Boadicea The Victorious - Moccus

بودیسی د ویکتوریوس موکاس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44511
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-44511
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Boadicea The Victorious Moccus - بودیسی د ویکتوریوس موکاس عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه شده است .

بودیسی د ویکتوریوس موکاس

عطری که توسط عطرساز برجسته کریستین پروونزانو خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر اسطوخودوس ، فلفل ، دانه سرو کوهی ، ریشه زنبق، لابدانیوم، برگ بنفشه ، کشمران ، دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، چرم ، لابدانیوم، کارامل می باشد.

برند بودیسی د ویکتوریوس
عطار کریستین پروونزانو
سال عرضه 2018
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه اسطوخودوس ، فلفل ، دانه سرو کوهی
اسانس میانی ریشه زنبق، لابدانیوم، برگ بنفشه ، کشمران
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، چرم ، لابدانیوم، کارامل
نمره کاربران
Moccus-بودیسی  د ویکتوریوس موکاس
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
تَکینِگی در گرانش عشق......... که گویی بر پوسته ای از خاک زمین بوسه می زنی........
خمیدگی در قامت عشق........ که گویی بر سیمایی از نور سجده می کنی.............
انعکاسی در طنین عشق.......... که گویی بر آونگی از طبیعت همنوایی می کنی.......
عطری با روایح شرقی در بستر چوبی که آمیخته ای از هنر فلسفه زندگی در جنگلی تاریک که تنها نور آن، شهدی وانیلی کاراملی و روایح چوبی هست که با پیمایش در این جنگل تاریک، حجم عظیمی از تاریکی در نور را دیدگان خواهید داشت... رایحه ای با شروعی تند و تیز فلفلی که تاریک ترین نور عطر را تداعی می کند و پس از 3 دقیقه با ورود روایحی از نعناع هندی و کارامل و تونکا، شهدی بسیار دلپذیر را تداعی می کند که انگار در تاریکی محض جنگل، نور سپیدی نمایان می شود که سایه های پوستِ درختان را حتی از فاصله دور مشاهده می کنی..... رایحه ای بسیار بسیار تسخیر کننده روح و روان که هر گیرنده بویایی از جنس انسان را مجذوب خودش خواهد کرد.... رایحه این عطر بسیار حس رویاپردازی را تداعی خواهد کرد که حتی در محل کار نیز این رویاپردازی ممکن است ادامه داشته باشد و این حالت، رویاپردازی ناسازگار گفته می شود. معمولاً هر چند وقت یکبار در افکار خود گم می شوید. کارشناسان تخمین می زنند که ما حدود 47 درصد از ساعات بیداری خود را در یک رویا می گذرانیم و لحظه ای حواسمان را پَرت می کنیم و اجازه می دهیم ذهنمان سرگردان شود. اگر رویاپردازی های شما آنقدر شدید است که در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می کند، ممکن است شما یک رویاپرداز ناسازگار باشید. رویاپردازی ناسازگار که گاهی اوقات به عنوان اختلال رویاپردازی شناخته می شود، شرایطی را توصیف می کند که در آن فرد به طور مرتب رویاهایی را مشاهده می کند که شدیداً حواسشان را پَرت می کند. این رویاپردازی ها ممکن است توسط رویدادهای واقعی یا محرک هایی مانند سر و صدا، بوها یا رایحه عطرها، موضوع گفتگو یا فیلم ایجاد شود. رویاپردازی های ناسازگار می تواند آنقدر همه جانبه و طولانی باشد که فرد از دنیای اطراف خود جدا شود و بر روابط، عملکرد شغلی، تحصیلی، خواب و زندگی روزمره او تأثیر منفی بگذارد. مطالعات انجام شده بر روی دانشجویان پزشکی نشان داده است افرادی که به رویاپردازی ناسازگار مشغول بوده اند، معدل خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.
رویاپردازان ناسازگار ممکن است 4.5 ساعت از روز خود را با حواس پرتی رویاهای خود بگذرانند. آنها ممکن است آنقدر با دنیای درونی خود جذب شوند که پایه گذاری در واقعیت سخت تر شود. به دلیل ماهیت فراگیر و همه جانبه رویاهای روزانه، ممکن است افراد از روابط و مسئولیت های خود در دنیای واقعی غفلت کنند و باعث ناراحتی احساسی شوند. متأسفانه، علیرغم تمایل شدید به رویاپردازی، مردم عموماً پس از انجام این کار از نظر احساسی بدتر می شوند.
بنابراین اگر عطرهای تنپوش کننده توسط شما، باعث همچین حالتی می شود، بهتر است که اینگونه عطرها را فقط در زمان استراحت در منزل تنپوش کنید، چراکه ممکن است در حین انجام کاری باشید که نیاز به تمرکز دقیق مثل رانندگی هست و اینگونه عطرها ممکنه تمرکز شما را در حین انجام کارها کاهش دهند و عواقب تلخی بر جای بگذارند.....
عطری بسیار باکیفیت و شفاف و بسیار ایمن و خطرناک، که در خلوت تنهایی فضایی اَمن از تخیلات را نهفته است و در فضای اجتماعی اگر کنترل نشده باشد، فضایی خطرناک را در پی خواهد داشت. با ماندگاری 3 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 12 ساعت روی پوست و پراکنشی بسیار بالا به مانند ایجاد رویای ناسازگار در ذهن......
سپاس از همراهی بزرگواران...........
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Hani

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟