AJMAL - Alia

اجمل علیا

زنانه
کد کالا : ATR-51101
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-51101
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Alia - اجمل علیا

نخستین بار در سال 2016 روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، مشک ، لیمو ترش، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، بنفشه ، هل ، گیاه درمنه، فلفل صورتی ، عود اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، مشک ، لیمو ترش، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، بنفشه ، هل ، گیاه درمنه، فلفل صورتی ، عود
نمره کاربران
Alia-اجمل علیا
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
توی جاده تک و تنها... یه مسافر توی شب ها...
کوله بار غم رو دوشِش... صد هزار قصه تو گوشِش…
نمیدونم که کجا بود... نمیدونم که کجا رفت!
رو تنش گَردِ مُصیبت... توی مُردابِ حقیقت….
طعم تلخِ یه جدایی... اونو با غم داده عادت...
نمیدونم که کجا بود... نمیدونم که کجا رفت…
فقط اینجا رو نمی خواست... بی صدای بی صدا رفت…
دستای سرد و سیاهش... چشمای مونده به راهش...
یه کسی بوده که رفته... زندگی شده تباهِش…
نمیدونم که کجا بود... نمیدونم که کجا رفت...
فقط اینجا رو نمی خواست... بی صدای بی صدا رفت…
....................................................................................................
یکی دیگر از عطرهای خوب برند اجمل برای بانوان که البته بنظرم برای آقایان هم گزینه ی شایسته ای هست. عطری با روایح گورماند گلی در طبع گرم و تقریبا تند که رایحه ای واقعا دلنواز را در خود نهفته است. شروعی از روایح تند و ترش و تیز از لیمو و ترنج در بستر فلفل که در کمتر از 20 ثانیه به روایح نیمه شیرین و خامه ای تبدیل میشه که بستری چوبی تند مانند را باقی می گذارد. رایحه ی این عطر شاید برای بانوانی که تیپ اسپورت دارند، مورد پسند نباشد چراکه یکم خشونت در عطر حس میشه که شاید برای بانوانی که تیپ پوشش کلاسیک دارند و اکثرا کفش نیم پاشنه مشکی با کت شلوار اداری می پوشند، مناسب باشد. رایحه ی عطر مُسن نیست شاید در لحظه ی تنپوش با اولین حس استشمام حالت مُسن بودن را تداعی کنه اما بعد نیم ساعت که مولکول های عطر کاملا شکسته شدند، خشم رایحه به مهربانی سوق پیدا میکنه ولی همون شخصیت متین و کم حرف در بانوان را می طلبه.... روایح این عطر با اینکه زنانه معرفی شده اما در پتانسیل خودش یه حافظه ی ژنتیکی از مردانه بودن را نهفته است. چراکه رایحه ی این عطر برای بانوانی که شخصیت جدی و متین یعنی طبع شوخ ندارند، به آرایش صورت اهمیت چندانی نمی دهند، به کاشت ناخن یا رنگ کردن ناخن ها اهمیت نمی دهند و هرگز آدامس نمی جوند و با صدای بلند نمی خندند و آرام صحبت می کنند، بیشتر برازنده است و انگار خود این تیپ و شخصیت از بانوان با بونوازی همچین رایحه ای بی اختیار به خریدش ترغیب می شوند که این ترغیب شاید نوعی توارث از حافظه ی ژنتیکی مردانه است که از نیاکان نزدیک جنس مذکر همین بانوان به آنها منتقل شده است.
حافظه ژنتیکی یک پدیده روانشناختی است که رسماً به عنوان "حافظه ای موجود در بدو تولد که در غیاب تجربه حسی وجود دارد و در طول زمان طولانی در ژنوم گنجانده می شود" تعریف می شود. از میان بسیاری از تغییرات حافظه انسان، خاطرات ژنتیکی اغلب مورد بحث قرار نمی‌گیرد، با این حال تأثیرات آن بر زندگی و شخصیت تقریباً هر انسان، شایستگی بررسی دارد. این نوع حافظه ریشه در این تصور دارد که تجربیات مکرر مشترک توسط انسان‌ها از ترکیب ژنتیکی مشابه، به ارث می‌رسد، یا به‌طور دیگری در ژن‌های فرد «ادغام» می‌شود. پدیده حافظه ژنتیکی ذاتاً ظریف و پیچیده است. برای شروع، در حالی که مجموعه ای از انواع حافظه وجود دارد، احتمال اینکه یک فرد به طور ناگهانی وقایع خاصی از زندگی اجداد خود را به خاطر بیاورد بسیار بعید است، اگر کاملاً غیرممکن نباشد. از میان خاطراتی که دارای بالاترین قابلیت پذیرش ژنتیکی هستند، خاطراتِ معنایی در صدر فهرست قرار دارند. با توجه به اینکه حافظه معنایی اطلاعات کلی است که در طول زندگی فرد جمع آوری می شود، اما برخی از محققان در مورد ظرفیت انسان برای به ارث بردن برخی از ویژگی های ذاتی مانند ظرفیت یادگیری، قدرت مغز و البته خاطرات نظریه پردازی کرده اند.
اگرچه بسیاری از ویژگی‌ها و علل حافظه ژنتیکی در این زمان و مکان ناشناخته هستند، اما نظریه‌های مختلفی در مورد آن وجود دارد. اکثر فرضیه های مرتبط، با فلسفه و حتی معنویت پیوند دارند. به عنوان مثال، یک روانشناس به نام کارل یونگ معتقد است که اعتقادات مذهبی و حتی تبعیض نژادی به گفته Rational Wiki به صورت ژنتیکی به ارث می رسد. با این حال، این نظریه ها هنوز ریشه در علم ندارند و در دنیای امروز بسیار قابل بحث هستند. افراد و مطالعات بی‌شماری اظهاراتی را بیان کرده‌اند که تأیید می‌کنند مذهب، تبعیض یا فقدان آن، رفتارهای آموخته‌شده‌ای هستند که برخلاف صفات و فلسفه‌ها، موروثی هستند. نظریه دیگری در مورد حافظه ژنتیکی بیان می کند که خاطرات نیاکان در نهایت در DNA آنها نگهداری می شود و بعداً به فرزندان منتقل می گردد. با این حال، این تنها آغاز نظریه است. برخی از محققان ادعا می‌کنند که مردم می‌توانند با تفکر «جادویی» یا حتی استفاده از تجهیزات خاصی که برای اسکن مغز انسان طراحی شده‌اند، به خاطرات گذشته اجداد خود دسترسی پیدا کنند. با این حال، این نظریه تا حد زیادی توسط علم مورد مُناقشه قرار گرفته است، زیرا یادآوری های ژنتیکی تنها در موجودات زنده اتفاق می افتد، برخلاف سلول های گامِت (سلول های حاوی اطلاعات جنسی).
علیرغم انبوهی از نظریه ها و گمانه زنی ها که پیرامون پدیده خاطرات ژنتیکی وجود دارد، باورهایی وجود دارد که توسط علم و مطالعات موردی مختلف پشتیبانی می شود. این بحث توسط محققان توضیح داده شده است که تأیید می کند در حالی که برخی خاطرات می توانند به صورت ژنتیکی به ارث برسند، فوبیاها نیز می توانند به ارث برسند. به گفته محققان دانشکده پزشکی دانشگاه اموری، موش‌ها در حال حاضر این توانایی را دارند که اطلاعات مربوط به رویدادهای استرس‌زا و آسیب‌زا را به فرزندان خود منتقل کنند. این اطلاعات از طریق تغییرات بیوشیمیایی DNA به اشتراک گذاشته می شود، بنابراین منجر به این تصور شایسته می شود که برخی از هراس ها ارثی هستند. یکی از قوی ترین دشمنان در برابر پدیده حافظه ژنتیکی، تاثیر محیط است. در واقع، این بحث برای مدتی طولانی ادامه داشته است. دانشمندان مختلف در مورد اینکه آیا موضوعاتی مانند هوش، استعدادهای یادگیری، استعدادهای ذاتی، جهان بینی و غیره به طور ژنتیکی برنامه ریزی شده اند یا از طریق قرار گرفتن در معرض محیط های خاص یاد می شوند، نظریه های مختلفی دارند. در بسیاری از جنبه ها، شواهدی وجود دارد که هم از حافظه ژنتیکی و هم از اثرات محیطی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ویژگی‌های خاصی وجود دارد که افراد از والدین خود به ارث می‌برند، مانند نژاد، قد، وزن و کیفیت سلامتی (تا حدی) و غیره.
با این حال، ویژگی های دیگر در واقع تحت تأثیر کیفیت محیط یک فرد قرار می گیرند. به عنوان مثال، انسانها موجودات عادت طلب هستند، بنابراین افراد را بیشتر به عادتها، رفتار و باورهای اطرافیان خود می شناسند. این واقعیت تا حد زیادی به همین دلیل است که بسیاری از والدین و سرپرستان تلاش می کنند تا فرزندان خود را از کسانی که آنها را "تأثیر منفی" می دانند، دور نگه دارند. در سطح پایه، حافظه ژنتیکی تا حدودی بر زندگی روزمره انسانها تأثیر می گذارد. ترکیب ژنتیکی هر فرد، چه خوب و چه بد، به شدت به شخصیت او کمک می کند. علاوه بر این، انتقال خاطرات معنایی کاملاً بر کیفیت رشد و صفات ذاتی تأثیر می گذارد. با این حال، همانطور که قبلاً ذکر شد، میزان به ارث بردن خاطرات معنایی هنوز تحت بررسی علمی است. علیرغم میزان تأثیری که حافظه ژنتیکی ممکن است بر افراد مختلف داشته باشد یا نداشته باشد، اما فاکتور کافی برای زندگی نیست. جنبه های محیطی، تصمیمات شخصی و عادات سبک زندگی هر کدام تأثیرات مهمی بر روی انسان و کیفیت زندگی دارد. علاوه بر این، یک فرد می‌تواند بهترین ترکیب ژنتیکی را در جهان داشته باشد، اما تصمیم‌گیری‌های نادرست مداوم به‌طور مطلق هر گونه شایستگی ارثی درک شده را از بین می‌برد.
قدرت حافظه در نهایت تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می گیرد. از دیدگاهی کاملاً واقعی، ژنتیک صرفاً نقطه سر نیزه است. هر روز، افراد در حال ایجاد خاطرات جدیدی هستند که یا فراموش می‌شوند، یا در آینده تغییر می‌کنند، یا با موفقیت در مغز به‌عنوان خاطرات بلندمدت ذخیره می‌شوند. انتخاب های ما نیز بر کیفیت و طول عمر حافظه ما تأثیر می گذارد. حافظه، اعم از ژنتیکی یا غیر آن، به شدت تحت تأثیر کیفیت سلامت روان کلی فرد است. تقریباً تضمین شده است که یک انسان خوب و شکوفا نسبت به همتایان بیمار خود از حافظه عملکرد بالاتری میتواند برخوردار باشد. تناسب اندام عاطفی، رفاه عمومی، و رضایت کلی از زندگی، هر کدام در سلامت روان یا فقدان آن نقش دارند. فراز و نشیب ها بخش هایی اجتناب ناپذیر از زندگی هستند، صرف نظر از اینکه چه کسی هستیم یا از کجا آمده ایم. یادمان باشد که اتفاقات خوب و بد قطعا در یک قسمت از مسیر زندگی اتفاق می افتند و مهم این است که بتوانیم شرایط زندگی را بر اساس کیفیت اتفاقاتی که رخ داده اند، تغییر دهیم و مسیر زندگی را با این تغییرات سازگار کنیم.....
عطری با کیفیت خوب و راضی کننده با ماندگاری دو بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 8 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار قوی در 4 ساعت اولیه ی تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران..................
06 اسفند 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : آرش Rohaam

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟