XERJOFF - Erba Pura

زرجوف اربا پورا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42444
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42444
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 300
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    15
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    14
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 90
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اربا پورا، اکسیر فریبنده‌ای است که شما را افسون می‌کند و شیفته خود می‌سازد. روح باطراوت، میوه‌ای و کاملا معاصر اربا پورا، نت‌های آغازین برگرفته از پرتقال سیسیلی و لیموترش را با یک سبد از میوه‌های مدیترانه‌ای در نت میانی آمیخته می‌گرداند.

مشک سفید، کهربا و دانه‌های وانیل ماداگاسکار هم در نت پایه نشسته‌اند و به‌مرور زمان آرام‌آرام خودشان را نشان می‌دهند. «اربا پورا بای زرجوف»، این عطر غنی و اسرارآمیز، زیبایی لمس‌شدنی مخمل را ستایش می‌کند. تک‌تک رایحه‌های نهفته در این عطر غلیظ و لطیف، یادآور جلوه‌های لوکس ناب هستند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار لورا سانتاندر، کریستین کاربنل
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، لیمو ترش
اسانس میانی میوه‌جات
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل
نمره کاربران
Erba Pura-زرجوف اربا پورا
رایحه
7.9
23 رای
ماندگاری
8.3
23 رای
پخش بو
8.2
23 رای
طراحی شیشه
8.6
23 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
بعد از کرید ،بهترین عطری که تابه حال استفاده کردم . شیرینی بوی وانیلی بسیار دلچسب در ترکیب با رایحه انواع میوه های مرکباتی .....در طول روز همش میگی عجب بوی خوبی میده این!
20 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی

خیلی شبیه کیرکه هست...۸۰ درصد شباهت ولی عطر بسیار جذابی هست و عاشقان خودش رو داره😍😍
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سعیده دهرویه
سلام . آفرین . توصیف دقیقی بود چون من هم چند روز پیش عطر gerini رو تست کردم که خیلی پخش و ماندگاری زیادی داشت و هر جا میرفتم تعریف میکردن ولی خودم به شدت استرس گرفته بودم و کلافه شده بودم . بعضی بوها اینطوری هستن. باید ببینیم با مشام و پوست ما سازگار هستن یا نه و اینکه شاید واسه یکی خوب باشه ولی مدت زیاد کلافه میکنه
24 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سعیده دهرویه
شما بین کیرکه و ارباپورا کدوم رو پیشنهاد میکنید
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
رایحه تقریباً یکیه ولی کیرکه قیمتش خیلی پایین تره و کیفیتشم هم عالی و اکستریت د پارفوم هست
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالمی
اربا گلد
10 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک

باورم نمیشه نتهای این عطر اینایی باشه که نوشته شده . به نظرم ترکیب انبه و چرم و وانیل وارکیده و خس خس بیشتر این رایحه رو توصیف می‌کنه. هیچ به هوای عطرهای میوه ای سراغش نرید.
عطر سنگین با پخش بوی بسیار انفجاری و ماندگاری ابدی. عاشقان فیدبک گرفتن و پخش بو حتما تستش کنن.
به جای تفکیک نتها که سوادش رو هم ندارم فضای کلی عطر رو میگم
خوشبو و جذب کننده است . نمیدونم چرا باعث کلافگی یا عصبانیت میشه در تکرار و مدت طولانی. بوی لذت بخشی داره ولی رو مخ میره. دیدید وقتی یک نفر یه فیلمی رو میبینه ولی شما مشغول کار دیگه ای هستید حتی اگه فیلم شاهکار هم باشه صداش و موسیقیش آزار دهنده میشه؟ این عطر اون طوره برای من. وقتی خودم میپوشم دوسش دارم ولی شنیدن طنین نتهاش از دیگران خوشایند نیست برام . شایدم از بس خوشبوئه برام ، حسادتم میشه:)

23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
53 تشکر شده توسط : اوا سعیدی Rezvani
درود سرکار خانم
اتفاقا ارباپورا از برند زرجف یه عطر کاملا میوه ایه
10 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : اوا سعیدی علیرضا موسوی

7
رایحه
10
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
اولین بار شاپینگ مال فرودگاه جدید استانبول تست آش کردم وقتی زدم به یقه ژاکت ام با بوش همراه بودم تا دو هفته خیلی حال کردم اما وقتی اومدم ایران دیدم نسخه های فیکش و شرکتی آش به خوبی کپی شدن از خریدنش منصرف شدم
31 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سعیده دهرویه

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام.
من از سایت وزین و پر محتوای عطر افشان تعجب کردم وقتی توضیحات مربوط به این عطر رو مطالعه کردم:
هر کسی که با زبان ایتالیایی آشنایی داشته باشه؛ به احتمال زیاد میدونه که واژه ی Erba به معنای چمن هست و کلمه ی Pura هم به معنای خالص هست و در مجموع عبارت "چمن خالص " فقط به رنگ شیشه عطر اشاره میکنه و نه چیز دیگه و اینکه در این عطر از روش استخراجی به نام پورا استفاده شده؛ به نظر غیر منطقی میاد.

از مدیر سایت وزین عطر افشان خواهش میکنم که توضیحات مربوط به این عطر سرجف رو اصلاح بفرمایند. با تشکر
07 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : mohsen اشکان حدام
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب بررسی می شود ممنون از شما

من هنوزم نفهمیدم ارباپورا با این رایحه های اعلام شده بی آزار چی داره که میتونه انقدر من رو آزار بده! نه که دوستش نداشته باشم برام غیرقابل تحمله! گریه آوره! اولین تجربه تلخ بلایند بای من. بوی گازی ازنیش رو به وضوح حس میکنم و دیگر هیچ:)) هر ریویوی قلب قلبی فراگرانتیکا رو که میبینم میرم یه بار دیگه تست میکنم و اشک میریزم از شدت بوی بدش و باید دو ساعتی وقت بذارم تا بوش رو حذف کنم از رو پوستم. شایدم واکنشش با پوست من همچین بوی وحشتناکی رو ایجاد می کنه. جعبه خوشرنگش که محبوب منه، تنها دلیلیه که خودمو نجات نمیدم از دستش:)) با احترام به کسانی که دوستش دارن 🪷
28 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی ROSA
سرکار خانم اسرین بادرود
ارباپورا در حالت کلی نت های آزار دهنده ای ندارد و بیشتر عمر عطر شامل روایح میوه ای از نوع استوایی هست. هرچند عطر من نیست و کمی هم به نظرم شیرین هست. اما نکته ای که میخوام عرض کنم و خودتون هم اشاره کردید این است که بعضی نتها در ترکیب با پوست بوی نامطبوعی می‌گیرند و این امر به نسبت ترکیب شیمیایی پوست افراد می‌تواند متفاوت باشد. برای من نت پچولی اگر زیاد باشد روی پوستم بوی پشم و نمد مانند می‌دهد یا روایح اکواتیک مثل آنچه در آکوا دی جیوها هستند بوی ماهی می‌دهد و برایم قابل تحمل نیست، ولی وقتی روی لباس اسپری میکنم وضع بهتر می شود. هرچند بازهم ممکن است بعضی روایح به دلیل حافظه بویایی و یا محل سکونت و یا بسیاری عوامل دیگر برای برخی ها ناخوشایند باشند و این امر مثل ذائقه های متفاوت غذایی در افراد مختلف طبیعی است.
در هر حال پیشنهاد میکنم بار دیگر در فضای بیرون و هوای معتدل امتحان کنید (چون عطر قوی هست و در فضای بسته ممکن است حس بویایی را تحت فشار قرار دهد) شاید شرایط را برایتان بهتر کند.
اما در آخر برای شما و سایر دوستان عرض میکنم که این همه همراهان و اساتید تاکید میکنن که از روی نظرات دیگران بلایند بای نکنید به ویژه عطرهای گرانقیمت و خاص را اصلا، چون سمپل و دستریز بیشتر عطرها الان در دسترس هست و به راحتی می‌شود از ضرر مالی و مخصوصا ناراحتی ناشی از این نوع خریدها جلوگیری کرد.
با آرزوی شادکامی برای دوستان و همراهان گرامی
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : اسرین محمدرضاسپهی
اربا پورا یکی از عشششق های من!
دوست عزیز تعجب نداره.. از خودتون تعجب نکنید که اربا پورا رو دوست ندارید چون برای برخی اینگونه است. عطر یک موضوع سلیقه ای است.
البته برای من که از طرفداران پر و پا قرص ارباپورا هستم عجیب بود که ویدیو پر بیننده ای در یوتوب دیدم که پس از نظر سنجی در سال ۲۰۲۳ ارباپورا در صدر مورد تنفر ترین عطرهای زنونه بود!!!! در صدر!!! برای منی که خیییلی دوسش دارم و خواهرش کیرکه تیزیانا ترنزی رو هم همینطور....عجیب بود اما همینه که هست....گروه زیادی از افراد در سراسر دنیا از این عطر متنفر بودن و اللللللبته چندین برابر این گروه عاشقش هستن یعنی گروه بسسسسیار زیادتری....عطر دوم در لیست باکارا روژ اکستریت بود!!!! چی بگم....در اون لیست ۲۰ تایی بسیاری از عطرهای مشهور پاپیولار بودم مثل ایو سن لوران لیبر...بلک اوپیوم ششم بود!! ....و ....و ....
اربا پورا جز عطرهای صفر و یکی هست....برای علاقه مندان اش یه عطر محشره و برای هیترهاش یه فاجعه!
همینه که هست
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی اسرین
ببخشید این عطر قویتر وزیباتره بنظرتون یا کیرکه یا اندرومدا؟ من راستش فیک کیرکه رو تست کردم چیزی نفهمیدم ازشبنظرت‌ن ارزش خرید داره برای فصل سرماست یا گرما و یکعطر قوی با پخش بالاست ایا؟؟.
17 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
ببینید کرکه و ارباپورا خیلی بهم شبیهند. البته من خود عطر اصلی رو میگم. در مورد مشابه یا فیک کرکه تجربه ای ندارم. اما میتونم بگم تو قیمتهای اقتصادی اگه برند لطافه یا آرماف یا الحرمین امارات شبیهشون رو زده باشه میتونید تست کنید. این سه تا برند به خصوص الحرمین و لطافه تو خیلی از عطرها خوب کار کردند. در مورد اینکه کرکه بهتره یا ارباپورا، چیزی که من تا حالا دیدم ارباپورا بیشتر بین خانمها و آقایون مشترک استفاده میشه و کرکه بیشتر بین خانمها...هر دو واقعا از نظر پخش بو و ماندگاری بسیااار عالی هستن. من خودم هر دو رو یه اندازه تقریبا عاشقشونم و باز خورد عالی گرفتم. ولی کیکه یه مقدار از نظر من البته سبکتره. دقت کنید که با اینکه بسیار مشهور و پرطرفدار هستن اما برای خیلی از افراد حالت سردرد و سنگینی ایجاد میکنه. با اینکه میوه ای هستن و گورماند اما تو کامنتهای فرگرنتیکا زیاد دیدم که افراد نمیتونن تحمل کنن. بهترین کار خرید دکانت ۵ میل یا ده میله که بتونید تصمیم بگیرید. در مورد چهار فصل بودن یا نبودن، به نظر من بو برای من که عطرهای گرم و شیرین و گورماند و گلی رو همیشه دوست دارم تو همه فصلها عالیه اما بارتوجه به کامنتهای زیادی که در فرگرنتیکا خوندم خیلی از افراد این دو عطر رو برای فصول گرم مناسب نمیبینن. و من هم در فصول گرم در فضاهای بسته در زمانهای طولانی مانند محیط کار استفاده نمیکنم‌ . هر دو برند لوکس هستن و البته زرژوف جز عطرهای نیش هم هست.
18 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : derrick

1
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
وای وای پول دور ریختن سردرد خالص
17 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : اسرین  Someone Out There Saba

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
XERJOFF - Erba Pura
زرجوف - اربا پورا

نمی ترسم از سرنوشت هولناک
و از دلتنگی های کشنده ی شمال
مهم نیست که سپیده دمان را دیگر نبینیم
و مهتاب بر ما نتابد
هدیه ای نثارت می کنم امروز
که در جهان بی مثل و مانند است
عکس رقصانم را در آب
در ساعتی که جویبار شبانه هنوز بیدار است
نگاهم را ، نگاهی که ستاره های افتان در برابرش
تاب بازگشت به آسمان ها را نیافتند

پژواک میرای صدایم را
صدایی که زمانی گرم و جوان بوده است
این ها همه نثارت باد تا تو بتوانی بی تشویش
پرگویی ی کلاغ های حوالی شهر را تاب آوری
تا شرجی ی روزهای اکتبر
دلچسب تر از خنکای ماه گردد …

مرا هم به خاطر بسپار ، فرشته ی من
تا اولین برف ، تا آخرین برف به خاطر بسپار ... شعر از : آنا آخماتووا

و اما اصل مطلب ...
یک مرد مهربان و فداکار , بی غرور ,اما سرشار از اعتماد به نفس . جوانی متفاوت !! ورزشکار هنرمند و هنردوست. جوان یا مردی که گویی دیگر دوست ندارد تلخی ها و تندی ها و ناملایمات زندگی را همواره ببیند و به شیرینیه زندگی معنا و مفهوم شخص خود را میبخشد . و آن معنا و مفهوم را به دوستان و اشنایان , خانواده و عشق خود و هر کسی که او را استشمام میکند میرساند .

و درک بویی را , بویی که نشان دهنده ی جوانی و مهربانی یک مرد است . پشت دل این نجوای بویایی سحر انگیز , داستانی غنی نهفته است ...
شیرینی , مهربانی و محبت زندگی که تلخی هارا هر روز پشت سر میگذارد .
و هر روز به خرد درون نزدیکتر و به شناخت روان خود و دیگران مصمم تر و سردی و گرمی چشیده است ..

آری این امضای من است .. زرجوف اربا پورا
07 مرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی سالمی

با سلام و عرض ارادت

به تازگی این عطر را تست کردم خییییییییلی خوشبوست واقعا رایحه خوشمزه ای داره حتی بینی الکن من شفاف بودن رایحه رو متوجه شد.
نمیدونم چرا بسیاری از سمپل و دستریزهایی که دارم رو دیگه مثل قدیم دوست ندارم مثلا وقتی هرود یا زرژوف ناکسوس یا فرانک بوکلت توباکو رو خریدم باربری لاندن و آرامیس هاوانا رو نمیتونم تحمل کنم ولی من که عاشق باربری لاندن بودم مگه میشه!!! با کلی ذوق و شوق ساواژ رو خریدم و باهاش کیف میکردم ولی الان خدا وکیلی اصلا دوستش ندارم آیا شما هم تجربه مشابهی دارین ؟
29 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : MAHMOUD اشکان حدام

کنسرت اساتید لال
سلام به همه عاشقان معطر، ادکلن اربا پورا ی شاهکار شیرین بی وصف زنده شدن حس عشق و لذت از این رایحه کم نظیر،حسی که این ادکلن میده در سه کلمه کنسرت اساتید لال،به جمعی نشستم برترین استاد موسیقی هستند برترین پیانو زن ،برترین ویالون زن ،برترین گیتاریست و برترین اساتید حضور دارن،در یک لحظه بدون هماهنگی بدون یاداشت قبلی همه شروع به نواختن میکنند یک صدای نامیزون ناهماهنگ و بد ،شیرینی تو ذوق زننده که غالبا با روایح میوه ای و به تفسیر من نباتی هست در این لحظس لحظات ابتدای کنسرت،اما همه اون ها استادند و به سرعت باهم هماهنگ میشوند هر لحظه که میگذره بیشتر همو درک میکنند ، تک تک اجزا همسو میشوند و بعد از گذشت چند دقیقه یک شاهکار در حال خلق شدن هست،چیدمانی بینقص و دقیق تمام روایح در جای خود قرار دارند به اندازه ،دلربا ،اینجاست که هر کس وارد کنسرت میشود مست ان موسیقی میشود از شما میپرسه چه بوی خوبی میدی چی زدی، نت های هماهنگ ،همسو و دلنواز درست همینجاست که میگویم این رایحه ای از بهشت است،فضای غالب میوه ایست جزو بهترین روایح همه پسند است پر بازخورد ماندگار ،در بین روایح مشابه به این ادکلن دو تا هستند که اون ها هم شاهکار حساب میشن و واقعا من رو تحت تاثیر قرار دادند از کیفیت بالا ،perfume de major ambitious و دیگریTiziana terenzi kirke
شادو پیروز باشید
09 آذر 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی Sharare

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟