LANCOME - Idôle

لانکوم ایدول

زنانه
کد کالا : ATR-42595
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات تولید
نام برند : لانکوم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42595
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,450,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    7
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 45
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لانکوم آیدول برای زنانی است که جسارت رویا پردازی دارند. زنانی که توقعات و انتظارات را به چالش می کشند. برای رهبران و نوآوران فردا. قوی، صریح و بی پرده، توانمند. زنانی که در درون خود به دنبال نیروی الهام بخشی می گردند که برای شکل دادن به آینده به آن نیاز دارند. برای نسل جدیدی از شمایل های اسطوره ای. اینک دوره شماست. بت خود باشید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لانکوم
عطار شیامالا میزندیو، آدریانا مدیانا، نادج لو گارلونزک
سال عرضه 2019
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
نمره کاربران
Idôle-لانکوم ایدول
رایحه
8.3
12 رای
ماندگاری
7.9
12 رای
پخش بو
7.8
12 رای
طراحی شیشه
7.1
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانکوم
اخبار برند لانکوم
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ماندگاری بالایی داره . روی پوست تن حس آرامش رو القا میکنه من واقعا ازش آرامش میگیرم . بسیار آرام لایت و باکلاس. برای خانمهایی که دوست دارن خودشون از عطرشون لذت ببرند و پخش بو براشون مهم نیس . دوست داشتم و چندین باره دارم میخرمش
01 اسفند 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : ایرن سميرا_ال

6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوش اصلا خاص یا حتی خیلی جذاب نیست من میگم کمی پیش پا افتاده حتی اما طراحی شیشه برام جالب بود جذبم کرد اونم چون به درد سلایق شیک و ساده میخوره یه جورایی old money چون شخصا از شیشه های فانکی یا too much خوشم نمیاد شدیدا طرفدار مینیمال شیک و ساده ام تقریبا تو همه چیز مخصوصا شیشه عطر که آدم دوست داره اینور اونور ببره
غیر از طراحی اسکینی شیک و مینیمال شیشه رایحه حرف جدید یا خاصی نداشت برام
بوی رز هم با بعضی ترکیب‌ها عالیه اما اینجا به من حس جالبی نداد

[EDITED] 1402/09/21 23:49
21 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی Anahita Kian Nik

تحمل بوش برام به شدت سخته و اصلا سلیقه من نیست.
بنظرم قبلش حتما سمپل تهیه کنید چون احتمال اینکه خوشتون نیاد زیاده.
29 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
سادس.
بوی غالبش رز و گلابیه که یه کوچولو حالت پودریم داره .
معتدله، پخش بو و ماندگاری خوبی داره در کل یه چیزیه که همه پسنده.
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی

بوی شیرینی داره که واسه فصول سرد ،سنین بالای ۲۵ و کم ریسکه
من به اونصورت حس گلاب ازش نگرفتم ولی در کل چقدر بد که توی ایران هرچی عطر توش رز داره سریع ذهنارو میبره به سمت گلاب و چیپ بودن میره تو ذهن اطرافیانی که شنیدنش :/
بوی خاصی نیست که وقتی بزنینش بولد بشین یا بویی باشه که کسی قبلا تستش نکرده باشه راستش از لنکوم با این همه کلاس و تبلیغات انتظار چنین بویی و چنین طراحی شیشه ای رو نداشتم به راحتی از دست ممکنه بیفته زمین و تمام!
به شخصه نسخه ی غیر اینتنس رو بیشتر پسندیدم
18 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضا عطردوست
اتفاقا یکی از نکات مثبت ایدول (که ضمنا من بوش رو فوق العاده دوست دارم) طراحی شیشه اش هست. به سادگی توی کیف یا چمدون جا میشه و هیچ اذیت و آزاری نداره. بطری های برندهای خوبی مثل لنکوم هم اصولا به سادگی نمیشکنن، نگران نباشید. من به عنوان آدمی که همیشه باید یه عطر همراهش باشه بارها لنکوم ها و گرلن ها و حتی لطافه هام رو انداختم و هیچ آخ نگفتن.
18 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سالمی Anahita Kian Nik

ترکیب گل رز البته با بوی غالب گل محمدی و مرکبات. مشکل من با این عطر شیرینی وحشتناکشه که باعث شده بوی رزش ساپرس بشه و بیشتر یه عطر مرکباتی شیرین باشه. البته این سلیقه ای ولی من که عطر های گلی دوست دارم به نظرم اگه شیرینی عطر ملایم باشه خیلی رایحه دلپذیرتر میشه.
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی شکیبا

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
1
طراحی شیشه
سلام و عرض ادب.
کاپ بدترین و بددست ترین و بی خاصیت ترین باتل در این رنج و حتی ارزون تر رو همین عطر از لانکوم میبره؛ انقدر بده که حد نداره، من ۱۰۰ میل این عطرو دارم و توی باکس عطرم مثل یه نون لواش گنده و شیشه ای بدترکیب دارم تحملش میکنم(باتلش واینمیسته و مجبورا خوابیده باید گذاشت با مساحت زیاد و پهن) … اسپری عطر هم کوتاهه و بطور کلی کیفیت باتل و افشانه اش در اشل قیمت بالاش افتضاحه افتضاح بخصوص در قیاس با عطرای دیزاینر هم رده قیمتش مثل کارای هرمس و ارمانی و موگله!! چی تو فکر طراح گذشته جدا؟ ادم یه باتل نازک با این مساحت عظیم رو بصورت خوابیده طراحی میکنه؟! عطر ۱۰۰ میل بر حسب انتظار در کتگوری داخل کیفی و تراول سایز هم قرار نمیگیره. بعدشم یه چیز نازک و شیشه ای و پهن بدون هیچ تیتر و اسم و برندی، انگار قمقمه شیشه ای گرفتی دستت، فقط رو دربش لانکوم هک شده بقیه ی اون حجم عظیم و پهن خالیِ خالیه.
انقدر اعصابم از دست باتل این عطر خرده و ازش بدم میاد که پیشنهاد میکنم یکراست برید سراغ هم فضاهاش مثل شیشیدو گینزا(که اونم زشته ولی لااقل خوش دست تره و کمتر فضاگیر) و ژیوانشی ایرزیستبل … تا قبل ازین عطر هیچوقت باتل عطر برام دلیل قانع کننده ای برای نخریدنش نبود اما از بعد این عطر بی شک افق های جدیدی از ارزش خرید برام نمایان شد بخصوص وقتی که هزینه ای قریب به یک عطر نیش رو برای یک عطر دیزاینری میدی، و بعد همچین شی فضاگیر و غیرکاربردی و زشتی رو تحویل میگیری. افسوس.
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : Mahdis زهره
سلام. چقدر بامزه نوشتین. معلومه حسابی عصبانیتون کرده 😁
البته برای من هم باتل هایی که نمی‌ایستند و باید دراز به دراز پهنشون کرد و جای زیادی میگیرن اذیت کننده‌ان.
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : saeidrostami118 nazanin
سلام فاطیما عزیز:
غیبتتون خیلی محسوس بود . کم کم داشتیم نگرانت می شدیم. چه خوب که برگشتی
08 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : saeidrostami118 Amelie
سلام و احترام جناب شوشتری
راستش دل و دماغ نوشتن نبود این روزها … ولی نتونستم در برابر این حس منفیم مقاومت کنم و غُرَم رو زدم سر باتل این عطر.
البته یادم رفت بگم ولی عطریه که بازخورد خوبی داره و احتمالا زیاد ازتون اسمش رو میپرسن بخصوص که رایحه ملیح و تمیز مناسب محیط کار و بخصوص بیمارستان داره. پخشش هم خوبه.
08 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : کیمیا ملورین
فاطیما جان سلام مجدد:
راستش اکثرمون به همین درد دچار هستیم و هیچکدوممون حس و حال نداریم و روح هامون خستست ولی واقعا با نوشتن و درگیر بودن در این فضا و بودن در کنار هم میشه یکمی از شدت این بی رمقی و کسالت روحی کم کرد.
امیدوارم حال شما و همه دوستان و هموطنامون خیلی زود خوب بشه و در کنار همدیگر شادی رو از ته دلهامون حس کنیم .
09 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 میلاد هاشمی منفرد
درود خانوم فاطیما 💐🙏 .
با سعید عزیز موافقم ، جای خالیتان واقعا محسوس بود .
09 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 saeidrostami118
بزرگوارید جناب علیرضا منم دلتنگ دوستان و اساتید سایت بودم🙏🌹
09 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Titi 🄼🄾🄽🄰
طراح این عطر شفیق گاسمی بوده و کلی هم دردسر را تجربه کرده بودن برای طراحی عطری با شیشه نازک که فشار هم تحمل کنه جالبه خودشون برای توصیف اینکه چرا اینطوری طراحی کرده بودن گفته بود که میخواست در سایز یک گوشی باشه و راحت قابل حمل باشه که با این صحبت ها انگار زیاد در سایز گوشی نبوده 😁
07 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Emilly. AM saeidrostami118
سلام، والا واقعا این ایده ک عطر ۱۰۰ میل بخواد قد و قواره ی گوشی باشه خیلی مردوده. عطر جیبی نیست که، عطر ۱۰۰میل رو میخوای بذاری تو کلکسیونت، روی میز، باید شکیل و خوشگل باشه، وایسته و خوشدست باشه.
باتل لانکوم ایدول نه خوشدسته، نه قد و قواره ی گوشیه، نه وایمیسته و نه قشنگه. علاوه بر اینا، روی میز و باکس بشدت جاگیر و بدون زیباییه. ینی نتنها که چون شبیه نون لواشه چیزی ازش معلوم نیست، بلکه جای سه تا عطرو هم اشغال میکنه.
دوست عزیز شفیق گاسمی، لطفا ازین ببعد بهینه تر فکر کن و تلاشتو بذار رو ایده های بهتر :)) خیلی بد.
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Titi Amelie

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
1
طراحی شیشه
لنکوم ایدل یه عطر ساده و میشه گفت کم ریسکه. همون قدر که سخت میشه دوستش داشت، سخت هم میشه دوستش نداشت. شروعش ترکیبی از رز و گلابیه، ولی من رز رو پررنگ تر حس کردم. شروعش تقریبا رزی و مشکی ه وقتی یکم بمونه و رز و مشک یکم ارامتر بگیرن، یه شیرینی خنک که فک کنم کار گلابیه به دو رایحه قبل اضافه میشه و به سلیقه ی من، یکم رایحش جالب تر میشه از معجون تکراری شروعش. درکل در کنار تایید نقد هایی که درمورد خاص نبودن بوی ایدل و مبالغه هایی ک تو تبلیغ این عطر شده،
ایدل عطری نیست که اگر بپوشینش بازخورد منفی ببینید. حتی ممکنه خیلیا هم خوششون بیاد و بازخورد مثبت بگیرین. راستش من ایراد چشمگیری تو خود رایحه اش حس نمیکنم و عطر ملایمیه و جسور و خودنما نیست. نگاها میره به سمتش ولی نگاهی روش خیره نمیشه. شیرینی و گرمی اش هم بالانسه. تقریبا همه چیش به اندازست، جز میزان وجدی که باید از بوییدنش به مخاطب بده :)
06 اسفند 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin Mada_London

از لانکوم بعید بود!‌ خیلی تعجب کردم...بدترین عطر رُزیی که تست داشته م...خیلی رایحه بی کیفیتی داره و ترکیب رز با گلابی در این عطر بویی ایجاد کرده که اصلا دوست ندارم...پخش و موندگاریش هم تقریبا متوسطه
24 تیر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 nazanin
آره باهات موافقم. منم سمپلشو خریدم. البته تو اون چندتا سمپلی که تو کیسه بود و بازش کردم با جسارت زیادی فقط بوی این میومد. یعنی پخشش خوبه یه جورایی! خیلی عطر خنگیه! آدم احساس می کنه چهار تا عقب مونده یه کم گل محمدی و چهار تا گلابی رو ریختن تو این میکسرا بعد هواشو فورا جمع کردن ریختن تو شیشه!
اینقد به خودم فحش دادم چرا جلوی کنجکاویمو نگرفتم و اینو خریدم پولشو مینداختم تو صندوق صدقات لا اقل خیرم به یکی می رسید شاید!!! بعدم رفتم سمپلشو دادم به دختر همسایمون واسه باربیاش کلی ذوق کرد طفلکی. حتی واسه خود اون بچه هم مناسب بود به نظرم اگه می خواست تولدی مهمونیی چیزی بره با دوستاش! به هر حال یکیو خوشحال کردم باهاش : )
24 تیر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Emilly. AM nazanin
گلی خیلی بامزه بود کلی خندیدم که سهم عروسک ها شد!
24 تیر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : nazanin گلی

اگر ازتون بپرسن چه برندی بیشترین دروغ و مبالغه رو در تبلیغاتش داره حتما لنکوم مهمترین پاسخ هست. لنکوم چه در لاین های آرایشی و چه در لاین های مراقبتی با تکیه بر شناخت مهندسین بازاریابیش قلب شما رو با تبلیغ آنچه که سیناپس های شما رو از جا در میاره به فروش محصولاتش میپردازه.
لنکوم اما رایحه ی مطمئن رو میشناسه. ریسک نمیکنه. همیشه وسط سلیقه ی عمومی می ایسته و اصلا و ابدا ریسک پذیر نیست. آیدول یک شیپغه ی مشکی پودری گلی مبتذل و پر ایراد هست که به لطف رز سنتیفولیا حالت گلاب گونه ای از رز نداره و بیشتر چهره ای مشکی صابونی از رز رو نشون میده . درست مثل اون رزی که در لاین کانفورت شوینده هاش سراغ داریم. اما لنکوم به خودش هم رحم نکرد. گل رز نماد لنکوم بود دهه ها و من شخصا انتظار یک کار شاخص تری رو داشتم. در این قامت از تحریف رز اگر کاری میخواید که میخکوبتون کنه رز از بایردو هست که واقعا با وجود اینکه شدیدا سنتتیک و داستان پردازه اما بهتر از همه رز رو به خورد مخاطب میده که قبولش کنه. . احتمالا به زودی قفسه های شنال تهران رو مثل شمال اروپا قبضه کنه. انتخاب خوبی نیست.
۴ از ۱۰
16 تیر 1398 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : شاپور اتش Mahyar
سلام جناب ايكاروس
من هميشه پيشنهادات شمارو دنبال ميكردم
جوري كه نديده به دوستم گفتم از سوئد هدونيست ويكتوريا مينيا رو واسم بفرسته كل گالري هاي معتبر عطر رو گشتم هيجا نبود براي تست در اخر توي يه گالري پيداش كردم و ميتونم بگم هيچوقت از يك ادكلن انقدر متنفر نشده بودم..!! گالري بسيار معتبري بود ولي من همش ياد تعريف هاي شما ميوفتادم ميگفتم اخه مگه ميشه اين باشه نكنه فيكه..!دوست داشتم دستم رو قطع كنم بوش بره فقط..اخرشم با صابون تا ارنج دستمو شستم..!خيلي بد بود خيلي...
09 بهمن 1398 پاسخ تشکر
به خانم نیلوفر:
دکتر ایکاروس همونطورکه خیلی از اعضا میدونن در زمینه عطر واقعا از نوابغ ایرانه اما دلیل نمیشه پیشنهادات ارزشمند ایشون با سلیقه همه منطبق باشه.
همسر و دختر من با تمام وجود عاشق عطرهایی میشن که به پیشنهاد دکتر ایکاروس براشون میخرم اما من مثل شما اصلا و ابدا با پیشنهادات ایشون نمیتونم هیچگونه ارتباطی برقرار کنم. نمونه ش تیری موگلر وومنیتی که دکتر معرفی و تاییدش کردن و تو پخش و ماندگاری نظیر نداره و برای خانمم و دخترم دلپذیرترین رایحه رو داره اما من وقتی میپوشنش ازشون فرار میکنم. در عوض لنکوم ترزور میدنایت رز که من دیوانه وار دوستش دارم اما به نظر دکتر، جزء بدترین عطرهاست و تو خونه ما هم کسی دوستش نداره با اینکه همسرم و دخترم اصلا دکتر رو نمیشناسن و عضو اینجا هم نیستن. درحالیکه یکی از عطرهایی که بیشترین نمره رو تو عطرافشان داره همین ترزور میدنایت رزه. تو عطرای مردانه هم همینطوره و عطرایی که من عاشقشم، دکتر اصلا اهمیتی بهشون نمیده. بهرحال بسیاری از اعضای عطرافشان با پیشنهادات ایشون هم سلیقه ن اما من فقط با تعداد کمی از پیشنهادات دکتر میونه خوبی دارم. امیدوارم ادمین عزیز اجازه بفرمایند این کامنت من با اینکه ارتباطی با محصول نداره اینجا درج بشه چون فکر کنم این کامنت بدرد خیلی ها بخوره.
29 فروردین 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : نیلوفر بختیاری فرشته.پناهی
خیلی متشکرم از توضیح تون
09 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سحر ایرجی پور
سلام منظورتون کدوم فلنکر بایرتون هست؟ rose of no man’s land یا rose noir؟
23 بهمن 1402 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟