COMME des GARCONS - Copper

کام د گارکونس کوپر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42960
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کام د گارکونس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42960
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اگرچه عطر کوپر با بطری فلزی زیبا، سرخ و آتشینش شما را شیفته خودش می‌کند، اما رگه‌ای خنک هم دارد. نت‌های درخشان توت‌ها در لایه آغازین توانسته‌اند با غلظت برگ‌های تیره آمیخته شوند. عطر کوپر کاوشی بویایی از تفاوت‌های ادراکی و همسویی هماهنگ آنها را ترسیم می‌کند.

آمیزه‌ای از ترکیبات متمایز بویایی: ته‌رنگ‌های صورتی روشن در برابر مایه‌های سبز غلیظ؛ تضادی روشن که وضوح جدیدی را آشکار می‌کند. ترکیباتی که از سراسر کره زمین برگرفته شده‌اند، درون یک عطر واحد به پیوندی یگانه می‌رسند. نت صمغ گالبانیوم از کوهستان‌های ایران گرفته شده و دانه‌های فلفل درخشان به سرزمین پرو تعلق دارند. ساقه‌ها و ریشه‌های زنجبیل ماداگاسکار با بوی ادویه‌ای خاصش هم به غلظت عصاره‌ای و روغنی رسیده است.

فلزات شیمیایی سنتزشده در این عطر، نت‌های طبیعی را برجسته‌تر می‌کنند. کهربای مصنوعی، وانیل طبیعی و صمغ درختچه مُر که از اتیوپی آمده، ‌مایه‌های هوس‌انگیز و پُراحساس عطر کوپر را در لایه زیرین می‌آفرینند. همچون رگه‌های زنگ‌زدگی که درخشش‌های طلایی را خورده،‌ عطر کوپر هم به‌مرور زمان روی پوست شما تکامل می‌يابد.

عطری جذاب درون محفظه‌ای مسی که به‌صورت صنعتی و ارگانیک ساخته شده و تضادها را به سازگاری‌ها تبدیل می‌کند. روح انقلابی کام د گارکونس در سراسر این عطر موج می‌زند.

برند کام د گارکونس
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه صمغ گالبانیوم، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی
اسانس میانی زنجبیل ، تنباکو ، برگ بنفشه ، بوی فلزات
اسانس پایه کهربا، وانیل ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Copper-کام د گارکونس کوپر
رایحه
6.8
4 رای
ماندگاری
7.8
4 رای
پخش بو
7.5
4 رای
طراحی شیشه
9.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
روز سه شنبه دوم مارس سال گذشته، سه پاف از کوپر روی مچ دست خود افشاندم. تنهایی ملال آوری بر من چیره شد. چشمانم را بستم تا سفری با نتها داشته باشم. از حیرت و شدت سکوتی که حاکم شده بود چشمانم را گشودم.
خود را در دامنه کوهی یافتم. دور خود چرخیدم جز تنهایی کسی نبود. آن دور دست درختچه‌ی انگور وحشی خودروای دیده می شد باز هم با دقت نگریستم هیچ جنبنده‌ای نبود. دادی زدم تا بلکه انعکاس صدا مونس شود. آرزو کردم هیچوقت آرزوی تنهایی نکرده بودم.
.
به نظر من تم انیمالیک حلقه گم شده‌ی کام د گارکونس کوپر هست و میتونست اونو تبدیل به یک فلکنر فراموش نشدنی کنه. البته به ظاهر هدف Alienor Massenet از ساخت این نسخه این بوده که تنهایی یک رشته‌ی مسی که در غلاف کابلی با انبوه محافظ و روکش را به تصویر بکشه دقیقا مشابه این روزهای ما بدون اینترنت بدون ارتباط همچون سیم مسی که هر آن میتواند گداخته شود و تمام حصار را ذوب کند.
کام د گارکونس کوپر استعاره ای از ایران مهرماه چهارصدویک مهر بی مهر

[EDITED] 1401/07/05 13:37
05 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Amirhossein الهه انگاشته

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
Comme des garcons copper

یه عطر مینرال، هربال، تنباکویی و وانیلی

Copper تو اپنینگ رایحه ای خاک و زنگار و کمی دارویی مانند داره که ظاهرا نتیجه ترکیب نت های مینرال و مر هست.در واقع دقیق تر بگم این رایحه تا حد زیادی شبیه به رایحه بتن هست که خیلی زود نت گالبانوم هم به این رایحه اضافه میشه و رایحه خاکی و هربال خاصی شکل میگیره که تا حد زیادی کارای ممو مثل ایریش لدر و ایتالین لدر رو به یاد میاره البته بدون چرم.

به مرور اون رایحه هارش بتن و زنگار مانند کمرنگ میشه و وجه تنباکویی وانیلی کار در بستر نرم امبری ظاهر میشه و قلب عطر شکل میگیره‌. این رایحه بسیار بالانس و دلنشینه و در کنار کمی نت انگور عطرای امبری تنباکویی خوب مثل ساید افکت و جاز کلاب رو به یاد میاره. اما به نظر من از هردوی اونا بهتر و بالانس تر هست.
منهای اپنینگ هارشش مابقی کار بسیار جالب و خاطره انگیز بود برای من.ترکیب گالبانوم با روایح تنباکویی و خاکی تا حد زیادی برام یاداور سالایی بود که پدرم بادوستاش تو زاگرس کوهگردی می کرد و من رو هم باخودش می برد.
پرفورمنس کار خوبه و مناسب فصل سرد هست و بیشتر گرایش به مردانگی داره.

[EDITED] 1401/03/21 00:24
20 خرداد 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : آرمان  داود

کسی این عطرو تست کرده؟
28 اسفند 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟