Dior - Miss Dior Rose N'Roses

دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)

زنانه
کد کالا : ATR-43069
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43069
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
240,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 20
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«میس دیور رز ان رزز» طراوت و سرشاری انبوه گلبرگ‌های رنگارنگ گل‌ها را در کنار انرژی نشاط‌آور و بافت شبنم‌خورده مرکباتی خاصی به شما هدیه می‌دهد. «میس دیور رز ان رزز» عطری درخشان و گل‌فام است که از نت رز‌های کشت‌شده در گراس فرانسه سرچشمه می‌گیرد و به‌واسطه نت ترنج حالتی طراوت‌بخش پیدا می‌کند. غلظت و شدت نت‌های مشک‌فام نیز این عطر را به سطحی جذاب‌تر می‌رسانند. نت شمعدانی اما این آمیزه را با سویه‌های لیمویی‌اش شفاف‌تر می‌سازد تا نهایتا «میس دیور رز ان رزز» عطری فراموش‌ناشدنی و سرشار از نت‌های گل‌فام بی‌پایان باشد. بطری صورتی روشن این عطر آن‌قدر زیبا است که نمی‌گذارد شما حتی یک لحظه هم از آن جدا شوید.

نوع عطر ادو تویلت
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
مناسب فصل بهار
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، شمعدانی
اسانس میانی رز
اسانس پایه مشک
نمره کاربران
Miss Dior Rose N'Roses-دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)
رایحه
7.3
3 رای
ماندگاری
7.7
3 رای
پخش بو
6.7
3 رای
طراحی شیشه
7.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بوی رز بسیار تیزی داره. اصلا جذابیت و ملاحت میس دیور ادوپرفیوم و بلومینگ بوکت رو نداره. عطری نیست که بگی خیلی متفاوت و جذابه. من نپسندیدم.
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا فاطمه فیضی

به نظر من این عطر عصاره‌ی ظرافت و زیبایی زنانه است. یک زن ملایم، خوش‌خلق، مهربان، بافرهنگ و خوش‌ذوق رو در خاطر مجسم می‌کنه. به نظرم کسانی که کلا به عطرهای رزی میگن گلاب و تحت این عنوان این دست از عطرها رو نقد می‌کنند فوق‌العاده نگاه سطحی و ساده‌انگارانه‌ای دارند.
27 تیر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا Golnoosh
به شامه ی من ۹۹ درصد عطرای رزی، اعم از رز بلغاری و دمشقی و غیره و ذالک، دقیقن بوی گلاب میده و به همشون میگم گلاب. مشکلی هم با بوی گلاب ندارم و بنظرم خیلی هم خوشبوعه. نمیدونم چرا فکر میکنید گلاب بدبو یا بیکلاسه و نباید عطرهای رزی رو باهاش مقایسه کنیم.
29 تیر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Fateme75 Golnoosh
گلاب از نظر من هم بوی بسیار مطبوعی داره و علت اینکه ‌ایرانی‌ها بعضا از این بو بدشون میاد اینه که متاسفانه از سنت خودشون رویگردان شده‌ان. اما گذشته از اینها در هر حال بوی گلاب یک بوی یک نواخت و مسطح و در واقع فاقد پیچیدگیه، و از این لحاظ به عنوان عطر جالب نیست. در حالی که این صفات (یک‌نواخت، یک‌بعدی و مسطح بودن) در مورد این عطر صادق نیستند.
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Maary بابک

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
بالاخره موفق به تهیه سمپلش شدم.
راستش کاملاً شوکه شدم. خیلی خیلی زیباست.

اولین واکنشم این بود که بوی یه خانم معلم مهربون میده.
من کلاً با عطر های رزی با بوی damask rose یا همون گلاب و گل محمدی خودمون تا وقتی که صد درصد بوی گلاب ندن مشکلی ندارم. چون در غیر این صورت میتونم همون گلاب خالی رو استفاده کنم به جای اینکه چند میلیون پول بدم :)
برای امتحان این عطر رسماً گلاب رو از کابینت در آوردم و با هم مقایسه کردم. قابل درکه که بینی ایرانی سریعاً یاد گلاب بیوفته. ولی واقعاً این بوی گلاب نیست. بیشتر شبیه بوی اسانس گل سرخه.

و درباره ی نوت گل شمعدونی، به شخصه از هیچ گیاهی به اندازه ی گل شمعدونی متنفر نیستم. خودش خیلی زیباست ولی بوی خیلی گرمی داره و بهم سردرد شدیدی میده. توی این عطر رایحه شمعدونی به اون شکل واقعی ظاهر نشده فقط رز رو یکم منحصر به فرد کرده و یه تلخی ملایم گلی شبیه صابون گل رز بهش داده. بعد از یک ساعت رز نمایش و کاملاً به دست میگیره و شیرینی خیلی خیلی ملایم رزی پیدا می‌کنه. بعد از اون دیگه همون رز میمونه و شیرینی از بین می‌ره.

بسیار ملایم و مناسب تابستونه. بوش کل اتاقمو پر می‌کنه و چند ساعت هم میمونه. روی پوست داخل آرنجم اسپریش میکنم و ۸ ساعت ماندگاری داره. از همه ی ادو تویلت های میس دیور پرفورمنسش بهتره، با اینکه میس دیور بلومینگ بوکی رو از همه بیشتر دوست دارم، ارزش خریدش متاسفانه به اندازه ی رز اند رزز نیست با اینکه رز اند رزز هم خیلی قیمت مناسبی نداره.

با توجه به اینکه ادو پرفیوم های میس دیور رو دوست ندارم، اگر بخوام از لاین میس دیور چیزی بخرم، همین عطرو میخرم.
04 تیر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Golnoosh nazanin

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
دوستان من واقعا از بوی شمعدونی به شدت متنفرم و بهم سردرد و حالت تهوع شدید میده. شمعدونی توی این عطر خیلی مشخصه؟ در مقایسه با بلومینگ بوکی که از مورد علاقه هامه ولی خیلی پرفورمنس بدی داره چطوره؟
28 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شکیبا محسن جمالیان

بوش جالب نیس بوی گلاب و گل محمدی میده و بیشتر واسه پیر زن هاست نه یه خانوم جوون ارزش این قیمت رو نداره
05 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آلالیتا
دوست عزیز . با ادبیات بهتری هم میتونیم نظر بدیم. مثلا بجای پیرزن از خانم های بالای ۵۰ سال یا کلماتی مثل حالت مادارانه استفاده کنیم. گلاب و بوی حرم و این واژه ها اصلا جذاب و حرفه ای نیست.
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو نگار ش.
اولا که من هیچ‌وقت ندیدم که عطرشناس‌های حرفه‌ای رایحه‌ی رز رو به عنوان رایحه‌ای برای افراد مسن‌تر دسته‌بندی کنند و معمولا عطرهایی مثل Chanel No. 5 یا Black Opium و کلا عطرهای woody و powdery به این شکل توصیف می‌شن. البته که عطر موقرانه‌ایه، اما موقر بودن مستلزم سالخوردگی نیست.
29 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شهریار امیر علوانی

این ورژن میس دیور یکی از بهترین عطر رزیهاس واسه من.بوی رز کاملا طبیعی و فرش به همراه کمی مشک که رایحه رو جذاب تر کرده و بوی شمعدونی در بک گراندش که یه ذره حالت ادویه ای بهش داده.و نتیجه ترکیب اینا باهم عطری شده بسیار زنانه لطیف معتدل و ارامشبخش البته اگه جزء خانمهایی نباشید که از رز و مشک فراری اند. برای بهار انتخاب خوبیه وپخش و موندگاریش متوسطه
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟