ELIE SAAB - Le Parfum Essentiel

الیه ساب له پارفوم اسنشیال

زنانه
کد کالا : ATR-43121
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : الیه ساب
کشور مبدأ : لبنان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43121
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    3
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 13
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

مایا لورنات (Maia Lernout) عطرساز با این محصول جدید، ترکیب شکوفه پرتقال و رایحه نعناع هندی از عطر اصلی الی ساب له پارفوم را بازتفسیر می‌کند. این رایحه‌ی چاپیر سفید گلی ظریف جدید تفسیری از میل الی ساب به انتقال رایحه و اسانس خانه مُدش است. نُت‌های میوه‌ای مرکبات، اسانس بهارنارنج، یاس سفید و سدر بیانگر اسانس الی ساب کوتور است. 

رنگ صورتی ظریفی تزیین‌کننده‌ی این بطری جدید با شکل امضای آن است. مهر با طرح خوشنویسی با حروف اول به شکل مشبک به رنگ طلایی در پشت این بطری شیشه‌ای شفاف قرار گرفته و لوگوی طلایی الی ساب آن را قاب گرفته است. بسته‌بندی صورتی که براساس مجموعه‌ی الی ساب اوت کوتور انجام شده است نیز با الگوی هندسی به شکل گل تزیین شده است.

برند الیه ساب
عطار مایا لورنات
سال عرضه 2020
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ لبنان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال
اسانس میانی گاردنیای یاسمنی
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر
نمره کاربران
Le Parfum Essentiel-الیه ساب له پارفوم اسنشیال
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند الیه ساب
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطر رو چند ماه قبل طبق معمول بلایند بای کردم. عطر خوشبویی هست اما نسبت به بقیه عطرهای لاین لو پرفیوم خیلی ملایم تر و سبک‌تر هست. از لحاظ ماندگاری خوب از لحاظ پخش متوسط رو به ضعیف. از لحاظ بو به لو پرفیوم اصلی شباهت زیادی داره اما خیلی ملایم تره. انگار لوپرفیوم رو با آب مخلوط کرده باشند. عطر کاملا مصرف روزانه هست. خودم تابستان این عطر رو استفاده میکردم الان که فروردین هست چندبار استفاده کردم حرفی برای گفتن نداشت. به نظرم اگر کسی قصد خرید داشته باشه یا لوپرفیوم اصلی یا لو پرفیوم این وایت رو تهیه کنه از لحاظ پرفورمنس خیلی بهتر از اسنشال هست و از لحاظ بو خیلی شبیه هستند.
14 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
گاهی اوقات(خصوصا توی عطر های زنانه)حس می کنم که یک سری از نت ها به دلیل تکراری نشان داده نشدن حذف میشن تا مخاطب در نگاه اول توی سایت ها حس کنه که این یک کار جدیده؛به عنوان مثال مشک،صندل یا ... ثبت نشده اما وقتی استفاده می کنید می بینید که با اندک تفاوتی همون حس و حال رو دریافت می کنید.
اینجا با یک عطر گلی،پودری و مشکی طرف هستیم که شروعی ناپایدار و میوه ای از مرکبات رو داریم به اضافه بهار نارنج و یاس
اما توی قلب عطر میشه مشک،صندل و پچولی رو احساس کرد به اضافه ی روایح گلی(گاردنیا و یاس) که حسی خامه ای(لاکتونیک) و شیرین و پودری داره.
در کل چیز جدید و خاصی نیست ولی به عنوان یک عطر خوش پوش و دم دستی گزینه بسیار خوبیه چرا که با بیشتر تیپ ها هم خوانی داره و بازه سنی خاصی هم نداره.
پخش و ماندگاری خوبی هم داره.

مخلص
05 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ROSA

خب در مورد این عطر باید بگم که برای من رایحه ی استخوان دار شده ی لالیک لامور هست.
یک وایت فلورال چوبی - میوه ای- صابونی و در انتها، کرمی شیرین.
از ابتدای اسپری متوجه حضور گلهای سفید مخصوصا شکوفه پرتقال و گاردنیا و پیچ امین الدوله میشوید. رایحه ی گاردنیا به نسبت بقیه روایح برجسته تر است و رفته رفته در کنار آکورد چوبی کار ، آرام میشه.پچولی هم از ابتدا تا انتهای درای داون با قدرت احساس میشه.
عطر بالغی است و سن پوشیدنش بالای ۳۰ است.
جون میده برای مراسم عروسی ،با همان تیپ های مجلسی و میکاپ و موهای شینیون کرده و براشینگ کرده :)مخصوصا برای خود عروس خانم ، چون در کنار رایحه ی تمیزش ، ماندگاری و پخش خوبی هم داره❣
09 مرداد 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ROSA

لپارفوم اسنشیل-Le parfum essential ، مدرن ترینِ این لاینه تقریبا، کما اینکه لااقل تا الان اخرین عطر زنانه ایه که ایلی صعب لانچ کرده.
باربری لاندن ؟ نیم پرده کلاسیک تر ،بالغ تر و استخوان دار تر میشه لپارفوم اسنشیل… اگه لیستش رو نمیخوندم، میگفتم بوی پیچ امین الدوله میده، واقعا هم از میانه تا انتها انگار همکاری امین الدوله با پچولیه… ولی یاس تو لیست نیست. وایت فلورال کرمی و شیرین. بنسبت بقیه لاین یکم سبک تر و ملایم تره ولی به خودیِ خود سبک یا خنک نیست. رایحه ای که در عین سادگی اش، باوقاره و کاملا مناسب پوششِ رسمی و مجلسی.
بنظرم ایلی صعب تو فیلد وایت فلورال واقعا کار هاش ارزنده و زیبان تو دیزاینری ها حداقل…پرفورمنس عالی، کرکتر های با جبروت و مجلل، دقیقا مثل پیراهن های مجلسی نفیس و چشم نواز این برند… انگار ایلی صعب این لاین رو از روی کلکسیون پیراهن های زنانه اش ساخته :)
تنها ایرادی که بنظرم بهشون وارده که احتمالا تو ایران پررنگه، راحت پوش نبودنشونه… ذاتا کژوال که نیستن هیچکدوم، ولی من حیث المجموع، ازون تیپ عطران که هر سال شاید یکی دوبار واقعا با استایل و موقعیتی که قراره توش باشین، مچ باشن و بشه پوشیدشون… نمیدونم منظورمو خوب رسوندم یا خیر :)
پ ن: مایع عطر صورتی نیست :))
29 مرداد 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه آیدا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟