AZZARO - AZZARO Pour Elle Extreme

آزارو پور اله اکستریم

زنانه
کد کالا : ATR-32410
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آزارو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32410
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

خانه ی عطرسازی آزارو ادکلن آزارو پوراله را که نسخه ی زنانه ی آزارو پورهوم محبوب است در سال 2015 روانه ی بازار کرد و یک سال بعد ویرایش جدید آن را رونمایی کرد.

این محصول زمستانی به عنوان ادکلنی مناسب مجالس رسمی توصیه شده و از نسخه ی قبلی گرمتر است ، باید دید این توصیه تا چه حد انتظارات خانم های ایرانی را برآورده میکند

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آزارو
عطار ناتالی لارسن، فابریس پلگرین
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، هل ، زعفران
اسانس میانی رز ، گل سوسن
اسانس پایه روایح دودی، هلو ، عود، کشمران
نمره کاربران
AZZARO Pour Elle Extreme-آزارو پور اله اکستریم
رایحه
8.5
6 رای
ماندگاری
8
6 رای
پخش بو
8.3
6 رای
طراحی شیشه
8.2
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آزارو
اخبار برند آزارو
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
پوغ ال اکستریم نسخه سنگین‌تر، قوی‌تر و میان‌سال آزارو پوغ اله، من از پوغ ال یه تست گذرا داشتم ولی به نظرم تو موندگاری و سیاژ هم اکستریم نسخه قوی‌تریه.
اپنینگ کار در لحظه اول همون گلاب خودمونه، که البته خوشبختانه با سرعت باد تغییر می‌کنه وقبل از اینکه حس گلاب و حرمی بهتون بده وجه تلخ و چوبی رز کنار رایحه گرم، شیرین و اسپایسی هل و ته‌بوی گیاهی و دارویی زعفران فضای عطر رو به سمت دیگه‌ای می‌بره. رز وجه تلخ و چوبی پیدا می‌کنه، و تاپ‌نت، بستر اسپایسی، گرم، چوبی و تلخ پیدا می‌کنه ولی بعد از چند دقیقه سر و کله‌ی عود با همراهی خفیف اولیبانوم پیدا می‌شه و اینجاست که دیگه باید فاتحه این عطر رو برای استفاده روزمره و استایل راحت بخونید.
اینکه دوستان حس مردانه از این کار می‌گیرن به هیچ عنوان درست نیست؛ ولی موافقم وقتی لباس، آرایش و رفتار مناسب رسمی و مجلسی و جا افتاده نداشته باشین عطر رایحه نخراشیده‌ای پیدا می‌کنه حتا به نظرم با لباس‌های رنگ روشن هم حالت مردانه پیدا می‌کنه، در اصل وقتی عطر از پوشش شما دوره پارادوکس ایجاد می‌کنه و فضای گرم و تلخ عطر نخراشیده جلوه می‌کنه.
به نظرم تو درای‌داون رایحه این عطر موقر و متین و بالغ می‌شه و کمی برای من جذابیت پیدا می‌کنه. اضافه کنم که یه مقدار من رو یاد عطرای زنونه قدیمی می‌ندازه و میانه‌سال به نظر می‌رسه ولی با مراعات اون استایل موقر و متین و تیره به نظرم مسئله‌ای با سن پیدا نکنید.
ارزش خریدش یه کم پایینه و نسخه اصلی از دید من ایزی‌ور تر و آچار فرانسه‌تره و به نسبت این نسخه به صرفه‌تره خریدش و اگه دنبال عطرای عودی و مجلسی و سنگین هستین یا برین سمت کارای یونیسکس یا تو کارای زنونه یه ذره برین تو قیمتای بالاتر.
17 مهر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : یاس خ حکایت دوست

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
عطری شیرین با ماندگاری بالا
اگر بخوام راجع به رایحه این عطر بگم عطری شرقی و به طبع ادویه ای داره وقتی اولین پاف میزنید اولش بوی رز خیلی قویه البته دوستان دگ گفتن بوی عود که من همون رز رو اول حس میکنم اما اصلا نگران نباشید به سرعت دور میشه.بعد از اون کم کم بوی هل و زعفران هم قاطیش میشه میتونم بگم خوشبوعه ولی قبل خرید حتما سمپل تهیه کنید شاید مورد پسند همه نباشه.در عطر های شیرین و گرم که برای پاییز و زمستون استفاده میشه به نظرم این عادیه که شما رایحه سنگین تری با توجه به هوا داشته باشید تا یک عطر فرش و مناسب سنین پایین این عطر اصلا اونجوری نیست که برای افراد میانسال خوب باشه اما پیشنهاد من برای خانومای بالا 25 اما محیط کار یا مهمونی.از بین عطر های گرم من عطر المپیا پاکو رابان خیلی دوست دارم به نظرم واقعا رایحه جذابی داره میتونم بگم 10 اما افسوس که ماندگاری و پخش بوی این عطر اکستریم بسیار بالاتر و بهتره.من دو پاف روی لباس خودم زدم تقریبا بین 5 تا 8 ساعت هر وقت از جا لباسی رد میشدم بوشو حس میکردم که خیلی خوبه.ارزش خرید داره؟بله قطعا.
09 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin سولماز

هر وقت تو عطرا میدیدم رز مثلا با عود یا روایح دودی در کنار هم هستن همینجوریش سردرد می گرفتم با خودم می گفتم چه شود!!! بعد بعضی دوستان رو دیدم تعریف می کنن از برخی عطرهای تو این سبک رایحه گفتم دلو بزنم به دریا و یه سمپلم تو این وادی امتحان کنم... این شد که با این عطر آشنا شدم و رایحشو بسی دلنشین یافتم.
ترکیب قشنگیه, خیلی خوب بالانس شده از نظر من چیز آزار دهنده ای نداره...شیرینی افراط شده یا نوتناسازی نداره همه چی با هم در هماهنگیه.
فکر می کنم برای خانمها در رده های سنی میانسال مناسبتره...کمی جا افتاده

در رایحه های میانی شباهتهایی با انژه دمون داره به نظرم!
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Fatimah In The Dark
فک کنم تشابه رایحه این با گرلن عود اسنشیال تقریبا یکیه گرلن شریقی تره
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی
کاملا باهات موافقم گلی...منم ازش خوشم میاد.فضای ادویه ای شو دوست دارم بخصوص به خاطر هِلی که داره .عودش هم از جنسی نیست که تو ذوق بزنه...اصلا عطر تکراری و دم دستی نیست.واسه خودش کاراکتر و هویت داره...یه بانوی جذاب مو مشکی و باابهته با تیپ و استایل شرقی و باشکوه ...کیفیت رایحه و پخش و موندگاریش کاملا قابل قبوله با توجه به قیمتش و به نظر من واقعا ارزش خرید داره
24 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Fatimah آلالیتا
آقای حامد بی گرامی,
اود اسنشیال گرلن رو هم تست کردم و نظر شخصیم اینه که با این عطر هیچ شباهتی ندارن. تو اسنشیال, اود تند و غلیظ محور اصلی هستش ولی اینجا رز و هل و کمی ادویه غالب هستن و اصلا نت عود مشهود نیست و خیلی محو و با کل عطر بالانسه. این یکی همه پسندتر و رده سنیش پایین تره ولی اود اسنشیال برای سلایق بسیار خاص و رده های سنی بالاتر مناسبه.(جهت کمک به دوستانی که تو این سبک رایحه می خوان انتخاب کنن این یادداشت رو نوشتم.) : )
11 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Neurostyle پارسی

عطری شرقی با رایحه ای دلپذیر در ابتدا بوی ادویه ومرکبات به مشام میرسدبعد از ان رایحه ای شیرین و گرم جای ان را میگیرد پخش و ماندگاری عالی البته این عطر جز عطرهایی با رایحه خاص میباشدوکمی متفاوت
10 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : اركيده C.L.O.N.E.R

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی فوق العاده زیبایی داره. در ابتدا بوی عود برای چند دقیقه خیلی قویه. کم کم بوی رز و زعفران و هل بوی عطرو به سمت شیرینی میبرن و تا انتها همین بوی شیرین وجود داره. ماندگاری بالای ۸ ساعت و پخش بوی فوق العاده ای داره.
حتما امتحانش کنین :)
11 آبان 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : اركيده C.L.O.N.E.R
کاملا موافقم.
12 آبان 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Faaezaam

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
با وجود اینکه ترکیب سازنده این عطر با کارولینا گود گرل بسیار متفاوته ولی بسیار شباهت رایحه با کارولینا گود گرل داره Good girl داره .
البته گود گرل رایحش دلبازتره و بزرگترین برتری گود گرل نسبت به رایحه Azzaro pour elle extreme این هست که بعد از یکی دو ساعت رایحه آزارو پور ال آزار دهنده میشه ولی رایحه گود گرل خسته کننده نیست و تا انتها لذت بخشه .
12 آذر 1398 پاسخ تشکر
اصلا کوچکترین شباهتی به هم ندارن این دوتا عطر :/
12 آذر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میر

دوستان عزیز
این عطر خیلی چند روزه ذهن مو درگیر کرده با قیمت مناسب گیرم اومده اما تست نداشتم و اگه بخوام بخرم به خاطر قیمت وسوسه انگیزش باید بلایند بای کنم
میشه این عطر و شرح بدین از لحاظ رایحه تو حال و هوای چه عطری هست و مقدار شیرینی و اینکه آیا تم مردونه داره یا نه
ممنون میشم سریع جواب بدین لطفا
26 مرداد 1399 پاسخ تشکر
سلام،
این عطر ماندگاری و پخش بوش عالیه و عطر شرقی به حساب میاد. به نظر من شیرین هست ولی نه شیرین آبنباتی.
اول که اسپری میکنین یه بوی تلخ و سبز که فک میکنم به خاطر عود باشه میده، بعد چند دقیقه کم کم بوی رز و زعفران و کمی هل کامل حس میشه و یکم از تلخیش کم میشه و رو به شیرینی میره اما شیرینیش متعادل هست ( نه رز مربایی و زعفران دم شده با شکر. بوی خود گل رز و زعفران) و البته در آخر زنبق هم بهشون اضافه میشه. تا آخر همین بو حس میشه و بعد ۵ ساعت بویی که روی پوست میمونه مثل کلن های مردانه هست. اما میگم فقط نت پایانی وقتی که دیگه باید بینی بچسبونیم به دست تا بوشو حس کنیم، اون موقع بوی کلن های مردونه میده، اما کلا نمیتونم بگم شبیه عطرای مردونست.
تو هوای سرد پاییزی و حتی بهاری به نظرم خیلی شیک و با کلاسه.
هنوز نصف سمپل عطرم مونده اگر رشت باشین میتونم براتون بیارمش. سایتی که ازش سمپل تهیه کردم نگاه کردم ولی موجود نداشتن این سمپل رو.
امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم :)
27 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Fatimah Miss salehpour
به فائزه ی عزیز
صدالبته کمک بزرگی بود
خیلی ممنون از توضیحات جامع شما
28 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Faaezaam

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟