Unique'e Luxury - Akdeniz

یونیک لاکچری آکدنیز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45789
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر آبزی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : یونیک لاکچری
کشور مبدأ : ترکیه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-45789
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 225
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    9
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 60
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Unique'e Luxury Akdeniz - یونیک لاکچری آکدنیز

که اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری معطر آبزی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به آب دریا ، لیمو ترش، گریپ فروت ، سیب ، اسطوخودوس ، آویشن ، آناناس ، گل‌های سفید ، مورد، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم اشاره کرد.

برند یونیک لاکچری
سال عرضه 2019
گروه بویایی معطر آبزی
کشور مبدأ ترکیه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آب دریا ، لیمو ترش، گریپ فروت
اسانس میانی سیب ، اسطوخودوس ، آویشن ، آناناس ، گل‌های سفید ، مورد
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم
نمره کاربران
Akdeniz-یونیک لاکچری آکدنیز
رایحه
7
33 رای
ماندگاری
9.3
33 رای
پخش بو
9.2
33 رای
طراحی شیشه
7.5
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند یونیک لاکچری
عطرگرام
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
با احترام
تابستان ۱۴۰۱دنبال یک ادکلن نیش واقعی بودم که هم رایحه هم پخش وهم ماندگاری هرسه در حد اعلای بتمام معنا تعریف شده باشن در شیشه ی اون عطرکه یک فروشنده اورجینال فروش در پاساژ منصور بازار بزرگ تهران این وادکلنو به بنده پیشنهاددادندیادمه پارسال حوالی همین فصل تیرماه خریدمش به مبلغ ۵.۹۰۰ میلیون ونهصد تومان از رایحه ش زیاد راضی نبودم یعنی اون سبک روایحی که مورد پسند شا‌مه ام باشه در حد انتظاری که ازش داشتم نبود اما پخش انفجاری و ماندگاری بشدت بالایی داشت،طوری که تابستان زدم وتو صف نانوایی چند تا خانم اسمش وپرسیدن وشمارمو گرفتند وعکس ادکلن وخواستندکه براشون فرستادم،البته فروشنده بنده خدا این وبهمراه مگاماره اورجینال و یک ادکلن دیگه که بازم ناشناخته ومحصول ترکیه بود بنام کراش آن می و پیشنهاد دادند مگاماره هم دقیقا۶تومان بود پارسال همین موقع وپیشمون شدم از خریدش،خود فروشنده هم گفتند اگه مورد پسندت نبود سریع عودت بده تا بجاش مگاماره رو بفرستم برات اما اینکار و بدلیل خارج بودن از حوصلم نکردم چون کمی تا اندکی کله شقم.
هر کی تازه خریده مبارکش باشه من۳ماهه تموم کردم همون پارسال وشیشه خالیش ی گوشه افتاده چون ادکلن خیلی زود به زود وسریع مصرف میکنم وهمیشه نظر واعتقاد شخصیم اینه که عطر وباید خیلی زود بزنی تا تموم شه دست ودلباز باشیددر مصرف عطر تا ادکلنهای زیادی همیشه خدا نصیبتون کنه😊
انشاءالله آرشیوتون پر از ادکلن های خوشبو باشه همیشه🌹🌸🤗
26 تیر 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : احمد شجاعی علی احمد
یعنی تقریبا روزی 15 پاف از ادکنیز
26 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی امیر حیدری

با درود به همراهان گرامی
یونیک لاکچری آکدنیز
عطری آکواتیک، گلی میوه ای، چوبی و چرمی
عطر به وضوح سه نت مختلف را به شما ارائه میدهد. در لحظه اسپری و نت ابتدایی رایحه آشنای آکواتیک دریایی با قدرت به مشام می‌رسد ولی به هیچ وجه حس فرش و تازگی ندارد و تا حدودی در سبک مگاماره است اما نه به آن شدت و غلظت. اینجا نت آکواتیک کاملا بوی یک دریای واقعیست در یک هوای گرم و دم کرده که انگار ماهیگیران در کمی آنطرفتر در حال کشیدن تورهای ماهیگیری شان به ساحل هستند. آب اینجا خیلی شور نیست. به نظر من رایحه دریایی را که تداعی گر دریای آکدنیز هست را خیلی خوب بازآفرینی کردند هرچند این رایحه برای منی که با بوی آبزیان میانه خوبی ندارم چندان جذاب نیست، چیزی که در مگاماره شدتی دوچندان دارد.
بعد از حدود نیم ساعت روایح دریایی شروع به کم رنگتر شدن می کنند و روایح گلی و میوه ای و لاوندر خودشان را بالا می‌کشند، اینجا نت دوم و میانی عطر شروع میشود و تا یکساعت بعد عطر تبدیل به یک عطر شیرین و میوه ای و گلی معمولی با ته بویی از همان نت دریای می شود که اگر آن ته بو را فاکتور بگیرید حتما به مشامتان آشنا خواهد بود، مثلا برای من یادآور عطر جی پارلیس ای ام د جاینت است. این بخش عطر کاملا می تواند یونی باشد.
و اما نت پایانی با پدیدار شدن روایح چوبی و یک چرم آشکار و سبک (که نوع چرمش حداقل برای من تا حدودی یادآور وسپرو جروبوئم بود) خودنمایی می کند. در این مرحله عطر یک عطر چوبی و چرمی با طبع خنک و معتدل است که در بستری کم رمق از روایح آکواتیک و گلی میوه ای قرار گرفته تا چوب و چرم کاملا نرم و صیقل خورده شده و عطر بتواند همچنان خلق و خوی تابستانی خود را حفظ کند هر چند به عقیده من قابلیت تبدیل شدن به یک عطر معتدل را داراست.
در مورد پخش و ماندگاریش تعاریف زیادی شنیده بودم و به نوعی این را رقیب سرسخت مگاماره می‌دانستند و خیلی سایتها حتی نمره پخش و ماندگاری را ده دانسته اند ولی به نظر من اگر پخش مگاماره ده باشد این هشت نمره می‌گیرد ولی ماندگاری بی پایانی دارد و تا چند روز نت پایه را روی لباس خود احساس خواهید کرد (البته در حدی که خودتان و کسانی که نزدیک شما باشند) که این حد از ماندگاری هم می تواند کلافه کننده باشد و عجیب است که با این همه داستان‌ها در مورد محدودیت‌های اعمالی ایفرا و کم شدن نا امید کننده پرفورمنس ها، برندهایی مثل این و اورتوپاریسی از این ور بام افتاده اند، شاید هم یک دهن کجی باشد به همه بهانه های برندهای بزرگ.
اگر کسی از دوستان بپرسد که این یا مگاماره؟ جواب من این خواهد بود که آکدنیز خوشبوتر و خوشپوش تر و همه پسندتر از مگاماره است با پرفورمنس پایین‌تر اما کاملا خوب و ماندگاری تقریبا برابر.
در پایان عرض کنم که گرچه هیچ یک از سه مرحله عطر را نپسندیدم و به قول گفتنی عطر من نیست ولی بدون شک یکی از بهترین تجارب من در تغییر نت‌ها بود. در هیچ عطری این چنین تغییر روایح را به این زیبایی و وضوح تجربه نکرده بودم، در واقع شما در سه مرحله، سه عطر کاملا متفاوت را تجربه خواهید کرد(یکی بخر سه تا ببر) که اگر مثل بنده آماتور باشید و هر یک از سه مرحله را جداگانه تست کنید، تشخیص اینکه این عطر همانست واقعا آسان نخواهد بود.
با پوزش از طولانی شدن
شادکام باشید
16 مرداد 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : علی آرش م.

درود بر شما

حس حضور در سواحل مدیترانه با اون بارهای کنار ساحل، نسیم خُنک دریا و آفتاب داغ که بِ پوست جَلا میبخشه.

روایح سیتروسی، اکواتیک، گُلی و چوبی بِ همراه کهربا و چرم... نُت‌های بِ اندازه و بالانس که چرم و کهربا را بِ زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار روایح سیتروسی و اکواتیک که بُلدتر از دیگر روایح هستن قرار دادن.

پخش و ماندگاری فوق‌العاده
سیاژی بی‌نظیر

شاید تشابهی وجود نداشته باشه اما برای اون دسته از دوستان عزیزی که پخش و ماندگاری در حد Megamare از یک عطر اکواتیک می‌خوان Akdeniz بهترین گزینه‌ست، هرچند قیمت بالایی داره ولی در مقایسه با ۵۰ میل Megamare بِ نظرم ارزش خرید بیشتری داره.

موفق باشید

[EDITED] 1401/04/17 10:39
16 تیر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : علی مهدی روزبهانی

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
هم مگاماره و هم آکدنیز را تهیه کردم البته آکدنیز بلایند بای و اولین خریدم از برند یونیک لاکشری (لاکچری) بود

شاید شباهت زیاد آکدنیز با مگاماره برای عزیزانی که تستی گذرا داشتند از هردو عطر موجه باشد اما به گمانم برای من( و کسانی که هر دو عطر را تهیه کردند همچنین خیلی از عزیزان که به تازگی با مطالعه کامنت ها و ریوو کاملشان در این زمینه که باعث شد لذت ببرم از سواد عطر شناسی این دوستان و به بی سوادی شخص خودم بیشتر پی ببرم ) کاملا تفاوت دارند تفاوتی اساسی نه سطحی
آکدنیز فریاد می‌کشد:اهااااااای منو نگاه کنید به من توجه کنید من هستم که باعث میشود با دقت بیشتری نگاهش کنم
و این ریز بینی نسبت به این عطر با توجه به ادعاهای موجود باعث شد در انتها به هیچ برسم عطری که برای جلب توجه دست به هر کاری زده و به زور کنار خوبان جا گرفته تغییر نت ها بسیار شارپ و معمولی همه چیز که پرفورمنس نیست، هست؟
در این سمت مگاماره بی نیاز از توجه دیگران است برای تایید شدن توسط شما از اصالتش دست نمی‌کشد با اینکه ایراداتی در ساختارش هست اما کار هر کس نیست نقد کردنش مثل بعضی آثار سینمایی که اجازه نقد اثر را به خود نمی‌دهی و میگویی فعلا نه
بارها فیلم را نگاه میکنی و هر بار لذت بیشتری می‌بری از دکوپاژ و اکت تا موسیقی متن و دیالوگ همه اش فکر شده است و به هدفی ختم میشود که مخاطب را مجاب به احترام گذاشتن میکند.
اکدنیز فقط پرفورمنس مثل سریع و خشن در صنعت سینما تجاری و باز تجاری
امید وارم فلنکر های جدید این برند بویی از خلاقیت و هویت به همراه داشته باشند.
14 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری بابک

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
بینظییییییره اصلا مشامتو پر نمیکنه و با ماندگاری به شدت بالایی که داره میتونی هر لحظه از بو کردنش لذت ببری من واقعا سخت گیرم توی عطر .این به شدت توصیه میشه به شددددت توی استخر هم رفته بودم هم خودم بوشو متوجه میشدم به وضوح هم بقیه واقعا هم‌خوشبو هست پخش هم مه عااالی دوستم‌میگفت این چه عطریه تا چند ساعت بعد اینکه رفتی هنوز بوش هست .ماندگاری رو پیراهنم رو یه هفته حساب کنید روی پوست هم ۲۴ ساعت👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
11 فروردین 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : رضا یگانه رضاحسین نوری

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
عجیب خوبه. با سه پاف شعاع بیست سی متری رو کامل پوشش میده تو فضای آزاد همین امشب زدم از پشت سر یکی اومد گفت بوش از اول کوچه تا آخر کوچه میومد و اسمشو پرسید، یه تم خیلی ریز دودی طور هم داره توش که واقعاً همه چیو میزون کرده. عالیه انصافا. اینکه صرفاً بگیم چون برند نو پاییه یا از کشوری مثل ترکیه س که تازه متحول کرده خودشو تو زمینه عطر کم‌لطفی کردیم. چیزی که خوب باشه باید گفت خوبه و دیدمون نباید مغرضانه باشه، حالا چون نیشانه یکم زده جاده خاکی که نباید این برندو بکوبیم. در حد و اندازه خودش خوبه
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mercedes مهدی
سلام جناب صانعی

اقا اتفاقا چن شب پیش هم پسر همسایه ما یه عطری زده بود بوش کوچه رو برداشته بود.
همهمه شده بود کم مونده بود دخترای کوچه بیان در خونه ش به مامانش بگن این با عطرش منو اغفال کرده بید:)
خلاصه پرس و جو کردم ببینم عطرش چیه خنده ای کرد و فرمود: دیپ سنس بلک!!
یعنی صرفا برای پخش بالا و رایحه بازخورداور خیلی هم نیاز به هزینه زیاد نیست.

[EDITED] 1402/03/26 22:11
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : علی ROSA
راستش من خیلی دوست نداشتمش اما با قیمت 9 میلیون به نظرم باید بیشتر از عاشق کردن دخترای محل عملکرد داشته باشه. حداقل بره نون بخره😂
اما توی این حدود قیمتی خیلی گزینه‌های بهتر هست به نظرم.
درسته پخش‌بو زیادی داره (که حالا خیلی‌ام خوب نیست انقد زیاد) اما رایحه با کیفیتی نیست. تکراریه.
البته که صد در صد رایحه بستگی به سلیقه افراد داره.
من ترجیح میدم با این قیمت، یه ادکلن از برندی مثل کازاموراتی داشته باشم که یکم پیچیدگی داشته باشه
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : ROSA مروت
بله خانم طاهری هرچند پرفورمنس پایین خیلی از عطرای بچکد جدید واقعا حرص ادمو درمیاره اما این رو هم باید در نظر داشت که تو بعضی عطرا مخصوصا عطرای بدون عطار پرفورمنس خیلی بالا صرفا نتیجه استفاده از فیکساتیو های بی کیفیت هست که ظرف چند روز استفاده باعث میشه عطری که خریدیم عیر قابل تحمل بشه و سر از حراجی دربیاره یا تبدیل به یه کادوی اجباری بشه.
من خودم به شخصه حتی بعضی عطرای خوب و با کیفیت رو هم اگه پرفورمنسی بیش از مثلا ۶ ساعت داشته باشن رو رو لباس نمیزنم و رو مچ دستم میزنم که هروقت ازش خسته شدم بتونم بشورمش و یه عطر دیگه بزنم.
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : احمد شجاعی وحید
بله درسته جناب ارشیتکت عزیز
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

کامنتارو که خوندم متوجه شدم هنوز که هنوزه، باوجود اطلاع رسانی های زیاد خیلی از دوستان که تریبونی دارن مثل پیج اینستا، یا وبلاگ، یا همین محفل عطرافشان، بازم بیشتر هم و غم افراد، پخش و موندگاریه، و همین که عطری با پخش و موندگاری غول آسا(که کاملا با رعایت حریم شخصی افراد در تضاده)(البته پخش زیاد، موندگاری ربطی به تجاوز به حریم شخصی افراد نداره) میاد تو بازار، فورا هایپ میشه و اسمش میفته سر زبونا و بلافاصله هم بیست لیتری های اسانس گرمی اون عطر تو قفسه ی اسانس فروشیا خودنمایی میکنه، ولی وقتی کیفیت رایحه ای نباشه، چه فایده عطری یه ماه نه یه سال بمونه، همین آکدنیز به نظر من دقیقا بوی اسانس گرمی یسری عطرای خنک مثل اینویکتوس و مگاماره رو میده، البته مطمئنم این برند یونیک لاکچری هم همون راهی رو که برند نیشانه رفته، خواهد رفت، یعنی اوایل ظهورش با چندتا عطر پرفورمنس قوی میاد تو بازی، بعد که رفته رفته جاش محکم شد، یواش یواش پرفورمنس عطراشو پایینتر و پایینتر خواهد آورد و به اون چیزی تبدیل میشه که نیشانه جدیدا تبدیل شده،
13 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : ROSA IRRO
عطرهای با پخش بوی عجیب و غریب و ماندگاری بالا همیشه منو یاد مهمانی میندازه که پرسروصدا و شلوغه وآخر سر هم کنگر خورده و لنگر انداخته و نمی خواد بره خونشون🤯🤯 و تقریبا هیچ وقت این جور عطرها انتخاب من نبودن😁
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی nazanin

3
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
خیلی درموردش تعریف شنیدم مخصوصا از پخش و ماندگاری زیادش
ولی وقتی تستش کردم دیدم خیلی عطر ساده و تکراریه عطر دریایی شیرین که مثل بقیه عطر های یونیک لاکچری تغییر نت دیر اتفاق میوفته واسه همین همه راحت تغییر نت هارو احساس میکنن تاپ نوتش آب دریا شدید حس میشه ولی خنک و شفاف نیست کدر و معتدله مقداری هم دودی مثل یک چرم سوخته که دودش بلند شده حدود دوساعت بعد نت دریایی کم میشه و شیرینی عطر باقی میمونه ک فقط خودتون حسش میکنید.
ماندگاری و پخش بوش خوبه ولی اونقدری نیست ک میگن دو روز میمونه . ماندگاری مفیدش ۳ ساعته پخشش هم با ارفاق یه ساعت بعدش فقط از فاصله خیلی نزدیک بوش حس میشه

[EDITED] 1401/07/04 00:02
03 مهر 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : EHSAN کورش اچ
. باید عطرو فول ور کنید بعد در مورد پرفورمنس نظر بدید. بشخصه با شش هفت پاف و بعداز ۱۲ ساعت ازین عطر بازخورد گرفتم. البته از نظر رایحه مورد پسند هم نبود و به همون دکانت بسنده کردم.
03 مهر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه مهدی
درود بر شما

Akdeniz عطر جدیدی هست و نمیشه گفت ریفرمول شده باشه.

برای تست عطر باید نُکاتی مورد توجه قرار بگیره تا برداشت و قضاوت درستی داشته باشیم.

۱. فصل مناسب (هر عطری باید در فصل خودش تست بشه)
۲. تعداد پاف (نباید کمتر از ۵ پاف باشه)

این دو مورد بر اساس تجربه خودم خدمتون عرض کردم، ممکنه دوستان دیگر روش دیگری برای تست عطر داشته باشن.

موفق باشید
03 مهر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : rick saeidrostami118
ضعیف ترین عطر هم ۱۲ پاف بزنید میترکونه
من شنیدم که با دو پاف غیر قابل تحمل میشه واسه همین تو اتاق ترسیدم اسپری کنم و رفتم بیرون
با این قیمت عطر های خنک زرجوف (کازاموراتی) رو ۴ پاف بزن پرفورمنس عالی با کیفیت بی نظیر بهت میده
03 مهر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mehdi saeidrostami118

8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
یاخداااااا
این چه پخش و ماندگاریه که این عطرداره؟؟؟
فوق العادس
ای کاش نمیگم همه ی عطرها ولی لاقل اون دسته عطرهایی که همه پسندن و دیزاینری ان هم مثه این بودن
درسته رایحش چنگی به دل نمیزنه ولی واقعا از لحاظ پرفورمنس بمبه تا حدی که بعد پوشیدن آدمو کلافه میکنه
اسمش به جای آکدنیز باید دراگون میبود
ساواج یادبگیر😂😂
30 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : آماتور 2 نیلا ی
بابا ساواج اسمش بد در رفته دیروز یکی از صد متریم رد شد بوی ساواجش رو من میفهمیدم
14 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالار كلوچه

6
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
با توجه به اینکه اکثر عطرهای این برند رو تست کردم ، میتونم با قاطعیت عرض میکنم که بهترین عطر این برند همین آکدنیز هست ، واقعاً الباقی حرفی برای گفتن نداشتن ، اصلا نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم !!
16 مهر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری علی معماری
درود جناب روزبهانی
بدون روح،بدون خلاقیت،بدون کارکتر
تعریف حقیقی ازین برند هستند
اما…قابل تحمل نیستند چون شدت بخشیدن به روایحی که خودشون اکثرا سنگین و قوی هستند باعث میشه نشه باهاشون ارتباط برقرار کرد نمونش بارائوندا که خودش قلدره و حالا کوتی چند برابر قویتره
پرفورمنس کارهای این برند سوپر شگفت انگیزن در حدی که در تست های قبلی فکر میکردم شعاع پخش بوی کراش آن می زیاد نباشه ولی سه پاف ازش بعد از سه ساعت از فاصله ۶۰-۷۰ متری در فضای ازاد به من بازخورد داده اونم نه خط بو در یک حیاط ۲۰۰ متری همه جا را فراگرفته بود
اگر شخصی پرفورمنس عالی میخواد من ترجیح دادم ازین برند داشته باشم فعلا دو دکانت و یک بطری کامل
من تستی گذرا به آکدنیز داشتم حس کردم این برند تلاش کرده بولگاری آکوا مارینو در غالب آکدنیز معرفی کنه با کیفیت رایحه خطی و پرفورمنس بالا شما هم چنین برداشتی داشتین؟عده ای معتقدند برداشتی از مگاماره هست که به نظرم ربطی نمیتونست به مگاماره داشته باشه

[EDITED] 1401/07/17 11:08
16 مهر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهدی فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟