظرم کلاسیک،غنی و زیبا اومد این کار.منو هم به یاد شنل اگویست انداخت که به نظرم Mon Numero اجرای مدرنتر و بهتری داره.
خواهشم اینه اگه برات میسره ،توضیح و نظر شما رو هم بدونم.پیشاپیش بینهایت سپاسگزار و قدردانتم.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
حسن خان‌کبیری عزیز سلام
مون نومر ۱۰ کار‌خوبیه. منتها پرفورمنس محکمی نداره. عطر ناگهان انگار یه حایی خسته میشه. عطر با صلابتی‌نیست و من دوستش ندارم چندان. کارای خوب برای شما آنقدر زیاد هستن که بشینیم تا صبح بنویسیم و تمام‌نشن. از قضا بهترین عطرها برای شما نسخه های وینتیج عطرهایی هستن که دیگه تولید نمیشن. قدرت و نفوذی که پچو از جین پچو (وینتیج) داره هرگز حتی یک سومش رو سایکدلیک جووی نداره‌.
Cuiron pour homme helmut lang
Patou - jean patou 1980
Journey man -soivohle
Worth pour homme
Blask humeicki and graed
و خیلی خیلی خیلی عطرای دیگه که من کانلا رندوم چندتاشونو نوشتم. .‌خیلی از عطرای گرلن و روچز و آرامیس. منتها اینها ایران بیشترشون پیدا نمیشن. برای همینه میگم صبوری کنید‌.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سانیار رابین هود
ایکاروس عزیزم درود بر شما.ایرانی ها در دهه شصت خیلی با one man show از ژاک بوگارت خاطره دارن. این عطر من رو به دوران کودکی و منزل یکی از بستگان در محله قدیمی تهران(مختاری ، پایین میدون شاهپور میبره). اولین بار رایحه این عطر رو ا ونجا استشمام کردم. یکی از اقوام که ده سالی از من بزرگتر بود این عطر رو داشت وقتی استفاده میکرد مست میشدم. سال 67 هنوز دوازده سالم پر نشده بود که پولهام رو جمع کردم و 50 میلش رو اگه اشتباه نکنم 800 تومن خریدم. این اولین عطر من بود و هنوزم که هنوزه خیلی بهش علاقه دارم. چند وقت پیش به یاد گذشته دوباره گرفتمش .هنوز هم قابل احترام ، باوقار و خاطره انگیزه. انقدر از این عطر بد گفته بودن که شهامت نوشتن راجع بهش رو نداشتم. ایکاروس جان از این که نوع نگاهمان به عطر رو اصلاح کردی بسیار از شما سپاسگزارم. برقرار و پاینده باشی.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رابین هود ‌آرش
ایکاروس دوست و برادر عزیزم
به به دستت درد نکنه با معرفی این پنج کار .خوب میدونم که همگی شاهکار ند و هماهنگ با کاراکترم.اگر حتی نشه توی تهران پیداشون کنم ،یادداشتشون کردم برای وقتی که سفر خارج برام پیش بیاد.
پیشتر هم دو کار بم معرفی کردی : Russian Tea و Montecristo به همراه Unum Lavs که فقط تونستم سمپل اونوم لاوز رو تهیه کنم و در لیست خریدم هست.دو کار برند ماسک رو هم در سفر به تهران حتماً تست خواهم کرد.
باز هم ممنون و انشااله هر جا که هستی شاد،پیروز و سلامت باشی ایکاروس جان
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیز سلام
بحث ریفرموله پیش اومد گفتم سوالی که مدتیه تو ذهنم هست رو بپرسم
ازتون یاد گرفتم که یکی از دلایل ریفرموله شدن عطر ها تذکر ایفرا هست جهت تغییر برخی ترکیبات مضر
و از طرفی خیلی وقتا ما دنبال نسخه های پیش از ریفرموله عطر ها هستیم چون اونا رو با کیفیت تر یا خوش رایحه تر میدونیم
خب آیا این کار اصولا درسته ؟ وقتی به دلایل مرتبط با سلامتی عطر ریفرموله شده چرا ما باید بریم دنبال نسخه ای که مضر هست ؟ هرچقدر هم که با کیفیت تر باشه
ممنون میشم دوستان دیگه هم اگه نظری دارن تو بحث شرکت کنن. چرا که اکثرا میبینیم طرفداران نسخه قدیمی بیشتر از نسخه اصلی هست . دیور اوم اسپرت 2008 به 2012 ترجیح داده میشه . آمواژ های قدیمی (درب غیر آهنربایی) به جدید ها ترجیح داده میشن و این لیست همینطور ادامه داره
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
ایکاروس عزیز سلام
بحث ریفرموله پیش اومد گفتم سوالی که مدتیه تو ذهنم هست رو بپرسم
ازتون یاد گرفتم که یکی از دلایل ریفرموله شدن عطر ها تذکر ایفرا هست جهت تغییر برخی ترکیبات مضر
و از طرفی خیلی وقتا ما دنبال نسخه های پیش از ریفرموله عطر ها هستیم چون اونا رو با کیفیت تر یا خوش رایحه تر میدونیم
خب آیا این کار اصولا درسته ؟ وقتی به دلایل مرتبط با سلامتی عطر ریفرموله شده چرا ما باید بریم دنبال نسخه ای که مضر هست ؟ هرچقدر هم که با کیفیت تر باشه
ممنون میشم دوستان دیگه هم اگه نظری دارن تو بحث شرکت کنن. چرا که اکثرا میبینیم طرفداران نسخه قدیمی بیشتر از نسخه جدید هست . دیور اوم اسپرت 2008 به 2012 ترجیح داده میشه . آمواژ های قدیمی (درب غیر آهنربایی) به جدید ها ترجیح داده میشن و این لیست همینطور ادامه داره
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
به skywalker
سلام دوست عزیز،سوال بسیار خوبی مطرح کردی چون این سوال منم بود.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Skywalker عزیز سلام. سوالتون ابعاد مختلفی داره که بحث جامعش رو موکول میکنیم به فروم عطر افشان اگر ایجاد بشه. بسور خلاصه من یک‌مرور دیگه به حرفهام کنم. ریفرموله علل مختلفی داره. ایفرا ، جیودتن، اف دی ای و غیره سالیانه مطالعاتی بر سلامت مواد مختلف انجام میدن. یا گزارش هایی مبنی بر بیماری زایی بعضی نت ها میرسه . نتیجه یا میشه Restriction یعنی محدودیت غلظت مورد استفاده یا میشه prohibitionکه در‌نتیجه منع میشه استفاده از اون ماده در عطرها.
اما این یکی از دلایل ریفرموله ست. در معرص انقراض گرفتن بعضی گونه ها علت دیگری‌میتونه باشه. بعضی مواقع هم این یک سیاست اقتصادی برای اون برند هست. تا توجه به دیگر‌محصولاتش یا توجه به فلنکرهای اون محصول بیشتر بشه.
اما اینکه دیگران چرا ترجیح میدن که عطرشون وینتیج باشه بیستر به سبب این هست که یا با رایحه ی اصلیش خاطره دارن یا احتمالا از پخش بوی نسخه های جدیدترش شکایت دارن. اینکه این طرز فکر غلط هست یا صحیح هست نقدش بر‌عهده من نیست. کما اینکه مردم سیگار‌ هم میکشن کما اینکه اطلاع دارن مضره یا فست فود مصرف میکنن و الخ...
اینکه چرا من بعضا نسخه های وینتیج رو پیشنهاد میدم به این خاطر هست که اون نسخه ها به دلیل مسائل بهداشتی ریفرموله نشدن. بلکه سیاست هیچ برندی تاکید بر تولید یک عطر برای یک دوره ی سی چهل ساله نیست. در نهایت بایستی اون رو از چرخه در بیارن.و البته این عطرها معحولا عطرهایی هستن که اصلا ریفرموله نشدن. بلکه ناگهان دیسکنتینیو شدن‌ .
عرض کردم که این یک بحث طولانی هست که قبلا جدا جدا تمامش رو صحبت کردم. اگر فروم عطرافشان تاسیس بشه اونجا باز هم بحثش میکنیم.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

البته توی جامعه ای که شکاف طبقاتی بیداد میکنه و عده ای حتی به اولیه و ابتدایی ترین نیازهای زندگی محتاجن و بعضی به سختی و با سیلی صورتشونو سرخ نگه داشتن این چیزا طبیعیه و این عده حتی تهیه چند گرم اسانس هم براشون سخته و واسه این که خوشبو باشن و بوی گند ندن بدون اطلاع و ناچارا استفاده میکنن..کشور غنی مردم فقیر...مثل طنزه واقعا..
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
دوست عزیز بنده شخصا مرام سوسیالیستی دارم و بالطبع با بورژوازی! رایج سازگار نیستم. خصوصا از نوعی که در کشور خودمون رایج است (یا کشورهای عربی).
اما یجایی دیدم که آقای ایکاروس توضیح خوبی داده بودن در خصوص اینکه میتونن یک لیست بلندبالا از کارهای زیر ۱۰۰ هزارتومانی ارایه بدن واسه کسی که میخواد خوشبو باشه.
همچنین مقایسه کرده بودن که خرید عطر گرمی اون طوری که مردم فکر میکنن به صرفه در نمیاد.
خیلی از همکارهای من (در یک شرکت بسیار معروف و پولدار دولتی) با اینکه درآمدشون در حد خود بنده ست اما وقتی پای عطر به میان میاد افتخارشون این است که تا بحال ۱۰۰ هزارتومن (مجموعا) پول بابت عطر ندادن...
یکی دو روز پیش یکیشون فرمودن که آدم وقتی میتونه حمام کنه دیگه چه کاری هستش که پول بابت عطر بده :دی
به هرحال افتادن در دام مسایلی مثل برندبازی و ... این مسایل یک چیز دیگه ست.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
در مورد خیلی مسایل این مساله صادق هست.
آدم میتونه یک کفش مرغوب یا یک کت و شلوار یا ... مرغوب بخره و لذت ببره.
میتونه هم چندتا نامرغوب بخره.
به نظر شخصی بنده حقیر کسی که مرغوب (نه لزوما برند) میخره در آخر سود بیشتری هم از نظر اقتصادی عایدش میشه
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رابین هود
سلام به سیاوش احمدی گرامی و سایر دوستان، بله حق با شماست و خودم هم با همچین افراد عقب مانده ای برخورد داشتم که حتی با وجود درآمد بالا (که اغلب هم بادآورده و حاصل چپاول جیب انسان های ساده لوحه) حاضر به خرج برای چیزهایی مثل عطر نیستن و همون بهتر که بوی پهن بدن که نشانه ی دیگه ای از تفکرات پست و فرومایه بودنشونه،این عده که ول معطلن و کلا توی زندیگیشون از همه نظر تعطیل به حساب میان...در مقابل عده ای حتی توان خرید همون زیر 100 تومن ها رو هم ندارن(یعنی درواقع به بخور نمیر شون هم نمیرسه) مثل کارگری که درآمدش زیر 1 تومنه و بدون فکر بچه های زیادی به دنیا آورده...بگذریم..
ایکاروس جان یه بار این سوالو پرسیدم جواب ندادی...ممنون میشم جواب بدی...یه جا گفته بودی ترکیب تق و فارنهایت دیور منظورت کدوم فارنهایت دیور بوده؟؟و اینکه آیا عطر ترکیبی توهینی به طراح و داستان پردازی و نت نویسی این 2 کار نیست؟؟
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
Talion عزیز سلام
معمولا فقط فرصت میکنم چند کامنت اخبر رو بخونم و این میشه که خیلی از کامنت ها بی پاسخ میمونن. لایر کردن دلایل بسیاری برای قبیح بر شمردن داره و دلایل بسیاری برای انجامش‌ . یعنی هر دو سر این طیف دلایلی دارن که هر کس از ظن خود اونها رو ارزش گذاری میکنه‌. لایر کردن از سمت بعضی عطارها توصیه میشه. بطوریکه باند ۹ یکسریtip ها داره برای لایرینگ. بعضی ها هم اون رو توهین به خالق اثرمیدونن‌ . که باز این خودش چه در فلسفه هنر و چه در اخلاق برداشت های متفاوتی داره. ببینین. برای کسی که سالهاست تغ رو استفاده میکنه و ارتباط عمیقی باهاص گرفته به نظرم ایرادی نداره که حالا بعد از صدها بار استفاده بخواد به روند عطربازیش نقیبی بزنه و یا هیجان ایجاد کنه‌ . بهرحال لایر کردن یکی از انواع سرگرمی های عطربازاست. من راجع به نحوه ی لایرکردن مقاله ی مفصلی توی همین سایت نوشتم. و در توضیحاتش عرض کردم که توصیه نمیکنم لایر کردن رو بدعت کنیم. منتها بد نیست هرزگاهی هم دخل و تصرفی کنیم و آنچه که فکر‌میکنیم در عطرمون نیست یا دوست داریم میبود رو خودمون اضافه کنیم. هیجان خاصی هم داره. یک پرفیومری خانگی ساده و کوچک. یک ماجراجویی ساده. راستش این چیزها برای من در اون درجه از تقدس نیستن که حالا رعایت نکردنشون مصادف با تابوشکنی باشه‌. یقینا برای هر اثر احترام و شخصیت و کاراکتری قائلم اما پس ازکشفش (در حد فهم خودم) اگر فکر کنم هیجان ، کشف و یا لذت و جهان دیگری در انتظارم هست ترجیح میدم این اداهای "آدم خوب " رو کنار بزارم و خودم قسمتی از جهان اون عطر باشم. لایرکردن یک عطر سدروسی با یک عطر آکواتیک میتونه برای من اتمسفر جنگلی در حاشیه دریا رو خلق کنه. سخت نمیگیرم‌ . یعنی حداقل بعد از اتمام بیش از ۵۰۰ سی سی تغ فکر نمیکنم وفاداریم با یک سرگرمی زیر سوال بره. در مورد سوال دیگه تون: خود نسخه اصلی فارنهایت دیور منظورم بود.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
سلام ایکاروس جان ممنون از توضیحات کاملت...نهایت استفاده رو بردیم
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
دوست عزیزم talion گرامی
فکر نمیکنی یک مقداری در مورد افرادی که عطر درست و حسابی (به هر دلیلی) نمیخرند، تندروی کردی؟
واقعا به نظرت اونایی که عطر نمیزنند بوی پهن میدن و تفکرات پستی دارند؟
بیخیال دوست عزیز
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
به ssh..
[...] این اون بخش از نظر من بود...تا آخر بخون [...]
(((((سلام به سیاوش احمدی گرامی و سایر دوستان، بله حق با شماست و خودم هم با همچین افراد عقب مانده ای برخورد داشتم که حتی با وجود درآمد بالا (که اغلب هم بادآورده و حاصل چپاول جیب انسان های ساده لوحه) حاضر به خرج برای چیزهایی مثل عطر نیستن و همون بهتر که بوی پهن بدن که نشانه ی دیگه ای از تفکرات پست و فرومایه بودنشونه،این عده که ول معطلن و کلا توی زندیگیشون از همه نظر تعطیل به حساب میان...در مقابل عده ای حتی توان خرید همون زیر 100 تومن ها رو هم ندارن(یعنی درواقع به بخور نمیر شون هم نمیرسه) مثل کارگری که درآمدش زیر 1 تومنه و بدون فکر بچه های زیادی به دنیا آورده...بگذریم..))))))
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
به ssh
سعی کن بقیه نظرات منم یه دور خوب و عمیق بخونی..کم هم هستن
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

البته واقعا نمیخوام بحث رو باز کنم چون اینجا جاش نیست و خیلی حرفا رو نمیشه گفت
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

ایکاروس جان سلام:
یه سوال دارم از شما؟!
سایکدلیک و پرایوت لیبل جووی از نظر رایحه کاری نزدیک به خودشون دارند؟اگه هست ممنون میشم منو راهنمایی کنید..متشکرم
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

ایکاروس جان سلام:
یه سوال دارم از شما؟!
سایکدلیک و پرایوت لیبل جووی از نظر رایحه کاری نزدیک به خودشون دارند؟اگه هست ممنون میشم منو راهنمایی کنید..متشکرم
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

سلام ایکاروس جان
شرمند, یه سوالی داشتم ازتون :
میخواستم بدونم شما از ادو پرفیوم الفکتیو استودیو مدل Ombre Indigo
استفاده کردین؟محصولات این برند چطورن و این که چقدر ماندگاری و دارن در اضای قیمتشون!
ممنون میشم نظر بدین
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
امیر محمد جان سلام
میشه گفت جدی ترین کار این برند همین عطر هست. جدی هم از لحاظ ساختار و هم از لحاظ سیما و ارتباط گرفتن. کاری متراکم و غلیظ که تلخ و ترش هست و عبوث و بی حوصله‌ . اما در حد یه ژست مینونه و هرگز نمیتونه جزئیات یک شخصیت برسه. لحظه ای از عصبانیت یک مرد میانسال رو نشون میده. که بعد خیلی سهل انگارانه به پایان‌میرسه . برای من‌کبودی نچسب و دلنه بسته و زمختی روی گونه ی یک مرده‌. انا در کل کار بدی نیست. برند بدی نیست راستش. منتها اکثر کارهاش در‌حد یه تصویر با وضوح مبهم روی کاغذ میمونن. و نمیتونن دینامیک باشن. در رنج قیمتی مشابه رقیبان مهم تری داره.
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رابین هود
ایکاروس جان سلام
مدتی بود فرصت نمیشد بیام عطرافشان . الان اومدم و کلیک کردم روی اسم عزیزتون. دیدم هفتصدمین نظر رو هم گذاشتین. میانگینی از تعداد سطرهای نوشته هاتون که میگیرم بطور میانگین در هر نظر سی تا چهل سطر مطلب مفید راجع به عطر نوشتین. یعنی حداقل بیش از بیست تا بیست و پنج هزار سطر. این بزرگترین دانشنامه عطر در ایرانه . جا داشت از طرف خودم تشکر کنم. خدا قوت
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رابین هود

سلام ایکاروس جان
شرمند, یه سوالی داشتم ازتون :
میخواستم بدونم شما از ادو پرفیوم الفکتیو استودیو مدل Ombre Indigo
استفاده کردین؟محصولات این برند چطورن و این که چقدر ماندگاری و دارن در اضای قیمتشون!
ممنون میشم نظر بدین
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر

به ایکاروس عزیز،جناب کبیری،فریار جان،سام و سایر دوستان...
سلام.عطرمیخواستم با ویژگی های زیر برای هدیه دادن به دوستم با خصوصیاتی که در زیر به طور مفصل شرح میدم خدمتتون،میخوام که به قول معروف آبرو داری کنم..فقط لطفا اگه ممکنه 5 تا پیشنهاد به همراه اولویت فارغ از قیمت و پیدا شدن یا نشدن و بدون سقف قیمت. و در کنارش 5 تاپیشنهاد دیزاینری به همراه اولویت و قابل پیدا شدن ترجیحا در همین عطرافشان با سقف قیمت حداکثر 250 هزار تومن...
آقایی هم سن خودم 21 ساله،پوست روشن،مو و چشم مشکی،قد 180 و وزن و هیکل متناسب و ورزشکاری طبیعی غیر غلو آمیز،تقریبا خوش چهره،کمی بدعکس، مرتب، وسواس،تمیز،رفتار سنجیده و حرف های بالاتر از سن خودش،تیزهوش،صلح جو اما به موقش و خیلی کم نهایت شر بودن،پاک و ساده دل و مهربان اما زیرک،خونگرم و زود جوش و عصبی،پر از فکرهای فلسفی و متناقض و بی جواب،کمی نا امید،خیال پرداز اما واقع گرا و رک و صریح،با مرام و وفادار،متنفر از ریا و دورویی و خیانت،دارای تمایلات بالا به جنس مخالف اما بدون اقدام عملی و متنفر از رابطه های غیر متعارف البته دارای تمایل زیاد به جلب نظر همگان،یک بار با نهایت سختی و تلاش و رنج و مشقت بسیار بسیار زیاد عشق افلاطونیش نسبت به تنها دختری که به سمتش رفت به خاطر غیرت و تعصبش به شکست انجامید،خوش پوش و خوش لباس،تیپ های نه خیلی اسپرت و نه خیلی رسمی اما بیشتر تمایل به اسپرت،بیشتر اوقات یه تی شرت روشن یقه گرد یا یقه دار با شلوار جین تیره ی فاق بلند که فصلای سرد به دلیل علاقش به سرما فقط یه سوییت شرت میپوشه روش و از گرما متنفره .شدیدا علاقه مند به خرید...
فک میکنم کافی باشه دیگه دوستان...اینم بگم که از عطرای گرم و سنگین معمولا خوشش نمیاد و چیزیم براش میخوام که بتونه تقریبا همه جا استفاده کنه و یا معتدل و چهارفصل باشه یا خنک ... جایی که ما هستیم میگن هواش تقریبا معتدله...اما بنظرم تابستوناش گرم شده جدیدا و اواسط تابستان حدودا حول و حوش 40 درجه هست هر چند که بالا و پایین داره...زمستوناشم سرده ولی نه آنچنان خفن که هی برف بیاد.... جدیدا نهایتا زمستونا یکی دوبار برف خوب بیاد ولی کوه هاشو میگیره...بارونم فراوان میاد به جز خرداد تا مهر...
شرمنده خیلی طولانی شد دوستان...بالاخره از نوزادی باهاش دوستم:)
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
البته تینو اصلاح کنم که تی شرت هاش معمولا خیلیم روشن نیستن همیشه..اتفاقا الان که فک میکنم تیره هاش بیشترن
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
دوستان کارای پر بازخوردیم باشن لطفا..ممنون
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
البته آزاردهنده هم نباشن...
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
ببخشید اینم فراموش کردم بگم که اینجا هوا شرجی نیست...
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
آقایون بازم شرمنده چندتا ویژگی دیگه اصلی هم یادم رفتن:
احساساتی و کمی زودرنج و خلاق
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
اینم میدونم که از شنل آلور اسپرت،ویاژ هرمس،تق هرمس و دیویدف د گیم خوشش میاد و از کرید ایسلند و تام فورد گری وتیور و بلک ارکید و کرید اونتوس و و تام فورد نویر خوشش نمیاد...
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
و کمی هم مرموز و پیچیده و مخفی کارا
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
دوستان عزیز...من یکم واسه تهیه عطر با این مشخصاتی که گفتم عجله دارم چون واسه هدیه ی تولد میخوام..ممنون میشم جواب بدین..
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر

سلام
از ایکاروس فهیم و محبوب تقاضای راهنمایی دارم
چندتا پیج دیگه کامنت گذاشتم که مطمئنم ندیدی وگرنه کسی رو بی پاسخ نمی گذارید
1کارمیخوام برای1استاد دانشگاه و مقام اجرایی
که بازخوردش بین اطرافیانش در دانشگاه و اماکن رسمی بسیار بالاباشه
پخش بوی بسیار زیاد.محبوبیت و مطبوع بودن بو برای قشر دانشگاهی.
چندکارمحدود معرفی بفرماییدکه انتخابم سخت نباشه و ندید انتخاب کنم
1سخنران و مولف، ایده پرداز و تئوریسین خوش صحبت که در کانون مجامع حضور منفردانه و جذاب داره
میدونم ندیدخریدن خوب نیست اما دایره نامحدود گیجم میکنه
کارهای شکلاتی و کارهایی که خیلی همه گیر شدن رو هم نمیخوام.مثل بلک ارکید و...
چیزی باشه که سالها انتخاب اول باشه و ارزش خرید رو داشته باشه
چندتا کار نیش هم بهم معرفی شده که حس خوبی بهشون دارم اما نتونستم تست کنم هنوز. مثل parfume d empire: ottoman
jovoy : private lable
acqua di parma: lether
لطفا کمک کنید
سپاسگزارم
بی صبرانه منتظرم
27 شهریور 1395 پاسخ تشکر
علی راد عزیز سلام
کویغ اتومن رو با خیال راحت کنار بگذارید. نه شخصیت و نه کاراکترش مناسب شما نیست. اما میتونید در میان گزینه های خودتون به اکوا دی پارما لدر چصم داشته باشید. بهترین‌گزینه ها برای شما این سه مورد هستن . من این گزینه ها رو مطابق با کاراکتر شما دارم عرض میکنم . میخوام بگم ممکنه نپسندین ولی با این خصوثیات سازگار‌هستن. و البته در‌نهایت فقط این شما هستین که بایستی بپسندید عطری‌رو.
هدف من بیشتر اینه که دوستان خودشون خیلی زود به نقطه ای برسن که برای خودشون عطر انتخاب کنن و خیلی به راهنمایی دیگران احتیاج نداشته باشند. شما عطرهای تنباکویی، میوه ای ، مرکباتی ، انیمالیک و عودی رو از لیست تون جدا کنید و سراغش نرید. این tip که میدم برای کاراکتر شماست . باز هم میگم مموپکنه در‌نهایت شنا یک کار عودی رو دوستدااشته باشید ولی آنچه که من از فهم روایح درک میکنم این هست که این دسته از روایح برازنده ی شما نیست. در عوض چرم، چوب ، فوژه ، شیپغ و ترکیب اینها برای شنا مناسب تر هستش. یک نکته رو هم بایستی ضمیمه کنم. واژه ی بازخورد رو به مرور قصد داریم که حذف کنیم از ادبیات عطر.و بجای بازخورد به" گیرا بودن "فکر کنیم. بازخورد من رو یاد وان میلیون میندازه. من رو یاد عطرتی شیرین و ش*هوت بر انگیز میندازه. در‌جایگاهی که شما ازش اسم میبرین صما باید از بازخورد عبور کنین. برای مثال اکوا دی پارما لدر رو در نظر بگیرید. مطمئنا بهواندازه خیلی از دیزاینری ها بازخورد نداره. اما وقتی با لباس مناسب و طاهر مردانه و شکیل و اتو کشیده و پیرایش شده ای ترکیب و هماهنگ میشه به شدت برای مخاطب گیراست. رالف اند لورن پولو سبز رو در نطر بگیرین. توی یه محیط آزاد اسپری ش کنین. خیلی ها ابراز نارضایتی میکنن. حال همین رو بر‌تن یک فرد میانسال و با جذبه و قدرتمند و با دانش اسپری کنین. همه از عطرش تعریف میکنن. پس اگر‌ تصور کنیم شما با همین وسواسی که راجع به عطر به خرج دادین در مورد پوشاک و پیرایش و اکسسوری (ساعت و انگشتر و ..) هم بکار ببرید بهرین گزینه های شما اینها هستن:
آکوا دی پارما لدر *****#
اسپایس اند وود کرید (که خب قیمتش بسیار بالاست) ****
اپیک امواج***
Lavs unum***
دیور اوم پارفوم****
دیور اوم اینتنس ***
Habanita molinard****
Theorema fendi***
Cardinal james heeley***
Amouhe opus VII***
Petroleum histoires de parfums***
Dior patchouli imperial***
Cuir velours****
Chaneel coromandel*****#
Chanel sycomore*****
Davidoff leather blend***
Guerlain l instant extreme****
Vetiver geranium creed****
Ormondo jayne black gold***
Fougere royale houbigant****
Pure distance m ***
Ambre topkapi MDCI***
Invasion Barbare MDCI ****
Bentley for men intense ****
Terabla masque ***

من با ستاره ها اولویت تستشون رو هم یادآور شدم.
28 شهریور 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی وحید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟