JOVOY PARIS - La Liturgie des Heures

جوووی پاریس لا لیتوجی دس هرس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44633
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-44633
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

JOVOY PARIS La Liturgie des Heures - جوووی پاریس لا لیتوجی دس هرس

نخستین بار در سال 2011 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترکیبات سبز ، سرو ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، روایح دودی، صمغ کندر ، مشک اشاره کرد.

برند جوووی پاریس
عطار ژاک فلوری
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترکیبات سبز ، سرو
اسانس میانی صمغ درختچه مر، لابدانیوم، روایح دودی، صمغ کندر
اسانس پایه مشک
نمره کاربران
La Liturgie des Heures-جوووی پاریس لا لیتوجی دس هرس
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
تشکر از آقای شوشتری که به خوبی فضای کار رو شرح دادن. دستریز بچ کد 2014 این کارو تست کردم. که در ابتدا فقط رایحه قوی صمغ کاج و سرو مشخصه که تند و تیزی این نت باعث شد نتونم رایحه دیگه ای رو تشخیص بدم. به صورت کلی برای من مشابه سرج لوتنز فیل ان ایگویلز بود با این تفاوت که در فیل ان ایگویلز تند و تیزی رایحه صمغ کاج (سوزنی برگ ها) با شیرنی میوه های خشک کنترل شده و کمی کهنه و ملایم تر و شیرین تره.
اما در جووی پاریس لا لیتوجی رایحه صمغی سوزنی برگها خیلی تلخ و تازه اس(انگار برگ سوزنی برگ ها رو تو دستت له کنی و و بو کنی)

[EDITED] 1402/07/29 14:31
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی

سلام و هحترام خدمت دوستان عزیزم:
La Liturgie des Heures با رایحه ایی بسیار خاص و زیبا و عرفانی طراحی گردیده است و با آکوردی دودی و صمغی، بالزامیک و مشروبی (البته نه از نوع ویسکی و مشتقاتش مثل کارایی از قبیل بارائوندا و امثالهم) بلکه رایحه شراب کهنه و گس و کندر در حال سوختن که یکمی برگ های سوزنی کاج و اون سبزی تندش همراهیش میکنند، نمایش خود رو به روی صحنه خواهد برد.
تفسیر کلی این کار چند خط بالا بود که خدمتتون گفتم و در کل با عطری آروماتیک ، اینسنسی و بالزامیک که بسیار خوش ساخت فرموله شده ، طرف هستیم.
کاردینال از جیمز هرلی و Avignon از Comme des Garcons میتوانند رایحه نزدیکی به این کار داشته باشند که هر دو کار هم خیلی کمیاب هستند .
استارت کار با حجم بالای دود و نت های نیمه سبز و اسپایسی است که خیلی سریع درگیر آرپژی مشترک از نت های صمغ گون و نت های بالزامی(با حال و هوای الکلیک از جنس شراب کهنه و نیمه گس ) خواهند شد.
ترکیب تند و سبز از سرو با روایح دودی، جذابیت و حس آرامش بخشی رو به مخاطب تلقین میکند که تا حدودی حس و حال رایحه کلی عطر رو عرفانی کرده است.
رایحه عطر بسیار بسیار زیبا و کانسپچوال طراحی شده و به راحتی تداعی گر مناسک و لحظات دعا و نیایش در یک کلیسای قدیمی هست که توامان عطر شراب مقدس در کنار دود کندر فضای صومعه و یا کلیسا رو در هنگام برگزاری مراسم عرفانی و روحانی در بر گرفته است .
عملکرد و رایحه عطر از آغاز تا مرحله میدل نت تقریبا خطی است و تغیر چندانی رو در آکوردی که خدمتتون گفتم نخواهد داشت. اما در درای داون با اضافه شدن حجم قابل توجهی از مشک (با حالاتی خشک و خفه) و همچنین گزشی تلخ و عمیق از لابدانیوم ، حسی چوبسان، کهنه و کمی هم به نظر شخصی من تم انیمالیک به عمق رایحه تزریق خواهد شد.
پرفومنس و کیفیت نت ها در این کار بالاست و پخش خوب برای اوایل کار و ماندگاری معقولی در حد 3 تا 4 ساعت بر حسب نوع رایحه و سنگینی خاص آن خواهد داشت.
روزتان خوش دوستان
17 مهر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : آرش م. امیر علوانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟