escentric molecules - Molecule 05

اسنتریک مولکولز مولکول 05

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43218
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار : گزا شان گزا شان
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اسنتریک مولکولز
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43218
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 110
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

تنها ماده معطری که در «مولکول 05» به‌کار رفته، کشمران است و سرشت عجیب و پیچیده‌ای به‌عنوان یک مولکول دارد. در این نت با ترکیبی از لطافت مشک‌فام و مخملین، بافت چوبی خشک و معطر، و رگه‌هایی شیرین و صمغ‌آلود مواجه هستیم که یادآور بوی درخت کاج است. از زمان خلق نت کشمران توسط IFF در اواخر دهه 1970 میلادی به بعد، این نت همیشه یکی از نت‌های کلیدی در محبوب‌ترین عطرها با ساختارهای متفاوت بوده است. این نت با ذات سازگاری‌پذیرش، هر نت دیگری را تقویت می‌کند؛ از نت‌های میوه‌ای و خوراکی‌های شیرین تا نت‌های شرقی ادویه‌ای و حتی مشک‌ها. به همین دلیل هم واقعا سخت است که باور کنیم «مولکول 05» ‌با آن درخشش جادویی‌اش فقط بر پایه یک ماده معطر شیمیایی خلق شده است. 
اما «مولکول 05» دقیقا همین چیزی‌ست که گفتیم. این عطر که با کیفیت و خلوص ویژه‌ای روی پوست پخش می‌شود، شاید مسحورکننده‌ترین ادیشن در میان عطرهای مولکول باشد. یکایک سویه‌های کشمران (گرما، ژرفا، شیرینی و بافت صمغ‌آلود) با قدرت روی پوست شما پخش می‌شوند و هاله‌ای سحرآمیز را به سبک دیگر ادیشن‌های مولکول خلق می‌کنند. «مولکول 05» که به‌خوبی روی پوست و لباس مي‌نشیند، برای هر شخصی با هر استایلی و برای هر موقعیتی بی‌نظیر است. حتی این عطر می‌تواند با اثربخشی بی‌نظیری در بستر زیرین عطر محبوبتان قرار بگیرد تا بافت چوبی لطیف و باکیفیتی را بسازد. فقط کافی‌ست اجازه دهید که نت کشمران دست‌به‌کار معجزه جادویی‌اش شود.

نوع عطر ادو تویلت
برند اسنتریک مولکولز
عطار گزا شان
سال عرضه 2020
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کشمران
نمره کاربران
Molecule 05-اسنتریک مولکولز مولکول 05
رایحه
6
2 رای
ماندگاری
6.5
2 رای
پخش بو
6.5
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من از یک فروشگاه درخواست کردم که قبل خرید عطر رو تست کنم و روز بعد مراجعه کنم اگه تمایل داشتم بیام ببرمش. عطر جدیدی بود و کسی نمیشناختش ولی من عاشق تولیدات آلمانم در هر صنعتی. در پاف اول بوی تند و تیزی به مشام میاد که شمارو به شک میندازه که رز قرمز در این عطر ! بعد چند ساعت از تیزی بو کم و بوی خنک دریایی و چیزی شبیه به لباسی که با اب خالی شستیدش! در کل به خاطر پخش بو و ماندگاری کم نخریدمش. بعد چند ماه در دیوار آگهی رو دیدم که شخصی این عطر رو خریده بود و راضی نبود و درخواست فروش و یا معاوضه رو داشت . باهاش تماس گرفتم و قیمت یک و نیم میلیونی پیشنهاد داد یا تعویض با عطر بلوشنل یا پگاسوس که من دیدم معامله ی خوبیه چون دو شیشه دیگه بلوشنل دارم پس تو سید خندان عطر هارو جا به جا کردیم. همونجا اسپری کردم عطر رو و برخلاف دفعه قبل ابتدا بویی مشابه با شکوفه سیب به مشامم رسید! روی لباسم چند پاف زدم تا ببینم بازخورد و ماندگاری نتیجه چی میشه. در بازخورد که از اطرافیان واکنشی ندیدم اما برام عجیب بود که بعد چند ساعت بوی اسپری شده روی لباس و مچ دستم اختلاف فاحشی داشتند ! روی دستم بویی کاملا چوبی و روی لباس بویی شیرین و گلی ! در داخل اینترنت شروع کردم به خوندن در موردش اما چون عطر تازه اومده بود کسی صحبتی در موردش نداشت فقط در یوتیوب و سایتای خارجی که نکته ی جالب این بود هرکس نظر خاصی در مورد این عطر داشت و میشه گفت جز دیوانه ترین عطرهای دنیاست و منو یاد رابرت دنیرو در فیلم راننده تاکسی انداخت که در لایه لایه های شخصیتش ادم منتظر بود چیر جدیدی رو کنه !
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سعید کرمانی sinash

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟