Philipp Plein - No Limit$

فیلیپ پلین نو لیمیت

مردانه
کد کالا : ATR-44180
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : فیلیپ پلین
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-44180
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 100
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    4
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 40
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«نو لیمیت» عطر منحصربه‌فردی است که مثل یک دعوت‌نامه خاص و اختصاصی، شما را به حلقه عطرهای فیلیپ پلین دعوت می‌کند. عطری خاص که از شما می‌خواهد همراه با انبوه طرفداران عطرهای فیلیپ پلین، به جهانی ساخته‌شده از فرصت‌های بی‌پایان گام بگذارید؛ جهانی ساخته‌شده از قدرت بی‌کران، پول، موفقیت، سرگرمی و لذت. «نو لیمیت» همچون رمز عبور برای دستیابی به چیزهایی است که حتی از خواسته‌ها و آرزوهای شما هم فراتر می‌روند. پس به این کانون اختصاصی بپیوندید، چراکه دسترسی به چنین جهانی برای همگان امکان‌پذیر نیست!‌ ساختار بویایی قدرتمند عطر «نو لیمیت» سرشار از آکوردهای بی‌نظیر و جدیدی است که انگار پس از تماس با بدن هر فردی حالتی متمایز و تکرارنشدنی به خود می‌گیرند؛ آکوردهایی بسیار لوکس و خلق‌شده از عصاره‌ها و ترکیبات کمیاب و نادر. اگر نام عطرساز برای شما اهمیت دارد، «نو لیمیت» با ذهن و دست هنرمندانه آلبرتو موریلاس خلق شده است؛ کسی که او را پادشاه عطرسازی هم خوانده‌اند. «نو لیمیت» شخصیت خارق‌العاده و انرژی جاودانه عطرهای فیلیپ پلین را با خود دارد؛ برندی خاص که با لقب King of Now شناخته می‌شود.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند فیلیپ پلین
عطار آلبرتو موریلاس
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، دارچین ، ادویه گل میخک ، زنجبیل ، فلفل ، بادیان ختایی ، آب
اسانس میانی کهربا، وانیل ، شکلات ، روایح دودی
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر ، چرم ، روایح چوبی، عود
نمره کاربران
No Limit$-فیلیپ پلین نو لیمیت
رایحه
6.6
10 رای
ماندگاری
8.1
10 رای
پخش بو
8
10 رای
طراحی شیشه
7.9
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
چرم شکل واقعا عجیبی داره تو این کار
یکی از خاص ترین و سرراست ترین اشکال چرم رو میشه از شروع رایحه تا انتهاش حس کرد ، چرمش رو میشه اینجوری توصیف کرد که یه کاپشن چرم با بالاترین کیفیت رو مدتی در فضایی محبوس کنی و بعد از مدتی بویی که اون فضارو میگیره میشه نو لیمیت . بسیاردوس داشتنی و خاص ....
نوت اصلی رو چرم میزنه اما رایحه با هل ، وانیل و چوب بصورت محسوسی ریتم میگیره و ترکیب نهایی شامه نوازی میکنه .
با استایل کاملا رسمی میشینه
کاراکتر جدی و خشن میطلبه اما نه از نوع بی اعصاب و یاقیش ، بلکه جنتلمن و خوش پوش.
پرفورمنس براحتی بالای هفت ساعت رو پوشش میده با پخش بوی تقریبا 2.5 الی 3 ساعته.
اگه فضای چرمی امبر لدر و توسکان لدر براتون تکراری شده کار خاصی مد نظرتونه ، چرم با روایت موریلاس رو حتما تست کنید.
08 اسفند 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی

اولین تماس مایع الکلی خوش رایحه نو لیمیت حس خوشایندی داشت که البته آنچنان که در تصورم بود، برام جدید و غریب نبود...رایحه ای به اختلاط از سره ی ادویه ای ها، مرکباتی ها و حس های دارک ولی تَر و تازه ... البته مشخص بود با تلفیقی با کلاس و چیره دستانه مواجه هستیم...بعد از لحظاتی چند ولی، اصل ماجرا خود را نشان می دهد...چرم در حال دباغی در کنار ادویه های گرمِ فرِش
یا شاید بهتر بشه گفت، انباری پر از کالاهایی از جنس چرمین ... آن هم نه جایی معمولی
اگر بخوام توصیف جالبی داشته باشم، باید حسی که از این رایحه به مشامم رسید را با کمی ذوق ادبی و تصویر سازی، به نوشیدن یک شات جین + تونیک در یک جَز کافه بار سرباز گِرد واقع شده جوار انبار لاستیک های فرمولا وان در پشت پیست رالی کنار دریای کارائیب یا شاید اژه مقایسه کنم...
آن جایی که موسیقی اسپانیش یا یونانی کولی وارانه‌ اش، استنتاج و منطق ما را به چالش می کشد و میز کناری که شخصی بر آن نشسته و بلادی مَری می‌نوشد، از جنس چوبی‌ست که ارزش مشخصی دارد و در آن هوای مطبوع و البته مرطوب، هاله ای از خانه های لمبه کوب شده ی شمال خود مان را یادآور است‌...

نو لیمیت (نو لیمیتز) ادکلن جالب توجه و درخور تحسینی است که توسط "سر آلکس فرگوسنِ" دنیای عطر یعنی آلبرتو موری‌ّیاس، برای فصول سرد تر مناسب سازی شده است که برای آن نمی توان شرایط و ضوابط ویژه ای قائل شد...همه کاره است، فقط به شرط استفاده در نیمه ی سرد ترِ سال.
از جمله ادکلن های ماندگار است که می‌توان بالای ۸ ساعت روی ماندگاری آن حساب کرد...از نظر سیاژ، پروجکشن یا پخش بو نیز مایوس نمی کند و در نتیجه به نظر من برای آقایان ۳۰ ساله و بالاتر، انتخاب و خریدی ارزشمند به حساب می آید...باز با همه این تفاسیر، این خلق را بدون تست یا بلایند بای نخرید...شاید با فاز حکم کننده‌ش نجوشیدید.
17 مهر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : احمد شجاعی A_KARIMI

بوی هل توی این عطر بسیار زیبا کار شده
هل مخلوط شده با چرم ، روایح دودی و شکلات تلخ
بسیار ترکیب زیبایی شده
تقریبا عطر شیرینی هست ولی کاملا شیرینیش به اندازه هست
هل چرم شکلات تلخ چارچوب اصلی این عطر هست به نظرم
ماندگاری خوبی داره
پخش نسبتا خوبی داره
عطر پر بازخوردی هست ، تقریبا عام پسند هست ، کاملا یه عطر مردونه حساب میشه اما برخلاف برند فیلیپ پلین که پر اسکلت و‌حالت خشنی داره این عطر یه عطر مهربونی محسوب میشه ، یه آقایی که شاید ظاهر جدی داشته باشه اما با اولین کلمه ای که میگه متوجه میشید چقدر مهربون و آرومه .
نمیدونم چرا این عطر رو با گوچی گیلتی ابسولوت واقعا شبیه هم‌نیستن فقط حالت چرمی تو بینشون مشترک هست همین ، من جفتش رو دارم
گوچی گیلتی یه عطر تلخه تلخه اما نو لیمیت اصلا تلخ نیست ، شیرین و ادویه ای هست .
در هر صورت این نظر شخصی ، من هست نظر دوستان هم قابل احترامه




13 فروردین 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بهداد معین هاشمی

امروز این کارو از عطرافشان سفارش دادم و با پرداخت هزینه ارسال خیلی زود به دستم رسید شاید بیشتر از روی کنجکاوی سفارش دادم دوست داشتم ببینم فیلیپ پلین عطراش چه‌جوریه ابتدا که جعبه رو باز کردم یه کم خورد تو ذوقم چون کیفیت باتل عطر انگار مثل عکس نیست و کیفیت لازم رو‌نداره ولی خب خیلی ام بد نیست سه چهار تا پاف به لباسم و یه پاف هم به دستم زدم در ابتدا بوی بسیار آشنایی میده انگار تا الان صد تا ادکلن داشتی که این بورو میداده و البته به نظر من بیشتر حالت آکواتیک داره اولش بعد از چند دقیقه این بو آشناتر میشه و طبق فرمایش جناب ذبیحی خیلی نزدیک به گوچی گیلتی میشه من چند سال پیش نسخه معمولی گیلتی رو داشتم و نمیدونم اینتنسش چقد به این بو نزدیکه و بعد از حدود نیم ساعت یه بوی خفیف چرمی و بیشتر وانیلی به خودش گرفت که بیشتر از سه ساعت روی پوست دووم نیاورد (البته من قبلا هم‌ گفتم تخصصی در تشریح روایح ندارم فقط چیزی رو که از نتهای عطر متوجه شدم گفتم ) با پخش متوسط ولی روی لباس بعد از ۷،۸ ساعت هم از فاصله نزدیک احساس میشه در کل به نظر من خیلی عطر خاصی نیست عطر بدی ام نیست فقط یه کم شکل و قیافه خاصی داره بین شیشه بقیه عطرا خودنمایی میکنه با پرفورمنس متوسط . اصلا گول ظاهرش رو‌نخورید حتما تست کنید اگر مورد پسند بود بخرید چون به نظرم تکراری بود و چیز جدیدی برای ارائه نداشت ولی با همه اینها خیلی خوشبوتر از پیو د آیلرز از برند استارک بود شاید اینا هیچ ارتباطی به هم نداشته باشن ولی چون تو فاصله کمتر از یکماه این دوتا رو بلایند بای کردم اینو گفتم به نظرم این کار ریسک خیلی کمتری داره و همه پسندتره.
16 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : اردلان کیوان معروفی
من کامنتای دوستان رو تو صفحه مربوط به گیلتی ابسولوت خوندم متوجه شدم ظاهرا بوی ابسولوت هیچ ارتباطی به نسخه معمولیش نداره ولی جالبه آقای ذبیحی گفتن که فیلیپ پلین به ابسولوت شباهت داره در حالی که به نظر من تا نیم ساعت اول به گوچی گیلتی پور هوم شباهت داره .
17 اسفند 1399 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام
من این کار رو بو کرده بودم.کار قابلی هست.خیلی خوشم اومد.دیدم عطر افشان با قیمت خوبی موجود کرده.سفارش دادم.کیفیت رایحه.ماندگاری و پخش بالایی داره.
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف ابراهيم عباسی راکی
درود بر دکتر بوترابی عزیز
عطرهایی که ایشون پسند میکنن حتما قابل و خاص چون سلیقه ش کاملا شبیه منه دوستان خرید کنید با خیال راحت منم این کار دارم راضیم
11 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف مسیح بسته شده

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
در ابتدای اسپری یک بو سنگین داشت که زیاد چنگی به دلم نزد ولی سریع فروکش کرد و بعد از 5 دقیقه عطر کم کم باز شد و زیباتر شد. ادویه جات رو من بیشتر از روایح دیگر توی این عطر حس میکنم و برام خوشاینده چون کلا از بو ادویه ها خوشم میاد داخل عطر و در کنارش روایح دودی و وانیل رو حس کردم و همینطور یک حس تازگی و طراوت هم داخلش در عمق رایحه هست که نمیدونم ترکیب چیه یا چه نت خاصی هست ولی کار رو بالانس کرده و برای من یجورایی شبیه لیتون مارلی هست این قسمت از کار با کمی تفاوت که اونجا اسطوخدوس و وانیل بیشتر بودن. در کل عطر خوبی هست و در نوع خودش بو یونیکی داره یعنی از اون عطرهایی نیست که بو سطح پایین و نزدیک عطرهای فیک دست فروشی داشته باشه عطر باکلاسی هست در نوع خودش.
سن استفاده بنظر من تمام سنین از 20 به بالا مناسبه و موقعیت استفاده هم همه جا خوبه و جواب میده از دانشگاه گرفته تا محل کار و قرارهای دوستانه و جشن ها و استفاده روزانه مناسبه. عملکرد مناسبی هم داره فقط نکته منفی اون قیمتش هست که اگر کمتر بود خرید بهتری می بود.
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آریو Shahrokh

راستش اینکار یه کار چرمی هست که خلاقانه درست شده.متفاوت و خاص.نمیدونم یه چی توش هست که منو یکم اذیت میکنه وحس میکنم شبیه به یه نت فلزی مانند باشد که حالو هوای اکواتیک داره...میتونه یاداور گوچی ابسولوت باشه ولی گوچی خیلی سرتره.
با قیمتی که داره تقریبا ارزش خرید داره.
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی کاوه
درود...جسارتا فرمودید گوچی گیلتی ابسولوت بهتر از این کار است،ولی در اخر فرمودید ارزش قیمتش را دارد....در صورتیکه گوچی از این کار کمی ارزانتر است .نمیدونم شاید اشتباه تایپی بوده و منظور جنابعالی این بود که این عطر با قیمت فعلی ارزش خرید ندارد....
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی
جناب gevik عزیز
قیمت اینکارو با گوچی مقایسه نکردم فقط شباهت نسبی رایحه رو گفتم.نگفتم در قیاس با گوچی ارزش خرید داره بعنوان عطری مجزا و اینکه در کمتر عطری این بو شنیده میشه قیمتش یکم بیشتر میارزه البته اگر کسی دنبال این سبک باشه.
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
این رو هم یادم رفت بگم.گیلتی ابسوتوت واقعا کار شاخصیه که بیشتر ازین قیمت میارزه.برند نیش اگر این رایحه رو میزد صددرصد قیمت خیلی بیشتری براش میذاشت.
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
با سلام دوست عزیز...چه اصراریه که شما این عطر بسیار عالی رو حتما با گوچی گیلیتی مقایسه کنید و بعد بگید ارزش خرید نداره!!!! مگه هر عطری رو ادم میخواد بخره باید با گوچی یا شبیهش مقایسه کنه!! با احترام باهاتون مخالفم و این عطر یک عطر بسیار خوشبو و خاص و با کیفیته
15 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هانی اویسی صادق شاه حاتمی
فردین عزیز
من متأسفانه منظورمو بد رسوندم.دوستان ببخشید ازین بابت.کار بسیار خاصیه و ارزشمند.فضای رایحه شباهتی با گوچی داره که بنظرم واسه کسایی ک بلایندبای میکنن شاید عرضم مفید بوده باشه تا بتونن تصوری ازش داشته باشن.قصد تخریب این عطرو بهیچ وجه نداشتم.هردوکار بسیار حرفه ای هستند و هردو ارزش خرید بالایی دارند
15 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Shahrokh TH_MEN
درود منم همچنین بوی حس کردم ازش تم فلزی که تو هرمسh24وجود داشت که برام خوشایند نیست
01 مهر 1402 پاسخ تشکر

اینو من دیشب تست کردم . همون موقع زیاد چنگی به دلم نزد ولی از ظهر امروز یه رایحه دلپذیری ازش به مشامم میخوره که خیلی خوبه . من همونجوری که چند بار دیگه ام گفتم روایح و نتها رو نمیشناسم و اینجا فقط از دوستان عزیز یاد میگیرم ولی این رایحه ای که میگم یه چیزی مثل ترکیب نی سوخته ( از نوع خوبش ) و یه کمی شیرینی قند سوختس ( ملایم و نه آزاردهنده ) . احتمال اینکه بد توصیف کرده باشم زیاده ولی نمیدونم شاید نوع خاصی از چرم یا چیز دیگه باشه . در هر صورت بعد از گذشت حدود چهارده ، پونزده ساعت این رایحه خوبی که گفتم شروع شد و من هنوز دارم ازش لذت میبرم .
23 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Shahrokh complihanicated

1
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
1
طراحی شیشه
اصلا بدون تست نخرید بوی میوه ی در حال تخمیر خیلی شیرین و چرم و دود میده بسیار شبیه به عطر آکرو مالت
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Sepehr s سالمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟