AMOUAGE - The Library Collection Opus VII

آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VII (آمواژ اپوس 7)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-31790
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31790
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 330
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    34
  • نمی پسندم
    24
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    21
  • + 45 سال
    11
  • روزانه
    3
  • رسمی
    33
تعداد رای های ثبت شده : 178
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

هفتمین نسخه از کالکشن اوپوس با رایحه‌ای گرم.

اوپوس VII ــ‌ عطری جدید مطابق با سرپیچی لایبرری کالکشن از دسته‌بندی، بازاریابی جنسیتی و مدهای روز در جهان عطرها، ‌آمیزه‌ای ادویه‌ای در لایه آغازین دارد که براساس نت‌های سنتی چرمی و شرقی سرشته می‌شود. در توضیح رسمی آمواج برای اوپوس VII آمده است: «عطری چوبی و آکنده از ترکیبات سبز همراه با روایح چرمی که تداعی‌کننده هارمونی ناب در کنار غلظتی بی‌پروا و جسورانه است».

کالکشن اوپوس از خانه ادکلن سازی آمواج با این محصول به هفتمین نسخه رسید. این محصول که از رایحه گرم برخوردار است تندی و تلخی توأمان را ارائه می‌نماید.

ظاهر محصول مشابه سایر نسخه‌های این کالکشن است با این تفاوت که بر خلاف 6 نسخه قبلی رنگی تیره داشته و شیشه آن شفاف نیست. این محصول سال 2013 برند آمواج را با عطرافشان برای خود خاطره انگیز نمایید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار آلبرتو موریلاس، پیر نگرین
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی معطر گیاهی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، هل ، صمغ گالبانیوم، جوز ، فلفل صورتی ، عود، صمغ کندر ، گوستوس، شنبلیله
نمره کاربران
The Library Collection Opus VII-آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VII (آمواژ اپوس 7)
رایحه
7.8
51 رای
ماندگاری
8.8
60 رای
پخش بو
8.6
62 رای
طراحی شیشه
7.9
50 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (86 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
امشب بعد از روزها خستگی و فشردگی کاری تصمیم به پیاده روی فرمال در خیابان گرفتم ان هم در هوای نزدیک به صفر درجه. شلوار مشکی ، یقه اسکی مشکی ،چكمه مشکی، بارانی مشکی همراه با ماسک مشكي و دستکش چرم مشکی. انتخابي سخت بین پرایوت لیبل، لاوز اونوم و اپوس ۷ هفت. انتخاب نهایی اپوس ۷.......
25 آذر 1400 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : nazanin Saeed Faramarzi
سلام. جناب دکتر کمتر مفتخرمون میکنید. همیشه چشم انتظار بررسی های کارشناسانتون هستیم استاد....
26 آذر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : neda amir
اونوم لاوز 👌
14 تیر 1401 پاسخ تشکر

سلام و احترام به همه دوستان عزیزم:
دیشب بعد از حدود 4 سال دوری دوباره به سراغ این کروکودیل خفته دوست داشتنی رفتم.
چرمی ادویه ای و بسیار تلخ و تاریک که بر روی یک بیس سبز و انیمالیک خیلی عمیق قرار گرفته شدن.
توضیح و تفسیر رایحه و کار بواسطه عمر عطر و تاریخ لانچ شدنش رو دوستان در چندین صفحه بیان کردند و من اینبار میخوام برای این کار یکمی فضا سازی کنم.
از نظر شخصی من با یک شاهکار تمام نشدنی از دو عطار غول طرف هستیم . ترسیم و تدخیل همزمان سه نوع رایحه که هرکدوم کارکتری جداگانه و غالب دارند، کار هر کسی نیست انصافا.
روایح اسپایسی و انیمالیک و سبزگون همزمان با هم و بهترین و خوشبوترین حالت در کنار هم نمایش داده شده و بواسطه چرمی عمیق و خشک که مثل شلاق بر این رایحه میکوبد، آرام و رام شده طنازی میکنند.
شاید برای خیلی ها عجیب و خنده دار باشه ولی من فضایی شبیه به بوی پوست مار و کروکودیل رو از این کار میگیرم.بوی سبز و تند وچرمی- انیمالیک که بسیار عمیق و نافذ هست. فضایی که با هل و گوستوس معطر هم شده ولی کماکان بر آن حالت دارک و عبوسش اصرار و تاکید داره.
پیچیدگی این عطر به اندازه ریویو درهم من زیاده ( صرف خنده) و باور کنید هر دم از استشمام این کار دریچه جدیدی برای شامتون باز خواهد شد.
در کل شاید برای عموم در ابتدا خیلی مورد پسند نباشه ولی برای یک فردی که با عطر درگیر هست و عطر بازی میکنه مورد احترام هست . در کل با رایچه ای ریچ و غنی و سنگین نا خودآگاه توجهات رو به خودش جلب خواهد کرد این دوست فرامش نشدنی.
پرفومنس تولیدات جدید به نسبت سال 2013 تا 2016 یکمی پایین تر اومده ولی هنوز هم تولیدات جدید رو میشه روشون حساب باز کرد.
پخش خوب و ماندگاری خوب و ردبویی جذاب و شیک داره این کار.
شاد و خوشبو باشین دوستان
10 آذر 1400 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : nazanin Saeed Faramarzi

سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان

در مورد خستگی بویایی و کوربویی یه مطلب خوندم و چون در این صفحه دوستان در موردش بحث کردند ، مناسب دیدم که اون رو اینجا به اشتراک بزارم.

تا به حال به این فکر کرده‌اید، که اگر در تمام زندگی‌تان هیچ رایحه و بویی را متوجه نمی‌شدید چه اتفاقی می‌افتاد؟ بسیاری از ما حس بویایی را حق مسلم خود می‌دانیم و شاید حتی یک لحظه هم به نداشتن این حس مهم فکر نکرده باشیم. جالب است بدانید، که اختلالات حس بویایی و چشایی هر ساله افراد زیادی را روانه مراکز پزشکی و درمانی می‌کند. در واقع افراد زیادی در دنیا وجود دارند، که به دلایل مختلف به صورت دائم یا موقت دچار کر بویی می‌شوند. کر بویی اصطلاحی است، که به از دست دادن کامل یا بخشی از حس بویایی، گفته می‌شود.

بدون حس بویایی، غذاها طعم متفاوتی خواهند داشت. شما نمی‌توانید عطر گل‌ها را احساس کنید و حتی می‌توانید بدون آگاهی، خود را در یک وضعیت خطرناک قرار دهید. یک لحظه تصور کنید، که بدون توانایی تشخیص بوها و رایحه‌ها چه اتفاقی می‌افتاد، شما حتی نمی‌توانستید متوجه نشت گاز یا بوی آتش سوزی یا حتی شیر فاسد شده شوید. خوشبختانه، برای اکثر مردم، کربویی یک مشکل موقت است، این مشکل به دلیل بروز اختلالات شایعی ایجاد می‌شود که مخاط بینی را تخریب می‌کند.

مثلا آلرژی یا گرفتگی شدید بینی در اثر سرماخوردگی یا بیماری‌های ویروسی شایع، یکی از آن اختلالاتی هستند که مخاط بینی شما را به طور موقت تخریب می‌کنند و باعث از بین رفتن حس بویایی شما در کوتاه مدت می‌شوند. اما زمانی که سرماخوردگی دوره خود را طی می‌کند، احساس بویایی فرد باز می‌گردد. علاوه بر این‌ها، کربویی می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل پزشکی جدی باشد. شرایط جدی‌تری که مغز و اعصاب مغزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مانند ایجاد تومور مغزی یا ضربه خوردن به سر نیز می‌توانند باعث کربویی دائمی شوند.

البته از دست دادن حس بویایی نسبت به رایحه‌ای خاص، برای همه ما در زندگی اتفاق افتاده است و مساله عجیبی نیست، اما احتمالا تا به حال متوجه این موضوع نشده‌اید. حس بویایی توسط فرآیندهای خاصی کنترل می شود. در ابتدا مولکولی از یک ماده مانند رایحه گل آزاد می شود و سلول‌های عصبی خاصی را در بالای بینی تحریک می‌کند. این سلول‌ها، با نام سلول‌های بویایی شناخته می‌شوند. سپس سلول‌های عصبی اطلاعات را به مغز، که محل شناسایی رایحه‌ای خاص است، ارسال می‌کنند. هر چیزی که با این مکانیسم تداخل داشته باشد، مانند گرفتگی بینی، انسداد بینی یا حتی آسیب به سلول‌های عصبی، می‌تواند منجر به از دست دادن احساس بویایی یا اصطلاحا کربویی شود.

جالب است بدانید، که توانایی بوییدن بر سایر توانایی‌های ما، به خصوص بر حس چشایی تاثیر می‌گذارد. در واقع بدون احساس کردن رایحه، جوانه‌های چشایی تنها می‌توانند طعم‌های محدودی را تشخیص دهند و همین موضوع به ظاهر ساده می‌تواند کیفیت زندگی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید، که چرا خودمان پس از مدتی، رایحه عطری را که استفاده کرده‌ایم، دیگر احساس نمی‌کنیم؟ آیا مشکل مربوط به ماندگاری و پخش بوی عطر است؟ آیا بوی عطر از بین رفته و باید دوباره عطر را استفاده کنیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را دریافت کنید.

چرا بعد از مدتی بوی عطر خودمان را متوجه نمی‌شویم؟

فراموشی بوی عطر خودمان پس از مدتی

حتما شما هم مانند خیلی از افراد شیک‌پوش دیگر، پیش از آن که از خانه خارج شوید، عطر می‌­زنید و در تمام طول روز، دوستان یا همکاران‌تان در مورد رایحه عطر خوشایندی که زده‌­اید، نظر می‌­دهند و با ذوق از آن تعریف می‌کنند، اما خودتان رایحه آن را اصلا متوجه نمی‌‌­شوید. حتی اگر اطرافیان هم به عطر شما توجه کنند، بازهم با خودتان می‌­گویید عطری که این همه برایش هزینه کرده‌­اید، ارزشش را نداشته، زیرا رایحه آن زود پریده است و دیگر آن را متوجه نمی‌شوید. فکر می‌کنید دلیل این اتفاق چیست؟ چرا بوی عطر زود می‌پرد و بینی شما باعث می‌­شود، فکر کنید که عطرتان بیشتر از ۱۰ دقیقه دوام نمی‌­آورد؟ چطور دیگران می‌­توانند عطر شما را استشمام کنند، اما خودتان نمی‌­توانید؟ واقعا علت این اتفاق چیست؟

در واقع دلیل اصلی این اتفاق عجیب، پخش شدن اتم­‌های عطرتان در هوا نیست، بلکه علت اصلی در خستگی بینی شما، آن هم تنها چند دقیقه پس از بوییدن رایحه عطر خلاصه می‌شود. هنگامی که شما برای اولین با رایحه عطری را می‌بویید، گیرنده‌های عطر در حس شامه شما یک سیگنال به سیستم لنفاوی مغزتان ارسال می‌کنند. در واقع گیرنده‌های مغز تعیین می‌کنند که شما چگونه آن عطر و بوی خاص را پردازش و احساس کنید.

گیرنده‌های بینی اساسا بعد از دو بار تنفس به نوعی خاموش و باعث می‌شوند، که عطر و بوی مورد نظر فارغ از اینکه در ابتدا چقدر قوی بوده است، شروع به محو شدن کند. حتی کارشناسان و دانشمندان دقیقا نمی‌دانند چرا ما به رایحه عطری که استفاده کرده‌ایم عادت می‌کنیم، آن‌ها فقط می‌دانند که این اتفاق رخ می‌دهد. به همین دلیل است، که ما به راحتی می‌توانیم عطرهای غیر منتظره یا ناشناس و غریبه را در خانه‌های‌مان استشمام و احساس کنیم

احساس رایحه خودمان

یکی از شاخص‌­های بقا در زندگی انسان‌ها، حساسیت و قدرت بویایی آن‌ها است. در جوامع ابتدایی، اجداد ما از این توانایی منحصر به فرد استفاده می‌کردند، تا تشخیص دهند که آیا غذاها هنوز قابل مصرف هستند یا فاسد شده‌اند. در واقع، در روند تکامل انسان، رایحه گوشت پوسیده حیوانات، سیگنال­‌هایی به مغز می‌­فرستاد که انسان متوجه بد بودن آن می‌­شد و به این ترتیب، آن را غیرقابل مصرف و خطرناک درک می‌­کرد.


سیستم بویایی انسان بر خلاف سیستم شنوایی او که قادر به انتخاب از سیگنال­‌های صوتی محیط است، نمی‌­تواند انتخاب کند که برکدام رایحه متمرکز شود و تمامی آن‌­ها را دریافت می‌­کند. اما در مقابل گوش‌­های ما می‌توانند در بین تلفیقی از صداهای متفاوت، یکی را انتخاب و باقی را طرد کنند. به این ترتیب، از لحاظ شنوایی انسان می‌­تواند بر روی یک صدا متمرکز شود اما، سیستم بویایی این طور نیست و نیاز دارد تا همه روایح را استشمام کند.

همچنین، همه انسان‌ها به طور غریزی به رایحه‌های بد حساس هستند. مغز در امتداد دریافت رایحه‌های ناخوشایند، سیگنال‌­هایی را به بدن می‌­فرستند که متوجه شویم چیزی غیر طبیعی در محیط وجود دارد. هیپوکامپ و آمیگدالا دو بخش از سیستم لیمبیک مغز هستند، که یک رایحه را با یک خاطره منفی یا یک فکر منفی مرتبط می‌کنند. با همه این تفاسیر، می‌توان فهمید، که چرا بعضی از روایح و نت‌­های عطری برای‌مان خوشایند و بعضی دیگر برای ما ناخوشایند هستند.


آیا با استشمام یک رایحه، دچار کوربویی می‌شویم؟

استشمام رایحه های خوشبو

کور شدن بینی و عدم درک یک رایحه، ارتباط مستقیمی با مکانیزم بقا در سیستم بویایی دارد. مغز و سپس بدن ما، عموما عطر و رایحه مورد نظر را بی‌­خطر تلقی می‌­کند و از آنجایی که آن رایحه برای ما ضرری ندارد، تهدیدآمیز نیست و خطری برای‌مان به وجود نمی‌آورد، در نتیجه محرک واکنش‌­های منفی در ذهن نخواهد بود و به این ترتیب، آن را نادیده می‌گیرد. اینگونه می‌شود که بدن دیگر آن رایحه خوشایند و غیر خطرناک را درک نمی‌­کند و خیلی زود نسبت به آن بی‌تفاوت می‌شود.


همان‌طور که در ابتدا گفتیم، کوری بویایی اصطلاحی به معنای از دست دادن کامل توانایی درکِ روایحی است، که دیگران به راحتی آن‌­ها را استشمام می‌­کنند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد، که مغز شما رایحه مورد نظر را به عنوان یک بوی آشنا و غیر تهدید کننده شناسایی می‌کند. در فرآیند شناسایی روایح، هنگامی که سلول‌­های میترال، سیگنال­‌های یک رایحه خاص را به کورتکس بویایی مغز می­فرستند، سلول‌­های میترال این سیگنال­‌ها را به قسمت‌­های خاصی از سیستم لیمبیک نیز می­‌فرستد. سیستم لیمبیک، مسئولیت اولیه ترشح هورمون­‌ها، واکنش‌­های عاطفی و حافظه را بر عهده دارد. علاوه بر این، بخشی از سیستم لیمبیک مغز، هنگامی که آدرنالین و نورآدرنالین ترشح می­‌کند، تعیین کننده واکنش ستیز گریز است.


هنگامی که این اتفاق می‌­افتد، مغز توانایی پردازش رایحه و شناسایی آن را، دارد. چنانچه مغز رایحه را ایمن و غیر خطرناک شناسایی کند، به راحتی رایحه را پس می­زند. در نتیجه شما نسبت به آن رایحه که می‌تواند عطرتان باشد، دچار کوربویی موقت می‌شوید. البته اگر پس از مدتی مشخص، دوباره مقداری از عطر را بر روی پوست خود اسپری کنید، آن را تا مدت کوتاهی احساس می‌کنید، اما پس از آن دوباره دچار کوربویی موقت خواهید شد.

پردازش رایحه و شناسایی آنها

موضوع جالبی که در این جریان وجود دارد، آن است که در واقع عدم حس کردن رایحه یک عطر پس از مدت زمانی مشخص، نشان دهنده مشکل خاصی در عطری که خریده‌اید یا در احساس بویایی شما نیست. بلکه در واقع عدم حس کردن رایحه یک عطر پس از مدت زمانی مشخص، نشان دهنده سلامت حس بویایی شما است. جالب است، به این نکته نیز توجه کنید، که عطرهای مرغوب، معمولا به همین دلیل از ساختاری چند لایه تهیه می‌شوند.

این ساختار چند لایه باعث می‌شود که در زمان‌هایی مشخص پس از اسپری کردن عطر و ادکلن بر روی پوست، رایحه نت‌های مختلفی به مشام برسد و به این ترتیب ممکن است شما، رایحه عطرتان را دوباره با تمی متفاوت احساس کنید، اما باز هم خیلی زود به آن رایحه عادت خواهید کرد و دیگر خودتان آن را احساس نمی‌کنید. پس اگر به دنبال عطری می‌گردید که خودتان نیز بیشتر رایحه آن را احساس کنید، باید به سراغ عطرهایی بروید که طراحی آن‌ها ساختار پیچیده‌تری دارند.
10 آذر 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : nazanin مجید جوادی
سلام جناب IRRO,بله درسته این به خاطر سازش بعضی گیرنده های حسی بدنه نسبت به بعضی تحریک کننده ها که دائم در محیط هستن،مثل وقتی که بعد از یه مدت عینک یا ساعتتون رو حس نمیکنین یا همین بوی عطر چون مغز میفهمه که نیازی به پردازشش نداره.در جانوران دیگه هم دیده میشه.
10 آذر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin حسین
با سلام خیلی مطالب اموزنده و عالی بود
11 آذر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin اشکان حدام

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
من اخیرا این عطر رو تست کردم چند بار و به فواصل مختلف. بوی خوبی داره اما خیلی خاص و لوکس نیست. همونجوری که دوستان گفتن در ابتدا بوی تیزی داره و کاملا رایحه ادویه های مختلف و سبزی داخلش مشهوده. پرفورمنس خوبی داره اما عالی نیست. توی درای داون هم شبیه عطرهای دیگه آمواج مثل اپیک و اینترلود میشه و حتی فرد مبتدی نظیر بنده هم شباهت این عطرها رو به خوبی متوجه میشه. به نظرم عطر خوب و خاصیه اما در خصوص ارزشش نسبت به قیمت به نظرم شاید بیشتر مناسب افرادی باشه که عطرباز حرفه ای هستن
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : nazanin Perfumex

خانه تکانی عید و حاج خانم تمام ادویه هارو از داخل ظرفاشون خالی کرده بود توی نایلون فریزر های متعدد تا بتونه بانکه هارو بشوره و ادویه تازه توشون بریزه .
تمام فضای خونه بوی اپوس ۷ گرفته بود .
اینم بد نیست بگم که تو ایام کرونا یه فلاسک داشتیم که چند باری توش اویشن دم کردیم هنوز که هنوزه بعد یکسال و چندین بار شستن شدیدا بوی اویشن میده .
و‌‌ موندم چجوری میشه روز به روز اب میبندن به خیک این عطرا که خودتم بزور بوشو حس میکنی .
13 اسفند 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : آیدا Perfumex

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
اینکه یک رایحه بتونه در ذهن ما با اولین بار بوییدنش بدون اینکه ترکیباتش رو بدونیم فضاسازی کنه و مارو به یک تصویر ذهنی خاصی ببره بنظرم خلاقانه ترین و نهایت هنر یک عطار میتونه باشه .
اپوس 7 یکی از معدود عطر هاییه که بنظرم این کار رو انجام داده و به محض بوییدنش ناخواسته شمارو به یک عطاری قدیمی در قلب بازار می بره ، خیلی از دوستان هم در کامنت ها اشاره کردن به این موضوع و جالب تست هم میگرفتم خودم ، اکثر کسایی که شامه کمی تیز داشتن سریع کلمه عطاری رو بعد بو کردنش میگفتن !!!!!

کارهای خانه آمواج رو خیلی دوس دارم ، نه بخاطر منحصر بفرد بودن و شهرت کارهاش ، بخاطر خلاقیت و ساختارشکنی و شجاعتش تو ترکیب روایح قوی با هم و در عین حال خلق اثری متوازن دوس دارم
و قطعا یکی از شایسته ترین نماینده هاش تو این کانسپت تولید روایحش همین اپوس 7 بینظیره
این که همزمان کهربا ، چرم ، هل و گالبانیوم و ترکیبات دیگه رو بکار ببری و بتونی یک شاهکار ایجاد کنی فقط از آقای موریلاس بر میومد که بنظرم اوج هنر ایشون بوده
اگر تست نداشتید این کار رو بواسطه خاص بودن و سنگین بودنش حتما پیشنهاد میکنم مد نظر قرار بدید و لذت ببرید
خوشبو باشید
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهربد آیدا

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
با تشکر از عزیزانی که نظر خودشون رو در مورد این عطر و این برند به اشتراک گذاشتند .

حالا چند خط در مورد عطر The Library Collection Opus VII :
پس از اولین اسپری بدلیل قدرت پخش بسیار زیادش هیچ بویِ دیگه ای از اطراف حس نمیشه حتی بوی غذا و میوه و همینطور عطرای دیگه .
بعد از گذشت چند دقیقه که عطر کمی آرومتر میشه یک بویِ تند و تلخ سبزیجات معطر و نیمه خشک و مقداری هم بوی قدیمی شبیه بوی عطاری ازش بمشام میرسه که تا حدودی منو یاد عطر پولو سبز از برند رالف لورن میاره ولی نه کاملاً مشابه .
پولو سبز یا همون Polo for men کمی سبکتره و بوی سبزیجاتش مثل سبزی تازست که با مقداری ادویه همراهه و بخاطر اینکه در مواد آرایشی ، بخصوص صابونهای گرانقیمت زیاد استفاده شده عطری آشناست .
اما Opus VII سنگینتر و خشن تره و روایح سبزیجات خشک ازش بمشام میرسه ، و کمی هم بوی سبزیجات و چوب نیمه سوخته میده .
عطر Opus VII تبعی نیمه گرم و تند داره و بخاطر نوع EDP بودنش تغییر نتهاش بتدریج صورت میگیره اما هر چه میگذره گرمتر و چوبیتر میشه ولی همچنان روایح سبزیجات تند همراهشه و رایحۀ اصلی محسوب میشه .
عطریست شدیداً مورد علاقۀ افراد سیگاری و اکثراً آقایون ، چون خیلی راحت بوی سیگارو کمرنگ میکنه و همینطور بخاطر متابولیسم افراد سیگاری این نوع روایح براشون خوشاینده .
با این حال در بین چهار عطری که همزمان تست کردم اینو از همه بیشتر پسندیدم اما در حد همون Polo for men یا پولو سبز ، شاید بخاطر قدرت پخش و ماندگاری زیادش اوپوس هفت بیشتر محسوس بوده .
مثل یه اسب زیبا و رام نشده که در عین سرکشی ، با بالا و پایین پریدن میخواد زیبایی و جذابیت خودش رو به نمایش بگذاره .
بسیاری از آشناها و اطرافیان و بخصوص آقایون جوان بین 25 الی 35 سال از این عطر خیلی تعریف کردند هم از رایحش و هم از قدرتش و این درحالی بود که تقریباً 90% همسران و بستگان نزدیک ایشان یا این عطرو کم پسندیدن و یا کلاً بدشون میومد .

تست و نظر شخصی :
رایحه : 8 از 10 - روایح ابتدایی
رایحه : 7 از 10 - روایح میانی و انتهایی
پخش بو : 9 از 10 - حدود 3 الی 4 ساعت روی پوست نیمه چرب تا شعاع 2 الی 3 متری .
ماندگاری : 9 از 10 - حدود 6 الی 7 ساعت روی پوست نیمه چرب و تا دو روز روی کاپشن کتان و پشمی .
گیرایی و جلوه : 9 از 10
ارزش خرید : 9 از 10 برای 100 میل .
تست شده با نسخۀ اوریجینال : A17910A263

موفق و شاد باشید . با تشکر از عطرافشان .
26 آذر 1396 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : حامد Meysam.Rh
جناب خسروی
ممنون از بررسی کاربردیتون، مثل همیشه عالی.
26 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

ﻫﺎﻟﻪ‌ﯼ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺳﻴﺎﺭﻩ ﯼ ﮔُﻢ
ﺳَﺮﺩﺭ ﺳﻨﮕﯽ ِ ﻧﻔﺮﻳﻦ ﺷﺪﻩ‌ﯼ ﺷﻬﺮ ﺳُﺪﻭﻡ

ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻃﺒﻘﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﻭ ﻧﺴﻞ ﺑﺸﺮ
ﻏﺎﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﺨﻔﯽ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﻋﺼﺮ ﺣﺠﺮ

ﭘُﺴﺖ ﻳﮏ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﺁﻳﻨﺪﻩ‌ﯼ ﺗﺎﺭﻳﮏ ﺟﻬﺎﻥ
ﺳﺒﻘﺖ ﺫﻫﻦ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﺎﻳﺮ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺯﻣﺎﻥ

رئوف دلفی

مردی را دیدم که نشسته بود کف پیاده‌رو. هم‌این بالای پارک‌وی. دست می‌کشید کف پیاده‌رو، گریه می‌کرد. فکر کردم دیوانه است. تر و تمیز بود. بلند شد رفت تکیه داد به یک کاج. عینک‌اش را درآورد، گذاشت توی جیب‌ پیرهن‌اش. آغوش‌اش را باز کرد، آغوش‌اش را با تومأنینه بست؛ انگار که کسی را بغل گرفته باشد. بغض کرد، شروع کرد های‌های گریه کردن. بعد دست‌های حلقه‌شده‌اش را باز کرد از دوُر خودش، خم شد و زمین را بوسید. کف پیاده‌رو را بوسید. نشسته‌نشسته، خودش را کشید کمی آن‌طرف‌تر، دوباره جای مشخص دیگری را بوسید. و هم‌این‌طور هی...

فکر نکردم دیوانه است. دیوانه‌ها، «خیابانی»اند، مرسوم نی‌استند در کف پیاده‌رو. و آن آغوش... آن آغوش، یا آغوش «یار»ی بود، یا خداحافظی با قهرمانی گذشته برای روزگار رفته. چه‌فرق می‌کرد؟ باور که نکنی، البته که فرق دارد. باید فکر کنی که دیوانه بود طرف. من باور می‌کنم ولی؛ حتی اگر سال‌ها باشد که دیگر نه یاری نه قهرمانی نه هیچ خاطره‌ای را در پیاده‌روها نشود در آغوش کشید.

مهم است که در بطن تراژدی باشی، نه تماشاچی‌اش. وقتی‌که در ماشین نشسته‌ای، در خیابان، از پشت شیشه‌ها است اگر خیره‌ای به پیاده‌رو. پس تماشاچی یک تراژدی هستی. ارسطو هم گفته‌است:«تراژدی، ببیننده‌اش را تطهیر و سبُک می‌کند». اصلا قصد تراژدی هم‌این است. تو می‌نشینی در سفینه فضایی که سبک شوی، من اما در خود تراژدی، با «پیاده» راه می‌روم؛ من بخشی از این تراژدی هستم؛ آغوشی که باز است، یاری و خاطره‌ای، قهرمانی که قدم‌گاهی دارد.

گفته‌اند تراژدی، چیزی از «ترانه» را در خود دارد {تراگو؛ به‌یونانی}. تکیه دادم به یک درخت کاج، هم‌این‌طور رفت ... رفت .... رفت ... و این، خاصیت پیاده‌روها است. ساعت، هنوز ده نشده ... مغشوش‌تر از همیشه. تهران؛ بر سه‌شنبه اندوه برف می‌بارد.

د لایبرری کالکشن اوپوس هفت اثر دیگری از تیم ورک آلبرتو موریلاس و پیر نگرین است. یکی از دیگر از شاهکارهای مرموز امواج. پر از تصویر و شعر و موسیقی. نبرد ابدی چرم و عود.
10 آذر 1396 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
رایحه ی این عطر تداعی گر یک مرد بسیار جنتلمن ، با وقار ، مؤدب ، آرام و شیک هست .
روایح چرمی و ادویه ای در این عطر به خوبی باهم تلفیق شده اند .
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مسعود امیرعلی نجاتی

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
برای کسانی که شامه تربیت شده ای ندارن واقعا یک مغازه عطاری با کلی ادویه به نظر میاد،اما یک زمانی بنده این رو هم خیلی دوست داشتم، هرچی ادویه دوست داشتنی از نظر من وجود داره توی این کار موجوده،الانم دوستش دارم ولی خوب مجاب به تکرار کردنش نمیشم،ولی کسی بپوشه دوست دارم استشمام کنم
09 اسفند 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کوروش محمد☆mm

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟