Dior - Ambre Nuit Christian

دیور امبر نایت کریستین ( امبر نویت کریستین )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32151
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-32151
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پس از سه عطر محبوب دیور (بویس د آرجنت، کلن بلانچ، او نویر) که به‌عنوان ادیشن‌های یونی (مشترک میان مردان و زنان) در سال 2004 عرضه شدند، عطر «امبر نایت» با الهام‌گیری از کهربا در سال 2009 روانه بازار عطرها شد. این عطر جدید، پالایش‌یافته، پیچیده و نوآورانه براساس ساختاری شورانگیز و هوس‌انگیز طراحی شده است.

«امبر نویت» با نت باطراوت، روشن و درخشان گریپ‌فروت و نت خورشیدی ترنج شروع می‌شود که همچون مایه‌های سرمست‌کننده‌ای با نت رز ترکیه‌ای و نت شورانگیز فلفل صورتی آمیخته می‌شوند. نت گرم کهربا نیز این آمیزه را کامل می‌کند و اثربخشی هوس‌انگیزی را بر جا می‌گذارد.

برند دیور
طبع گرم
سال عرضه 2009
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، کهربا، رز ، گریپ فروت ، فلفل صورتی
نمره کاربران
Ambre Nuit Christian-دیور امبر نایت کریستین ( امبر نویت کریستین )
رایحه
8.6
5 رای
ماندگاری
8.4
5 رای
پخش بو
8
5 رای
طراحی شیشه
8.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (29 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام خدمت سام عزیز
سام عزیز در خصوص ادکلن dior feve تحلیلتون رو بگید و ایا عامه پسند هست چون من بشدت به دنبال تست اون هستم ممنون میشم پاسخ بدید
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر

با سلام خدمت سام عزیز
سام عزیز در خصوص ادکلن dior feve تحلیلتون رو بگید و ایا عامه پسند هست چون من بشدت به دنبال تست اون هستم ممنون میشم پاسخ بدید
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود بر شما Mohammad hossein zarei عزیز,,

به نظر من,, یکی از انتخاب های بکر و یونیک برای دو فصل سرد سال .. .جدید هم هست و اطرافتون شنیده نشده . من که خیلی دوستش دارم.Fève Délicieuse پخش و ماندگاری خوبی هم داره . فکر میکنم این عطر پرداختی خوب از ژانر gourmand هست . عطر های gourmand معمولا پرداخت های synthetic از خوراکی ها با بو های بارز هستند.مثل عسل , شکلات ,, وانیل و و .
لاین Collection Privée از Dior که همین عطری هم که در صفحه اش مینویسیم در اون قرار داره.به معرفی خود این خانه سطحی بهتر از محصولاتش رو معرفی میکنند.. من این معرفی رو در مورد Fève Délicieuse باور میکنم..
جناب زارعی . Fève Délicieuse و Noir de Noir رو تست کنید. تصور نمیکنم بین این دو به خرید نرسید !!
شاد باشید دوست عزیز.
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میلاد
عذر میخوام ,من این قسمت سوالتون که تصور میکنم براتون مهم هست رو فراموش کردم .من فکر میکنم بازخورد به عطر به خیلی نکات بستگی داره.. لباس, خصوصیات ظاهری,, شباهت و تلفیق بو با شخصیت اونکه استفاده میکنه ..هماهنگیه بیانیه ی عطر با تصویر و شخصیت ِ فرد و ..و ...
Fève Délicieuse اما عطر پر بازخوردی هست. بوی این عطر رو نمیشه در روابط اجتماعی ایگنور کرد ! خیلی بیشتر از یک عطر gourmand کلاسی تر و دارای بویی گران تر هست. و شاید این یکی از خصوصیاتی بود که من تابحال در این ژانر با این غلظت تجربه نکرده بودم.
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میلاد

بسیار سپاسگزارم
متأسفانه نتونستم dior feve رو تست کنم و به طریق یکی از بستگان خواستم تهیه کنم اگر در خصوص روایح و بیس و عامه پسند بودن تحلیلتون رو بدونم و بدونم به کدامیک از محصولات دیگه که در کلکسیونم وجود داره«با کمک های عالی ایکاروس عزیز و دوست داشتنی»و امکان تست وجود داشته باشه تهیه کنم
انقدر به شما و ایکاروس عزیز اطمینان دارم که حاضرم چشم بسته تهیه کنم و متضرر نشم
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر
ممنونم جناب زارعی ,,
نظرات من معمولا ابراز سلیقه است ,, اما استاد ایکاروس عزیز با جزییات و دقت ,,بسیار فراتر از این برداشت میتونند راهنمایی کنند و عطر رو براتون آنالیز کنند. با توجه به اینکه میبینم قیمت هر دو در ایران تقریبا بالا هست ,, پیشنهاد میکنم نظر یون رو هم قبل از خرید جویا بشید. که خریدی کاملا مطمئن انجام بدید دوست گرامی.
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر

بسیار سپاسگزارم
سلام بر ایکاروس عزیز با توجه به ارجاع دادن تحلیل سام عزیز به شما صمیمانه ممنون میشم منو راهنمای کنید
28 مرداد 1395 پاسخ تشکر

امبر نویت دیور

رویوی اینکارو توی صفحه شخصیم مفصل نوشته بودم و دوستان خونده بودن که ازش میگذرم اینجا. امبر نویت درش هیچ کهربایی وجود نداره. بلکه امبرگریس فوران میکنه.‌پس اگر مثل من فوبیا و تنفر از کهربا دارین با خیال راحت سراغش برین. . امبر گریس اوج و نهایت توهم بویاییه‌. رایحه ای که در ذهن ساخته میشه. در مورد رز هم بایستی بگم رزی نیمه تاریک اما ابدا از اون رزی که ازش میترسید خبری نیست.
امبر نویت یکی از سه عطر برتر دیور هست برای پوشیدن و جلب توجه. یک سوپر استار به تمام معنا دلفریب و شیک. توی رویوی امبر استار سرجف نظر کلی خودمو راجع به این عطرها عرض کرده بودم. قرار نیست هر عطری رو ببریم به بوته ی نقد و کالبد شکافی‌. نیت ساخت این عطرها هم این نیست اصلا. عطار عطری نساخته که از طرف منتقدین تحسین بشه. تنها به دنبال این بوده که نیاز یک فرد ثروتمند، برونگرا و جلوه گر رو تشخیص بده و عملیش کنه. فردی که میخواد بدرخشه. بنده که ادعای واهیم گوش فلک رو کر کرده هم اگر‌بخوام در جمعی شکیل و برونگرا شرکت کنم واضحا سراغ کارهای خاص خودم‌نمیرم. فلسفه ی اینگونه مکان ها هم پرزنت خصوصیات شخصی افراد نیست. این رو بایستی پذیرفت. آیا میشه به جمعی که در اون پوشیدن کت و شلوار و کراوات مناسب هست با جین و تیشرت رفت؟ امبر نویت دیور ، امبر استار سرجف ، شنل کورومندل، اودن سرجف و نطایر اینها عطرهایی مناسب اینگونه مجالس هست‌. پر گویی نکنم. بازخورد خوب در کنار بالانس بسیار بسیار عالی و پخش و ماندگاری مناسب قیمت بالاش رو توجیه میکنه. استایل یک فرد شیک پوش و رسمی با سن بالاتر از سی سال حدودا که در بستن دکمه های آستر هم وسواس به خرج میده ، شکیل و پر‌هیجانه و شبانه و اجتماعی و خوش برخورد و خوش رو هست کاراکتر‌کلی این عطره‌ .
امتیاز کلی به این عطر : هفت از ده
رایحه: هشت و نیم برای فضایی که تصویر کردم.
ماندکاری : ۷ و نیم
پخش : ۷ و نیم
قدرت بو : هشت و نیم
رد بو : هفت
ارزش خرید نسبت به قیمت: بیش از هفت .‌

همیشه قبل از خرید عطرهای گران قیمت چند سوال رو مرور کنین: برای چه مکانی میخوامش؟ برای چه کاربردی میخوامش؟ با این قیمت چی میتونم بخرم؟ اینجور اگه هدفتون حضور در جلسه خواستگاری باشه هشتصد هزار تومن هزینه ی اینترلود یا اندی تاور صفر دو نمیکنین.

اما بحثی هم صورت گرفت در ارتباط به feve از همین برند. همونطور‌که سام عزیز فرمودن کار خوش برخورد و دوست داشتی ای هست.‌ من میتونم حتی ادعا کنم چهار فصله. این لاین دیور یک ویژگی بارز و مشترک دارن. به شدت خوشپوش و قابل پوشییدن هستن( منهای لدر عود) . این کار رو اما بعد از مدتی خسته کننده دیدم. با اینحال نزد خانم ها پر بازخورده‌ . جزو عطرهایی بوده که من داشتم و خانم ها بیشتر اسمشو میپرسیدن تا آقایون. حتما بهش میپردازم بیشتر.
29 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو Faaezaam

با تشکر
ایکاروس عزیز پس خواهشأ رویوی جذاب خود رو درباره feve بنگار که بشدت مشتاق هستم
«فراموش نشود»
صمیمانه از محبتت ممنونم
29 مرداد 1395 پاسخ تشکر

سلام خدمت جناب ایکاروس عزیز ، لطف فرمودید این عطر را یکی از3 عطر برتر دیور معرفی کردید لطف می فرمایید 2 عطر دیگر را نیز معرفی کنید . متشکرم
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر
رضا ی عزیز سلام
بهترین کار دیور و به نظرم یکی از بهترین دیزاینری های تاریخ عطر سازی jules از این خانه ست‌. در کنارش او سواج نسخه ی وینتیج و اولیه شاهکار دیگه ی این خانه ی عطرسازیه که شانه میزنه به اسکندل از روژا داو با هشت برابر قیمت‌. باز کار دیگری که این‌خانه داره و معلم دیزاینری هاست دیورلاست.
اما این موارد دیگه به زحمت و سختی پیدا میشن. و از بین مواردی که پیدا میشن وتیور از این برند واقعا کار خیلی خوبیه.
04 شهریور 1395 پاسخ تشکر

سلام خدمت جناب ایکاروس عزیز ، لطف فرمودید این عطر را یکی از3 عطر برتر دیور معرفی کردید لطف می فرمایید 2 عطر دیگر را نیز معرفی کنید . متشکرم
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر

سلام خدمت جناب ایکاروس عزیز ، لطف فرمودید این عطر را یکی از3 عطر برتر دیور معرفی کردید لطف می فرمایید 2 عطر دیگر را نیز معرفی کنید . متشکرم
03 شهریور 1395 پاسخ تشکر

با سلام
رضا جان اون دو تا یکی amber nuit و feve میباشد بنده هم سومی رو نمیدونم ایکاروس عزیز پاسخ بدید ممنون
04 شهریور 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟