HISTOIRES de PARFUMS - This is not a Blue Bottle 1.6

هیستوریز د پارفومز دیس ایز نات ا بلو باتل 1.6

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43389
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43389
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

روح‌های بلند و پاک در سایه درختان پرتقال عاشق می‌شوند. پس خنده‌هایت را بگذار تا آوای گل‌های یوزو را تراوش کنند و بوسه‌های من را نیز بگذار تا در باد پیچ‌وتاب بخورند، همچون گلبرگ‌های سفید بهارنارنج که روی سرخی گریپ‌فروت‌ها فرومی‌لغزند. انگشتان من همچون ساقه‌ای لرزان در امتداد یاس‌های پیچیده بر گردن تو عبور می‌کنند، از دریای آبی چشمانت می‌نوشند و عطر لبخندهایت را به جان می‌پذیرند. حرارتی برانگیخته خواهیم کرد از درهم‌آمیختگی دو تن، با بوی وانیل و مشک‌های سفید. بویی همچون بوی خلسه‌آور لاله مردابی و وزش دلنواز شمعدانی‌ها از سرانگشتان من می‌تراود و میلی بی‌مهار در من می‌دود؛ میلی برای نوشیدن جرعه‌ای از تو. پس بر بال ابرها به‌سوی تو می‌آیم و بی‌هراس از کلمات، چراکه کلمات هرگز دروغ نمی‌گویند، چراکه هرگز مرا پایانی نیست.

عطر «دیس ایز نات ا بلو باتل 1.6» همچون کره‌ای آبی‌رنگ می‌درخشد؛ طراوت‌بخش همچون بوی شکوفه پرتقال آمیخته با بوی لاله مردابی که نویدبخش بهار است. ردی مه‌آلود از رایحه مشک سفید و بهارنارنج هم در ادامه به قاره‌ای پهناور از جنس رایحه وانیل پیوند می‌خورد. این عطر را می‌توان عطری سرشته‌شده از عشق نامید.

برند هیستویرز د پارفومز
سال عرضه 2020
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه پرتقال، گریپ فروت ، یوزو
نمره کاربران
This is not a Blue Bottle 1.6-هیستوریز د پارفومز دیس ایز نات ا بلو باتل 1.6
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام و روز به خیر به دوستان عزیز عطر افشانیم:
This is not a Blue Bottle ادیشن 1.6 یک سیتروسی - فلورال ( گل های سفید) که با محوریت و حضور پررنگ نرولی طراحی شده است.
شروعی پرطراوت با هجوم نرولی و یاس که به نت هایی بسیار لطیف و شفاف از مرکبات آغشته شده اند. مرکباتی تر و تازه و سبز و جذاب که روح و لطافت نرولی و یاس رو تقویت کرده اند و شروعی بسیار گیرا و دلچسب رو به شامتون تقدیم خواهد کرد.
کاری با ماهیت فوق آروماتیک و حالاتی گس و سبز که در نوع خودش خیلی نوآورانه طراحی شده اما به اعتقاد من کاملا نرولی محور هست و برای عشاق این نت میتونه خیلی جذاب باشه.
جنس نرولی و طراحی اون در این عطر تشابهاتی با نرولی پورتوفینو تام فورد دارد که بعد از سرچ در فراگرانتیا هم به این موضوع واقف شدم .
کاری لوکس و همه پسند ولی بسیار کمیاب و تقریبا گران قیمت هست. میتونه در ژانر خودش حرف هایی برای گفتن داشته باشه . در درای داون کار هم رایحه نیمه شیرین(رگه هایی از وانیل) ، خامه ایی و کمی چوبی به خودش میگیره که متناسب و هم سو با شروع کار طراحی شده و خیلی آرام و تاثیرگذار عمر عطر رو به پایان خواهد رساند.
این لاین HISTOIRES de PARFUMS به نام This is not a Blue Bottle فلنکنر ها و ادیشن های جذاب و غریبی رو به مخاطبین ارائه کرده و جالبتر اینکه کانسپت گذاری این لاین رو بر عهده خود مخاطب قرار داده. یعنی هر کس با توجه به برداشت خودش میتونه کانسپتی رو در ذهنش ایجاد کنه. لاینی با روایح متوهم و جدید الخلقه که کمی هم سنتتیک طراحی شدند ولی الحق بسیار جذاب و نوآورانه تولید شدند.
پیروز و شاد باشین دوستای عزیزم
09 بهمن 1401 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : مانی آدامیان derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟