LALIQUE - Encre Noire Sport

لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت)

مردانه
کد کالا : ATR-31638
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : لالیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31638
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    45
  • نمی پسندم
    20
  • - 25 سال
    8
  • + 25 سال
    32
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    38
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 250
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بعد از حکومت چندین و چند ساله انکر نویر یا همان لالیک مشکی بر بازار عطر و ادکلن در رنج قیمت قابل قبول برای عامه مردم و موفقیت های فراوان آن در جلب رضایت اقشار مختلف جامعه، برند حرفه ای و موفق لالیک نسخه اسپرت لالیک مشکی را در سال 2013 معرفی و روانه بازار کرد.
معرفی انکر نویر اسپرت در ابتدا با واکنش های منفی مواجه شد و برخی اعتقاد داشتند رایحه سنگین و لوکس لالیک مشکی قابلیت اسپرت شدن ندارد. این بدبینی ادامه داشت تا آنکه این محصول وارد بازار شد و رفته رفته تعریف ها از این ادکلن آغاز شد بطوریکه در مدت کوتاه حضورش در بازار، با واکنش های مثبت و خوبی همراه شد.
انکر نویر اسپرت مانند سلف پر افتخار خود رایحه ای تلخ و چوبی دارد اما روایح مرکباتی به آن اضافه شده اند و رنگ و بوی اسپرت و بهاری به آن بخشیده اند. 
 
خانواده عطرافشان این رایحه را به شما همراهان عزیز توصیه می کند.

نوع عطر ادو تویلت
برند لالیک
عطار ناتالی لارسن
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت ، جوز
اسانس میانی اسطوخودوس ، سرو ، آب
اسانس پایه مشک ، خس خس ، چوب کشمیر
نمره کاربران
Encre Noire Sport-لالیک انکر نویر اسپرت (لالیک مشکی اسپرت)
رایحه
7.5
85 رای
ماندگاری
6.8
116 رای
پخش بو
6.6
118 رای
طراحی شیشه
7.5
86 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لالیک
اخبار برند لالیک
عطرگرام
نظرات کاربران (120 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان عزیز عطر افشانی.
لالیک انکر نویر اسپرت، مرکباتی، سبز و چوبی، و بسیار خوشبو و دلنشین.
بعضی عطرها در حافظه بویایی افراد مختلف به غیر از روایح بکار گرفته شده در عطر، یادآور بو یا مکان یا اتفاقی خاص هستن، دوستی این عطر رو یادآور کیف مدرسه و جعبه مداد رنگی و ترکیبش با بوی نارنگی سبز و ترش که قراره زنگ تفریح بوش توی حیاط مدرسه بپیچه،،، و دوست دیگری با بوییدن این عطر، رایحه آب هویج رو بخاطر میاره، و موارد دیگه که واقعا اگه موقع استشمام این عطر بهشون فکر کنیم ما هم با این دوستان هم عقیده خواهیم شد،، و این شاهکار و جادوی دنیای عطرهاست..

این عطر برای من هم بوی خاص و مکان خاصی رو یادآور میشه، روستای پدری من در منطقه زیبا و خوش آب و هوای الموت قزوین واقع شده، این عطر منو میبره اونجا و زمان برداشت فندوق،،،، این عطر برای من یادآور پوست سبز و تازهء فندوق در زمان برداشت محصولِ،، که هیزمی هم برای چای آتیشی به آتیش کشیده شده و ترکیب دودش با بوی سبز و تازه ی پوست فندوق میشه این عطر برای من. امیدوارم تک تکِ روایحِ تمام عطرها یادآور خاطرات خوش برای تمام دوستان عزیزم باشه.
سلامت و سرافراز باشید.
03 اسفند 1400 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : هومن محسن

9
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
دیروز بعد از تست این عطر در فروشگاهی بی درنگ خریدمش..اما چه چیز من رو این چنین جذب این رایحه کرد؟
ابتدا بذارید در مورد پرفورمنسش بگم..پخش بوی این عطر متوسطه از نظر من.در ساعت اول البته پخش نسبتا خوبی داره ولی در ادامه فقط کسانی که نزدیک شما هستن بوی عطر شما رو حس میکنن که از نظر من خوب و کافیه..
در مورد ماندگاری باید بگم اوضاع کمی بهتره و اصلا حس اینکه به عطر آب بسته شده رو نمیده..
رایحه غنا و کیفیت خوبی داره و در کنار عطرهایی میتونه قرار بگیره که قیمت هایی بعضا تا ۳ برابر این عطر دارن.
دقیقا نقطه قوتی که باعث شد بخرمش.یک رایحه شیک و متوازن.
اگر بخوام در مورد رایحه دقیق تر شم باید عرض کنم که رایحه چوبی انکر نویر اورجینال همچنان در عطر وجود داره اما شاداب تر و مرکباتی تر و خنک تر از اون نسخه..
اگر بخوام با عطری قیاسش کنم باید بگم منو کمی یاد دیور هوم اسپورت انداخت و تا حدودی توی اون سبک و حال و هوا قرار داره..
شاد باشید
20 مرداد 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : نيما Sepehr s
مبارکتون باشه قربان
چه جالب که دیروز منم دوباره این عطرو خریدم
و دقیقا با نظر شما موافقم.
اینقدر رایحه این عطر خوبه که ناخواسته انتظار آدمو برای پخش و ماندگاری هم بالا میبره.
نمیدونم این سایت قسمتی رو داره که مثلا من و شما بتونیم عکسی از کاری که خریداری کردیم بهم نشون بدیم و باهم در مورد اصالت کالا حرف بزنیم یانه
20 مرداد 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مهدی ارجمندی
سپاس فراوان⚘ مبارک شما هم باشه و امیدوارم به خوشی استفاده کنین.
فکر میکنم تو بخش عطرگرام امکانات خوبی وجود داشته باشه و البته من هم آشنایی زیادی باهاشون ندارم متاسفانه
20 مرداد 1401 پاسخ تشکر

این عطر برای من یادآور کیف مدرسه ای که محتوایاتش یه جعبه مداد رنگیه نیمه بازه که چندتایش ته کیف مدرسه افتاده به همراه نارنگی های خیلی سبز و ترشی که مادر برای زنگ تفریح کنار کتاب های درسی و دفتر مشق گذاشته دقیقا بوی مداد هایی رو میده که رطوبت و نم مرکبات ترش رو گرفته، من رو برد به حال هوای اوایل پاییز بوی جعبه های مداد رنگی فابر کاستل که موقعه باز کردن جعبه های فلزی قشنگش با دیدن مدادهای رنگی قند توی دلم آب میشد.
15 شهریور 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Rohaam هومن

ما انسانها موجودات عجیبی هستیم......و من فکر می کنم واکنش ما در برابر رایحه عطرها در نوع خودش خیلی زیاد می تونه این تفاوت قریحه و ذات و تشخیص و قضاوت ما آدمها رو نشون بده .........من مدت هاست که عطرهای لالیک آنکر نوار و انکر نوار اکستریم رو دارم.........خیلی هم این عطرها رو دوست دارم .....اما به دلایلی تا حالا نسخه اسپرت این شاخه رو تهیه نکرده بودم.........هرچند خیلی ازش تعریف شنیده بودم و می دونستم عطر جذابیه و خیلی راحت می شه ازش استفاده کرد و .... اما به هرحال به هردلیلی نتونسته بودم خودم رو راضی کنم به خرید این عطر.........اصلا باورم نمی شد که چطور میشه فضای دارک و عمیق انکر نوار رو فرش و سرحال کرد ؟ ......مگر نه اینکه آنکر نوار عطر مخصوص خانواده آدامزه ؟؟؟؟؟ ...مگه نه اینکه بوی مرکب میده ؟ ......مگه نه اینکه یه عطر گوتیک و ترسناکه ؟.. ....چطور می شه این عطر تاریک و جدی رو بزک کرد و عامه پسندش کرد ؟ خوب بالاخره این هفته دل رو به دریا زدم و این عطر رو تهیه کردم.................وااااااااااااااو ...............مگه میشه ؟ ............مدتهاست که من همچین واکنشی به یه عطر نداشتم ............این عطر در صدر بهترین رایحه هایی هست که تا حالا در عمرم حس کردم.........( این دقیقا همون جنبه آدمهاست که اشاره کردم .... واقعا برای خودم هم عجیبه واکنشم به این عطر........ ).........من تا حالا همچین عطر جذابی با این بالانس و بلند خوش ترکیب ندیدم ( با توجه به قیمت ! ).......زنده باد ناتالی لورسن........این عطار با استعداد و بی نظیر در کنار خانوم آنیک مناردو ( بوشرون جایپور !!!!!!!! ...نبود ؟؟؟؟ ) دو تا از بهترین پرفیومرهای بانوی دنیای عطر هستند...بی نظیره این عطر.............بسیار بسیار شیک و جذاب............خیلی خوبه.........
و اما بریم سراغ مطالبی که برای ما مبتدی ها جذاب تره ( تا صحبت کردن از نوت ها و آکوردها و ...... )
1 ..........رایحه : من این دفعه می گم و با قطعیت هم میگم : عالی......هرچند رایحه سلیقه ای است اما باز هم بی خیال.............بوی این عطر عالیه........شک نکنید !
2 ........پخش بو و ماندگاری : خوبه ! ..........زیاد خودتون رو درگیر این مسئله نکنید......همینه که هست دیگه ! ...کلا لالیک یه شرکت باکلاس و با پرنسیبه که همون اصالت ناب و فرانسوی گونه عطراش رو حفظ کرده ( No beast mode ) ......عطرهای مثل کارتیر دکلراسیون رو در نظر بگیرید ..........باکلاس ، باوقار ، متین ، نرم و لطیف ، گاه گاهی با شامه تون بازی می کن و خودی نشون می دن و ......در کامنت قبل مهرداد عزیز به خوبی به این جنبه عطر اشاره کرده.....این عطر دالی دالی می کنه.......یه وقت هست ، یه وقت نیست ...میاد و میره .....درست عین شبح !!!! ..این هم همونه ، ولی به نظرم پخش بوی خوبی داره در مقایسه با ژانر عطر ............ماندگاری عطر هم خوبه .........ولی بدون تعارف می گم خدمت همه دوستای خودم...............تنها راه درست و درمون حل این مشکل داشتن شیشه دکانت همراه است .........یه شیشه مثلا 10 میلی لیتری که هر دو یا سه ساعت یه بار عطر رو تجدید کنیم...... اما در نهایت باز هم می گم بنا به تجربه چند روزه من این عطر پخش بوی خوبی داره و ملایم و موقر هرجا برید دنبالتون می آد...........در ضمن از اون عطرای جذابه که خط بوی خوبی داره و جالبه که خیلی وقتها خودتون حس نمیکنید ، ولی اطرافیانتون بهتون می گن که بوی عطرتون خیلی جذابه....
3...........من نمی دونم چرا هیچ کس به این مطلب اشاره ای نکرده ؟ اشاره کنید دیگه !!!!! ....لطفا !!! .......ولی از نظر من این عطر خیلی خیلی شبیه به عطر Terre d'Hermis است ..........واقعا این حس رو دارم .......ولی هیچ جا کسی به این موضوع اشاره ای نکرده ........البته نه که کپی باشه ها ، نه ......کلاس لالیک بالاتره از این حرفاست .......اما وایب هر دو عطر یکیه ....حتی یه عطر ارزون قیمت ایرونی ( جیبی) بود به اسم گلادیاتور از شرکت ژک ساف.......ادعا میشد اون عطر کپی تغ هست اما من تقریبا مطمئنم کپی همین دوست خوبمون ، آنکر نوار اسپرت هست !!!! ...یه عطر دیگه که تا حدی شبیه هست عطر دانهیل آیکون هست ( البته تا حدی ، نه صددرصد )
4: شیشه زیبا و خیلی زیبا و خیلی خیلی زیبا.........تخصص این شرکت ساخت بلورجات و کریستال و شیشه های تزئنییه.......بازهم بگم ؟
5:دوستانی که عطرهای تلخ و فرش و خنک دوست دارند..........حتما این عطر جذاب رو تست کنید ، این خیلی بهتر از اون چیزیه که فکر می کنید
6:زمان ایده آل استفاده از عطر به نظرم فصل بهاره.......تابستان هم می شه ( روزهای خیلی گرم شاید بهترین گزینه نباشه ! ) و حتی پاییز هم .......این ترکیب برای عاشقان لالیک ایده آله ....آنکر نوار اسپرت برای بهار و تابستان ......آنکر نوار برای پاییز ..............انکر نوار اکستریم برای زمستان ( هر چی سردتر بهتر ! ) .......
والسلام
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مجید جوادی سعید سعید

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
لالیک انکر نویر اسپرت

از نظر رایحه اگه بخوام بگم ،عطر جا افتاده ،متین و شیکی هست
درسته رایحه‌ش بدیع و خاص نیست اما توی عطرای خنک یه کم جنتلمن‌تر هست
بوش هم بخام توصیف کنم ؛ ته بوی خیلی خفیف لالیک مشکی(نسخه مادر) در ترکیب با روایح آکواتیک ( احتمالا شما رو یاد پروفومو هم بندازه، چون بی شباهت نیستن )

از نظر پخش و موندگاری اگر بگم ؛ متاسفانه اگه انتظار اینو دارید که عطرتون پانچ باشه و به محض ورود در جمعی فراگیر بشه اینطور نیست اصلا ،جوریه که خیلی آروم و متین در هاله‌ی کمتر از یک متری اطراف شما بازی می‌کنه
از نظر من مثل شبحه این عطر ..چون خیلی لطیف و ریز با مشامتون بازی میکنه
این پخش بو با حدود ۵ پاف تا یه ساعت و نیم می‌مونه بعدش اسکین سنت میشه و نهایتا بعد حدود ۴ ،۵ ساعت محو میشه از پوست
و روی لباس تا ۶ الی ۷ ساعت هم احساس میشه

در مجموع اگه به دنبال عطر خنکی هستید که یه کم جنتلمن باشه و موضوع پرفورمنس هم زیرسبیلی رد کنین ،، با این قیمت عطر بدی نیست
اما من نمی‌خرمش( بخاطر پرفورمنس نسبتا ضعیف )

خوش باشید
27 فروردین 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : پویا علیرضا موسوی
سلام عزیزان
امروز قبل رفتن به سرکار حدود ۷ پاف زدم لالیک اسپرتو
همونطورم که قبلا گفتم بوش مث شبح هستو بازی میکنه باهاتون ،،
من ۷ صبح زدمش و الان ساعت ۱۱ و نیم داشتم از بغل یه مراجعه کننده رد شدم ،گفت ؛ کی لالیک زد؟ لالیک همیشه خوبه...

منم خب یه غروری بهم دست داد و بقیه ماجرا...

اینه که خواستم بگم عطر شیک و با وقاری هست
و برای اثبات خودش نیاز به فریاد زدن بی ادبانه نداره( پخش اغراق آمیز ،مثل عطرهای گرمی)
خودتون ممکنه متوجه‌ش نباشین بعد یه ساعت ،،اما دیگران ...
01 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Sepehr s
در تایید گفته‌ی شما من هم این کار از لالیک رو به بسیاری از کارهای بازسازی شده‌ی حتی دو برابر این قیمت ترجیح می‌دهم..
اخیرا تعدادی کار بازسازی شده از برند افنان بررسی کردم که در یادآوری کار موردنظر بسیار موفق عمل کرده بودند اما اگر بخواهم صادق باشم، همچنان یک شیشه از لالیک رو برای مصرف شخصی به کارهای بازسازی شده ترجیح می‌دهم حتی به فرض قیمت برابر..
01 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin شهریار
با سلام دوستان من نسخه ۲۱ را داشتم از نظر پخش و موندگاری راضی کننده بود ،میخواستم ببینم در نسخه ی ۲۲ مجدد ریفورموله شده؟نسبت به نسخه ی ۲۱ رایحه و پخش و ماندگاری کم شده یا خوبه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Perfumex بابک

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
جوان، شیک ، خوش رایحه و روزانه.
بنظرم گل سر سبد لاین انکر همین عزیزه. (البته همین اول بگم که برای من این کار مردانه است و روی یک اقا میتونم تصورش کنم.)
رایحه چوبی و مرطوب و بی ازاری برای من داره (یکی از حاضرین بهم گفت بوی خیلی خوبی میاد، و بعدش گفت یه چیزی تو مایه های چوب-خانم بودن ایشون). تلخیِ مرطوبش برای من خیلی جذابه. انگار از روی یه بارونیِ خیس داری بوی عطر رو استشمام میکنی.DNA مشترک “خیلی واضحی” با انکر های دیگه نداره مخصوصا مدل اکستریم، ولی در ایفای نقش پررنگ نت سرو و وتیور مشترکن و باعث میشه به هم بی ربط نباشن. رایحه تکراری و خسته کننده ای هم نداره که ارزش خریدش رو بیشتر میکنه .
پرفورمنسش نسبتا ضعیفه، مخصوصا در مقایسه با برادراش،ولی بنسبت قیمت، رایحه خوبش، و سبک رایحه اش قابل چشم پوشیه.

17 تیر 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Mahdi chavoshi صادق اف

7
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام
انکر نویر اسپورت
برای منی که طرفدار انکر نویر و رایحه فوق العادش هستم قطعا از مدل اسپورتش هم لذت میبرم چون بیس اصلی همون هست فقط خنک تر و مقداری شورتر!
از لحاظ ماندگاری نمره قبولی میگیره و همین الان که مینویسم بعد حدود 30 ساعت هنوز رو لباسم حس میشه
ولی پخش بو متوسطه و یک شبح از لالیک رو حس میکنید دورتون! البته به نظرم برای این عطر ضعف حساب نمیشه مخصوصا اگر برای استفاده تابستون باشه در همین حد کافیه
02 مهر 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : پویا Sepehr s

حس و حال دویدن درست زمانی که هوا گاه بارانی و گاه نیمه ابری تو مسیر قلعه رود خان رو داره. یه حس مرطوب ترکیب شده با رایحه ی خزه و سبزه های تلخ و تند. عطر های اسپورت همواره از فرمولی برخوردارن که قبل از شروع و ورزش کردن با عرق پوست شما ترکیب و موجب میشن بوی بدی از شما بروز پیدا نکنه و همچنین رایحه ی خود عطر تغییر نکنه و بد نشه. برای تستش چند اسپری روی نقاط مختلف بدن زدم و پس از 45 دقیقه ورزش هم واسه خودم و هم اطرافیان که بهشون گفتم نظرشون رو بگم کار قابل قبولی بود. اما خب مثل خیلی از کارهای خنک دیگه پخش بو در حد همون 20 دقیقه اول اسپری راضی کننده س. اما با این قیمت قطعا یکی از کارهای مقرون به صرفه به خصوص واسه تابستون و بهاره و انرژی خوبی به ادم میده
اما اگر از بوی سبزیجات معطر خوشتون نمیاد سراغش نرید

[EDITED] 1401/02/20 11:44
20 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا سهیل میراحمد

8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام ب همه
یه نکته جالبی در مورد این عطر میخوام بگم البته شاید برای منه تازه کار جالب باشه و اساتید کاملا به این موضوع واقف و آگاه باشن
من معمولا صبح ها ابن عطرو اسپری میکنم
۵ الی ۶ پاف دوتاش اطراف گردنم و مابقی رو لباس از فاصله
و اصلا هم تا پایان تایم اداری شارژش نمیکنم و همینجوری از بوش لذت میبرم
دیشب حدود ساعت ۸ که تمرین میکردم با اینکه با لباس ورزشی بودم انگار کمی پوستم که تحریک شده بود و گرم شده بود (چون هنوز به مرحله تعریق نرسیده بودم) یه بوی ملایمی احساس میکردم که بشدت خوشایند بود.
از دوستم نظرشو پرسیدم و همون ناحیه گردنم رو بو کرد و کاملا تایید کرد که چه بوی ملایم و خوشایندی داره
خلاصه اینکه از ۷ صبح تا حدود۸شب یعنی ۱۳ ساعت با اینکه من لباس اداری تنم نبود و صرفا همون دوتا اسپری روی گردنم بود
با گرم شدن پوستم دوباره این عطر ظهور کرد و واکنش نشون داد برام واقعا جالب بود.
22 تیر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هادی عباس نوشادی
درود بر شما.
درسته این عطر اسپورت و گزینه ی مناسبِ ساعات تمرین هست، هرچند که در شرایط عادی هم بخوبی قابل استفاده هست و پخش و ماندگاری مناسب و رایحه ی ملایم تری نسبت به فلنکرهای مشابه داره،
فقط اینکه بهتر هست موقع ورزش روی پوست اسپری نشه
چرا که بهر حال در ترکیب با تعریق رایحه بهم میریزه،
بهترین مکان اسپری عطر موقع تمرین دو طرفِ،پایین ترین قسمت کناری پیراهن ورزشی یا قسمتهایی که زیاد با تعریق در تماس نیستن هست، و روی پوست قسمت داخلیِ ساعد دست اگر از پیراهن آستین کوتاه استفاده میکنید،
سپاس از بررسی و معرفی مفیدتون.
ارادتمند
معطر و ماندگار باشید🥀🥀
22 تیر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Parniyan مهرداد

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
انک نواق اسپرت عطری چوبی، سیتروسی، تلخ و سبزه با شروعی مرکباتی اما ضعیف و زودگذر که بعد از مدت کوتاهی به واسطه اسطوخودوس و سرو سمت و سویی سبز و نمناک می‌گیره و در ادامه عمرش به واسطه چوب کشمیر و وتیور از حجم سبز کار کم می‌شه و وجه تلخ‌تری به خودش می‌گیره
به نظرم انک نواق اسپرت مخرج مشترک قوی‌ای با نسخه اصلی نداره و فضایی متفاوت خلق می‌کنه هرچند وجوه تلخ و چوبی نسخه اصلی رو در بستری متفاوت به ارث برده. در صورت مقایسه این دو نسخه، انک نواق اسپرت بازنده خواهد بود، اما با در نظر گرفتن دو بستر و فضای متفاوت به نسبت قیمت عطر برنده‌ایه.
وتیور این عطر نزدیکی کمی هم با گرلن وتیور داره با این تفاوت که اینجا با رایحه‌ی مدرن‌تر غیر صابونی و سن‌پایین‌تری مواجهیم که ۲۵ سال به بالا و با خیلی از پوشش‌ها و در بسیاری از موقعیت‌ها می‌شه به راحتی پوشیدش (البته برای مهمونی و موقعیت‌های رسمی و جدی اصلاً توصیه نمی‌شه) در حالی که برای گرلن تصور ۵۰ سال به پایین فقط در صورتی که فرد خیلی اتوکشیده و تر و تمیز و شیش تیغ باشه می‌تونم تصور کنم کسی بپوشدش و صد البته شفافیت و پرفورمنس گرلن خیلی سرتر از این کاره

رایحه به نسبت تکراری و خسته کننده نیست و در مقابل نسخه اصلی که خیلی همه گیر و تکراری شده این نسخه ارزش خرید بیشتری داره. بهترین زمان پوشیدن این عطر رو بهار، شهریور و اوایل پاییز می‌دونم
دوستانی که از پخش و موندگاری ضعیف گله دارن واقعاً از یه عطر خنک مگه چه انتظاری دارن؟ فارغ از مسئله ریفورموله به نظرم با پخش بیشتر، این عطر می‌تونه جذابیتش رو از دست بده. در مورد خیلی از عطرها این صدق می‌کنه، در مورد عطرهایی که استفاده روزانه دارن به نظرم قدرت پخش زیاد و عربده‌کشی می‌تونه منجر به بازخورد منفی بشه، فرض کنید این عطر تلخ و تا حدی ترش اگه پخشی دو برابر اینی که هست داشت تو یه ظهر گرم داخل تاکسی چقدر ممکنه به جای دلبری کردن، دماغ ملت رو خنج بندازه!
تا یک ساعت پخش مناسب و نزدیک به ۷ ساعت ماندگاری به نظرم برای این عطر کفایت می‌کنه و انتظار بیشتر ازش به عنوان یک عطر روزانه و خوش قیمت انتظار زیادیه، برای خرید این عطر فقط دو برابر قیمت یه عطر اماراتی به دردنخور خرج می‌کنین، پس به نظرم در جایگاه خودش عطر ارزشمندیه.
رایحه برای عطربازا ۳/۵ از ۱۰ برای عموم ۶ از ۱۰
07 شهریور 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هومن لیلیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟