XERJOFF - Alexandria II

زجوف (زجف) الکساندریا 2

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43494
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-43494
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 520
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
26,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    101
  • نمی پسندم
    14
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    53
  • + 45 سال
    9
  • روزانه
    6
  • رسمی
    56
تعداد رای های ثبت شده : 319
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «الکساندریا 2» شهری نامرئی است که همچون قلمروی از جنس چوب برای خدایان خلق شده؛ آمفی‌تئاتری باشکوه که شور و احساسات سرمست‌شده ما را به صحنه می‌آورد؛ آیینی راز‌آلود که گوهر درونی شما را فرامی‌خواند؛ گذرگاهی برای مناسکی سرورآمیز که سرشاری ناب و درونی این عطر را همچون آیینی جاودانه جشن می‌گیرد. «الکساندریا 2» همچون بخورهای پُردودی است که در تاریکی شعله‌ورند؛ همچون چشم‌های پُر از شور و شوق؛ و همچون نامه‌ای عاشقانه و بلند که انگار وسعتی به اندازه یک کتابخانه دارد. «الکساندریا 2» صمیمیت و جذابیت یک گل رز شکوفاشده را درون خود دارد؛ یا همچون نیمه گمشده یک سیب است، یا نیروی دلنشین سدر، یا وسوسه مرگبار یک گل برف. «الکساندریا 2» رودی از موج‌های شورانگیز است که در میانه یک شهر می‌خروشد؛ آنجا که نت عود کامبوجی همچون ملکه‌ای جادویی به درون روح شما گام می‌گذارد و صدای ناقوس‌های پُرهیاهو می‌گویند که او به تالار سلطنتی‌اش بازگشته است، آن هم با دنباله و ردی گران‌بهاتر از طلا.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب ، اسطوخودوس ، دارچین ، اقاقیای پالیساندر
اسانس میانی رز ، سدر ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Alexandria II-زجوف (زجف) الکساندریا 2
رایحه
9
121 رای
ماندگاری
9.1
121 رای
پخش بو
9
121 رای
طراحی شیشه
9.3
121 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (92 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یه ته بوی مخفی بلک افغانو داره و اگر شباهت هایی با وود بلند و اپیک من داره یعنی کسی که یکی ازینارو دوس داشته باشه قطعا دوتا دیکشو دوس داره . بوش هم دوامش زیاده
26 فروردین 1400 پاسخ تشکر

بله عطر la bonte rubis white
به غیر از اول کار تو یه فاز بودند وای کیفیت الکساندرا یه سر و گردن بالاتر
11 فروردین 1400 پاسخ تشکر

این کار رو امروز تست کردم و شایسته همه تعرف هایی که ازش میشه هست ، رمز آلود و فوق العاده با کلاس ... اگه بتونم در اولين فرصت میخرمش ... تو عطر افشان هم ۲ میلیون ارزونتر هست از مراکز خرید .
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Shayan Therezvani

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
وقار شخصیت اصالت یونیک جنتلمن رمز آلود و واژه کم میارم برای توصیف .انگار یه موجود فضایی از کهکشان های دور اومده
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : جواد وزیری Rezvani

دوستان عزیز و جناب امیر محمد اگه میشه یکم از فضایه رایحه بیشتر توضیح میدین و اینکه آیا عطری تو فضایه این عطر هستش که احتمال داشته باشه تستش کرده باشم یا عطری هست که شبیهش باشه؟
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
سلام دوست عزیز
صحبت راجب این کار کمی سخته. بسیار قشنگ بالانس شدند به نحوی که تشخیص نت ها کار اسونی نیست . بستر کار چوبیه ولی با 5 6 بار تست کردن متوجه رز و سیب و دارچین و امبر در ماورای اون تاریکی و تلخی ای که داره دیده میشه که گاهی یک ذره از تلخیش به واسطه صمیمیت و شیرینی کمی که از وانیل گرفته خودشو نشون میده . منتظر عطری با رایحه خیلی سنگین و کتک خور نباید باشی. یک رایحه ای جدی ولی صمیمی . بسیار باوقار هست این عطر . اگر در تیپ و شخصیت خودش پوشیده نشه بسیار تابلو هست . شاید با اولین تست یاد گوالتیری افتادم در طراحی بلک افغان . من خیلی موافق عطرهای قیمت نجومی نیستم ولی واقعا این کار برای کسی که دغدغه مالی نداشته باشه بهترین گزینه ممکن هست . نمیشه چون توان خریدشو ندارم بگم بده نه واقعا خوبه . فقط ریفورموله شده و یکم رایحه سست تر شده و پرفورمنسشم کمتر شده ولی هنوزهم قدر هست و زیبا . واقعا زیباست و پیشنهاد میکنم از دستش ندی .
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جواد وزیری سالار كلوچه
ممنون از توضیحاته زیبات واقعا.دستریزشو سفارش میدم حتما چون خیلی ها میگن بهترین کاره زرجوف هست و خیلی ها هم این عطرو جزوه بهترین عطرهایه تاریخ میدوننش البته تو ویدیو هایه خارجی دیدم و ازش به عنوانه عطری عودی نام بردند و ممکن جنبه ی کامرشیال هم داشته باشه ولی تویه اکثر فروشگاه های معتبر عطره خارج از کشور این کار رو به صورته تکی تویه غرفه زرجوف ها قرار دادن و جدا گذاشتنش از بقیه انگار یهجورایی متمایز هستش.
20 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
آره واقعا کار برازنده ای هست و با اولین تست متوجه خواهی شد . منتهی من هیچوقت نمیتونم بهترین یا حتی 5 تا از بهترین عطرهای دنیا رو بگم چون هرچی عطر تست میکنم باز کمه . باز یکی بهتر یجا بهتر . ولی اگر قرار باشه از برند زرجوف یک کار رو انتخاب کنم بدون فکر به قیمتش بی شک الکساندریا 2 رو (نه 3 ) انتخاب میکنم
20 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جواد وزیری پارسی
سلام دوستان
دستریزه این کار به دستم رسید.راستش بسیار کاره پرعمقی هست وانگار باهاتون حرف میزنه و شمارو قانع میکنه کنه که به حرفاش گوش بدین.واقعا پرمعنی هست و الان خیلی خیلی زوده که بخوام این کارو درکش کنم.فقط میتونم بگم که کیفیت نت ها و تغییرشون به عالی ترین شکله ممکن هست خیلی کم بویه عودی و رز توش حس میکنم که غالب نیس ولی حس میشه. سیب هم یه چشمکی میزنه گاهی اوقات.وانیل هم در پس زمینه خودنمایی میکنه. من یه رگه ی کلاسیکی هم توش حس میکنم که منو یاده جوپ هوم معروف و کرید اورجینال سانتال هم میندازه ولی خب این شباهت صرفا فقط از نظره خوده رایحه هست
وازنظره کیفیت حتی از 10کیلومتریه این عطر هم نمی تونن رد شن البته کرید هم انصافا از حق نگذریم با کیفیت هست ولی 2 3 لول ازین پایین تر هست.من اصلا تو خودم نمیبینم که این عطرو استفاده کنم چون نه کارکترشو دارم و نه استایلشو!!!بسیار شخصیته جنتلمنی لازمه داره پوشیدنش.
21 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محسن عامریان امیرحسین دانشپور
سلام ببخشید منظور از دست ریز چیه؟ و چطور میشه بدست آورد و تهیه کرد؟ ممنونم
24 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ss.ss
آقای مهدی مالمیر
دست ریز یعنی انتقال و ریختن عطر از شیشه ی اصلی به شیشه ای دیگر که معمولا برای حمل راحت تر یا شناخت عطر قبل از هزینه کردن برای شیشه ی اصلی یا خریدن قسمتی از عطر و نه کل شیشه یا دلایل دیگر .
سرچ کنید در گوگل خرید دستریز و سمپل ( دو سه میل از هر عطری برای معرفی یا همان اشانتیون خودمون که قبل ها مجانی میدادند تا معرفی کنند و شما بخرید و الان میفروشند ! )
24 تیر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : عباس بهرامی alireza .xx

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
امروز بدستم رسید
گرچه عطرهای زیادی داشتم و دارم ولی این عطر معنی واژگان عطر را جابجا کرد،بسیار خوشبو،مسحور کننده،و جذاب و یه کار هنری ارزشمند
29 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : جواد وزیری سیدعماد

" ذهن نوشته "

اگر روزی قرار باشه تا خدای نکرده از دنیایی به دنیای دیگه منتقل بشیم که هیچ شناختی ازش نداریم و بهم بگن یک انتخاب برای بردن داری این کار رو انتخاب خواهم کرد ... بهترین پوشش برای جایی که توقع بهتر بودنشو داریم ولی شماتیکی ازش هم نداریم...
قیمتش خیلی بالاست و خودمم نتونستم به خریدنش فکر کنم ولی دست ریز نسخه های مختلفش واقعا از چندین عطر نو برام با ارزش تر هستند و با احتیاط مصرف میکنم که تموم نشن. حداقل نیم نگاهی بهش بندازید و اگر مشکل مالی ندارید در خریدنش شک نداشته باشید ترجیحا نسخه های قدیمی ولی نسخه های جدیدم خوبن . (البته همیشه تست قبل خرید فراموش نشه)
13 دی 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : جواد وزیری محمد جواد رضوانی

10
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام
من الان عطر ثابتم توسکان لدر هستش
میخوام الکساندریا ۲ رو جایگذین کنم
اگه کسی اطلاعات کاملی داره ممنون میشم بگه
که یه مقایسه بکنه با توسکان لدر چه از نظر پخش و ماندکاری و همه جی
ممنون
09 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا حامد
درود دوست عزیز
این عطر و توسکان هیچ ارتباطی به هم ندارند .توسکان یک عطر چرمی باکلاس و غنی هستش و این کار یک کار چوبی و مجددا باکلاس هستش و از نظر من کار قابل تحسینی هستش . پخش و ماندگاری این کار بالاتره مخصوصا نسخه های قدیمی . ولی با این قیمت به هیچ عنوان پیشنهاد بلایند بای نمیکنم چون سلایق و انتظارات کاملا متفاوته و دست ریزی ازش تهیه کنید و بعد خریداری کنید .
در ضمن اگر تو حال و هوای توسکان میخواین باید یک سر به کارهای چرمی دیگه بزنید . مثل امبر لدر و فاکینگ فبیولس تامفورد و یا کارای چرمی ممو ولی هیچکدوم با این قیمت ها بدون تست و روی نظر و حرف کسی اصلا خرید نکنید که پشیمانی در بر داره
09 دی 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جواد وزیری MahgolSa

سلام
زرجوف ها از جمله عطرِ همین صفحه ریفرموله شدن؟
سایت محترم به زحمت بفرمایید نسخه چه سالی رو موجود دارید.
از همگی ممنونم
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
محصول‌مورد نظر تولید جدید می باشد
سلام علی اقا
متاسفانه ریفورموله شده و مثل سابق نیست هم رایحه هم پرفورمنس.
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی پارسی
ممنونم امیر عزیز
به دفعات راهنمایی شما و سایر عزیزان بنده رو در انتخاب عطری بهتر کمک کرده.
البته همیشه قبل از خرید نهایی از مدیر محترم فروش سایت عزیز عطرافشان (در تلگرام) کمک خواستم و ایشون صادقانه منو راهنمایی کردن،حتی اگه این صداقت به ضررشون تموم بشه.
خدا انشالله به کسب و کارشون برکت بده.

حضرت محمد (ص) میفرمایند:
"نجات در راستیست"
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : آرش راشدی علی مروانی نیا
خواهش میکنم جناب فراهانی عزیز
انشالله بهترین گزینه رو پیدا کنین . من و دیگر دوستان عزیزم همیشه هستیم که هم اطلاعات خودمون زیادتر شه و هم بقیه دوستان گل
27 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی پارسی

سلام
سال معرفیِ این عطر ۲۰۱۲ هستش
22 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب تشکر اصلاح شد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟