Dior - Dior Sauvage

دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)

مردانه
کد کالا : ATR-31933
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-31933
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 165
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    109
  • نمی پسندم
    117
  • - 25 سال
    25
  • + 25 سال
    122
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    109
  • رسمی
    37
تعداد رای های ثبت شده : 721
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

فلفل سیچوان، آمبروکسان و ترنج در دیور ساوج.

«ساوج» مخلوقی خاص است که از فضاهای باز و گسترده الهام می‌گیرد؛ مانند آسمان آبی و باشکوهی که بر فراز چشم‌اندازی چشم‌نواز از صخره‌های سفید و آفتاب‌خورده حکم‌فرمایی می‌کند. «ساوج» آمیزه‌ای ناب، جسورانه و نوآورانه را در اختیار مردان اصیل می‌گذارد.

فرانسوا دماشی (خالق «ساوج» و عطرساز دیور) می‌گوید: «من برای خلق ساوج تصمیم گرفتم که از مفهوم مرد به‌عنوان آغازگاه استفاده کنم. پس به روح نیرومند و تردیدناپذیر مردانگی روی آوردم. همچون تصویر مردی که از محدودیت‌های زمانه و مُدهای زمانه فراتر می‌رود».

ساوج یکی از جدیدترین محصولات برند مطرح کریستین دیور در زمینه عطر و ادکلن است. این محصول نامی برگرفته از چند سری از محصولات قبلی دیور را بر خود داشته با این تفاوت که پسوند یا پیشوندی ندارد. ساوج رایحه‌ای معتدل و چهارفصل دارد و می‌توان آن را در طول سال استفاده کرد.

دیور ساوج در سال 2015 توسط خانه ادکلن سازی کریستین دیور تولید شده و هم اکنون می‌توانید اطلاعات آن را از سایت عطرافشان تهیه نمایید.

نوع عطر ادو تویلت
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
مناسب فصل بهار
اسانس اولیه ترنج ، فلفل
اسانس میانی نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان
اسانس پایه سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان
نمره کاربران
Dior Sauvage-دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)
رایحه
7.8
228 رای
ماندگاری
7.7
240 رای
پخش بو
7.8
238 رای
طراحی شیشه
7.8
229 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (168 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خیلی گرونی
البته نسبت به رایحت
به نظرم یه کار مرکباتی با دز ادویه بالا و یه شیرینی محدود در پایان کار
ولی واقعا از شیشش خوشم میاد
البته میدونم که توی واقعیت به این خوشکی نیست
مث فارنهایت ها
26 آبان 1394 پاسخ تشکر
این کار واقعا دز ادویه ندارد. بوی فلفل سیچوان به هیچ وجه تند نیست یعنی تندی فلفل های معمولی را ندارد. در ضمن این کار تم نیمه شیرین دارد اما به جد به هیچ عنوان تلخ نیست ضمنا کار تم نیمه پودری دارد بخصوص در زمان شروع و کمی بعد از آن حدود شاید ۲۰ دقیقه تم پودریش کاملا محسوس است. در کل شروع این عطر بسیار ساده و بدون هیچ حس خاصی و بسیار عادی است اما در ادامه بوی زیبایی را به خود میگیرد و دوست داشتنی است اما از نظر پخش تنها در ساعت اولیه شاید نهایت ۱ ساعت به خوبی عمل می کند ولی بعد از آن دیگر خبری از آن نمی باشد.
در کل به نظر بنده کاری نیست که نسبت به قیمتش ارزش خرید داشته باشد کارهای بسیار بهتری در این رنج قیمت وجود دارند که می توان آن ها را تهیه کرد.
اما به جد یکی از محدود کارهای خوب برای قشر جوان و بخصوص به قول معروف تیپ اسپرت است اما اشتباه نکنید این کار رایحه اش کاملا اسپرت نمی باشد. :)
26 آبان 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حمیدرضا ملکی
ممنون ایریس جان از توضیحاتت
26 آبان 1394 پاسخ تشکر

با تشکر از آیریس نازنین کاش نظر جناب kain عزیز و mhask نازنین رو هم در باره این کار بدونیم جایی رو برای تستش پیدا نکردم
30 آبان 1394 پاسخ تشکر
سلام احمد جان
این کلون قرار بود Fahrenheit 5 باشه که دیور تصمیم گرفت از این کار بعنوان نمونه جدید Sauvage یاد بشه
مواد تشکیل دهندش فقط این 3 تا نیست پوست لیمو-هل-خس خس-کهربا و مشک هم در این کار دخیله ولی پایه اصلی همان مواد ذکر شده در بالاست.
به نظر من کاره خاصی نیست اگر به دنبال یه کاره تکی نمی تونه نظرت رو جلب کنه ماندگاری نسبتا خوبی داره ولی پخش بالایی نداره تقریبا چهار فصله و همیشه میتونی استفاده کنی البته زیاد برای موارد رسمی مناسب نیست.
Have Fun
30 آبان 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمود روحانی
بسیار هم جالب.
اما جدا اگر میخواسته جزو فارنهایت ها شود اصلا جالب نبوده ! فارنهایت ها به جز ۳۲ همگی یا برگ بنفشه دارند و یا خوده گل بنفشه به نوعی باز هم ۳۲ تم دی ان ای این سری را بر دوش می کشد. همان بهتر وارد سری Sauvage گشت ! اما باز هم ورود این کار به سری سواج هم عجیب بوده !
یک نکته ای در سواج رایحه متالیک وجود دارد. اما در نت هایش ذکر نشده هر چند ذکر شده است کهربا و این کهربای عطار می تواند خیلی چیزها را در بر داشته باشد !
01 آذر 1394 پاسخ تشکر
سپاس ازوقتی که گذاشتین جناب mhask و iris
01 آذر 1394 پاسخ تشکر

نسبت به قیمتش نمیارزه واقعا بو ساده ای داره
01 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حمیدرضا ملکی

دوستان این کار شدیدا شبیه مون بلان لیجند هست شک نکنید اصلا تفاوتش رو متوجه نمیشین در مورد پخش و موندگاری هم متوسطه ولی از نظر رایحه دقیقا مون بلان لیجند هستش و تروساردی یومو تا حدودیبه نظرم اصلا نمیشه بوشو خاص در نظر گرفت
02 آذر 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : alireza .xx حمیدرضا ملکی

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
خیلی معمولیه!!!
بین بوی خیلی ادکلن ها گم میشه و اصلا جلب توجه نمیکنه
24 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اسنودن
دقیقا......کاملا معمولیه و بی ارزش
2015 انقد سال کم ادکلنی بود که بلاخره یه دیورمثه این خودشو تو رقابت با کلی از عطرای قدیمی مثه تق و بلوچنل و ورساچه هوم و غیره تونست تو نظر سنجیها جا بده...
جا داره به طرفدارای دیور تبریک گفت
10 دی 1394 پاسخ تشکر

همه چیز برای این عطر بی نظیر و بی نقص بود به جز مایع درون شیشه :/
جانی دپ - فیلم تبلیغاتی فوق العاده - اسم وسوسه انگیز " وحشی " - تولد یک سری جدید در خانواده ی عطرهای دیور - شیشه ای که بی شباهت به سری La Collection Privée نیست
ولی وقتی همه چیز نوید یک کار بی نظیر می ده نوبت به تست کار که میرسه یک دفعه با یک کار معمولی روبرو میشیم البته برای دیور یک کار معمولی اگه خیلی از برندهای دیگه این محصول بیرون می دادن قضیه خیلی متفاوت بود
باید یادمون باشه دیور اینقدر می تونه خاص باشه که زنبق بشه قلب یک اثر هنری بزرگ اونم از نوع مردونه اش

راستی یک موضوعی بعضا به اشتباه فکر می کنند که Sauvage جز فلنکر های Eau Sauvage محسوب میشه ولی به هیچ وجه این طور نیست و Sauvage یک کار کاملا مستقل ه .
12 دی 1394 پاسخ تشکر
خخخخ با جمله اولت کاملا موافقم.
تو عطر فروشی که اولین بار اینو دیدم یه عزیزی همراهم بود دقیقا همین جملرو گفت.
بعد بو کردنش و تست زدنش گفت فقط شیشش خوشگله.
29 دی 1394 پاسخ تشکر

دوستانی که تست داشتن نظرشون چیه؟ ممنون.
13 دی 1394 پاسخ تشکر
بوی کاملا عامیانه و معمولی.به نظر من 100 تومن هم واسش زیادیه .یه بویی تو مایه های لجند مونت بلنک و جگوار بلو و شامپیون دیویدوف هست.قیمت اینا کجا قیمت ساواج کجا.
02 بهمن 1394 پاسخ تشکر

موافقم،،،انقدر رایحه این عطر نامفهوم و گم بود که در تستی که در [...] داشتم ،،،عزیزی که در حال عرضه و پرزنت این عطر بود از شباهت بی بدیل اون به اونتوس میگفت
25 دی 1394 پاسخ تشکر
هیچ ارتباطی تو رایحه این عطر با اونتوس نیست حتی 0.5 درصد،
اون عزیز احتمالا منظورش اینوکتوس بوده نه اونتوس.
حضرت اونتوس کاملا از این عطر اعلام برائت میکنه.
:-)
30 دی 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حمیدرضا ملکی

0
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
0
طراحی شیشه
من این عطرو تازه گرفتم از جایی هم گرفتم که میدونم اصله،پسر خالم این عطر رو داشت خیلی راضی بود اون بهم پیشنهاد داد،به نظر من بوش فوق العادس،ماندگاریش عالی و پخش بوش هم خوبه ، ولی نمیدونم چرا انقدر نظرات تو این سایت در موردش منفیه!!اینم بگم که خیلی عطرتست کردم تا اینو انتخاب کردم،البته اینو قبول دارم که بوش خیلی خاص نیست...
16 اسفند 1394 پاسخ تشکر

این اولین نظر من تو سایت عطر افشان هستش و دلم نمیخواست برای اولین بار نظرم جنبه ی انتقادی داشته باشه.چیزی که برام جالب و عجیب بود این بود که دوستان این عطر شبیه به Legend Montblanc میدونن ولی به Aventus Creed نه!در صورتی که این دو عطر به صورت کلی(بازم تاکید میکنم به صورت کلی)شبیه به هم هستن به خاطره نت آناناس و شیرین و میوه یی بودن این دوتا عطر.پس چرا عطر سواج با Legend Montblanc مقایسه میشه اما با Aventus Creed نه؟نکته ی دیگه این هستش که بارها به همه ی دوستان ثابت شده که با یک تست بر روی بلاتر نمیشه نظر داد در مورد یک عطر پس یا باید اون عطر با حجم کم خریداری کنید و بعد ببینید چطوره یا باید به نظرات دیگران در مورد اون عطر اکتفا کنید پس خواهشا در مورد هیچ عطری با عجله و با یک تست قضاوت نکنید و اونو کم ارزش جلوه ندید.و اما چند نکته در مورد این عطر هستش که میخوام بگم:افشانه ی این عطر مقدار خیلی زیادی از مایع درون شیشه رو به بیرون اسپری میکنه پس زیاد نباید فشار داد و تا نیمه اسپری کردن کافیه.اگه خیلی به خودتون بزنید ممکنه باعث سر درد بشه چون به نظر من خیلی ملایم نیستش رایحه ی این عطر.ماندگاری بالای 5 ساعت هستش البته بروی لباس و پخش بوی خوب،از نظر بازخورد هم برای من تا الآن مثبت بوده و دیگران دوست داشتن...
17 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mohsen nazari

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟