Boadicea The Victorious - Vetiver Imperiale

بودیسی د ویکتوریوس وتیور ایمپریال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44457
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-44457
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Boadicea The Victorious Vetiver Imperiale - بودیسی د ویکتوریوس وتیور ایمپریال

محصول سال 2015 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام کریستین پروونزانو ساخته شده است . و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، نعناع هندی ، فلفل ، فلفل صورتی ، کهربا، خس خس ، سدر اشاره کرد.

برند بودیسی د ویکتوریوس
عطار کریستین پروونزانو
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، بهار نارنج
اسانس میانی نعناع هندی ، فلفل ، فلفل صورتی
اسانس پایه کهربا، خس خس ، سدر
نمره کاربران
Vetiver Imperiale-بودیسی د ویکتوریوس وتیور ایمپریال
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
آینه ای ناهمسو در انعکاسی همسو....... که گویی آن طرف آینه غریبه ای از وجود تو سکون است........
لامسه ای از نور در کُسوف.............. که گویی دیدگانی از خُسوف را نهفته است................
مردانگی در آینه زنانه.............. که گویی یکپارچه ای از همدلی انسانیت است.........
عطری بسیار متفاوت از روایح چوبی که اوپنینگ آن، رگه هایی شبیه عطر تق هرمس است اما بسیار شفاف و کیفیت خلوص. رایحه ای تند فلفلی که بسیار آرام است و این دقیقا نکته تضاد همین عطر است. رایحه ای تقریبا آشنا اما آنقدر باکیفیت است که آشنایی را از یاد میبرد. رایحه این عطر بخاطر مشابهت با سایر عطرها، یادآور واژه همدلی است. همدلی توانایی درک عاطفی احساسات دیگران، دیدن چیزها از دیدگاه آنها و تصور خود در جای آنهاست. اساساً این است که خود را در موقعیت دیگران قرار دهید و احساس کنید که آنها چه احساسی دارند. همدلی به این معناست که وقتی می بینید که شخص دیگری رنج می برد، مثلاً بعد از اینکه یکی از عزیزان خود را از دست داده است، می توانید فوراً خود را در حال تجربه همان احساس تصور کنید و احساس کنید که بر او چه می گذرد. در واقع،همدلی «عمل درک، آگاه بودن، حساس بودن و تجربه نایب از احساسات، افکار و تجربه دیگران».
در حالی که افراد می توانند به خوبی با احساسات و عواطف خود هماهنگ شوند، اما وارد شدن به ذهن دیگران می تواند کمی دشوارتر باشد. توانایی احساس همدلی به افراد این امکان را می دهد که به اصطلاح «با کفش دیگران راه بروند». این به افراد اجازه می دهد تا احساساتی را که دیگران احساس می کنند درک کنند. توانایی شما برای تجربه همدلی می تواند بر روابط شما تأثیر بگذارد. مطالعات مربوط به خواهران و برادران نشان داده است که وقتی همدلی زیاد باشد، خواهر و برادر درگیری کمتر و گرمای بیشتری نسبت به یکدیگر دارند. در روابط عاشقانه، همدلی توانایی شما را برای بخشش افزایش می‌دهد. همه در هر موقعیتی همدلی را تجربه نمی کنند. برخی افراد ممکن است به طور کلی به طور طبیعی همدلی بیشتری داشته باشند، اما افراد نیز تمایل دارند نسبت به برخی افراد احساس همدلی بیشتری داشته باشند و نسبت به دیگران کمتر احساس همدلی کنند. برخی از عواملی که در این گرایش نقش دارند عبارتند از: نحوه درک شما از طرف مقابل، چگونه رفتارهای فرد دیگر را نسبت می دهید، آنچه را که شما مقصر گرفتاری های طرف مقابل می دانید و تجربیات و انتظارات گذشته شما.
تحقیقات نشان داده است که تفاوت های جنسیتی در تجربه و ابراز همدلی وجود دارد، اگرچه این یافته ها نسبی هستند. بانوان در آزمون‌های همدلی نمره بالاتری می‌گیرند و مطالعات نشان می‌دهد که بانوان تمایل بیشتری به احساس همدلی شناختی نسبت به آقایان دارند. در ابتدایی ترین سطح، به نظر می رسد دو عامل اصلی وجود دارد که به توانایی تجربه همدلی کمک می کند: ژنتیک و اجتماعی شدن که اساساً به مشارکت نسبی دیرینه طبیعت و پرورش خلاصه می شود.
والدین ژن هایی را منتقل می کنند که به شخصیت کلی کمک می کند، از جمله تمایل به همدردی، همدلی و شفقت. از سوی دیگر، مردم نیز توسط والدین، همسالان، و جامعه اجتماعی می شوند. نحوه رفتار مردم با دیگران و همچنین احساس آنها نسبت به دیگران، اغلب بازتابی از باورها و ارزش هایی است که در سنین بسیار پایین القاء شده است. در حالی که ممکن است در برخی افراد همدلی وجود نداشته باشد، اما اکثر مردم قادرند در موقعیت های مختلف با دیگران همدلی کنند. این توانایی برای دیدن چیزها از دیدگاه شخص دیگر و همدلی با احساسات دیگران نقش مهمی در زندگی اجتماعی ما دارد. همدلی به ما این امکان را می دهد که دیگران را درک کنیم و اغلب ما را وادار می کند تا برای تسکین رنج دیگران اقدامی انجام دهیم.
این عطر با رایحه ای مشابه تق هرمس، حس همدلی را ممکن است تداعی کند. حسی که هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل درک است، چراکه حتی در برخی مواقع، تنپوش عطری مشابه عطر شما توسط شخص دیگر که با شما غریبه هست، می تواند سجایای اخلاقی مشابهی با شخصیت شما داشته باشد. بعبارتی حتی علاقمندی به روایح عطرها و انتخاب آنها برای تنپوش، هم در کنترل ژنتیک شماست و چه بسا عطرهایی که برای شما بسیار مورد پسند هستند و برای یکی دیگر هم بسیار مورد پسند باشد، نشان از این است که هر دوی شما از نظر شخصیت ژنتیکی، قرابت دارین. این فرآیند حتی از طریق علمی توسط آزمایش ژنتیک هم انجام گرفته است، که طی آن، پیراهن آمیخته با بوی تعریق مردانی را برای بوییدن به زنان شرکت کننده در تحقیق داده شد، که از 100 زن شرکت کننده در آزمون، فقط 6 زن نسبت به بوییدن پیراهن تعریقی مردان هدف، واکنش پس زدنی نشان ندادند که با آزمایش ژنهای کاندید هدف، به قرابت ژنتیکی در چیدمان الگوی الفبای ژنوتیپ این زنان با مردان مورد آزمون دست یافتند.
عطری بسیار باکیفیت و شفاف و متفاوت از روایح چوبی، با ماندگاری بسیار زیاد از نوع همدلی واقعی و پراکنشی بسیار بالا در ساعت اولیه تنپوش به مانند همدلی سوگواره برای عزیزان...
سپاس از همراهی بزرگواران.............



[EDITED] 1401/11/01 01:59
30 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهدی سعید رضایی شوشتری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟