CHANEL - Antaeus

شنل انتیوس

مردانه
کد کالا : ATR-32238
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی چایپر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1981
کد کالا : ATR-32238
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 210
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    12
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 38
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

انتیوس نام نیمه‌خدای یونان باستان است. آنتیوس قوی مانند خدایان و لطیف چون انسان، به دسته پرفیوم‌های با ویژگی قوی و فردیت ابرازشده تعلق دارد که بر مردانه تاکید دارد، چیزی که در دهه 1980 گرایش جاری بود. مورد سبز و مریم‌گلی، لیمو و آویشن به هم پیوسته‌اند تا به این عطر تازگی و مردانگی خاصی بدهند. این عطر به تدریج گرم می‌شود و به خاطر وجود نعناع هندی، چوب صندل و لادن در پایه‌اش، در انتخا شدید و تند می‌شود. جزییات حیوانی دقیق با نُت‌های فیبر بیدستران و چرم وارد ترکیب می‌شوند.

برند شنل
عطار ژاک پولژ
طبع گرم
سال عرضه 1981
گروه بویایی چوبی چایپر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، صمغ درختچه مر، گشنیز ، سالویا اسکلاریا، لیمو ترش سبز
اسانس میانی رز ، ریحان ، یاس، آویشن
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، لابدانیوم، فیبر بیدستران
نمره کاربران
Antaeus-شنل انتیوس
رایحه
8.9
10 رای
ماندگاری
8.8
10 رای
پخش بو
8.5
10 رای
طراحی شیشه
8.2
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام به دوستان عزیز عطر افشانی
یک کمکی از کسانی که این عطر رو استفاده یا تست داشتن میخواستم
آیا این عطر مناسب سن من ( 36 ) هست ؟؟
یا بقول معروف خیلی پیر مردیه و مناسب سن بالا هستش ؟؟
من از بو های تلخ خوشم میاد ولی میخواهم بدونم شنل انتیوس خیلی تلخیش زیاده یا نه؟؟
متاسفانه این عطر رو چند جا که رفتم برای تست نداشتن و پلمپ بودو موفق به تستش نشدم

16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سید صادق عدالتی
سام عزیز و بزرگوار
بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید برای من و سوال من را پاسخ دادین
من متاسفانه یا خوشبختانه یک عادتی دارم و اونم اینه که توی هر فصلی هستم برای فصل بعدش بدنبال عطرم و میخرم نگه میدارم
البته همیشه دوست دارم عطری بزنم که زیاد بقیه اون بو رو ندن و بیشتر خاص باشه به همین جهت برای پاییز - زمستان توجه ام به این کار جلب شده بود چون فکر کنم زیاد کسی از این عطر استفاده نکنه و یک جورایی یونیک باشه البته هنوز موفق به تستش نشدم ولی از بوی تلخ-گرم و چرمی که فرمودید هم بدم نمیاد ( مثل اگنر بلک )
چند روز قبل با فریار عزیز در مورد دیویداف زینو صحبت میکردم که ایشون گفتن جیونشی اکسریوس روژ را هم تست بکن و اون رو هم تست کردم و خیلی خیلی خوشم اومد حالا بین چند تا کار مثل دراکار نوار گای لورچ - جیونچی اکسریوس روژ و نارسیسو رودریگرز بلو نوار و همین آنتوس مرددم و باید تصمیم بگیرم کدوم رو بگیرم ( دراکار نوار رو هم خیلی پسندیدم ولی خیلی ها خوششون نمیاد و میترسم از اطرافیان بازخورد خوبی نگیرم)
البته میتونم همه اش رو هم بخرم ولی مدام خودم رو کنترل میکنم توی خرید عطر که زیاده روی نکنم و عطرهام رو به نوبت مصرف کنم که تموم بشن
متاسفانه من خیلی از عطر ها رو توی رنج های مختلف میپسندم( تلخ - شیرین - خنک - ترش و......) و این هم مشکلیه برای من
فعلا تصمیم گرفتم هیچ کار جدیدی رو تست نکنم و جلوی خودمو بگیرم
نمیدونم چقدر موفق میشم !
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
آرمین عزیز،

خواهش می‌کنم دوستِ من،

به نظرِ من هر کدام از این گزینه‌ها که فرمودید ، در این رنجِ قیمت عطر‌های خاص ( یا بهتر بگم زیاد در اطراف شنیده نشده ) هستند و میتونند به عنوانِ signature scent انتخاب بشند.همشون خوبند ، دستخطِ پرفیومر‌هایی‌ که سوابقِ قابلِ احترامی دارند.. من همشون رو دوستشون دارم . اما این تنها نقطه ی مشترکی هست که من بینِ اینها میبینم، در رابطه با فضا و کاراکتر ، هیچ ربطی‌ به هم ندارند. بستگی به سلیقه ی خودتون داره آرمین جان . اما نکتهٔ ی بارزی که در این میا‌‌ن از سلیقه ی شما متوجه شدم ، اینه که Encre noir کمی‌ دور تر از این سلیقه از نظرِ بازخورد از دیگران که فرمودید می‌‌ایسته.اگر این خصوصیت براتون مهمه ، پیشنهاد می‌کنم از لیستت خارجش کنید .

xerryus rouge ، دوباره برگرفته از نامِ اساطیری یونانی ، به نامِ خدای یونان با شاخصه‌های rouge و این رنگِ قرمز هست.رزومه ی Menardo در این رنج و زمینِ بازی عطر‌های خوبی‌ داره. مثلِ رنگِ قرمز، عطری شیرین( نه‌ چیپ) و اسپایسی هست که محیطِ بزرگی از سنّ و سلیقه رو در بر می‌گیره. در این چند گزینه، با " این لحنِ بیان " اما با فضای متفاوت ، Antaeus به این سلیقه نزدیکتر میشه.به طورِ کلی با لحنی قاطع و جدی تر که بازیگوش نیست.

Bleu noir اما فضای دیگری در کاراکتر و بیان داره،مدرن ،شمرده تر یا متفکر تر هست. به رنگ ، در قابی مدرن عمیق میشه. ادبیاتش به امروز وصله. من این عطر رو خیلی‌ دوست دارم . پیشنهاد می‌کنم تستش کنید شاید سلیقه تون رو تحتِ تاثیر قرار داد.
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : PerfumeAddicted

درود آرمینِ عزیز.

من برای چند عطرِ chanel احترام قائلم.. sycomore یا coromandel ،، و Antaeus ...egoiste

این عطر بر پایه ی پرداخت به یک قهرمانِ اسطوره‌ای در افسانه‌های یونان سخن میگه و او رو تحسین می‌کنه . غولی که در افسانه‌های مربوط به او گفته میشه که تا زمانی که بدنش با" زمین" در تماس بوده شکست نا پذیر بوده. که از هرکول شکست میخوره و و .... :) اگر این افسانه رو بخونید، متوجه میشید که چرا عطر کاراکتری به شدت earthy داره.

Antaeus ، یک عطرِ earthy, چوبی، چرمی و بالسامیک هست. به برداشتِ من عطرِ بسیار خاص، یونیک و قابلِ احترامیه ، البته برای فصلِ خودش، زمستان و اون حوالی. عطر روشن و رو به تاریکی میره. آغازِ کمی‌ شیرین و البته سیترسی داره با عمقی floral. و آرام رو به کاراکتری چرمی ، چوبی و earthy میره. عطرِ تلخ و تاریکیه. کمی‌ شخصیتِ صابونی هم داره که قاعدتا از ترکیبِ پتچولی و وتیور حاصل شده. من دوستش دارم و با اینکه بیشتر از سی‌ سال از عمرش میگذره ، اما هنوز توی امروز خوب می‌ایسته. اما فراموش نکنید اصلا شخصیتِ مدرنی نداره. اگر به این جنس عطر علاقه دارید و مطمئنا با توصیه یا پیش زمینه سراغش رفتید، تصور نمی‌کنم از خریدش پشیمون بشید. فقط پیشنهاد می‌کنم این عطر رو از جای مطمئن خرید کنید.

شاد باشید ارمینِ عزیز.
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : فریده.م 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
oakmoss و patchouli *
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فریده.م
با درود ، عطر افشانِ عزیز

در نوتِ پایه ی این عطر ، فکر می‌کنم اشتباهی‌ در ثبت اتفاق افتاده. در این عطر نوتِ کیوی وجود نداره . Oakmoss یا در ترجمه گًلِ سنگ باید جایگزین بشه.

با سپاس.
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی علیزاده رضاحسین نوری
پاسخ مدیر : ممنون. اصلاح شد.
خوش آمدید سام عزیز.
فکر‌میکنم نیاز هست دیکشنری عطر انگلیسی به فارسی گردآوری بشه. اشتباه از جانب شما نیست بلکه از جانب دیکشنری های موجود هست که اوکموس رو گلسنگ ترجمه میکنن. اوکموس خزه ی درختان کم ارتفاع و در راس شون درخت بلوط هست. که دوستان عزیز میتونن در عصرهای روزهای بارانی در زاگرس و خاصه در عروس بلوط یعنی شهر ایلام معجزه ی بویاییش رو حس کنن‌. لایکان یا lichen همون گلسنگ هست.
اوکموس : خزه ی بلوط
لایکان: گلسنگ

* یک نکته رو بایستی عرض کنم البته. از اونجایی که لایکان یا گلسنگ یک‌نت شناخته شده نیست بعضی عطارها حتی‌اگر‌از لایکان یا lichen در عطرشون استفاده کرده باشن ترجیح میدن در فهرست نت ها اوکموس رو درج کنن نه lichen رو‌.‌. نظیر تغ هرمس نسخه پارفوم.
شاد باشین
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin کاوه
درود ایکاروسِ عزیز..

ممنونم، سعادتیه در محضرِ شما و دوستانِ عزیز بودن. سپاسگزارم که این اشتباه رو تصحیح کردید. بله گاهی‌ ترجمه به کّل جای متفاوتی میره ، من خزه ی ی بلوط رو هم وارد کردم دوباره oakmoss نتیجه داد !! اما oakmoss رو به فارسی ، گًلِ سنگ !

دوباره از لطفِ شما ممنونم ، من oakmoss رو در essential تجربه کردم و تا امروز این تفاوت رو نمیدونستم. ضمناً ایکاروسِ عزیز،، میخواستم خواهش کنم زمانی داشتید، اون عطرِ موردِ بحث چند ماه پیش kublai khan رو هم توصیف کنید ، من هنوز سمپل رو در انتظار نگه داشتم :)

سپاسگزارم.
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : اميد نيك فریده.م
سلام خدمت ایکاروس عزیز و دوست داشتنی
من ساکن شهر ایلام هستم ...
خزه ی درخت بلوط ایلام با جاهای دیگه از لحاظ رایحه متفاوت نیست !؟
10 خرداد 1401 پاسخ تشکر
برادر جان داغ دل بچه هارو تازه كردي 😔
10 خرداد 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
چرا داداش چیزی شده مگه !
11 خرداد 1401 پاسخ تشکر
حامد جان سلام. درخت بلوط در ایلام انواعی داره . بلوط های مانشت متفاوت از حاشیه جنوبی کبیرکوه -آبدانان تا دره شهر- هستن که عموما بلوط های خشک کوتاه هستن. بلوط های آوری در اصطلاح شما "داربرو" که خیلی خزه سان نیستن. در واقع oak scent نیستن. یک منطقه در ایلام هست که فاقد انبوه درخت بلوط هست در سمت بلاوه تا سیمره . اما اونجا اگر بلوطی باشه بلوط یوول هست که باز رایحه ش خزه ای تر هست که البته بستگی به بارندگی های اون منطقه داره. در حد فاصل کلم تا ملکشاهی بلوط از نوع بلوط یوول هست .
حدفاصل چوار تا ایوان چون بلوط و گون هم زیاد داره معمولا پوشش بلوط رزینی تر هست و دارمازیو اسمش هست. من حدود سی نوع بلوط در ایران دیدم که در بین اونها بلوط های مازو مناسبترن برای رایحه سازی و اصطلاحا خیس تر هستن.
فکر میکنم سال ۹۲ اون مناطق اومدم . گرد و خاک های مستقر در اونجا بافت سبز اون ناحیه رو آسیب زده بودن. اگر دنبال روایح جدید در منطقه ی خودتون هستید منطقه ای تحت عنوان ماربره -جاده قدیم ایلام به مهران- از فاصله ی شهرکی به اسم سرطاف تا مناطق بان روشان و نخجیر اگر هنوز جاده ش روبه راه باشه ، منطقه ی بکر و کم نظیری هست . نتونستم اسمی ازش پیدا کنم اما منطقه ای هست که خانه های ویران شده ی متروکه ای داره و گویا زمان جنگ مخفیگاه آواره ها بوده . عسل ِ اونجا هم بوی تند و رزینی طوری داره که بخاطر گون های خاصش هست. من حدود ۲۰ روز استان عزیز شما رو وجب به وجب گشته بودم . دنبال ِ یکی از متنهای خودم بودم که پیام شما رو دیدم. شاید اینجور یاد اون ایام در ذهنم زنده شده باشه. ایامی بود .. شاد باد .
04 تیر 1401 پاسخ تشکر
71 تشکر شده توسط : احسان جلالی Ma3ooud
دارم خواب ميبينم ؟
چقدر خوشحال شدم . لطفا بمون، خواهشم ميكنم از شما 😔
04 تیر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Amin mohammadi فاطمه فیضی
سلام و خیر مقدم جناب ایکاروس، امیدوارم که حضورتون مستدام باشه و ما بتونیم از نظرات حرفه ایتون استفاده کنیم. ارزو میکنم همیشه حال دلتون خوب باشه.
04 تیر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رابین هود
هزاران درود خدمت جناب ايكاروس عزيز و فهيم و همه دوستان معزز...
در طي اين چند روز، اكثريت مطالب تون رو با نهايت دقت خوندم و علي رغم اينكه قدرت تجزيه و تحليل روايح رو ندارم، لذت بردم از اين همه احاطه و اشراف شما و بيشتر از مستي روايح مورد علاقه ام، مجذوب "روح "كلمات شما (به دور از هر گونه افراط و يا داستان سرايي هاي غير قابل هضم و بي نتيجه!) در توصيف روايح شدم و بيشتر از اون ، شرح دلتنگي هاي دوستان تون از عدم حضور شما، اين مستي رو دو چندان كرد كه " قلب ها چه مي گويند..."
اميدوارم كه چراغ دل تون هميشه روشن و دوستي تون برقرار و ما هم بتونيم از تجارب شما و دوستان گرانقدر، نهايت استفاده رو ببريم.
04 تیر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : رابین هود ارژنگ بوترابی

‌سلام. ‌‌Top 10 پارسال شما رو می‌تونم بدونم؟
سوالم الزما ناظر بر تولیدات جدید نیست بلکه بیشتر بر لیست علاقمندی‌های اخیر (با تغییرات احتمالی ذائقه) دلالت داره
04 تیر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : زهره جلالیان complihanicated
درود و احترام.
اجازه بفرمایید از ذکر Top10 پرهیز کرده باشم .
در سال ۲۰۲۱ عطرهایی که حائز توجه بودند تعداد قابل توجهی بودند. از این بین رندوم اگر تعدادی رو اسم ببرم :
Athenean james heeley
از همین برند rose aria بسیار زیاد مطبوع هست .

Mudejar obscur از majda bekkali .. پناه به تاریکی از بطالت تابیدن خورشید

Spell ۱۲۵ از papilon artisan . دلتنگی شیرین . شگفت انگیز و نجیب و اصیل

Pantoum از برونو فازولاری . شیپغه ی نازنین .

Naples از galivant : صرفا از جهت اینکه میتونه سر خط و‌گایدلاین راهنمای دیزاینری های ایزی ورینگ این دهه ی پیش رو باشه .

Sand service از cra yon

عالیجناب reliqvia

La terre از floratropi

Orpheon از diptyque

7753 از histoires de parfuma

Lily of the Valley Acqua di Parma
05 تیر 1401 پاسخ تشکر
58 تشکر شده توسط : nazanin Hossein Mdz
به عنوان یک ایلامی عرض کنم که تسلط شما به جزئی‌ترین مکانها و ویژگیهای جغرافیایی و طبیعی ایلام اونم فقط با ۲۰ روز گشتن ستایش‌برانگیزه، در مورد روایح که دیگه جای خود
05 تیر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : امیر حیدری کاوه
ایکاروس عزیز ما از شما خیلی چیزا یاد گرفتیم دکتر دوست داشتنی
بله اون منطقه ماربره میشه جاده قدیم ایلام به صالح آباد و منطقه بکری داره از شنه چیر تا کانه گمگ ( اسم های محلی اون مناطق ) ولی به نظرم گونه های زیادی در منطقه کبیر کوه و دینار کوه در دره شهر و آبدانان و بدره داریم
هر وقت ایلام تشریف آوردید پیام بدید که در خدمتت باشیم دوست خوبم
05 تیر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : زهره جلالیان فاطمه فیضی
درود. پاییز سال ٨٩ در یکی از بخش‌های وحشیِ جنگل‌های اسالم جایی که مه حواس اتمسفر رو پرت می‌کرد و رطوبت جان از خشکی می‌گرفت به یک جاندارِ باشکوه برخورد کردم. بلند و قطور. بدنش پر شده از طوفان و برگهایش آغشته به گذر تلخ ایام... محلی‌ها بهش می‌گفتن سیامازو تنه‌ی درخت خانه‌ی امنِ صمغ های تیره [رنگی بین جگر و عسل] خزه‌های مغزپسته‌ای و زردِ لیمویی و گاها نزدیک به سبزلجنی بود. عظمتی به وفور مرطوب و به راستی زنده. بسیار سردمزاج! توگویی شیطانِ سرزمین‌های قطبی در جانش ظهور کرده... رایحه‌ای که با بوکشیدنِ عمیقِ اون عظمت به مشام می‌رسید تنه‌ی جدی به خاطراتی می‌زد که همه‌ی ما در آن مشترک هستیم و هیچ کدوم نمی‌دونیم از کجا میان! گویا با اون‌ها به دنیا اومدیم. مثلِ کِششی که به بویِ خاک داریم، میل به آتش، تماشای باران. شبیه به تمایل آدمیزاد به راه رفتن بررویِ برگهایِ نارنجیِ سقوط کرده از شاخه‌ی درختان. مانند سکوت‌های ناگهانی کنار پنجره‌ای که پشتِ آن پاییز جاری است. این حس‌ها تجربی نیستند. حادث نمیشن. بر اساسِ یک اتفاق، آزمون و محک ایجاد نشدن. با ما بودن. قدیم هستند. گویا یک کد مشترکِ ژنتیکیه. مانند باقیمانده‌های یک زندگیِ فراموش شده! تنه‌ی درخت بویِ چوب‌هایِ متراکم رو از خودش بروز میداد و عمیقا خاکی، خیس و سرد بود. در قلبِ اون رطوبت رگه‌هایی شبیه به نعناعِ تند و علوفه خیس مشام رو به میهمانی سوزش و اشک می‌بردند. وقتی حدود نیم متر از درخت دور می‌شدم رایحه سریعا رنگ عوض می‌کرد و می‌رفت به سمت چوبی خاکی نمدار که این بار جدا بوی دریا میداد! علف‌های آب خورده و بویی شبیه به پوست ماهی‌هایِ آزاد! حس بوییدن دیریفت وودهای ساحلِ تاهمیشه تنهایی! تمام این‌ها رو در کنار مه، ریزش قطراتِ ریزِ آب از آسمان [باران نه!‌] و فضایِ بسیار انبوهِ جنگل و قد کشیدنِ علف‌های وحشی تصور کنید. نوشته‌ی محترم شمارو که خوندم پرت شدم تو اون روزا... اون روزای زیادی سبز... اون رزوهای از دست رفته که من گیر کردم بینشون. گذشته در من نفس میکشه و هی به خودم میام و میبینم یک سال دیگه گذشت... سال‌ها می‌گذرن... می‌گذرن... این سال‌های لعنتی سریع می‌گذرن و گذشته خلاصی نداره.... یکی می‌گفت برای کامل دیوانه شدن باید رفت فندقلو تا معنای ازگیل و تمشک و بابونه فهمید... من نرفتم. ندیدم... این همه ندیدن خفه کننده داره میشه... ای کاش برامون می‌نوشتی اگر اونجاها رفتی... آنا گاوالدا در گریز دلپذیر می‌نویسه عطرها بی‌رحم‌ترین عناصر زمین هستند. بی‌آن‌که بخواهی تورا تا قعرِ خاطراتی می‌برند که برای فراموش کردنشان تا پایِ غرور جنگیدی... ای کاش از خاطراتی بنویسیم که برای فراموش کردنشان هزارن زخم خوردیم و انقدر از ما دور هستن که حتی نمی‌شه باور کرد که روزی خودمان نقش اول اون خاطره بودیم... ای کاش کسی چیزی بنویسه تا همه باهم پرت شیم تو روزهای ارغوانی که از دستمون رفتن... دلم خاطراتی رو میخواد که نمیتونم به یادشون بیارم.... نیاز به تلنگر دارن... سرنخ... ای کاش کسی چندتا سرنخ رو کنه...
05 تیر 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : nazanin ایکاروس
با سلام خدمت دکتر عزیز جناب ایکاروس و با تشکر از حضور محدد شما
اگه ممکنه در مورد عطرهایی که معرفی فرمودید کمی بیشتر توضیح بدید و اونها رو به نوعی فضاسازی کنید و برای ما که امکان تست نداریم اگه در بین عطرهای دیگه شبیه اینها هست معرفی بفرمایید، و بعد اینکه آیا بین این گزینه ها از نظر شما برای مخاطب عام چیزی برای بلندبای وجود داره
06 تیر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی رشوند IRRO
چقدر خوب نوشتی
برگهایش اغشته به گذر تلخ ایام ...شیطان سرزمین های قطبی .......در جانش رسوخ کرده .....
عالی کیف کردم
06 تیر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Perfumex 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
جناب ایکاروس سلام و احترام،
داخل پروفایلتون دنبال یکی از رویو ها میگشتم که متوجه شدم آخرین کامنت مربوط به همین چند هفته پیش هست و واقعاً خوشحال شدم. امیدوارم شرایط مساعدت کنه که همینجا ادامه بدید. قربان آیا خارج از فضای عطرافشان راه ارتباطی دیگه ای برای مسائل مرتبط با عطر با شما وجود داره که خودتون هم مایل باشید ؟
22 تیر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن
کاشکی به جای ایکاروس، پرومتئوس بودید.بدجور‌دلتنگتان هستیم.
02 مرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ممد فاطمه فیضی
چه خوب که مینویسید . بیایید که دلها خیلی منتظرتون هستن
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ممد وحید
عطر افشان گرامی لطفا نظر آخرم رو تایید نفرمایید در تاریخ دچار اشتباه شده بودم
05 مرداد 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ممد
به عنوان یک فرد اهل ایلام و بلاوه لذت بردم همین طور است که میفرمایید
06 مهر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

با سلام.من این ادکلن رو بلایند بای کردم البته از روی نظرات دیگران.در موردش میشه گفت که با اولین اسپری متوجه قدیمی بودن بو میشید و این البته چیز بسیار خوبی بود به شخصه برای من.رایحه گرم و تلخی داره که بنظرم البته گرمی اون از نوعی نیست که نشه در فصول گرم استفاده کرد.کاملا شما رو به فضای قدیم و سالهای گذشته میبره و برای من که آدم نوستالژی بازی هستم فوق العادست.در یک کلام محشره
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سپیده کیا پارسی

توی عالم بچگی و زمانی که تفاوت ادکلن مردانه و زنانه رو نمیدونستم این ادکلن پدر رو برداشتم و زدم...اونم توی گرمای وحشتناک تابستون...چه سردرد وحشتناکی چه حال بدی...خیلی توی روحیم تاثیر گذاشت (: بعد از اون حتی تستشم نکردم دیگه!!
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سیامک

بهترین عطری که دارم همینه! اولین بار که بوش کردم اصلا خوشم نمیومد باخودم گفتم چرا آدم باید بخواد همچین بویی بده! ولی الان ...
بوی حیوانی و به شدت خاصی داره و بیشتر افرادی که سرسری بوش میکنن ازش خوششون نمیاد. این عطرو سرپایی و توی مغازه تست نکنین حتما سمپل تهیه کنید و بهش فرصت بدین، علاقه به آنتائوس عشق در نگاه اول نیست، طول میکشه تا جذبش بشید.
پخش و ماندگاری این کار خیلی خوبه و با اینکه 36 سال از معرفیش میگذره یکی دو بار بیشتر ریفرموله نشده و کیفیتش حفظ شده.
کلام آخر هم اینکه عطرش مرد مرده! نه به درد خانمها میخوره و نه بازخورد خوبی ازشون میگیره. اگه قراره اینو برای یه خانوم بزنین باید قبلا به این بو عادتش بدین.
04 تیر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : MML 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

سلام
کاری بسیار عالی و بینظیر
07 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی م. س.
الان داشتم کامنت جناب سام رو در مورد این عطر میخوندم و همون حس همیشگی بهم دست داد، افسوس بابت اینکه چنین کاربر باسواد و باتجربه ای دیگه توی این سایت فعالیت نمیکنه. درسته که ایشون دانش آکادمیکی در حد ایکاروس نداشت، ولی یه عطرباز بسیار با تجربه بود که هم دامنه وسیعی از عطرها رو میشناخت و هم از مارکت آگاهی خوبی داشت، مهمتر از همه عاشق بود. عشق به دنیای روایح تو سطر به سطر کامنتهای ایشون آشکاره. شخصا فکر نمیکنم تا ده سال دیگه هم کسری از تجربه و عمق دید ایشون رو در این مقوله بدست بیارم.
کاش قدر همدیگه رو بیشتر بدونیم.
09 آذر 1396 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : فریده.م 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
م.س عزیز
خیلی وقته از سام خبری نیست توی اینستاگرام هم. اونجا با ایشون آشنا شدم
امیدوارم دوباره اینجا یا اینستا ببینمش
خبری ازش ندارید که آیا جایی فعالیت نوشتاری داره یا نه؟
10 آذر 1396 پاسخ تشکر

این عطر عالیه من ۳۰سال هست از این عطر استفاده میکنم حس خاصی داره و شبیه نداره البته عطر دیگری هست که قدیمیا یادشونه.. امریکا خریدم مونسیور جووان هنوز یکیشو دارم عتیقه هست خوشحالم دوستان عطرباز واقعی اینجا میبینم
21 اسفند 1397 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Sajjad سبحان فلاح نژاد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟