BURBERRY - Burberry Body

باربری بادی

زنانه
کد کالا : ATR-31483
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : باربری
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-31483
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 38
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول از برند باربری انگلستان در سبتامبر 2011 در بیش از 150 کشور جهان در معتبرترین فروشگاه های این کشورها عرضه و رونمایی شد.

ترکیبی رویایی و کاملا احساساتی اینبار همگان را براین داشت تا با تست این عطر خود را یکی از اعضای خانواده بزرگ باربری بدانند.

این محصول در سال 2011 و توسط Michel Almairac تولید و معرفی شد.

باربری از عطر جدیدش با عنوان باربری بادی در 1 سپتامبر 2011 رونمایی کرد که به‌طور همزمان در 150 کشور در سراسر جهان عرضه می‌شد. کریستوفر بیلی (مدیر بخش خلاقیت و نوآوری باربری) می‌گوید: «عرضه باربری بادی هیجان‌انگیزترین عرضه‌‌ای است که تا کنون تجربه کرده‌ایم؛ عطری که روح نمادین باربری را در محصولی چشمگیر و پراحساس به تصویر می‌کشد».

عرضه عطر باربری بادی با تصاویر تبلیغات جذابی از روزی هانتینگتون وایتلی (مدل و بازیگر مشهور فیلم Transformers 3 - Dark of The Moon) همراه بوده است؛ مدلی که کت بارانی مشهور باربری را در تصاویر تبلیغاتی بر تن دارد. این مدل که در سال 2011 حدودا 24 ساله بود، به‌عنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت شهرت داشت. کار عکس‌برداری تصاویر تبلیغاتی باربری بادی توسط ماریو تستینو انجام شده که توانسته است جلوه‌های خاصی از زنانگی را در تصاویرش برجسته کند.

روزی هانتینگتون درباره همکاری‌اش با باربری می‌گوید: «همکاری دوباره با باربری برای من واقعا افتخار بزرگی است. این برند نقش مهمی در مسیر حرفه‌ای من داشته و در شهرت من نقش مهمی داشته است. این‌که از من خواستند چهره تبلیغاتی باربری بادی باشم، واقعا مثل یک تحسین و لطف شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است».

باربری بادی از عطرهای لوکس باربری محسوب می‌شود که سرشتی چایپر‌ـ‌میوه‌ای دارد. آمیزه باربری بادی با نت‌های ابسنت سبز، هلو و فریزیا شروع می‌شود. گل‌های رز و زنبق هم نت‌های میانی را می‌سازند، درحالی که نت‌های پایانی از چوب صندل، کشمران، مشک، کهربا و وانیل سرشته شده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند باربری
عطار میشل آلمیراک
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه فریزیا ، خس خس ، هلو
اسانس میانی رز ، زنبق ، چوب صندل سفید
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، چوب کشمیر
نمره کاربران
Burberry Body-باربری بادی
رایحه
7.9
8 رای
ماندگاری
7.8
14 رای
پخش بو
7.1
14 رای
طراحی شیشه
8.3
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند باربری
نظرات کاربران (48 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه دختر شیک
در عین سادگی اصلا مناسب استایل off و عجیب و فیک نیست. اگه طبیعی یه دختر شیک و زیبایی این عطر میتونه عالی باشه برات . اولین بار که از فری شاپ گرفتم خیلی سال قبل با اینکه طرفدار عطرهای گلی نبودم اما خیلی دوسش داشتم چون در عین سادگی خاص و شیک بدون سعی اضافیه و طبیعتا برای چنین بانوییم مناسب
کمی شیرین پودری و گلی و به نظرم کاملا none offensive
18 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Maxxine

سلام و وقت بخیر. خوب این عطر همون نتی رو داره که برای من غیرقابل تحمله. خیلی دوست دارم بدونم که این رایحه مربوط به کدوم یکی از نتهاست که در بعضی عطرها استفاده میشه و یه حالت تهوع و سردرد ممکنه به بعضی افراد دست بده. اونقدری که من یادمه یک بار یکی از همسفرهامون در مسافرت عطری مشابه رو استفاده کرده بود و برای تعدادی از افراد آزار دهنده و غیر قابل تحمل بود. یه جورایی بوی کرم نیووا رو ضربدر 10 کنید. البته کرم نیووا اون رایحه ی سردردی رو اصلا نداره. هدیه دادن این عطر پیشنهاد نمیشه. در فضاهای عمومی هم درنظر داشته باشیم ممکنه افرادی بدون خواست خودشون از این عطر و روایح مشابه احساس بسیار نامطلوبی رو تجربه کنن. کلا موقع سفر خصوصا در هواپیما، اتوبوس، و...عطر زیاد زدن و عطر خاص زدن صحیح نیست. چون سلایق عطری خصوصا در برخی روایح، واقعا متفاوته و ممکنه تا مقصد، بعضی از مسافران حس نامطلوبی رو تجربه کنن.

[EDITED] 1402/08/21 11:27
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ماری Maxxine
حذف

[EDITED] 1402/08/21 11:27
20 آبان 1402 پاسخ تشکر

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
دومین عطری که زود قضاوتش کردم،بوش واقعا آشنا نیست ی کم طول کشید که بشناسمش بوی ی گل خاص(فریزیا) همراه با شاخ و برگ و چوب نمیگم عاشقشم ولی دیگه اون بوی تارو مار و رب و پیاز از بین رفت ازش خوشم اومده،بوش خیلی خاص,مامانم خیلی بوشو پسندید بوشم خیلی ملایم و طبعشم معتدل

[EDITED] 1401/10/12 18:48
12 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Maxxine گلی
استاد آلمیراک عطر بد نمیزنه
17 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  ندا مطیع

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
دکانت این عطر به دستم رسید،این بورو تو هیچ عطری حس نکردم،به هیچ وجه تکراری نیست بین عطرا،فقط بخام خلاصه بگم بوی تارومار میداد و رب گوجه سوخته،به تنها چیزی شبیه نبود عطر،پیشاپیش عذر میخام از طرفداران این عطر،از آنجل خیلی متنفر بودم ولی میبینم از بادی بیشتر حالم بهم میخوره و متنفرم
11 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بابک Melody
سلام سرکار خانم میر بیک منم سمپل اینو تست داشتم کار خوب و متفاوتی بود خیلی تعجب کرده بودم از قضاوت اولتون ممنونم که نظرتون رو اصلاح کردید
12 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Cast away 🄼🄾🄽🄰

باربری بادی، گلی پودریِ لطیف، شیک و روشن
اگر دنبال عطری مهربون، تمیز و کم هیایو هستید، یا دلتون رایحه ای نوستالژیک و ارامبخش میخواد، یکی از بهترین گزینه ها از نظر ارزش خرید و تست، باربری بادی هست.
نزدیک ترین عطر ار نظر “کلیت و حس و حال فضا” برای من چروتی 1881 زنانه است البته بادی به مراتب عطر شیک تر و استخوان دار تریه.
بطور کلی با رایحه ای پودری، گلی طرفیم اما بالانس بسیار خوبی از تمام نت ها برقراره. تو شروعش شیطنت هلو هم ملموسه که ای کاش ماندگار تر بود. شیرینی زنبق و صندل وود وجه پودری و شیرین عطرو میسازن و رزِ مدفون شده در این بستر رایحه رو بسی نوستالژیک و ارامبخش کرده، آشناست ولی دیگه نیست.
پخش و ماندگاریش متوسط هست، نه زیاده و نه کم. فصل پوشش بهترینش بهار هست و بعدش پاییز… بسیار بسیار مناسب لباس عروس و مناسبت هایی که لباس روشن و سفید پوشیده میشن… باربری بادی یک خانم مهربان، متین و زیبا با یک پیراهن روشن زیر نور خورشید تو هوای مطبوع بهاریه :)
24 مرداد 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : شکیبا Maxxine
سلام خانم فاطیمای عزیز

قطعا شما زبان نت ها رو خوب بلد هستید چون نت ها با شما حرف میزنند و این خیلی مهم است که نت خودش بگه چه رایحه ای داره نه این که ما ازش بخواهیم ،

رایحه این عطر بعد از چند سال برام تداعی شد ، اون شیرینی بالانس و آرامش بخشش

ممنون از ریویو های زیبا و لذت بخش شما

[EDITED] 1401/05/25 22:08
24 مرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Amelie ساحل
سلام فاتیما جان:
من هم با ایرج عزیزم کاملا موافق هستم.
چه زیبا و لطیف ، همچنین صریح و تک ضرب رایحه رو شرح کردی.
جالب ریویو میکنی عطر ها رو و خیلی دلنشین و کاربردی هستند دست نوشته هات و من کلی لذت می برم از خواندنشون. فاتیما جان موفق باشی و بیشتر بنویس لطفا
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : ساحل نازی جاوید
سلام به همگی و عرض ادب و احترام؛
همه اینها که فطیما جان گفت دقیق و درست. آمّا برای میگرنیها در برخی شرایط و احوالات توصیه نمی شه. مثلا برای من اگه هوا مساعد باشه خوبه. اگه حالم خوب باشه خوبه. اما اگه روز بی اعصابیم باشه و از دنده چپ پاشده باشم سردرد میده.
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مریم میربیک Sama
تشکر بسیار از اقای ایرج گرامی و اقای شوشتری بزرگوار🙏
شرمندم میکنید…
همچنین سلام و تشکر از خانمِ گلیِ نازنین بابت تکمیل توضیحات عطر❤️
همگی سرزنده و سلامت باشید :)
25 مرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ساحل Titi

این عطر سکند اسکین محسوب میشه انگار که بوی بدن طبیعیه فرده ، کسی که مانیفستو ایو سن لورن رو دوست دارن از این کار هم لذت خواهند برد
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 س غ

دوستان کسی می تونه باربری بادی رو با باربری تاچ مقایسه کنه؟ چقدر شبیه هستن؟
16 شهریور 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : س غ
سلام گلی عزیز،
من هردوی این عطر هارو تست کردم و فکر میکنم بتونم مقایسه کنم.
اول بگم اصلا شبیه هم نیستن، بادی یه عطر گلی و لطیف و تمیزه ولی تاچ چوبی تند و تیز و قدیمی با حال و هوای دهه ی ۶۰.
من بادی رو تو روز عقد محضریم پوشیدم اوایل بهمن ماه بود و تو شهر ما هوا خنک و آفتابی بود. پخش بوی آنچنانی نداره و خیلی لایت و تمیزه بوی رز تمیز و خیس میده.
اما من هرکاری کردم نتونستم با تاچ ارتباط برقرار کنم. بسیار بوی قدیمی و از مد افتاده ای داره، یکم تلخه و فوق العاده چوبیه.
امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.
16 شهریور 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : نازی جاوید Sama

رایحه ی تکراری ای نداره. شخصیت مستقل خودش رو داره. ولی آشناست. وقتی بوش میکنی، میگی عه انگار قبلا جایی بوش کردم! انگار قبلا خیلی طرفدار داشته شایدم اسانس هاش زیاد فروخته میشده. زنبق بهش یه حالت صابونی_پودری لیزی داده. خیلی گلیه. خصوصا رز توش برجسته است. به نظر من بد بو یا آزارنده نیست ابدا. ولی قدیمی و کلاسیکه. گلی پسندها بیشتر خوششون میاد. پخش و ماندگاریش خوبه.
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : س غ ایرن

این عطر بی نظیره ، فوق العاده خوشبوعه اما با ماندگاری متوسط
09 بهمن 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس

10
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
معنای واقعی تنفر از یه عطر برای من در بربری بادی تعریف شده. به شدت بوی گل میده و یه چیزی توش داره که باعث میشه حالم بد بشه از بوش. خیلی شیشه ادکلنشو دوس دارم، خوب شد که فقط سمپلشو گرفتم و چند روز ازش استفاده کردم ولی هرچقد بیشتر بوش میکردم بیشتر ازش بدم میومد. فقط یه اسپری روی مچ دستم زدم و انقد برام آزار دهنده بود که وقتی شستمشم بوش نمیرفت و واقعا اذیتم میکرد. فوق العاده گرم و گلی، بوی اماکن مذهبی میده، فکر میکنم اماکن مذهبی بوشون بهتر از بربری بادی باشه.تنها مزیتش شیشه جالب و کریستال مانندشه
24 بهمن 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟