GUERLAIN - Santal Royal

گرلن سانتال رویال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32010
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32010
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 180
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    28
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    1
  • رسمی
    15
تعداد رای های ثبت شده : 104
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رایحه ای عودی از گرلن.

سانتال رویال محصولی یونی از برند گرلن با رایحه ای مبتنی بر عود برای استفاده آقایان و خانم ها می باشد. این محصول از رایحه ای گرم برخوردار بوده و برای فصلهای سرد سال توصیه می شود.

سانتال رویال محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی گرلن را با معرففی عطرافشان برای خود خاطره انگیز کنید.

کمپانی گرلن برای خلق عطر «سانتال رویال» از شیوه‌های عطرسازی عربی الهام گرفته است. این ادیشن اختصاصی اولین بار به مناسبت افتتاحیه فروشگاه Harrods Salon de Parfums عرضه شد. بطری سیاه و درخشان این عطر با جزئیاتی طلایی و سیاه آراسته شده است و یک روبان طلایی‌رنگ زیبا دارد. آمیزه شرقی «سانتال رویال» را نت‌های چوب صندل، چرم، عود، بهارنارنج، دارچین، رز، کهربا و مشک می‌سازند

نوع عطر ادو پرفیوم
برند گرلن
عطار تیری واسر
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، یاس
اسانس میانی رز ، دارچین ، هلو
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید ، چرم ، عود
نمره کاربران
Santal Royal-گرلن سانتال رویال
رایحه
8
23 رای
ماندگاری
8
29 رای
پخش بو
7.9
28 رای
طراحی شیشه
8.6
23 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (39 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
از معدود عطر هایی که از روی اصلش میتونم نظر بدم پس امیدوارم مفید باشه.
چند سال پیش خالم از اتریش (limited edition) که نمیدونم فرقش با این مدلش چیه ولی باتلش کاملاً طلاییه رو برامون سوغاتی آورد. من فقط همون چند سال پیش بوش کردم و بعد از اون دیگه توسط مادر در اعماق کمدش مخفی و مهر و موم شد تا نه خودش استفاده کنه و نه کس دیگه.
فقط تو خاطرم مونده بود که یه عطری توی این دنیا هست که بین عطرای عودی، از تمام عطر ها بیشتر دوستش دارم. حتی دیگه بوشو یادم رفته بود و اسمشم نگاه نکرده بودم که یادم بمونه. در واقع حتی مادر هم فکر کرده بود یه عطر از برند های عربیه تا اینکه امروز بعد از اینکه کلی به مادر اصرار کردم و قول دادم از عطر هیچ وقت بدون اجازه نزنم و کلی سخنرانی درباره ی اینکه دنیا دو روزه و ما باید از داشته هامون لذت ببریم ارائه دادم تا راضی شد از اون سیاهچال دوباره درش بیاره. یادم اومد، بوی عود ولی نه فقط عود خالص. عودی که خیلی ملایم تر و ملیح تر و به نظر من زنونه تر از عطر های پایه عود دیگست. نه به تاریکی بلک افغانو و نه به تندی عود ابسلو ysl. تعادل در همه چیز، بین بوی های عود و چوب و بو های گل و میوه. بین شیرینی و تلخی، بین خوردنی و بوییدنی. هیچ چیز در این عطر نه تند و تیزه و نه زننده و آزار دهنده و اینو منی میگم که با خیلی عطرا سردرد میگیرم و زود کلافه میشم. بسیار لوکس و البته شرقی. و بله با پخش بوی پهناور و ماندگاری بسیار ابدی که به شخصه هیچ مشکلی باهاش ندارم چون امروز و در این حال و هوایی که هستم دوست دارم با این بو بمیرم. فکر نکنم فعلا دیگه از بوی عود دیگه ای تا این حد خوشم بیاد. منو یاد بوی عودی که توی هتل های چند ستاره دوبی میسوزونن میندازه.

ولی یه گله ای دارم. کلاً توی این سایت متاسفانه خیلی افراد میبینن توی مشخصات نت های عطر مثلاً نوشته «فلان میوه» ولی باز میان تو نظرات مینویسن «وای چه بوی وحشتناکی قشنگ بوی میوه ای میده» خب اصن چرا عطری که میوه ای هست رو میخرین/استفاده میکنین؟ و چرا وقتی همون بویی رو میده که خودش گفته ایراد میگیرین؟ و بدتر از اون نظراتی که بدون ذکر اینکه حتی چرا از یه عطری بدشون میاد یا خودشون چه جور بوهایی دوست دارن که بدشون اومده مینویسن مثلاً «بوی افتضاح».
دوستان عزیزم، خیلی از افرادی که این نظراتو میخونن عطر ها رو بلایند بای میکنن یا اصن چند صد هزار تومن میخوان پول سمپل بدن. شما اگر میخوای نظر بدی مسئولی که چیزی مثل عطر رو برای کسی که بوش نکرده با حوصله و قابل لمس شرح بدی.
از ادمین محترم سایت تقاضا دارم مخصوصاً توی نظرات مشابه مورد دوم سخت گیری بیشتری انجام بدن تا تعداد نظرات هرچند کمتر، ولی مفید تر بشن یا حداقل اجازه نشر نظر منو بدن.
ممنون از همراهی شما.
27 فروردین 1402 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : سام عبدی پور سعیده دهرویه

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
اثر دیگر از تیری واسر،عطار چیره دست گرلن...
این عطر واقعاً یک اثر هنری است، در این عطر روایح رز، عود و چوب صندل آشناست اما با منحصر به فرد بودن بیشتر. باید منتظر درای داون بود تا شاهد انجام جادوی تیری واسر باشیم.حقیقتا در اولین تستی که داشتم نمی‌توانستم دست از بوییدن بازوم بردارم- تغییر شکل نت‌های این عطر روی پوستم چیز خاصی بود،یک جورایی غیر توصیف هستش بایستی فقط تجربش کرد. بعد از ظهر آن را اسپری کردم، صبح روز بعد از خواب بیدار شدم و هنوز آن را روی پوستم حس کردم. عجب عطاری هستی تیری واسر، عجب برندی هستی گرلن!
21 مرداد 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سام عبدی پور Mercedes

9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام و عرض ادب.
گرلن سنتال رویال یه عطر شیرین و کمی تلخ و عودی.
اول از شیشه ی این عطر شروع میکنم یک شیشه بی نظیر سلطنتی و بسیار با کیفیت داره کاملا از شیشه این عطر میتونی بفهمی که یک عطر تجملاتیه.
توی نت اول این عطر به محض اسپری بوی یاس فضا رو پر میکنه به نظر من باید به این شاهکار فقط و فقط زمان بدی که خودش و بهت ثابت کنه.
بیشترین بویی که از گرلن سانتال رویال ساطع میشه به ترتیب نت ها بوی یاس و دارچین و در نهایت بوی لعنتیه مشک و چوب صندله.
با نظر بعضی از دوستان موافقم که بوی این عطر کمی به سمت عربی بودن میل میکنه که غیر قابل انکاره اما اینو یادمون باشه همیشه عطرهای عربی بد نبودن و نیست این عطر واقعا نمایانگر ثروته!
این عطر بسیار بسیار موندگاری و پخش استثنایی داره من از دیشب که روی دستم اسپری کردم با وجود چند بار شستن بوش نرفت و الان رفتم وقت عمل گرفتم دستمو قطع کنن بلکه بوش بره.(🤣)
دوستان این عطر یه عطر شیک و شرقی و خاص با کیفیت و عملکرد بی نظیره.
وقتی توی یک جمع باشین قطعا خودنمایی میکنه و از این لحاظ یعنی قدرت پخش و ماندگاری با اینترلود برابری میکنه.
با وجود بالا رفتن قیمت بازم ارزش خرید داره.
نکته ی آخر خیلیا فکر میکنن عطر به وجود آدم شخصیت میده اما من معتقدم عطر و شخصیت آدما ها با هم مکمل هستن چه بسا این آدما هستن که به یه عطر هویت میبخشن.
تشکر از وقتی که گذاشتین.
لحظاتتون خوشبو
06 شهریور 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سام عبدی پور هاشم پور

10
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
چند وقت پیش بلاخره این شاهکار رو گرفتم.در مقایسه با بویس میستریو از همین برند کار متعادل تریه و به اون اندازه تند و تیز نیست.نتهای چوب و چرم و رز کنار هم تو این کار واقعا دلپذیرن. شیرینی و تلخی روح نوازی داره و اصلا زننده نیست.در مقایسه با بویس میستریو که نت چرم توش بیداد میکنه و یکه تازه تو سانتال رویال کاملا کنترل شده است.نظرات رو که میخوندم برام جالب بود و هیچ وقت نفهمیدم چرا واکنش افراد نسبت به روایح تا این حد متفاوته.
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور marjanmohamadi

Santal royal _ Guerlain

حضور تیری ویسر در خانه عطر گرلن خیلی درخشان نبود. استفاده از نت های وایت فلورال سنتتیک ، نداشتن امضای خانوادگی گرلن و خیلی موارد دیگه در کنار بالانس های ضعیف بسیاری از کارهاشون وجهه خوبی از محصولات اخیر گرلن بوجود نیاورده. اما خب بهرحال گرلن مثل اکثر سالها عنوان بهترین خانه عطر سال ۲۰۱۵ رو از عطربازها گرفت. بیاین ببینیم سانتال رویال چی از آب درومده ..

استفاده از جاسمین و نرولی سنتتیک برای اوپنینگ کار: سنتتیک بودن به خودی خود اتفاق بدی نیست. به شرطی که شما بدانید قراره چه استفاده ازش ببرید. نرولی به روغنی گفته میشه که از شکفوه پرتقال گرفته میشه . اشتباها در اکثر منابع اون رو معادل خود شکوفه پرتقال میدونن در صورتی که اینگونه نیست. نرولی از شکوفه پرتقال کمی تلخ تر و اسپایسی تر و سنگین تر و چرب تره. نرولی تلخ و شیرینه. اما در اینجا با روش های سنتتیک تلخیش رو برجسته کردن. اما از طرفی تیری ویسر لبه شیرین جاسمین رو بولد تر کرده و تلخی نرولی رو خواسته متعادل کنه. ولی بیشتر شبیه به یه کار عجولانه و نامنظم انجام شده. انگار یکی که آشپز نیست غذا رو شور کنه حالا بخواد آب بریزه توش که شوری ش رو کم کنه. . نرولی در کنار جاسمین فضای سنگین تری میگیره که احتمالا با اولین اسپری سرفه خواهید کرد. جاسمین بوی نارکوتیکی داره. اصطلاحا بوی مخدر گونه ای داره. نرولی در اینجا چسبناک تره. روغنی تره. چرب تره . پس اوپنینگ ما شد : بوی غلیظ کمی تلخ کمی شیرین و تا حدی اسپایسی و چسبناک .
از همان شروع کار شمه ای از بوی عود لابه لای کار وجود داره که نوید یه عطر عودی خیلی سنگین رو میده. ده دقیقه پس از اولین اسپری آکورد گورماند و خوراکی و نت شیرین هلو به کار اضافه میشن. هلو در عطر سازی بوی هلو رو نمیده دقیقا. بلکه شیرینی خیلی خیلی اغوا گر و دوست داشتنی و درجه یکی داره. خیلی برای تشخیصش زمان ندارید چون خیلی زود از هلو عبور میکنه و هلو به کمپلکس تر شدن کار کمک میکنه و مزه ی شیرینش رو تا آخر حس میکنید. . همزمان با هلو خواهید دید که بوی رز شسته شده و خیس ، هلو رو ضعیف میکنه و به کمک دارچین (که از دارچین فقط تندیش رو داره ) بیشتر فضای کلی عطر رو گرم تر و زنانه تر میکنه و قراره تا پایان کار نبضَ بزنه. رز رو در اینجا خیلی با کیفیت ندیدم و همین هم پاشنه ی آشیل این عطر میشه که راجع بهش حرف میزنم. در همین اینجا به قوت و قدرت عود اضافه میشه.
سندل وود رو دوستان عطرباز معادل بوی مداد تراشیده شده میدونن. اما در سالهای اخیر رفته رفته درون مایه شیره مانند چوب سندل برجسته شده در عطرها که نتیجه ش شده بویی شیری-خامه ای-کرمی و نسبتا شیرین. گاهی خودش رو بصورت بوی فرنی و شیربرنج نشان میده. گاهی هم بصورت خامه ی صبحانه. که دومی اینجا مفروض تره اینجام باز همین اتفاق برای سندل افتاده. بوی دلچسب و شیرین از خامه و شیر و چوب که از شدت عود کم میکنن. کمپلکس بین سندل وود و عود باعث میشه کمی یاد کهربا بیفتین. اما اطمینان میدم از بوی کهربا در اینجا خیلی خبری نیست. بلکه این شیرینی ترکیب سندل و عوود هستش که کار رو اینگونه جلوه میده. مثل تمامی کارهای سالهای اخیر به دلایل محدودیت هایی بر سر راه استخراج مشک حیوانی از بدن جانداران ناچارا عطارها به مشک سنتتیک یا مشک سفید روی آوردن. که خیلیها این رو ترجیح میدن. فضای نرم و مهربان و متعادلی داره که خیلی خیلی کمتر حیوانی و برنده ست.
تندی عود با بالانس تقرببا خوبش در کنار سندل وود کنترل و کم میشه و شما یک ربع بعد از اولین اسپری باید یک نفر رو مامور کنید مراقبتون باشن دستتون رو با دندون گاز نگیرین. بس که خوشمزه میشه اینجا. رز کمی اینجا هیجان میگیرتش و بیشتر خودنمایی میکنه که شاید بخاطر بالانس متقابل سندل و عود باشه. و به دلیل مجاورتش با دارچین اسپایسی و کمی تند بنظر میرسه.

سه اشکال به این کار هستش : یکی شیرینی کنترل نشده عطر. که شاید نسبتا به خیلی از عطرهای موجود شیرین تر نباشه ولی چون غلیظ تر و چسبناک تره شاید برای خیلی ها دلچسب نباشه. و دومی رز. واقعا چه دلیلی داشت رز رو اینقدر اسپایسی انتخاب کنیم. این کار میتونست در کنار رز سفید یه شاهکار کم نظیر بشه. سومی سعی عطار برای راضی نگه داشتن مصرف کننده که این بلای جان عطرسازی کنونی هستش که شما ببینین دقیقا مخاطب کنونی چی میخواد. و از جسارت و شهامت برای ایجاد یه محصول متفاوت جشم پوشی کنید
ولی با این حال باز یه کار شیرین و تند و خوشمزه ست که مخاطب عام شیفته ش میشه. چند شب برای چند نفر از آشنایانم که مهمانن بودن تعداد زیادی عطر رو با فاصله زمانی براشون اسپری کردن و این یکی از بهتربن بود از نظر اونها. مصرف کننده عام بهش شاید ۹ بده ولی شخصا با احترام به همه بهش ۳ میدم به دلایلی که گفتم.
اینکار برای سنین بالای ۳۰ سال هستش. و ترجیحا برای خانمها. از بوییدنش حسابی سر شوق میاین و احتمالا میشه یکی از بهترین کارهاتون.و بازخوردهای خوبی ازش میگیرین. مخصوص مهمانی های شبانه ست بیشتر و بخصوصا هوای سرد. تابستون و هوای گرم ازتون تقاضای عاجزانه دارم نپوشین این عطر رو.
تستش کنید.
با احترام.
25 فروردین 1395 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :  حسینی گلنار انصافی
سلام بر ایکاروس عزیز
میخواست مطلبی رو عرض کنم بزرگوار.شما به وضوح آگاهی داری که 99% بچه های سایت بسیار به شما علاقه مند هستن و از مطالب خوبت استفاده فراوان می کنن.اگر یک درصد فرض رو بر این بگیریم که مطلب این دوستمون که باعث آزرده خاطر شدن شما شده تعمدی بوده،یا حتا دو سه نفر اصلن علنی بیان و مطالبی بزارن که تشنج زا باشه،انتظار ما اینه که شما این 99 درصد رو فراموش نکنی و اون یه درصد رو ببینی.مطالبی که میزاری برای همه مون مفید و عالیه و اگه اتفاقاتی ولو عمدی هم بیفته خواهشم ازت اینه که از کنارش رد شی و ما رو ببین رفیق.اون هدفی که که تو براش داری وقت و انرزی میزاری داره اتفاق میفته پس رفیقاتو ببین و باقی رو بی خیال.ممنونم
03 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
سلام به همه.
جناب ایکاروس منم با نظر جناب وحید کاملا موافقم.امیدوارم خدای نکرده تصمیم به رفتن نگیری.دوستداران سایت بزرگ وجامعی مثل عطرافشان به نظرات دقیق و جامع اساتید بزرگی مثل شما ،سید ساحا ،ssh ،حسن کبیری و دیگر بزرگانی که الان اسامیشون یادم نمیادبه شدت نیازمنده.موفق وپیروز باشید
06 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرمان
خیلی جذابه... خدا رو چه دیدی شاید تابستان هم استفاده کردیم
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک 🄼🄾🄽🄰

سلام
اگه چشمام رو بسته بودم و گرلن سانتال رویال روی لباسم اسپری شده بود بلافاصله می گفتم این گلد لدر آتلیه کلن
Atelier cologne gold leather هست با نصف قیمت و کیفیتی برابر و شاید بیشتر.

مثل گلد لدر یه عطر تنباکویی آلبالویی با یک زمینه چرمی و ادویه ای .
برای خیلی از عطر دوستان مطمعنا یه اثر هنری و خارق العاده است بخصوص درای داون عطر که واقعا بینظیره و برای بنده که این سبک عطرهای تنباکویی آلبالویی مورد پسندم نیست هم این نت پایانی دلگرم کننده است. درای داون عطر شبیه این محافل اعیونیه که بوی تنباکو و سیگارهای درجه یک با ادکلن های درجه یک رقابت می کنند و از سر و گردن هم بالا میرن و خودنمایی می کنند.

فقط و فقط در هوای سرد بخصوص شبهای سرد خودش رو نشون میده و در هوای گرم زننده ست.

دوستانی که عطرهایی نظیر آتلیه کلن گلد لدر، دو مارلی هرود، سی کی وان شاک مردانه مشکی و این سبک عطرهای تنباکویی آلبالویی رو دوست دارند این عطر صد درصد سورپرایزشون میکنه.
19 اسفند 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور الهام
سلام دوست عزيز
سانتال رويال از عطرهاى مورد علاقمه كه از نظر من!!! فضاى متفاوت با اون چيزى كه شما ثبت كرديد داره و نظرات جنابعالى من رو به ياد گرلن ل هوم ايديل و زير مجموعه هاش انداخت و احتمال ميدم كه اينجا اشتباهى صورت گرفته باشه اگر نه پس احتمالا ذائقه و حس بويايى بنده و جنابعالى در تضاد عجيبى هستند.

موفق باشيد

يا حق
19 اسفند 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Rohaam هاشم پور

6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
عودی،میوه ای،کمی چرمی و گرم و شیرین ...
عطر نسبتا شلوغی هست که شروعی اسپایسی،عودی داره و البته میوه ای.حسی که در ابتدا ازش گرفتم و تا یک ربعی هم ماندگار بود فضایی تخمیر شده و بوزی از انگور و هلو بود.طوری که به شامه من کاملا حس بوزی داشت و حداقل این تم تا حدودی از سنتتیک بودن کار کم می کرد و حال و هوای مردونه ای بهش می داد.یک ترشی خاص که از ابتدا تا اواسط عمر عطر حضور داره،چرم بسیار کم رنگ و صیقلی که بصورت پرداخت شده و ضعیف حسش می کردم،عودی پررنگ اما نه انیمالیک بلکه فقط میدان داری می کنه و بوی غالب نیست،رز آبدار و ترش که تازه هست و گلاب گون نیست و در آخر چوب صندل که به نظرم اینجا بیشتر حس و حال خامه ای داره و صاف و نرمه.
بنظرم یونی هست اما کفه به سمت خانم ها سنگینی می کنه .ماندگاری بسیار خوبی داره اما می تونست پخش بیشتری هم داشته باشه.به جز تابستان و گرمای بهار بقیه فصول قابل استفاده هست و خب سن و سال بالای 30 شاید براشون جذابیت بیشتری داشته باشه. با همه این تفاسیر قیمت بسیار بالایی داره و همین موضوع ارزش خریدش رو پایین میاره.

مخلص
14 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعید قربانیان هاشم پور

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
به مراتب بهترین کار این لاین با اختلاف از دید من همه چیز با هم میخونه عود چوب رز هلو
هم سنگین هم خوشمزه هم خط باریک رز که برای اقایون کارو مناسب تر میکنه به نظر من یه کار مردونه است بیشتر اما خانم هایی که عطر مردونه میپسندن هم براشون خیلی مناسبه خوش بازخورد و خیلی سیف برای خرید
کمتر عطرایی پیدا میشن که رز توشون باشه و اقایون هم بپسندن این یکی از اونهاست پخش ۸:۱۰
ماندگاری ۸:۱۰
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سام عبدی پور فاطمه فیضی
بسیار زیبا و دقیق توصیف کردید یکی از بهترین های گرلن که البته گرلن هم از بهترین برند های دیزاینری هست
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سجاد نظری فاطمه فیضی

گرلن سانتال رویال
شیرین شرقی

این عطر هم مثل سایر عطرهای سری Les Absolus d'Orient، فضایی شرقی رو به تصویر میکشه. نقش پر رنگ عود اعلا در کنار دارچین و لطافت رز مرغوب، ترسیم گر این فضاست. اما وجه تفاوت اون با سایر خواهرانش در لاین Les Absolus d'Orient، شیرینی اون هست که بیشتر بخاطر هلو و امبر هست. همچنین وجود چرمی لطیف در کنار مشک، جلوه ملایم انیمالیک رو خلق میکنه. در مجموع فضایی تلخ و شیرین داریم که در فضایی گرم و شرقی، ابراز وجود میکنه.
روایح یاس و نرولی رو بنده متوجه نشدم.
در مجموع بعنوان عطری ملایم و بالانس، مناسب استفاده خانم هایی هست که علاقمند به ایجاد فضایی کلاسیک و موقرند.
در ضمن پخش بو و ماندگاری این عطر خیلی خوب و مناسب فصل های پاییز و زمستانه.

نمره 7.5 از 10
20 آبان 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور marjanmohamadi
شوخی لطیف و قشنگی بود. ممنون
21 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest

فکر کنم به مناسبت یاداوری(6 اردیبهشت) فاجعه اتمی چرنوبیل کائنات این عطر رو سر راهم قرار داده. اگه اون فاجعه رایحه ای داشته قطعا این شکلی بوده...دقیقا بوی مغازه های عود هندی فروشی میده....وااااااااای از اون عود تندا که با صندل و چند تا چیز دیگه مثلا خوشبو شده....باید دستمو قطع کنم بوش نمیره لامصصصصب!
08 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 پارسی
واقعا بعضیا چطور از این عطرای خیلی تند استفاده می کنند و حالشون بد نمی شه. ما یک استاد داریم یک عطر تندی می زنه بعضی موقع ها نفسمون بند میاد.
09 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟