AMOUAGE - Journey for Men

آمواج جورنی مردانه (آمواژ ژورنی)

مردانه
کد کالا : ATR-31942
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-31942
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    34
  • نمی پسندم
    14
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    28
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    4
  • رسمی
    23
تعداد رای های ثبت شده : 155
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ادویه‌ای و دودی برای آقایان.

ما همیشه انتظارات بالایی از خانه آمواج داریم و عطر جدید آمواج جورنی مردانه هم نه‌تنها این انتظارات بالا را برآورده می‌کند، بلکه با آمیزه‌ای که از ترکیبات گران‌بها ارائه می‌سازد، ما را به سفری بویایی در مشرق‌زمین می‌برد. عطر آمواج جورنی زنانه سرشتی میوه‌ای‌ـ‌گل‌فام داشت که برجستگی خاصی به روایح چرمی می‌بخشید، درحالی که آمواج جورنی مردانه از سرشتی چوبی‌ـ‌ادویه‌ای برخوردار است و ته‌مایه‌های چرمی را برجسته می‌کند.

آمواج جورنی مردانه در نت‌های آغازین با فلفل سیچوان و هل در کنار طراوت ترنج و جلوه‌های درخشان و شفاف شکوفه بهارنارنج شکل می‌گیرد، درحالی که نت‌های میانی از دانه سرو کوهی، روایح دودی،‌ مولکول گرانیول و برگ‌های تنباکو سرشته می‌شود. زمینه نت‌های پایانی هم از دانه تونکا، گیاه ناگارموتا، چرم و مشکل ساخته شده است.

ژورنی مردانه جفت ادکلن ژورنی زنانه است که هر دو در یک سال توسط برند آمواج معرفی شده‌اند. ژورنی مردانه رایحه‌ای گرم داشته و برای استفاده در فصل‌های سرد سال مناسب است.

ژورنی مردانه محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی آمواج را در عطرافشان برای خود خاطره انگیز کنید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار آلبرتو موریلاس، پیر نگرین
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، بهار نارنج، هل ، فلفل سیچوان
اسانس میانی تنباکو ، روایح دودی، دانه سرو کوهی
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، چرم ، گیاه ناگارموتا
نمره کاربران
Journey for Men-آمواج جورنی مردانه (آمواژ ژورنی)
رایحه
8.3
50 رای
ماندگاری
8.3
54 رای
پخش بو
7.9
54 رای
طراحی شیشه
8.8
50 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (45 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
امواژ جرنی یکی از بهترین های امواژ در بین کلکسیون اینجانب .
این کار شروعش دودی و تنباکویی است و مقداری کمی شما حس تازگی را احساس میکنید. بوی میوه ارس و فلفل سیچوان کم کم به تنباکو و رایحه دودی ملحق میشوند و بعد از گذشت کمی زمان حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه شما با یک کار خطی مواجه هستید که تا آخر عمر کار به همین شکل می ماند! که خوب در برند امواژ‌ طبیعی است! بوی میکس شده ای بسیار جالب از فلفل سیچوان و تنباکو را حس میکنید. یک بوی عجیب و کمی شیرین و کمی گس ! که دقیقا نماینده فلفل سیچوان است این فلفل تند نیست و بویش کمی شیرین و لیمویی مانند است ! و حس وجود این بوی مرکباتی در این فلفل ناشی از وجود درصدی لمننین و سیترونلال می باشد ! پخش بوی این کار و ماندگاریش بسیار خوب است بر روی پوست و در شرایط محیطی که بنده به سر میبرم بالای ۸ ساعت پخش و ماندگاری خوب را داشته و بعد از آن پخشش افت کرده و تنها ماندگاریش می ماند و کم کم شروع به محو شدن می کند در کل برای یک کار اسپایسی بسیار جالب است. نکته مهم اینکار این است که بنده به شخصه مشابه اینکار را تا به حال ندیده ام مانند اینترلود خاص و شیک می باشد. اگر می خواهید کاری را با امضای امواژ داشته باشید در عین حال کمتر از اینترلود شناخته شده باشد و کمتر همه گیر شده باشد بنده اینکار را پیشنهاد میدهم به شما. (هرچند یکی از دوستان میگفت اینکار فضایی شبیه به ایوری روت زرجاف دارد که بعید هم نمی باشد زیرا ایوری کاریست سرشار از اسپایس!)
12 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عرفان منوچهری

ممنون iris عزیز
میخواستم نظرتون را بین این کار و اینترلود بدونم
کدوم یکی عامه پسند تره
یه خواهشی هم داشتم ،حتی تو یه پیچ هم پیشنهاد دادم ولی چون ارتباطی به اون نداشت مدیریت اونو تایید نکرد
میشه بهترین های کلکسیونتون را با تفکیک فصول گرم و سرد بگید همینطور در صورت تمایل محدوده سنی
12 آذر 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
من جورني رو سه ماه پيش گرفتم.شروع معتدل ونسبتا خنكي داره كه هرچي ميگذره دودي تر وسنگينتر ميشه و تنباكو وچرم وتونكا اونو حسابي گرم وسنگين ميكنن
و موندگاري بيش ازيك شبانه روز و پخش بالاي دوازده ساعت اونهم با قدرت بر روي پوست من داشت كه واقعا نتونستم سنگيني اونوتحمل كنم، لذا اونو به داداشم هديه دادم با نود وپنج درصد باقيمانده!!!
12 آذر 1394 پاسخ تشکر
احسان س عزیز...دقیقا منم روی جرنی به همین نتیجه رسیدم...سبک بوش و سنگینیش در ابتدا بسیار جذاب و بعد کمی خسته کنندست..به نظرم بهترین آمواج جدا از اوپوسها .....رفلکشن و بعد ممویر و بعد جوبیلیشن است...
12 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : aligolshani66
هوم خیلی جالبه ! عجیبه من اصلا همچین حسی را به این کار نداشتم یعنی اصلا حس سنگینی در کار نداشتم هرچند خودم این حس سنگینی را در اینترلود هم نمی کنم شاید کمی ! بنابراین به این نتیجه میرسیم دوستان همگی تست بفرمایند و چشم بسته خریداری نکنند بخصوص افرادی که با رایحه های سنگین مشکل دارند و یا خیلی سخت پسند هستند و کارهای ملایم را تنها قبول می کنند.
12 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسن کبیری

سلام خدمت دوستان افشانی
یه راهنمایی بدین به نظرتون پخش بو ماندگاری جورنی بیشتر است یا توباکو وانیل تامفورد ممنون میشم راهنمایی کنید
بعد بوی توباکو داخل کدوم کلن بیشتر نشان میده راهنمایی کنید ممنون میشم از لطفتون اقا سید جان و ایریس جان راهنمایی کنید دوستان اهل فن راهنمایی بدین
14 بهمن 1394 پاسخ تشکر
پخش بوی بلند مدت توباکو وانیل قطعا. اما پخش بوی چند ساعت اول جورنی بیشتره. وانیل در توباکو وانیل شیرینی خاصی به عطر داده که من شخصا دوست ندارم. وانیل خالص و اشرافی و شگفت انگیز رو باید با مونا دی اوریو وانیل تجربه کنید. توباکو وانیل کار همه پسند و شیکیه. اکر دنبال رایحه توباکو هستین باید عرض کنم فقط چند دقیقه اول خیلی خالص و خوب بوی توباکو رو لمس میکنین. خیلی سریع وانیل به کار اضافهدمیشه. شیرین و تندش میکنه. کومارین هم اضافه میشه که در نهایت ممکنه شاید شاید بهتون بگن بوی توتون قلیون میدین. ممکنه البته. اما تنباکوی توباکو وانیل بوش از تنباکوی جورنی و نمونه های دیگه مثلا هرود و شرگی بیشتره. ضمن ایتکه شیرینیش از امثال شرگی و هرود کمتره. تنباکوی تام فورد به شدت شیک تره. مخصوصا اینکه تنباکوش بوی خیس خورده ای داره. در این کار تونکایی که در نهایت بهش اضافه میشه کار رو جذاب میکنه. جورنی همین ویژگی ها رو داره منتها اولا بخوری هستش و دوما کندر بهش اضافه میشه. که کند در بیشتر مواقع بوش به تنباکو میچریه.. ادویه های تلخ و شیرین توی جورنی هست که تم کار رو یکم گیج میکنن. اما در کل خوشبويه. عطر شرگی از سرج لوتنس فضایی بین این دو تا کاره با قیمت حدود سیصد تومن. و شدیدا با کیفیت بسیار بالا و طبیعی رایحه ها. . اما اونجا یه تم آلبالویی و مربایی هم توی کار هستش. در کل روایح تنباکویی نباید اینقدر شیرین باشن. توی اروپا برای اونا شدیدا جذابه. چون قلیون مصرف نمیکنن. و بوی این عطرها اونارو یاد قلیون نمیندازه. اما ماها که حداقل یکبار بوی توتون قلیون رو استمشام کردیم ذهنمون درگیر اون میشه.
25 بهمن 1394 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : complihanicated پارسی
سلام
اقای ایکاروس عزیز درسته من پخش بو وماندگاری واسم خیلی مهمه ولی متاسفانه این برند که شما پیشنهاد دادین رو اینجا یافت نکردم ومتاسفانه بعضی برندها مختص خود تهران هست وکمیاب من حتما پیگیر میشم ببینم پیدا میکنم یانه اخه واسه بنده پخش بو وماندگاری بعداز خوشبویی خیلی مهمه وبه راحتی باکلن های تم سنگین کنار میام
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
ممنون دوستان عزیز از راهنمایتون
خب اگر بخوام یه کلن تند وسنگین انتخاب کنم واسه لذت خودم تو تابستان بازم راهنمایی کنید تواین برندها چیزی که پخش بوی بالاو قدرتمند باشه ممنون از لطف گرانقدرتون در اختیار بنده حقیر میذارین
اخه من محل کارم داخل فضای بسته اتاق کنترل هست وتنها هستم ودوست دارم وقتی ادکلنی استفاده میکنم خودم رو حسابی با بوی قدرتمند وقوی وخوشبوی ادکلن مواجه بشم ممنون میشم این کارو بهم معرفی کنین
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
خب بنده نظرات قبلی شما رو خونده بوم و خاطم بود که با بوی تند و سنگین مشکلی ندارین.
اینیویژن باربار یه کار بهاری تابستگگونی قدرتمند خنک با پخش بوی عالی و فوق العاده زیاد و زیاد و زیاد شیکه..
کرید دو پورتوگال هم حرف نداره برای تابستون. گول پورتوگال بودنش رو نخورین که فک کنین خیلی گربپ فروتبه. شدیدا شیک و با پخس بوی عالیه. بیش از حد شیکه.
شما اما هر چقدرم با بوی تند مشکل نداشته باشین تحمل بخور و شیرینی و ادویه در تابستون خیلی کار سختیه. خیلی سخت. دور ادویه و بخور و شیرینی رو حتما خط قرمز بکشین. کلایو کریستین ایکس اگه اصلشو گیر آوردین نه تسترشو هم محکمه هم قوی هم پخش بوی عالی هم جذاب. هر چند سنتیتکه یکم. اما پاسنگوی شما هست. زعفران داره و به قول دوستان جنس مخالف رو درگیر میکنه سریعا. قیمتش اما بالاست. Clive christian x for men
شما اما قطعا یا پیور دیستنس بلک یا پیور دیستنس ام رو عاشقش میشید. دیگرانم عاشقتون میشن اگه خنک تر باشه هوا. اما خودتون با این توضیحاتی که دادید شیفتش میشین. قیمتش بالای یک تومنه منتها. از هر نظر گزینه اوله. باز پیشنهادای دیگه اینان:
Acqua di parma colonia leather
Ateleier gold leather
Carnal flower frederic malle
Andi tauer no 02

اینا اوج رایحه های شیک، با پخش بوی شدیدا بالا و نهایت خلق اعتماد به نفس هستن.
اولویتی بر.هم ندارن. هر کدوم رو دیدین تست کنین.

اگه میخواین بالای دو تومن هزینه کنید یه سری به استفان هامیرن او هیرا بزنین. مشابه رایحه ش نادره که وجود داشته باسه. حدود دو نیم قیمتشه. خیلیا شاید بگن نیرزه به این قیمت اما بوش کنین متوجه عرضم میشین.

باز کارای دیگه ای هستن مثل: برند اورتو پاریسی. اقای گوالتیری سازنده برند ناساماتو کارای این محصول رو ساحته. بوهای خاص و افسانه ای توشون زیاده.
28 بهمن 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احمدp شادمهر حاجیان
مهدی مصلی نژاد عزیز سلام
به ترتیب اولویت اینا رو تست کنین. منتها عرض کنم که دور بخور و سیرینی رو خط بکشین. هر جقدرم با بوی تند مشکل نداشته باشین اینا شما رو آزار میدن توی هوای گرم. بترتیب:
1- puredistance black
2 pure distance m
3- andi tauer 02
4- stephan humbert o hira
5- cafnal flower fredric malle
6- colonia learher_ acqua di parma
7 ateleier gold leather
8- oud cashmier maison francis kurikjan
9- cree bois du portugal
10- orto parisi bocarena
11- clive christian x for men

نسخه تستر هیچ کدوم مجانی هم ارزش ندارن. پس تستر نخرین.
اینا رو تست کنین. موردهای یک و دو و سه و شیش شدیدا شیک و عمیق و چرمیو با کلاسن.
شماره یازده تحریک کننده ست شدیدا.
شماره 9 خنک تره اما شیک و عالیه. ولی تند و سنگین نیست
شماره چهار خیلی گرون اما خیلی خاصه. باید بوش کنین تا متوجه بشین جی میگم.
شماره ده موندگاری و پخشش در اون یکی دپ ساعت اول خوبه اما بعد ناپدید میشه. بوش جای حرف زدن نمیزاره.
اینا رو فعلا تست کنین که سردرگم نشین. عجله هم نکنین. و با ظمانینه عطرتون رو امتخاب کنین. همه اینا کارای تقریبا گرونین.
28 بهمن 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Dani ghahremani احمدp
آقای ایکاروس به چه دلیل اصرار دارین تستر نخریم حتی اگه مجانی بدن !!!؟؟
معمولا چیزی که عنوان میشه اینه که تستر تفاوتی با اصل نداره فقط کارتن اصلی نداره...
28 بهمن 1394 پاسخ تشکر
ممنون از دوستان عزیز بابت راهنمایی هاتون
مخصوصا اقای ایکاروس عزیز
ایشالا هرکدام گیر اوردم و تست کردم خبرش رو همین جا درج میکنم ولی مشکل این کارها گیر بیاد قشم
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
جناب آرش کریمی عزیز سلام.
حسب تجربه شخصی عرض کردم. من عطر بازم. نه یه حرفه ای. فقط یه مصرف کننده عادی که خیلی عطر میخره.. ممکنه ماهیانه تا ده عطر بخرم. با این فرضیه که به دلایل اقتصادی باید تستر اصلی بخرم اوایل تا حدپد بیست میلیون تومن عطرهای تستر خریدم. بجز یک مورد در تمامی موارد ناراضی ام. من نسخه اصلی کلایو.کریستن ایکس رو دارم. که یک و نیم قیمتشه. تستر ارجینالشو از فروشگاهی در اسلو خریدم. که برام هفتصد تومن تموم شد. کیفیت رایحه تسترهای اصلی همونه اما ماندگاری و پخش بو بسیار پایین بوده همیشه برای من. من فقط یک مورد و اونهم در مورد عطر سیلور مونشاین از کرید بوده. این حرف صرفا تجریه شخصی بوده. و شاید دوستان تجربه بهتری داشته باشن. همین الان عطر کارنال فلاور از فریدریک مال روی لباسم هست. آقایی منو صدا زدن و پرسیدن اسم عطر چیه چقد خوشبویه. من دیشب این عطرو زده بودم و اینکه هنوز هست و دیگران رو تحت تاثیر میزاره برام شگفت انگیزه. . حالا من تستر همین کارو هم داشتم.اونموقع حتی یکبار کسی متوجه نشد من عطر زدم. برقرار باشی
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Dani ghahremani complihanicated
ممنون از شما ایکاروس عزیز که تجربتون رو در اختیار قرار دادین. حالا سوال من اینه که از بین کارهای شیرین علی الخصوص تیری موگلر به نظرتون کدوم عطر جذابیت ورایحه شیک تری داره؟ آیا پیور مالت رو تست داشتین ؟
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
آرش عزیز سلام.
اینکه برای کار شیرین سراغ تیری موگلر رفتی برام خیلی جالب بود. آفرین به تو. ببین عزیز جان. سری ای من از تیری موگلر دو تا کار داره به اسم پیور مالت. یکی پیور مالت خالی. یکیم پیور مالت کریشن. Creatiin.
هر کدومو گیر آوردی در عطر رو هم باز نکن. فقط بخرشون و از مغازه بدو بیا بیرون. شاهکاری هستن با این قیمتا. با اون پخش بوها. با اون موندگاری. اون کیفیت خارق العاده. پیور مالت خالی قدیمی تره. شیک تره. سنگین تره. کریشن اما شیرین تره. جذاب تره. همه پسند تره. عالین. اگه اسم تام فورد روش بود الان دو میلیون پولش بود قطعا. شک نکن توو خرید. خوشت نیومد بیارشون برای من. خیلی بندرت پیش میاد با این قاطعیت بگم یه عطریو بخرین. ولی اگه شیرین دوس داری این دو تا کار توی اولویت های کارای زیر ششصد تومن هستن بنظرم.
مغازه های [...] دارنش.
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
آقای ایکاروس از ادبیاتی که استفاده میکنی بسیار لذت بردم. به همون ظرافتی که در عطرها وجود داره. راستش هم خودشو جایی گیر اوردم و هم تسترش با اختلاف 50 تومن کمتر. و طبق فرمایش شما سعی میکنم اصلی رو تهیه کنم.
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
آرش عزیز تصدقت.
فقط حتما و حتما تا پیور مالت creation رو هم بو نکردی خرید نکن. جفتشو بو کن بعد. عجله که نداری. اگه خوشت نیومد از این دوتا، که من چند تا کار شیرین شاهکار توی آستینم دارم اما با قیمت بیشتر. فعلا اینا رو تست کن نتیجشو به ما هم بگو. برقرار باشی عزیز
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
لالیک ال ای اکستریم صحیحه.
30 بهمن 1394 پاسخ تشکر

من دیشب اینکار رو خریدم ولی نمیدونم واقعا حس بویایی من خراب شده اخه اون
توقعاتی که باتوجه به ماندگاری وپخش بوی این کلن شنیده بودم ازش ندیدم فقط اولش یکم بوی تندی داری وبعدسریع سرد میشه وهیچ اثری از خودش نداره نمیدنم شاید من حسش نمیکنم یا بازم پای ریفورموله شدن این کلن هم وسط امده واقعا هنوز هم به کارهای برند تامفورد قابل ستایشند هم از نظر ماندگاری وهم پخش بو
اخه بخدا ادم بااین هزینه ها مآیوس ودل زده میشه از خرید کلن اون هم برند که باید پول بالایی بابتش هزینه کنی ولی امیدوارم حس بویایی من اشتباه کنه
20 بهمن 1394 پاسخ تشکر
سلام. بخاطر ریفرموله نیست. جورنی از اولشم همین جوری بود. یکساع اول مناسب بود پخش بوش اما بعد ضعیف میشد. من یه خط قرمز دور کارای آمایج کشیدم بعد از اینترلود. رفلکشن در بین کارای آموایج باز یکم بازخورد بهتری داره. شما اگر مایل به پرداخت هزینه ی بالا هستید نه تام فرد و نه آموایج لایق چنین هزینه هایی نیستند. کارهای نیش بسیار قدری داریم با نصف قیمت. سایت محترم عطرافشان بایستی نسبت به تامین برندهای نیش اقدام اساسی کنه. مارلی و تام فورد و آموایج نبایستی کارهای گرون این سایت باشن. جای خالی برندهای جووی، آکوا دی پارما، اوتومن، آنیک گوتال، لورنزو ویلورسی، اندی تاور، اورتو پاریسی، پیور دیستنس، سرج لوتنس، و کارهای خوب برندهای موجود نظیر کرید خالیه. مثلا من درک نمیکنم اون بوی بهشتی وتیور گرانیوم کرید چرا نباید در بین مجموعه عطر افشان باشه. اون پادشاه اشرافی و تجمل از برند جووی یعنی پرایوت لیبل چرا نباید در این مجموعه باشه. اوتومن کویق رو چرا نباید در عطر افشان بخریم و بریم هفتصد هزار تومن پول بدیم تا با هزار منت یکی با خودش از ترکیه بیاره. و کماکان مجبور باشیم راجع به پگاسوس و گودولفین حرف بزنیم که با همون قیمت اما یک هزارم کویق اوتومن جذاب و شیک و با کیفیت نیستن. امیدورام یه فکری کنن مسوولین محترم این سایت. مخصوصا که ولنتاین بود و هیچ شوکی در کار نبود.
قربان من به شما پرایوت لیبل از برند jovoy رو پیشنهاد میدم. اگر مایلید اوج اشرافیت و تجمل و لوکس بودن رو با هزینه پایین امتحان کنید. با همون قیمت آکوا دی پارما کولونیا اینتنسا و کویق از اوتومن رو.پیشنهاد میدم. الموت از لورنزو ویلورزی هم خوبه. تنها کار طبیعی سالم و شیک ناسوماتو یعنی سیلور ماسک هم عالیه. و بعد از اون اگر زمانی مایل بودید بالای دو تومن هزینه کنید او هیرا از استفان هامبرت، و اگر حدپود یک تومن میخواستید هزینه کنید عوود کشمیر از میسون فرانسیس کوردیجان و پیور دیستنس بلک و یا نیویورک نیکولای و یا ماراکو دیزرت از اندی تاور رو تست کنید. . از عطرهای موجود در سایت عطر افشان من اکستریم من تام فورد، و سیلور مونتاین رو کارای خوبی میدونم. و اگر کار همه پسند غیر خاص اما با بازخورد عالی میخواستین در این سایت میتونین کرید عوود رویال و لنویت ایوسن لورن رو انتخاب کنید. که هم قیمتشون پایینه هم ریسکی نیستن و تقریبا اکثر مردم خوششون میاد. کارایی که در بالاتر معرفی کردم اونقدر رایحه هاشون خاصه که کسی فرصت نمیکنه بپرسه اسمش چیه. آروم آروم با خودشون بوش میکنن و تا به خودشون میان شخص صاحب عطر نیستش. شدیدا اشرافی و لوکس و جذاب. یه سری هم به برند آقای عالیجناب اندی تاور بزنید. مخصوصا شماره های دو و سه. تولیدات این کارها اونقدر کمه که فقط خپدتپن اون بو رو خواهید داشت. و عحب بویی.. عجب بووییی. با دو سوم قیمت آموایج..
24 بهمن 1394 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شاپور K جواد وزیری
خانم مهرپور گرامی نظر شما توسط مدیریت حذف میشه. با سلام. من پاسخ تون رو اینجا مینویسم
Cuir ottoman
برخلاف قوانین سایت هستش که در زیر یک عطر راجع به عطر دیگری صحبت کرد. اما قطعا و یقینا یکی از ده پرفیوم بسیار شیک، درجه یک، با کیفیت، با بازخورد بسیار بسیار مثبت و دلنشین این روزهاست که تازه وارد ایران شده. محدوده قیمتیش حدود پونصد تومنه. بنده بلافاصله دو شیشه ازش خریدم که مبادا نایاب بشه یا به خاطر هجوم عطر بازا خیلی گرون بشه. برگ برنده قرارهای عاشقانه و مهمانی هاست. عاشقان دیور هوم اینتنس قطعا شیفتش میشن. پودری نیست به اون اندازه. چرم بهش اضافه شده و یه بوی بهشتی مشک که آ دم رو زمینگیر میکنه. به ندرت پیش میاد از یه عطری اینقدر تعریف کنم. اون هم بعد از استفاده از حدود صد تا عطر نیش و دیزاینر بالای ششصد هفتصد تومن. جزو بیست تای اول من هست. و جزو سر لیست هایی که اگر بخوام برم مهمونی حتما بهش فکر میکنم. شخصیت یه آدم تحصیل کرده بسیار استایلیش و جذاب و دست نیافتنی رو تداعی میکنه. با وجود اینها بسیار گرم و صمیمیه. اگر پوست جربی داشته باشید که برد با شما میشه. چهار فصله و به نظر من یونی [...] اگر یک خانم در انتخاب لیاس هاش دقت کنه. پخش بوی خیلی خپب اما ماندکاری متوسطی داره. کاملا به قول عوام خط میندازه. به شخصه دیدم که تعداد قابل توجهی از معرپف ترین سلبریتیهای ایران ساینچرشونه الان.
اما هیچکدوم از این حرفها دلیل نمیشه ساده از کنار جورنی گذشت. کما اینکه دو تا از جذاب ترین سلبریتیهای جهان اون رو گمشده ی خودشون میدونستنش. با اینحال هنوز و بعد از سالها استفادهداز برندهای نیش فکر میکنم اگر برندهای دیزاینر و دم دستی رو هنوز تست نکردین فعلا برای ورود به نیش عجله نکنید. شالیمار گرلن با وجپد اینکه اپیدمی شده اما کماکان برای یک خانم یک امتیازه. و حتی به نظرم با توجه به اومدن فصل بهار بی خیال از کنار سیلور.مونشاین و وتیور گرانیوم کرید رد نشین. بهترین قیمت های کرید در دنیا در این سایته. حتی یک هزارتومن کمتر از اینا بهتون دادن صد در صد فیکه. عظر افسان در فروش کرید قطعا گزینه اوله. و جزو بهترین فروشندگان آمپایج خاپرمیانه ست. من از تمام خلیج فارس آمپایج خریدم اما تقریبا ارزون ترین و با کیفیت ترینش سایت عطر افشانه. که ایکاش نیش ها رو وارد کنه. ای کاش.. یه پیشنهاد دیگه هم بدم. مونا دی اوریو وانیل. Mona di orio vanille. دست از سرش بر ندارین.
25 بهمن 1394 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شاپور K جواد وزیری
سلام به مهدی مصلی نژاد و همه دوستان..
مهدی مصلی نژاد عزیز..این کار رایحه ای دودی(تا حدودی)و بوی اصلی آن ترکیبی از فلفل سیچوان به همراه تباکو میباشد..ماندگاری این عطر بسیار بالاست ولی پخشش کمی تا حدودی معمولی تره..ولی نا امید نباشید کار خوب وموفقیه.(مبارکتون باشه)..البته بعد از جوبیلیشن جرنی پیشنهاد من است.
(سید ساحا)
26 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mehdi2664
سلام خدمت همه ی دوستان ممنون اقا سید و اقای ایکاروس

اقا سید کم پیداشدین اینجا
ایشالا تجربه ی بعدیم رو میخوام با کارjovoyتجربه کنم ولی کاش یه توضیح میدادین ایا واسه اب هوای قشم جواب گو هست یانه
من یه جورایی بوهای تام فورد رو تو این اب هوا بیشتر حس میکنم
ممنون میشم دوستان عزیز راهنمایی کنین
26 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
مهدی مصلی نژاد عزیز سلام(مشغله کاری..!)
در مورد جووی:
سایکودولیک و جعو سون فه(کهربایی) و پرایویت لیبل(پتچولی)
این سه کار جزع محبوبهاتا2013 بوده(البته یونی)زنانه ها بحثش جداست..
از سال 2014 کاری به نام آل آرت داد که اونهم کار خوبی و پرطرفداری شد..درسال 2015 دو کار یونی داده که به نامهای جاس اینتردیت(انیمالیک/مشک/پتچولی) و کار دیگه به نام سامبرس دسیمس که تم رزبا صندل وود داره جزع تم های بویی جدیده جووی هست..به شخصه سری 2015 رو میپسندم و در کیفیت و خاص بودنه برنده جووی شکی نیست..
باز هر کدومشو دقیق سوال داشتی بفرمایید
26 بهمن 1394 پاسخ تشکر
به مهدی مصلی نژاد عزیز!
ارادت آقا. جووی جزو پنج کار قدری هستش که توی.یکسال اخیر باهاش مواجه شدم. که با کیفیته بنظرم. دست روو هر کدوم از کاراش بزارین اوکیه. پرایوت لیبل در آب و هوای شرجی جنوب تا لحظه ای که چرم وارد کار نشده آروم میمونه احتمالا. ولی با توجه به خاصیت نم دار چرم توی این کار یهو غرش میکنه. مخصوصا در شب فکر.میکنم کاملا تحریک کننده بشه. وتیور در این کار از هر وتیپری در هر عطری جذاب تره. مگر وتیور گرانیوم از کرید بخواد با این رقابت کنه. حس صوفیانه، مردانه، با صلابت، دست نیافتنی و تو دار شرقی خودشو میزنه توو گوش اطرافیان. بسته بندی بسیار شکیل و شیشه ی بسیار با کیفیتی داره. از لحظه ی شروع باز کردن نایلون اطراف جعبه به کیفیت بی بدیل این برند پی میبرین.
اگر از میزان لوکس بودن پرایویت لیبل کم کنیم و وتیور رو در بیاریم و بجاش یه پچولی آسمانی رو اضافه کنی و بخوایم دوز محرک و گیرا بودنش به قیمت پایین آوردن تجمل رو امتحان کنیم میرسیم به کار دیگه ی این برند یعنی سایکدلیک. اطرافیان رو قلقلک میده. مثل یه موضوعی که توی یه اتوبوس شلوغ خسته کننده یهو از زبون یکی میشنون. میخوان اظهار نظر کنن. پشت گلوشون حرفشون گیر میکنه. کاملا تحریک میشن برای گفتنثچیزی که نمیدونن چیه. یکی از جذاب ترین کارهای جووی سایکدلیک هستش. ذات پچولی با هوای شرجی ناسازگاره. نه اینکه بد بشه، یا کم بشه، ولی خشمگین تر میشه. از اون تراکم و قد بودنش در میاد و بیشتر میپیچه و توی هوا معما میسازه و پیچیده میشه. . این دو تا کار از جووی برای هوای شرجی مناسب ترن.

توو قشم که هستین اگه راتون خورد به عطر فروشی یا رفتین کیش اینارم تست کنین:
مارکی د ساد هیستپریس 1740
کویق اتومن پارفوم امپریال cuir ottoman
پیور دیستنس بلک puredistance blacj
کلایو کریستن ایکس فور من.
عطرهای برند ام سی دی آی اینویژن: invasion barbar
این آخری قله ی رایحه های عطرهای رسمی و شیکه.
ضمن اینکه عطر رادیس rudis رو هم تست کنین. امسال نوبل فیفی رو برد.
ولی با قیمت حدود پونصد تومن پیشنهاد من همون جووی و کویق هستش فعلا.. یعنی داشتنشون صد در صد الزامیه
26 بهمن 1394 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : جواد وزیری احمدp
به ایکاروس..و مهدی مصلی نژاد عزیز
در مورد cuir ottoman 2006 از برند پرفیوم امپایر که هم اکنون 5 کار از این برند محبوبم رو تهیه و در حال استفاده دارم عرض کنم که رایحه ای: بالزامیکی و چرمی داره که مناسب فصول سرد و نهایتن پاییز میباشد و در گرما و وضعیت شرجی قشم که آقا مهدی مصلی نژاد دوست عزیزم تشریف دارند مناسب نیست!!!!
همچنین رایحه غالب چرم و بعد زنبق حالت پودری به عطر میده..اصلا مناسب گرما نیست!!
حال شما عزیز از این برند نام بردید کاره Corsica Furiosaکه محصول 2014 پرفیوم امپایر (همین برند)میباشد جهت بهار و تابستان انتخاب مناسبتریه(رایحه سبز به همراه برگامت)!
یا Yuzu Fou که اونهم تم لیمویی و مرکباتی داره!!
نتیجه:قطعا کارهای بالزامیکی به همراه چرم در هوای گرم و شرجی آزار دهندست..
البته من بجای شما بودم به دوست گلمون مهدی مصلی نژاد کارهای در دسترسی سایت عطر افشان وجود داره معرفی میکردم!
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mehdi2664
به مهدی مصلی نژاد عزیز...جووی پرایویت لیبل هم در گرما و شرجی آزار دهندست!
فقط زمستان و پاییز
از ما گفتن
:-)

27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
به مهدی مصلی نژاد و اصلاح فرمایش ایکاروس:
عطر رادیس rudis از برند نوبل 1942 که عطری چرمی و گرم و اسپایسی و کمی شیرین میباشد نمیتونه گزینه مناسبی جهت آب و هوای گرم جنوب کشور باشه..شدت چرم در نتهای این عطر غالبه..
در مورد جرنی... دودی(تا حدودی)و بوی اصلی آن ترکیبی از فلفل سیچوان به همراه تباکو هم با توجه به تم گرمش برای جنوب موافق نیستم.دوستمون مهدی مصلی نژاد به نتیجه درستی رسیدند!

27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
سلام به دوستان. بله حق باشماست.
من فکر کردم منظور آقای مصلی نژاد از" جواب بده " پخش بوی بالاست. کویق پخش بوش توی هوای گرم بیشتر میشه. هر چند به قیمت تند تر شدن اون. بقیه پیشنهادا هم ضرفا به تبع این بود که کارای خیلی شیکی هستن که در اون محدوده پیدا میشن تا در تهران. چون آقای مصلی نآاد در تاپیکشون گفته بودن که پول زیادی بابت این عطرا میدن اما دریغ از رایحه خوب و مناسب و پخش و اینها..
به شخصه بازخوردی از یوزو فو نداشتم. هرچند خیلی بالانس و رایحه شو دوس دارم.
فک میکنم یسری به برند مونا دی اوریو بزنین در کنار برند های جووی و پارفوم امپایر.
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
حق با سید ساحای عزیز هستش. کارهای دم دستی تر اتفاقا ریسکشون کمتره. از اونجایی که اکثرا از پایین بودن پخش بو در هوای شرجی مینالن من فکر کردم منظور شما پخش بوی بالا در کنار رایحه ی خیلی شیکه. و با تندی عطر مشکلی نداربن. پرایویت لیبل تند نیست شخصا اما همونجور که به درستی سید عزیز فرمایش کردن قطعا تند میشه. اما من این رو در هوای شرحی انزلی تست کردم. و اصلا کسی رو اذیت نمیکنه. برعکس کارهای تند آموایج که در هوای شرجی یا خیلی گرم همه ازتون فراری میشن. و اتفاقا پخش بوی پرایپیت لیبل در هوای گرم هم رایز پیدا میکنه. راستش من خیلی به دسته بندی های بهار و تابستونن در مورد کارهایی که گفتم پایبند نیستم مگه اینکه کار مورد نظر خیلی شرین یا ادپیهدای باشه که در هوای گرم نمیزنم که فحش نخپرم. اما سید ساحای عزیز نکته به موقعی رو تذکر دادن. . با این خساب و با توجه به کلیت موارد من چندتا پیشنهاد میتونم توصیه کنم که در این سالها بازخوردهای بسیار بسیار بالایی ازشون گرفتم. و معیار اصلیم خاص بودن رایحه و لوکس بودنشونه.
Silver mountain از کرید عطر شیک، با پخش بو و ماندگاریه بالاییه. کسی نیست بدش بیاد و بنظرم کار شدیدا با کیفیتیه. اینایی که ما پیشنهاد میدیم رو بلایند نخرین. قبلش تست کنین. من کارهایی که شخصا پیشنهاد میدن یکی از معیارهام اینه که تکراری نباشن و قبلا جایی نشنیده باشه بوشو کسی. یا کمتر تکراری باشه. ذر عین حال لوکس و مجلل باشن.
عطر بعدی عوود ایمورتل از بایردو هستش. oud immortel byerdo
که اصلا جای حرف و حدیث نداره.
در نسخه های ارزون تر: کوول واتر دیویدوف برای وقتایی که خیلی هوا گرمه و نمیدونین جی باید بزنین.
لالیک مشکی رو اگر دوس دارین و میخواین نسخه ی خنک تابستونیشو داشته باشین: noble vetiver chopard
اگه دما رفت بالای پنجاه درجه باید erolfa از کرید رو تست کرد. عطر یهو زنده میشه توی اون دماهای بالا و خیلی خوب و هیجان انگیز بنظر میرسه
چیزی که باید در مورد عطرای تابستونی رعایت کرد سه تا مورده: شیرین نباشه اصلا، بخوری نباشه، دودی نباشه.
Mistral patchouli atelier cologone گزینه بسیار با کیفیتیه از نعنای هندی و لیمو و پچولی که همه دوسش خواهند داشت.
Essence porche design با قیمت زیر صد تومن یکار کاملا شگفت انگیزه برای تابستون. باورتون نمیشه با این قیمت اینو بتونین تهیه کنین. عالی و عالی.
لجند اسپشیال ادیشن مونت بلنک هم کار ارزون شیک و جذابیه برای تابستپن.
از برند ورساچ، عطر ورساچ پور هوم هم گزینه ایده آلیه.
اما یکی از بهترین پیشنهادام: L'Instant de Guerlain pour Homme Guerlain هستش.
اینم کار شاخص و مردپنه ی درست درمون ارزونیه Kenzo Homme Eau de Toilette Boisee Kenzo
این پیشنهادا همگی داده میشن به این دلیل که تستشون کنین نه مستقیما تهیه شون کنین. سید عزیز با پرایوت لیبل در تابستون ممکنه اذیت بشن. من اما لذت میبرم. ولی ممکنه دیگران هم اذیت بشن. هرچند بازخورد منفی نداشتم. بهرحال حاصل یه عمر خریدن عطر میشه این نکات ایشون و من و بقیه دوستان. حتما قبل از خرید هر پیشنهادی تستش کنین.
27 بهمن 1394 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : احمدp شادمهر حاجیان
اقا مهدی یه استراحتی به حس بویاییتون بدین ثواب داره با این حجم رایحه چطور میخواین تصمیم بگیرین تفکیک کنین و انتخاب!!!!!!!!!
28 بهمن 1394 پاسخ تشکر
جناب ایکاروس
میشه لطفا تجربه ی شخصی و حس خودتون رو از استفاده ی ادکلن
اکوا دی پارما کلونیا لدر و استفان هامبرت لوکاس 777 او ایرا بفرمایید من این دو کار رو دارم میخوام تجربه ی استفاده ی شما رو هم بدونم مرسی و اما در مورد تستر باید بگه تو این زمینه به شدت کم شانس بودین تسترهای ادکان های پرفیوم همه کیفیتشون مثله خود ادکلنه و ادو تیلت ها تسترشون پرفیوم و با کیفیت تر از ادکلن البته تجربه ی شخصیه منه.
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
میشای عزیز سلام.
نظرتون حذف میشه توسط مدیریت. من پاسخ شمارو اینجا مینویسم.
کولونیا لثر چیزی برای تعریف کردن نداره. توسکان لثر رو در نظر بگیرید. چرمش رو تقویت کنید و لوکس تر. و اون بوی تهوع آور تمشک توسکان لثر اینجا ازش خبری نیست. پخشش رو بیشتر کنید و ماندگاریش در همون حد. کار بسیار شیکیه. که با توجه به قیمت نباید از دستش داد. حتما مراقب باشید که کولونیا اینتنسا رو بجای کولونیا لثر تهیه نکنید.

د مورد او هیرا یه سری افسانه ها هست که فروشنده ها سر هم کردن. میگن اس..پرم نهنگ توش هست. اما در واقع از یکجور ماده ای که در شکم نهنگ ساخته میشه و اون رو دفع میکنه استفاده شده. هیچ توضیح اضافه ای راجع بهش نیست. بعضی فروشنده ها میگن که هیرا از حرا و غار حرا گرفته شده و بوی شدیدا عرفانی و صوفیانه ی اون الهام گرفته شده از این قضیه ست. که بازم تایید نمیکنم. هر چند استفان هامبرت عطری به اسم قم هم داره که کاملا رایحه ی معنوی و در نوع و کلاس خودش قدریه. میتونم بگم نمیشه گفت ازش بدم میاد یا عاشقشم. هیچی نمیشه گفت. یه طعم و بوی جدید که جایی من بو نکردم. عنبر رو حس میکنم. گاهی دود رو. اما همگی کاملا تمیز و غمگینن. و البته آروم. آروم نه به این معنا که رایحه شون متعادله بلکه حسش آرامه. یه آدمی که سالها گناه کرده و الان ناگاه بخشیده شده و گوشه ای نسته و برای همیشه آرام و ساکت سده. یه لحظه ی کاملا شگغت انگیز معنوی و روحی رو بوجود میاره. اصلا عطر حرم نیست ها. به اون ها اصلا نزدیک هم نمیشه. نمیتونم توصیفش کنم. منتها فضا رو دچار انزوا و سکوت و خلا و سکون میکنه. نمیدونم باهاش چیکار کنم. نمیدونم تکلیفم چیه. و این برای همه صادقه. همه از دم میپرسن این بوی چیه. اما نمیدونن چه حسی نسبت بهش داشته باشن. کاملا شما رو از دیگران متمایز میکنه. توی یه جمع کاملا رسمی و شیک شدیدا خودشو تحمیل میکنه. . اما هنوز من نمیدونم دو و پونصدی که پاش دادم خوشحال باشم یا ناراحت. ماندگاری و پخش بوی متوسطی داره. فقط به جیبتون بستگی داره. شاید بشه با این دو پونصد پنج تا شاهکار خرید که همه رو به وجد بیاره. اما در خرید این عطر من اصلا حتی فکر هم نمیکردم جایی ازس استفاده کنم. گرفتم که بوش کنم. نه حتی استفاده کنم.
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احمدp رضا تبریزیان
ایکاروس
شما تمام ادکلنایه نیش و شاخ و غول دنیا روداشتین یا دارین قربان.... فردریک مال اونوم کارنال فلاوردومینیکو روپیان این ادکلن گلی نارگیلی بوی مشک و گل مریم به به... با اون رد بو خطه بو پخش و ماندگاری بماند خوش به حالتون
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
میشای عزیز سلام
من اکثر نظرات شما رو میخونم معمولا. یه پیشنهاد دارم براتون که مایلم حتما تستش کنید. یه کار شگفت انگیز. یه جیزی که نمیتونم توصیفش کنم. بزای تابستون با این بو معطر باشین. کلا من از دو تاکارای شنل بیشتر خوشم نیپمد. این بهترینشونه.
Chanel coromandel

امیدوارم تایید بشه جون نمیدونستم دیگه کجا میشه بهتون بگم. من خودم ازش استفاده میکنم. بزار بگن زنونه ست. هرچند این کار بیشتر از جنسیته.

فردریک مال یه سوپر شاهکار داره به اسم فرنچ لاور. آخ آخ. ادیکتم من باهاش. دست و پام میلرزه اسمش میاد. یبار تستش کنین. یونی [...] بهار تابستونیه بی نظیریه. بی نظیر رو باید صدبار نوشت. اونقد تند تند باهاش نفس میکشم تا مدام بوش کنم که دچار اسیدوز میشم.. هیچی ندارم بگم.. اینکه همچین تمی رو دوست داشته باشم برام عجیب و بعید بود. اما جزو تاپ تن منه الان.
دست از سر این دو تا برندارین. حتما پیداشون کنین و تست..
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Rezvani مهرداد محمدی
ایکاروس عزیز
خیلی لطف کردی شما. از برند شنل و بربری به خاطر سیل خاطرات بد دیگه نمیتونم استفاده کنم بسیار ازار دهنده هستن برام. اما برند فردریک مال رو دوست دارم حتما در اولین فرصت و تصویب بودجه از طرف پدرم این کار رو تست میکنم و تهیه امیدوارم خنکیشو بشه با تمامه وجود حس کرد
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
میشای عزیز! فردریک مال فرنچ لاور خنک نیستا. چهار فصله کاملا اما خنک نیست. میدونم لالیک انک نواغ رو تست نکردین. شبیه همون کار اما نسخه ی خیلی خنکش برای تابستون که خیلی خیلی دلنشین تره رو به اسم نوبل وتیور چوپارد تست کنین. یونی هستش. پخش بوش چند برابر لالیک مشکیه. شیک تره و باوقارتر. . کار جالب و ارزون و درجه یکیه. با تیپهای مشکی برای غروبای بهار و تابستون عالیه. گفتین خنک یاد این افتادم. و یادم افتاد یه جا نپشته بودین لالیک مشکی رو بو نکردین.
اون کوروماندل شنل رو به خواهش و اصرار من تست کنید یکبار. تکرار محصولیه که شنل چند دهه قبل ساخته اما مدن تر و شیک تر. یه شاهکاره که بخاطر قیمت بالاش دیده نشده. سمپلش گیر میاد. به سختی اما گیر میاد. یکبار بوش کنین. باورم نمیشد این کار رو شنل زده باشه. من از شنل هرگز خوشم نیومده. مگه از ادیشن بلانش. اما این.. وای من. عین افیون زده ها چشام ریز میشه و سرم گیج میره از لذت بوییدنش.
29 بهمن 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mehdi احمدp
آقای ایکاروس عزیز حالا که صحبت از لالیک مشکی شد. خواستم بگم ورژن جدید لالیک مشکی ب6 نام الکسیر هم اومده. تستی داشتین از این ادکلن شما ؟
30 بهمن 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیز
این کار شنل خیلی سخت تو ایران پیدا میشه من به دائیم گفتم برام قیمت بگیره تو ایتالیا قیمته 200 میلش 400 یورو و 75 میلش 270 یور و هستش من امکان تستشو ندارم تایید میکنین سفارشش بدم اخه قیمتش بالاست خیلی
30 بهمن 1394 پاسخ تشکر
سلام.
میشای عزیز سمپلش توی ایران هست. من آدرس هم دادم برای تهیه سمپلش اما تاببد نشد کامنتش. و اینم نوشتم که قیمتی که بهتون دادن بالا بوده. من ارزون تر خریدمش اونو. اما فقط بدان و آگاه باش که سمپلش هست. فرنچ لاور رو اما بزارید اولویت. دوسش نداشتین توی یکی از سایت ها آگهیش کنین من با کمال میل میخرمش.
01 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
ایکاروس جان سلام لطف میکنین اسپل انگلیسی فرد ریک مال فرنچ وکورماندل شنل رو بنوسید اخه هرچی تو سایت میزنم اشتباه میاره
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
مهدی جان سلام.
Frederic malle french lover
Chanel coromandel
اما فکر نمیکنم سلیقه تند و سنگین پسند شمارو پوشش بده. شما شماره 2 تاور و پیور دیستنس بلک رو بنظرم بایستی تست کنین.
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
اینم اسم ادکلن به لاتینFrench Lover Frederic Malle
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس جان
خواهش میکنم تا بعد از عید ادکلن معرفی نکن ادمو وسوسه میکنی شما الان دیگه بودجه ی من یکی که بسته شده بابام تا بعد از عید اخطار داده بودجه برا خرید ادکلن تصویب نمیکنه خیلی از بچه ها هم الان همین وضع رو دارن رحم کن به جوونیمون همه هم عشق عطریم دلمون میخواد خوب!!!!!!!!!!!!!
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
با سلام
بابت اسپل ممنون
من با وجودی که طعبم گرمه با روایح مانند شنل هم حال میکنم خیلی دوست دارم مخصوصا الور رو ولی متاسفانه پخش بوی مناسبی واسه ی محل زندگی من نداشت حالا ببینم گیر میاد پیور دیستنس هم یانه مم
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
میشای عزیز درک میکنم. اگر عطر افشان یه جشن سالگرد تاسیس میگرفت یا یه نمایشگاه برگزار میکرد خیلیامون میتونستیم اونجا عطرامونو با هم به اشتراک بزاریم. متاسفانه (یا البته شاید هم خوشبختانه) امکان ارتباط بین اعضا فراهم نیست. و گرنه میشد اعضا با هم عطرهاشونو به اشتراک بزارن. بهرحال همونطور که عرض کردم اینهایی که معرفی کردم سمپل هاشون موجوده. اما امکان ارسال آدرس اونها هم نیست.. شاید نیاز به اندکی انعطاف، احترام و اعتماد از طرف مدیران سایت به اعضا وجود داره. برقرار باشین همگی.. تا بعد
02 اسفند 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احمدp رضا تبریزیان
آقای ایکاروس عزیز. دو تا سوال : اول اینکه پیور هاوانا رو جایی بو کردم. به نظر مبوی خوبی داشت، به نظرتون برای یک کار شیرین پیور مالت بهتره یا هاوانا؟
دوم اینکه به عنوان یه جایگزین خلف و شایسته برای انکر نویر که افت محسوس کیفیت داشته ، لالیک ال ای اکستریم رو تا حالا تست داشتین و در مورد کیفیتش اطلاعی دارین ؟
03 اسفند 1394 پاسخ تشکر
سلام خدمت جناب ایکاروس
من جزو افرادی هستم که به تازگی تور ادکلن های دیزاینر رو به پایان رسوندم و به وادی عطرهای نیش وارد شدم. تعدادی تست کردم و دارم. به صورت نامحسوس نظرات شما رو دنبال می کردم و مواردی که نام می بردین تست می کردم تا رسیدم به پرایویت لیبل از ژووی که عاشقش شدم. مرسی از معرفی این عطر.
حتما متوجه شدین که من عطرهای تلخ می پسندم. حالا خنک یا معتدل یا گرم مهم نیست. می خواستم محبت کنین بهترین عطرهای نیش تلخ که می شناسین رو معرفی کنین.
متشکر
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
سلام معين عزيز. ارادت آقا.

خوش اومدي به نيش. اصلا براي خريد هيچ نيشي عجله نكن. من اعداد عجيب غريبي پاي نيش خرج كردم كه ازشون بهره اي نبردم. فقط سال ٩٣ من حدود شصت تومن پول عطر دادم كه از هشتاد درصدشون استقاده اي نميكنم الان. ريسك خريدشون شديدا بالاست. مگر اينكه با صبوري تمام بوشون كني. من خيلي جاها اشتباه كردم. چون مشاور خبره اي نداشتم. الانم من خودم مشاور خبره اي نيستم حقيقتا. ولي ميتونم بهت بگم سراغ چيا نرو. براي شروع ماروكاين ديزرت از اندي تاور رو تست كن. بهش شماره ٢ تاور هم ميگن. Andy tauer 02
بعد برو سراغ آكوا دي پارما كولونيا لثر
و بعد اينا:
Affican leather memo
Andy tauer 03
Jovoy paychedlic
Immortel byrrdo
Oud cashmirre maison frnacis
Puredistance m , black
جورجيا آرماني عود رويال
Alegardina o diru
Vist et honor o diru
Belami از گرلن

اينا دم دست ترن.
اما شيش هفت تا سوپرشاهكار سراغ دارم كه تلخيشون فراتر از عطره. مثل مصيبتن. مثل خبر مرگ ميمونن. هيچ جور نميشه بوشون كرد و دپرس نشد بطور آني. سديتيو هستن. طبيعيه كه سنتتيك باشن. اما فعلا براي تهيه اونا عجله اي نداريم. ميخوام بدونم تا كجا ميتوني عطر تلخ تحمل كني. فقط اينو بهم بگو امكان تهيه عطر از خارج از كشور رو داري؟ اگر آره كدوم كشور.

اما كاراي زيادي هستن كه تا الان اينجا اسمي ازشون نياوردم. من در شروع عطر نيش بازيم فقط دنبال كاراي تلخ بودم. چون فكر ميكردم فقط عطراي تلخ جذابن. ضمن اينكه خودمم آدم تلخ پسندي بودم. اما چندتا عطر بودن كه نظرمو بعدها عوض كردن.و باعث شدن به عطراي حتي شيرين و گلي هم علاقه مند بشم. عطراي زيادي هستن كه بهت معرفي ميكنم به مرور. اين سه تا رو به هيچكسي تا حالا اسمشم نگفتم. فقط لذت تنها استفاده كردن و حيرت زده كردنشون رو تنهايي بردم. نوش جونتون:
Mon nom est rouge majda bekalli
Versila vintage ambra delforte
Fusion scaree for hom majda bekali

از برند گرواسميت هم غافل نشو. نميخواد بخري ازش فعلا. بعدن اگر فرصتي بشه كه اعضا با هم ارتباط داشته باشن برات ازشون سمپل ميفرستم. منتها ضروريه كه بوشون كني.
فعلا سراغ اينا هم نرو. البته فقط فعلا:
ناساماتو. اورتو پاريسي. لورنزو ويلورزي. ل آرتيزان.
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احمدp رضا تبریزیان
جناب ایکاروس. وقت بخیر.
متشکرم از ش
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس جان من چند روز قبل از برند الفکتیو استودیو هم چندتا عطرو تست کردم. کیفیت خوبی داشتن. شما کدومشون رو تاحالا تست کردی؟
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
خیلیارو تست کردم. چندتاشونم داشتم. من لومیر بلانش رو داشتم و الانم دارم. عنیر اولفکتیو هم عطر خوبیه.. کار عنبر که از اولفکتیو داشتم دوست دارم عمیقا. اما بقیه کاراش برام معمولی بودن. بوهای خوبی دارن که لحظه این شلغ میشن شلوغن اکثرا.
لومیر بلانش حس و حال بعد از بارون خوردن آسفالت خاکی رو داره. رایحه بادیان در این عطرو خیلی دوست دارم.چندتا کار دیگه تست کردم که الان اسمشون یادم نیست. اما یادم بیاد بهت میگم.
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
جناب ایکاروس. وقت بخیر.
متشکرم از شما به خاطر پاسخ کامل و اختصاصی.
می خوام در خصوص مواردی که معرفی کردین صحبت کنم تا بیشتر با طبع من آشنا شین و بتونم بهترین بهره رو از تجربه شما ببرم. شماره 2 از تاور رو گرفتم. بسیار عالیه و جزوتاپ 3 من در دسته نیش هست تا الان. اما از نظر من جوبیلیشن از امواج به فاصله بسیار کم ازش بالاتره. نمی دونم چطوری بیان کنم. به نظر من عطر تلخ به طور خلاصه شامل 2 چیزه: دود (تلخی) + رایحه. مثلا جوبیلیشن رایحه میوه ای رو با دود ترکیب کرده. دود اینجا یه عبارت کلیه. مثلا می تونه با استفاده از چوب یا عود ایجاد شده. دیزق مقکن از تاور بخش دودش یه حس دود آتش داره ولی قسمت رایحش مغلوبه. کاش یکم رایحه قوی تری داشت. البته چیزی که برام جالب و عجیبه اینه که تا وقتی سراغ نیش نیومده بودم سلیقه عطریم ثبات کاملی داشت. الان با بوییدن هر عطر جدیدی نظراتم نسبت به قبلیا کلا زیر و رو میشه. شاید چند وقت دیگه بگم تاور بهتره. چون تقریبا 2 هفته هست که باهاش آشنا شدم.
با کولونیا لیثر یه رایحه حیوانی همراهه که زیاد نمی پسندمش شخصا. مثل لیثراود از دیود که خیلیا هم عاشقشن. از بقیه موارد که گفتین در حال حاضر به سمپل های گرلن، بایردو، تاور و کورکجیان می تونم دسترسی داشته باشم که حتما در برنامه تست قرار میدم. متاسفانه امکان تهیه ادکلن از خارج برام به صورت منظم فراهم نیست. تمام سعیم رو می کنم که بقیه موارد رو هم تهیه کنم.
منم امیدوارم امکان آشنایی نزدیک تر فراهم شه. خیلی عالی میشه. لطفا هر موقع مورد جدیدی به نظر شما رسید، حتی اگه تلخ هم نبود معرفی کنین. من هم بعد تست حتما در مورد نتیجه با شما درارتباط خواهم بود.
بازم ممنون
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
معین جان عزیزم سلام.
در مورد کارای نیش هيچگاه عجله نکن. اینا قراره به مشامت نظم بيشتري بدن. بهت یاد میدن که چطور بو کنی و به احساس بویاییت شخصیت میدن. شماره 2 اندی تاور جزو بیست تای کلی من نیست. اما یکی از بهترین کاراست که شما وارد نیش بشین. شدیدا با کیفیته. ضمن اینکه نیش شرایطی برای بوییدن داره. اینکه جدا بوش کنی حتما. قبل و بعدش به بویاییت استراحت داده باشی. که بتونه رایحه خودش رو با همه ظرافتش در ذهنت ثبت کنه.
به مرور که چندتا کار تلخ دیکه بو کنی و چند بار که باهاش بیرون بري یکی از بهترین کارات میشه. جوبیلیشن که من قبلا هم گفتم در کنار رفلکشن از بهترین کارای آموایج هستش عطر شلوغیه. من فکر میکنم سنتتیک باشه خیلی نت هاش. البته نمیخوام اینجا راجع بهش حرف بزنم. ولی بعد از چند ماه نیش بازی قطعا نظرت بر میگرده. کولونیا لثر فقط و فقط شب بزن اونهم با کاپشن چرم و تیپ خیلی لوکس. بعد برو توی یه رستوران بشین. دیگران رو محو میکنی.من تمام آکوا دی پارما رو سمپلاشو خریدم. تا اینو بو کردم رفتم ازش تهيه كردم.پخش بوی به اندازه ای داره و کار خیلی قدریه.چرم جزیی از بدن حیوانه و بایستی همون حس رو بوجود بیاره كه خوشت نيومده. قاطعیتی که به شخصیتت میده كمنظيره. هدف از واردشدن به دنیای عطرای حرفه ای تنها فقط رايحه نیست عزیز. هدف تاثیریه که میزاره. . پس یه عطر باز حرفه ای نباید هميشه بگه این رایحه ش فلانه یا اینجوریه. باید گزینه ای رو انتخاب کنه که متناسب با جایی باشه که داره ميره و طبق شرایط یا مراسمی که میخواد واردش بشه بهترین رو انتخاب میکنه. اینایی که میان رستوران و اینترلود میزنن رو من درک نمیکنم. اذیتم میکنن. ولی همون اینترلود توی یه پارک توی یه روز برفی خیلی عالیه. اما در مورد کولونیا لثر اینه که میگم چرمش بهتره. چون تونسته بهت القا کنه که حیوانیه. برای همین بود بهت گفتم فعلانمیتونم کارای خیلی تلخ بهت معرفی کنم جون باید بویاییت عادت کنه. ضمن اینکه تو اونو از نزدیک بو کردی. کارای چرم رو از نزدیک بو نکن.توی هوا اسپری کن و بعد برگرد و باهاش نفس بکش.اکثر کارایی که بهت میگم کارایی ان که باید اینجوری تستشون کنی. مثلا لونستار از اندی تاور تو بوی نفت و تانکرای گازوییل توی جاده رو حس میکنی. اما دیگران دیوانت میشن از اون بوی مشک رویایی و طوفانی. سریع یه عطر رو نخر و سریع هم تست نکن. توی یه روز بیشتر از یه عطر نیش رو هم تست نکن. فعلا بایردو رو تست نکن با این توضیحی که دادی راجع به کولونیا لثر. . کورکجیان خیلی عطار حرفه ایه. اما سنتتیک کار میکنه. پس کارای اونم اذیتت میکنه. پس اونم فعلا تست نکن. چون با این توضیح راجع به کولونیا فعلا شاید زود باشه برای تست اونا. میخوام فعلا بویاییت رو منظم کنی.
و اندی تاور شماره دو عطر محیط های رسمی نیست ها. عطر شیکیه شدیدا. ولی نمیتونی بری توی مهمانی رسمی و بزنی. عطر بیرون رفتنای حسابیه. عطر روزایی که میخوای بری خرید و فروشنده رو مغلوب کنی. عطر دور دور کردنه به قول بچه ها.
اما تو الان برو سراغ پیور دیستنس بلک. و بین کارای جووی مدام بچرخ و برقص. اما تا زمانی که پیور دیستنس بلک رو گیر میاری برای تست، برو سراغ گلد لثر از آتلیه. Gold leather
اینو هر وقت پیدا کردی کاملا چشاتو ببند و باهاش زندگی کن .دیگه همچین کاریو کمتر پیدا ميكني.
توی کارای دم دستی تر هم جورجیو آرمانی پرایو یه کاری داره به اسم عود رویال. برای قیمتش بد نیست. راضیت میکنه.
و عطر cuir از پارفوم امپایر.
تیمبوکتو هم بهترین کار برند ل آرتیزان عطر محشریه. اما پخش بوش متوسطه. کارای حرفه ای تر رو فعلا نمیتونم بهت معرفی کنم. مگر زمانی که برگردی و بگی کولونیا لثر بنظرت خیلی خوشمزست. کلی کار داریم خلاصه. اما یادت نره فقط تلخ استفاده نکنی. خسته میشی. دپ میشی. یکی از بیست تای من مونا دی اوریو وانیله. یه همچین عطرهایی رو گهگاه بو کن. خوشت میاد ازش.
من از خدامه ارتباط ایجاد بشه. راستش بجز چندتا کار که صادقانه دوست ندارم کسی داشته باشدشون و هیچ وقتم معرفیشون نمیکنم (این یجور لج دراوردن نیست. اعترافه)بقیه کارایین که خیلی مایلم سمپلش رو به دوستان اینکاره بدم. آخ آخ معین بوی انگیما پور هوم روژا داو چقد خوبه. Engima roja dove
اینقدم عطر نخر..مخصوصا نیش هارو سمپل پیدا کن. چون قراره خیلی عطرارو تست کنی. ولی عطرای دیزاینر رو بایستی خرید. یه سمپل پنج میلی تا چند ماه برات کافیه از نیش ها. اینو یادت باشه. من حداقل شصت تا کار عالی میخوام بهت پیشنهاد بدم از نیش ها. بخوای همه رو بخری که..
موفق باشی
09 اسفند 1394 پاسخ تشکر
معین جان
مهدی مصلی نژاد عزیزم
و جناب کبیری عزیز
سلام.
من امشب یه عطری رو تست کردم که فکر کردم باید خدمتتون معرفیش کنم و الا که خیانت بزرگی در حقتون کردم.
هر سه شما عزیزان از روایح تلخ دودی با پخش بوی عالی و یونیک لذت میبرین. البته معین عزیزم با واکنشی که به کولونیا داشت باید کمی مراقب تر باشه.
امشب یکی از تلخ ترین عطرهای عمرمو بو کردم. برند پارفوم امپایر برای من همیشه قابل ستایشه. من کویق از این برند رو شدیدا دوست دارم و مدتی باهاش مانور زیادی میدادم.
از همین برند یه نابغه پیدا کردم به اسم wazamba. تاپ نت هاش رو که خوندم مکث نکردم و سفارش خرید دادم. چندتا کار دیگه هم سفارش دادم که فرصت نشد تست کنم. اما بعد از تست عرض میکنم.
از قبل میدونستم با عطر تلخی روبروام. برای همین صبر کردم همه بخوابن و بعد در فضای اتاقم تستش کردم. دو اسپری در هوا و بعد روی صندلی نشستم تا بفهمم چی به چیه. کاملا زمینگیرم کرد. حس تالار سایلنسیو در فیلم بلوار مالهالند. حس رعب آور تابلوهای شیزوفرنیک ونگوک. از همون اول به شدت تلخ بود. طوری که انگار دو تا دست خیلی سنگین منو محکم گرفتن و نگه داشتن روی صندلی. انگار مریض باشم و در بستر مرگ. دور و برت پر بشه از کسایی که دارن برات گریه میکنن و من فقط صدای ناواضحی از گریه هاشون رو میشنوم. بخوام از جام بلند شم اما نتونم. بخوام حرف بزنم اما دهانم باز نشه. . سنگینیه غم از دست دادن مادرم برام زنده شد یکهو. و خیلی آرام با همین حس راضی به مرگ باشم. چشمهامو خواستم ببندم اما تمام کسانی که دور و برم بودن یکهو دشمنم شدن. دور و برم چوب آتش زدن و بعد پاهام رو به آتش نزدیک کردن. بوی سوختن پوست و استخوانم با بوی سوختن هیزم ها قاطی شد. تب کرده باشم و تمام بدنم در گرما بسوزه و یکهو سرم رو نزدیک بخار آب گرم بگیرن که نتونم نفس بکشم. تمامی این احساسات رو داشتم. خیلی خیلی تجربه شگفت انگیز و تلخی بود. جدن سعی در غلو و اغراق ندارم. تمام این احساسات رو برای من داشت.
کاراکتر یه آدم میانسال که تنها زندگی میکنه، همه ی عزیزانش رو از دست داده، و الان به بیماری صعب العلاجی گرفتار شده. تلخی بغضی که در گلوی این آدم هست وقتی که از قبرستان بر میگرده. و در مسیر برگشت بوی آتش زدن چوب و لاشه ی حیوان (البته به مقدار کم) رو حس میکنه کاملا در این کار حس میشه. به لاشه حیوان نگاه میکنه و.میبینه که لاشه ش رو حیوانات دیگه اومدن و تکه تکه کردن وبردن. به خودش فکر میکنه و میبینه حتی برای بردن جنازه ش هم کسی رو نداره. مینشینه در کنار لاشه. و منتظر میمانه که برای بردن جنازه ش بیان. به همین تلخی.
برای مخاطب معمولی شاید این توضیحات خنده دار به نظر برسه. اما عاشقان عطر میدونن دارم چی میگم. خلاصه که نخرینش. ولی بوش کنین. تلخدتر از این حداقل ده کار دیگه هم دارم یا داشتم. اما هریک فضای مختلفی دارن. قطعا تلخ ترین عطرم نیست. اما از طوفانی ترین عطرهای تلخمه در اوپنینگ و نت شروع.
قطعا عطری نیست که باهاش برید محیط های بسته. این حجم از تلخی رو با خودتون جابجا نکنین مگر در یک روز برفی یا بارانی حین قدم زدن در خیابان به تنهایی. وقتایی که شدیدن گرفته این و به قول این غزل از وحشی بافقی: دل تنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست که بیت اخر کاملا بوی این عطر رو میده:
در حشر چو بینند بدانند که وحشیست
آنرا که تنی غرقه به خون هست و کفن نیست
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : احمدp حسن کبیری
سلام خدمت دوست خوبم ايكاروس
خيلي ممنون به خاطر معرفي به موقع اين عطر. در حال حاضر به سمپلش دسترسي دارم و حتما تهيه مي كنم. ديروز من 2 تا سمپل تهيه كردم و به خوبي تستشون كردم. لونستار از تاور و اكوا دي پارما لدر.
حقيقتش اينه كه من خيلي وقت پيش اكوا دي پارما لدر رو روي كاغذ تست كرده بودم. ولي با توصيفات شما ديدم واجبه از سمپلش روي پوستم تست بگيرم. نتيجه جالب بود. با تصوري كه تو ذهنم داشتم متفاوت بود. شايد اون روز تعداد زيادي تست داشتم و مشامم ارور داده بود. اين بار بوي بسيار مطبوعي رو حس كردم كه حس حيواني زننده (از نظر من) مثل لدرعور از ديور رو نداشت و كاملا حس پوشيدن يه لباس چرم گرون رو مي داد. خيلي خوب بود. البته هيچ جور نمي تونم بدون لباس چرمي تصورش كنم چون چرم توش غالبه. پخش و ماندگاري هر دو عالي بود.
اما لونستار معركه بود. كاملا خاص. مثل 02. تاور از اين برندا نيست كه واسه خاص بودن خودش رو خفه كنه و دست به دامن هر بوي عجيبي بشه. مشابه كاراش رو نميشه تو هيچ برندي ديد. البته 03 در نت انتهايي از 02 عقب مي مونه به نظر من. يه كار سنگين و خوب. با دي ان اي مشابه 02. انگار 02 رو بگيري و يه چيزايي از فارنهايت بزرگ رو بهش اضافه كني و خوب هم بزني. نوش جان.
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
با سلام خدمت دوست عزیز ایکاروس جان
برند اموایج بعضی کارهاش واقعا معرکه هست از جمله همین جورنی ولی پخش بو و خاصی اینترلود رو نداره جورنی ابتدا در نیم ساعت اول شاداب جذاب و پخش دلنشینی داره وبعد یهو میمیره و فقط باید از نزدیک بوش کرد تا فهمید که ادکلن زدی ولی من کار مونتال سبز رنگ رو تست داشتم و کاملا همین رایحه رو داشت وکاملا پخش بوی بهتر وقیمت مناسب تر کاش از اول با صبربیشتر رفته بودم سمت کار اموایج اونم جورنی اخه یه جورایی منو مآیوس کرد
من دیشب یکار خیلی متفاوت از کارهای لاکچری رو باز کردم تست کردم
واقعا تحسین برنگیزه کاری ازشرکتzoologist
به اسمrhinocerosکاش که هرچه زودتر این برند هم به عطر افشان بیاد تا دوستان استفاده کنن کارهای جالبی داره
مخصوصا یه کار گلی خامه ای مخصوص وخاص و یونیکس دوست عزیز ایکاروس جان اگه موفق شدی حتما اینکار تست داشته باش خیلی دوستدارم نظرتون بدونم
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
مهدی عزیزم رینوسروس پخش خیلی متوسطی داره. نمیدونستم از ترکیب rum و ترکیبات شبه جویسی بهمراه تنباکو و وانیل خوشت میاد که از اول سلطنت گر اینکارارو بهت معرفی میکرذدم. با پخش بوی دو برابر اینترلود.. یه هفته ست میزنم توی سرم میگم برین pour homme enigma رو تست کنین. از برند روژا داو.
اون مدلی که شما سراغ کارای اسپایسی تند رو گرفتین من فکر کردم با این تمهای توباکویی وانیلی ارتباط برقرار نمیکنین. همین ربنوسروس خیلی شیک تر و با کیفیت ترش میشه pour homme enigma
اگه دنبال کار شیرین ولی توامان تلخ و خیلی اغواگر با پخش بوی چند برابر اینترلود هم هستین که باید اینو برداربن :
Acqva zvcchero
این باعث میشه دیگه هیچ عطری رو استفاده نکنی حالاحالاها..
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
مهدی عزیزم رینوسروس پخش خیلی متوسطی داره. نمیدونستم از ترکیب rum و ترکیبات شبه جویسی بهمراه تنباکو و وانیل خوشت میاد که از اول سلطنت گر اینکارارو بهت معرفی میکرذدم. با پخش بوی دو برابر اینترلود.. یه هفته ست میزنم توی سرم میگم برین pour homme enigma رو تست کنین. از برند روژا داو.
اون مدلی که شما سراغ کارای اسپایسی تند رو گرفتین من فکر کردم با این تمهای توباکویی وانیلی ارتباط برقرار نمیکنین. همین ربنوسروس خیلی شیک تر و با کیفیت ترش میشه pour homme enigma
اگه دنبال کار شیرین ولی توامان تلخ و خیلی اغواگر با پخش بوی چند برابر اینترلود هم هستین که باید اینو برداربن :
Acqva zvcchero
سکوت میکنم به احترامش
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
ایکاروس بی تعارف میگم. توصیفت از حس و فضایی که عطر ایجاد میکنه معرکس.
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیزم آخه این عطرا که معرفی میکنید به ملت که پیدا نمیشن راحت و اگرم بشن امکان تست ندارن. من خودم عتیقه بازم. ولی roja dove رو فقط یه جا دیدم 1200 هم قیمتش بود فروشنده هم مث پلنگ بالا سرش وایساده بود نمیزاشت لمسش کنی چه برسه تستر داشته باشه. با اون جعبه زشت و معمولیش....! دل مارو نسوزون مرد بزرگ خدارو خوش نمیاد آخه
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
با سلام خدمت دوست گرانقدرم ایکاروس جان
با نهایت تاسف خیلی از دوستان هنرمندمون مثل سید ساحا وکین و اقای وظیفه شناس عزیز دیگه اینجا حضور ندارن که یکی از دلایلش به نظرسر بحثها ودعواهای بیخود دوستان سر برندهای بود که باعث کم رنگ شدن انها وحتی نیامدن انها شد ایشالا که بازهم حضور انها باعث دلگرمی دوستان شود
حتی شمادوست عزیز تا بتوانیم از نظرات ارزشمندشما استفاده کنیم
خب اینترلود رو با حس بویایی خیلیا خوب میاد منجمله بنده حقیر وخیلی ها هم نه ولی در کل طبع بویایی مث طبع بدنی دوستان متفاوت هست در کل بعضی از کارهای اموایج منجمله همین جورنی و جوبلیشن خیلی عالیند
من عاشق یه کاری دیگه هم تاحدود سلطنتی شدم واحتمال خرید اونم زیاد از جانب بنده با این اندک حقوقم از کار در پست برق واونم اسمشitalian leather از شرکت memoکه امیدوارم جای خودش رو در بین برندهای افشان پیدا کنه وببینیمش که کاری شیرین با رایحیه وانیلی و جالب هست وکاری دیگه atelier cologne به اسم gold leatherکه پخش متوسط و ماندگاری بدی نداره که درونش از rumاستفاده شده که نت ابتدایی اون بشدت شما رو با بویی مشروب مانند مواج میکنه وسریع حالت چرم مانند میگیره ایشالا که هرچه زودتر این برندها اینجا نمایان بشن
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
سلام. جناب جهرمی بزرگوار عزیزم ممنون از حسن نظر شما. اگه تعریف و تمجید رو فاکتور بگیرید دوستان خیلی چفت و بسط داری میشیم قطعا. به مورد توجه واقع شدن حساسیت دارم شخصا. البته از لطف شما خیلی ممنونم.

جناب نظام بادی گرامی! سلام قربان. حق با شماست کاملا. سعی میکنم لحاظ کنم. البته در مورد آقای مصلی نژاد بیشتر پیشنهادای این مدلی میدم چون گویا شرکتهای عطرسازی به شیشه هاشون آب بستن. و الان اگر بخوایم یه کار با پخش بوی متپسط به بالا پیدا کنیم باید حداقل پونصد تومن خرج کنیم. وقتی میبنم اوضاع اینجوریه و ایشونم معمولا سراغ عطرهای با پخش بوی بالا و گرون میرن خب با خودم میگم ایشون که قراره هزینه رو بکنن پس بهترین پیشنهادارو بدم شاید از طریق یه کانالی تونستن پیداشون کنن.

و جناب مصلی نژاد عزیزم! گلد لثر رو چند وقت پیش به مهرداد پارت معرفی کردم. کار خیلی لوکس شیکیه. همه ی کارای آتلیه کارای خوبین . در این رنج قیمتی ششصد تومن که توی ایران یافت میشن اندی تاور، جووی، پارفوم امپایر و آتلیه خودشونو کامل دارن جدا میکنن. و از من اگر میشنوین سراغ برندهای سلطنتی یا لاکچری نرین. جیبتونو خالی میکنن فقط. رینوسروس مثلا پخش بوش حدود یکساعته. بعد محو میشه. ماندگاریشم چهار ساعته. هیچ وقتم سراغ این برندهای عربی سلطنتی مثل شیخ و اینا ندارین. هیچی توشون نیست.
در مورد ممو فقط میتونم بگم خیلی با کیفیت دارن کار میکنن. مخصوصا با ذايقه ی شما آفریکن ممو. African memo. که خیلی کار جنتلمن لوکسیه. در عوض ایتالین پخش بوی خیلی خیلی زیادی داره. و کارای خیلی خوب زیادی هم داره.
11 اسفند 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : احمدp رضا تبریزیان
ایکاروس جان این عطرهای مینیاتوری که میفروشن واقعا مثل همون ادکلن اصلیه؟ من یکی دوتارو بو کردم بوی الکل میداد بیشتر !!!!
12 اسفند 1394 پاسخ تشکر
دوست خوبم ایکاروس
درود فراوان خدمت شما
با شوق فراوان در حال بررسی عطرهایی هستم که معرفی می کنید. دیروز Psychedelique از jovoy، به دستم رسید به علاوه Oud immortel از Byredo و Ambre russe از Parfum d'impire. عود ایمرتل یه کار کاملا متفاوت بود. کاااااملا. ترکیب میوه ای که انگار تازه با چاقو پوست کندی، تر و تازه و قوی با عود تاریک. میوه اونقدر شادابه که عود خشن رو زیر پاش له می کنه. ترکیب میوه و روایح دودی رو قبلا هم دیده بودم: جوبیلیشن. اما به میوه خشک مغلوب. جالب اینجاست که تو عود ایمرتل، در نت پایه هم میوه حضور داشت و بازم قوی تر از عود. اگه کسی از عطر میوه ای خوشش میاد، یا دنبال یه عود کاملا متفاوت میگرده یه تستی بکنه. من قبلا پالپ از همین برند رو تست کرده بودم. ایمرتل همون پالپه به علاوه عود. به من حس عید و دید و بازدید داد این عطر.
سایکدلیک از ژووی و امبر روس از ایمپایر تو یه سبکن. پایه کهربا. تو سایکدلیک کاملا خشک و چوبی و تو امبر روس، تر به همراه رایحه چای. کلا عطرهای برپایه کهربا یه بوی ادویه دارن نهایتا. از نظر من سایکدلیک اوله. بعد ایمرتل و بعد امبر روس. از نظر پخش و ماندگاری هم ایمرتل معرکه هست. سایکدلیک خیلی خوبه و امبر روس قابل قبوله.
دارم به یه نتایجی خوبی می رسم. کم کم داره دستم میاد که دنبال چی می گردم. معمولا من عود رو به کهربا ترجیح می دم. چرم و عود برام یکسان هستن. میوه و گل هم از همه پایین ترن. مگه استثناهایی مثل همین عود ایمرتل.
ایکاروس جان. دیگی چی تو آستین داری؟ خیلی دوست دارم تاپ 10 شما رو بدونم. ارادتمند
14 اسفند 1394 پاسخ تشکر
م. معين عزیز.سلام..مبارکتون باشه..امیدوارم به همین روش به نتها و رایحه دلخواهتون برسید
16 اسفند 1394 پاسخ تشکر

واقعا خنده داره با وجود برندهای معتبر اروپایی نظیر دیور ،شانل ،جورجیو آرمانی و..... ادم بیاد بیاد 750 هزار تومن پول بده به یک عطر عربی !
من موندم رو چه حسابی قیمت های این برند اینقدر بالاست؟
31 فروردین 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
نژادپرستی شما خنده‌دار است؛ و بی‌اطلاعی‌تان از جهان امروز؛ عطارهای مشهور اروپایی مثل پیر نگرین؛ آلبروتو موریلاس؛ ناتالی فستوار؛ کارین وینشون اسپنهر؛ در خانه عطر امواج زیر نظر کریس چانگ مشغول به کار هستند ؛ عطارهایی که حتا حاضر نیستند با جورجو آرمانی کافی بزنند؛ شما راه زیادی دارید تا فرق امواج و جرجو آرمانی متوجه شوید؛ مواظب خودتان باشید
01 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی nazanin
عمده ی شهرت آلبرتو موریلاس به خاط همون آکوا دی جیو ای هست که واسه جورجیو آرمانی طراحی کرده . بعد اونوقت شما میگی حاضر نیستن با جورجیو آرمانی کافی بزنند؟
01 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی مهدی

واقعا این همه بی ادبی در دفاع از برندی که هیچ سودی ازش عاید ادم نمیشه واسم عجیبه.اینجا همه مجازن نظر بدن.خیلیا حاضرن پول گزاف به امواج بدن و خیلیا هم حاضر نیستن.این مسائل سلیقه ایه.حالا چون تو جهان امروز همه چی رو پایه پول میچرخه و با پول میشه بزرگترین طراحا و عطارها رو خریداری کرد قرار نیس ما به خاطر برند امواج به سجده بیفتیم.منم به خاطر عربی بودن این برند دوس ندارم این همه پول پاش بدم و تا حالا اصلا دلم راضی نشده که عطری از این برند داشته باشم.هر کس هم خریده مبارکش باشه.این مسائل سلیقه ایه
01 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : كاوه صادقي پور پارسی
حداقل فکر میکردم در هنر نژادپرستی جایی نداشته باشد گویا در ایران از ورزش تا هنر همگی درگیر مسائل نژادی شدن !
بد نیست دوستان یک نکته را در نظر بگیرن برند امواژ تقریبا هیچ چیزش به جز همان تم روایح ساختاریش عربی نیست یعنی مسئول برند و مدیرش و ... همگی افرادی غربی هستند ! عطارهای مشهوری هم در این خانه کار میکنن کلا من دفاع نمیکنم قبلا هم نظرم رو در بخش اینترلود گفته بودم.
اما فکر میکنم امواژ جزو اولین نیش هایی بوده که در ایران وارد شده به همراه کرید و چندکار دیگر ...
02 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهربد Rezvani

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و اساتید محترم و تشکر از سایت بی نظیر عطر افشان
از دوستانی که عطر Chanel coromandel
رو تست فرمودن با توجه به اینکه بعد از حدود نیم ساعت اسپری کردن روی پوست گذشت بویی دودی شبیه به بوی قند سوخته میده
حقیقتا این بو رو خیلی دوست دارم یا میتونم تشبیه کنم به بویی که گیاه تازه ای رو سوزونده باشن که هنوز کاملا خشک نشده
از اساتید محترم درخواست میکنم در سایر عطر ها اگه نظیر این بو رو میشناسن بنده رو راهنمایی کنن
دقیقا این عطر بعد از نیم ساعت شروع به نشر اون بو میکنه که بعد ها تبدیل به وانیل میشه حقیر هم از بوی وانیل خوشم نمیاد
ممنونم از همه ی اونایی که به زیبایی و معطر بودن خودشون اهمیت میدن
لازم به ذکر هست که بودجه ای که برای محصول در نظر گرفتم 800 تومن هست
حق یاورتان
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود بر شما آقای وحید زاده ,,

پیشنهاد میکنم این عطر رو تست کنید..
Borneo 1834 Serge Lutens
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود به همه ی دوستان عزیز ,,

تمنا میکنم جناب وحید زاده ,, اگر اشاره نکرده بودید , بوی وانیل رو دوست ندارید در این تم حتما Patchouli Intense از خانه ی Molinard رو هم بهتون پیشنهاد میکردم. اما اگر سمپل سفارش میدید , این عطر رو هم تست بفرمایید . به مارکتینگ جنس این عطر توجه نکنید , unisex هست . من خودم استفاده میکردم. جناب وحید زاده بویی که شما دوست دارید ,, جنسش گرم هست , دقیقا مثل coromandel که استفاده میفرمایید ,, طبیعتا این جنس بو در فصل سرد استفاده میشه .
متاسفانه من همین دو مورد رو با درصد خطای کم و در اندازه ی تجربه ام میشناسم. اطمینان دارم دوستان عزیز اینجا پیشنهاد های دیگری هم دارند.
شاد باشید .
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر

پرایوت لیبل، یه یاغی عصیانگر و سرکشه که با تمام قدرت و شکوهی که داره، اما محزون و انزوا طلبه.

این عطر، نمایشی از خاک، غبار، وهم و تاریکی در قالب شخصیتی درونگرا و عمیقه. عطری از پچولی که با چرم، بر وجوه چرکین، انیمالیک و دودی اون تأکید شده. لایه های چوبی، خاکی و خشک اون، از وتیور و پاپیروس شکل می گیره و رگه هایی صمغی، پیچیدگی های تاریک و مرموز اونو کامل میکنه.
پچولی دودی و چرکین شده با چرم، خاکی و غبار گرفته از وتیور و پاپیروس که در فضاهای تاریک از صمغ ها، غوطه ور شده. این داستان پرایوت لیبل هست.

شخصیتی قدرتمند، نگاهی نافذ و چهره ای متفکر و عمیق، با دنیایی از ناگفته ها و داستان ها که از غمی پنهان، حسرتهای بزرگ و اقتداری بی فتح و بدون پیروزی و خالی از لذت حرف میزنه.
اگرچه پرایوت لیبل عطر من نیست، اما نمیشه منکر کیفیت بالا، رایحه ی قدرتمند و زیبایی های محزون اون شد!
این عطر، عطر شوق و آرزو و هیجانه که در زیر لایه های تاریک و غبار آلود گذشت زمان و بازی های روزگار مدفون شدن. بال هایی که از جنس کوهن، از رنگ خاک و حسرت پرواز.
عطری از طغیان، غرور و قدرت، نمایشی از خواسته ها و امیال و آرزوها، با طعم غریب خاک...
11 اردیبهشت 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Rezvani پارسی
سلام.کاش زیر خود محصول نظر رو گذاشته بودید...
18 اسفند 1398 پاسخ تشکر
درود
لذت بردم از وصف زیباتون
پرایوت لیبل عطر تاپ منه و با این تعبیراتی که کردید احساس همزادپنداری کردم . انگار که عطری که بهش علاقه دارم به شدت تاییدم میکنه و یادآوری اون چیزی که هستم میخواد بیدارم کنه
واقعا معرکه هست این پرایوت لیبل
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی جمشیدآرام

یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم
در میان لاله و گل آشیانی داشتم
گرد آن شمع طرب می‌سوختم پروانه‌وار
پای آن سرو روان اشک روانی داشتم...
12 خرداد 1396 پاسخ تشکر
یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم
در میان لاله و گل آشیانی داشتم
گرد آن شمع طرب می‌سوختم پروانه‌وار
پای آن سرو روان اشک روانی داشتم...
12 خرداد 1396 پاسخ تشکر
یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم
در میان لاله و گل آشیانی داشتم
گرد آن شمع طرب می‌سوختم پروانه‌وار
پای آن سرو روان اشک روانی داشتم...
12 خرداد 1396 پاسخ تشکر
جمع معطر یاران عطرافشانی به سردی گراییده...
توی این مدت، چراغ خاموش پیگیر بحث ها بوده و از دوستان عزیزم نکات بسیاری یاد گرفتم، اما الآن مدتی هست که هیچ خبری از ایکاروس، سید ساحا، سام، حسن کبیری و SSH عزیز نیست.
دوستانی که واقعا از خوندن مطالبشون لذت می بردم. عزیزانی که ظرافت های روحشون در توصیفات لطیفشون از روایح گوناگون مشهود بود و همین توصیفات زیبا بود که من رو پیگیر جهان پیچیده و پر رمز و راز عطر کرد...
من خودم سال قبل از ایکاروس عزیز برای شناخت و انتخاب عطر مشاوره گرفتم، اما مشکلات مثل آوار بر سرم فرود آمد و اونقدر اذیت کرده که تا این لحظه نگذاشته که به پیشنهادهای ایکاروس جان بپردازم....
خلاصه این که دوستان گرانقدر،
دلم براتون تنگ شده
نه...
خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده
شما رو به خدا سری به اینجا بزنید و با چند کلمه، روح ما رو بنوازید...
ارادتمند
12 خرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟