ROJA DOVE - Diaghilev

روژا داو دیاگیلو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43538
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-43538
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 15
توضیحات

ROJA DOVE Diaghilev - روژا داو دیاگیلو عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد .

روژا داو دیاگیلو در دسته عطر های چایپر میوه ای قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته راجه داوو خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، ترخون ، لیمو ترش سبز، زیره سبز، رز ، بنفشه ، یاس، هل ، گل یلانگ ، گل آفتاب پرست، گل مریم ، انگور فرنگی سیاه، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، مشک زباد ، لابدانیوم، جوز ، ادویه گل میخک ، گل ختی ، چوب گایاک، بوته وحشی جاوی ، بلسان پرویی می باشد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، ترخون ، لیمو ترش سبز، زیره سبز
اسانس میانی رز ، بنفشه ، یاس، هل ، گل یلانگ ، گل آفتاب پرست، گل مریم ، انگور فرنگی سیاه
اسانس پایه لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، مشک زباد ، لابدانیوم، جوز ، ادویه گل میخک ، گل ختی ، چوب گایاک، بوته وحشی جاوی ، بلسان پرویی
نمره کاربران
Diaghilev-روژا داو دیاگیلو
رایحه
9.5
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
9.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر رو چند روز قبل در محل فروش عطرهای روجا داوو تست کردم روی دستم و باید بگم که عطری بسیار کامپلکس و پیچیده و در عین حال رایحه ای بسیار تند و حیوانی داره و ماندگاری بسیار بالا.
اگر جزو اون دسته از افرادی هستین که کلا با عطرهای خنک و لایت حال میکنید این کار اصلا به شما پیشنهاد نمیشه، و همچنین اگر جزو اون دسته از افرادی هستین که از بوی حیوانات در عطر خوشتون نمیاد نیز به شما پیشنهاد نمیشه چون در این عطر به مقدار قابل توجهی از نت civet یا همون گربه ی زباد که نوعی گربه هست که اجزای بدن و مشتقاتش در این عطر بکار رفته.
دوستی با نام حامد در کامنت های بالا سوال داشتن که برای کادو به خانمی این عطر رو در نظر داشتن، باید بگم که نظر شخص بنده این هست که به هیچ عنوان این عطر ذائقه و پسند خانم ها نخواهد بود و همچنین رایحه این عطر پسند افزاد زیر چهل سال نیز نخواهد بود.
09 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو derrick

سلام یک دکانت ده میل از این عطر امروزه گرانقیمت رو رو حدود سه سال قبل تهیه کردم .به جرات بگم که حدود 8 میل ان باقی مانده است. ترکیبی از بیش از 20 نوع رایحه است. نمود بیرونی آن رایحه ای بسیار بسیار غلیظ با برجستگی زیاد و خفه کننده هلو است.هر چند نمی توان منکر کیفیت بالا و شفافیت بسیار رایحه ها شد.اما اصلا راحت پوش نیست. به نظر من دوستان حتما این رو تست کنند .به نظر خودم فقط و فقط به درد کلکسیون می خورد.
04 تیر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو هلیوس

سلام جناب م.س عزیز من اولین کار از این برند با گریت بریتین شروع کردم و جدیدا ریسک و دنجر و همین دیاگیلو تهیه کردم این کارهای عالی مدیون بررسی شما و جناب مدارایی هستم از شما خواهش دارم تحلیلی برای دیاگیلو بنویسید دوست دارم نظرشما را راجب این کار بدونم با تشکر
02 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام عرض ادب
علی آقا شما این برندو زیاد تجربه داشتین. مدل وتیور روژا از لحاظ کیفیت از تام فورد قویتره؟ طی مطالعه ای که داشتم برند قوی ای هست مخصوصا شیشه هاش میخواستم بدونم همین دیاگیلو مناسب کادو دادن هست از لحاظ رایحه برای یه خانم؟ من کار وتیوری زیاد دوست دارم البته قصد خرید ندارم فعلا تا تام فوردم تموم بشه. میشه مثل گری وتیور روش حساب کرد؟
02 تیر 1399 پاسخ تشکر
سلام حامد عزیز منم خودم کارهای وتیوری خیلی دوست دارم فرمایشی که شما فرمودید راستش سلیقه ایی بله بیشتر کارهای روژا داو میشه گفت پرفکت اند و این که بگم تام فورد خوبه یا روژا من میگم جفتشون ولی کارکتری که شما با عطرهای روژا تحویل میگیرین شاید مانند این خانه به شما تحویل ندن وتیور روژا یک کار شیک از نظر من ماندگاری و پخش خوب چون هم edp داره هم غلظت پرفیوم و نمیدونم شما دیاگیلو تست داشته اید یا نه خودمم به تازگی تهیه کردم این کارو ولی بقول جناب ایکاروس عزیز جزو سه کار برتر این برند است چون یونی هست میتونه هم اقا و هم خانم ازش استفاده کنه و لذت ببره فقط بدونید بیشتر کارهای اینچنینی کاملا کامپلکسه شما فکر نکن دیاگیلو تهیه کنی باید ۳۲ نوت شناسایی کنید اینم میشه گفت جزورایحه کاملا لوکس حساب میشه اگه سوالی بود در خدمتم
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  محمدرضاسپهی
علی عزیز،
دیاگیلو عطریه که خود روژا داو همیشه بعنوان یکی از بهترین کارهاش ازش نام میبره. یه ویدیویی از روژا داو تو یوتیوب دیدم که در مورد این عطر صحبت میکرد، همونجا اشاره میکنه که بابت لقب مونالیزای عطرها که به دیاگیلو داده شده خیلی احساس غرور میکنه. ساختار عطر بر پایه شیپغ کلاسیک هست که قبلا تو خیلی عطرهای کلاسیک مثل میتسوکو کار شده ولی طبق معمول اجرای بینقص روژا داو و توجه زیاد به جزییات و البته استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت (چیزی حدود ۸۵ درصد مواد تشکیل دهنده طبیعی هستن) اثری ممتاز و زیبا خلق کرده که در عین خشکی و صلابت بسیار شامه نوازه. منم مثل شما طرفدار کارهای روژا هستم و دیاگیلو بدون شک جزو پنج عطر برتر این خونه هست.

حامد گرامی
عطرهای روژا داو همونطور که علی عزیز گفتن از نظر کیفیت و اجرا تقریبا پرفکتن. یعنی کمتر برندی رو پیدا میکنین که این حد از کیفیت رو بتونه ارایه بده. ولی ساختار عطرهای روژا داو عموما کلاسیکن و مدل رایحه طوریه که احتمالا کسانی که تجربه عطرهای نیش رو ندارن ارزش اونها رو درک نمیکنن. مثلا همون عطر وتیور چند پله بالاتر از یه کار دیزاینری مثل گری وتیور قرار میگیره ولی یه تجربه ای از عطربازی لازمه تا آدم متوجه این تفاوت بشه. در مورد دیاگیلو هم فکر میکنم ریسکش برای هدیه به یه خانم زیاد باشه. من از این خونه a good night kiss و a midsummer dream رو پیشنهاد میکنم که کیفیت زنانه بیشتری دارن.
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Rezvani  Someone Out There Saba
سلام از م.س عزیز ممنونم به خاطر بررسی و تشکر بابت حرف من را هم برای اقا حامد تکمیل کردی و کاملا با صحبتهای شما موافقم با سپاس
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام مجدد دوستان گرامی
ممنون از هر دوی شما عزیزان. تحلیل و توضیح کاملی بود. بدم نمیاد این برند هم تجربه کنم البته طبق معمول این برندم توی شهر من موجود نیست فکر میکنم و باید تهران تستش کنم. اما با توجه به کیفیتی که شما فرمودید و شیشه های خوشگلش خودمم استفاده نکنم بدم نمیاد هدیه بدم.
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا عبدالغفاری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟