XERJOFF - Starlight

زرجف (زرجوف) استار لایت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42997
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42997
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آنطور که برند اعلام کرده است، «این رایحه‌ی اشتهاآور تجربه‌ای بویایی است که مانند بقیه نیست. با نت‌های اولیه از ترنج مرکباتی و هل تازه، به قلب آرامش‌بخش بادام، دارچین و میخک سفر می‌کند که گرمایی شدیداً وسوسه برانگیز ایجاد نماید. پایه اغواکننده از چوب سدر و کهربا آکوردهای بالزامیک پرتب‌وتاب که حس‌ها را شعله‌ور می‌کند را برجسته می‌کند. طبق سبک همیشگی زرجوف، این عطر روی پوست حقیقت خود را نشان می‌دهد، ردبویی مستی‌آور از رایحه‌های گرانبهایی که با گذشت زمان آشکار می‌شود.» 

برند زرجوف
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هل
اسانس میانی دارچین ، ادویه گل میخک ، بادام
اسانس پایه کهربا، سدر
نمره کاربران
Starlight-زرجف (زرجوف) استار لایت
رایحه
7
4 رای
ماندگاری
8.3
4 رای
پخش بو
8
4 رای
طراحی شیشه
8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
مطمئن باشید اگر عطر رو بهشون پس نمیدادید پشت سرتون قهقهه میزد و برای دوست و فامیلاش صحبت میکرد!
اینطور آدم ها رو خوب میشناسم به لجن بودن خودشون افتخار میکنند.
حیفه نام گرگ رو بر اینطور افراد گذاشت به نظرم باید گربه ترسو خطابشون کرد چرا؟چون راستی و درستی شجاعت میخواهد مردانگی میخواهد.
29 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهربد derrick

همه ی ما سال هاست که عطرافشان رو دنبال می کنیم و موضوعی که بارها شاهدش بودیم ریویو بعضی از دوستان از عطرها به خصوص عطرهای نیش بوده که بعضاً هیچ مطابقتی با رایحه اصلی نداشته ، متأسفانه علت این امر صرفاً تفاوت سلیقه یا درک متفاوت از رایحه ها نیست و به نظر من علت اصلی خرید دکانت از سایت های غیر معتبر است ، برای مثال هنگام خرید از سایت « عطر.ی.ن.ه استور » توصیه می کنم بسیار بسیار مراقب باشید با اینکه به ظاهر از کلکسیون کاملی بر خورداره شخصاً تجربه خوبی از خریدم نداشتم و صرفاً خواستم این موضوع رو با سایر دوستان هم در میان بگذارم شاید مانع از تکرار این اتفاق برای سایر عزیزان بشه.


[EDITED] 1402/10/27 11:36
27 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Dragon کامیار فخر
سلام
من هم متاسفانه تجربه بدی از این سایت دارم . خرید ازشون رو اصلا توصیه نمیکنم
27 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه رضا عطردوست
سلام و سپاس
اطلاع رسانی در موارد اینچنینی بسیار ثمر بخشه چون خرید دستریز از سایت نامعتبر نه تنها باعث ضرر مالی هست بلکه بعضاً به علت اندک شباهت با عطر اصلی موجب گمراهی مخاطب و ایجاد دیدگاه اشتباه و تجربه غیر واقعی نسبت به عطر اصلی می شه و مخاطب رو در انتخاب و خرید عطر به اشتباه می اندازه.
27 دی 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Haddock Maxxine
از هر سایت یا فروشگاهی که عطر یا هرچیز دیگری را بنام اصل و به قیمت اصل میفروشد اما جنس فیک تحویل مشتری میدهد هرگز دوباره خرید نکنید که هرچه زودتر کسب و کارش نابود شود این فرهنگ ورشکست شدن فیک فروشان را در پی خواهد داشت.
به اخلاق مردم روسیه نگاه کنید با هیچکس تعارف ندارند.
27 دی 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Haddock سعیده دهرویه
درود بر شما. بله قطعا درست میفرمایید. قبل از عید در بازار از فروشنده ای که چندین بار ازش عطر خریده بودم خواستم بوگارت پور هوم و سیلور سنت رو برام بیاره. وقتی عطر ها رو آورد در نگاه اول بسته بندی و نوشته سیلور سنت بنظرم بی کیفیت اومد. به هر حال بوگارت رو خریدم. چند روزی از این موضوع گذشت و دوباره از همون مغازه و فروشنده دو تا ادوکلن چارلی به همراه یک سیلور سنت خریدم و چون با فروشنده آشنا شده بودم و بهش اعتماد پیدا کرده بودم دقت نکردم و عطرها رو داخل کیسه نایلون گذاشتم و پولش رو حساب کردم و به خانه برگشتم. وقتی خواستم سیلور سنت رو باز کنم متوجه شدم عبارت MADE IN FRANCE بر پشت جعبه درج نشده. فورا نسخه قدیمی سیلور سنت رو از مجموعه ام آوردم و وقتی کنار هم گذاشتم دیدم نوشته های نسخه اصلی چقدر ظریف و کلا جنس جعبه و بسته بندی اش چقدر با کیفیته. حالا ساخت در فرانسه رو درج نکرده بماند... فردای آنروز دوباره به بازار رفتم و وقتی گفتم این عطر اصل نیست، فروشنده گفت اینو از ما خریدی؟ گفتم بله همین دیروز بود. ایشون گفت یادمه مطمئنی این مال ماست؟ گفتم ۱۰ تا سیلور سنت که نخریدم یعنی منظورتون اینه که عطر فیک رو آوردم میخوام جاش اصلی بگیرم؟!!! ۵ تا سیلور سنت تو قفسه داشت و هر ۵ تا رو آورد و دیدم همشون اصلیه. دیگه صد در صد مطمئن شدم که متاسفانه عمدا نسخه فیک رو بجای اصلی بهم فروخته. چون هم دفعه قبلی که بوگارت رو خریدم همین رو به من نشون داده بود و هم چند روز بعد که این عطر رو به همراه دو عدد چارلی ازش خریدم. مگر میشه هر دو دفعه اشتباه کرده باشه؟ تازه ایشون حرفه اش خرید و فروش ادوکلنه. جالبه که نسخه فیکش هم از بی کیفیت ترین نوعش بود و من هم به خاطر اعتمادم فکر نمیکردم عطر فیک رو بجای اصلی بهم بده. به هر حال عطر فیک رو عوض کرد و نسخه اصلی رو بمن داد اما دیگه هرگز از اون مغازه خرید نمیکنم و موقع خرید هم کاملا حواسم رو جمع میکنم. به هر حال این یک تجربه شد تا موقع خرید عجله و سهل انگاری نکنم... موفق و پیروز باشید.

[EDITED] 1402/10/29 18:29
29 دی 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex

استارلایت زرجف در وهله اول تصویری بسیار زنده و روشن و واقع گرایانه از هل که در اوپنینگ تازه و سبز و خوردنیه و در ادامه در کنار دارچین و میخک و وانیل آکورد اسپایسی رو شکل می ده ،
بی گمان در لحظاتی شما رو یاد لون فلین آتلیه ده اورس می اندازه و در لحظاتی دیگر ریممبر می جووی رو به یادتون میاره ولی به نظر من از هر دوی اونها خوش ساخت تر و با کیفیت تره ،
فضای امبری در درای داون بسیار شیرین و چسبناکه که من وایب اسموکی بوزی و تنباکویی نیز ازش می گیرم و این از جذابیت های استارلایته ، تغییر رایحه تا ساعت ها ادامه داره و کیفیت خودش رو همچنان حفظ می کنه و رایحه قهوه نیز در نهایت به مشام می رسه
به عنوان یه کار گرم و بسیار شیک به ویژه به خانم ها برای پوشیدن در هوای سرد زمستان بسیار توصیه می شه ، روی لباس از پخش و ماندگاری فوق العاده ای بر خورداره و کیفیت هم همینطور قابل قبوله
مجموع این موارد قیمت بالای استارلایت رو که فعلاً در سایز ۵۰ میل فقط عرضه می شه توجیه می کنه ، با پوشش کژوال زمستانی به ویژه همراه پالتو و بافت به رنگ روشن خوب می تونه خودنمایی کنه و بدرخشه.
27 دی 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری رضا عطردوست

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
احتمالا شما هم گاهی از گلپر برای خوش‌طعم‌تر کردن دونه‌های انار استفاده می‌کنید. تو یک ساعت اول وقتی این عطر رو از نزدیک روی پوست بو میکنم انار سرمو کردم توی شیشه‌ی گلپر!
رفته‌رفته همچنان که بوی گلپر مانند هنوز قویه، شیرینی کار بیشتر میشه که واسه من زیادی شیرینه. فکر میکنم توی چند ساعت اول رایحه‌ای که اطرافیانتون حس میکنن خوشایندتر از چیزی باشه که خودتون از نزدیک میتونید استشمام کنید. (مگه اینکه همزمان هم طرفدار عطرای بسیار ادویه‌ای و هم عطرای شیرین باشید!)
ولی درای داونش واقعا دوست‌داشتنیه و دوست دارم همش دستمو بو بکشم! رایحه گلپر مانند، ملایم شده و یه حس پودری و وانیلی حال‌خوب‌کن در کنارشه که مست‌کننده‌ست و تا ساعت‌ها روی پوست حس میشه.
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Maxxine

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟