Dior - Dior Homme (2020)

دیور هوم 2020

مردانه
کد کالا : ATR-43095
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43095
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 215
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    6
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 58
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دیور هوم 2020 با فلفل سیاه و اثر نامحسوس ترنج آغاز می‌شود. نُت فلفل در اینجا نقش کمکی ندارد؛ تمام توجهتان را به خود جلب می‌کند و با ریشه‌های پیروسین سیاهش در قلب سرد این عطر جوانه می‌زند که از شمعدانی و عود در ترکیب با آمبروکسان ساخته شده است.

به گفته‌ی فرانسوا دماشی، دیور هوم 2020 «عطری است که با نُت‌های چوبی شهوانی اوردوز کرده است، و نشانگر بازگشت به پایه است: کلاسیک‌بودن و سادگی. روشن، پاک، آرام، و چوبی، اما کمی شیرین است و مانند پوست دوم روی تنتان می‌نشیند.»

نوع عطر ادو تویلت
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لامی ، فلفل صورتی
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، چوب کشمیر
اسانس پایه مشک ، خس خس ، ترکیب ایزو ای سوپر
نمره کاربران
Dior Homme (2020)-دیور هوم 2020
رایحه
8
16 رای
ماندگاری
7.6
16 رای
پخش بو
6.9
16 رای
طراحی شیشه
8.3
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (21 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بر روی بلاتر امتحانش کردم،یک کار کاملا معمولی و تکراری!!! شاید به جرات گفت کاملا شبیه نسخه هوم اسپرت هست و چیز جدیدی نداره،ماندگاری و سیاژ معمولی....اصلا با دو سلف خود یعنی پرفیوم و اینتنس قابل قیاس نیست...بنظرم خرید اش توجیهی نداره،چون احتمالابهیچ وجه ارزان هم نخواهد بود !!!!
28 بهمن 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : اردلان مانی والی‌زاده

سلام دوستان
بالاخره سمپل این کار رو گرفتم و تستش کردم... فقط میتونم بگم...
چیکار کردی اقای دماشی؟!
من قبل از تستش، هرم رایحش رو بررسی کرده بودم‌ و خب یک حدسایی میزدم... اما وقتی این عطر به مشامم رسید واقعا تا چند دقیقه ای متعحب بودم!!! هر چی بو کردم و به نت ها نگاه انداختم هیچ سنخیتی ایجاد نمیشد؛ به این دلیل که این عطر انگار اصلا تاپ نت نداره و حتی یک جورایی هرم رایحش بر عکسه! رفتم سرچ کردم و دیدم مثل اینکه خیلی هم بیراه نبوده نتیجه گیری بنده... وقتی بعد از چند ثانیه ای که عطر روی پوست میشینه بوش میکنید، یک رایحه ی کمی‌ گنگ و عجیب به مشام میرسه که حاصل از ترکیب ای زو ای سوپر هست... این نت توی بلو دِ شنل پارفام هم استفاده شده ولی خیلی رفتار متفاوتی داره... یکم که میگذره جا برای چوب کشمیر و برگاموت باز میشه... یه ترکیب تلخ، چوبی و خیلی مصنوعی با رگه هایی از وتیور و سدر... منتظر ادامش هستین؟ نه نباشین... این عطر واقعا پروگرِس خاصی نداشت حداقل از تظر من... شما با دیور اوم طرفین و نه یک عطر‌ دیزاینری معمولی، پس انتظارات بالاست بالاخره اما افسوس.
یه وقت هست یک عطر بدین شکل امضای خودش رو عوض می‌کنه(که برای دیور اوم اون ترکیب زنبق و اسطخدوس و پچولی و... زیباش بود) اما حداقل یک کار نسبتا مناسبی از کار در میاد...
اما من واقعا نمیفهمم این قراره چکار کنه توی سبد محصولات؟! از یک طرف دیگه طرفدارای پر و پا قرصش همه بیزار میشن از این کار جدید و مصارف فرمال و آفیسی قبل رو نداره به نظرم... از یک طرف هم اگر خواسته باشن بازار هدف رو جوون ها در‌ نظر بگیرن باز هم خیلی کج رفتن راه رو... بنده خودم ۲۳ سالمه اما این عطر واقعا برام قابل تحمل نبود.
و همچنان دیور اوم اینتنس و پارفام زمین تا اسمون فرق دارن با این محصولات جدید... لاین هوم یک تراژدی به تمام معنا داره میشه... از ریفورموله شدن بگیر تا ریلیز های جدید افتضاح!
و اینکه عملکردش هم‌ در حد‌ همون راحیش بد بود!
27 خرداد 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sepehr s مانی والی‌زاده
با احترام به طرفدارهای این کار و جدش. یک کلام حال بهم زن.
27 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اسنودن
با سلام و عرض ارادت

آقا مهدی حال به هم زن یعنی چه ؟ لاین دیور هوم حال به هم زنه؟ ما هم از خیلی رایحه ها خوشمون نمیاد ولی نمیگیم حال به هم زن...
27 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : احسان کریمی دورابی بابک
درود فرشاد جان عزیز
به راستی که دنیای عجیبیه این عطر. یکی از یه کار خوشش نمیاد و دیگری عاشقشه. موافقم باهات گاهی دوستان و قطعا هم بدون منظور خاصی از طرف ذهنشون یه لغتی رو بکار میبرن (و اونم از تعجب فراوان بخاطر انتظار بالا از کار ) که دیگری رو پریشان حال میکنه. چندی پیش هم یه دوست عزیزی واژه انزجار کننده و حال بهم زن رو راجب عطری بکار بردند که بنده ستایش میکنم (اینترلود) . دوستان قطعا کمی بیشتر زمان بدند به کارهای معتبر نظرشون تغییر میکنه و در بدترین صورت متوجه میشن که اون کار مناسب نیست براشون.
28 خرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Sepehr s بابک
سلام دکتر فرشاد عزیز
بنده هم با نظر شما موافق هستم، دیور اوم نه تنها لاین بدی نیست بلکه بی نظیره و بسیار تاثیر گذار در صنعت عطر سازی مردانه... این لاین اگه نگیم تکمیل ترین لاینِ عطرهاست اغراق نکردیم... از cologne بگیر که حس بی نظیر ترشی و خنکیِ لیمو و برگاموت رو میده تا پارفام که واقعا استاندارداش از حد دیزاینر بالاتره...
دیور اوم از گرم ترین روزای تابستون تا سرد ترین روزهای سرما، در همه جا و همه مکان برای شما آفر داره و این عالیه...
اما صد حیف که دیگه باید باهاش خدافظی کنیم و من در مورد دیور اوم ۲۰۲۰ کلمه ای جز شکست نمیتونم بنویسم.
28 خرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Sepehr s بابک
با سلام خدمت دوستان بخصوص امیر خان گل و جناب امین کریمی بزرگوار

من هم خیلی از رایحه ها رو اصلا دوست ندارم یکیش پوران هوم ولی دیدم کسانی که این عطر را عاشقانه دوست دارن
بکار بردن کلمات سخیف در مورد هر محصولی که باب میل ما نیست بی احترامی به سلایق افراد دیگر است اونهم لاین دیور هوم که کیفیتش اظهر و من الشمس است.شاد و سلامت باشید.
28 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک Moslem Attar

شیک، مدرن و بی جون.... این رایحه ها رو صدبرابر ترجیح میدم به بوی ماتیکی و زنونه‌‌ای که اینقدر بیخودی هایپ شد.
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : احسان کریمی دورابی Mr green

فقط یک عطر باز حرفه ایی متوجه میشه دیور چه خدمتی به آقایون در باب تولید عطرهای مردونه انجام داده عطرهای که رایحه ها و نت های تکراری ندارن نه هرکسی که تا یک عطر رو تست میکنه سریع میگه تکراری هست چیزه خاصی نداره چون قدرت تفکیک ندارن عطرهای دیور مخصوصا مردونه ها طوری ساخته میشن که خانم ها رو سریع جذب میکنن و دیگه تفکیک جنسیتی ندارن مثله دیور هوم اسپرت کلاسیک و دیور هوم اینتس با اون رایحه دلپذیرش... دیور انقلاب بزرگی در تولید عطرها به راه انداخت تا باقی برندها هم کمتر به تفکیک جنسیتی اهمیت بدن و برای آقایون عطرهای لطیف و شامه نواز تولید کنن خیلی سال هست دیگه عطرهای آقایون رایحه های تند و تیز و گس و تلخ ندارن که فقط یک مرد خواهانش باشه
03 بهمن 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احسان کریمی دورابی بابک
کاملاً موافقم. اگر عطر و ادکلنی، آدم رو یاد کار دیگه ای از برندهای مختلف بندازه، به نظرم تکراری محسوب میشه. این کار دیور رو یکی از دوستانم از فرانسه آورد برام و اولش یکمی تو شوک بودم از بوش. اما بازخوردهای خوبی گرفتم. از همه و به ویژه از خانم ها. هرچند نسخه قبلی یه شاهکار بود، اما بعد از مدتی تونستم با مدل 2020 دیور اوم هم ارتباط برقرار کنم.
07 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Behroozk

6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
یک عطر گرم با آکوردهای اصلی چوبی بالزامیکی و مشکی. ترکیب شیمیایی ایزو ای سوپر که نتهای چوب کشمیر و سدر و وتیور و مشک رو در بر میگیره این عطر رو تبدیل به یک عطر چوبی مشکی میکنه. تشخص تمام نتها در یک عطر واقعا کار سختیه اما من به وضوح بوی چوب کشمیر و مشک و وتیور و صمغ المی رو تشخیص میدم.صمغ المی یک رایحه بالزامیکی داره که اصلا مورد پسند من نیست. من نمیدونم دیور چرا این عطر رو در لاین هوم قرار داده. این یه کار بسیار متفاوته از نسخه های دیگر این لاین. در واقع تمامی نسخه های این لاین dna هوم اصلی رو دارن و به هم شبیه هستن اما این یه کار کاملا متفاوته. رایحه خاصی نداره یه کار کاملا معمولیه. من با توجه به کارهای خوبی که از آقای دماشی دیدم مثل هوم اینتنس، فارنهایت پارفوم، او ساوج پارفوم واقعا انتظار چنین رایحه معمولی رو نداشتم. پخش و ماندگاری هم در حد متوسطه. بازخورد خوبی هم نداشت حتی از چند خانم هم که پرسیدم همین نظر من رو داشتن یه کار کاملا معمولی.
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مانی والی‌زاده Mahyar

یک عطر همه کاره و چهار فصل و آچار فرانسه
که میشه در هر شرایط و هر موقعیت مکانی و زمانی ازش استفاده کرد.
دیورم هوم ۲۰۲۰ بنظر من یک عطر خوب با یک اسم بد هست. چون ازین لاین همه انتظار دارن زنبق نقش اصلی رو بازی کنه. اما تو این عطر اینجور نیست.
دیور هوم ۲۰۲۰ رایحه چوبی شبیه تراشه مداد بهمراه مرکبات تلخ و ترش داره که در یک بستر مشکی قرار گرفتند. یه مقدار هم آدمو یاد عطرای کلاسیک و جنتلمنی قدیمی میندازه. در کل یک عطر مدرن_کلاسیک دوست داشتنی. ضمن اینکه رایحه مشابه نزدیکی آنچنان نداره. و خاص بودنش یک امتیاز ویژه واسش هست.
09 مرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Sepehr s بابک
برای من حس کلاسیک نمی‌ده... وتیور و ماسک حضور پررنگی دارن. رایحه ی اصلی (درای-داون) دل انگیزی داره حیف که پرفورمنس‌ش برای outdoor کافی نیست و با اینکه دارمش با این قیمت ارزش خریدش پایینه.
10 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Fred_S شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

سلام مجدد خدمت دوستان.
در ابتدا تشکر میکنم از لطف جناب سخی عزیز و البته فاش نکردن خبر داغ در مورد دیور! :))
ممنون که اجازش رو به بنده دادین.

لطفا تا انتها همراه این متن باشید.
....
خب دوستان بالاخره بعد از یک سال، لاین "اوم" دیور بصورت کامل revised و باز سازی شد. یک بازسازی جنجالی و پر سر و صدا که به نظر اعصاب و روانِ عطرسازِ کهنه کار دیور یعنی آقای دیماشی رو حسابی بهم ریخت...!
هرچند قصدِ بررسی ریزِ هر ۳ محصول جدید رو ندارم و هنوز وقت بیشتری هم لازمه جهت شناخت بهتر این عطرها، لازم دونستم یک سری تکات رو خیلی مختصر، مفید و تیتر وار به عرضتون برسونم...

۱. همون طور که دیگه تقریبا همه میدونیم، دیور اوم edt 2020 یک عطر کاملا جدید و متفاوتی شد نسبت به قبل. عطری که در راستای درامد بیشتر و جذب مخاطب های وسیع تر ساخته شده. با حضور آقای رابرت پتینسِن بعنوان فشن مادِل. کسی که مشخص هست چرا انتخاب شده.
این عطر از ناامید کننده ترین عطرهای دیور بود بخصوص برای عاشقان دیور اوم اوریجینال.
بگذریم.
۲. دیور اوم اینتنس جدید میشه گفت کمی امیدوارانه تر هست... رایحه کلی شباهت زیادی به مدل ۲۰۱۱ داره و المان های کلی حفظ شده... عطر کمی ساده تر، راحت-پوش تر شده و در حقیقت ترکیب نهایی خیلی خیلی نزدیک شده به دیور اوم edt قدیمی! یعنی یک پله پایین‌رفته از لحاظ غلظت و رایحه و حالا خیلی شبیه به دیور اوم تویلت سابق شده.
۳. برای طرفداران نسخه پارفام اما مجدد اخبار خوب نیست. نسخه پارفام تقریبا کشته شده و دیور اوم پارفام جدید دقیقا داستانش مثل نکته دومه. یعنی اینکه ترکیب جدید خیلی خیلی تزدیک شده به ترکیب اینتنس سال ۲۰۱۲. اون رایحه فوق العاده قوی چرمی-عودی بهمراه زنبق پر قدرت و وانیل کم رنگ شده... طوری که همونطور که گفتم انگار این عطر هم یک پله پایین تر اومده تا جای دیور اوم‌اینتنس قبل از ریفورمولاسیون رو بگیره. هرچتد همچنان هاله ها و روایح نسخه پارفام قبلی رو تقریبا حفظ کرده اما آنچنان دقیق و در خور شبیهش نیست.



و در نهایت خبر داغ و جنجالی از خانه دیور.

فرانسیس کرکجان بعنوان creative director جدید دیور معرفی شد!!

و آقای دیماشی کهنه کار بعد از سالها جاش رو به ایشون میده.

باید دید چه تغییراتی در محصولات دیور انجام میشه... از اونجایی که دیماشی تغییرات بنیادینی رو انجام داد در سال های اخیر و استراتژی مدرنِ دیور رو به‌نوعی بنا کرده، حالا کار کورکجان کمی چالش برانگیز تر و سخت تر خواهد شد.
داستان هم از جایی شروع شد که ایشون برند خودش رو به امپراطوری LVMH فروخت و طبق قوانین میتونست یکی از شرکت های زیر مجموعه این ENTERPRISE رو در دست بگیره... و دیور رو انتخاب کرده!
به‌نظرم میشه به کارهای بعدی دیور خیلی چشم دوخت... هرچند به زودی نباید منتظر باشیم.
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : احسان جباري Sepehr s
امین کریمی عزیز و خندان
شما صاحب اجازه هستید
بله . مدتی بود پیگیری میکردم این بریکینگ نیوز دنیای روایح و اخبار دیور را که قریب به یکماهی ست ولوله در خانه اش افتاده !
بسیار سخن و مقاله اینروزها با او مرتبط است
زمانی بحث بر سر زیرمجموعه و تغییراتی بنیادین بود
که برای بسیاری جای نگرانی داشت
که البته بیشمار حدس و گمان و زیاده روی ی منتقدین نیز دخیل بود . و کلی پرسش .
همه ی تلسکوپ ها روی اش زوم است مدتی ! و هنوز .
میتوان هم ناراحت بود و هم خوشحال !
که دیماشی یک بو و کورکجان بویی دیگر دارد .
از یک جنس نیستند ، بلکه متضاد !
هرچند هر دو در قله ، اما قله هایی متفاوت
جای دیماشی در دیور همیشه خالی خواهد بود
خشونت جایش را به لطافت داد !
هرچند در خشونت دیماشی همیشه لطافتی پنهان بود
و کورکجان معکوس اوست !
منتقدین اینروزها فعال اند و تضادگو
از هر دری ، سخنی گفته اند
اما همه متفق القول معتقدند :
این تغییری بنیادین است برای دیور
حال رو به کدام جهت
معلوم نیست !
هر کس چیزی میگوید :)
امید که رو به بهبود باشد
و ضمنا بابت ریویو کامل و جامع ات ممنون
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احسان جباري عباس بهرامی
امین عزیزم
یادم رفت بنویسم در انتهای صحبت ام
که اینها همه نظرات منتقدین بود
از منفی بینهایت تا مثبت حرف زده اند
که در انتها هیچکس تکلیف اش روشن نیست
مطالبی که عرض شد صحبت های آنهاست
بنظر من حقیر البته
دیور در سالهای اخیر به آهستگی داشت به حاشیه میرفت
و اما این جابجایی بنظرم مفید باشه
چون کارنامه ی کورکجان پروپیمان تر است
هرچند تا نبوئیم ، نمیشود :)
یادم رفت بگم در مقاله ای که راجع به تحقیقات دیور از سلبریتی ها خواندم آنها گفته بودند :
دیور زمانی بهترین بود اما دارد قدیمی میشود و تکراری !
و به همین دلیل این چند عطر جدید کار شد
و موفق نبودند !
و بعد یکهو این ماجرا کلید خورد !
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی بابک
سلام امین جان،بنظرت دیور اوم اینتنس ۲۰۲۰ نسبت به نسخه های قبلی اینتنس چه تغییری داشته؟
09 آبان 1400 پاسخ تشکر
با سپاس از جناب سخی و تشکر از ایشان که علم و تجربه ی عالیشون رو در اختیار ما میگذارند . جا داره یادی بکنم از جناب ایکاروس و امید به حضور دوباره ایشان
10 بهمن 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ارژنگ بوترابی

اساتید این کار با اینتنسش چه فرقی داره و کدوم بهتره بنظرتون چون اینتنس کلا ترکونده همه جا
06 دی 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx

8
رایحه
8
ماندگاری
4
پخش بو
9
طراحی شیشه
چون اکثر مواقع این عطر با آنچه که قبلا همنام خودش بوده مقایسه میشه، چند مورد را در مقدمه عرض کنم‌.
اول اینکه عطر اصلی قدیمی با عنوان دیور هوم اوریجینال، البته در شبکه توزیعی متفاوت و به شکل محدودتر، عرضه می شود و قابل خرید است، در اروپا البته. اگر مسؤولین فروشگاه صلاح دانستند می توانند کار را برای عشاقش موجود کنند. این عطر در حال حاضر جایگزین نسخه قبل نشده، ولی احتمالا در دراز مدت می خواهد بشود. نسخه اینتس مدرنتر و کمی فرش شده، دیگه گل زنبق به شکل پودری قوی و با بوی ماتیک عرض اندام نمی کنه، ولی شباهت با قدیم حفظ شده. نسخه پارفام در جعبه ۱۰۰ مل (به جای ۷۵ مل) و بدون تغییر رایحه و از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر عرضه شده ولی خرید فقط از خود سایت دیور هست.
با این مقدمه خواستم فقط بگم که این عطر را جدای از بقیه بایستی دید، شاید سیاست دراز مدت دیور برای تغییر هویت این سری، شاید هم سواری بر موفقیت قدیم و عرضه عطر جدید با نامی آشنا برای همه.
حالا خود عطر مستقل از نام، به نظر من کار با نت فلفل صورتی و برگاموت و سدر شروع میشه، رایحه سدر یا ایزو ای سوپر بوی نسبتا غالب هست. بعد از چند دقیقه فقط بوی برگاموت همراه سدر هست و اینجا من را یاد بلو شنل می انداخت، اگرچه متمایز هستند از هم. تو یک ساعت بعدی بوی برگاموت کمتر میشه و جای خودش را به کشمران و اندکی خس‌خس میده. در کل عطر خشک یا دودی حساب نمیشه و حالت کرمی داره، که ظاهرا به دلیل وجود مشک هست. به نقل از یک شیمیدان می گویم که ایزو ای سوپر خودش شامل سه مولکول متفاوت هست، و هر سه در این عطر حضور دارند، و ظاهرا به همین دلیل بینی این رایحه را مرتب حس می کنه در مقایسه با عطرهای دیگه ایزو ای سوپر که معمولا خیلی زود توسط شخص حس نمیشه (مثل مولکول ۰۱). این رایحه آخر کرمی سدر و کشمران تا ساعتها در فاصله شاید ۱۰ سانتی حفظ میشه.
این عطر به نظر من به شدت چوبی، کرمی، مدرن، فرش، مناسب روز، مردانه، با پخش کم از اول تا انتها، ماندگاری بالا (۷-۸ ساعت روی پوست من)، مناسب اداره، چهار فصل، غیر تکراری، با استفاده‌ای مشابه ژانر عطرهای آبی رنگ ولی متفاوت از آنها، و به نظر من البته مردانه‌تر و شیک پوش‌تر از آنهاست. برای من حکم یک کت و شلوار سفیدی را داره که روی لباس پوشیده میشه و بیشتر خود شخص از این عطر لذت می بره تا اطرافیان. بعدتر من نظر عطار محترم را خواندم و کاملا با این گفته آقای دماشی موافقم:
《عطری است که با نُت‌های چوبی اوردوز کرده است، و نشانگر بازگشت به پایه است: کلاسیک‌بودن و سادگی. روشن، پاک، آرام، و چوبی، اما کمی شیرین است و مانند پوست دوم روی تنتان می‌نشیند.》
05 بهمن 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : احسان جباري Mr green
با سلام خدمت همرهان عطرافشان وتشکر از جناب خفاجی، به نظرم در بررسی دیور هوم 2020 و یا موارد مشابه که ادکلنی باز تولید میشه،نکته ای از ذهن ما مغفول مانده،با گذر زمان نظرات و دیدگاه های ماانسانها دچار تغییر و تحول میشه،خصوصا در زمینه مواردی که با احساس مرتبطه نظیر دنیای روایح و عطرها، همینطور سلیقه جوامع انسانی تغییر میکنه و دیدگاه ما انسانها نسبت به پدیده ها،بخاطر همینه که بسیاری از ادکلنهای بسیار محبوب دهه 80 میلادی، دیگه طرفدارهای زیادی ندارن.در مورد اسطوره ای مثل جناب دماشی هم این موضوع صدق میکنه،گرچه تجربه و شناخت و شامه ایشان احتمالا ورزیده تر شده، اما سلایق شخصی ایشون و همچنین دیدگاه و تلقی ایشون نسبت به سلیقه مردم متفاوت شده و لذا دیور هوم 2020 رو باید در سال 2022 نگریست و بویید نه در سال 2005.ضمنا شاید سایه سنگین دیور هوم 2005 که انصافا یکی از شاهکارهاست ، جلوی دیده شدن دیور هوم 2020 رو گرفته،من هنوز موفق به بوییدن دیور هوم 2020 نشده ام و نمیدانم نظرم در موردش چه خواهد بود،اما به این تغییر احترام میگذارم و آنرا پیشرفت تلقی میکنم حتی اگر بویش را نپسندم.
10 بهمن 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : بابک Shahrokh

آقا من نمیفمم ینی چی برای اینکه کمپانی دیور میخواد از یکنواختی در بیاد میاد بهترین کاراشو میترکونه؟!!!
خب مثل ساویج برو نسخه جدید بزن، بترکون، نسخه قبلیشم بذار باشه برا طرفداراش،
یا اصلا اگه ادعا داری که میتونی انقلاب به پا کنی برو یه لاین جدید راه بنداز اگه خوب بود همه ازت تشکر هم میکنن، چیکار به لاینای دیگه داری؟! مگه سری هوم از روز اول انقدر محبوب و مشهور بود؟! خوب بود، محبوب و مشهور هم شد!
این چه عذابیه مارو میدی حالا باید در به در همه جارو دنبال نسخه قبلی با یه قیمت مسخره بگردیم؟!!!!!!!
20 بهمن 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ Dragon
باسلام
شما این رایحه را تست کرده ای؟(دیور هوم ۲۰۲۰) نظرت در موردش چیه؟ صرفنظر از اینکه متعلق به لاین هوم هست یانه
23 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : hmd2020
نیازی نیست دنبال نسخه قبلی با قیمت مسخره بگردید. دیور هوم ارجینال سال ۲۰۲۱ تولید شده با همون کیفیت و DNA سابق
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
سلام
صرف نظر از دیور هوم بودنش رایحه بدی نداره، یکی از دوستان گفته بود به بلو د شنل شبیهه، باهاش موافقم!(بوی عطرهای اصطلاحا بلو رو میده. تند، چوبی، مرکباتی)
پخش بو کم
با این قیمت بنظرم گزینه مناسبی نیست
بازم تاکید میکنم هیچ شباهتی به دیور هوم اصلی نداره، انگار لالیک مشکی به جای چوب بو مرکبات بده!
واقعا نمیشه از انتظاری که از اسم دیور هوم میره صرف نظر کرد
10 اسفند 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Sepehr s بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟