GIORGIO ARMANI - Acqua di Giò Profondo

جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

مردانه
کد کالا : ATR-43291
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : جیورجیو آرمانی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43291
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    24
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    7
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    18
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 102
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«اکوا دی جیو پروفوندو نوع دریایی و قدرتمند اکوا دی جیو محسوب می‌شود. این محصول، که چیزی بیش از یک عطر است، رایحه عمیق و دلربایی دارد،عطر مردانه مدرن و حسی و دربردارندهٔ حس آزادی است که بُعد بسا عمیق‌تری را نشان می‌دهد.»
استاد عطرسازی، موریلاس، آکوردهای دریایی را به عنوان آکوردهای اولیه در ترکیب این محصول جدید به‌کار گرفته است. اینها نتهای دریایی نمادین اکو دی جیو هستند که با اکوزون (مولکول آبی جدیدی برای ایجاد حس تازگی و یدی)  مدرنیزه شده‌اند، درحالیکه شادابی‌اش را از ترکیب ترنج و ماندراین سبز برزیلی دارد. آمیزه‌ای از اسانس‌های آروماتیک هستهٔ این عطر را شکل می‌دهند که با عصاره رُزماری، سنبل، سرو و درخت مصطکی، و جلوه‌های مدرنی از کهربا معدنی ترکیب شده که رایحه شور عمق دریا را منعکس می‌کند و با رایحهٔ پاچولی گواتمالایی و بوی احاطه‌کننده مشک رایحه‌ای نرم‌تر به خود گرفته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیورجیو آرمانی
عطار آلبرتو موریلاس
سال عرضه 2020
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، آب دریا ، آکوال
اسانس میانی اسطوخودوس ، رزماری ، سرو ، صمغ درخت مصطکی
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، روایح معدنی
نمره کاربران
Acqua di Giò Profondo-جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو
رایحه
8.4
40 رای
ماندگاری
7.5
40 رای
پخش بو
7.3
40 رای
طراحی شیشه
8.3
40 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیورجیو آرمانی
اخبار برند جیورجیو آرمانی
عطرگرام
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
در فری شاپ‌های فرودگاه استانبول تستش کردم و واقعا مجذوبم کرد. با موندگاری بالا رو لباس و پخش قابل قبول. نکته قابل توجه این که قیمتش از عطرافشان کمی بیشتر در میومد و به همین دلیل دست نگه داشتم و فعلا نخریدمش!!
15 اسفند 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sepehr s آرش

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام و درود به دوستان عزیز
دستریز گرفتم و از خریدش منصرف سلیقه من نبود ولی اول از تجربم قبل از خرید بگم در یوتیوب چندتایی مقایسه ری اکشن دیدم که فقط خانوما تست میکردن یه مغدار گشتم ولی از اقایان مقایسه ایی درستی نبود این عطر با شنل بلو مقایسه میکردن یا ساواج یا با نسخه مشکیش😐 پیروز میدان این شازده بود این مقایسه مثل مقایسه ی یک فوروارد با دروازبان رایحه بلو شنل هیچ شباهتی به سبک این نداره
و خداوکیلی کیفیت برند شنل کجا این کجا
فقط خنک خنک
یکم فلفلی خنک یکم مرکبات خنک ماندگاری روی دستمال کاغذی تست کردم کلا ۴ ساعت رایحه حس میشد قابل قبول بود که بعد شدیدا پخش کاهش پیدا میکنه و تا ۸_۹ ساعت فقط ماندگاری روی دستمال کاغذی داشت بعدش حتی اگر به دماغ بچسبونین چیز خاصی حس نمیشه که این تایم روی لباس کمی کمتر میشه تا دستمال کاغذی چند گزینه دیگه در این سبک امتحان کنین این قیمت برای این رایحه منصفانه نیست
پیشنهاد من

#الفکتیو فلش بک _تا ۳روز روی دستمال ماندگاری داره

Y le parfum_ اینم قیمتش منصفانه نیست ولی پرفومنس خوبی داره مناسب استایل رسمی

هوگو باس من_ ماندگاری قابل قبول با توجه به قیمت سبک و رایحه

کارتیر رودستر اسپرت _ پخش بوش یکم کمه باید با سخاوت بیشتری اسپری بشه

(قبل از خرید تست کنید)
من تا اینجا این ۴ عدد خوب تست داشتم به جرات میگم پرفومنس بهتری از این نسخه دارن ارزش پولیم که بابتشون پرداخت میکنین دارن

موفق و پیروز باشین 🌹🌹🌹
17 آذر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : sinash سورنا مقدم

هیچ ویژگی برتری نسبت به نسخه پیلار نداره
استارتش یادآور بوی جیو هست ‌‌. اولا به هیچ عنوان اون حس شعف و طراوت جیو رو القا نمیکنه . دوما بشدت امبرکسانی شده . تقریبا نیمه دوم عمر ادکلن . شخصیتش کاملا عوض میشه و می‌ره بسمت روایح جنریک و سنتتیک .
پرفورمنسش خوبه . شاید برای گرمای تابستون قابل تحمل تر باشه .
من شخصا تقریبا با هیچکدوم از فلنکرهای جیو حال نکردم . برعکس خودش که چندتا باتل تموم کردم و هنوزم عاشقشم
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Sepehr s سعید ون ورنبرگ
درود و عرض ادب

دوست عزیز شما مطمئنی که این کار آمبروکسانی هستش؟
داخل نت هاش که به آمبروکسان اشاره ای نشده...
27 فروردین 1402 پاسخ تشکر

با یه عطر آروماتیک، دریایی و کم و بیش سیتروسی و مرکباتی از یک دیزاینری خوشنام و سرشناس طرف هستیم اما راستش من انتظار خیلی بیشتری از آلبرتو موریلاس و این عطر داشتم؛ آقای موریلاس دیزاینر قابل و پرکاری است و اگرچه در لیست طراحی هاش از این دسته محصولات فرش کم نیست اما خب توانایی هاش رو با خیلی از برند های نیش مثل امواج و پنهالیگونز و ... به اثبات رسونده؛ اما در این محصول جدید اثری از خارق العاده بودن و شاید بهتر بگم واژه « نوآوری » نیست. به نظر من در هیچکدام از نت های این عطر خبری از تازگی آنچنانی و تمایز با رقبا وجود نداره ؛ با وجود حضور نام آشنا هایی مثل ورساچه دیلان بو، دولچه گابانای لایت بلو اینتنس، آزارو کروم ، پولو بلو و حتی فلنکری مثل پروفومو این عطر از لحاظ رایحه، البته بدون پشتوانه ی تبلیغات حتی میتونست از فروش کاملا متوسطی هم برخوردار باشه و خیلی معمولی تلقی بشه؛ اما خب به لطف برادر بزرگتر و خوشنامش در بازار موفق هم بوده و یقینا عطر باز ها رو وسوسه و ترغیب به تست میکنه... من تستش کردم اما ماندگاری کم و بازخوردی متوسط ، حتی متوسط به پایین ازش گرفتم و انتظارم رو برآورده نکرد، غافل نشیم که اپنینگ این کار نقطه قوتش و شاید برگ برنده اش نسبت به بقیه هم قطار ها است و بیشترین بازخورد رو در 15 دقیقه ای ابتدایی ازش گرفتم؛ شاید با 15 یا 20 اسپری بتونید بازخورد بیشتری بگیرید...پس پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید دارید حتما باتل حجیم تر رو مدنظر قرار بدید.
07 مرداد 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : علی محمدعرفانی

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطردوستان سلام. دنبال عطری خنک با پخش بوی معقول بودم. با رایحه و کیفیت خوب «پروفومو» از قبل آشنا بودم و این را هم می دانستم که در سالهای اخیر ریفورموله و از قدرت آن متاسفانه کاسته شده! با خصوصیات «پروفوندو» از طریق مرور دوستان در همین سایت و همینطور سایت های خارجی آشنایی نسبی پیدا کردم. اما متاسفانه جایی نتوانستم آن را تست کنم. ساکن تهرانم. از وزراء تا مناطق دیگر به امید اینکه بتوانم تست کنم رفتم اما موفق نشدم! بین خرید این گزینه و مارلی گالووی و مفیستو مردد بودم. رایحه مفیستو را بخاطر رایحه گل مانندش چندان نپسندم. خلاصه در نهایت تصمیم به بلاندبای کردن پروفوندو گرفتم و آن را خریدم! از فروشگاهی معتبر با بچ کدی درست. تولید 2020. در اصالت کالا تردیدی ندارم. اینجا نمی خوام تحلیل نت کنم. خلاصه عرض می کنم. عطری فوق العاده خنک(بویژه در دقایق اولیه) با رایحه زیبا و به شدت مناسب فصل گرما! گویی در کنار دریاچه ای ایستادی در مقابل وزش خنک نسیم! با عطری برخاسته از پوشش سبز و درختان اطراف دریاچه! اما... دولت این سرخوشی مستعجل است! حداکثر تا یکساعت!! نه فقط پخش که متاسفانه ماندگاری هم جالب نیست! تعجب می کنم از دوستانی که در همین سایت اعلام کرده بودند پخش این کار از پروفومو نسبتا بهتر است! میانگین نمرات هم به گمانم گمراه کننده بود. من پروفوندو را اینطور تجربه نکردم. لااقل تا این لحظه. چنانچه نظرم در آینده تغییر کرد حتما خواهم گفت. دوستان لطفا خواهشا مسئولانه تر و دقیق تر عطرها را در این سایت ریویو کنیم! آدرس غلط به علاقمندان عطر ندهیم. بجای بیان حواشی زائد تمرکز بر تحلیل و اطلاع رسانی دقیق کنیم.
یادگیری و پختگی هزینه دارد و من با خرید پروفوندو بخشی از این هزینه را پرداختم
سلامت باشید

[EDITED] 1401/04/28 21:53
28 تیر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : علی محمدعرفانی
سلام دوستان
بعد از حدود 2 ماه استفاده از «پروفوندو» در موقعیت ها و فضاهای مختلف نظرم در مورد پرفورمنس تغییر کرد. از چیزی که قبلا فکر می کردم پخش و ماندگاری بهتری دارد. (البته چنانچه با سخاوت بیشتری اسپری بشه)

رایحه: 8 ماندگاری: 6/5 پخش: 6/5

برای من که عمده ی مصرف عطرم در آفیس و فضاهای بسته هست، این میزان پرفورمنس رضایت بخشِ. بویژه که رایحه «پروفوندو» رو خیلی می پسندم.

شاد باشید
11 شهریور 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محمدعرفانی هاشم پور

خیلی اوقات از من میپرسن که پروفوندو یا آکوا دی جیو که به نظرم هرکدومش رو بگیرید براتون عطر خوبی خواهد بود کلا نمیشه فرق زیادی بینشون قائل شد یا خیلی سختگیری کرد ولی اگه پای پروفومو در میون باشه بدون شک پروفمو همیشه یک پدیده خواهد بود در دنیای روایح . من سمپل 10 میل عطر پروفوندو رو چند روز پشت سرهم تست کردم ولی واسه کسایی که عطر زیاد دارن شاید بره اون پشت مشتا وایسه فقط واسه بودن تو مجموعه و در کل کسانی که اهل خرید عطر با قیمت های همین حدود رو دارن و پخش بوی مناسبی رو میخوان به خصوص تو هوای گرم گزینه ی مناسبیه. خیلی هم مردونه نیست و خانم ها هم میتونن استفاده کنن ازش چون نت اسطوخدوس به کار رفته ی توش خیلی عمیق نیست
13 تیر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور سعید ون ورنبرگ

6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
پروفوندو
خنکه تیز !

خنکیش یه جوریه که انگار توی یه شب تاریک و سرد و خشک زمستونی با دماغ یه نفس عمیییق بکشی و سرمای هوا یه مقدار دماغتو بسوزونه...
رایحه دلپسندی داره ولی اصلا خاص نیست.

از یه جایی به بعد رزماری و نعنا این عطرو ول نمیکنه
شاید به خاطر این بوهای سبز که من یه حس آدامسی و شامپو ازش میگرفتم.

خیلی تابستونیه این عطر و خیلی تمیز 👍

22 خرداد 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

دکانتش دستم رسید ،روز اول باهاش ارتباط برقرار نکردم اما کم‌کم خوشم امد الان دوستش دارم، جالبه ماندگاریش خوبه البته که خیلی خاص نیست ولی قابل قبول
29 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و سروران عزیز .

جورجیو آرمانی پروفوندو یکی از کارای موفق آلبرتو موریلاس در چندسال اخیر است که خیلی بهش توجه نشده ،
اگه هنگام تست این عطر دقت کنید به نبوغ و مهارت بالای استاد موریلاس در طراحی عطرهای خنک و اکواتیک بیشتر پی میبرید ، با چند نت ساده و طبیعی و ادغامشان با نت های سینتتیک ، رایحه ای فرش و باطراوت خلق کرده که در عین سادگی ، زوایای پنهانی در بطن دارد که حسابی شامه را به چالش و جستجو وادار میکنه .
همونطور که گفتم این عطر زوایای پنهانی دارد که اولیش متیل دی هیدرو جاسموناتِ که در استارت کار خودش رو نشون میده و دومی امبروکسِ که فاز پایانی شامه نوازی رو رقم میزنه .
متیل دی هیدرو جاسمونات چیست و چه کاربردی دارد ؟ مرکبات چون مولکولهای سبکی دارند ذاتا بلحاظ ماندگاری ضعیفن ، پرفیومرها برای جبران این ضعف در لابراتوار ، از گل یاس متیل دی هیدرو جاسمونات رو که بویی فرش و مرکباتی دارد جدا میکنن و در ساختِ عطرهای خنک اون رو با عناصری مثل ماندارین و لیمو همراه کرده و به ماندگاری مرکبات و کلیت عطر قوام میدن .

بررسی رایحه👇
شروعِ ارپژ اکورد ابتداییِ پروفوندو بعنوان اولین نتی که باز میشه و نبض کار رو بدست میگیره رایحه ی نیمه شور اکواتیک هست که ملغمه ای از مرکبات روی خنکای موج هایش سوار شده .
در بطنِ این بستر اکواتیک سیتروس ، خیلی زود بیسی نیمه صابونی ، فوژه مانند ، سبز و فلزی بالا میاد که خنکای دریایی استارتِ کار را کنترل و فضارو برای بیس نُت آماده میکنه ،
بیس نتی شامه نواز که بعداز چهل دقیقه نمایان میشه و رایحه ی ملایم شدۀ اب دریا و حس فلزی و صابونی فوژه را با بستری چوبی و مشک مانند همراه میکنه و اتمسفر کلی عطررو شکل میده .
اسم امبروکس در هرم بویایی نیامده اما رایحه اش در بیس نتِ عطر اظهر من الشمسِ و اتفاقا برگ آسِ پروفوندو ، امیخته ی آمبروکسان و صمغ مصطکی ست که فاز پایانی رو تاحدودی از اون اتمسفر اکواتیکِ تکراری جدا میکنه و رایحه ای پربازخورد و عامه پسند رقم میزنه .

بلحاظ پرفورمنس در قیاس با عطرای خنک نمره خوبی میگیره و بخصوص در دوساعت اول نشر خوبی دارد و شخصا ازش بازخوردهای زیادی گرفتم .
بهترین تیپ برای این عطر تیپ و استایلِ اسمارت کژوالِ ، با تیپ کژوال هم خیلی خوب ست میشه اما با تیپ های اسمارت کژوال عااااالی تر میشه .

واقعا کارای موریلاس در عین سادگی دلبری میکنن ،
عزیزانی که میخوان شامه شون قوی بشه و به مرحله جداسازی نت از اکورد برسن ،تست این قبیل عطرها بسیار به شما کمک خواهد کرد .

با تشکر از عطرافشان 🌹🙏 .
05 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
44 تشکر شده توسط : علی هاشم پور
درود بر شما

کامل و دقیق توصیف کردید
05 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ صادق اف
علیرضای عزیز درود بر شما. من خیلی از رایحه این عطر خوشم اومده کاری شبیه به این رایحه با پرفورمنس بهتر چی پیشنهاد میکنید؟همچنین کار قوی از رایحه دولچه گابانا د وان ادپ.ممنون از شما
27 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود

Giorgio Armani
Acqua di Gio
Profondo

بنظر من بهترین فلنکر بعد از Puor Homme هست، همون DNA فقط مُدنتر با پخش و ماندگاری بهتر...

برای من این لاین به این ترتیب هستن:

Puor Homme
Profondo
Essenza
Profumo
Absolu

متاسفانه Absolu Instinct و Profondo Lights تست نداشتم اما بیصبرانه منتظر EDP هستم.

موفق باشید
22 فروردین 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور Sepehr s

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟