TOM FORD - Oud Wood

تام فورد عود وود

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-31381
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-31381
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
Best Oud Fragrance
بهترین عطر براساس نت عود سال 2018
رای کاربران
  • عاشقشم
    165
  • نمی پسندم
    20
  • - 25 سال
    7
  • + 25 سال
    86
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    12
  • رسمی
    94
تعداد رای های ثبت شده : 531
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

یکی دیگر از محصولات محافظت شده و بایگانی شده برند سلطنتی و بسیار رویایی تام فورد میباشد که این گروه متشکل از 12 عطر تخصصی و بسیار خارق العاده و بی نظیر در جهان عطر است که در سال 2007 تولید و تشکیل شد.

این عطر با توجه به نام و رایحه آن کاملا نشان از عنصر وجودی عود و رایحه ای بسیار سنگین و ماندگار و کاملا خاص و بی نظیر است که میتوان آنرا جزو تکهای جهان عطر نامید.

این عطر زنانه - مردانه در سال 2007 وارد بازار شد.

پخش و ماندگاری این کالا در تولیدات جدید کاهش پیدا کرده است و بهتر است قبل از خرید نسخه جدید تست شود .

عطرافشان استشمام این رایحه را به همه شما پیشنهاد می کند .
تولیدات جدید made in swirtezland می باشد

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تام فورد
عطار ریچارد هرپین
جوایز بهترین عطر براساس نت عود
طبع معتدل
سال عرضه 2007
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، خس خس ، چوب صندل سفید ، دارچین ، روایح چوبی، عود، فلفل سیچوان
نمره کاربران
Oud Wood-تام فورد عود وود
رایحه
8.6
176 رای
ماندگاری
8
193 رای
پخش بو
7.5
194 رای
طراحی شیشه
8.2
176 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (152 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
حدود شش سالی هست که عطر ثابتم هست یعنی همیشه باید باشه درکنارشم روایح دیگه ای و استفاده میکنم، متاسفانه در این دو سال اخیر خیلی کیفیتش عوض شده با اینکه از حای مطمعن خرید میکردم ولی شک کردم و از گرجستان خرید کردم خیلی ماندگاری کم شده نمیدومم ریفرموله شده یا نه ولی مثل قدیم نیست.. حتی پرانهوم کرون هم دیگه مثل قبل نیست... دوستانی که عطر باز باشن میدونن چی میگم، از وقتی که یاتاگان و پورانهوم ماندگاریشون کم شد، محبت ها و صمیمیت آدمام کم شد.. هر چیزی قدیمیش خوبه حتی عطر، مثل دوست....
11 مرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Jamal nazemi

به طرفداران این عطر فوق العاده پیشنهاد میکنم که حتما عود وود الحمبرا رو تست کنید با یک بیستم قیمت کیفیت و شباهت و موندگاری فوق العاده ای داره👌🏻
08 شهریور 1402 تشکر
8 تشکر شده توسط : علی موسوی شاپور  آتش
شما نسخه تام فورد تست کردی یا فقط الحمبرا؟
چون اینجور کارهای کپی تغییر نت ندارن و با توجه به اینکه عود وود تک نت هست می مونه رایحه اصلی کار.
اگر رایحه الحمبرا تونسته باشه مسخ کنندگی تام فورد رو منتقل کنه ارزش خرید داره
09 شهریور 1402 تشکر
6 تشکر شده توسط : SALMAN حامد ایوبی
سلام خدمت حسین عزیز من هر دو نسخه رو تست داشتم و نظر شخصی خودم اینه که در کمال تعجب کار الحمبرا از تامفورد بهتر هم هست
شاید غیر قابل باور باشه ولی یه سر به فرگرنتیکا بزنید و نظرات اروپایی هارو اونجا بخونید که اکثریت همین نظر رو داشتن که عود وود الحمبرا اگه از عود وود تامفورد بهتر نباشه بدتر نیست
09 شهریور 1402 تشکر
7 تشکر شده توسط : شاپور  آتش Mehran
سلام عزیز
اولا ک شاخ در اووردم
همچین چیزی توو عمرم نشنیدم
چون من ی کار از الحمبرا گرفتم(نرولی پورتوفینو)به لعنت خدا نمیارزید
فقط دوتا سوال
اول اینکه از نظر رایحه اصلا به اورجینال شباهتی داره یا نه؟
دوم اینکه پخش بوش در چ حدیه؟
09 شهریور 1402 تشکر
7 تشکر شده توسط : SALMAN حامد ایوبی
سلام بر دوست گرامی
پخش و ماندگاری الحمبرا بهتر بود یا تام فورد؟
09 شهریور 1402 تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک یاس
سلام خدمت عزیزان
راجب پخش باید بگم که خود عود وود اورجینال هم پخش غول اسایی نداره و کپی الحمبرا تو این زمینه نمره قبولی میگیره و نزدیک به اورجینال عمل میکنه راجب ماندگاری هم بگم خدمتتون که ماندگاری بسیار عالی داره جوری که من شب ساعت ۱۲ به دستم زدم و همچنان تا ظهر بوش رو رو دستم هرچند کم احساس میکردم .به نظرم هم از لحاظ پخش و هم ماندگاری نمره قبولی میگیره و ارزش خرید بسیار بالایی رو داره
از لحاظ شباهت هم در اوپنینگ من ۹۵ درصد شباهت رو به نسخه اصلی حس میکنم و در ادامه حدود ۸۰ درصد شباهت داره . این رو هم بگم که اون تفاوت جزیی که با نسخه اورجینال وجود داره به هیچ وجه بد نیست و حتی شاید از این کار بیشتر از نسخه اورجینال خوشتون بیاد
09 شهریور 1402 تشکر
8 تشکر شده توسط : Mehran Fatemeh
با سلام ،،، به نظرتون کاری داره برای الحمبرا و لطافه و سایر برندهای بی کیفیت عربی تو فرگرنتیکا و سایت‌های مشابه برای این آب و الکل هاشون تبلیغات گسترده راه بندازن؟! اجیر کردن حتی صدها نفر برای تبلیغات الکی کار سختی برای میلیاردرهای عربه؟!
09 شهریور 1402 تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور محمد ح
کاملا باهاتون موافقم راجب این حرف ولی مثل سرمایه گذاری گسترده رو جذب توریست و لیگ فوتبال کشورهای عربی،صنعت ادکلن هم یه سرمایه گذاری بسیار گسترده تو کشورهای عربیه و بارها برای خودم پیش اومده کاری رو از الحمبرا تست کردم و پشیمون شدم از اینکه یه روزی با مبلغ گزاف اورجینال اون کارو خریده بودم.واقعا به دور از انصافه اگه بخوایم همشو ربط بدیم به خریدن ادم برای گذاشتن کامنت تو فرگرنتیکا یا سایتهای دیگه
09 شهریور 1402 تشکر
6 تشکر شده توسط : Mehran Fatemeh
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مهربد از اهدای تجربیات ارزشمند شما برای این محفل معطر، کمال سپاس دارم. دانش شما در خصوص عطرها بخصوص عطرهای برندهای نوپا اعم از الحمبرا و لطافه بسیار باکیفیت و از روی تجربه ی واقعی عطرهای این برندها است. درود بر شما و دانش عطری شما....

[EDITED] 1402/06/10 13:38
09 شهریور 1402 تشکر
11 تشکر شده توسط : Farnoosh Amir
باید امتحانش کنم کار های الحمبرا رو
الحمبرا هم فیک داره؟
از چه سایتی کار های الحمبرا رو بخریم؟
09 شهریور 1402 تشکر
3 تشکر شده توسط : سینا نصرتی بابک
درود و احترام فراوان خدمت TIMELESS عزیز
نظرات گرانبها و ارزشمندتونو راجب ادکلنهای مختلف در این ماه ها خوندم و بسی لذت بردم از دانش و تجربه فوق العادتون
ممنونم از محبتتون نسبت به این بنده حقیر
10 شهریور 1402 تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran Fatemeh
خدمت مرسدس عزیز
با توجه به نوپا بودن و قیمت پایین الحمبرا بعید میدونم در حال حاضر فیک این برند وجود داشته باشه ولی به هر حال احتیاط کنید و از جاهای معتبر خرید کنید.با توجه به بازار اشفته ادکلن داخل ایران هیچ بعید نیست فیک این ادکلنهای ارزان قیمت هم تو بازار وجود داشته باشه.
با توجه به قوانین سایت بعید میدونم این اجازه رو داشته باشم که منبع خریدم رو معرفی کنم و از این جهت پوزش میطلبم
10 شهریور 1402 تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran Fatemeh
برای جلب توریست بهترین زیرساخت‌های دنیا مثل فرودگاه و هتل و برج خلیفه و دوبی مال و مراکز خرید و ،،، رو ساختن و برای فوتبال هم استادیوم های بسیار مدرن و بازیکنان و مربیان طراز اول دنیا رو وارد کردن ولی برای ادکلن های کپی و بی کیفیتشون از اساتید عطرساز برتر مثل روجا داو و موریلاس و کرسپ و ژان کلود النا و زاروکیان و ،،، هیچ وقت استفاده نکردن و نمیکنن چون هزینه بره و میخوان یه محصول بی کیفیت و ارزون تحویل کشورهایی با اقتصاد داغون بدن و الا مردم ثروتمند خودشون کمتر از آمواژ مصرف نمی کنن،،،، از طرفی از مواد اولیه بسیار بی کیفیت استفاده میکنن تا بتونن محصولاتشون به قیمت ۱۰ الی ۳۰ دلار بفروشن!! چون اگه خوب کار بکنن باید محصولاتی مثل برند عربی عمانی آمواژ با قیمت ۴۰۰ دلار به بالا ارائه بدن! ضمنا در همین سایت معتبر عطرافشان هم دوستانی هستن که ۲۴ ساعته و خستگی ناپذیر در حال تبلیغ برای الحمبرا و اجمل و لطافه هستن پس در فرگرنتیکا و سایت‌های مشابه هم میشه از لشکر سایبری تبلیغاتی به راحتی استفاده کرد،،، فقط جای تعجب داره که عطرافشان که فروشنده الحمبرا و لطافه و ،،، نیست چطور پاتوقی برای تبلیغات گسترده این برندها شده؟! جناب مدیر لطفا منتشر کنید و از سانسور نظر من خودداری بفرمایید تا پاسخ جنابعالی و سایر کاربران رو ببینیم
10 شهریور 1402 تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور سورنا مقدم
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
فضای عطرافشان ، فضای ازاد برای تبادل نظر می باشد ، در صورتی که حس شود تبلیغ برند خاصی می شود درجا اکانت مسدود می شود و نظرات کاربر پاک می شود
درود به الن دلن عزیز
کامنت‌های زیادی ازت دیدم که رضایت و دوست نداشتن کارهای کلون رو نشون میداد.
خودم سال‌ها به عطر علاقه‌مند بودم و تازه دو ساله با بهتر شدن شغلم تونستم به سمت این آرزوی دیرینه‌م حرکت کنم و پا به دنیای بو و احساس بذارم. بنابراین هنوز در حال تاتی تاتی کردن توی این دنیای تازه هستم :))
کنار کارهای اورجینال، مشابه‌ش از الحمرا هم تهیه کردم
به طور نمونه ysl edp و yeah الحمبرا. خب برای منی که تازه‌کار هستم هم تفاوت بین این دو حس میشه مث فرش دستبافت و ماشینی :))
اما رایحه دوست داشتی، خوش بازخورد و تا یک ساعت پخش و چهار ساعت هم ماندگاری داره به نظرم.
اما الحمرا ایمورتال چیز دیگه‌ای بود. فَرش ماشینی‌ای که شاید فقط یک خبره میتونه از دستبافت تشخیصش بده! (از اونجایی که نسخه اورجینال رو تست نداشتم از نظر تشابه و تغییر نت رایحه نظری ندارم و پخش و ماندگاری مد نظرمه)
رایحه اون‌قد برام دلچسبه که هر شب یک پاف توی خونه میزنم و کمتر از 10 ثانیه فضای 35 متری رو غرق در خودش میکنه.
ماندگاری 6 تا 8 ساعته! پخش هم به گونه‌ای هست که وقتی وارد مغازه یا مکانی میشم علاوه‌بر خودم، ایمورتال هم حضور خودش رو عیان میکنه.شاید مقایشه درستی نباشه اما حقیقتن از نظر من نمره پخش و ماندگاری بالاتری از ysl edp میگیره.
به تازگی the tux هم تهیه کردم که مشابه tuxedo هست. یه پاف رو دستم تا سه ساعت بعد هم حس بویایی‌م رو تحریک میکرد ولی منتظرم تا هوا خنک بشه تا بهتر ماندگاری و پخش‌ش رو ببینم.
البته هیچ نظری درباره عود وود الحمبرا ندارم فقط بسیار مشتاقم ببینم تست‌ش میکنی تا بازخوردت از رایحه، پخش و ماندگاری‌ش رو بدونیم یا نه
البته امیدوارم تست کنی و بازخورد مثبتی هم بهت بده :))
پیروز و خوش‌بو و دل‌شاد باشی ...
10 شهریور 1402 تشکر
17 تشکر شده توسط : احمدرَجا شجاع کناری Golnoosh
نظرات محدود شده است
10
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
6
طراحی شیشه
من اولین بار از روی کنجکاوی اکثر عطرهای برند تام فورد رو تست کردم و به نظرم عود وود یه سر و گردن از بقیه بالاتر بود (البته سلیقه‌ایه) از اون موقع عاشقش شدم.
اینقدر این عطر زیبا و خوش بازخورده که رفتم دنبال اکثر عطرهای مشابهش:

الحمبرا: به شدت تلخ، سنگین، مشابه و با ماندگاری افتضاح (کاری ندارم که چون می‌خواستن شبیه نسخه اصلیش طراحی کنن ماندگاری نداره!)
رُوِنا کامفورت عود: خوشبو، کمی شبیه و با ماندگاری افتضاح
دانهیل آیکون ابسلوت، کمی شبیه، ماندگاری بد نیست
ورساچه عود نواَغ: سنگین، تند، تلخ، ماندگاری دو ساعت
عطر گرمی برند لوزی: گرم، تلخ، ماندگاری خوب، پخش بو مناسب
پیش به سوی رز سیمونس ویکتور ...
18 دی 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط :  Yazdani فرهاد

دوستان :دستریز عود وود را تهیه کردم و خوشحالم که از خطر یک ضرر مالی چند میلیونی نجات پیدا کردم....متاسفانه تولیدات جدید این عطر فوق العاده ضعیف و ابکی شده....باور کنید چیز زیادی از ان رایحه باشکوه و جاودان باقی نمانده....سیاژ به سختی به یک ساعت میرسه و بعد از ان رایحه کاملا از روی پوست استشمام میشود....حتی در مقایسه با تولیدات لیبل طلایی قدیمی،نتها هم تغییر کردند،اسپایسی تر شده،تیزی فلفل بر روایح چوبی کاملا غالبه،روایح چوبی که عود وود با ان مشهور بود بمراتب ضعیفتر از قبل هستند...خلاصه شرکت استی لاودر این عطر را تباه کرده بنظر بنده....قبل از خرید حتما از کیفیت و پرفورمنس کار مطلع شوید...شاد باشید.
17 دی 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احمدp رضا
به همه دوستانی که عود وود رو دوست دارند و بخاطر ضعیف شدن پخش و گران بودن نمیخوان یا نمیتونن تهیه کنند پیشنهاد میدم حتما عطر B612 و اونوتامام از نیشانه رو حتما تست کنند. مخصوصا B612 مشابهت خوبی با عود وود داره . من خودم اینو بیشتر پسندیدم. فقط قبل از خرید حتما حتما تست کنید که شرمنده نشم
17 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
سلام. نیشانه b612 بعیده شباهتی داشته باشه. چون من هیچ ردی از عود درش حس نمیکنم.بیشتر لاوندر و مشک داره
17 دی 1399 پاسخ تشکر
من خریدم انقدر معمولی شده که فکر کردم فیک خریدم ولی متاسفانه اصل بود
20 دی 1399 پاسخ تشکر
دانهیل ابسولوت(طلایی) رو ازش سمپل تهیه کردم که میگن شبیه اوود ووده. میشه گفت اره نزدیکه ولی مسلما تام فورد با اون عمق و معناش نمیشه. اگه ریفولموله اینقد کارو خراب کرده میشه رفت سراغ کارای مشابه. با این قیمت کارای نیش با کیفیت تری نزدیک اون فضا پیدا میشه.
21 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
درود
آقا مهدی ، دنیای عطر دنیایِ گوناگونی هست. من همین الان که این کامنتُ میزارم آیکون آبسولوتُ پوشیدم و جالبه بدونید از طرفدارانِ پروپاقرصِ عودوود نیستم . اما آیکون آبسولوت رو بی نهایت دوست دارم. به نظرم شباهتِ کمی بهم دارند. بهتون پیشنهاد میکنم
دانهیل آیکون نقره ای رو ازش دستریز بگیرید ، اون خیلی شبیه به عودوود هست.
21 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : غلامی مهدی
درود
منم چندبار تا پای خرید عود وود رفتم ولی باز بخاطر قیمت منصرف شدم
اتفاقا دانهیل ایکون هم تست کردم باز به نسبت قیمت ارزشش داره ولی اینم پرفوزمنسش ضعیف
بنظرم واسه دوستدارانش با شباهت نسبتا خوب و رایحه خطی ریو عود وود با قیمت یک بیستم میشه جایگزین کرد
اتفاقا مومدگاری خوب و پخش قابل قبولی داره با مصرف یکم دست و دلبازتر ...
21 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی architect

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطر سلیقه ایه دوستان
و اما عودوود
تنها عطریه که نمیتونی نپسندی...
نمیتونی ازش ایراد بگیری...
یه پرفکت به تمام معنا
مست میکنه آدمو
روزی یه پاف میزنم به مچم و لذت میبرم
انقد روش حسودم که دلم نمیخواد کس دیگه ای ازش خوشش بیاد
یه عود ملایم و چوب تلخ و هیچی نمیتونم بگم...تنها عطریه که میشه بلایند بای کرد...
16 بهمن 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جلوه ایوب مختاری

عود وود برایم زرد است.
یک زرد ِ براق ِ ملایم
هیچ عودی این رایحه عجیب، تلخ و مهربان را ندارد.
به مشام من هیچ نتی غالب نیست
و «ورساچه عود نویر» و «دانهیل آیکون ابسولوت» بهترین و اقتصادی ترین جایگزین‌های این شاهکار هستند.
⚠️ عطر ریفورموله شده... مراقب باشید ⚠️
02 اسفند 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک

من یک دوره چند ساله تو خط ادکلنهای تام فورد بودم و تمام توانم رو گذاشتم که بهترینهای تام فورد رو خریداری کنم اما حیف و هزاران هزار حیف که با خرید رز پریکی که مثلا تبلیغ عطر گلهای باغچه تام فورد بود و فاکینگ فبیولس لعنتی(البته نه اون لعنتی به معنای جذاب!) و بیتر پیچ که بوی هلو میده از این شاهکار تام فورد غافل شدم و پشیمونم مثل...
ای کاش در اون دوران به جای این سه بدبو صرفا اسم در کرده با شاهکارهای مردونه ای مثل عودوود و توسکان لدر آشنا میشدم به حدی پشیمونم از نخریدنشون که مدتهاست عطر جدید دیگه نمیخرم
یه خواهش و تمنای دوستانه ازتون دارم: تحت هیچ شرایطی خرید عطرتون رو بر مبنای اسم قرار ندین،علل خصوص کارهای تام فورد که ۹۸ درصد فقط اسمه!
مثل همین عطری که جدیدا داده بیرون... وانیلا سک.س! که چی؟ مثلا خیلی جذابه؟ به خدااگه ماایرانی ها توان ساخت عطر و برند خودمون بودیم فقط مادربزرگامون صد هیچ همه این اجانب رو میبردن!
خلاصه بدون انتخاب اسم و فکر کردن به چیزای دیگه،حق انتخاب رو به حس بویاییتون بدین تا بهترین شاهکارهای عطرسازی نصیبتون بشه!
به قول ستار؛ کاشکی دیوانه بودم تا دلم غمگین نمیشد!
نمیدونم ریفورموله شده یا نه ولی اگه ریفورموله شده عرض سلامی به مادر صنعت عطرسازی دارم!
ممنون که خوندین! عرایض تمومه!
شاد و خوشبو بمونید دوستای نازنینم❤️
15 بهمن 1404 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Bizi
سلام و عرض ادب جناب طاهری عزیز
اگر قرار باشه یک عطر رو فقط تا آخر عمر قرار باشه همراهم بزارم اول توسکان لدر و بعد عود وود هست. اما در مورد فابیولس هم بد نیست تجربه خودم رو بگم، شخصا بوش برام فقط وقتی ملایم میشه خوشایند هست. اما جالب این هست که همیشه انتقادی که به من وارد هست میگن خصوصا توسکان خیلی خشن و مردانه است و تا جایی که یادمه اگر بازخورد مثبتی دریافت کردم فقط از طرف آقایون بوده، در مورد عوود وود هم بازخوردها برابر بوده اما یکی از نکاتی که مطرح میشه این هست که بوش قدیمیه!! اما برعکس چندباری که فابیولس رو تست داشتم بازخوردهای مثبت از سمت بانوان بوده :-)
اینکه بد بو بهش بگیم کمی بی انصافی هست (حتی با اینکه بوش برای من خوشایند نیست)، به هر حال سلایق متفاوت رایحه های متفاوت رو می پسندن.
امیدوارم الان که به این عطر زیبا رسیدید همیشه در شادی و سلامت تنپوش کنید.
18 بهمن 1404 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 ونوس
بله، با نظر شما کاملاً موافقم؛ اما اجازه بدید این نکته رو هم اضافه کنم که من خودم زمانی از عاشقان پروپاقرص فَبیولِس بودم و حتی سر کلاس هم همیشه همراهم بود و با افتخار استفاده‌اش می‌کردم.
اما از وقتی با عطرهایی خوش‌بو، لطیف و خوش‌ساخت مثل دانهیل بلو، اونتوس کلن و تا حدی بعضی برندهای دیگه آشنا شدم، تازه به این نتیجه رسیدم که گزینه‌های به‌مراتب بهتری نسبت به فبیولس وجود داشته که من اصلاً ازشون خبر نداشتم!
حس می‌کنم این آشنایی، برای من یک تغییر جدی در ذائقه‌ی بویایی به همراه داشته.
با این حال، هرچی بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم با توجه به احساسی که دارم، نوع پوششم، سبک زندگی‌ام و روحیات لطیف و نسبتاً آرامی که دارم، اصلاً این عطر به من نمیاد که بخوام به‌عنوان تن‌پوش ازش استفاده کنم.
به نظرم فبیولس بیشتر مناسب آدم‌های مرموز، مشکی‌پوش، تا حدی سیگاری و از اون تیپ‌هاییه که یه جورایی فاز گَنگ بودن برمی‌دارن، رپ گوش میدن و ماشینشون هم معمولاً ۲۰۶ یا ۲۰۷هستش😁
از طرف دیگه، صادقانه فکر می‌کنم این عطر انگار برای «پسرای بد» ساخته شده؛ و من نه‌تنها همچین شخصیتی نیستم، بلکه حتی دوست ندارم اداشو هم دربیارم.
برای همین هم، خیلی محترمانه بوسیدمش و گذاشتمش کنار…
هرچند ولم نمی‌کنه و هی زیر گوشم میگه:
«یه بوس بده!» 😂😁
در پایان، از این‌که پاسخ‌گویی به بنده رو قابل دونستید صمیمانه تشکر می‌کنم.
و البته لازم می‌دونم عرض کنم که فبیولس بنده اصلاً قابل شما رو نداره؛ اگر امر بفرمایید، با کمال میل تقدیمتون می‌کنم 🌹
21 بهمن 1404 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : میثم Telecaster

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
یه کار متین و با وقار با رایحه ای خاص اما پخش بوی صفر! متاسفانه من یک ته بوی بیمارستانی ازش حس کردم که خوشم نیومد...
03 شهریور 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مرتضی ع فرهاد

شروع این عطر به قدری سبکه که توی اولین اسپری ترسیدم شاید فیک باشه ولی یه مقدار که جلو رفت انگار تازه شروع شد همه چیز و زیباست به معنی واقعی کلمه زیبا ولی شاید به مبلغ پرداختی نیرزه البته که کیفیتی که عطر های تام فورد ارائه میکنن تنها منتهی به بوی خوش نیست بلکه وجود نوعی کیفیت عجیب هستش که به قول معروف ثروت و کلاس رو داد میزنه و پوشیدن این عطر شاید بشه گفت نیاز به نوعی پیش زمینه و اعتماد به نفس داره چون نوت های توش در ترکیب چندان بلند به نظر نمیان(حداقل به بینی خودم) اونجوری که نشر بوی زیادی داشته باشه انگار اینجوری طراحی شده که به حالتی اختصاصی باشه که انگار فقط کسی که انتخاب میکنید نزدیکش باشی بتونه از موهبت زیبای این عطر خبردار بشه من بلایند بای کردم و توی بعضی از ویدیو های بررسی معرفی و تبلیغات میگفتن که ترکیبش با بوی سیگار عالی میشه و... ولی الان که بو کردم و دارم بهش فکر میکنم مطمئن نیستم که حتی با سیگاری مثل مارلبرو فلیور کد که هم سیگار با کیفیت هم نسبتا کم بو تری هستش بتونه میکس بشه و به نظرم بوی سیگار غالب خواهد بود بهترین پیشنهاد اینه که بعد از خرید همیشه یه شیشه ۱۰ میل یا ۳۰ میل همراهتون باشه که البته برای اینکه همچین عطری توی جیب باشه در معرض گرمای بدن و یا محیط قرار بگیره کمی ناخوشایند هستش و پیشنهاد بعدی استفاده زیاد در انواع نقاط بدن پس از مالیدن کمی وازلین روی نه تنها جلوی گردن پشت گردن پشت گوش ها روی سینه روی ساعد هستش و درباره شروع اگر اتفاقی که برای من اوفتاد بیوفته طبیعی هستش یه سری از نظرات در سایت فرگرنتیکا هم به همین موضوع اذعان داشتن که در شروع شبیه به بوی بعد از درای دوان (اسکین سنت) هستش و بعد از مدتی همه چیز شروع میشه
05 مهر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علی محمدی نژاد باران عشق
سلام کاملا درسته دوست عزیز.باید ۳ الی ۴ دقیقه فرصت بدید بعد ازون هستش که نتها مثل زنبورایی که از کندوی عسل یکی پس از دیگری خارج میشن خودنمایی میکنن و خود شخص و دوست یا پارتنری که کنارت نشسته از بوی مست کنندش لذت میبرین.یه عطر خصوصی برای خودت و رفیق نزدیک تو
02 آبان 1404 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

9
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
وقتی از یک رایحه و عطر نیش صحبت میشه اولین چیزی که تو ذهنم میاد جناب تامفورد عود وود بزرگوار هست، چقدر باوقار و خاصه ایشون، هرچی از کمالات ایشون بگم بازم کمه.

این عطر تو همه چی از نظر من اعتدال رعایت کرده و تو هیچ نتی زیاده روی مشاهده نمیشه و به همین دلیل تبدیل شده به یک کار یونی که البته بنظرم برای استفاده آقایون صددرصد مناسب تره.

حیف از ایشون که گویا به کهولت سن رسیده و رمقی نداره، تو پخش و ماندگاری رضایت بخش نبود که البته شاید این مشکل فقط برای منه. نمیدونم...!

تو خانواده دلبر تامفورد، عود وود حکم سوگولی رو داره و قطعا باید قدرشو دونست :)

[EDITED] 1400/12/08 10:58
07 اسفند 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : marjanmohamadi ابوالحسن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟