NASOMATTO - Fantomas

ناسوماتو فانتوماس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43829
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ناسوماتو
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43829
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    28
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    6
  • رسمی
    15
تعداد رای های ثبت شده : 106
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سرشت عطر «فانتوماس» با سرشاری غلیظ و نابش، میان سویه‌های لذت‌بخش و دفع‌کننده نوسان می‌کند. شاید بعضی‌ها در برخورد اول با استشمام رایحه خربزه گمان کنند که باید این مخلوق جدید الساندرو گالتیری را کنار بگذارند، اما فانتوماس از عطرهایی است که باید به ژرفای درونی‌اش توجه کرد و اسیر قضاوت‌های اولیه‌ درباره‌اش نشد.

این عطر در برخورد اول بویی دارد شبیه به شمع‌ آب‌شده روی کاپ‌کیک و آدامس‌هایی با طعم میوه‌های استوایی که انگار با رایحه پشمک آمیخته شده‌اند. رایحه کشمران (رایحه‌ای که من با استفاده از دوز بالای آن در عطرسازی موافق هستم) درواقع سنگ بنای مرکزی در آکورد اصلی این عطر است. ترکیبات شیمیایی و آروماتیک با آن غلظت، بافت مخملین و سرشت مشک‌اندودشان با قدرت تمام خودشان را در این عطر نمایان می‌کنند و نه‌تنها نت‌های میوه‌ای را به کیفیت بهتری می‌رسانند، بلکه حالتی آمیخته با ظرافت و کهنگی به پس‌رایحه (dry down) این عطر می‌بخشند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند ناسوماتو
سال عرضه 2020
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، خربزه ، کارامل ، کشمران ، خاک زمین، میوه های استوایی ، بوی باروت، لاستیک، پلاستیک
نمره کاربران
Fantomas-ناسوماتو فانتوماس
رایحه
6.8
41 رای
ماندگاری
9
41 رای
پخش بو
8.9
41 رای
طراحی شیشه
8.2
41 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ناسوماتو
اخبار برند ناسوماتو
عطرگرام
نظرات کاربران (48 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عجب تیزر خفنی ؛) ... واقعا کارش درسته ناسوماتو کبیر ... بیصبرانه منتظر تستش هستیم ...
05 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف حامد تقی پور

یه عطر فقط مخصوص روز هست و بهترین حالت در فصل پاییز.
21 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد تقی پور

رایحه ترکیب نامتجانسی داره از بوی بخار آب و لاستیک سیگار الکترونیک تا آب طالبی! درای داونش خیلی داغونه، بوی آب طالبی مونده میده!
23 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف سیدمصطفی موسوی
🤣🤣🤣😅😅
25 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف مهدی ارجمندی
«بازخورد عطر»

«درای داونش خیلی داغونه، بوی آب طالبی مونده میده!» امروز به این نظر جناب بهشتی گرامی ذیل عطر «ناسوماتو فانتوماس» برخوردم و کلی خندیدم! :)

صرفنظر از اینکه این دریافت و نظر دوستمان درست باشد یا نباشد، یک مساله ی کهنه اما همیشگی دوباره به خاطرم آمد که مساله بسیاری از عطردوستان هم هست. منظورم «بازخورد عطر» است. من در این باره تحلیل خودم را دارم که احتمالا در آینده با دوستان در میان خواهم گذاشت.
اما در اینجا به این نکته بسنده میکنم که به گمانم کمتر شخصی هست (حتی از میان نیش بازان) اعتنایی به بازخورد و «ری اکشن» دیگران نداشته باشد. البته اگر نخواهیم خودفریبی کنیم و به خودمان دروغ بگوییم و خودمان هم باورمان شود! (بدیهی است من از ابرانسان نیچه حرف نمیزنم، مقصودم معدل و عموم عطردوستان است)
ما حتی اگر عطرهایی که شنیده باشیم بوی «حرم»، «غسالخانه»، «میوه گندیده»، «جوهر نمک»، «کله پاچه»، «سگ مرده» و ... می دهد را بخریم و در تنهایی استفاده کنیم و خودمان لذت ببریم، در حضور دیگران (خصوصا اگر این «دیگری» برای ما مهم باشد) قید مصرف آن را میزنیم یا بسیار احتیاط می کنیم! اگر هم جسارت کنیم و آن عطر را به خودمان بزنیم، شبح نگرانی یا وحشت از قضاوت یا تصور منفی دیگران همراه ما خواهد بود!

طبق یک قاعده کلی، چنانچه ما فردی تماما منزوی و بُریده از جامعه نباشیم، انتظار داریم از مزایا و میوه های روابط اجتماعی مان بهره مند شویم (این میوه خواه دریافت عشق باشد، کسب فرصت شغلی باشد یا هر چیز دیگر). بنابراین مجبوریم نقشی را بازی کنیم یا ایماژی را از خودمان نشان دهیم که پسند و خورند «دیگران» باشد.
نکته آخر:
پس اگر به نظر و قضاوت دیگران اهمیت میدهیم، از دوستانی که در این سایت با بی رحمی با الفاظ ناخوشایند و ناراحت کننده رایحه عطری را توصیف می کنند، خُرده نگیریم. حداقل این دوستان کمک می کنند پول زیادی را صرف عطری نکنیم که بعدها آدم های اطرافتان همان الفاظ را درباره رایحه ی عطرتان به شما بگویند! یادمان باشد که این الفاظِ به اصطلاح ناخوشایند لزوما زاده ی ذهن کج اندیش یا بدسلیقه ی آن فرد خاص نیست بلکه اغلب ریشه در تجربه ی زیسته و ذائقه ی مشترک جامعه ایرانی دارد!
برای مثال در همین سایت دوستی گفته بود رایحه «جووی دیپلماتیک» بوی جوهر نمک می دهد! وقتی من این عطر را به قصد خرید آن تست کردم یکی از اطرافیانم مشابه همین حرف را به من زد. این نشان می دهد تجربه ی استشمام جوهر نمک در گذشته (که تجربه رایجی در خانه های ماست)، به عنوان فیلتری ذهنی و مفهومی وارد عمل می شود و عطر ما را داوری خواهد کرد.


25 شهریور 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : rahil tagi alireza .xx
کدوم عطر و به غسالخانه تشبیه کردن جناب علیرضا؟
16 آذر 1402 پاسخ تشکر

با سلام و عرض ادب و احترام خدمته همه دوستان خوب عطر افشانی:
فانتوماس ناسوماتو از نظر من و به قول عامیه خودمون برای کل کل و کری طراحی شده اونهم تو گتگوری عطر های عجیب و غریب توسط آقای گوالتیری ، لذا هیچ انتظار خاصی نباید از این عطر داشته باشیم..
سخت پوش ، چند وجهی ، سنتتیک و کمی نا مفهوم.
به نظرم این کار فقط و فقط برای عرض اندام کردن هنر طراحی رایحه توسط عطار و خانه عطر مزبور تولید شده....من با تست این کار این دریافت رو از رایحش داشتم که خدمتتون ارائه میکنم دوستان:
در اول کار یه رایحه پارافین گونه و شمع مانندی داره که به همراه خودش یه بوی میوه ای رو هم همراهی میکنه و خیلی سریع و بعد حدودا 7 تا 10 دقیقه میره تو فاز نهایی بو و کاملا خطی میشه رایحه در اصل نت میانی اصلا نداره. بویی که همراه شما خواهد بود یه بیس میوه ای معتدل رو به خنک و یکنواختی از نت شفاف و تر تمیزی از طالبی و گرمک خواهد بود. برای من فقط جالب بود این کار و هرچی فکر کردم با خودم نتونستم موقعیتی برای پوشیدن و توجیهی برای خریدنش پیدا کنم.
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Behzad Fathi rahil tagi

بازخوردهای مختلفی میگیرید از زدنش
چند روز اول که خریدمش همش میگفتم اشتباه کردم
ولی الان جوری شده همش همراهمه
واقعا جدی میگم وابسته شدم
موقع زدن این عطربرای من همون دود غلیظ اطرف سر رو تداعی میکنه که توی تبلیغ عطر هست
یه فضای وهم انگیز و خلافکار گونه
خلاصه حال کردم و میکنم باهاش
مثل خود مانتوماسه خلافکار میشم


25 مرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا عطردوست صادق اف

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
تنها عطری که بهش نمره کامل دادم تا به الان.
این عطر مناسب استفاده در مهمانی مجالس و بیرون رفتن و اصلا استفاده کردن نیست!
این عطر صرفا ارزش هنری داره!
این عطر یه اثر هنری بی نقص و فوق العادست!
این عطر بوی خون بشدت توش مشهوده
و بوی پلاستیک و فلزات به خوبی حس میشه!
واقعا چطور ممکنه همچین عطری رو ساخت با این ظرافت!
خط بوی فوق العاده!!!
واقعا این دیگه چه عطریه؟!
چقدر میتونه یه طراح هنرمند باشه!
این نبوغ عطرساز رو نشون میده!
ماندگاری در حدی که بعد حموم رفتنم بوشو میدی!
و پخش بوی دو متری
طراحی شیشه خوبی داره و مقصود عطر رو کامل نرسونده اما خوب وصف میکنه رایحه‌ی اون رو.
این عطر بی نظیره
ولی فقط اگه به عنوان یه اثر هنری بهش نگاه کنیم!
بلایندبای نکنین و به هیچ وجه نمیتونه عطر امضاتون باشه!
بازخورد خوبی ازش نمیگیرین چون این صرفا اثر هنریه نه استفاده کردن برای معطر بودن.
درصورت استفاده در زمستون و اواخر پاییز
بشدت برای کلکسیونرا مناسبه!
این عطر گل سرسبد هر کلکسیونی خواهد بود
17 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف complihanicated

دوست دارم هر عطر یک کارکتر یا داستانی رو در ذهنم شکل بده. وقتی این اتفاق نمیفته میذارمش کنار و دیگه کاری بهش ندارم. سخت میشه با اونطور عطرها ارتباط برقرار کرد.

عموما برداشت ما از رنگ سفید چیه؟ خنثی بودن یا عاری از هرچیزی بودن، نه خوب نه بد، نه جذب نه دفع. فانتوماس هم همینه! رایحه اش ذهن رو به هیچ سمتی نمیکشه. مثل ده ها یا شاید صدها رهگذری که هر روز از کنارمون رد میشن ولی تاثیری بر ما نمیذارن، نیومدن که تاثیر بذارن، اومدن که برن!

فانتوماس هم ظاهرا علاقه ای به این که دقیقا بگه کیه نداره، حداقل برداشت من این بود. بجاش میگه تو خودت تو حدس بزن من کی هستم، هرچی گفتی قبوله :)
بنابراین از این جهت رنگ سفید باتِل و عطر رو رنگ مناسبی برای این محصول میدونم.

رایحه هم هماهنگی عجیبی با رنگ عطر داره چون بنظرم این عطر بوی گچِ دیوارِ نم خورده میده! در ساعات اولیه بوی طالبی پوسیده(!!) هم در کنارش هست که به مرور تضعیف میشه.

پرفورمنس قدرتمندی داره، یه پاف کافیه تا چند هفته روی لباس بمونه و پخش در ساعات اولیه بالاست.

هرچی فکر کردم به "خب که چی؟" یِ توی ذهنم نتونستم جواب بدم. نمیدونم این عطر رو چرا باید خرید؟ کجا و با چه لباسی و در چه زمانی از روز باید استفاده کرد؟ اصلا چرا عطری که مخاطب عام رو احتمالا منزجر میکنه باید انقدر قوی باشه؟ و کلی سوال دیگه که ظاهرا جوابشون مثل فانتوماس قراره سفید بمونه! :)
13 آبان 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : rahil tagi سینا

سلام و احترام به همه دوستان عزیزم:
دیروز بعد از خواندن مقاله ای در مورد کانسپت این کار مجبور به تست مجددش شدم و الحق که باید به استاد ساخت عجایب آقای گوالتیری آفرین ها گفت.
توی اون مقاله که با برداشت از وب سایت برند ناسوماتو قید شده بود، کانسپت کار رو یک قاتل شیک پوش و با اتیکت بیان کرده بودند که به دنبال انجام قتل های زنجیره ایی هست. با ذکر مرحله بندی و توصیف روایح این مطالب مجدداً به ذهنم خطور کرد در مورد این عطر که براتون ذکر میکنم شاید خالی از لطف نباشه:
شروعی نیمه معتدل و میوه ایی با فوران نت طالبی که ظاهری زیبا و لطیف و گوگولی و شیک داره و در واقع خود قاتل جذاب داستان هست که با این استایل باعث میشه کسی به ظاهرش شک نکنه.
بلافاصله نتی پارافین گون و فلزی ( فلزی که در مراحل اولیه داغ شدن قرار گرفته) یه چیزی مثل بوی پوکه های فشنگ بعد از شلیک گلوله میده.
نت ماقبل پایانی تا اواخر درای داون کار که رایحه ایی نیمه فلزی گرم و مرطوب داره که شخصا بوی خون تازه ریخته شده رو ازش برداشت کردم.
دقت کنید:
1- ظاهر اتو کشیده و شیک قاتل
2- شلیک گلوله و پوکه های داغ فشنگ
3- جاری شدن و فوران خون تازه
ساخته ایی عجیب و بسیار هنرمندانه که قبلا هم گفتم به نظر من صرفا برای نشان دادن هنر دست جناب گوالتیری و عرض اندام برای رقبا طراحی شده.
مطالبی که عرض شد خدمتتان نظر شخصی بنده بعد از اطلاع از کانسپت و تست مجدد این کار بود.امیدوارم براتون جالب بوده باشه دوستان

17 اسفند 1400 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : شایسته Kherskocholo

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
خداسسسسسسس !!!! من عاشق رایحه های خاصم ! هرجا که میرم همه مبهوت بوش میشن . چه فضای باز چه فضای بسته. بوش همه جارو بر میداره .
21 فروردین 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آیسان شادی نو صادق اف

کسی که این عطر رو طراحی کرده یا یه نابغه به تمام معناست یا یه دیوونه به تمام معنا
فکر کنم آقای گوالتیری هر دو خصوصیت رو با هم داره.
نت پایانی این عطر تو ذهن من تصویر یه جیپ جنگی رو تداعی میکنه جیپ حامل توپ ام ۴۰ که تازه از خط مقدم برگشته کلی گلوله شلیک کرده، هنوز لاستیکاش داغن، چندتا زخمی رو هم آورده و سر راهش از وسط یه مزرعه صیفی جات رد شده و میوه های رسیده مزرعه رو له کرده و هنوز تکه های میوه به گلگیرش چسبیده
17 خرداد 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : شایسته Z.gh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟