Sultan Pasha Attars - Cafe Ambre Noir

سلطان پاشا عطارز کافه امبر نویر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-50372
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : سلطان پاشا عطارز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-50372
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
توضیحات

Sultan Pasha Attars Cafe Ambre Noir - سلطان پاشا عطارز کافه امبر نویر

محصول سال 2013 میلادی بوده و و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به قهوه ، رام (نوشیدنی)، رز ، سنبل ، تنباکو ، ادویه جات معطر، قهوه ، کامبوجین عود، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، لابدانیوم، عنبر، چوب گایاک، عود، کاکائو ، قهوه ، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران، موم ، روغن کرچک، دانه غلات اشاره کرد.

برند سلطان پاشا عطارز
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه قهوه ، رام (نوشیدنی)
اسانس میانی رز ، سنبل ، تنباکو ، ادویه جات معطر، قهوه ، کامبوجین عود
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، لابدانیوم، عنبر، چوب گایاک، عود، کاکائو ، قهوه ، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران، موم ، روغن کرچک، دانه غلات
نمره کاربران
Cafe Ambre Noir-سلطان پاشا عطارز کافه امبر نویر
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
5
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
شبونه بی هوا دلتنگ میشم یه بَغضِ لعنتی درگیره با من
یه جوری غم گرفته کوچه هارو نمیدونم هوا دلگیره یا من
نه دلبستم بهش از روی عادت نه دل کَندَم ازت از رو حسادت
کم آوردم نتونستم ببینم گذشتی از من و عشقم چه راحت
عکسات باز چشامو تَر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم
چشمام باز نَمِه بارونه حال دلمو کسی نمیدونه
عکسات باز چشامو تَر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم
چشمام باز نَمِه بارونه حال دلمو کسی نمیدونه
اگه غم تو چشای خیسم نِشَست اگه بغض راه نفسامو بَست
حلالت عشقم اگه بی صدا توی گریه هر شب غرورم شکست
زمونه ازم رویاهاتو گرفت با دستای سردش هواتو گرفت
تو هر ثانیم جای پای تو بود زمونه ازم جای پاتو گرفت
عکسات باز چشامو تَر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم
چشمام باز نَمِه بارونه حال دلمو کسی نمیدونه
عکسات باز چشامو تَر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم
چشمام باز نَمِه بارونه حال دلمو کسی نمیدونه
..................................................................................
شایستگی از تپش قلب روایحی عمیقا عاشق که در خلوتی از اندوه، بر کام قهوه ای تلخ سپری می شود. عطری با روایحی بسیار غم انگیز و شاد که در لحظه ی بونوازی شادی بسیاری از خاطرات ثبت شده ای از حافظه ی اُتوبیوگرافیک را تداعی می کند و بعد از تنپوش، اندوهی از نبایدهای ثبت شده ی این خاطرات در حافظه ی اُتوبیوگرافیک را نوید می دهد. عطری با شروعی از قهوه ی تاریک و تلخ که با مشروبی تلخ و شیرین همراه می شود که در عرض یک دقیقه تنباکویی غنی از ادویه جات بهش نفوذ می کند و رایحه ای بسیار تند و تلخ از قهوه را تداعی می کند که انگار در حین نوشیدن قهوه ای که داخلش مشروب هم کمی ریخته شده دارید همزمان با نوشیدن جرعه ای از این ترکیب، یک پُک هم پیپ حاوی توتون اعلاء با طعم شکلاتی رو دود می کنید و بعد از اتمام دود کردن پیپ و تمام شدن نوشیدنی مرکب، با طعم موکوس دهانی کاکائویی فندقی نیمه شیرین و نیمه تلخ حس می کنید که حالت بخار یا مِه دود خشکی از توتون مانند یا تنباکو را بطور کامل داخل دهان حس می کنید که بسیار رایحه ی دلنشین و خاصی هست و در لحظه ی خاص میتواند برای عشق همراه، برانگیختگی جنسی را تداعی کند. رایحه ای بسیار بسیار خاص از نوشترین قهوه ی دنیا که تلخی و شیرینی را همزمان در خود نهفته است بعبارتی دقیقا بُعد زمان در این قهوه تعبیه شده است که با نوشیدن آن طعم تلخ در ابتدای موکوس حس میشود و آنجا که در انتظار بلعیدن تلخی هستین بطور غیر منتظره شیرین میشود که واقعا در باکیفیت قهوه های جهان اعم از Starbucks هم اینگونه طعمی از قهوه را نمی توان یافت و بنظرم تک جنسیتی بر مردانگی بودن بسیار شایسته است.
روایح این عطر شاید به نوعی بتواند با حالت معنوی انسان در ابعاد مادٌی ایفای نقش کند که در واقع با بونوازی این عطر، بپاس شاد بودن در خاطرات گذشته در لحظه ی صفر بونوازی و رسیدن به اندوه از دست دادن آن روزهای شاد، مخاطب تنپوش خودش را گمراه کند که بصورت عمدی باور می کند که همه ی آن روزهای شاد گذشته همچنان ادامه دارند. در واقع نوعی دور زدن معنوی را برای خودش ایجاد می کند. دور زدن معنوی تمایل به استفاده از توضیحات معنوی برای اجتناب از مسائل پیچیده روانشناختی را توصیف می کند.به استناد محققان روانشناسی دور زدن معنوی را می توان به عنوان «تمایل به استفاده از ایده ها و اعمال معنوی برای دور زدن یا اجتناب از رویارویی با مسائل عاطفی حل نشده، زخم های روانی و وظایف ناتمام رشد» تعریف کرد. بعبارتی مردم اغلب از معنویت به عنوان سپر یا نوعی مکانیسم دفاعی استفاده می کنند. مردم به جای کار کردن با احساسات سخت یا رویارویی با مسائل حل نشده، به سادگی آنها را با توضیحات معنوی رد می کنند. در حالی که دور زدن معنوی می تواند راهی برای محافظت از خود در برابر آسیب یا ترویج هماهنگی بین افراد باشد، اما در واقع مشکل را حل نمی کند. درعوض، فقط یک مشکل را پنهان می کند و بدون هیچ راه حل واقعی، آن را به حالت چِرک درمی آورد. با اینکه که معنویت می تواند نیرویی باشد که به افزایش رفاه فرد کمک می کند، اما اقدام به دور زدن معنوی به عنوان راهی برای جلوگیری از احساسات یا مسائل پیچیده در نهایت می تواند رشد یا تکامل را خفه کند. دور زدن معنوی راهی برای پنهان شدن در پشت معنویت یا اعمال معنوی است. باعث می شود افراد نتوانند احساس خود را بپذیرند و آنها را از خود و دیگران دور می کند. چند نمونه از دور زدن معنوی عبارتند از:
اجتناب از احساس خشم
اعتقاد به برتری معنوی خود به عنوان راهی برای پنهان شدن از ناامنی ها
اعتقاد به اینکه اعمال معنوی مانند مدیتیشن یا دعا همیشه مثبت هستند
احساس جدایی
تمرکز فقط بر معنویت و نادیده گرفتن زمان حال
فقط روی چیزهای مثبت تمرکز کردن یا بیش از حد خوش بین بودن
فرافکنی احساسات منفی خود به دیگران
تظاهر به اینکه اوضاع خوب است در حالی که به وضوح خوب نیست
فکر کردن به اینکه مردم می توانند از طریق مثبت اندیشی بر مشکلات خود غلبه کنند
استفاده از مکانیسم های دفاعی مانند انکار و سرکوب
دور زدن معنوی روشی سطحی برای پنهان کردن مشکلات است به نحوی که ممکن است در کوتاه مدت احساس بهتری در ما ایجاد کند، اما در نهایت هیچ چیز را حل نمی کند و فقط مشکل را باقی می گذارد. تشخیص دور زدن معنوی گاهی اوقات دشوار است زیرا اغلب بسیار ظریف است. با این حال، مشاهده نمونه ها می تواند به آشکارتر شدن این پدیده کمک کند:
پس از مرگ یکی از عزیزان، مردم به بستگان بازمانده می گویند که متوفی «در مکان بهتری است» و این «همه بخشی از برنامه خدا بود».
زنی از کاری که شخص دیگری انجام داده است عصبانی و ناراحت است. وقتی او سعی می کند احساسات خود را به اشتراک بگذارد، دوستانش به او می گویند که دیگر منفی نگر نباشد.
یکی از بستگان به طور منظم از مرزها عبور می کند و به گونه ای رفتار می کند که برای سایر اعضای خانواده آسیب زا است. به جای مقابله با این رفتار، کسانی که آسیب دیده اند احساس می کنند که باید خشم خود را سرکوب کنند و بیش از حد تحمل کنند.
دور زدن معنوی اغلب برای نادیده گرفتن نگرانی های واقعی افرادی که با مشکلات سروکار دارند استفاده می شود. معمولاً به افرادی که با تبعیض مواجه می‌شوند توصیه می‌شود که در برخورد با سوء استفاده آشکار فقط «خوب»، «مدنی» یا «صبور» باشند. این نشان می دهد که مردم می توانند برای غلبه بر مسائل پیچیده اجتماعی به تفکر مثبت فردی تکیه کنند.
دور زدن معنوی همیشه چیز بدی نیست. در مواقع پریشانی شدید، می تواند راهی برای تسکین موقت ناامیدی یا اضطراب باشد. با این حال، محققان پیشنهاد می کنند که وقتی به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای سرکوب مشکلات استفاده می شود، می تواند آسیب زا باشد. دور زدن معنوی می تواند تعدادی از اثرات منفی داشته باشد. این می تواند بر رفاه فردی و همچنین روابط با دیگران تأثیر بگذارد. برخی از پیامدهای منفی بالقوه عبارتند از:
اضطراب
بیعت کورکورانه با رهبران
هم وابستگی
کنترل کردن مشکلات
بی توجهی به مسئولیت شخصی
سردرگمی عاطفی
تحمل بیش از حد رفتار غیر قابل قبول یا نامناسب
احساس شرمندگی
خودشیفتگی معنوی
در حالی که دور زدن معنوی به رسمیت شناختن احساسات معتبر را دشوار می کند، اما مهم است که به یاد داشته باشید که معنویت خود می تواند نیروی مثبتی در زندگی شما باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که معنویت اغلب می‌تواند چندین فواید سلامت جسمی و روانی داشته باشد. مردم اغلب برای بازگرداندن امید، کنار آمدن با پریشانی، یافتن حمایت و یافتن معنای زندگی به معنویت روی می‌آورند. به عنوان مثال، مطالعات نشان داده است که افرادی که درگیر اعمال معنوی هستند کمتر مستعد افسردگی هستند، بهتر با استرس کنار می آیند، سلامت کلی بهتری را تجربه می کنند و از رفاه روانی بهتری برخوردار هستند.
برای اشتباهاتی که در زندگی مرتکب می شوید، زیاد به خودتان سخت نگیرید. رشد یک فرآیند است و به راحتی می توان به عادت های قدیمی بازگشت کرد، به خصوص زمانی که در تلاش برای کنار آمدن با چیزی دشوار هستید. معنویت می تواند نیروی مثبتی در زندگی شما باشد و بسیاری از تمرینات معنوی می توانند ابزارهای عالی مدیریت استرس باشند. با اجتناب فعالانه از دور زدن معنوی، می‌توانید معنویت را به تمرینی تبدیل کنید که به شما کمک می‌کند زندگی هماهنگ‌تر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشید.
واقعا برخی روایح عطرها با تفکری بسیار عمیق و فراتر از هدف خلق رایحه ای ماندگار یا خوشبوی عام پسند، خلق میشوند. اندیشه هایی که در قالب آفرینش روایحی روانگردان تا توان درک اَسرار فلسفه ی صعود و سقوط زندگی را برای مخاطب تنپوش، تداعی کند. چراکه حتی خلق موسیقی های بیکلام آرامش بخش که شاید تنها از الحاق چند نُت موسیقیایی خلق شوند اما تفکری پشت این نُت ها نهفته است که قادر است عمق فلسفه ی درک و تشخیص را برای رشد یا تکامل روح و روان انسان، تداعی کند و همه ما قطعا تابحال حداقل برای برخی موزیکها این فرآیند را تجربه کردیم که شاید یکی از رازهای اعماق قلب ما برای همیشه باشد.......
رایحه ای شایسته از فلسفه ی زندگی در معنویات با ماندگاری بقای معنویت در روح انسان روی لباس و 10 ساعت روی پوست با پراکنشی متوسط تا خوب برای ساعت اولیه ی تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران...............


18 بهمن 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟