PINO SILVESTRE - Pino Silvestre Original

پینو سیلوستره اورجینال

مردانه
کد کالا : ATR-42642
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پینو سیلوستره
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 1955
کد کالا : ATR-42642
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 80
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    7
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 33
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PINO SILVESTRE Pino Silvestre Original - پینو سیلوستره اورجینال عطری مردانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 1955 به بازار عرضه شده است .

پینو سیلوستره اورجینال در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته لینو ویدال خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس ، ریحان ، دانه سرو کوهی ، شمعدانی ، میخک صدپر ، درخت کاج ، زیره، سالویا اسکلاریا، دانه تونکا ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر می باشد.

نوع عطر ادو تویلت
برند پینو سیلوستره
عطار لینو ویدال
سال عرضه 1955
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس ، ریحان ، دانه سرو کوهی
اسانس میانی شمعدانی ، میخک صدپر ، درخت کاج ، زیره، سالویا اسکلاریا
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر
نمره کاربران
Pino Silvestre Original-پینو سیلوستره اورجینال
رایحه
7.8
10 رای
ماندگاری
7.4
10 رای
پخش بو
7.3
10 رای
طراحی شیشه
7.5
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
از دوستان عزیز کسی آشنایی با این برند و بخصوص این عطر داره؟ اگه تست داشتین لطفاً یه توضیح دربارش بفرمایید
07 آبان 1398 پاسخ تشکر
بوي كاج بسيار غالبه تو كارهاي اين برند بنده چون تم سبز دوست دارم خيلي باهش حال ميكنم اگه با روايح سبز جورين بگيرينش
12 آذر 1399 پاسخ تشکر
آقا صادق تجربتون از عطر ایگنر ایکس میفرمایید!؟از نظر کیفیت کار و پخش و ماندگاری
چون بسیار میگن شبیه کارتیر دکلریشن هست
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

یکی از قدیمیترین در عین حال بهترین و ارزانترین عطرها بر پایه درخت کاج که زمانی برا خودش برو بیایی داشته و الان اینجور مهجور مثل سالمندان افتاده یه گوشه ولی همچنان جزو بهترین ها بر پایه کاج هست و برای خیلیا کلی خاطرس
قدرت نشر و دوام مطلوبی ام داره اصلا ضعیف نیس
ولی
اصلا رایحه شاداب و جوان پسند و راحتی نداره واسه همین اگه بلایند کنین شاید تو ذوقتون بخوره و نتونین استفاده کنین...یه گزندگی خاصی داره
28 فروردین 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Sajjad علیرضا ریاحی
این عطر درب چوبیش خوبه که کمه شما درب پلاستیکیشو دارین؟
17 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
شباهتی به پولو سبز داره ؟
26 مهر 1399 پاسخ تشکر

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
پینو سیلوستر : سوزنی برگی که تابحال حمام نرفته.
عطرهای سوزنی برگی مثل دراکار نویر و یا پولو سبز ، اینقدر در صابون و شامپو و .... کپی شدن که به محض استشمام یاد حمام میافتید و سخته با رایحه عطر اصلی حس بگیرید، اما عطر پینو سیلوستر خوشبختانه از این کپی کاری ها در امان مانده.
علیرغم شکل شیشه، رایحه این عطر بیشتر تداعی کننده برگ سرو و جونیپر هست تا کاج. اما کسانی که با آویشن (مشخصا آویشن شیرازی) آشنا باشن، به محض استشمام این عطر متوجه حضور خیلی پررنگ نت آویشن میشن در کنار برگ سرو (بعلاوه کمی پونه).
پخش و ماندگاری زیاد نیست اما بدک هم نیست.
رایحه سبز و ادویه ای و کاملا طبیعی هست و البته همین میتونه برای بعضی ها غیر هیجان انگیز و یکنواخت باشه. برای مثال در پولو سبز ترکیب نوتهای سوزنی برگی با ابعاد دیگه ای مثل فلورال و چرمی، ترکیب خوشایندتری رو ایجاد میکنه. اما در اینجا به نظر میاد چند نوت اصلی همه در یک راستا هستند. مثل ارکستری که مثلا فقط از سازهای بادی تشکیل شده.
اما به طرفداران روایح سبز، طبیعی و بخصوص برای هدیه به پدرها و پدربزرگها به شدت توصیه میشه. بخصوص با توجه به قیمت خیلی مناسبش.
17 تیر 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی complihanicated

VIDAL

عطر Pino Silvestre در دهه 1950 توسط شرکت VIDAL خلق شد و امروزه به عنوان یکی از رایحه های کلاسیک ایتالیایی شناخته می شود. شرکت VIDAL توسط برادران لینو، رنزو و ماریو ویدال تاسیس شد و تا اوایل دهه 80 چندین عطر و لوازم آرایش تولید کرد. از این میان، Pino Silvestre به عنوان یک محصول بسیار دوست داشتنی متمایز شد. در سال 1981 ویدال به هنکل فروخته شد که تا سال 1986 این عطر را تولید می کرد. در سال 1986 حقوق پینو سیلوستر از ماسیمو ویدال، پسر رنزو، که شرکت خودش ، Mavive را تاسیس کرده بود، خریداری شد. این عطر امروزه نیز تحت مدیریت خانواده تولید می شود.

پینو سیلوستر عطری کلاسیک خوشبو و ماندگار
در گروه بویایی آروماتیک فوژه هست و طبعی معتدل دارد روایح سبز وتند گیاهی در کنار رایحه کاج بربستری تلخ و شیرین ، این عطر را بسیار دوست داشتنی و خاطره انگیز کرده است.

[EDITED] 1401/06/17 10:19
16 شهریور 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : آرش Marmar

عطر Pino Silvestre Original از برند PINO SILVESTRE عطریست کاملا مردانه ، آروماتیک فوژه ، زیادی کلاسیک و قدیمی ، شروع کار گس ، ترش ، تند ، که خیلی سریع تغییر میکنه رایحه کاج ، تلخی کم ، دودی کم ، چوبی ، گلی ، ادویه ای کم ، گیاهی تر و تازه ، مرکباتی کم ، صابونی ، رایحه عطر معتدل و نیمه گرم میباشد تو نت انتهایی عطر رایحه عطر یک مقدار خییییییلی کم شیرین میشه مناسب افراد مسن هستش چون خیلی رایحه قدیمی و ساده هستش بعد از نیم ساعت استفاده از عطر بوی ملایمی داره پخش بو و ماندگاری خوب میباشد ، نسخه ای که من تست کردم نسخه اولیه بودش که اتفاقی تو یک مغازه عطر فروشی کوچک پیدا کردم به طوری که شیشه عطر اسپری یا افشانه یا همان اتومایزر (atomizer) نداشت و به صورت افتر شیوی استفاده میشد روی شیشه عطر و جعبه عطر نوشته شده بود VIDAL که متوجه شدم نام خود عطار یا همان سازنده عطر هستش به اسم Lino Vidal که تو خود سایتم نوشته شده البته آقای Massimo Vidal برادر زاده آقای Lino Vidal که شرکت Mavive رو بنیان گذاری کرده که برند PINO SILVESTRE یکی از برندهای زیرمجموعه اش هست در ضمن شیشه این عطر رو از روز اول شرکت Luigi Bormioli که در ایتالیا هستش تولید میکنه ، به خاطر زیادی کلاسیک بودن رایحه حتماً قبل از خرید تست بشه ، به نظر من نه تنها عطر رو تست نکرده نخرید بلکه بعد از تست هم اون عطرو همان موقع نخرید انتخاب یک عطر زمان بر هستش بیشتر عطر ها در لحظه خوش بو هستند ولی وقتی عطر رو پیدا میکنی و کامل تست میکنین ممکنه اصلا خوشتون نیاد و نکته عجیب تر اینکه وقتی عطر مورد پسندتون رو پیدا میکنین و میخرین بعد از یک مدت دلتون رو میزنه و دوست ندارین ازش استفاده کنین این بیشتر زمانی اتفاق میوفته که توی رایحه متوجه یک یا چند نت نمیشین و بعد از یک مدت استفاده اون نتها براتون نمایان میشه مثل همین عطر من خیلی دوست داشتم تستش کنم که موفق شدم تستش کنم من رایحه اش رو نپسندیدم

[EDITED] 1401/06/19 17:44
19 شهریور 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : کورش اچ Sajjad

درود بر دوستان....این بزرگوار خاطره انگیزترین عطری هست که از دوران کودکی به یاد دارم البته فقط و فقط در جذابیت بصری! یادمه سال 63 بود کلاس سوم ابتدایی بودم در هشتپر تالش زندگی می‌کردیم بواسطه شغل پدر پشت ویترین بدجوری نظرم رو جلب کرده بود ولی جرات نداشتم از پدرم بخوام حتی واسه خودش بخره که من یواشکی مصرف کنم😀کلا همینجوری بود اون دوران و علاقه مندی من به عطر! حالا بعد از گذشت اینهمه سال همین چند روز پیش در حراج عطرافشان به سرعت خریدمش..... و فقط اینو بگم اگر با تی رز در اطاق بازجویی به چند فقره قتل نکرده اعتراف میکردم با پینو قطعا حوادث 11 سپتامبر هم کار خودمه😜😜بخاطر اینکه شخصا چون در باغ خونمون در شمال درخت عرعر و همچنین گل شمعدانی داشتیم و من به شدت ازشون متنفر بودم حالا صرف نظر از بوی ضعیف کاج این دو عنصر بیداد میکنه و برای اولین بار سرم درد گرفت طوری که مسکن خوردم چند ساعت بعدش! همه ی اینها البته کاملا سلیقه ای هست و شاید خوش آمدن یا نیامدن از عطری مثل این در خاطرات گذشته هم اثر داره به هر حال لامصب 300 میلشم خریدم از هولم حالا بنده خدا داداشم که هدیه گرفته چی 😁😁😁😎😎😎😎
08 مهر 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : هاشم پور Saba.taheri
عالی بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
08 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شاهین رستمی رضا یگانه

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با سلام خدمت عزیزان. من این عطر را در زمانی که سایت عطرافشان تصمیم گرفت با قیمت وسوسه کننده ای در تابستان آن را عرضه کند بلاندبای کردم. ابتدا چندان چنگی به دلم نزد و نگاه داشتم تا فصل پاییز برسد و استفاده کنم. فقط می توانم بگویم هر بار که آن را می پوشم محال است دوستی از بوی سرسبز و معطرش به وجد نیاید. البته باید اضافه کرد در زمان ابتدای اسپری بوی تند و تیزی که انگار بینی خود را در لابلای برگ ها و میوه های درخت کاج بکنید حس می کنید اما رفته رفته بوی کاملا معتدل و معطری حس می کنید.
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : سجاد ترسا هاشم پور

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
واقعا بوی سبز و جنگلی عالی داره با پخش بوی خوب...
11 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahyar

سرو کوهی،تونکا،کاج، بلوط..همه اینها کنار هم رایحه جنگل کاج را شکل داده رمزو راز این عطر اینه که با اینکه از اعماق جنگلهای سردسیر میاد ولی گرمِ انقدر که میتوان فقط درپاییز و اول زمستان استفاده اش کرد..البته من سی سال پیش استفاده کردم..انقدر ماندگاری داشت که پشیمون میشدی😅
باورم نمیشه دوباره برگشته باشه☺️
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟