لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

XERJOFF - Alexandria II

زرجوف (زرجف) الکساندریا 2

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43494
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    161
  • نمی پسندم
    27
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    83
  • + 45 سال
    12
  • روزانه
    10
  • رسمی
    87
تعداد رای های ثبت شده : 501
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «الکساندریا 2» شهری نامرئی است که همچون قلمروی از جنس چوب برای خدایان خلق شده؛ آمفی‌تئاتری باشکوه که شور و احساسات سرمست‌شده ما را به صحنه می‌آورد؛ آیینی راز‌آلود که گوهر درونی شما را فرامی‌خواند؛ گذرگاهی برای مناسکی سرورآمیز که سرشاری ناب و درونی این عطر را همچون آیینی جاودانه جشن می‌گیرد. «الکساندریا 2» همچون بخورهای پُردودی است که در تاریکی شعله‌ورند؛ همچون چشم‌های پُر از شور و شوق؛ و همچون نامه‌ای عاشقانه و بلند که انگار وسعتی به اندازه یک کتابخانه دارد. «الکساندریا 2» صمیمیت و جذابیت یک گل رز شکوفاشده را درون خود دارد؛ یا همچون نیمه گمشده یک سیب است، یا نیروی دلنشین سدر، یا وسوسه مرگبار یک گل برف. «الکساندریا 2» رودی از موج‌های شورانگیز است که در میانه یک شهر می‌خروشد؛ آنجا که نت عود کامبوجی همچون ملکه‌ای جادویی به درون روح شما گام می‌گذارد و صدای ناقوس‌های پُرهیاهو می‌گویند که او به تالار سلطنتی‌اش بازگشته است، آن هم با دنباله و ردی گران‌بهاتر از طلا.

در محصولات برند زرجف خیسی دور والف و محل اسپری در هنگام باز کردن ادکلن رایج است که در برخی موارد باعث خوردگی شیشه می شود و برند زرجف هنوز راهکار مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ نکرده است . 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب ، اسطوخودوس ، دارچین ، اقاقیای پالیساندر
اسانس میانی رز ، سدر ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Alexandria II-زرجوف (زرجف) الکساندریا 2
رایحه
8.9
192 رای
ماندگاری
9.1
192 رای
پخش بو
8.9
192 رای
طراحی شیشه
9.3
192 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (142 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
•کاغذ نمناک و چوبی‌ مرطوب. مرا به یاد نقاشی “فیلسوف در حال اندیشدین” رامبراند می‌اندازد. گویی بوی بوم و ‌پلکان اتاق فیلسوف هر دو ملموس می‌شوند. لوندر و دارچین حالتی پودری و ذره‌مانند می‌سازند همانطور که گاهی اجرام براده‌مانند معلق در هوا را در مقابل منابع نوری مثل پنجره می‌بینیم. این حالت پودری نه از نوعی‌ست که زنبق می‌سازد که در دیور اوم اینتنس وجود دارد و نه شبه‌خامه‌ای و پنکیکی از نوع لوازم آرایشی. بلکه وضعیتی کدر، نیمه-صیقلی، مولکولی و کمی رزین‌گونه دارد که حاصل هم‌سرایی لوندر، دارچین، وانیل و کهرباست. این خصلت برایم تداعی‌گر کتابی خطی، منقش‌ به اتود‌های اولیه و تک‌نسخه‌ای از استاد نقاشی را دارد که اکنون به آن می‌نگریم. اما پس از چندی در نت‌های پایه، مشک‌ و چوب صندل بستری مخملی-شبه‌خامه‌ای می‌سازند که البته بسیار دلنشین و عمیق است. نت‌های غنی انتهایی مانند ردای بنفش گرانبهایی‌ست که بر دوش خالق اثر قرار دارد.

•این عطر در چه موقعیت‌هایی قابل پوشش است؟
به نظر بنده زرجوف یک‌ فرایند می‌سازد برای استفاده از عطرهایش. از بسته‌بندی‌فوق‌العاده‌‌ تا طراحی شیشه و کانسپت‌هایش. تبدیل می‌شود به گنجینه‌ای که صرف داشتنش حالمان را خوب می‌کند همچون آثار فیلیپو‌ سورچینلی. برای بنده که رشته‌ تحصیلی‌ و شغلم در زمینه‌ی هنرهای تجسمی‌ست، فرصت ارزشمندی‌ست که بیش از پیش به هنر متصل شوم.

•رایحه:
فوق‌العاده لوکس، گرانبها، وابسته به تاریخ هنر، دارای کنتراست نور و سایه، لمس‌پذیر و اشرافی.
10 آذر 1403 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : هاشم پور سورنا مقدم

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
حواس‌باز های دنیا!
این عطر رو باید قبل مرگ بوییده باشید؛ وگرنه در بهشت پسین سرگشته خواهید بود!
27 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : MAHMOUD Rezvani

من دستم به کم نمیره...‌
خانوادگی همین جوریم، کلا دستمون همیشه ولخرجه در هر چیزی، نمیتونم بگم خوبه نمیتونم بگم بد‌
این عطر رو بهم پیشنهاد کردن و آقا ما آوردیمش خونه و گفتم یه تستی بکنم و بزنم بیرون ببینیم چطوره.‌
خلاصه من یه پاف، دو پاف، سه پاف، سرت رو درد نیارم هشت پاف زدم. 😑‌
دیدین یه چند ثانیه قبل شروع طوفان یهو همه چی توی یه سکون خاص می مونه. همین جور شد یهو نفس کشیدم نفسم برید.‌
یه هیولای عجیب آزاد شده بود. نه فایده نداره از اتاق بزن بیرون سریع باش.‌
اطرافیانم واقعا با بوش داشتن حال میکردن ولی خودم داشتم خفه میشدم.‌
نذاشتم این فشار منو ازش متنفر کنه. لباسام رو عوض کردم ولی اتاقم بوی ثروت میداد.‌‌
‌اگه دنبال یه عطری که فوق العاده متفاوت و باکلاس باشه این یکی از بهترین انتخاب‌هاست
29 بهمن 1403 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سجاد ترسا جلوه
آقا اتفاقا درستش همینه همیشه اور اسپری کن حالشو ببر...دنیا دو روزه😄😄😄
29 بهمن 1403 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سجاد ترسا هاشم پور
خیلی توضیحتون بامزه بود. من عطرایی که خیلی پخش بالایی دارن و به نظرم بر اساس‌ نوت‌ها سنگین هستن رو تو تست اول همیشه دو ساعت قبل اینکه جایی برم یه پاف رو ارنجم تست میکنم که بقیه رو خفه نکنم😁
30 بهمن 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
روزی که برادرم دکانت این عطر رو برای «مرتبه دوم» سفارش داد و در حد چند پاف استفاده کرد و کنار گذاشت، برام عجیب بود که چرا رایحه‌ای به این خوبی رو کنار گذاشته.
طبیعتاً اینجانب هم طبق وظیفه نانوشتۀ «کِش رفتن دکانت‌های اخوی!» این دکانت رو برداشتم و مدتی استفاده کردم و کلّی کیف کردم. اما نهایت لذتم به چند هفته نرسید.

امروز با یکی از اساتید حوزه روایح که مقیم خارج ایران هستن صحبت همین عطر بود. مطلب جالبی گفت. به این مضمون که الکساندریا2 واقعاً عطر خوبیه، اما خیلی زود خسته‌کننده میشه! حتی بهش گفتم شاید به این دلیله که در فصل نامناسب ازش استفاده میشه. گفت زیاد ربطی نداره، خیلی‌ها رو دیدم که در فصل مناسب و زمان درست استفاده می‌کردن اما خیلی زود خسته شده و کنارش گذاشتن.

درست و غلط یا قبول و رد نظر این بزرگوار رو بهش کاری ندارم و فقط نقل قول کردم که قطعاً هم عمومیت نداره و ممکنه سا‌ل‌ها عطر امضای خیلی‌ها هم باشه.

اما نکته‌ای که برام جالب بود اینکه چه دنیای عجیبیه دنیای روایح!

اینکه یک عطر فاخر و خوشبو (مثل همین الکساندریا2) در شروع کار، اونقدر برامون ذوق داره، اما بعد از مدتی میذاریمش کنار!
اما در عین حال، عطرهایی هم هستن (اکثرا کلاسیک) که بعد از چند دهه با هیچ رایحه‌ای در دنیا عوضشون نمی‌کنیم
(مجدداً یادآوری می‌کنم که این موضوع هم قطعاً عمومیت نداره)
27 آبان 1404 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : کاید امیر حسین رفیعی
ممنون از توضیحات کامل شما واقعا همینه که میفرمایید ولی خدارو شاکرم من جزو اون یه عده نیستم برعکس چیزی رو که همه میرن سمتش ازش دور میشم 💓
02 آذر 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر محمدی Telecaster
به‌نظرم این ماجرا فقط محدود به دنیای روایح نیست، در دنیای آدما هم دقیقا همین اتفاق میفته. خیلی وقتا در برخورد اول، جذب ظاهر زیبا، درخشان و چشم‌نواز یک نفر میشیم و با اشتیاق دوست داریم بهش نزدیک بشیم، درست مثل عطری فاخر که در شروع، سرمست‌کننده و پرهیجان به نظر میرسه. ولی با گذشت زمان، وقتی لایه‌های عمیق‌تر کنار می‌رن، میبینیم پشت اون ظاهر جذاب، تهی از معنا، اخلاق و عمقه، و همین میشه که کم‌کم دل‌زده و خسته میشیم.
در مقابل، آدم‌هایی هم هستن که شاید در نگاه اول، ظاهر ساده و بی‌ادعاشون چندان توجهی جلب نکنه، درست مثل بعضی رایحه‌های کلاسیک و قدیمی. اما اگر به هر دلیلی فرصت همراهی و شناختشون رو پیدا کنیم، کم‌کم به عمق، اصالت و گرمای وجودشون پی میبریم، آدمایی که هرچه زمان می‌گذره، دوست‌داشتنی‌تر میشن و به بخشی جدانشدنی از زندگیمون تبدیل می‌شن، همونایی که دیگه با هیچ چیز حاضر نیستیم عوضشون کنیم.
شاید بی‌دلیل نباشه که عطر کارون ایمز موا کام ژ سویی ( مرا آن‌گونه که هستم دوست بدار ) دقیقاً به همین مفهوم اشاره می‌کنه، انگار نجوا می‌کنه که در برخورد اول، صرفاً بر اساس ظاهرم قضاوت نکن، فرصت بده، همراه شو. اگر من رو همون‌طور که هستم بپذیری، آرام‌آرام لایه‌های پنهان، ظرافت‌ها و زیباییهای درونی‌ام خودشون رو نشون می‌دن،درست مثل رایحه‌ای که با گذر زمان، معنا و ارزش واقعیش آشکار می‌شه
03 دی 1404 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : ع میرزایی حسین رفیعی
درود بر استاد عزیز

در مورد نظری که مرقوم داشتین یادمه مدتی قبل که نظرات جناب ایکاروس را مطالعه میکردم در مورد همین عطر جمله ی جالبی نوشته بودن :
(( الکساندریا ۲ عطری برای دیگران است‌ و در گذر زمان صاحب عطر را انکار میکند. قصد و هدف این عطر همین است. تحکم ِ "حضور خود عطر" تا تحکم حضور ِ فرد ! عطر بیش از فرد خودنمایی میکند ))

پ ن :
در محیط آموزشگاه چند روز پیش مدیر بنده که بسیار با هم خوب و صمیمی هستیم جلو چند نفر از افراد مهم دیگه آموزشگاه سر موضوعی غیر مرتبط با وظایف من (ولی مرتبط به همکاری جمعی در شرایط خاص) که البته خودم کمی مقصر بودم و در توجه به اهمیت موضوع تعلل داشتم داد فریادی زد که چرا نمیای کمک ! (بنده خدا سرش شلوغ بود و نظم کار کمی بهم ریخته بود و البته سابقه این رفتار رو‌ با چند همکار دیگه هم داشت که تاکنون آشتی واقعی بینشون بوجود نیومده! ) بدون حرفی پشت سرش رفتم و کار ها رو سر و سامان دادیم تا غروب صحبت نمی‌کردیم با هم در حدی که چند تن از همکاران میخواستن به اصطلاح ما رو صلح بدن:) هیچی دیگه موقع برگشتن به خونه خودم رفتم سراغش (از من بزرگتره) و گفتم فلانی من به سهم خودم عذر میخوام اونم بنده خدا گفت از اون موقع تا حالا حالم گرفتس که چرا جلو جمع سرت داد زدم و میخواستم بعد ازت عذر بخوام ولی جلو جمع غرورم اجازه نداد، خلاصش در یک آن صورت هم رو‌ ماچ‌کردیم کاری که تقریبا هیچ کس تو‌ اون فضا انجام نمیده ولی خودم اینجور مواقع خیلی ناراحت میشم چه مقصر باشم چه نه دوست ندارم کدورت ادامه پیدا کنه و یادم نمیاد تا بحال برای آشتی طرف مقابل زود تر ازمن اقدام کرده باشه :)))
این موضوع خودش بعضی جاها شاید یجور عیب به حساب بیاد اما صرفا با یک فلش بک در مورد خودم خواستم بگم که در برداشت شخصی خودمون چقدر یک عطر میتونه با شخصیت ما فاصله داشته باشه و چقدر یک عطر دیگه شخصیت ما رو کامل تر وُ زیبا تر جلوه بده و این جدا از صرفِ دوست داشتنِ یک رایحه هست ! :)
خلاصش من هم عاشق رایحه ی آلکساندریا ۲ هستم ولی عطری نیس که بخوام‌ بپوشم پس ترجیح میدم روی تن دیگران که با شخصیت شون‌ هماهنگ هست استشمام کنم و یا در خلوت خودم از دکانت اون کمی روی بلاتر یا پوست دست اسپری کنم و ازش لذت ببرم...

سپاس از همراهی شما استاد عزیز و دوستان گرامی.

[EDITED] 1404/11/04 20:54
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mahdis میثم شفیعی
درود بر کامبیز گرامی

قطعاً همونطور که به درستی فرمودین این موضوع محدود به روایح نبوده و در دنیای ما انسان‌ها به کرّات اتفاق میفته و به جرات میشه گفت اگر نگیم مهم‌ترین، اما یکی از مهم‌ترین عامل آسیب‌ها، صدمات و فلاکت‌ها و بدبختی‌های فرزندان حضرت آدم در این کرۀ خاکی، همین موضوعیست که بهش اشاره فرمودین:
«اثر هاله‌ای» یا همون Halo Effect

بیشتر از یک قرن از زمانی که ادوارد تورندایک برای اولین بار این پدیده رو نامگذاری کرد می‌گذره و شک ندارم که خودش هم در اون زمان نمی‌تونست متصور بشه که اثر هاله‌ای چه آسیب‌های وحشتناکی رو می‌تونه برای انسان‌ها رقم بزنه.
به بیان بسیار ساده شده، اثر هاله‌ای یعنی قضاوت سریع اولیه ما بر اساس ظاهر زیبا، پوشش دلنشین، صدای گیرا، چشمان نافذ و به بیان عامیانه همون «گرفتن ستاره شخص» !
زمانی که ما به واسطه «یک عامل دلنشین در نگاه اول» این یک عامل رو به تمامی ابعاد شخص مقابل تسرّی میدیم گرفتار خطای مغزی «اثر هاله‌ای» شدیم. البته تا اینجای کار مشکلی نیست. اینکه طرف مقابل در برخورد اول، صدای زیبایی داشته یا چشمان گیرایی داشته یا خوش لباس بوده یا خوش صحبت بوده یا ... ما هم خوشمون اومده و اون شخص رو بر اساس همون یک پارامتر «شخص خوبی» تصور کردیم الزاماً قرار نیست آسیب‌زننده باشه.
آسیب اصلی زمانیست که ما به واسه همون یک پارامتر، عاشق طرف میشیم! و سالها و چه بسا یک عمر بدبختی و مصیبت در انتظارمونه...
آسیب واقعی وقتیست که به خاطر گرفتارشدن در دام اثر هاله‌ای با اون شخص شراکت می‌کنیم و به خاک سیاه میشینیم...
یا در جلسه مصاحبه استخدامی ستاره‌مون می‌گیره و طرف مقابل رو سریع در یک پست حساس مدیریتی استخدام می‌کنیم و زمانی که چندمیلیارد از سازمان برداشت و دررفت اونوقت متوجه میشیم که اثر هاله‌ای چقدر می‌تونه آسیب‌زننده باشه.
(از قسمت اول موارد اشاره شده فوق یعنی عاشق شدن همگی ما می‌تونیم صدها مثال از پیرامون خود بیاریم و در هریک از دو مورد بعدی شخصاً ده‌ها مثال در ذهنم دارم. حتی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین برندهای کشورمون)

اثر هاله‌ای اونقدر قدرتمنده که می‌بینیم افراد بسیاری پای استیج کنسرت فلان خواننده، چه رفتارهای عجیبی از خودشون بروز میدن که نیاز به گفتن نیست! اونقدر قدرتمنده که وقتی فلان سلبریتی ازدواج می‌کنه خبر خودکشی چندین نفر رو می‌شنویم! درصورتیکه اون خواننده شاید بجز صدای مخملین چیز دیگری برای ارائه نداشته باشه، یا اگه قرار باشه با اون سلبریتی معروف یکی دو ساعت هم‌کلام بشیم متوجه این واقعیت بشیم که بنده خدا فقط سیمای زیبایی داره و نهایت زمانی که میشه باهاش هم‌صحبت بود و تحملّش کرد به 10 دقیقه هم نرسه!!
همیشه و در حد توان به والدین گرامی یادآوری می‌کنم که «مراقبت» و «کنترل» به تنهایی ضامن آسایش فردای فرزندانمون نبوده و نخواهد بود. بلکه «آگاه‌سازی» اونها حائز اهمیت بالاتریست. مخصوصاً دخترانمون که بیشتر در معرض این آسیب هستن.

حالا که تا اینجا اومدیم حیفم میاد موضوع رو کامل‌تر نکنم. بهرحال بنده از اون دسته افرادی هستم که وقتی اول مجلس میرم بالا و شروع به صحبت می‌کنم، انتهای مجلس با پس‌گردنی میارنم پایین! :)))

نقطه مقابل اثر هاله‌ای چیزیست که «اثر شاخ» یا Horn Effect نامیده میشه. به عبارت دیگه:
اثر هاله‌ای: خوب دیدن بی‌دلیل طرف مقابل [صرفاً بر اساس یک پارامتر]
اثر شاخ: بد دیدن بی‌دلیل طرف مقابل [بازهم بر اساس یک پارامتر که می‌تونه بی‌ربط هم باشه]

تصور بفرمایید که قتلی در یک کوچه رخ داده. دو نفر از محل صحنه جرم عبور می‌کنن:
یکیش بنده حقیر، با ظاهری داغون، چهره‌ای شکسته و آفتاب‌خورده و خاک‌گرفته، لباس‌هایی مندرس و صورتی که رد جراحت چاقو از سال‌های قدیم روش حک شده.
دیگری هم یک فرد شیک‌پوش، خوش‌لباس، خوش‌صحبت، معطّر و در یک کلام: باکلاس!
من و اون شخص بازداشت میشیم و میریم برای بازجویی. مامور مربوطه با نهایت احترام از آقای باکلاس می‌پرسه چرا از اونجا رد میشدین و زمانی که ایشون درحال پاسخ دادن هستن که محل رفت‌وآمد روزانه من از اون کوچه هست، چه بسا برای این بزرگوار چای بریزه و بعد از اتمام سوالات تا دم در هم مشایعتش کنه.
نوبت بنده میشه. مامور محترم قبل از پرسیدن سوال، دو تا کشیده آبدار نثارم می‌کنه و میگه اونجا چه غلطی می‌کردی؟!!
غافل از اینکه شاید من کارگر زحمتکشی باشم که ناملایمتی روزگار باعث ایجاد اون ظاهر خاک‌گرفته و آفتاب‌خورده بوده، شاید رد بخیه صورتم یادگار جنگ و دفاع از کشورم بوده و ...

بیشترین افرادی که اثر شاخ در زندگی کاری‌شون میتونه باعث مشکلاتی برای دیگران بشه، یکی قضات محترم هستن و دوم ماموران پلیس. در بسیاری از کشورهای دنیا برای این دو قشر آموزش‌های خاصی درنظر گرفته میشه برای شناخت این خطای مغزی(اثر شاخ) و انشاالله در کشور ما هم همین‌طور باشه
:)

شرمنده بابت طولانی شدن
موفق باشید و مانا

پ.ن: روزی که این کامنت رو گذاشتین کوبیدم روی دکمه تشکر و تصمیم داشتم فردای اون روز پاسخ بنویسم که این «فردا» یک ماه به درازا کشید! :)
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : امیر رنجبر علی موسوی
سلام جناب رفیعی عزیز
ممنون که با این نقل قول ارزشمند از جناب ایکاروس، به بهترین شکل ممکن، موضوع بحث رو تکمیل فرمودین. مصداق‌های فراوانش رو در جامعه امروز به وضوح شاهد هستیم. اینکه هویت «افراد» نه بر اساس خمیرمایه و داشته‌های خود اون فرد، بلکه پشت هویت «برند» گوشی و خودرو و لباس و عطر و محله زندگی و سازمان و ... تعریف میشه. صدالبته در مقامی نیستم که خدای نکرده تمجید یا نکوهش کنم که نه حق این کار رو دارم و نه سوادش رو. فقط خواستم بگم بهرحال این هم یک مدلشه :)
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : امیر رنجبر فرهاد
خواهش میکنم استاد ، شاگردیم درس پس میدیم :)
بنده سابقا خیلی از نظرات شما رو مطالعه کردم واقعا از تحلیل هاتون لذت میبرم بخصوص در باب احوالات و کنش و واکنش های انسانی .(موضوعاتی که تدریس می‌فرمایید از علایق اصلی اینجانب و‌ مرتبط با تحصیلات دانشگاهی و مشغولیت فعلیم هست)
قبلا فرصت پیش نیومده بود الان خواستم بابت حضور گرم شما بطور ویژه تشکر کنم.
سلامت و پاینده باشید در سایه الطاف الهی
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : میثم شفیعی nazanin
سلام و عرض ادب
خیلی خوب بود. ممنون بابت این یاداوری مجدد از این خطا
05 بهمن 1404 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حسن شجاعی Telecaster

برای من شروع گرم واکسی روغنی اورینی عودی
و در عین حال تمیز سرد و بی روح پودری
و در ادامه فضای تلخ و شیرین ناشی از آکورد چرمی امبری چوبی آمیخته با نوت های وانیل و دارچین‌ در کنار کمی حس شکلاتی الکساندریا کافیه تا دیوانه اش بشم و بیشتر از بیست میل اش رو صرفاً در هنگام تنهایی و یا قبل از خواب اسپری کنم و بپوشم
ولی در مورد این شاهکار واقعیت اینه ذائقه عموم مردم چنین اتمسفری رو نمی پسنده ،
چطور امکان داره یه مخاطب عادی از فضای تند اورینی و مشکی در کنار دوز بالای لاوندر و یه آکورد امبری وانیلی دارچینی خوشمزه به وجد بیاد؟؟؟
تجربه شخصیم ثابت کرده چنین تضادها و دوگانگی هایی در رایحه ، بیشتر ایجاد دافعه می کنه تا جاذبه ،
بنابراین ورای ارزش چنین اثر هنری ای به دنبال بازخورد بودن یعنی حرام کردن پول تحت تأثیر مارکتینگ و‌ هیاهوی عطربازها و‌ هایپ شدن ها ، اساساً رایحه ای چنین خارق العاده با وقار و با ابهت چنان قدرتمند بودن خودش رو به رخ می کشه که اطرافیان رو ناچار به بی اعتنایی می کنه ،
آنچنان حضور سنگین اش سایه می اندازه که دیگران رو مجبور به نادیده انگاشتن شما می کنه ، با این عطر شما نه تنها پذیرفته نمی شوید بلکه نادیده گرفته می شوید ، این عدم پذیرش صرفاً ناشی از لوکس بودن یا متفاوت بودن رایحه نیست بلکه قدرت رایحه از هر جهت مانع از روبرو شدن با آن و تماس و برخورد مستقیم شده و در نهایت اجازه همنشینی با مخاطب عادی را نمی دهد ، این در ذات الکساندریا دو است و ارتباطی به شما و شخصیت شما ندارد ، کافی است یک بار در جمعی در محیط یا روی تکه ای پارچه اسپری کنید و نظر تک تک افراد رو بپرسید نتیجه ی جالبی می گیرد بسیاری با اعتنایی به شما خواهند گفت احساس خاصی نسبت به رایحه ندارند ،
این بازخورد واقعی الکساندریاست ، دیگران هیچ حسی نسبت به شما و عطر شما نخواهند داشت.

[EDITED] 1402/10/23 23:25
23 دی 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهران میرزایی فرهاد

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
بی نظیره، بارها ازم سوال شده که این چه عطریه استفاده میکنی و بسیار لذت میبرم از انتخابی که کردم، عالیه و میخواهم که همیشه داشته باشم.
05 خرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : محمد ح MAHMOUD

اگه طرفدارای عطرهای گرون و متنفرانِ از برندهای ارزون، سمتم شمشیر نمی‌گیرن، باید بگم که بعد از یک هفته استفاده از الکساندر شماره 2، الان یک ماه هست که از زارا Some woody استفاده می‌کنم و واقعا شباهت زیادی دارن. طوری که دوستم که همیشه همراهمه و شامه تربیت شده‌ای هم داره، تشخیص نداد عطرم رو عوض کردم. بوی زارا سبُک‌تر و کم جون تر از زرجوف هست اما با توجه به اختلاف قیمت، تصمیمم این شد که زرجوف رو در حد همون دکانت 5 میل که خریدم رها کنم و زارا رو دوباره شارژ کنم.
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : فرهاد حسن شجاعی
سلام. نه خانم این‌جا کسی رو کسی شمشیر نخواهد گرفت؛ چار تا عطره دیگه می‌شینیم دور هم بررسی می‌کنیم چه نیازی به شمشیر کشیدن هست اصلا:)
مشکلی که در ادکلن های ارزان قیمت زارا همیشه وجود داشته و داره، رایحه خطی بدون هیجان و تغییره که از نظر من ارائه می‌ده و این که روایح از نظر من کاملا مبتدیانه به کار گرفته می‌شن! یعنی شما تنها و تنها یک بو رو به شدت داری در عطر احساس می‌کنی و هیچ اثری از هیچ بوی دیگه‌ای نخواهد بود در زارا یا اگر باشه به نامتعادل‌ترین حالت ممکن داری می‌بینیش اون رایحه رو. حداقل سابقه استفاده من از گلد، سیلور و تا حدی یومو این رو به من نشون داده... احساسی که به من داده و می‌ده زارا احساس یک ادکلن ارزون قیمت بوده همیشه... مشامم نمی‌تونه قبول کنه کارهای زارا رو. در حد قیمت خودش البته همیشه استاندارد و خوب بوده و هست... هر کسی خواسته زیر قیمت یک و نیم ادکلن بخره من بهش یومو رو پیشنهاد دادم. استاندارده و خوشبو با پرفورمانس مناسب.
نکته بعدی این هست که باید دید شرکت ها روایح خودشون رو از چه چیزی به دست میارن؟ متریال طبیعین؟ سینتتیکن؟ به چه شکلن؟ چگونه طراحی شدن؟ برای مثال عود. یک کیلو چوب عود هندی گاها میتونه تا ۱۵ هزار دلار قیمت بخوره. و البته رایحه عود هم می‌تونه با زیر ۱۰ دلار توی یه آزمایشگاه توسط یه عطار با مهارت طراحی و عرضه بشه:)
عنبر یک قیمت فضایی عجیب غریب داره... و همچنان می‌شه به این رایحه به صورت کاملا غیر طبیعی رسید...
به شخصه فکر نمی‌کنم تا ابد بویی به زیبایی بوی عود الکساندریا ۲ احساس کنم... این نظر منه‌. سام وودی رو تست نکردم، اما دوست دارم تستی از این کار داشته باشم تا متوجه مقدار شباهت با الکساندریا ۲ بشم. هر‌ چند جسارتا احتمال می‌دم این دو کار خیلی با هم فاصله داشته باشند حتی با وجود توضیحات شما دوست عزیز... موفق باشید.
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سجاد ترسا فرهاد
بله. منم عرض کردم رایحه زارا خیلی سبک و کم جون هست. جزییاتِ الکساندر رو نداره. یعنی اون حالی که خودمون توی تنهایی خودمون با عطرامون تجربه می‌کنیم و توی نت‌ها غرق می‌شیم رو نداره. اما به نظرم اگه کسی دلش بخواد الکساندر رو به عنوان عطر روزانه یا امضا داشته باشه، حداقل از نظر من ارزش نداره بیست و دو میلیون هزینه کنه مگر واقعا توان مالی ماوراءی داشته باشه.
من این رایحه رو برای استفاده روزانه یا حداقل استفاده توی جلساتم میخواستم اما دیدم زارا خیلی خوب کار رو راه می‌ندازه.
نکته جالبی که وجود داشت توی هفتاد درصد ادکلن‌های زارا که تست کردم، تغییر نت کمه. نمیگم نیست و رایحه خطیه. اما کمه. توی این مورد واقعا تغییر نت به وضوح حس میشه.
پیشنهاد میکنم اگه جایی پیداش کردید که تست کنید، روی پارچه لباس یا بلاتر تست نکنید. رو پوست باشه و بهش فرصت بدید تا جا بیوفته کم کم
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : حسن شجاعی هاشم پور
بهترین کار رو انجام دادید عزیزم...آدم باید حتما بتونه منطقش رو توجیه کنه واسه پرداخت چنین بهایی برای یک شیشه عطر!
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : *_* Mahan
درود
جسارتا حتما شما هم با اين عرض من موافق هستيد كه طرفدار عطرهاي گرون الزاما متنفر از عطرهاي ارزون نيست.
خريدار عطرهاي ارزون قيمت هم حتما ناتوان از خريد عطر گرون نيست.
اينجور پيش داوري ها موجب مرزكشي و جبهه بندي ناخواسته ميشه.
همه عطرها رو ميشه امتحان كرد اگر كنجكاو و پيگير هستيم.
كسي نبايد سلبي برخورد كنه با سليقه و طبع سايرين. اتفاقا بايد از نظر شما سپاسگزار هم باشيم.
💐💐
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : Farnoosh ادیب جلالی
من در عین اینکه با توضیح کلی شما در خصوص سنتتیک بودن عطرهای زارا موافقم میخوام یک نکته دیگه رو مطرح کنم. من دو عطر از زارا داشتم که آخر هر دو رو بخشیدم، چون این مصنوعی بودن که میفرمایید رو حس میکردم ( این در حالیه که مثلا برند لطافه علی رغم قیمت کم، این حس رو به من نمیده.) هر چند فکر میکنم زارا لاینهای متعدد داره و بعضی هاش کیفیت بهتری دارند و کلا برندی هست که دائم در حال بهتر کردن خودش هست. صبای عزیز هم که من خیلی ریویوهاشون رو اینجا خوندم بینی تربیت شده دارند و احتمالا اگر مورد تایید ایشونه باید عطر خوبی باشه این نسخه زارا. در عین حال، خب سنتتیک بودن زارا یک فکت هست دیگه.

اما نکته ای که اساسا همیشه برای من تعجب آوره اقبال زیاد عطربازهای ایرانی به برندهای زرجوف و آمواج هست که هر شیشه شون بین ۱۰ تا بیش از بیست میلیون قیمتشه. من تقریبا ۴۰-۵۰ تا عطر در کلکسیونم دارم که هیچ کدوم از این دو تا برند نیستن و به نظرم عطرهای فوق العاده ای هم هستن. تقریبا هر بار کسی سوالی مطرح کنه حداقل نصف پیشنهادات در عطرافشان زرجوف و آمواژ هست. من نمیدونم، شاید اغلب دکانت میخرن، یا اینطوری هستن که یکی دو تا بو رو دوست دارن و همون رو دائم تکرار میکنن! قطعا که استایل خرید آدمها با هم متفاوته. ولی به صورت کلی، و فارغ از مقایسه این دو عطر خاص، میخوام بگم بین زرجوف باکیفیت بیست میلیونی و زارای سنتتیک یک میلیونی کلی فاصله هست. بیاید یه جایی این وسطها همدیگه رو ملاقات کنیم :)
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سام عبدی پور هاشم پور
سلان به همه دوستان.در مورد عطرهای بسیار گران و عطرهای ارزان این خدمت تمام دوستان عارضم که تو عطر های ارزان کارهایی رو سراغ دارم که با عطرهای بسیار لوکس و گران برابری می‌کنند.در مورد برند زارا که دوستمون فرمودند کارهای بسیار خوبی هست که ارزش خرید بسیار بسیار بالایی دارند که ساخته عطر سازان برجسته و بنام هستند که برای برندهای نیش و ایندی نیش نیز عطر می‌سازند. درسته که عطر الکساندریا ۲ مشابه بو کمتر داره و نمیشه برند زارا رو زیر سوال برند چون کارهای بسیار خوبی در سال های اخیر بیرون داده.یا برند روبرتو ویزاری که عطرهای بسیار ارزون قیمتی داره با ارزش خرید بسیار بالا از جمله عطر عود نواغ که ۹۹ درصد شبیه به آمبر لدر از برند تام فورد هست یا برند بریونی یک برند کمتر شناخته شده تو ایران هست که عطرهای بسیار ارزانی داره ولی عطرهای ارزش خرید بسیار بالایی دارند برای مثال ادو پرفیوم بریونی خیلی شبیه به دیور فارنهایت اصلی هست وبه عطر مموری از برند ل آرک خیلی شبیهه و بسیار باکیفیت .هم از لحاظ رایحه و هم از لحاظ متریال که استفاده شده.بعضی از برندها که تو ایران خیلی ترند شده اند حاصل تبلیغات گسترده و پکیجینگ لوکسی که دارند نظر ها. و به سمت خود جلب می‌کنند.والا جنس و شفافیت روایح خیلی مهمه .لاقل این برندهای اروپایی رزومه خوبی تا کارنامه سان هست که حداقل مشخص می‌کنند که عطار کی بوده و هست .ولی متاسفانه برندهای عربی شجره نامه درست و حسابی هم ندارند.فقط کارشون کپی عطرهای دیگه هستند.اصالت خیلی مهمه..اورجینال ارزون قیمت به از ارزون بی کیفیت هست.تامام
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : فرهاد هاشم پور
درود به شما

برندی رو تصور کنید که روی تولید کفش کوهنوردی تمرکز داره و تولیداتش تا دمای -40 درجه اجازه نمیده پای شما احساس سرما کنه، در شرایط لیز خوردن و سقوط و پیج خوردن پا عملکرد معجزه وار از خودش نشون میده و در کنار اینها راحتی و مقاومت شگفت انگیزی داره.

اما استفاده شما چیه؟ گاهی روزهای تعطیل در حد یکی دوساعت میرید دربند یک صبحانه میل میکنید برمیگردید
و حالا شاکی هستید که چرا فلان برند انقدر طرفدار داره با قیمت نجومی درحالیکه از منیریه کفش ایرانی گرفتم 2 تومن خیلی هم خوب کارم رو راه میندازه! تهش یک جوراب ضخیم پام میکنم چه کاریه اون همه پول؟

این مقایسه که شما فرمودید نه تنها در عطر بلکه در تمام محصولاتی که تو زندگیتون میشناسید صادق هست. از پوشاک و کفش و لوازم تکنولوژی و ...

الکساندریا برای قرارهای 2 نفره، شب های خاص، و صد البته لذت بردن خود شخص هست (در حدی که من گاهی این عطر رو بر روی شخص دیگری میزنم تا بتونم خودم لذت ببرم :)) )

الکساندریا2 برای یک روزمره ساده عطر کاربردی نیست. این عطر اگر قرار باشه تغییر نتش بوییده و درک نشه در یک قرار کاری چند دقیقه ای، اصلا چرا باید استفاده بشه؟

فتح کننده اورست هم در کمد لوازم کوهنوردیش چیزهایی داره که برای دربند رفتن کفش اصلیش رو درنیاره :)
موفق باشید
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : فرهاد هاشم پور
درود. هیچ عطری ارزش این هزینه رو نداره. بیست و دو میلیون تومن پول بسیار زیادیه برای یک عطر حتی با توان مالی ماورایی! من به هیچ عنوان عطرباز نیش شدید نیستم و اصلا تاکید ندارم بر این موضوع که حتما باید عطر گران قیمت استفاده کنن همه. در بین عطرهای مورد علاقه من کارهای ارزان قیمت و دوست داشتنی مثل آزارو ویزیت و آرماف کلاب د نویی وجود دارن و عطر روزمره خود من جان وارواتوس آرتیسان بلک هست که خودم از رایحش لذت می‌برم. حتی عطر امضای من یه عطر ۴ ۵ تومنیه. این آرتیسان بلک رو هم تازه گرفتم چون زارا یومویی که داشتم و کادو گرفته بودم به پایان رسید:) بسیار بوی جذاب و دارچینی و خوشمزه ای داشت یومو و این هم از اون عطرهای زارا بود که دو تغییر نت نسبتا مناسب را شاهد بودم من در حین استفاده ازش و شباهت نسبی داشت به پاکورابان وان میلیون.
از الکساندریا یه سمپل ۵ میل داشتم و دارم که هر وقت دلتنگ اون رایحه اعجاب انگیز و زیباش بشم استفاده میکنم در مناسبت های خاص. عطرهای گرون قیمت تر رو همیشه به شخصه به عنوان کادو برای دوستانم در نظر می‌گیرم.
حتما اگر جایی دیدم سام وودی رو تهیه می‌کنم و بسیار کنجکاو شدم برای امتحان کردنش. و ممنون از نکته‌ای که فرمودید من خودم اکثر اوقات عطر رو بر روی پوست استفاده می‌کنم. به طور کل اکثریت عطر ها برای پوست فرموله شدن... با تشکر از شما دوست عزیز.
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور مهریار
درود. از نظر من پیشرفت یک برند از زمانی شروع می‌شه که روی روایح اختصاصی خودش کار کنه. زارا یه برند ارزون قیمت با کیفیت مناسبه که متاسفانه هنوز که هنوزه سعی در کپی کاری داره از سایر برندها. تعریف لاین جدید عطرهاش رو من بسیار شنیدم ولی همچنان لاین جدید عطرهاش هم حتی با توجه به اضافه شدن چند عطار خوب به این برند کاملا شبیه به محصولات نیش تام فورد و کرید و ... هستن.
مسئله زرجوف و آمواژ بیشتر به هایپ شدن این دو برند در بین عطردوستان ایرانی برمی‌گرده از نظر من. هیچ شکی در کیفیت کارهای این دو برند نیست قطعا... ولی مثلا چرا جووی پاریس نه؟ چرا ممو و کلایو کریسشن و هاوس آف اود و ... این‌ها به این اندازه هایپ نشدن؟ قطعا تمامی این برندها با کیفیت و دوست داشتنین و همه تقریبا در یه رده هستن... حالا البته محصولاتی مثل کلایو کریسشن و روژا و این ها به طور کل یه رده بالاترن از نظر قیمتی. این موضوع رو می‌شه از دید فراوانی محصول هم بررسی کرد. تا چشم کار میکنه شما می‌تونی آمواژ و زرجوف ببینی... ولی سایر برندها کم و بیش، گاها هستن و گاها نیستن. تمامی کارهای فیلیپو سورچینلی تو بازه ده تومن قیمت دارن و به حدی دوست داشتنین که حد نداره... آدم دیوونه می‌شه بخواد گیر بیاره و خریداری کنه! اینه که کلا سلایق میرن به سمن اجناس موجود. نکته بعدی اینه که یه محصولی از این برندها موجود میشه و بی هیچ دلیلی ناگهان منفجر میشه این محصول در کشور ما. به یاد دارم روزهایی رو که نقطه به نقطه شهر بوی آمواژ اینترلود می‌داد و یه دوره ای هم بوی بلک افگانو کلافه کرده بود منو! به طوری دیگه زده شدم از این دو رایحه‌ای که بسیار می‌پسندمشون... بلایی که سر مگاماره و انجلز شیر اومده در حال حاضر. فقط و فقط چون بازار ما بازار کاملی نیست به علت وجود محدودیت هایی متاسفانه...
خانم من که اون وسطم نیستم... بسیار پایین تر از اون وسطم در کال حاضر:)) عطر امضای من یه عطر چار پنج تومنی از برند مزون مارجیلی هست به نام جزکلاب که حالا حالا ها هم مطمئنم همین باقی خواهد ماند با توجه به کیفیت عجیب و غریب و رایحه وحشتناک دوست داشتنیش.... هنوز از سیزده میلیونی که بابت آمواژ جوبیلیشن دوست داشتنی دادم سردرد دارم:)) تمامی عطرهای گرون قیمتی رو که می‌خرم هم به دست دوستان می‌رسه... طی چند ماه اخیر سه شیشه اورتوپاریسی کویوم من کادو دادم و چیزی به خودم نمی‌رسه:)
از نظر من باید تنها و تنها بدون ذره‌ای توجه به اتیکت قیمت که ۱ میلیونه یا ۱۰۰ میلیون و بدون توجه به برند حتی گاها؛ تست کرد و لذت برد و خریداری کرد. من از جزکلاب دارم بیشترین لذتی که تا به حال بردم رو میبرم و به هیچ‌ عنوان‌ نمیام در حال حاضر با یه لویی ویتون عوضش کنم:)
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور شهرزاد
سلام و عرض ادب خدمت شما ، اشاره فرمودین که ادوپرفیوم بریونی مشابه دیورفارنهایت اصلی هست ، سئوالی که از خدمتتون داشتم اینه که آیا منظورتون فارنهایت۳۲ هست ؟ و اینکه ظاهرا بریونی چند مدل پرفیوم داره ، این مدل مد نظر شما کدام هست ؟، وسئوال لآخر اینکه با توجه به اینکه عطر افشان موجود نداره ، آیا جایی یا سایتی هست که بشه ازش تهیه کرد ؟ ممنون میشم اگه در این موارد راهنمایی بفرمایید
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامیار فخر Farnoosh
دوست عزیز سلام!
بله حق با شماست. من سال‌هاست در حد توانم از تست کردن انواع و اقسام برندها، دست برنداشتم. گاهی اقبال اینو داشتم که ادکلن‌های خیلی خوبی رو هم به مرحله خرید شیشه کاملش برسونم اما هیچوقت خودمو ملزم به این ندونستم که عطر گرون بزنم. حتی برندهای اماراتی رو هم تست کردم اما خب جایی برای حرف نداشتن فعلاً اما هرجا که میخوام یه عطر اقتصادی معرفی کنم دست و پام می‌لرزه که الان دوستان میخوان بگن این ارزونه این به درد نمی‌خوره و ...
و ممنونم بابت دیدگاه شما
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : حسن شجاعی هاشم پور
درود
میشه بگین کدوم فروشگاه زارا تهیه کردین؟
اگه مقدور براتون
و اینکه مدیریت اجازه بدن
باتشکر
25 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فرهاد الف-ر کناری
درود.
من از ایران تهیه نکردم
اما عطر جدیدی هست و تمام نمایندگی‌های زارا موجود دارن
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Saba taheri

روز اول سال نو،مورخه ۱۴۰۴/۱/۱ الکساندریای دو رو روی کتم اوراسپری(حدود ۸ پاف) استفاده کردم
امروز ۴/۱۷ رفتم سراغ کتم و کماکان معطر بود و درای داون الکساندریا،شامه نواز
به طوری که حیفم اومد عطر دیگری بزنم، و از بین ببرمش!
17 تیر 1404 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور علی ذوالفقاری

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دوستان، یک عطر مقرون به صرفه و در عین حال شباهت نود و هشت درصدی با این شاهکار هست به اسم kisspeptin از برند هورمون با یک سوم قیمت الکساندریا، بشدت خوش ساخت و پخش و موندگاری بالا و با کیفیت
از دستش ندین.
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : حامد حامد ج
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای صانعی بزرگوار ممنون از معرفی عطر مشابه بسیار نزدیک آلکساندریا ۲, قطعا این عطر معرفی شما رو تست خواهم کرد. عطر آلفا مونته ۱۹۸۸ هم قرابت بسیار نزدیکی به آلکساندریا ۲ داره با قیمت یک دهم آلکساندریا ۲.
سپاس از همراهی شما....
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : حامد محمد ح
سلام رفیق
لطفا بفرما به ۱۹۸۸ از ۱ تا ۱۰ چه نمره ای میدی
الف کیفیت؟
ب پخش؟
ج ماندگاری؟
سایر دوستانی که تست فرمودن هم اگر صلاح دونستن پاسخ بدن
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
برای عطر آلفا مونته ۱۹۸۸ :
کیفیت: ۹ از ۱۰
ماندگاری: ۹ از ۱۰
پراکنش: ۸ از ۱۰
قرابت رایحه به آلکساندریا ۲: ۸.۵ از ۱۰
قرابت فیدبک نسبت به آلکساندریا ۲: ۸ از ۱۰
قرابت احساسات شخصی نسبت به آلکساندریا ۲: ۸.۵ از ۱۰
قرابت دو ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به آلکساندریا ۲: ۹.۵ از ۱۰
قرابت تشخیص مخاطبان همراه در سه ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به آلکساندریا ۲: ۹.۵ از ۱۰
قرابت تشخیص مخاطبان دارای تجربه به آلکساندریا ۲ در ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به خود آلکساندریا ۲: ۹ از ۱۰
قرابت شیمی پوست متناسب با دمای پیرامون در روزهای سرد زمستان در دو ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به تن‌پوش آلکساندریا ۲: ۹.۵ از ۱۰
قرابت تشخیص مخاطبان در پیرامون با فاصله ی یک متری نسبت به آلکساندریا ۲: ۹ از ۱۰
قرابت احتمال پرسش نام عطر توسط مخاطبان در پیرامون نسبت به آلکساندریا ۲: ۸.۵ از ۱۰
قرابت حالت نشست ذرات عطر در پوست گردن نسبت به آلکساندریا ۲: ۹ از ۱۰
قرابت حالت نشست ذرات عطر در پارچه نسبت به آلکساندریا ۲: ۸ از ۱۰
قرابت سرعت شکستن مولکول های عطر نسبت به آلکساندریا ۲: ۸ از ۱۰
قرابت سرعت تبخیر گستره ی عطر از پوست نسبت به آلکساندریا ۲: ۷ از ۱۰
قرابت سرعت تبخیر گستره ی عطر از پارچه نسبت به آلکساندریا ۲: ۶.۵ از ۱۰
قرابت تاثیر گرمای پیرامون بر تغییر نت های عطر نسبت به آلکساندریا ۲: ۷.۵ از ۱۰
قرابت تاثیر رطوبت برف در پوست آغشته به گستره ی عطر و میزان تغییر رایحه ی عطر نسبت به آلکساندریا ۲: ۶ از ۱۰
قرابت سرعت وزش باد سرد بر ضریب پراکنش شهد عطر از پوست آغشته شده نسبت به آلکساندریا ۲: ۷.۵ از ۱۰
قرابت سرعت وزش باد سرد بر ضریب پراکنش شهد عطر از پارچه ی آغشته شده نسبت به عطر آلکساندریا ۲: ۶ از ۱۰
سپاس از همراهی شما دوست فرهیخته.......
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : TIMELESS محمد ح
درود عزیز دل🌺🌺
ممنون از وقتی که گذاشتی و توضیحات دقیق و عالی ت، تشکر میکنم ازت خیلی لطف کردی سال جدیدت سرشار از روایح خوش و از همه مهمتر همیشه دلت خوش باشه و ساز دلت کووووک
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
لوکس به تمام معنا
یونیسک.س خیلی کم رو به مردانه
شروع معمولی و پایانی بینظیر
پس از یک ساعت تازه رایحه اصلی و عالی پیداش میشه
مشابه خوبی براش نیست...
یکی از رایحه های عالی و لوکس
بیشتر مناسب مهمونی و مکان های مهم
مناسب استایل نیمه رسمی و رسمی
بهترین هدیه ممکن چه برای خانم چه برای آقا
موفق باشید
13 مهر 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سجاد ترسا محمود بالاشهری
کیسپپتین از برند هورمون شباهت بسیار زیادی بهش داره
14 آبان 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Hamed arth هاشم پور
چقدر خوب توصیف کردید.
14 بهمن 1404 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟