AMOUAGE - The Library Collection Opus IX

آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس IX (آمواژ اپوس 9)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32061
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-32061
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 350
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 24
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ترکیبی از روایح گلی و حیوانی در اپوس 9.

نهمین نسخه از سری محصولات خانواده اوپوس اخیرا توسط برند آمواج معرفی شده است. اوپوس 9 از رایحه‌ای گرم برخوردار بوده و ترکیبی از گل‌ها، روایح حیوانی و چوب را در خود جمع کرده است.

اوپوس 9 محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی آمواج را به پشنهاد عطرافشان به خانه ببرید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه یاس، فلفل ، گل کاملیا
اسانس میانی چرم ، چوب گایاک، موم
اسانس پایه خس خس ، مشک زباد ، عنبر
نمره کاربران
The Library Collection Opus IX-آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس IX (آمواژ اپوس 9)
رایحه
9.2
6 رای
ماندگاری
9.2
6 رای
پخش بو
8.2
6 رای
طراحی شیشه
9
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام به دوستان عزیز،این عطر در ابتدا یک بوی بسیار تندی داره که نگو،که اصلا پشیمون میشی چرا اصلا استفاده کردی،پس از مدت یکی دو ساعت بوی این عطر بهتر میشه،ولی در کل از نطر من عطر خاصی نیست،از نظر من اصلا عطر لوکسی نیست،نمره از 10 به این عطر 5،از پخش بو از 10 نمره 8 میگیره.
07 شهریور 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نازی جاوید معین هاشمی

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
قطعا کار بسیار خوشبویی هست البته برای یک خانم جذاب و خوشتیپ مانند تمام کار های امواج باید بهش مهلت داد تا خودش رو نشون بده به نظر من هم این کار بیشتر بر تن خانم ها میشینه تا آقایان . پخش بو و ماندگاری هم عالی
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نازی جاوید معین هاشمی

سلام خدمت عزیزان
این عطر رو من هفته گذشته از عطر افشان تهییه کردم.اما پخش بوی اون اصلا در اندازه برند آمواج نیست به حدی که شک کردم شاید عطر فیک باشه
ولی به هرحال رایحه میانی دلپذیری داره
13 مهر 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز . من از سمپل این کار که از عطرافشان خریدم استفاده کردم پخش و ماندگاری خیلی خوبی داره به خصوص در زمستان که حرف نداره پخش بوش . شاید هم تو نسخه های جدید تغییراتی کرده باشه .
13 مهر 1399 پاسخ تشکر

بهترین کار سری لایبراری آمواژ از نظر من.
خودم اپوس شش رو خریدم ولی کاش که این کترو میخریدم.
عاشق این هستم که این رایحه رو یک مرد داشته باشه.
کسانی که به مردانگی خودشون اطمینان دارن و دل جرات زیادی هم دارند میتونن این یاس حیوانی رو راحت بپوشن.
عاشق این عطرم یعنی.
05 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Shaghayegh
سلام دوست عزیز،خواهشی ازتون داشتم،میشه لطف کنید 5 عطر برتری که تا حالا داشتید از لحاظ بو رو برای من نام ببرید،از اون عطرهایی که شاهکار هستند و هرکس بو کنه پاهاش بلرزه،ممنون از شما.
11 شهریور 1400 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عاشق بو یاس هستم و هر خانمی این بو رو بده بنظر من خیلی شیک و جذابه . این عطر یک بو زیبای یاس داره و ماندگاری و پخش خوب و قطعا کسانی که دنبال عطرهای گلدار مخصوصا یاس با عملکرد بالا هستن رو کاملا راضی میکنه. از سری اوپوس آمواژ 7 و 9 و 11 رو تست کردم که 7 مردانه ای عالی عاشقشم و 7 زنانه ای عالیه ولی 11 بوی مرگ میده فوق العاده سنگین و بد بو. 10 هم میگن مثل 11 بوی مرگ میده ولی تست نکردم
31 تیر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نازی جاوید Shaghayegh

سلام جناب کبیری، سام ، ایکاروس و دیگر دوستان عطرشناس لطفا من رو راهنمایی بفرمایید دنبال عطر مناسب برای نامزدم هستم 36 ساله ساکن منطقه گرمسیری و ورزشکار دنبال عطر لوکس و خاص هستم که بوش آشنا و از این عطرهایی که کپی اش هم هست نباشد. بیلاود من رو از برند آمواج تست کردم ولی بنظرم خیلی ملایم وشیرین و زنانه است.
10 آذر 1395 پاسخ تشکر

خانمها یی که دنبال یک کار فلورال شیک،مجلسی با پخش و ماندگاری زیاد و رد بوی طولانی هستند این اپوس ۹ رو از دست ندهند.نگفتم آقایان چون واقعاً این کار زنانه ست و من عمرا حاضر باشم رایحه ی گل ازم به مشام برسه!
26 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
سلام خدمت جناب کبیری عزیز ، من تازه نوشته هاتون رو دیدم ، ممنون بایت وقتی ک شما و دوستانتون میگذارین و کمک بزرگی ک به امثال من میکنه .
تمام پاراگراف ی طرف رسیدم ب اون جمله اخر و خنده ناخواسته ی طرف ! : ))
پیشنهادتون ب دوستانتون رو دیدم ، راستش فقط توصیف اون رایحه درخت های بارون خورده بهاری ! من رو هم اغوا کرد ! حتماااا باید پیداش کنم شاید بشه نوستالژی همون عطر نرگسی که ۱۲ سالگی دنبالش بودم و هرگز این رویام رنگ حقیقت نگرفت ...
26 مرداد 1395 پاسخ تشکر

به احترام ایکاروس عزیزم هیچی درمورد این اپوس ۹ نمیگم جز اینکه یک کار فلورال عالی و بینظیره.خیلی از اپوس ۸ بهتره با اون تم عربی خفه کننده ش!
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
لطفا یک بار اوپوس ۸ و استفاده کنید در فضای خنک و ۱ ساعت بهش زمان بدید ،مطمعنا نظرتون عوض خواهد شد
27 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی احمدp
ارادت خدمت دوست بزرگوارم
خواستم مطلبی کوچک در مورد اوپوس ۸ بگویم: به نظرم کار سیتروسی و گلی بسیار شاداب و زیبا است
من خودم دارم و ده روز یکبار استفاده میکنم که نت ابتدایی خیلی سیتروسی است ولی بعد از یک ساعت هیولای زیبای گلی بیدار می شود.
اوپوس ۸ به نظر بنده ، خیلی زیباتر و خیلی بهتر از سایر شاهکارهایی مثل اینترلود و جورنی و رفلکشن است.
ارادتمند
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mehdi

ممنون از ایکاروس عزیز،بسیار جالب و زیبا بود،کاش عطرافشان review های ایکاروس در مورد هر عطر رو جدا میگذاشت که بتونیم ازش استفاده کنیم،چون بعد تعدادی کامنت،کامنت ایشون دیگر دیده نمیشه و برای افرادی مثل من که به علت مشغله زیاد دیر به دیر میتونن سر بزنن برابر از دست رفتن فرصت یادگیریه،اگه امکانش هست این کار رو انجام بدید تا به دانش ما افزوده بشه
هم از شما ممنونم هم از ایکاروس عزیز بابت در اختیار گذاشتن دانششون
04 تیر 1395 پاسخ تشکر

سلام

اپوس ۹
حتما میدونید که سری کالکشن لایبرری امواج از کتب یا اپراهای مختلفی الهام گرفته شدن. درست مثل سری اپرای برند ایستواغ د پاغفومز. انتخاب اپراها برای الهام گرفتن از سوی این برندها ریسکی‌بوده همیشه. و بیشتر برای امواج ریسکه. چرا که اون خودش رو با عطرهایی عامه پسند بعنوان که یک نیش تجارتی معرفی کرد و اکنون‌همه از او توقع اون سبک عطرها رو دارن. اپوس ۹ از اپرای لا تراویاتا الهام گرفته. اپرایی با روایت ساده اما نکات ظریف بسیار.که خود این اپرا از کتاب مادام کاملیای الکساندر دوما الهام‌گرفته‌. و به همین منظور هم از آکورد کاملیا (نه نُت) استفاده شده.‌میگم آکورد کاملیا چرا که مجموعه ای نت ها دارن کاملیا رو بازسازی میکنن (هرچند که بطور رسمی کاملیا یک نت هستش) .
اپوس ۹ خواهر خوانده ی اپوس هشت هست اما با روایتی سنتتیک و پیچیده تر. دو کاری که در نهایت با جاسمینی تسلیت گو به کارشون خاتمه میدن. اپوس ۹ با رایحه ی کِمیکال و سنتتیک و واکسی و تند و تیز و پلاستیکی مانند و تندی از آکورد کاملیا شروع میشه که آرزو میکنید هرگز‌اون رو تست نمیکردین. این تصویر ویولتا بازیگر زن نقش اول اپرای لا تراویاتا ست‌.‌زنی بد کاره که در نهایت قرار هست درگیر عشقی نافرجام اما پاک بشه‌. اپرا با بیماری ویولتا و استراحت او در بستر بارون معشوقه ی فعلی ویولتا شروع میشه. تصویری از بیماری و پلیدی روح ویولتا به عهده ی آکورد کاملیا نهاده میشه که از پسش بر میاد. بعد از بهبود وضعیت جسمانی ، ویولتا در طی یک رخداد درگیر عشق پاک مرد دیگر داستان میشه . و در این عطر هم بلافاصله اون آکورد تند و زننده کنار میره و آکوردهای دیگری که تماما سنتتیک اما شامه نواز هستن روی صحنه میان تا اینکه بالاخره جاسمین بر فضای عطر غالب میشه و این درست جایی هست که ویولتا از زنی بدکاره به عاشقی دلداده تبدیل میشه.
قبلا گفته بودم که برای اینکه یک کانسپت یا یک داستان یا یک اپرا رو تبدیل به عطر کنین عمدتا نیاز هست که از روایح سنتتیکی که در آزمایشگاه ساخته میشن هم بهره بگیرین. اما در اپوس ۹ ما حتی یک نت طبیعی نداریم. همگی‌سنتتیک هستن و این اقدام در خدمت بازآفرینی نکات ظریف تصویری این اپراست.
مطلبی که تعجب من رو در رویوی اپوس ۱۰ بر آشفت( که چرا عطرافشان عزیز سری لایبرری امواج رو کامل کرد) به همین خاطر بود که عمدتا در اینگونه سایت ها از عطرهایی با روایح ساده برای فروش استفاده میشه تا از عطرهایی که مرزهای دیگری از بویایی رو جستجو میکنن. البته امواج بجز در دو مورد در بقیه عطرهای این سری سعی کرده که در فکر‌ارضای خواسته ی مخاطبینش هم باشه و فقط جنبه ی هنری‌کار رو لحاظ نکنه. تا اینجا توضیح ریشه های ساخت این عطر بود . اما خیلی خلاصه خود رایحه ی این عطر رو بررسی کنیم.‌
سه پرده این اپرا با سه پرده ی بویایی اجرا میشه. ابتدا پارافینی-پلاستیکی-تند و سمباده کش که بخاطر آکورد کاملیاست .‌پرده ی دوم شیرین-واکسی-غلیظ و نیمه حیوانی و اگر‌جزو اون دسته ی بسیار اندکی باشید که شامه شون نسبت به ایزو ای سوپر بویا هست میتونید نمایی خاکی و شیرین ولوتی و امبری رو هم‌تجربه کنید که البته کوتاه و موقتیه و جای خودش رو به وتیور و بیس چوبی-کاراملی خوشمزه ای میده که در نهایت با جاسمین شعله ور میشه.
نمیخوام سرتون رو درد بیارم.اپوس نه عطری مشترک بین اقا و خانم، مالیخولیایی و آینده نگر، با مرکزیت جاسمین و حاشیه ی خامه ای و غلیط و متراکم ، ِِلذت جو و لذت بخش، گستاخ، غیرقابل اعتماد، چالش بر انگیز و تکان دهنده ست که بر خلاف اپوس هشت پیچیدگی های بیشتر در پشت نقاب خودش داره تا تصویری مانیک ، عجیب و تازه رو به نمایش بزاره‌ و دیگران رو وادار به واکنص کنه که عموما خوبه‌ (بجز شروع کار که تحت تاثیر کاملیاست).
ماندگاری بالا روی پوست و پخش خوب و رد بوی خیلی بالایی داره.
03 تیر 1395 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد آرش م.
WoW.... چه نقد زیبا ، جالب و پرفشنالی!! چه نعمت بزرگیه که افرادی مثل شما با این همه مشغله میان و وقت میذارن برای آموزش به دیگران. کم کم اسم این سایتو باید به دانشکده عطرافشان تغییر نام داد ;)
جا داره همینجا از شما و تک تک دوستانی[که تعدادشونم کم نیست]که با نظراتشون به ارتقای سطح علمی و کاربردی عطرشناسی امثال بنده کمک می کنند از طرف خودم تقدیر و تشکر کنم.
04 تیر 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نازی جاوید حکایت دوست
سلام خدمت دکتر ایکاروس
ممنون به خاطر وقتی که میذارید تا اطلاعات زیبا شناختی و تخصصیتون راجع به عطرها را به ما انتقال بدهید...به شخصه خودم دیدم نسبت رایحه ها کلی تغییر کرد...

یه سوالی داشتم خدمتتون...
علیرغم علاقه ای که به ادکلن ها و رایحه ها دارم اما متاسفانه هنگام استفاده دچار مشکل میشم.... آلرژی دارم... ادکلن ها به شدت چشم هایم را اذیت میکنند ...به خصوص ادکلن های گرم...ادکلن های خنک کمتر...البته گاها با عطسه همراه میشند...
درخواستی که ازتون دارم من را راهنمایی کنید چه کنم...و ممنون میشم ادکلن هایی به بنده پیشنهاد بدید که بتونم استفاده کنم...هم برای فصول سرد و هم گرم...
به طور مثال هنگام استفاده از ادکلن 212 for men خیلی کمتر آلرژی داشتم....دلیلش را نمیدونم اما رایحه اش برام تکراری شده...

اگر مشکل آلرژِی من از خنک و گرم بودن ادکلن ها باشد برای فصول سرد چگونه از ادکلن های خنک استفاده کنم...

ممنون از پاسختون...
04 تیر 1395 پاسخ تشکر
ایکاروسِ عزیز،

من در متن‌های شما ،از دور و در مفهومِ بازبینیِ یک عطر از یک زاویه ی دیگه به مفهومِ ریویو نمی‌رسم ،، در طولِ متن‌های شما مستقیم با خودِ عطر Interview می‌کنم ! از اینکه این دانش رو که اطمینان دارم از مطالعه ، تجربه و زمانِ بسیاری عبور کرده با ما تقسیم می‌کنید بسیار از شما ممنونم.

من صبح متنِ شا رو مطالعه کردم و بعد از ظهر بود که تونستم در مجموعه ی یکی‌ از دوستان عطر رو تجربه کنم. این بار کارِ ما راحت بود چون در ادامه ی متنِ شما عطر رو مرور میکردیم. ایکاروسِ عزیز من "به هیچ عنوان " انتظارِ این عمق از این خانه رو نداشتم ! در واقع وقتی‌ این سری رو آغاز کرد ، چون از فرم و تجربه ا‌ش خارج بود و همینطور امضای Maurel رو که دیدم احساس کردم Amouage قراره safe بازی کنه ،، و هیجانِ ترغیب ِ این سری رو از دست دادم. اما این عطر غافلگیرم کرد ... زیاد :)

امیدوارم Amouage توی "این مسیر" ادامه بده ، فکر می‌کنم این عطر میتونه هم مخاطبِ رویِ "سطح" رو جذب کنه و هم توجهِ قشرِ دیگری از تقاضا رو جلب می‌کنه.
05 تیر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
به amir hossein عزیز
سلام.
دوست خوبم اسم بعصی از ادکلن هایی که این مشکل رو براتون ایجاد میکنن درج کنید لطفا‌.
پاسخ الرژیک بصورت اشک ریزش و عطسه عموما ناشی از آلرژن های فنولی هستش. که در عطرهای غلیظ ، چوبی و فللوری شاهدشون هستیم. درمان بصورت دسنسیتیو کردن هست که بایستی نزد یک متخصص اینونولوژی صورت بگیره. اگر‌اسم عطرهایی کهوشما رو اذیت میکنن بفرمایید بهتر میتونم کمک کنم.
05 تیر 1395 پاسخ تشکر
سام عزیز سلام

باز هم به بنده لطف داشتید. امکان درج تصویر و ویدئو اگر‌بود (که طبیعی هم‌هست که نباشه) میشد این عطر رو بهتر کالبدشکافی کرد. در صفحات شخصی خودم این عطرهای این جنینی رو با ویدئو و تصاویر متعدد سعیدمیکنم تشریح کنم. امواج ها همیشه بیشترین زمان رو از من برای تشریح و رویو میگیرن چرا که فصایی کمپلکس تر و پیچیده تری دارن و نمیتونم ساده از کنار ظرافت هاشون بگذرم. هر زمان فروم این پیج تاسیس شد اونجا میشه با فراغ بال صحبت کرد و حرف زد.
در مورد اون چهار گزینه ای که راجع بهشون صحبت میکردیم و اون دو مرودی که باقی موندن به زودی باز هم به تبادل نطر میپردازیم. برقرار باشی
05 تیر 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد احمدp
سلام خدمت دکتر ایکاروس عزیز
ممنون از راهنماییتون در مورد آلرژِِِِی...

ادکلن هایی متاسفانه مثل تق هرمس ، بنتلی انتنس، بنتلی اینفینیت اینتنس،وود راکی مانتین،لالیک نویر ،لالیک نویر اسپرت و...

باز هم واقعا ممنونم به خاطر وقتی که برای پاسخ بنده میذارید...
سپاس
05 تیر 1395 پاسخ تشکر
Amir hossein جان سلام.

فکر میکنم به وتیور آلرژی دارید.. که میتونه بخاطر کتون هایی باشه که در مشتقات مواد موثره وتیور هستش. بهرحال آنچه که در موارد ذکر شده مشترک و متهم بود همین وتیور به نظر میرسه. ولی این فقط یک حدسه و من وثوق کافی برای تایید این عارضه رو ندارم... برای دسنسیتیو کردن راههای وجود داره‌‌. در کلینیک آلرژی بیمارستان رسول اکرم اساتیدی حضور دارند که میتونن کمکتون کنن. تا اون زمان مدتی از عطرهای وتیوری دور باشید که تشدید نشه این مسئله..
امیدوارم مشکل تون مرتفع بشه.‌
06 تیر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد
درووود دکتر ایکاروس عزیز

ممنون از وقتی که برای راهنمایی بنده گذاشتید...
شاد و پاینده و سلامت باشید
06 تیر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟