AMOUAGE - Jubilation for Women

آمواج جوبیلیشن زنانه (آمواژ یوبیلشن)

زنانه
کد کالا : ATR-31703
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-31703
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر ادو پارفیوم آمواج جوبیلیشن زنانه لحظه‌ای از ابدیت بی‌انتها را به تصویر می‌کشد که اسطوره و واقعیت در آن با همدیگر درآمیخته می‌شوند. این عطر برای زنان شیک، مرموز و پیچیده‌ای طراحی شده که به زندگی خودشان به‌عنوان یک فرم هنری توجه دارند ــ فراتر از زمان، مکان و فرهنگ‌هایی که در آن سکونت دارند و زندگی می‌کنند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2008
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، رز ، گل یلانگ ، ترخون
اسانس میانی رز ، گیاه درمنه، لابدانیوم، روایح دودی
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خس خس ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Jubilation for Women-آمواج جوبیلیشن زنانه (آمواژ یوبیلشن)
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
لطفا چند عطر زنانه با بوی لوازم ارایش معرفی نمایید بدون توجه به قیمت؟ممنون
23 آبان 1396 پاسخ تشکر

به م.س. عزیز
این جوبیلیشن زنانه از نسخه ی مردانه به مراتب بهتر و پیچیده تر و زیباتره.
جوبیلیشن مردانه که خودش شاهکار ی هست ولی جوبیلیشن زنانه پر رمز و رازتر ،درونگرا تر و زیبایی فریبنده چون زنان دارد.
اگر نمره ی جوبیایشن مردانه ۸/۵ از ده باشه ،نمره ی این جوبیلیشن زنانه ۹/۵ هست.
23 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی معین هاشمی
آقای کبیری، با توضیحات شما حتما نسخه زنانه اپیک و جوبیلیشن رو تست و با نسخه مردانه مقایسه میکنم، متشکرم
23 آبان 1396 پاسخ تشکر
مدیریت محترم سایت! میشه بگید چرا نظرات من رو درج نمیکنید؟
بعضی از نظرات که به وضوح قوانین سایتتون رو نقض میکنند و شماره موبایل برای فروش عطرشون میگذارند نظرشون درج میشه ولی نظر من درج نمیشه؟!!!
23 آبان 1396 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : شما نظر تأیید نشده ای ندارید.

شاهکار دیگری از برند آمواج.بهترین رفرنس صمغ مر.ورژن زنانه جوبیلیشن مردانه که البته تضمین میدم کاملاً یونی هست.بسیار رایحه ی پیچیده و تو در تویی داره که تا مدتها شما رو با کاراکتر ش درگیر میکنه.
بی اندازه خوشبو ،زیبا ،دلبر و تو دل برو هست.
به نسبت قیمت واقعاً کیفیت حیرت انگیز ی داره.
کاراکتر زنی زیبا،جذاب ،باهوش و عمیق رو داره.من بالاترین نمره ی ممکن رو بش میدم.
18 مرداد 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مجید سلطانی فاطمه فیضی

درود بر همه دوستان عزیزم به ویژه حسن جان کبیری. جناب کبیری امروز به فروشگاه رفتم و تعدادی عطر تست کردم و تعدادی هم خریداری کردم که به مرور خدمتتان گزارش خواهم داد. نخست جوبیلیشن زنانه را تست کردم. دو پاف پر و پیمون، روی پوست و دو پاف هم روی بلاتر. کبیری جان این عطر اصلا نتونست نظر من رو جلب کنه. برای ما بوی خیلی آشنایی داره. یک عطر کاملا گلی، مشکی.تازگیها رو نمیدونم اما قدیمترها که از مشهد سوغاتی می آوردند معمولا چند تا از این عطرهای کوچولو که شیشه ای چها رگوش و کنگره کنگره داشت هم مابینشون بود . من گاهی اون ها رو باز می کردم و روی خودم خالی میکردم و بعدش دچار سردردهای بسیار وحشتناک میشدم. اگر چه از بوی این عطر خوشبختانه دچار سردرد شدید نشدم اما رایحه ش در راستای یکی از همون هاست. رایحه رز یا به عبارت بهتر رایحه گلاب در این کار به مانند رایحه گلاب در سری عودی میسون کورکجیان نیست. کبیری جان نمیدونم تا به حال شده مقداری گلاب خالص رو بدون میکس کردن با چیز دیگری نوش جان کنی یا حداقل مزه مزه کنی؟ طعم تلخ وش و بسیار قوی داره که باعث میشه لب و دهان کمی سر بشه. وقتی این عطر رو بو میکنم همون حس برام تداعی میشه. اگر طعم گلاب رو به شیوه ای که گفتم بچشید احتمالا تصور بهتری خواهید داشت. در کنار این رایحه بسیار غالب رایحه مشک هم برام قابل احساسه که در یک فضای تقریبا بخوری، حس و حال نوعی عطر مشهدی رو برام زنده میکنه. از دیدگاه من فضای کاملا عربی داره. با توجه به شناخت نسبی که از سلیقه شما دارم( که از من بسیار سخت پسند تر هستید )بعید میدونم این عطر بتونه نظر شما رو جلب کنه. جوبیلیشن مردونه به مراتب بهتره.sandalo از ویلورسی رو در کامنتی دیگر خدمتتان گزارش خواهم کرد. پیروز و پاینده باشی.
29 مرداد 1395 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی پریسا ح
فریار عزیزم سلام
و دستت درد نکنه،قربون مهر و محبتت. خیالم رو راحت کردی.بی صبرانه منتظر نظرت راجع به ساندالو از لورنزو ویلورسی هستم.
قربونت برم و خیلی ممنون
29 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود فریار عزیز و جناب کبیری ..

بی صبرانه منتظریم از خرید ها رو نمایی کنی فریار جان...این عادت خرید در ما ,,ترک شدنی نیست :)
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود بر همه دوستان عزیزم از جمله حسن جان کبیری، سام مهربان و..... خیلی ارادتمندم .بابت تاخیر در پاسخ گویی پوزش میطلبم. جناب کبیری sandalo کار خوبی هست. اگر چه به مانند شما پچولی و یربمیت همچنان انتخاب های اول و دوم من از این برند هستند ولی از کنار این کار نمیشه بی اعتنا گذشت. یک عطر چوبی بالزامیکی گرم و شرقی که به شیرینی تمایل داره ولیمو، پرتقال، نرولی و برگهای نارنج سعی دارند این شیرینی رو تعدیل کنند و به همین خاطر ته بوی منحصر بفرد عطرهای سیتروسی ویلورسی در اون حس میشن .خوشبختانه رایحه رز رو در سندلو متوجه نمیشم. کبیری جان شما کارهای چوبی زیادی تست داشتی. حقیقتا نمیتونم تشخیص بدم سندلو کجای سلیقه شما می ایسته اما چنانچه خودتون مایل باشید و قوانین سایت اجازه بدهد، شماره همراهتون رو اعلام بفرمایید من دست ریز سندلو و الموت رو از فروشنده گرفتم، با شما تماس میگیرم و از طریق پست سفارشی خدمتتون ارسال خواهم کرد. اگر چه خیلی پر و پیمون نیست اما میتونه یک متر و معیاری از این دو کار خدمتتون ارائه کنه. البته چنانچه تمایل نداشته باشید، موضوع برای من کامل قابل درک هست. به هر صورت کبیری جان "لطف آنچه تو اندیشی،حکم آنچه تو فرمایی". برقرار باشی یا حق.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار عزیزم سلام
و دستت درد نکنه،ما این قدر تفاهم و درک مشترک داریم که من خیلی خوب فهمیدم ساندالو کجای علایق ما قرار میگیره.گزارش تو از این کار خیلی برام ملموس و فهمیدنی بود.من انشااله در کامنت بعدی لیستی از بهترین کارهای چوبی رو خدمات عرضه خواهم کرد.همین طور پودری.چرمی ها رو که قبلاً گفته ام.
شاد و پیروز وسرفراز باشی فریار جان و باز هم بینهایت سپاسگزارتم.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سام عزیزم درود بر شما. خیلی دوست دارم بیشتر در جمع شما عزیزان باشم اما متاسفانه گرفتاری های کاری مجال و رمقی برای حضور بیش از این در جمع شما دوستان صمیمی برام باقی نمیگذاره. سام عزیز طی مدت چند ماه گذشته با مطالعه کامنتهای ایکاروس فرزانه، جنابعالی ، حسن جان کبیری و سایر دوستان صاحب نظر تعدادی عطر در لیست خرید قرار دادم که بعد از سبک، سنگین تعدادی از اونها رو خریدم. برخی رو خیلی دوست دارم و برخی رو کمتر. اما کاری که اخیرا با اوکی شما دوستان خریدم و خیلی ازش راضیم عطر couir velours از برند نائومی گودسیر هست. چون تستر نداشت نزدیک بود با بلایند بای Bois d' Ascese از همین خانه دچار یک تجربه تلخ بشم. خوشبختانه به غیر از or du serial فروشنده مردونگی کرد و سه تا کار دیگه رو باز کرد. بویس رو اصلا نپسندیدم. رایحه ی اسموکیش واقعا اذیتم میکرد من رو یاد ماهی دودی مینداخت. آیریس رو خوشم اومد ولی کویر ولورس (که واقعا نمیدونم آیا میشه جزء عطرهای چرمی محسوبش کرد یا نه) من رو حالی به حولی کرد. فوق العاده خوش بو و خوشمزه س. از بوئیدنش سیر نمیشم. متاسفانه or du serial رو موفق به تستش نشدم. از دوستان عزیزم تقاضا دارم چنانچه فرصت داشتند دیدگاهشان رو راجع به چهار عطر این خانه به ترتیب علاقمندی بیان بفرمایند.پاینده باشید. یا حق.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
کبیری جان ، سام عزیزم.سلام مجدد. آقا انقدر انرژی شما دوستان عزیزم برای من مثبته که وقتی حضورتان رو درک میکنم تمام تن خستگی های روزانه م برطرف میشه. سایه تون مستدام. یا حق.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار جان
وای وای وای...آقا بهترین کار این برند رو خریدی.صدای پاهاش رو که میشنوم،لرزه بر اندامم می افتد از عظمت و شکوهش.
مبارکت باشه .منم توی لیست خریدم هست.بعد از این کار serial قرار داره که کار توباکو یی بینظیری هستش.بهتر از توباکو وانیل و توباکو نویت از آتلیه.بعدش آیریس قرار میگیره که کار پودری خیلی محشری هستش و در آخر بویس از دیدگاه من.
بویس رو زیاد نپسندیدم خیلی دودیه.انگار بالای منقل کباب ایستادی.البته کار شاخصیه ولی پوشیدنی نیست حقیقتاً مگر در تنهایی.
فریار عزیزم ،بهترین این کار همون cuir هست .چقدر این کار شیک،زیبا،جذاب و خوشمزه و خوردنیه.عاشقشم به همراه آکوا دی پارما لدر.
حتماً میخرمش.
دیگه چی خریدی فریار جان؟ که وصف العیش نصف العیش!
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
عرض ادب خدمت دوستان گرمابه و گلستان، فریار عزیز، جناب کبیری عزیز و سام عزیز
حسن جانِ کبیری، من آکوا دی پارما لدر رو تست داشتم از روی سمپل اما کویق ازنائومی گود سیر رو نه، از نظر شما کویق هم مثلِ آکوا دی پارما لدر کاریست چرمی؟ و اگر جواب مثبته شباهتی با هم دارن این دو کار یا متفاوت هستن؟
ممنون از لطفتون :)
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
دروفریار عزیز و جناب کبیری بزرگوار..sherlock دوست داشتنی..

فریار جان , من هر چهار عطرش رو دوست دارم... اما صراحتا Cuir Velours رو بی نهایت دوست دارم !! بهترین خرید رو کردید فریار جان ... فوق العادست این عطر.. suede یا جیر هست تا چرم و باور کند بین این چهار تا , یقین داشتم cuir رو میپسندید , تبریک میگم فریار عزیز..
در مورد sandalo قبلا عرض کردم ,,, دقیقا هارلی داویدسونی هست که دود میکنه ,, .:) جناب کبیری بیشتر علاقه به تم چرم دارند.
De Profundis از lutens چند وقتی هست شده عطر هر روز من.. به شدت دارم بهش علاقمند میشم و عمیقا ارتباط برقرار میکنم ., ای کاش میدونستم برای خرید تشریف میبرید و نظرشما رو هم در موردش جویا میشدم.
ارادتمندم دوستان..
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
کبیری جان سپاس اگر میدونستم serial تا این حد مورد تایید شماست چشم بسته میخریدمش. کبیری جان چندی پیش با اوکی شما و سام عزیز گرین آیریش رو گرفتم که خیلی ازش راضیم. بوی سبز و پرطراوتی داره. تاور 2، پچولی ویلورسی، تام فورد اکستریم، شرگی، سایکدلیک،هیستوریز1740، اپیک(با تایید شما) و همین کویر ولورس، شاگیا، شنل اگویست پلاتینوم(که متاسفانه بلایند بای کردم و ته بو ای مثل رایحه افترشیو داره) و تعدادی دیگه کارهای دیزاینری. شما کار شایسته ای کردید که سمپل تهیه کردید. از برخی کارها مثل همین اگویست پلاتینوم راضی نیستم کبیری جان.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سام عزیزم سلام. خیلی ممنونم. شما و حسن جان خیالم رو راجع به انتخابم راحت کردید. متاسفانه کارهای Lutens تستر نداره اما حتما این کار ی رو که فرمودید به همراه Fill از همین خانه که مورد تایید شما و جناب کبیری هست و فعلا هم در تهران موجود نیست.تهیه خواهم کرد. از توضیحات تکمیلی شما راجع به کویر ولورس ممنونم. پاینده باشی.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
خواهش میکنم فریار جان , ما همه اندازه ی شما هیجان زده شدیم , :)
ضمنا , عذر میخوام من sandalo رو با Rien از Etat Libre d`Orange اشتباه گرفتم !! چون در یک روز در مورد این سه خانه گپ میزدیم.. کاملا ذهن من جای دیگری رفت ..
sandalo و این خانه کاملا تمایل به تم شرقی داره .. sandalo یکی از بهترین sandalwood هاست که تجربه کرد م .. عطر خوبیه )
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
شرلوک عزیز درود بر شما. من علاقه خاصی به بنتلی اینتنس دارم.عطر خیلی خوبیه. اتفاقا مدتی قبل تهیه ش کردم اما شوهر خاله م خوشش اومد دادمش به ایشون اما تا زمستون حتما دوباره میگیرمش. به چمبر نویر از الفکتیو هم شباهت داره. در کل بیش از قیمتش می ارزه. شرلوک عزیز اکوا دی پارما لدر یک کار چرمی بسیار تاریک و مردونه و قابل احترامه. از دیدگاه من تداعی گر شخصیت یک انسان بسیار قوی اراده ، با دیسپلین و غیر منعطف هست که در قبال خطاها ی دیگران حتی نزدیکانش کوچکترین گذشت و اغماضی نداره. داوری دیگر ان راجع به شخصیت ،عقاید و کردار وی پشیزی براش اهمیت نداره. و به همین خاطر هر کاری رو که تشخیص میده درسته بدون اعتنا به قضاوت سایرین انجام میده.اگر چه در قلوب دیگران چندان جایگاهی نداره اما شدیدا از جانب دوست و دشمن تحسین میشه و مورد احترام قرار میگیره. در حالی که کویر ولورسی تداعی گر انسانی بسیار مهربان و منعطف هست که قلبی گشاده داره و این پتانسیل رو داره که بزرگترین گناهان نوع بشر رو با دیده خطاپوش خودش ببخشاید. پاینده باشی.
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
دوستان عزیزم:فریار،سام و شرلوک
فریار جان serail بهترین کار توباکو یی هست که تست داشتم ولی chergui هم خیلی خوبه اگه باز هم دوست داشتی یه کار دیگه ی توباکو یی داشته باشی به serail فکر کن.
سام جان خوب متوجه شدی ،من بیشترین علاقه م به تم چرمی هستش بعد چوبی-بالسامیک.
شرلوک جان،من این دو کار رو خیلی به هم نزدیک میدونم از لحاظ فرم و ساختمان.البته آکوا دی پارما لدر مقداری تم سیتروسی هم داره ولی cuir velours بیشتر رام ،توتون و بخور داره بجای مرکبات.
من عاشق هر دو هستم.هر دو تا رو میخرم البته اول آکادی پارما لدر چون به نسبت کویر ولورس به صرفه تره.
دم همه تون گرم دوستان عزیزم.مستدام باشید
30 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سام مهربان و خوش سلیقه. دیدگاه و سلیقه شما و دوست عزیزم حسن جان کبیری برام بسیار واجد اهمیت و درخور احترامه. همواره نظرات شما عزیزان رو مورد دقت و توجه قرار میدم. خوشحالم که sandalo مورد تایید شماست سپاس .پاینده باشی.
31 مرداد 1395 پاسخ تشکر
شرلوک جان
فریار جان خیلی بهتر از من آکادی پارما لدر و کویر ولورس رو با هم مقایسه کرد.
آفرین و زنده باد.دقیقاً درست میگه فریار جان.
من هر دو کاراکتر ذکر شده رو دوست دارم و شخصیت خودم رو به دو کاراکتر مذکور نزدیک میدونم.
31 مرداد 1395 پاسخ تشکر
ممنون حسن جان کبیری. در آینده نزدیک با هماهنگی شما تعدادی سمپل سفارش میدم تا با دقت بیشتری خرید کنم . سایه ت مستدام.
31 مرداد 1395 پاسخ تشکر
دوستان عزیزم سپاس، سپاس، سپاس
حقیقتا منم عاشقِ آکوا دی پارما لدر شدم و امروز سفارش خرید دادم [جا داره از ایکاروس عزیزم تشکر کنم که این عطر رو به حقیر پیشنهاد دادن] البته مثلِ عزیزانی چون شما توانایی شناخت کارکتر مربوط به هر عطر رو ندارم اما کارکتری رو که فریار عزیز توصیف کردن دوست میدارم با رعایت ادای احترام نسبت به عقاید دیگران، همینجا بگم که درگیرِ ریویوهاتونم فریار جان خصوصا ریویوی Dsquared wood rocky mountain
فریار جان در مورد بنتلی اینتس با شما هم عقیده ام منتها چون بنتلی اینفینیت موجود نبود و موفق به تستش نشدم فعلا برای خریدش دست نگه داشتم تا انشالله بعد از تست نسخه اینفینیت و مقایسه یکی رو خرید کنم
سایه تون مستدام عزیزانم
31 مرداد 1395 پاسخ تشکر

سلام من به عطر و ادکلن حساسیت دارم
و عطرایی با بوی گل های ملایم و کمی شیرین و خنک رو نسبتا می تونم تحمل کنم
من شنس شنل رو دوست دارم اما خیلی گرون
من بدنبال عطری هستم که بیس اصلیش بوی گل رز باشد و بوی ملیح و ماندگار داشته باشه از بوی شدید عود و چوب می ترسم و با بوی میوه ها هم موافق نیستم
با بوی مشک و عنبر به صورت غالب مشکل دارم
در واقع من به دنبال عری با بیس اصلیه گل رز هستم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنین
28 مهر 1394 پاسخ تشکر
مریم عزیز
Lanvin Rumeur 2 rose رو تست کنید و Nina Ricci Mademoiselle . مادمازل ترکیب رز و مشک ـه ولی اصلاً مشک غالب نیست.
رومِر تو رُز را اکیداً توصیه میکنم
28 مهر 1394 پاسخ تشکر
مگنولیا و استلا رو امتحان کنید.خیلی سخت پیدا میشه ولی ملیح و ماندگاره و بوی گل داره
07 تیر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟