CAROLINA HERRERA - 212 Men Heroes

کارولینا هررا 212 مردانه هیروز

مردانه
کد کالا : ATR-44230
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات تولید
نام برند : کارولینا هررا
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44230
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 175
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«212 هیروز» با کمک ژانر بویایی جدیدی که از مایه‌های فوژه، میوه‌ای و چوبی سرشته می‌شود، مفهوم عطرهای فوژه را از نو ابداع می‌کند. نت‌های جوان‌پسندانه و شاداب آغازین که از اکسیر گلابی و زنجبیل شکل گرفته‌اند، به‌واسطه نتی برگرفته از گیاه شاهدانه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. نت‌های میانی هم آکورد نوآورانه و باطراوتی از عصاره شمعدانی ماداگاسکار را برجسته می‌سازند تا در نت‌های پایه به سرشتی چرمی و چوبی برسیم. «212 هیروز» که به هسته‌های اصلی عطر 212 وفادار می‌ماند،‌ عطری 100 درصد گیاهی است که بدون تست روی نمونه‌های حیوانی تولید شده است. 
با «212 هیروز» برای همیشه احساس جوانی را با خود داشته باشید؛‌ عطری مردانه، جدید و باطراوت که جاذبه‌های جوانی،‌ آزادی و اصالت را جشن می‌گیرد.

برند کارولینا هررا
عطار کارلوس بنایم، دومیتیل برتیه، جولیت کاراگیوزوگلاو
طبع خنک
سال عرضه 2021
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه زنجبیل ، گلابی
اسانس میانی سالویا ، شمعدانی
اسانس پایه مشک ، چرم
نمره کاربران
212 Men Heroes-کارولینا هررا 212 مردانه هیروز
رایحه
4.5
4 رای
ماندگاری
5.5
4 رای
پخش بو
5.3
4 رای
طراحی شیشه
3.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارولینا هررا
اخبار برند کارولینا هررا
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم🌹🙏 .

هیروز جدیدترین عطر از برند کارولیناهررا بخاطره شیشه اش کلی سروصدا بپا کرده و منتقدان سرسختی دارد ، شیشه ی هیروز در نگاه اول وان میلیون را تداعی میکنه با این تفاوت که رنگ طلایی تبدیل به نقره ای و شمش طلا نیز تبدیل به اسکیت برد شده ،
بنظرم پاکورابان و کارولینا هررا با هیروز و اینویکتوس در حال رقابتی تنگاتنگ هستند که جایزه زشت ترین شیشه تاریخ عطرسازی رو بگیرند😉 .

برخلاف نظر دوستان بنده معتقدم اگه قیمت را در نظر نگیربم محتویات داخل شیشه و رایحه خیلیم بد نشده و مشکلی که من باهاش دارم قیمت بشدت نامعقولش هست ، راستش با دیدن انتقادات خودم را برای عطری تمام سینتتیک که با ارزانترین مواد اولیه ساخته شده آماده کرده بودم ،
بیس فوژه ای که در اینکار باهاش روبرو شدم با اینکه استخون دار و اصیل نبود ولی بنظرم خیلی جالب اومد و قطعا در تمرینات آینده روی ساخت اسکلت بندی فوژه در کناره لاوندر و خزه از کانابیس سینتتیک + عناصر هربال و سیترال استفاده خواهم کرد و بسیار کنجکاوم که ببینم نتیجه چطور میشه .

هیروز رایحه ی اروماتیک ، فروتی ، کمی فانتزی ، ادامسی و اکواتیکِ تقریبا عامه پسند و آشنایی دارد ، از درونِ اون بیسِ آشنا، تمی شبه فوژه ، هربال و لیمویی بالا میاد که بنظرم جالب اومد و ارزش یکبار تست رو داشت .

هیروز تحریفی از یک فوژه نیمه مدرن است، فوژه ای که کاریزماتیک و موقر نیست ،
تحریفی که با ژرانیوم استارتش زده میشه ، بیس علفی و شبه لیمویی کانابیس بهش پروبال میده و در انتها با رگه هایی سیترال مانند تکمیل و به بلوغ میرسه .

گلابیِ شیرین آرپژ اینکاره که با تیزی و تندی زنجبیل و حسی سیتروس مانند آمیخته و روی یک بستر اروماتیک که در ادامه با تمی ابزی همراه میشه فرود میاد.

این قسمت عطر فضای آشنایی دارد و ممکن یه کوچلو اینویکتوس را تداعی کنه ، شخصا بخاطره غالب بودن گلابی از این قسمت خوشم نیومد ولی در ادامه شاهده حضوره بیسی شبه فوژه ، علف گون و هربال با بن مایه ی لیمویی بودم که گلابی را تاحدودی به کنج برد.
در میدل نت، هیروز شما را سوار اسکیت برد میکنه ، سیگاری از گ ر س که خاموش هست را کنج لبتون میزاره و سواری کنان از روی چمن های مصنوعی عبور و بسمت ساحل میبره .
در پس زمینه ی هیروز دوز بالای بنزویین و کمی مالتول که در قالب تثبیت کنندگی استفاده شده تمی شیرین و مصنوعی و یه نمه پلاستیک مانند به عطر داده که من فکر میکنم خیلیا بخاطره همین مورد هیروز را نپسندن .

با اینکه از عناصر فوژه فقط ژرانیوم در بستر حضور داره
ولی در بطن ، تمی شبه فوژه ظاهر میشه که رفته رفته تبدیل به فوژه ای کامل و لیمو طور میشه که کلاسیک و اتوکشیده نیست و ظاهری نیمه مدرن و امروزی دارد .
این بستر فوژه چطور شکل گرفته ؟ در واقع بخاطره حضوره کانابیسِ لمون هیز در کناره ژرانیوم فضاسازی شکل گرفته ، این واریته از کانابیس بخاطره منوترپن هاش بیسی علف گون ، لیمویی ، شیرین ، کمی ترش و یه کوچلو اناناسی دارد ( کانابیس و ترپن های لیمویی و... کاملا سینتتیکِ) ،
قبلا گفته بودم که برای ساخت اسکلت بندی فوژه 👈 برگاموت ، بیس علفی کومارین و تم اروماتیک ژرانیوم و یا لاوندر را همبستر میکنند ،
در این عطر تم اروماتیکِ ژرانیوم را با بیس علفی و لیمویی کانابیس همراه و تحریفی از یک فوژه نیمه مدرن را به تصویر کشیدن .
در ادامه بیس اروماتیک کمرنگ میشه و شاهده حسی تمیز از مشک بعلاوه رگه هایی نمکین و چوبی هستیم که بستر را صیقل میده و فضارو تاحدودی از اون شلختگی در میاره و ظاهری مرتب بهش میده ، در فاز پایانی وقتی نت ها اروم و رایحه نزدیک پوست میشه ، رگه هایی از امبروکس روی پوست حس میشه که ایکاش دوزش بیشتر میبود و ازش بعنوان سه نت غالب استفاده میکردن .

ماندگاری متوسط ، پخش متوسط به بالا در یکساعت اول و متوسط بعداز یکساعت دارد.
آیا ارزش این قیمت را دارد ؟ خیر نداااااارد .
آیا رایحه بد و بی کیفیتی دارد ؟ نه وااااااقعا اینطور نیست ، شاید بخاطره دوز بالای بنزویین که در قالب تثبیت کنندگی استفاده شده این تصور بوجود بیاد که مواد اولیه تمام سینتتیک و ارزان کار شده ، معمولا این مقدار بنزوئین در قالب تثبیت کنندگی را در عطرهایی که بن مایه ی چرمی و یا انیمالیک دارند استفاده میکنند و نمیدونم چرا در عطری اروماتیک باید این حجم از بنزوئین استفاده بشه.
در مجموع هیروز بدون در نظر گرفتن قیمت کیفیت متوسطی دارد ، نقطه ضعف اصلی اش شیشه نیست و بنظرم مشکل و نقطه ضعف اینکار قیمتش هست که برای این گرید از مواد اولیه زیادی بالاست .
متاسفانه از وقتی برندهای دیزاینری زیر بلیطِ هلدینگ هایی مانند اورآل، پیوگ و ال وی ام اچ رفتند کاملا سودمحور شدند و ما شاهدیم حتی در عطرهای بالای ۱۵۰ و‌ ۲۰۰ دلاری از گریدهای متوسط به پایین مواد اولیه استفاده میکنند ، این مشکل در اکثریت دیزاینری ها دیده میشه .

این قبیل روایح در ایران طرفداران زیادی ندارند ولی در کشورهایی مثل فنلاند و فرانسه همچین روایحی را زیاد استفاده میکنند ، عطرهای جدید لاین له مال ژان پل گوتیه ، فانتوم پاکورابان و یه سری عطرهای شیرین وانیلی و یا تنباکوهای عسلی و البالویی رو زیاد استفاده میکنند .
باتشکر از عطرافشان🙏
24 دی 1400 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور میریان
با سلام خدمت علیرضای عزیز
فقط یه سوال از شما داشتم و اونم اینه که آیا واقعا هنوزم چه اینجا و چه در اینستاگرام توقع ریویو نویسی از بنده دارید ؟!؟!؟!؟
25 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علی رشوند amir
درود شهریار عزیز ، عرض ادب و احترام ، در محضر شما عزیزان درس پس میدم .
بله بررگوار بازهم تاکید میکنم بنویسی و اینکه نمی نویسی عجیب است ، خودت را اصلا و ابدا دست کم نگیر .
بزرگوار من اهل تعارف و تمجید الکی نیستم ، واقعا استعداده خوبی داری و سعی کن هدایتش کنی ، ازش کار بکشی ، تست بگیری و نظرت به اشتراک بزاری ، نوشتن ریویو سطح و لول بویایی را بالاتر میبره ، چرا و چطور؟ ببین وقتی میخوای عطری را ریویو کنی مجبوری بارها و بارها ازش تست بگیری ، از تست سوزنی گرفته تا تست روی پوست و... همین تست های دقیق که روی رایحه زوم میشی خودش به مرور قدرت شامه و حس بویایی را بالا میبره ، تقریبا مثل باشگاه رفتن برای پرورش اندامِ ، شما وقتی باشگاه میری عضلات قوی میشه ، با تست های مکرر و بخصوص تستِ سوزنی دقیقا مثل بدنسازی هستی که داره برای تقویت بازو دمبل میزنه .
ما یه اکیپ چندنفره عطرباز هستیم ( چهارتا داداش + چندنفر هم اقوام و دوست مثل خودت ) و هر چند هفته یکبار دورهمی تست میزاریم ، البته در این دوران کرونا کلا سه چهار بار دورهمی گذاشتیم ، در این دورهمی ها میهمان هایی داشتیم که بعضا بلاگرهای تقریبا سرشناسی هستن و یکیشون هم زده تو کار فروش عطر و دکانت و ماشالله کسب پر رونقی بهم زده ، خلاصه گاهی دکانت بی و نام و نشان میدادیم تست کنند ، هنگام تست واقعا حرفی چندانی برای گفتن نداشتند ، اینو چرا باز کردم ؟ چون چند هفته قبل دکانت های بی نام و نشانی رو بدست شما رسوندم و مطمعن بودم دوتارو تا حالا تست نداشتی ولی بخوبی نت های پایه را تشخیص دادی و وقتی در اینستا ، بیس اصلی و نت های پایه هرکدام را توضیح دادی شگفت زده و متعجب شدم که چرا با این استعداد هیچ ریویویی تاحالا به اشتراک نذاشتی ،
انشالله ایام نوروز کرمانشاه که اومدم برات در حجم های ده میل اسنشیال اویل + پیپت + اتانول دناتوره به همراه حلال های استاندارد + فرمول اسکلت بندی چند اکورد رو تقدیمت میکنم که ترکیب دو و سه نت را شروع کنی تا رایحه ی هرنت را در بسترهای متفاوت دقیق درک و در حافظه بویایی ذخیره کنی .
امیدوارم هرکجا که هستی پایدار باشی🙏
26 دی 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : خشایار بهرامی الناز

سلام و عرض احترام به همه دوستان عزیز عطر افشانی:
فرآیند دگرگونی و عجیب سازی در ساخت باتل عطر از پاکورابون گویا به کارولینا هررا نیز سرایت کرده، علی ایحال بعد تستی گذرا در فروشگاه و اسپری کردن عطر روی دستم چیزی که از رایحه این کار دستگیرم شد رو خدمتتون عرض میکنم:
یه رایحه هربال ، نیمه سبز و شیرین و بسیار سنتتیک که کاملا بی ربط به نسخه شهیر و خوش ساخت اصلی که در سال 1998 یا 1999 معرفی شد دارد. رایحه ای نیمه معتدل و آدامسی که واقعا سنتتیک کار کرده و بوی شیرین و تیز و تند زنجبیل کاملا محسوس هست . از میانه کار به بعد هم یکمی رایحه آکواتیک رو میتونین حس کنید و همین و بسسسسس. کاملا در سطح دیزاینر طراحی شده و فقط هدفش جذب مشتری و فروش بالابوده به اعتقاد من.
پخش خوب در آغاز کار و ماندگاری ضعیفی داره و سن پوشش کار رو هم میشه 20 تا 35 سال در نظر گرفت.
20 دی 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : nazanin مهدى خسروشاهيان
مابین ضرب‌المثل‌های فولکلور مثالی داریم که میگه : آشپز وقتی دوتا شد، آش یا شور میشه یا بی نمک! ازقضا این بچه بی نمک شده!

درود برشما...
خیلی خوشحالم که بالاخره یک مجموعه تصمیم گرفت بصورت رسمی عطری خلق کنه که مخصوص رده سنی الف باشه. ماقبل شش سال...!
شوشتری عزیز این چی بود دیگه؟؟ بچه گول زَنَک...!؟

چندروز پیش باهاش روبه‌رو شدم. رایحه دستش رو گذاشت رو شونه ام و گفت : فکر میکردی انقدر مسخره باشم؟ من گفتم آره! تعجب کرد. گفت پس منم قهرم. بعد غیب شد!! عطر انقدر لوس و زودرنج ندیده بودم! / سیاژ، ماندگاری، نشر : 0.5! قدیم میگفتن طرف با تک ماده هم قبول نمیشه، داستانِ همین عطرِ :)

برای من یک اتفاق شیرین مصنوعی بدبخت بیچاره بود که رگه‌های اسپایسی بیخود بی‌جهت داشت و یک تیپِ میوه‌ای چاق که اضافه وزنش تعادل رایحه رو از بین می‌بُرد.

باتل! بد. خالی از هرنوع هنر و نبوغ. تو فضای فکری تخم‌مرغ شانسی حرکت میکرد! احتمالا دوستانِ ایران‌خودرو و سایپا بخشِ طراحی کارولینا رو اشغال کردن! :)

قیمت! شما فکر کن با این پول کلی اثر از خانه اینیشیو (برای مثال) میشه خرید! دِواین اترکشن رو بندازی به جون این بچه، تو یک لحظه قورتش میده بعد نگاهت میکنه میگه: خب؟ شام چی داریم :))

ولی دارک ترین قسمت از نظرمن ضدِارتباطِ بینِ نام اثر، رایحه و باتل محسوب میشه. من هیروز؟؟ اسکیت بُرد؟؟ میوه‌ای شیرین؟؟ عجب!!

[تمام این جملات صرفا نظرشخصی من محسوب میشن و قطعا مطلق نیستن!]

جناب شوشتری عزیز در آخر از شما تشکر میکنم و براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم.
20 دی 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Rezvani Hani
سلام و روز خوش مسیح عزیزم:
بله و دقیقا به همین اندازه یا شاید خیلی فراتر با یه کار الکی گرون و بی محتوا طرف هستیم. من حتی اگه تینجر هم بودم با این مبلغ و این سبک طراحی اصلا حاضر به پرداخت چنین هزینه ای نبودم. اگه دقت کرده باشی بواسطه تغییر نسل ها و جابجایی اون ها با نسل های قدیمی تر در همه خدمات شغلی خیلی از سلایق تغییر کرده و مثال بارزش همین حیطه تبلیغات هست چه در ایران و چه در خارج از مملکت خودمون. نسل جدید بعضا و گاها با سلایقی لوس و درخور سن و سال خودشون و با دیدگاهی بسیار جدید و عجیب غریب دست به طراحی و خلق مثلا یک فرآیند تبلیغاتی می زنند که در اکثر مواقع به جز تعدادی مخاطب محدود، کسی باهاش ارتباط برقرار نمیکنه. دیواین اترکشن که هیچ... حتی این کار توان مقابله و عرض اندام جلوی برندهای مثل آزارو و امثالهم رو هم نخواهد. استفاده از نام عطارهای بزرگ هم به نظرم تازگی ها برای خیلی از کمپانی ها شده یه ترفند حیله وار برای گول زدن مشتریاشون. ارادت مسیح عزیز
21 دی 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : nazanin محمد

دوپینگ با حشیش لیمویی

کارولینا هررا با معرفی هیروز من مدعی ابداع سبک فوژه جدید است :

فوژه میوه ای چوبی

آکورد فوژه کلاسیک (سبز)

آکورد اصلی فوژه کلاسیک شامل اسطوخودوس، خزه بلوط و کومارین است که همگی با هم ترکیب می شوند تا یک فضای آرایشگاهی معطر و سبز ایجاد کنند که به طور شگفت انگیزی شیک پوش است( البته بوده است). سبکی از عطرسازی که عمدتاً مختص مردان است.

هررا مدعی است که فوژه کلاسیک را در این محصول به فوژه مدرن تبدیل کرده است و رایحه ای جوان پسند ابداع کرده است

اما در داخل این اسکیت زیبا و فریبنده چیز دیگری پنهان شده است :

اکسیر جوانی ،

حشیش با طمع لیمو

شیوه نوین دوپینگ ( یا توهم!!!)

شاید اسکیت بازان بدانند ،

یک عطر انقلابی خواستار یک بطری انقلابی است. 212 Heroes با بطری خلاقانه شیشه ای و کرومی که شبح یک اسکیت بورد را تداعی می کند و روح نسل جدید را به تصویر می کشد، فصل جدیدی را در طراحی صنعتی باز می کند.

آیا این اسکیت بورد موفق میشود سوارش را به خط پایان برسد یا در توهم پیروزی او را به زمین میزند؟؟؟
باید تست کرد...

[EDITED] 1400/10/21 17:25
21 دی 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : میریان Dapper

2
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
1
طراحی شیشه
افتضاح افتضاح افتضاح....
من اصلا کاری به رایحه اش ندارم ولی اصلا شما دقت به شیشه این عطر بکنید و کمی به فکر فرو برید......
اخه این چیه اقاااا.... کارولینا به طرز عجیبی خراب کردی
هیروز:قهرماااان واو چه عنوان خفنی بعد که نگاه به شیشه میکنی تو فکر ادم این مسئله میاد که کسی که طراحی این شیشه رو کرده به بلوغ خاصی نرسیده یعنی بعد ۵ سال باید این شیشه رو از کلکسیون بندازی دور چون هرکی ببینه طرفو میزاره دم دست
اخه این رایحه معمولی چیه آشپزا بجای ۲ تا.. ۳ تا شدن و ی چیزی درست کردن اصلا قوز بالا قوز اصلا رایحه عطر به عنوانش نمیخوره هیرووووز
منتظر فلنکر های بعدی این عطرهم باشید دیگه میدونید برند های دیزاینر ی چیزی ساختن نسخه پارفوم و اینتنس و.... رو هم بیرون میدن یعنی حالا حالاها این عطر میزبان افتضاح ترین عطرهای پیش رو هست
21 دی 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Rezvani  Kamran ahmadzadeh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟