LE LABO - Bergamote 22

له لابو برگاموت 22

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44674
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : له لابو
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-44674
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    7
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 30
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

LE LABO Bergamote 22 - له لابو برگاموت 22

محصول سال 2006 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام دافنه بوژه ساخته شده است . و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، مشک ، کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، گریپ فروت ، برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال اشاره کرد.

برند له لابو
عطار دافنه بوژه
سال عرضه 2006
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، مشک ، کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، گریپ فروت ، برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال
نمره کاربران
Bergamote 22-له لابو برگاموت 22
رایحه
9.1
8 رای
ماندگاری
6.3
8 رای
پخش بو
6.5
8 رای
طراحی شیشه
7.8
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند له لابو
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
قبل تست فکر میکردم با عطری صابونی با حس وحالی کلاسیک مواجه میشم اما برگاموت۲۲ تا لبه صابونی کلاسیک شدن پیش میره اما به هرگز لیز نمیخره تو کلاسیک چال.عطر با ترنجی شفاف وباکیفیت شروع میشه اما با اومدن خس خس حس مرکباتی کمی فروکش میکنه وحالتی چوبی واروماتیک میگیره کمی بعد با اضاف شدن شکوفه پرتقال و بخصوص روغن نارنج دوباره مرکبات اوج میگیرن وتا انتها باقی میمونن مشک وانیل وامبر مشهود نیستن وصرفا کمک میکنن به گرفتن تلخی مرکبات و تعادل عطر. کیفیت بالا وترکیب درست نتها برگاموت ۲۲ رو در رده شفاف ترین عطرهای مرکباتی قرارمیده اگر قیمتشو ندید بگیریم عطر ارزشمندیه گرچه چیزی نو وبدیع رو ارایه نمیده.پخش وماندگاری خوبی هم داره
29 دی 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود دوستان و ممنون از آقای شوشتری عزیز که به طور کامل و شفاف همیشه عطرها رو مورد نقد و بررسی قرار میدن ، من هم با نظر ایشون کاملا موافقم ، روایح مرکباتی و ترنج بسیار بسیار شفاف و ملموس هستن ، توی نتها وانیل رو دیدم که من نتونستم از شروع تا پایان حسش کنم ، بعضی وقتها یه مقدار خیلی کم عطر به سمت صابونی شدن میره که بسیار خفیفه و روایح مرکباتی کاملا غالب هستن ، رایحه برای من معتدل رو به خنک هستش و فکر میکنم کاملا یونیسکس میشه استفاده کرد .
17 دی 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : بابک آرش

فوق العاده شاد، فوق‌العاده خندان، دوست داشتنی، لبخند را بر لبانت میاره😀😀😀🤩😘
22 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ابوالحسن منوچهر

درود
امروز دست ریز این کار رو تست کردم.
عطری بسیار تا بسیار خوش بو هستش.من از بوییدن محل اسپری(ساعد دستم )سیر نمی شم.
اگه کار کرد_ عطر _رو به معنای عام ایجاد رایحه خوب و دلپذیر بدونیم این کار له لابو واقعا این وظیفه رو به خوبی انجام میده.
تعریف این برند رو زیاد شنیده بودم لیکن موفق به تست تنها همین یک کار ازش شدم.
حیف که کارهای این برند گرون و در ایران کم یاب هستند.
پاینده باشید.

[EDITED] 1402/03/26 22:14
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : منوچهر سعیده دهرویه

سلام و روز به خیر به تمامی دوستان عزیزم:
برگاموت 22 از برند لوکس و کاربلد له لابو یک سیتروسی - چوبی فوق فوق آروماتیک هست که جدا با ظرافت ها و لطافت خودش با روح و روانتون بازی میکنه.
حضور توامان لیمو و ترنج با شفاف ترین و طبیعی ترین حالت و ترکیب بسیار خلاقانه آنها با وتیوری نمور و آبدار شروعی جذاب رو به مخاطب ارائه میکنه که سختگیرترین شامه ها هم نمیتونند توان مقابله با این جذابیت و خلوص در رایحه رو داشته باشند. درسته که برند له لابو به استفاده از طبیعی ترین مواد و ملزومات برای ساخت کارهاش معروفه، ولی باور کنید این قضیه برای ساخت برگاموت22 چندین مرتبه بیشتر در نظر گرفته شده . میدل نتی چوبی و نیمه شیرین که با حضور مشک و وانیل ملوس و اغواگر عمل میکنه. تغییر نت های و مراحل حضورشون به تفکیک قابل استشمام هست . بعد از گذشت حدودا نیم ساعت رایحه عطر با حضور روایح فلورال که کمی سبز و گس هستند جان دوباره ایی می گیره و از اون حالت نیمه پودری و چوبی دوباره به سمت سیتروسی و فرش شدن حرکت میکنه. شخصا کارهای محدودی با این سبک طراحی رو تست کردم. کار های له لابو همگی لوکس ، با ظرافت و شفاف هستند ولی صد حیف که در ایران بسیار کمیاب هستند و از اون نا امید کننده تر اینکه خیلی گران قیمت به فروش می رسند.
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
41 تشکر شده توسط : احمد شجاعی ابوالحسن
درورد بر شما جناب شوشتری عزیر
بنده همیشه از ریویوهایی شما و دیگر دوستان میزارید استفاده میکنم و از این نظر سپاسگزارم. سوالی داشتم ممنون میشم شما یا دیگر دوستان اگر راهنمایی کنید:
من تازه له لابو برگاموت رو تست کردم واقعا شفافیت و طبیعی بودن راحیه مرکبات تو این کار شگفت انگیزه. هفته پیش هم یه عطر سیتروسی ارزون قیمت (جان وارواتوس- آرتیسان پیور) رو تست داشتم که اون هم رایحه مرکباتی خوبی داره و ماندگاریش هم در حد همین له لابو هست. حالا سوالم اینه که آیا طبیعی بودن و شفافیت راحیه عطری مثل برگاموت 22 فقط برای من که عطر رو استفاده کردم، قابل حسه یا برای اطرافیان همون اندازه مشهوده؟ مثلا فردی که 2 متری من باشه میتونه این کیفیت رایحه رو تشخیص بده یا نه فقط بوی مرکبات رو حس میکنه و فرقی با عطری مثل آرتیسان پیور نداره؟

19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احمد شجاعی ابوالحسن
سلام فرهاد عزیز:
ممنونم از لطف و محبت تو دوست خوبم
باید خدمتت عرض کنم که صد در صد شامه کسی که عطر رو بشناسد کیفیت و خلوص و شارپ بودن کارهای له لابو و علی الخصوص برگاموت22 رو تشخیص خواهد داد. همانطور که خودتون هم بیان کردید از مقایسه بین دو تا عطری که تست کردید، یقینا برگاموت نمره خیلی بالاتری رو از نظر کیفیت و شفافیت به خودش اختصاص می دهد و مطمئن باش که این کیفیت و خلوص نت ها بر همگان آشکار خواهد بود.
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : احمد شجاعی منوچهر
سپاس از شما دوست عزیز
ايشالا همیشه شاد و سلامت باشید
03 مهر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟