JOVOY PARIS - Remember Me

جووی پاریس ریممبر می

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42698
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی شیرین
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : جوووی پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-42698
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 275
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    6
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 46
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

چند بار از شنیدن بویی غریب و ناب در یک کافه شگفت‌زده شده‌اید و خودتان را به دست جادوی فریبنده و باغ راز‌آلود نهفته در این عطر سپرده‌اید؟ یا اصلا چند بار در میان جمعیتی انبوه ناگهان گرفتار عطر دیوانه‌کننده غریبه‌ای شدید که هرگز پیدایش نکردید؟ و این‌که چند بار آرزو کرده‌اید که خودتان جای آن غریبه گمنام باشید که همه را اسیر و شیفته عطر خاصش می‌کند؟ عطر «ریممبر می» دقیقا از همان عطرهایی است که دنبالش می‌گشتید!

رایحه گل‌های پلومریا مانند رقاصانی شاد و شگفت‌انگیز درون آمیزه این عطر جای گرفته‌اند که مثل هنر رقصی جادویی و طلسم‌شده جلوه‌گری می‌کند. انبوهی از رایحه چای نیز این افسون‌زدگی و جذابیت خاص را به سطحی والاتر و خاص‌تر می‌رساند. رایحه‌های زنجبیل و هل نیز ابری شگفت‌انگیز و مقاومت‌ناپذیر بر فراز رایحه‌های شیری و دلپذیر این عطر می‌سازند. «ریممبر می» طلسمی جادویی در جامه یک عطر است که هر لحظه به اطرافیان شما می‌گوید: مرا به یاد بسپار!

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جوووی پاریس
عطار سسیل زاروکیان
سال عرضه 2018
گروه بویایی مرکباتی شیرین
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، هل
اسانس میانی زنجبیل ، پلومریا، گل چای کوهی
اسانس پایه وانیل ، سدر ، روایح چوبی، شیر
نمره کاربران
Remember Me-جووی پاریس ریممبر می
رایحه
8.7
19 رای
ماندگاری
8.5
19 رای
پخش بو
8.1
19 رای
طراحی شیشه
8.2
19 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جوووی پاریس
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اگه شامه ای آماتور این عطر رو بو کنه، بی درنگ ازتون می پرسه که کاپتان بلک زدی؟
و این برای چنین اثر ظریفی فاجعه است. بدین ترتیب اگه به دنبال جلب نظر اطرافیانید، اکیدا توصیه میشه سراغ این عطر مرموز نرید چون بشدت سرخورده می شوید...
16 دی 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی  Someone Out There Saba

10
رایحه
8
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دوستان عزیز و گرانقدر" داستان جالبی میخوام بگم مدتی پیش سفری به منطقه بلوچستان ایران شهر بندری و تجاری چابهار داشتیم در بازار بودیم درمیان جمعیت انبوه بازار سنتی چابهار ناخوداگاه چشمم به کافه کوچیکی و دنجی افتاد روی تابلوی کافه نوشته بود نان پراته و _شیر چای دودپتی !!_ خلاصه با دوستان رفتیم داخل کافه و نشستیم جوانی خوش رو آمد و گفت چی براتون بیارم گفتیم نان پراته و ( دودپتی) !! خلاصه نشسته بودیم تا که دوباره جوان آمد با دست پر اول تعارف به بقیه نوبتی رسید به من سینی جلوی من بود (شیرچای دودپتی همراه با هل داخل شیر چای ) رنگش شبیه کاپوچینو !! بود خلاصه سینی رو جلوم نگه داشت (دودپتی) رو برداشتم ناخداگاه بویی به مشامم خورد بویی آشنا بویی که انگار قبلا در عطری بوییده بودم ( اره خودشه جووی پاریس ریمبر می) شاید باور نکنین ولی کپی برابر اصل 90 درصد شبیه هم یه لحظه موندم با خودم گفتم نه مگه میشه نمیدونم سسیل زاروکیان چطور به فکر همچنین رایحه ای افتاده یا شاید سفری به چابهار داشته خخخخخ یا سفری به هندوستان اونجا طعم (دودپتی) رو چشیده / بعلاوه شیر چای دودپتی اگه نگا کنین در فیلم های بالییودی هندوستان در فیلم اگه سفارش چایی بدن فقط شیر چای دودپتی میارن جلوشون اگه نگا کردین / دوستان عطر باز عزیزی اگه سرتون افتاد به شهر زیبای چابهار از نان پراته و (شیرچای دودپتی) غافل نشین عجیب خوشمزه/ در کل یه رایحه ای طبیعی و لوکس" ساخته دست عطار بزرگ" سسیل زاروکیان" احسنت مرحبا💓
28 آذر 1400 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : میریان Mehran
چای ماسالا در گویش محلی مردمان سیستان و بلوچستان به دودپتی معروف است، چایی که از هند به بندر چابهار آمده و به نوشیدنی پرطرفدار این منطقه تبدیل شده است.

این چای خوش طعم با ادویه ماسالا و شیر درست می‌شود. ادویه ماسالا از ترکیب زنجبیل، هل، دارچین، میخک و فلفل سیاه به همراه چای سیاه تولید می‌شود. چای ماسالا به هضم غذا، کاهش قند خون و کاهش وزن کمک می‌کند.
28 آذر 1400 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : کاوه Marmar

من اساسا نمیتونم شیر بخورم قدرت هضمش رو ندارم و حالم بد میشه حالا نمیدونم به خاطر این‌ موضوعه یا نه اما رایحه این عطر واسم غیر قابل تحمله اصلا نمیتونم بوش کنم بله تغییر نت‌ها شفافه ماندگاریش خوبه پخش بوش راضی کننده است اما بوش واسه من و حداقل دو سه نفری‌که ازشون پرسیدم خوشایند نبود(واسه اونا عجیب و خاص بود) به هیچ وجه بدون تست خرید نکنید.
24 شهریور 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ایرن
یکی از سیف ترین کارای فلنکر جووی هست.دیپلمات هم تو همین رنج از حاشیه امن برخوردانه ولی بقیه کارای نیاز به تامل و تست چند باره داره و فضای خاص خوشو میطلبه.چقد بد که نتونستید باهاش ارتباط بگیرید.
24 شهریور 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن Amirhossein

10
رایحه
8
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام به همه ی دوستان عزیز الخصوص سایت خوب عطرافشان ؛ سمپل این کار هم به دست بنده رسید در مورد ریمبر می بگم‌ عطر خوش ساختی هست با کیفیت و بسیار خوشبو با خط بوی بسیار عاااالی با بویی شیرین و خاص در کل رایحه خیلی خوبی داره ، من خوشم اومد... خوشبو باشین همیشه....💕
12 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن جواد وزیری

راجب به پخش بو و رد بو و خوش بازخوردی این کار چه نظری دارید؟ دوستان
05 مرداد 1400 پاسخ تشکر

سلام دوستان درباره ادکلن Remember Me توضیحی بدید ممنون میشم خودم شیرین پسندم و خوشبویی و خوش باز خورد بودن و بوی خاص واسم مهمه، میتونم بدون تست بخرمش طبعش گرمه یا نه چهارفصل....
01 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
با این شرایط اقتصادی خیلی بلایند بای توصیه نمیشه ولی اگر تصمیمتون بدون تست خریدن هست به نظرم هیچ مشکلی نداره این عطر .
ریویو بنده و سایر دوستان در پایین تر گذاشته شده مطالعه بفرمایید
01 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آندریاس کبیر مهدی ارجمندی
سلام، توضیحات لازم راجع به رایحه در ریویو ها هست در مورد اون ۳ مورد شیرینی، خوش بازخوردی، خاص بودن همه رو تیک میزنه، البته خاص بودن به معنی اگزوتیک بودن نه، به معنی کیفیت رایحه و خوش ساختی ...
طبعش هم معتدل متمایل به گرمه یعنی فصل استفادش میشه بهار و پاییز در مرحله بعد زمستون ولی واسه تابستون مناسب نیس ...
فقط یه مورد دیگه، سمپل و دستریزش راحت گیر میاد قبلش تست کنید بهتره
01 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی Javad jahanars

برخی کلمات به خودیه خود زیبا هستند و حس خوبی رو وقتی میشنویم بهمون میدن . مانند محبت ، مهربانی ، درایت ، آرامش ، لذت و خوشی . متاسفانه روز بروز این موارد در زندگی ما میل به کم شدن داره و بخاطر شرایطی که همگی واقف هستیم مجالی برای ابراز و یا حتی دیدن این موارد نداریم . هر انسانی محبت ببینه ، مهربانی ببینه ، لحظات خوشی رو سپری کنه ناخودآگاهش آروم میشه و به یه رضایت نسبی میرسه . رضایتی که شاید این روزها خیلی خیلی کم داشته باشیم از خودمون . چنین مواردی در دنیای روایح هم جای دارند . روایحی از جنس محبت ، مهربانی ، آرامش ، خوشی و ... . روایحی که شما رو برای لحظه ای دعوت میکنند به ارامش و رضایت نسبی . اینکه پاسخ بدیم به دعوتشون یا نه تعیین کننده اون آرامشیه که در ناخوداگاهمون شکل میگیره. این عطر برای بنده چنین معنی ای میده . عطری که شما رو دعوت میکنه به لحظات خوش ، به ارامش و محبت . به لحظه ای که شما اون رو در آینده " به یاد خواهید داشت " (Remember me ) .
نمیدونم با این قیمت کی بتونم تهیه اش کنم منتهی بدون شک خرید بعدی من این عطر هست . 4 فصل و و راحت پوش . خوش بازخورد و مهربون . ماندگاریش خیلی بالاست مخصوصا رو پوست و پخش متوسطی داره ولی ناامیدکننده نیست . مجددا درود بر بانو زاروکیان عزیز .
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده صادق اف
درود بر امیر گرامی
بَه بَه
با این پیامی که شما گذاشتید مگه میشه تستش نکرد؟
شاداب باشی
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : جاویدان کامبیز سخی
مثل همیشه چه قشنگ توضیح دادی .درود .
من این عطرو تست نداشتم تاحالا . توضیح خوب یک عطر برای کسانی که تست نداشتن اون عطر رو باعث میشه هنگام تست توی مسیر درست تحلیل قرار بگیرند و ازقبل بدونن که قرار هست با چه نوع روایحی روبرو بشن آفرین . اینکه میگم آموزگار روایح همینه .مثل معلمی که شاگردا رو در مسیر درست زندگی آموزش میده .این دست ریویو ها درست تره از نظر وسلیقه من . تحلیل عطر کار بسیار سختیه و از یک مغز و دل هنری افشانده میشه .تجزیه هم هنر خودش رو میخواد اما این کجا و آن کجا که منظور نظر هر عطاری جایگاه تحلیل عطرش بین مخاطبینه .ندید رفتم سراغ تستش واین هنر هیجان سازی است .آفرین .
معطرو پاینده انشاله
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی فاطمه فیضی
درود اقا کامبیز عزیز و پارسی جان گل
ارادت دارم . بله بدون شک اگر تست نکردین این عزیز دل رو غافل نشید و بهش زمان بدین . عطرهای بانو زاروکیان یک مشخصه کلی دارند و اونم یک تم بخوری بسیار عجیب روی همه کارهاش هست . از تخصصش که در رز هست گرفته تا در کار فاخری مثل پرایوت لیبل و این کار خوشمزه اش که اون تم بخوریش هست که ادم رو به اصطلاح میگیره و در طی زمان شما رو مست میکنه . امیدوارم قیمت این خانه سبک تر بشه تا بشه راحت کارهاشو تهیه کرد .
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi مهدی ارجمندی
قیمت همه عطرها خوب و به نسبت ساختشون معقول و اغلب منصفانه اس . ( خصوصا عطرافشان ).
برای ما فقط آرزو شده توی این اوضاع دلار و ارزش کاهش یافته پولمون .فرض کن دلار ۷ تومن قدیم نه ۷۰ تومن بود . اصلا ۷۰۰ تومن . اونوقت عطری بود که من وشمای متوسط نتونیم بخریم ؟ مگه ماشین میخوایم بخریم ؟ تازه اونهم توی دیگر کشورها رقمی نیست .
گیر افتادیم آقا . افتادیم به تست فعلا و یادداشت و تهیه لیست آرزوها !
چی بگم که دلم پره امیرجان
29 فروردین 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : عباس بهرامی رئیس بلایند بایرهای ضرری
سلام دوستان و اقای امیر محمد اگه بتونین فضاسازی نت های این عطر رو هم بهمون بگین که خیلی عالی میشه .
12 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : nazanin بابک
درود دوست عزیز ،
سیسیل زاروکیان در اکثر عطرهای گذشته اش ( کارهای جدیدش نه ! ان هم از تمامی برندها ! ) مانند پرایوت لیبل ، ریممبر می ، اکوا سکسیتوس ، شیدونا سعی در خلق یک چیز داشته و اون “ ثبت خاطره “ هست . ریممبر می از جمله عطرهای لطیف و بسیار دوست داشتنی هستش که میتونه خاطرات بسیار خوشی رو براتون به ارمغان بیاره . راجع به رایحه قبلا مفصل توضیح دادم در کامنت ها میتونین مطالعه کنید . کاراکتر این عطر بیشتر مناسب خانم ها ان هم با روحیه ای لطیف ، خوش خنده ، خون گرم و پر انرژی با هیجان بالا هست . اگر اقایونی هستند مثل بنده که به این کار بسیار علاقه دارند و ورژن کمی مردانه تر ان را میخواهند میتونند به استارلایت از سرجف نگاهی بندازند که در ان با همراهی بسیار ارام ولی بجای بادام تلخ کار رو به نحو احسنت پیش میبره . ریویو استارلایت بماند طلبتان اما یک نکته منفی دارد و ان پایان نامفهوم و گنگ عطر است . شروع و تغییر نت و میدل بسیار عالی و تحسین برانگیز است اما پایان بی مفهوم و گنگ و خسته کننده .
16 دی 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو آلالیتا
خیلی ممنون از توضیحات مفیدتون
16 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Amir Mohammad

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
جووی - ریممبر می
«ساختِ تصویر ذهنی با سفر به خاطرات»

خب اینم دومین عطرِ خانه جووی که به دلیل اینکه عطارش سیسیل زاروکیان هست اسمِ انگلیسی داره ...
«مرا به یاد داشته باش» ازون عطرایی بود که خیلی صبر کردم تا بتونم تستش کنم ... اما در عمل انتظاراتِ متفاوتی ازش داشتم!

رایحه این عطر ترکیبی به یاد ماندنی و با کیفیت از شیر، چایی، وانیل، هل و ... هست که نرم و صیقلی، Creamy و مقداری شیرین و خوشمزه هست که هر کس رو حداقل به یک خاطره خوش میبره ... در مجموع میشه گفت که یونی هست اما شیرینی و creamy بودنش یکم بیشتر از حدِ مرسومِ عطرهای مردونه هست و این ۲ مورد، هم نشینی نزدیک تری با عطرهای زنونه دارن ... لذا فک میکنم در یونی بودن یکم به سمت زنونه بودن متمایل هست ...

حقیقتش من ترجیح میدادم نوت وانیل که در اینجا خیلی پر رنگ هست، مقداری کمرنگ تر باشه و زنجبیل و روایح چوبی ای که داره، جون دار تر باشه تا یکم عطر استخون دار تری بنظر بیاد ... اما خب نمیشه به دلیل اینکه ساختار عطر جور دیگه ای طراحی شده نقد خاصی بهش وارد کرد!

در مجموع با کارِ خوش ساخت و با رایحه طبیعی روبرو هستیم که عطار در ساختش به هدفش رسیده اما در بین جووی ها نسبت به سایکدلیک و پرایوت لیبل در اولویت نیست! و با توجه به پخش و ماندگاری متوسط به بالا، داشتن رقبای زیاد و قیمت بالا، نیازه که قبل از خرید، تامل بیشتری به خرج داد ...

روز خوش
19 اسفند 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi Mehran

این کار رو به تازگی تست کردم و در ابتدا باید بگم پرچمه سرخ به نظرم رایحه ی زیبا تری داشت واسم.نه اینکه این عطر رایحه ی زیبایی نداشته باشه ولی کاش اول این رو تست کرده بودم بعد اونو چون پرچمه سرخ شدیدا منو تحته تاثیره رایحش قرار داد و از این انتظاره یه چیزه بالاتره از اون رو داشتم اما نه...
ولی این عطر هم زیباییه خودشو داشت واسم.
بویی خاطره انگیز توش نهفتس که دلیله اصلیش نته چایی هست,بویی شبیه به چایه ماسالا که دقیقا شیر و زنجبیل داخلش هست ولی خب یه حسه سبز گونه ای هم توش حس میکنم که انگار از هر نتی که تو عطر استفاده شده از نوعه تازش استفاده کردن!در کل خیلی دوسش داشتم این کار هم و حسه خیلی خوبی داشت فقط ای کاش پرفورمنس سایکودلیک رو بقیه عطر هایه جووی هم داشتن یعنی سایکودلیک بعد از ریفرموله شدن هم باز خیلی از این عطر و پاویلون رژ ماندگاری و پخشه بهتری داره و این ناراحت کنندس که همچین روایحه زیبایی پرفورمنسه متوسطی داشته باشند..
02 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : In The Dark Maary

جووی ریممبر می
"مرا به یاد داشته باش "
یکی از کارهای بسیار خوشبوی جووی و شاهکار دیگری از بانو زاروکیان.
عطری بسیار یونیک و خوشبو و جلب توجه کننده و همچنین تحریک کننده .
عطر با هل و برگاموت شروع میشه (در لحظه اسپری یک زنبق با عمر بسیار کوتاه وجود داره که سریع محو میشه) . هل اگر تمیز در بیاد واقعا گیراست در رایحه مخصوصا در اپنینگ . سریع تغییر نت میده و چای و شیر بهش اضافه میشه !:)) البته اشتباه نکنین این کار خوردنی نیست ولی یاداور خاطرات خوش هست حتی عالی برای ثبت خاطرات خوش .
وانیل و روایح چوبی هم در زمینه کار هستند وهرچی زمان میگذره پررنگ تر میشن.
عطر از نظر من ارزش خرید داره ولی سخت پوش هست مانند کارهای دیگر این برند ولی خوش بازخورد تر هست از کارهای دیگر برند.
ساختار عطر پیچیده هست و نیاز به تمرکز و زمان داره برای درک بهتر پس برای عموم توصیه نمیشه بدون تست خرید کنند ولی برای نیش باز که این تیپ روایح رو بپسنده ارزش بلایند بای داره . قطعا این کار به جدیت پرایوت نیست و صمیمانه تر هست .
موقعیتی که دوست دارم از این کار استفاده کنم در یک مسافرت برای ثبت خاطرات خوش و صمیمانه هست .
عالی است و باید به بانو احترام گذاشت بابت تمامی کارهاش .
13 آذر 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Javad jahanars SHAHIN ABEDI
از برندهای مورد علاقم جووی بوده همیشه و واقعا این چند کار جدیدشون هم بی نظیره . این کار بهمراه پاویلیون روژ (پرچم سرخ) از کارهای جدید و واقعا یونیک و دوست داشتنی هستند منتهی دو ایراد دارند . اول اینکه پرفورمنس بالایی ندارند . ریممبر می باز نسبت به پرچم سرخ یک مقدار قوی تر در ماندگاری عمل میکنه ولی در پخش بو نسبت به قیمتی که دارند یک مقدار انتظار بیشتری میرفت ولی برای کسی که پخشی وابسته به موومنت رو ترجیح بده گزینه های خوبی هستند. دوم اینکه کارهای جووی بخاطر ریفورموله ای که سر کارای مطرحش مثل سایکدلیک و علی الخصوص پرایوت لیبل اومد باعث شد تا بازار چندانی در ایران نداشته باشه و خیلی وارد نشن و همین باعث شده با قیمت های فضایی ببینیم کارهای این برند رو علی الخصوص نسخه های قدیمیشون. اگر قیمت معقولانه ای داشتند کارهای جووی بدون شک ارزش خرید بسیار بالایی داشتند به واسطه لحظات بسیار خوبی که میشه با نوع و جنس رایحشون ثبت کرد.
18 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : F.E جواد وزیری
درود امیرمحمد خان
البته نمیدونم چرا میگید ریفرموله، چون بنظر نمیاد به دلیل قوانین تغییر فرمول داده باشن، روایح همونه فقط بنظر میاد که کاملا خودآگاهانه و‌ همزمان ماندگاری و‌ پخش همه رو کم کردن ...
جووی یه عطر داره به اسم Whats matter is inside ، دوس دارم برم بوتیکِ جووی تویِ پاریس، یدونه ازش بخرم و بعد ازینکه فرانسوا هِنین صاحب جووی رو دیدم پرت کنم تو صورتش! :) و بگم حق نداری بگی whats matter is inside وقتی اینجوری به مشتری هات بی احترامی میکنی!
در بابِ remember me هم، ازون دست رایحه هاست که خیلی دوس دارم تست کنم، متاسفانه کمیابه و تا حدی نایاب، فعلا که قسمت نشده ...
18 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
درود دوست عزیز
ریفورموله به خودیه خود چیز بدی نیست که حتی خوبم هست . کم پیش میاد برندهای مطرح با عطارهای به نام از قصد بخوان رایحه و پرفورمنس رو تغییراتی بدن و بیشتر بخاطر قوانین و شکایت هایی که ممکنه شده باشه و همچنین برای سلامتی مصرف کننده و مردمی که در اون جمع قرار میگیریم صورت میگیره . اینکه میگیم ریفورموله شده عملا از دست رفته این برند به این معنیه که کسایی که نسخه های اولیه پرایوت لیبل رو تست کرده باشن بعد از تست نسخه های جدید خصوصا ۱۹ دچار افسردگی شدیدی میشن . حتی رایحه هم دچار تغییرات اندکی شده ولی پرفورمنس شدیدا ضعیف در قیاس اولیه . همینه که راجب جووی ریفورموله اون کارهاش که حتما از قصد هم نبوده و در جهت سلامت عمومی بوده باعث شده تا توجهات روی برند کم بشه چون پرایوت لیبل جایگاه بسیار مهمی در بین عطرهای عطرباز ها داره . ریممبر می و پرچم سرخ و دیگرکارهای جدید جووی از لحاظ رایحه مدرن تر و شیک تر کار کردن ولی پرفورمنس اولیه که باید رو نذاشتند . منتهی من بین کارهای این برند ، کارهایی که بانو زاروکیان عطارش بودن رو شدیدا دوست دارم از جمله همین و پرایوت
18 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : In The Dark پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟