ORTO PARISI - Megamare

اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42867
نوع عطر : پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر آبزی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اورتو پاریسی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42867
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 195
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    101
  • نمی پسندم
    100
  • - 25 سال
    13
  • + 25 سال
    79
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    70
  • رسمی
    22
تعداد رای های ثبت شده : 493
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اورتو پاریسی مگاماره یک پرفیوم دریایی معطر برای مردان و زنان است. استاد عطر ساز با این رایحه از پرمایگی و اصالت نُت‌های دریایی بهره می‌گیرد. آکوردهای دریایی احساسات درگیرکننده و احیاکننده را بیدار می‌کنند، حال و هوای عاشقانه ساطع می‌کنند و افرادی که آن‌ها را نفس می‌کشند را شاد می‌کنند. دریا همه چیز است و هیچ نیست، ما را به یاد سکوت آرام‌بخش بینهایت و صدای طوفان بی‌انتها می‌اندازد. 

نوع عطر پرفیوم
برند اورتو پاریسی
عطار الکساندرو گولتیری
سال عرضه 2019
گروه بویایی معطر آبزی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آب دریا ، پرتقال، بنفشه ، فلفل ، آب
اسانس میانی آب دریا ، اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، جلبک دریایی، چای ، نمک
اسانس پایه مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، عنبر
نمره کاربران
Megamare-اورتو پاریسی مگاماره ( مگامار )
رایحه
8
209 رای
ماندگاری
9.4
209 رای
پخش بو
9.1
209 رای
طراحی شیشه
7.5
209 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اورتو پاریسی
اخبار برند اورتو پاریسی
عطرگرام
نظرات کاربران (200 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان کسی این عطرو تست کرده؟
12 مهر 1398 پاسخ تشکر
یک کار کاملا آکواتیک با کیفیت که من ابتدا بوی مرکبات و یک کمی آب دریا و نعناع رو حس کردم. و توی نت میانیش یکم نتش چوبی و جلبکی میشه و کاملا دیگه آکواتیک میشه. نت پایانیشم با اضافه شدن کهربا و کمی چوبی ادامه پیدا می کنه تا ساعت ها. بازخورد بد خیلی احتمالش کمه مگر اینکه کسی بدش بیاد از عطر های آکواتیک. خیلی نزدیک نمیبینمش به عطری که بخوام مقایسش کنم چون فقط شباهت های کوچیکی می تونه باشه. مثل مقایسه اونتوس و آرماف میشه که تفاوت کیفیتی فاحشی دارن.
12 مهر 1398 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمد زاوش سعید رضایی شوشتری

8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
با اسپری کامل این عطر حالا می تونم‌ به جرات بگم که پخش و ماندگاریش بی نظیره و در هوای گرم فکر کنم‌ اصلا نباید فول ور کرد چون احتمالا اگه کسی خوشش نیاد اذیت بشه. ولی من فقط بازخورد خوب گرفتم ازش. و بوی اولش رو که نمیفهمیدم دقیقا از چه نوعی هستش حالا می تونم بگم که بوی دریای آب شور میده کاملا. ولی خیلی جالب و بی نظیر هستش این بوی دریای شور.
24 آذر 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد معین هاشمی
سلام و تشکر آقای رضا فرجی عزیز
لطفا بفرمایید با توجه به حجم ۵۰ میل و اینکه گفتین نباید فول ور کرد خریدش مقرون به صرفه هست؟ از نمراتش پیداس پرفورمنس وحشتناکی داشته باشه.
05 شهریور 1399 پاسخ تشکر
سلام حامد جان با این قیمتها و پرفورمنسی که داره توجیه داره. رایحه آکواتیک رو من خیلی نمیپسندم وقتی که شیرین بودن بهش اضافه بشه اما این کار به هیچ عنوان شیرین نیست. بازخوردش هم خوب هست واقعا.
06 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
ممنون رضا جان از پاسخت. من قصد خرید south از مندیتوروزا رو داشتم با دیدن این عطر و خوندن در موردش مردد شدم. کدومو پیشنهاد میدین. البته اینو هنوز تست نکردم ولی اون یکیو چرا. اونم قویه و خوشبو. از نظر خاص بودن عرض میکنم کدوم؟
06 شهریور 1399 پاسخ تشکر
البته تایید کنین بلایند بای میکنم نهایتا پسند نشد south رو میگیرم
06 شهریور 1399 پاسخ تشکر

رایحه های بنفشه ،اب دریا به اضافه جلبک!!!! کمی هم رایحه نمکی....اصلا نپسندیدم...کلافه کننده بود برای بنده...کار خاصی هست،اصلا بدون تست نخرید،ماندگتری اش هم بالاست و اتفاقا اگر رایحه اش را دوست نداشته باشید ،بیچاره تان میکنه ...عطر من نیست،همان دیکانتی که ازش دارم ،کفایت میکنه
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi ایمان اسدی
این عطر یکی از اعجوبه های آکواتیک هست ،
بوی جلبک ، آب دریا و نمک بطور کاملا واضح و شفاف قابل استشمامه
این سبک عطرهای اکواتیک طرفداران خاص خودشون رو دارن و صد البته با شما در مورد همه پسند نبودنش موافقم
تو این سبک کارا میشه به مین نیویورک dune road ، ایسی میاکه سوپر ماژئور ، پنهالیگون blasted heat ، و نیشانه boszporusz اشاره کرد
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف alireza .xx
شما یا سایر دوستان کارهای دیگه این برند رو تست کردین؟ کدومش بهتره؟ البته terroni پاسختون نباشه لطفا .ممنونم
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
از این برند خوب ،بروتوس کار موفق و بسیار عالی هستش. پچولی محور ولی فرش تر از هم کلاسی های خودش. شاید تا حدودی بشه فضاشو با زینو مقایسه کرد پچولی دوستا حتما دوسش خواهند داشت.ولی قیمتش خیلی رفته بالا جدیدا دست و دل آدم به تکرارش نمیره. حتما حتما تست ش کنید
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حمید

9
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود دوستان خوشبوی آریایی
خدمتتون عرض کنم دیروز داخل فروشگاه تست کردم روی دستم. اگر رایحه ی آکواتیک خاص میخواین همینه. تعاریفو دوستان کردن و اضافه گویی نمیکنم. اصلا همه پسند نیست. ولی معرکست. سه اسپری روی مچ و پخش در حد پر کردن اتاق و ماندگاری تا ۱۲ ساعت. ارزش خرید ۱۰/۱۰
09 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف ابوالحسن

مگاماره شاهکاری از گوالتیری بزرگ
در مورد رایحه نمیشه خیلی دقیق گفت ولی چیزایی که متوجهشون میشم بنفشه ، نمک دریا و جلبک و چای هست به همراه رایحه ملایم و نوازش دهنده چوبی و گلی که در ادامه دست نوازشی روی کل رایحه میکشه .
انتظار یک کار خیلی خنک رو داشتم که خب به نظرم خیلی سبک خنک نداشت یا بهتره بگیم خیلی آکواتیک به نظر نمیرسه در عین حالی که آکواتیک هست !
یک عطری که شما رو واقعا قلقلک میده. تاپ نوتی فریاد زن عین کار دیگر این برند که از بوی جلبک مرطوب و بنفشه خیس نشئت میگیره و شما رو آروم میکنه. واقعا رایحه ای ارامش بخش ، انرژی دهنده داره. به نظرم خیلی خوش بازخورد هست اما همونجور که دوستان گفتند هم کمی ریسک پذیره برای عموم. ولی برای من خیلی بی خطر و سیف بود .
همونجور که انتظارشم داشتم داستان زیبایی رو به رخ کشیده این عطار بزرگ و نمیشه ایرادی از کار گرفت. عالی است اما نه برای همه

22 آذر 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : صادق اف complihanicated
پس از بررسی ها و تست کردن زیاد این کار باید بگم که واقعا پرفورمنس و بازخورد بالایی داره . قیمت با 50 میل بودنش توجیه داره چون 3 اسپری فکر میکنم کافی باشه روی لباس برای اینکه کل روز رو همراهی کنه در بهار و تابستان. در ضمن در زمستان هم برای دورهمی های سربسته که معمولا به دلیل سیستم گرمایشی گرم هست محیط داخل ، استفاده از عطرهای خنک و معتدل پیشنهاد میشه که این مگامار از موارد آس هستش .
به کارای گوالتیری نمیشه 10 نداد .
26 آذر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : صادق اف حکایت دوست
باسلام جناب امیرمحمد
همیشه پی‌گیر ریویوهای ارزشمند جنابعالی هستم(و اینکار شمارا سخت تر میکند) با اطمینان بالا ازین بابت بالاخره مگامار را بلایند بای کردم کار بسیار ارزشمندی بود در عین سادگی ظاهر، گوالتیری با اعتماد به نفس بالا در حال عرضه محصولاتش به دنیای عطر است همانطور که اشاره کرده بودید باید به این عطر فرصت داد تا خودش را نشان دهد دقیقا همینطور بود عطری بسیار خوشبو با ماندگاری ، سیلاژ و پرفورمنس بالاست.دوستان حتما ابتدای تست فقط و فقط یک پاف استفاده شود .
06 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی In The Dark
سلام امیر محمد . سایت fragrantica. کدوم قسمت بزنیم میشه بهت پیام داد؟! کمی راهنمایی کن
06 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
سلام ارش جان ، ارادت دارم لطف دارید . انشالله هرچه در توانمون باشه هم می اموزیم از همه دوستان هم تجربمون رو شر میکنیم .
مبارکتون باشه . کار بسیار ارزشمندی رو تهیه کردین و مطمئنا هرچه در روزها و موقعیت های بیشتر با تیپ های متفاوت تر اون کار رو بپوشید بیشتر به عمق و زیبایی کار پی میبرید . در تیپ اسپورت یه حالی به شما میده و در یک تیپ رسمی یا مهمانی یک حال دیگه که یکی از یکی زیباتر هستند .
06 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
حامد بی عزیز
در سایت لوگین کنین صفحه بنده رو با سرچ در گوگل بالا بیارید و پرایوت مسیج میتونید ارسال کنید
06 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر

با سلام دوستان
این عطر رو دستریز تهیه کردم چون دوستان تعاریف زیادی کرده بودند. بسیار بوی فرش و راحتی داره و کاملا اقیانوسی و همه پسند. اما دوستان عزیزم هر گردی گردو نیست واقعا چنین کار ساده و تکراری ارزش این همه هزینه نداره اونم برای 50 میل. مگر اینکه برای بدست اوردن اون پول زحمتی نکشیده باشید.
اما توصیه من این هستش که عطر آیدیل کول رو ( با 90 درصد شباهت بخصوص از اواسط عمر عطر یکی میشوند) تست بفرمایید واقعا گرلن جای تعریف نداره .. نمیدونم دقیقا هم کدام از دیگری کپی کرده چون لانچ هر دو سال 2019 است.اما میدونم که با توجه به اینکه یک تابستان کامل رو باهاش گذروندم و هنوز ازش مقداری دارم با حجم دو برابر، ارزش خریدش چهار برابر این عطر هستش.
بینی شما قاضی شماست.. حتما حکم تصمیم گیری را برعهده قاضی خود بگذارید.
" ارادت "
06 دی 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi علی شهرابی
درود دوست عزیز
با احترام به نظرتون ولی فکر نمیکنم این کار ساده باشه . معنی جدیدی در عطرهای آکواتیک ایجاد کرد با این کار و صد البته موافقم که طرفدارای خاص خودش رو داره ولی از لحاظ ارزش خرید فکر میکنم بسیار بالاست ارزش خریدش چرا که نباید به ۵۰ میلش نگاه کرد چون واقعا دو سه اسپری کافی هست بر خلاف عطرهایی که باید بالای ۱۰ اسپری زد تا بتونه چن ساعت پاسخگو باشه . بهرحال جذابیه دنیای عطر همینه که یکی خوشش میاد و یکی نه
06 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علی پارسی
درود بر شما امیر جان
صد البته که من هم خوشم اومد از این کار و واقعا رایحه تمیز و تو دل برویی داره. اما روایح خنک خیلی زیادی هستن که فضا و تعاریف جدیدی از مرکبات و یا آکواتیک و فلورال برای نخاطب ایجاد میکنن. خب شخصا برای من فضای چندان جدیدی نداشت ، درست مثل اوشن لدر ممو که واقعا ازش لذت بردم اما چیز جدیدی برای چنین هزینه ای که باید براش پرداخت نداره. به هر رویی من با درنظر گرفتن این که توی شهر گرمسیری زندگی میکنم و خیلی از عطرای خنک استفاده کردم و میکنم نظر شخصیم این بود که چنین ارزش قیمت و حجمی باید کاملا قابل ردیابی و مجزا از دیگر روایحی باشه که شاید اطرافیانم ممکنه استفاده کرده باشند که با احترام به دوست دارانش این عطر چنین چیزی نیست.
ممنون از توجهتون
06 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
درود حسین جان و ممنون از توجه شما
بنده هم مثل شما در منطقه گرم سیر زندگی میکنم و یکی از چیزهایی که همیشه واسم چالش بوده جواب ندادن بسیاری از عطرهای خنک توی هوای شدیدا گرمه . حتی اگوییست پلاتینیومم جواب نمیده . این کار و چند کار دیگه بدون هیچ نگرانی ای جواب میدن و از این بابت یک امتیاز مثبت میگیرن .
راجب رایحه همونطور ک فرمودین همینجوریه کلا کارای گوالتیری جوری نیستن که در یک لحظه جلب توجه کنن . پیشنهاد میکنم یکی دو روز بپوشینش . ولی کلا اگر کسی طرفدار آکواتیک باشه خب شدیدا جذب میشه.
گرلن با اینکه برند زیبایی هست و کاراشم دوست دارم ولی همیشه با پرفورمنسش مشکل داشتم . اگر عطری بهترین رایحه هم داشته باشه و پرفورمنس نداشته باشه چه ارزشی داره خریدنش مگر جنبه کلکسیونی و از این داستانا . لیستنت رو مثلا من عاشقش شدم ولی هیچوقت دستم نرفته واسه خریدش اقدام کنم چون این مدلی زیاد خریدم قبلا و بلا مصرف موندن . همینطور توی دمایی که اگوییست پلاتینیوم ک پرفورمنسش خیلی خوبه جواب نمیده من یه شیشه گرلن یا پارما خالی کنم رو خودم یک ساعت نمیرسه اثری ازش نیست و به شخصه واسه من ضد حال بزرگیه .
ولی خب بهرحال این نکته واسه من مثلا خیلی مهمه ولی واسه خیلی از دوستان دیگه چندان اهمیتی نداره و ترجیح میدن عطرشون به حریم بقیه تجاوز نکنه و خب نظر و سلیقه همگی قابل احترامه و متفاوت و اصلا جز این بود زیبا نبود.
06 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سوشیانت Salman Ketabchi
امیر جان
راستش چند باری توی محیط خونه استفاده کردم و خب نظرم همونی بوده که عرض کردم. اما دیروز بوکانرا همین برند رو استفاده کردم در هوای زمستونی واقعا لذت بردم و خاص بود.. بعدا جداگانه نظرم رو خواهم گفت. با قسمت پرفورمنس عطرای گرلن چندان موافق نیستم دوست من. اتفاقا جزو برندهاییه که چشم بسته ازش برمیدارم. مثل مرسدس بنز توی ماشین سازی میمونه. نماد عطر سازیه و معمولا روی ساختارهای مین استریم بازار یه نمونه هایی تولید میکنه که اصطلاحا جهت میده به تولیدات بعد از خودش. شما جزو ماجراجویان و تست کننده های خوبی هستید. اما کمی از روایح نیش اگر فارغ بشیم و کمی به معقوله کیفیت در مقابل قیمت و ارزش خرید نگاه کنیم متوجه میشیم مثلا زمانی که دیور و شنل سه برابر ل اینستنت قیمت داشتن واقعا حرفی درمقابل اون نداشتن. از بحث گرلن هم اگر خارج بشیم بهترین کار آکواتیک اگر نظر من رو میخواید سل مارین جیمز هلی..واقعا نفس کم میارم برای لذت بردن ازش. قیمت تندی داره ولی چند کار این برند رو تست کردم واقعا شفافن.
بعد اینکه یه چیزی که من بهش پی بردم،در شهرای گرمسیر باید از عطرای تند_خنک استفاده کنیم تا پرفورمنس بهتری داشته باشیم.
در آخر کاملا این نظرات شخصی بود و همه میدونیم گرلن هم فلنکر های ضعیف داره و هر برندی تمام عطرهاش مورد تایید نیست.
07 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سوشیانت حسین شهرابی
قطعا گرلن هم از برند های مورد علاقه من بوده و هست و دقیقا همونطور که میفرمایید نسبت به قیمت کیفیت خوبی رو دارا هست و روایح زیبایی رو به ما تحویل میده و شاید برخی کارهاشم پرفورمنس خوبی داشته باشن و قطعا پیش چشم من ارزش کلیه برند گرلن از دیور و شنل بالاتر هست از لحاظ کیفیت و قیمتی اگر بخوایم بررسی کنیم. من مثلا با اینکه هم از دیور هم شنل کارهایی دارم و دوست دارم بعضیاشون ولی فکر نمیکنم هرگز دیگه کاری ازشون تهیه کنم مگر اینکه یک تحولی بدن . برندهای نیش شدیدا زیبایی هستند که با اینکه من بی شمار بازخورد منفی هم ازشون میگیرم ولی نمیتونم دست بکشم ازشون ‌. قطعا برای کسی که دنبال این هست که یک کار موفق و خوش قیمت و با کیفیت بگیره گرلن براش انتخاب بهتری هست تا کارهای اورتو . ولی بحث رو یکم بخوایم دقیقترش کنیم و نیش پسندیش رو بکار ببریم خب اورتو بی شک جای بحثی نمیذاره .
راجب اورتو دقیقا همونطور ک میفرمایید ممکنه کارهای دیگه ببشتر جلب توجه کنن مثل بوکانرا یا ترونی یا حتی ویرید . ولی گوالتیری یه خصلتی که داره دو پهلو کار میکنه . بار اولی که من سمینالیس رو تست کردم بعد از دو سه بار تست نظرمو توی سایت نوشتم و آخرش نوشتم که احتمالا تبلیغات زیادی راجب کار شده با اون مضامین عکسی که در خود سایت اورتو موجود هست و منشا الهامش هست . ولی بعد از چند روز تست مکرر و صحبت با اساتید و بررسی دقیقتر واقعا به این پی بردم که یکم زود قضاوتش کرده بودم و دقیقا همون چیزیه که باید باشه . شاید سمینالیس رو کسی بار اول تست کنه بگه یه عطر خوشبوی معمولی ولی احتمالش کمه کسی توی تست اولیه تونسته باشه بفهمه داستانش چی هست و این همون چیزیه که گوالتیری دوست داره. مگامار قبول دارم توی تست اولیه یک عطر خوشبوی خاص و نسبتا خطی هست و با بوی بنفشه و جلبک خیس یاد میشه توی تست اولیه . ولی بعد از تست های زیاد من حتی یک تم خامه ای در این عطر میبینم که همین باعث شده توجهم شدیدا جلب بشه به رایحه بسیار تمیز ولی کثیف کار . حتی شک ندارم نتیجه تست من در تابستان چیز دیگری خواهد بود و خودتونم به این امر بهتر از من آگاهید.
ولی حسین جان من هم قبول دارم همیشه یه عطر بهتر هست و بارها بهم ثابت شده . زمانی که من آمواج رو بهترین برند عطرسازی میدونستم و الان حتی شاید رتبه چهارم پنجمم بهش نمیدم و روز بروز تغییراتی در شامه و توقع ما شکل میگیره و چقدر زیبا و خوبه که شاهد جو دوستانه بسیار خوبی هستیم در سایت و نظرات و بحث های بسیار خوبی باهم میکنیم و باعث افتخار منه در این جمع حضور داشته باشم تا از تجربه اساتید هم استفاده ببرم و خدای نکرده حرف ها و انتقادا بد برداشت نشه توسط دوستان.
07 دی 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حکایت دوست ماتیو دلارو
ممنون از شما ، حتما به همین تست بسنده نخواهم کرد . در تابستان بازهم ازش تست میگیرم و شاید جور دیگه ای خودش رو نشون بده. دقیقا حرفی که راجب اون دو برند زدید برای من هم رخ داد و کار دیگه ای نخریدم. من واقعا گوالتیری رو دوس دارم و واقعا عطرای جذابی رو ارائه داده.
از نازوماتو نودی فلوریم و پاردن رو واقعا دوس داشتم مخصوصا نودی که یه کاراکتر مرموز و به یاد ماندنی ایجاد میکنه و هنوزم جا داره که بیشتر توش غرق بشم. از اورتو هم نتونستم سمینالیس رو گیر بیارم این دو که پیشتر عرض کردم تست کردم هردو عطرهای قرار و دوس داشتنی بودند.
امیر عزیز یه عطری هست به اسم بلوف از برند سلطنتی لوبن . هم خوش قیمت هستش هم رایحه ای از ترکیب کولا (شیرین بیان) و یه فضای لیمویی (لیموی شیرین!) واقعا خاص و عجیب برای تابستان و بهار و بقول شما دو پهلو بود.
بسیار پسندیدم فکر میکنم یه تست هایی از این عطر بکنید لذت میبرید.
باعث افتخار من هم هست با شما و دیگر دوستان هم زبانم در این زمینه به گفت و گو بنشینم.
ممنون از شما
07 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نیما پارسی
ارادت دارم حسین جان .
حتما برند لوبین رو به زودی اکثر کارهاشو انشالله تست خواهم کرد و ممنون ازشما
07 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو پارسی
از نظر من بوکانرا زیباترین عطره اورتو هست...
07 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف ماتیو دلارو
سلام حسین آقا ، قرار بود نظرتون رو راجع به بوکانرا بفرماید، منتظریم، ممنون از محبت شما
11 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hossein Mdz
سلام، به روی چشم جناب
زیر خود عطر بوکانرا نظرم رو مینویسم امیدوارم مفید واقع بشه
12 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حکایت دوست

سمپل کوچکی از این عطر تهیه کردم که فقط با رایحه اش آشنا بشم ولی با چیز دیگه ای آشنا شدم. درباره رایحه این عطر دوستان توضیح دادن اضافه گویی نمیکنم.
ولی چیزی که درباره این عطر منو متعجب کرده پرفورمنس عجیبشه! سوالی که درباره این عطر باید بکنید این نیست که چقدر ماندگاری داره بلکه باید بپرسید کی بوش میره!!
واقعا 2 اسپری کافیه مخصوصا برای فضای بسته. هر چند رایحه خوبی داره ولی اگر کسی خوشش نیاد اذیت میشه اگر زیاد بزنید یعنی نهایت 3 تا کافیه و شاید اونایی هم که خوششون میاد با زیاد اسپری شدنش اذیت بشن. زیبایی این کار زمانی خودشو نشون میده که مقدار درست استفاده ازش رو بدونید. 50 میلش خیلی طول میکشه تموم بشه با این پرفورمنس بالا. من معمولا روی پوست نمیزنم عطر رو. روی لباس اگر بزنید که یک هفته نیاز نیست عطر بزنید قشنگ میشینه روی لباس یه بو زیبا باقی میزاره. من لباسی که این عطر رو روش زدم نتونستم هنوز عطر دیگه ای بزنم روش چون مونده بوش و از کنارش که رد میشم راحت قابل استشمامه. فعلا با قیمتش کنار نیومدم که بخرم ، گرونه ولی امیدوارم در آینده بتونم تهیه اش کنم چون عاشق عطرهای قوی هستم
همونطور که با تست سه عطر از برند مانسرا به این برند علاقمند شدم بابت نوع رایحه و عملکرد خوب عطرهایی که تست داشتم حالا به برند اورتو پاریسی هم علاقمند شدم و دوست دارم بقیه کارهای این برند رو هم تست کنم مخصوصا سمینالیس که حرف های جالبی درباره رایحه اش میزنن!!
01 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سوشیانت پارسی
مگامار میشه گفت تا حدودی از خوش بازخوردترینای کار گوالتیریه که بازخورد منفیش کمتره ( ولی همچنان هست و همینه که گوالتیری رو گوالتیری کرده ) ، اما سمینالیس بسیار پر ریسک تر ، جسورتر ، مجنون تر و ساختار شکن تر هست و سالها تاریخ چنین رایحه ای به خودش نخواهد دید
01 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Shaghayegh علی
سلام جناب امیر محمد بله درسته ، در مورد کارهای این برند چیزی که از نظرات شما دوستان فهمیدم اینه که کارهای با کیفیتی داره با پرفورمنس بالا ولی اونقدر همه پسند نیست. بخاطر شرایط کرونایی با اینکه علاقه زیادی دارم برم فروشگاهی و تست کنم ولی ریسک داره بخاطر همین فعلا سمپل این یکی رو تونستم تهیه کنم و باهاش آشنا بشم. البته خیلی وقت پیش فکر کنم ترونی رو تست داشتم روی بلاتر در فروشگاهی ولی اون موقع نمیدونستم مال این برند هست چون فقط اسم عطر رو بهم گفت و تست داشت برام. رایحه اش یکم توی ذهنمه و چیزی که فکر میکنم اینه یه بوی سنگین داشت توی مایه های سوختگی و تم تنباکو خشک و سیگار و دود و این چیزا حالا نمیدونم درست گفتم یا نه چون قشنگ یادم نیست
02 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
علی جان
باید بگم که یکبار تست داخل فروشگاه اونم روی کارای گوالتیری ممکنه شمارو به اشتباه و خطا بندازه مخصوصا اگر روی بلاتر باشه. از این جهت میگم که قیمتشون بالاست و حداقل باید 5 6 بار تستش کنید بپوشینش تا بتونین مطمئن بشید که حاضرید همه اون بازخوردای منفیشم به جون بخرید و لذت ببرید . با تست روی بلاتر برای کارای اورتو خرید نکنید مگر اینکه بتونین عمق یک عطر رو سریع از طریق شامه تون درک کنید . بخاطر همینم هست که زیاد متوجه میشم که بعضی دوستان با یه بار تست سریع تصمیم میگیرن و نظرشونو میگن و بعد از مدتی پشیمون میشن. دست ریز کاراشون هم اکثر موارد با کمی جست و جو میتونین به راحتی پیدا کنید یکی دو میل بگیرید و تست کنید یا حتی بعضی فروشگاه های حضوری هم تا حجم 3 میل همونجا بهتون دکانت میدن تا تست کنید و اگر خوشتون اومد بخرید .
02 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی پارسی
سلام دوستان
کجا می تونم دکانت یا سمپل کارای اورتوپاریسی رو تهیه بکنم
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
سلام جناب صالح
در گوگل همین عبارت رو سرچ کنین دست ریز اورتو پاریسی
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صالح ربانيها
امیرمحمدجان همین کار رو کردم ولی متاسفانه پیدا نکردم
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
درود صالح جان بعد از سرچ کردن " دست ریز مگاماره" داخل گوگل اولین سایتی که میاره دو مورد از کارهای اورتو رو دارند برای دست ریز میتونین تهیه کنید
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صالح ربانيها
در ضمن سمپل اورجینال کارای اورتو فکر نمیکنم داخل بیاد چون مثلا واسه مگامار سمپل داخل یک کیسه حاوی آب دریا و لجن گذاشته شده با قیمت سه یورو !
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صالح ربانيها

دوستان عزیز سلام :
من خیلی منتظر شدم که عزیزان مجموعه عطر افشان این کار رو موجود کنن ولی متاسفانه نشد..
بنابر این عاجزانه خواهش میکنم با اجازه مدیر محترم سایت حتی اگه شده آدرس منطقه یا حوالی فروشگاه یا گالری عطری که این کار رو موجود داره برای من ذکر کنید .پیشاپیش سپاسگزارم از لطف مدیر محترم سایت و دوستان عزیز عطر افشانیم.
18 بهمن 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
انشالله در هفته های آینده موجود می شود
سلام و احترام خدمت مدیر محترم:
بسیار بسیار سپاسگزارم من پیدا کردم یکی دو جا ولی قطعا دست نگه میدارم و منتظر میمونم تا شما به مجموعه کاراتون اضافه کنید این عطر رو که صد البته توی این 8 ، 9 سالی که باهاتون آشنا شدم و کلی زحمت خدمتتون دادم ، حتما صبر میکنم و از خودتون این کار رو تهیه میکنم..اگه سمپل هم ازش چنتا فراهم کنید واقعا شاهکار میشه با سپاس فراوان
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
درود جناب شوشتری
خیلی جالب میشه اگر سمپل مگاماره در ایران موجود بشه چون داخل کیسه های آب با یکم جلبک قرار دارند و بسیار شماتیک خوبی از رایحه میده
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایمان اسدی سعید رضایی شوشتری
پاسخ به amir mohammad عزیز:
امیر جان اول از همه اینکه باید به خاطر بازنگری رایحه این عطر توسط شما و اون دقت و انرژی که تو تعاریفت از رایحه این کار داشتی تشکر کنم و اقرار کنم که به وجد اومدم تا دوباره برم سراغ کارای این برند. من فکر کنم حدود 3 یا 4 سال پیش وقتی یه استپ خاصی روی کارای جووی و بیوفورت لندن زده بودم دو تا از کارای اورتو رو خیلی سطحی تست کردم و اصلا به وجد نیاورد رایحشون شامم رو، ولی بعد از تست سیمینالیس و ابسینت و بارائوندا و هندو گراس و .... واقعا احترام خاصی برای استاد عجایب آقای گولتییری قائل هستم.حتی رایحه بلک افغانو با تمام هایپ شدنش هنوز هم جای ستایش داره. در خصوص سمپل های کانسپچویال و سنبلیک مگاماره، راستش یکی از دوستان بهم گفت یه لاین 1.5 میل سمپل ساده برای مناطق خاور دور و آمریکا به خاطر طولانی بودن مسیر حمل و جابه جایی تولید گرده این خونه عطر ...
20 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بهزاد خدادادی ali dehghan
ارادت دارم جناب شوشتری عزیز
واقعا کارهای اورتو مخصوصا سمینالیس و این کار بی نظیرن در نوع خودشون . من همیشه در بهار مخصوصا تابستان با عطر مشکل داشتم چون هوا شدیدا گرم میشه و هیچ عطری تقریبا پاسخگو نبود . حتی اگوییست پلاتینیومم جواب نمیداد . منتهی این مگاماره از پرفورمنس بسیار عجیبی برخورداره . اگر بگم ماندگاریش همراه با پخش (نه فقط بینی چسبوندن) حدود یک ماه روی لباس دروغ نگفتم . نهایت سه اسپری کل هفته رو با شما همراهی میکنه و این هم خوبه هم بد . واقعا گوالتیری سنگ تموم میذاره از همه لحاظ و این قابل تقدیره.
20 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف سوشیانت

هیچ وقت انتظار نداشتم از یه عطره تقریبا خنک و دریایی که یه همچین پرفورمنسی داشته باشه.پخشه بویه خیلی عجیبی داره که تو کمتر عطری دیدم تاحالا.ماندگاریشم که الان بعداز گذشته 12 13 ساعت بعداز شسته شویه دستام هنوز کامل حس و فک کنم باید با لیف بشورم تا بره بوش.البته من طرفداره این مدل روایح نیستم و تو این عطره یه بویه علف مانندی یا بهتر بگم بویی سبزیجات مانندی توش بولد هست در ابتدا که خوشم نیومد اصلاو در میانه عطر کمرنگ تر میشه و و در انتها دوباره حس میشه نمیدونم ترکیبه جلبک با روایحه سبز این بورو درست کرده یا نه.ولی جوریه که وقتی از نزدیک بو میکنیم اینجوری بوش حس میشه و وقتی با فاصله با نت هایه دیگه تو هوا ترکیب میشه و خیلی بویه دلنشینی پیدا میکنه.من تویه این هوای نسبتا سرد ازش و چندبازخورده مثبت هم گرفتم چون عمومه مردم این تیپ روایح رو خیلی میپسندن و بازخورد هایه خوبی به همراه داره ولی من به شخصه نپسندیدم و تو این سبک ها اوشن لدر رو به مراتب بیشتر دوس داشتم ولی خب پرفورمنس این کار یجورایی آدمو جذب میکنه!تا قبل از این فکر میکردم تو روایحه خنک الیزیوم از روژا بهترین پرفورمنس رو داره ولی الان کامل نظرم عوض شد.
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی شهرابی In The Dark
این کار و سوت مندیتوروزا از کارهای خنکی هستن که واقعا پرفورمنس عجیبی دارند . پیشنهاد میکنم اونم رو تست کنی
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایمان اسدی علی شهرابی
واقعا فکر نمیکردم انقد ادم قدرت خریدشو داشتن باشن کاش قسمت ماهم بشه
09 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک محمدرضاسپهی

سلام و شبتون خوش:
مدیر عزیز دستتون درد نکه به به...آقا لطف تا شنبه یه شیشه برای من نگه دارین تا برای سفارَش و ارسال زحمت بدم خدمتتون
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟