TOM FORD - Champaca Absolute

تام فورد چامپاکا ابسولوت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32386
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-32386
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ظاهراً، تام فورد چامپاکا ابسولوت حاصل درخشش ترکیبی از نُت‌های میوه‌ای و گلی گرم است که بر روی ترکیب پایه بلسان گداخته شده‌اند. گل چامپاکا حسی نرم، ملایم و پیچیده، توأم با نُت‌های چوب، چاشنی‌ها و نعناع دارد. در چامپاکا ابسولوت، این نُت با عطر گل مگنولیا (با صورت زردآلویی ظریفش)، گل یاس و آکورد آب نبات شاه‌بلوط (شاه‌بلوط شیرین‌شده و روکش‌شده با شیرهٔ شکر) آمیخته شده است. چامپاکای آمیخته با بوهای گل مگنولیای تازه، اما دلپذیر، نه تنها همانند گل‌هایی که در معرض تابش خورشید بوده‌اند - در نتیجه، نُت‌هایشان گرم و قدرتمند شده- بلکه، گلبرگ‌هایی طبیعی دارند که تازه به جهت تازگی گل برهنه شده‌اند و جلوه زودگذری به گلبرگ‌های خردشده‌ای می‌دهند که عطر گرمسیری را منتشر می‌کنند.

برند تام فورد
طبع معتدل
سال عرضه 2009
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی بنفشه ، یاس، ارکیده ، گل چامپاکا، رنگین زرد
اسانس پایه کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، شاه بلوط دارای روکش شکر
نمره کاربران
Champaca Absolute-تام فورد  چامپاکا ابسولوت
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر توی ردیف private blend یا سوپر niche این خانه قرار داره .
نام عطر از پرداخت به نوعی مگنولیا به نام champaca گرفته شده .
اولین بار که این عطر رو تست کردم ,,و خصوصا به دلیل همین پرداخت به من توصیه شد..در این تجربه نکته ای که خیلی من رو جذب کرد جزییات یک نت boozy در او بود. انقدر درست بود که به سادگی متوجه شدم تام فورد بر عکس کرید در این نقطه از زمان , بسیار بیشتر از مارکت, به کیفیت فکر میکنه . تنها مشکل من با این عطر اینه که چرا unisex مارکتینگ شده !
تصور نمیکنم آقایی این عطر رو استفاده کنند و اطرافیان تصور نکنند که ایشون عطر همسر یا یک خانم رو استفاده کرده باشه !! تا این اندازه فلورال از نوع زنانه , و بی وقفه ادامه پیدا میکنه ! به همین اندازه این عطر رو بسیارمناسب و گزینه ای بی اشتباه برای یک خانم میبینم.این عطر بسیار مناسب یک خانم که به نوت های گلی علاقه دارند میتونه باشه.
champaca با یک آغاز ِ بسیار کم و عجول از سیترس تقریبا بی مقدمه شامه رو تقریبا میشه گفت به یک اتاق پر از نوت های گلی پرتاب میکنه !! بوی شبیه به لیلی .orchid ,,jasmin و عطر دقیقا در این در واقع blast از نوت های گلی و بی تغییر می ایسته ! وشاید ساعتها بعد بشه یک رد پای مختصر از وانیل رو در انتهای عطر پیدا کرد !
19 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

بوی بز میده
10 مهر 1395 پاسخ تشکر

دوست من,خارج از هر طرفداری از تام فورد , اما این عطر پر هست از بوی floral و گلهای سفید. من متوجه منظور شما از " بوی بز" نشدم !! بز چه بویی میده ؟؟ ؟؟
خاطره ی نزدیکیست , وقتی به برکت حضور ایکاروس عزیز, فریار نازنین , جناب کبیری ,, ssh , نوید گل و و و سطح گفتگو و گپ زدن در مورد عطر در اینجا به شدت جدی و درست بود.متاسفانه ,, به جای سپاس گذاری . چندین بار بر خورد های نادرست این عزیزان رو از اینجا دور کرد. که هر بار سایت رو باز میکنم به امید دیدن این عزیزان هست اما حالا سطح گفتگو و نظر در مورد عطر به بوی بز کشیده شده.
10 مهر 1395 پاسخ تشکر
سام عزیزجدا از این حرفا کلی موجبات فرح مارو فراهم کرد. امیدوارم جناب دیارفردوسی ناراحت نشن اما کلی خندیدم.
سام جان شاید اگر دوستمون صبرداشته باشن و مدتی رو با جمع عطرافشانیها بگذرونن شاهد تغییر دید و سخنشون بشیم (همینجوری که بنده هم در این جمع در حال آموختنم) و از همین دوستمون هم چیزهایی بیاموزیم.
--------------
امیدوارم زودتر عطرافشان هم این مشکل چندبار ثبت شدن یه نظر رو برطرف کنه.
11 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود نوید عزیز,,

میبینی نوید جان ؟ lol باور کن نوید عزیز من نیم ساعت داشتم این کلمه رو مطالعه میکردم بفهمم منظور چی بوده ! نوت خاصی هست تابحال نشنیدم ,, عطری بوده به گوشم نخورده.. یا دوباره با جمله ای جدید از ایران طرف هستم !! چون تشبیه به بویی روزمره هم نبود.. خیلی بخصوص بود و خیلی علاقه دارم بدونم جزییات این برداشت چی بود. :)
از دیدنت خوشحالم نوید عزیز,, امیدوارم دوستان عزیز دیگرهم حضور داشته باشند.
11 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده
سام عزیز دیروز یا پریروز ایکاروس یه مطلبی درباره بوی بز نوشته بود . دیدین ؟
13 مهر 1395 پاسخ تشکر

بوی بز میده
10 مهر 1395 پاسخ تشکر

سلام به سام عزیز
من میخوام عطر کیزاس سداکشن رو امروزبخرم میخواستم نظر شمارو بدونم
بین این عطرهایی که معرفی کردین کدومش بیشتر جذاب هستش و خاص؟مخاطب خاص دارم. چندتاشو سرچ کردم تو نت هیچ اطلاعاتی ازشون نبود البته به فارسی سرچ کردم.پیشاپیش ممنونم از راهنمایی های کم نظیرتون
12 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود خانم ساره مجد ,

تمنا میکنم خانم, این متن رو بطور کلی وهمینطور پاسخ به سؤال شما مینویسم.
زاویه ی نگاه عطر به زن , روحیات و سلیقه ی او , فضای عمیق, ناشناخته و جا انداخته ای در امتداد علاقه ی من به عطر بود که به سرعت در حال تجربه کردن و شناختش هستم . بدنبال سوالتون ,عطری که فرمودید رو امروز تست کردم.
ببینید در عطر های مردانه , یک مرد فقط در چند کتگوریه محدود میتونه اغوا گر باشه. اما تا دلتون بخواد عطر های متفکر , غمگین , معترض یا رمانتیک در ژست مرد اتفاق میوفته. که البتها بسیاری مواقع برای جنس مخالف جذاب و باور پذیر نیست ! در عطر های زنانه این فضا در تمام زمینه ها بسیار وسیع تر و متفاوت تر هست. یک خانم میتونه در انواع مختلف بسیار باور پذیر تر در شخصیت های مختلف با عطر خودش رو بیان کنه. در امتداد سوالتون به این جنس عطر , عطر اغوا گر برای یک خانم در صد ها کتگوری مختلف میتونه اتفاق میوفته در هر کدام از این گروه ها نوع نگاه و سلیقه ی "چگونه برونگرا بودن" کاراکتر زن رو پرزنت میکه . که برای خانم ها که همیشه مرکز توجه هستند این چگونگی خیلی مهم هست. هر بار به اسم عطری مثل Quizás Seducción که میگه اغوا گر هست برخورد میکنم , به جز مارکتینگ نکته ی دیگری پیدا نمیکنم. با احترام به دوستداران اما عطری که فرمودید رو پیشنهاد نمیکنم خانم مجد. شاید به این دلیل که به عنوان یک مرد و سلیقه ی امروزی بیشتر آقایون عطر زنانه ای با بیانی به این خلاصگی وسطحی و شاید گل درشت رو اغوا گر نمیبینم ! بیان های متفکر, رازگونه , مرموز و تو دار همیشه جایی برای کشف و شناخت یک زن میگذاره و مرد رو وادار به دنبال کردن این کاراکتر میکنه.این بارزه برای آقایون همیشه جذاب بوده و هست , چون اصولا مرد ها تمایلی به شنیدن زن در جمله ای خلاصه و نیستند .. پیشنهاد میکنم این عطر ها رو که چند تاشون از لیست قبلیست که انتخاب های یونیکی هستند, تست بفرمایید .
Chanel Sycomore
Daim Blond Serge Lutens
Laetitia Millesime Rance 1795
Akkad Lubin
1889 Moulin Rouge Histoires
Portrait of a Lady Frederic Malle
Habanita Eau de Parfum Molinard ورژن ۲۰۱۲
Tardes Carner Barcelona
Black Opium Nuit Blanche Yves Saint Laurent
Fève Délicieuse Christian Dior

شاد باشید .
12 مهر 1395 پاسخ تشکر

به سام عزیز
سپاس گزارم که وقت گذاشتین و عطر و تست کردین
و بازهم سپاس گزارم واسه این اظهار نظر عالی دقیق و حرفه ای تون
چقدر نگاه شما خاص و زیباس. امیدوارم الان تو ایران آقایون هم از زاویه دید شما عطر و پیچیدگی هاش رو ببینند( ومعذرت واسه نگاه سحطی خودم به این مقوله)
من از ظهر شاید 40 بار بیشتر این صفحه رو رفرش کردم به امید اینکه پاسخم رو داده باشین چون میخواستم حتما نظرتون رو بدونم که امروز خرید کنم که خوب نشد، من نه تخصصی در زمینه عطر شناسی دارم استاد عزیز و نه عطرباز هستم و یه آماتور واقعی ام .عطرهایی که استفاده کردم تا حالا بیشتر دیور مثل ادیکت( شیرینی و گرمیش کمی اذیتم میکنه) و جادور و میس دیور چری و دولچه گابانا دوان ویکتور رلف فلاور بمب وشنل چنس وگوچی راش( که در نهایت کانکت نشدم باش)و کوکو مادمازل و قدیمتر هم ورساچه کریستال و پاکورابان استفاده کردم.تایپ شخصیتیم تو mbti هم estp بود(برونگرا البته نه زیاد شیطنتهام برای دوستان خودم هست بیشتر،و کسایی که باهاشون راحتم،ادم فکری هستم تا احساسی، بی برنامه وبسیار دیتیل باز یعنی انقد راجع به جزییات هرچیزی تحقیق میکنم که دیگه اکس پایر میشه اون کار و هدف). پوششم هم اسپرت و معقول هست.واهل کتاب و موسیقی شدیدا و 27 سالمه و با بوهای خیلی شیرین و سنگین و تندو بوهای دودی کانکت نمیشم
سام عزیز من عطرهایی که پیشنهاد کردین رو حتما تست میکنم اما اگع واستون مقدوره یه عطر با توجه به دیتیل هایی که بهتون دادم البته اگه کافی هستش(نمیدونستم دقیقا چیا لازمه گفته بشه) بهم معرفی کنین.دیدگاه و سلیقه تون واسم خیلی مهمه

12 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود بر شما خانم ساره مجد,
دوباره کلی و ضمنا در پاسخ به سوالتون مینویسم..
عذر میخوام بابت دیر شدن پاسخ قبلی. چون عطری که فرموده بودید رو تست نکرده بودم , خواستم بعد از مرورش پاسخ شما رو بدم. ضمنا از لطف شما سپاسگزارم , اما من به هیچ عنوان استاد یا عطر باز نیستم . فقط به این مقوله علاقمندم و در طول زمان به یک نگاه در اندازه ی تجربه و عطر هایی که تست کردم رسیدم, همین و نه بیشتر, فقط یک نگاه. ضمنا زاویه ی دید شما به عطر اصلا سطحی نبود خانم مجد. در زمینه ی عطر همه ی ما آماتور هستیم و تنها تفاوتی که وجود داره چند دقیقه تست کردن عطر و برداشت شامه ست که دلیل حضور من شخصا در اینجا هم همینه , چون بسیاری از هموطنان امکان تست عطر در ایران رو ندارند. اینجا دسترسی به محصول بسیار ساده ست. و بی منت و انتظار , من خودم احساس نزدیکی به ایران بهم دست میده وقتی میتونم تجربه ای رو با عزیزان تقسیم کنم و از لذت بردنشون, خوشحال میشم .
ببینید, معمولا در عطر های آقایون یا اساسا امروز در هر نوع عرضه ی ظاهری مرد ها , در نگاه جنس مخالف , جذابیت بسیار وابسته به عرضه ی مردانه و خصوصیا ت این جنس هست. چون جنس آقایون متاسفانه یا بر عکس طوریست که باید ثابت کنند جذابیت مردانه رو ! عطر های برون گرای آقایون از جنسی دور از masculine برای خانم ها جذابیتی ندارند . بارها و بارها در نظر سنجی های زیادی ثابت شده که بطور مثال عطر های پودری مردانه ( مثال نزدیکش بوی لوازم آرایش) و این جنس برون گرایی برای خانم ها اصلا جذاب نیستند . .بر عکس, اما برای خانم ها چون ظرافت و طبیعتشون کاملا گویا و نیازی به اثبات نداره عطر هایی که "کمی متفاوت از جنس زنانه " و بیانی بیشتر از ظرافت این جنس گفتگو میکنند, برای آقایون بسیار جذاب هستند !مکلامله در مورد کاراکتر از اینجا آغاز میشه ! زن متفکر , زن رمانتیک, زن تاریک, زن posh و و و اینها بیانیه هایی "جدی و متفاوت " هستند که تفاوت و جذابیت رو سبب میشند ! امروز نکته اینجاست که آقایون برای جذاب شدن علاقه دارند خودشون رو شبیه به جنس زیبا یعنی زن کنند. و خانم ها برای جذاب شدن دوست دارند خیلی خودشون رو زن کنند ! پر از گلهای سفید ,,فریادی از زنانگی, رز ,,پودر, رنگ های صورتی و و و! در واقع این وسط در زیبا شناسی و جلب نظر یکدیگر, همه دارند اشتباه میکنند !! lol مخصوصا امروز در شرق ! بهر روی ...
با توجه به خصوصیاتی که فرمودید خانم مجد, این عطر ها رو تست بفرمایید .
Nuit de Noel Caron
Daim Blond Serge Lutens
Cuir de Russie Chanel
Akkad Lubin
Caleche Hermes
Portrait of a Lady Frederic Malle
Tardes Carner Barcelona
Chanel Sycomore
Black Cashmere Donna Karan
Gris Clair Serge Lutens
Chamade Guerlain
Iris Silver Mist Serge Lutens
Sublime Jean Patou

شاد باشید .
13 مهر 1395 پاسخ تشکر
درود Skywalker عزیز,

نه sky عزیز, چنین مطلبی رو توسط ایشون من ندیدم ,, متاسفانه چند روزی هست که از حضور ایشون در اینجا محرومیم. اما دوست دیگری عطری از تام فورد رو در اینجا به این کلمه تشبیه کردند. که من بسیار متعجب شدم !! خوشحال میشم اگر جزییات مطلب رو بفرمایید . نظرات ایکاروس عزیز همیشه و همیشه شنیدنی هستند.
13 مهر 1395 پاسخ تشکر
سام عزیز نمیدونم ایشون راضی هست نظرش رو اینجا پیست کنم یا نه . اما این مطلب رو توی صفحه شخصیشون نوشته بودن که فکر نمیکنم انتشار آدرسش اینجا کار درستی باشه
متاسفانه اینجا امکان ارسال پیام خصوصی نداره . اگر دسترسی دارید توی تلگرام یه پیام به من بدید
@skywlkr
13 مهر 1395 پاسخ تشکر

سلام مجدد سام عزیز
خواهش میکنم اختیار دارین همین که وقت گذاشتین و رفتین تست کردین یه دنیا سپاس گزارم.
دیدگاهتون واسم خیلیییی تازگی داشت و بسیار جذاب بود و واقعا غافلگیر شدم.خوش شانسیه من بود که شمارو اینجا کشف کردم و کامنتاتونو خوندم و این لاین اشتباه رو مطمعنا دیگه فالو نمیکنم
و باز هم سپاس گزارم واسه همه پیشنهاداتتون وحتما تست میکنم .و خوشحالم به خاطر حضور شما در اینجا به خاطر نظرات اسپیشالتون، نگاه عمیقتون و قلب مهربونتون و این همه تواضع.در پناه خدا باشید
13 مهر 1395 پاسخ تشکر
ممنونم خانم ساره مجد,
بر قرار باشید و از تست عطر ها بی خبرمون نگذارید لطفا.
13 مهر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟