CHANEL - Le Lion de Chanel

شنل له لیون

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45677
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-45677
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 30
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,480,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

CHANEL Le Lion de Chanel - شنل له لیون

که اولین بار در سال 2020 به بازار عرضه شده است. عطار آن اولیویه پولژ می باشد و در خانواده عطری رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، کهربا، لابدانیوم، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند شنل
عطار اولیویه پولژ
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش
اسانس میانی کهربا، لابدانیوم
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Le Lion de Chanel-شنل له لیون
رایحه
9.5
2 رای
ماندگاری
10
2 رای
پخش بو
9.5
2 رای
طراحی شیشه
9
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوست داشتم تستش کنم
یه سایتی سمپل ۱/۵ میلش رو گذاشته ۷۲۲ هزار تومن!!!!!!!!!!
به کجا داریم میریم؟!


20 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی دانیال رادمنش

Le Lion de CHANEL
با درود و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز ؛
کمتر پیش میاد که واژه addictive رو در مورد عطری بکار ببرم و یکی از اونها برای من، قطعأ همین عطر هستش.
شیر یال دار لاین اکسکلوسیف شنل و شاهکار دیگه ای از اولیویه پولژ عطار نامی و خانه زاد این برند اصیل که در خلق رایحه، کانسپتی قوی و جذاب از زندگی گابریل شنل را نیز لحاظ کرده است.
عطری امبری و دارک با توهمی چرم گونه و انیمالیک از نوع خوشایند آن، که همه ی اینها ناشی از غلظت بالای لابدانوم درجه یک بکار رفته در آن و ترکیبش با پچولی ست که به بینی القا میشود. همان پچولی نابی که در کورومندل هم شاهدش هستیم. اما این دارک بودن عطر هم بحال خود رها نمی‌شود، بلکه با نوتهایی همچون برگاموت، وانیل سبک، و آن آکورد آلدهیدی-پودری های کلاس و همیشگی شنل، لیفت آپ شده و به تعادل میرسد و نهایتأ کار را یونی میکند. با اینحال بنظر من بازهم برای بانوان نمیتواند سیف باشد و حتما باید قبل خرید تست کنند.
اگه سلطان جنگل رو تصور کنیم که بر اریکه ای تکیه زده و حیوانات دیگر درصف ایستاده اند تا بنوبت برای عرض احترام شرفیاب شوند، قطعا چنین رایحه ای را میتوان برایش متصور شد. عطر از پخش بو و بخصوص ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است و در یک کلام ؛ Masterpiece
آرزوی شادکامی برای دوستان 💐
19 بهمن 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : علی کورش اچ

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من چند وقتی بود که سمپل این عطر رو داشتم و گهگاهی یه پاف ازش اسپری میکردم و دیروز چونکه میخواستم میز رو خلوت کنم بعد از دوس گرفتن اون یک میل باقی مانده ی عطر رو که حدود سه یا چهار پاف میشد اسپری کردم، به طرز عجیب غریبی غافلگیر شدم، هر چی میگذره بیشتر سورپرایز میشم، پخش و ماندگاری لین عطر فوق العاده است، انگار روی یه نیم ست راحتی چستر چرمی نشستی و یه لیوان ویسکی هم دستت هست با یه نور خیلی لایت از آباژور و تمام نگاه ها هم روی تو هستش، این عطر شاهکاره
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : رضا عطردوست امیر علوانی

شنل له لیون؛ Le Lion de CHANEL

(کاری متفاوت، جسور و بی پروا، از لاین لس اکسکلوسیف شنل)

عطرهای شنل را بنظر من چه بپسندیم یا نه، همگی دارای یک DNA با کیفیت و های کلاس هستند که نظر هر مخاطبی را بخود جلب میکنند. بعد از کورومندل و‌ سیکامور، این سومین عطر من از لاین Les Exclusifs بود که خریداریش کردم. عطری رزینی-امبری، بالسامیک، دارک و اسموکی که با همه این خصوصیات، بطرز ماهرانه ای یونی خلق شده وقابل پوشیدن هم برای آقایان وهم خانمهاست. ازون عطرهاست که هرچه بیشتر میپوشید بیشتر عاشقش میشید. اگرچه شروع عطر شما را بیاد چند عطر دیگه وبخصوص شالیمار میندازه، اما خیلی زود کاراکتر منحصر بخود و جدای از دیگر عطرها را بشما نشان خواهد داد.
پخش بو وماندگاری عالی، با همان DNA آلدهیدی،پودری و باکیفیت شنل. اما هرگز بدون تست خریداری نشه.
05 اسفند 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : آرش امیر رنجبر
تشکر از ریویوتون. میشه درباره سیکامور هم تجربه تون رو بگید ؟ من شنل کروماندل رو به عنوان عطر امضا دارم و واقعا دوسش دارم. فکر می‌کنید سیکامور و له لیون رو هم میپسندم؟
05 اسفند 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Dragon علی رشوند
با درود و احترام سرکار خانم فیضی
له لیون چالشی ترین عطر این مجموعه است ولی بسیار با کیفیت. همان پچولی نابی که در کورماندل بکار رفته اینجا هم خودنمایی میکنه اما این عطر به ایزی وری کورماندل نیست. اگر عطر شالیمار رو میپسندید به احتمال زیاد این عطر هم مورد پسند شماست با این تفاوت که در شالیمار نت وانیلی بولد تر و در له لیون نت چرمی و بخوری و اسموکی غالب تر هست، با پس زمینه ای از شیرینی وانیل و کیفیتی بالاتر از شالیمار. کاملا یونی، مناسب پاییز و زمستان.
اما عطر سیکامور که عطر سیف تری هست، کفه ترازو بیشتر بسمت مردانه سنگینی میکند، هرچند که دربین خانمها هم طرفداران بسیاری دارد وقابل استفاده. عطری وتیوری و چوبی، با پس زمینه ای اندک از روایح گلی، بوزی-تنباکویی. عالی برای روزهای بهاری و پاییزی وشبهای تابستان. همانند قدم زدن دریک جنگل با بویی سرشار از چوب و زمین مرطوب و گلهای خوشبو با بازخوردهای خوب. عطر انکر نواغ اکستریم رو مشابه این عطر میدونن اما کیفیت و شفافیت نوتها در سیکومور بمراتب بالاتر و بهتر است. امیدوارم مفید واقع بشه.
پاینده و پیروز باشید.
05 اسفند 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : کاوه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
بسیار سپاسگزارم از وقتی که گذاشتید. عالی توضیح دادید . در عطرافشان مینیاتورهای این دو کار موجوده . تشویق شدم حتما تهیه کنم و بعد ۷۵ میل رو تهیه خواهم کرد. ممنون از معرفی و ریویوتون.
06 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پيمان Rohaam

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟