YVES SAINT LAURENT - Jumpsuit

ایو سن لورن جامپ سوییت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43378
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ایو سن لورن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43378
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
490,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

YVES SAINT LAURENT Jumpsuit - ایو سن لورن جامپ سوییت

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته کارلوس بنایم ساخته شده است .

این عطر در سال 2020 به بازار عرضه شده است .

در دسته گروه بویایی گلی چوبی مُشکی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، برگ درخت نارنج، هلو ، یاس، گل صدتومانی، مگنولیا ، مشک ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند ایو سن لورن
عطار کارلوس بنایم
سال عرضه 2020
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، برگ درخت نارنج، هلو
اسانس میانی یاس، گل صدتومانی، مگنولیا
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Jumpsuit-ایو سن لورن جامپ سوییت
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو سن لورن
اخبار برند ایو سن لورن
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خانه ی مد .. کارخانه ی ایده های ناقص
.
.
از فروشنده با حدود ۲ متر قد اصالتا افریکن-عربیک پرسیدم بست سلر فروشگاه شما کدام است. گفت بیبی کت و بعد جامپ سوییت. گفتم بهترین از نظر خودت ؟ گفت همگی خوبند. فهمیدم قاعدتن بعنوان فروشنده نمیتواند به هیچکدام فیدبکی جز عالی بدهد. پس سوال را تغییر دادم. بیبی کت، جامپ سوییت ، کفتان و تاکسیدو رو روی چهار بلاتر خواستم و گفتم کدام را میپسندی گفت : بیبی کت و بعد جامپ سوییت. بخشی از دلیل فروش بالای این دو در آن فروشگاه خودش بود‌ ؟ از خانمی که مشغول تست کردن عطرهای این برند بود خواستم در خرید عطر به من کمک کند. گفت بیبی کت و جامپ سوییت. من هر چهارمورد آنها را قبلا هم داشتم. دنبال این بودم که بدانم چرا تاکسیدو لاکر تست ندارد در آن فروشگاه. یا چرا افشانه جدا نشده است که کسی تست نکند؟ . بعضی فروشگاهها اینکار را در قبال عطرهایی میکنند که بیش از حد تست میشوند و مخصوصا در خصوص عطرهای هایپ چون مخاطبانی که قصد خرید هم ندارند چون آن را بارها دیده اند در تبلیغات، کنجکاوند تیتش کنند. . در این لاین caban را بسیار دوست دارم ولی کاراکتر خاصی ندارد اما شیک است و متاسفانه عمر بسیار اندکی در نسخه های جدید دارد.
تاکسیدو را از اولین نسخه تا آخرین نسخه در ۵ نوبت خریده ام. ریفرموله ی اندک در دومین بچکد و بعد از ۲۰۲۱ من ریفرموله ای ندیدم. پخش بو حداکثر ۱۵ درصد کمتر شده است و کلا تاکسیدو پخش بوی شگفت انگیزی نداشت. کماکان نیز پخش بو با حدود ۶ تا ۱۰ اسپری منطقی و خوب است.
اما :
جامپ سوییت گلی ست. گلی که با تبصره میتواتد مرداته باشد. تبصره اینست : یک استایل راک هدونیسم از خود ایوسن لورن. با تبختر ، در عین حال مدرن ، کژوال ، برونگرا ، گران ، یونیک. جز این نه بر یک استایل کلایک مینشیند (بر خلاف کاری مثل رویال میفر کرید) نه با کلمه "کژوال" به تمامی فیت میشود مانند کارهای فلاوری جورجیو آرمانی . ارزش این قیمت را ندارند . تقریبا هیچ کدام از کارهای این لاین. حتی بیبی کت بواسطه ی فروپاشی رایحه در بیس نت. و ضعف پرفورمنس در کابان. در حالیکه شما همگی را دوست خواهید داشت. همگی دلنشینند.

تاکسیدو ، یک سوپر عطر است در این لاین. عطری که خیلی از عطربازها ترجیح دادند از آنجایبکه ایوسن لورن رخ ِ لاکچری برای عطر در نظر گرفته بود ، آن را پس بزنند. تاکسیدو در این برند همان کاریست که خیلی هایتان وقتی دنبال عطر آرزوهای تان هستید نمیتوانید چگونه به زبان بیاورید و فقط کافی بود بگویید یک عطر دیراینری اما با کیفیت ، شیک ، با اصالت و تایملس میخواهید . تاکسیدو ، استخوان نیش را تعمدن ندارد اما رایحه اش را بدون هیچ میزان فالش و بدون غلط نوازی با کیفیتی معقول ارائه میدهد که بدون‌پیچیدگی با مخاطب ارتباط مستقیمی بگیرد. جزو آنها که من تا همیشه تمدیدش خواهم کرد.

جامپ سویبت : فلاوری بدون زبری ، بدون طبع آکواتیک ، نرم ، بدون حس ایندولیک ِ سنگین ، بدون خشکی ، بدون هیچ گونه کدورت . نه صابونی میشود نه با شیپغ خیلی متصل میشود . کاملا و شدیدا سیف رفتار میکند هر چند زک اتمسفر گلاب-سفید-مشکی دارد که جذاب اما تکراری ست ولی اولد اسکول نیست ، هر چند کژوال هم نمیشود . یک فلاوری سیف برای مردها اما حتی اگر تست هم نشود جیزی از دست نداده ابد .

۵ از ۱۰.
26 اسفند 1402 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : Baha الدورادو

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟