Louis Vuitton - Afternoon Swim

لویی ویتون افترنون سوییم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42386
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های مرکباتی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لویی ویتون
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-42386
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    31
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    7
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    20
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 112
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

له کلون لویی ویتون، خط تولید جدیدی در کالکشن له پارفومز لویی ویتون است که فرایند تولید و عرضه آن از آوریل ۲۰۱۹ شروع شد. ژاک کاوالیه بلترود (عطرساز مشهور) همه مخلوقات زیبای این خانه مُد را می‌سازد. سه عطر باطراوت و با ساختار کلون این برند (اما با غلظت ادو پرفیوم) چنین نام دارند: سان سانگ، کاکتوس گاردن و افترنون سوییم.

برند لویی ویتون با الکس ازریل (هنرمند ساکن لس‌آنجلس) همکاری کرده که درواقع بسته‌بندی این عطرهای جدید را انجام داده است. بطری‌ها و جعبه‌های این مجموعه به رنگ زرد روشن، سبز و آبی هستند، با طرح‌ها و الگوهایی از خورشید، کاکتوس و موج.

افترنون سوییم عطری است «سرشار از انرژی» با روایح پرتقال، ترنج و نارنگی ماندارین. ژاک کاوالیه درباره این عطر می‌گوید: «من می‌خواستم که یک شات ویتامین C را درون یک عطر بریزم، یعنی چیزی سرشار از انرژی».

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لویی ویتون
عطار ژاک کاوالیه
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های مرکباتی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، زنجبیل ، عنبر
نمره کاربران
Afternoon Swim-لویی ویتون افترنون سوییم
رایحه
9.1
33 رای
ماندگاری
7.3
33 رای
پخش بو
7.3
33 رای
طراحی شیشه
8.6
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لویی ویتون
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
از نشاط ترین روایح مرکباتی در بستر بسیار سبک که حس و حال آرامش نسیم جزایر سبز مرکباتی از پوست خروشان دریاها، همین عطر لویی ویتون است. رایحه‌ای واقعاً آرامش بخش، تمیز، امین، بسیار سبک (یعنی وقتی به پوست اسپری می‌کنید، آنقدر راحت نشست می‌کنه روی پوست که انگار جزو بیولوژیکی پوست شماست)، و سادگی در آسایش.
این مدل روایح صرفاً برای پوشیدن داخل منزل بعد از دوش حمام، بیشتر مناسب است تا پوشیدن برای پیرامون چراکه ماندگاری و پراکنش متوسطی دارند و برای پیرامون بخصوص در هوای گرم، معمولاً برای مخاطبان همراه چندان آشکار نمی‌شوند.
باتل معمولی با افشانه ی خوب که صدای بسیار نرمی در موقع اسپری کردن مایع عطر دارد و حس خوبی همین صدای اسپری کردن، تداعی می‌کند. با درپوش مغناطیسی و باکیفیت.
مشابه های زیادی برای عطر لویی ویتون افترنون سوویم تولید شده است اما برای شامه ی من بهترین مشابه ها شامل: الحمبرا آزور (تا ۹۰ درصد شباهت بسیار نزدیک) و مارک جوزف بلایف ویو (تا ۸۰ درصد شباهت اما رایحه دلنشین تر از الحمبرا آزور برای شامه ی من) می‌باشند. به هر حال، من هم نسخه‌ی اورجینال و هم نسخه‌های شرکتی از الحمبرا و مارک جوزف را در آرشیوم دارم و شباهت نسخه‌های شرکتی مذکور به نسخه‌ی اصلی لویی ویتون افترنون سوویم، بسیار نزدیک است.
ظاهراً هنوز آپلود کردن عکس در عطرگرام برای همگان مقدور نشده است چراکه چندین بار عکس جدید در عطرگرام آپلود کردم اما خطا می‌دهد. انشالله مدیریت عزیز سرور آپلود عکس در عطرگرام را بررسی کنند تا بتوانیم آپلود کنیم.
آرزوی بهزیستی و سعادت برای هموطنان...
25 فروردین 1405 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : شیدا کاید امیر
وقت به خیر ، ممنون از حضورتون و به اشتراک گذاشتن تجربتون ببخشید اگر بخواهین در مشابه های اقتصادی لویی ویتتون برای مردان از بابت عملکرد لیستی معرفی بفرمایید چطور خواهد بود.ممنون
30 فروردین 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند ضمن سپاس از همراهی شما عارضم که بهترین مشابه های اقتصادی لویی ویتون برای من عبارتند از: فرانکیوز دوریس آبی رنگ (کپی ایمجینیشن، بالاترین ماندگاری و پراکنش در تمامی کپی های این عطر لویی ویتون)
آرت آف عربیا ۱ از لطافه (کپی ایمجینیشن با ماندگاری و پراکنش خوب)
مارک جوزف ماین نویر ۱۹۹۰ (مشابه ایمجینیشن و ال ایممنسایت با ماندگاری و پراکنش خوب)
الحمبرا امورتل نه ایمورتال (کپی ال ایممنسایت با ماندگاری و پراکنش متوسط)
مارک جوزف بلایف ویو (مشابه افترنون سوویم با ماندگاری و پراکنش خوب)
الحمبرا آزور (کپی افترنون سوویم با ماندگاری و پراکنش متوسط)
الحمبرا جین لاو نومد (کپی آمبر نومد با ماندگاری و پراکنش قوی)
فرانکیوز دوریس رنگ قهوه‌ای (کپی آمبر نومد با ماندگاری و پراکنش خوب)
لطافه القیم طلایی (کپی آمبر نومد با ماندگاری و پراکنش خوب)
الحمبرا وایب (کپی پسیفیک چیل با ماندگاری و پراکنش متوسط)
الحیات آرم لاکپشت پسیفیک چیل از برند مادر تونی مونتانا (با ماندگاری و پراکنش متوسط)
الحیات آرم لاکپشت ایمجینیشن از برند مادر تونی مونتانا (با ماندگاری و پراکنش متوسط)
چند عطر جدید از شرکت الحیات تونی مونتانا خریدم که اونا هم کیفیت خوبی دارند با ماندگاری و پراکنش متوسط تا خوب و بزودی در عطرگرام آپلود خواهم کرد.
بهترین ها برای شما و تمامی عزیزان...


[EDITED] 1405/01/31 07:57
30 فروردین 1405 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : رضا ملکی ارش کروبی
می دونم کلی زحمت شد براتون ، یه دنیا ممنون بابت وقتی که گذاشتین و نوشتین همشون رو❤️
31 فروردین 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی Huseyin_taheri_official

10
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
غالب کارهای این برند رو تست کردم، سه تا شاهکار این برند که رو دستشون نیست به ترتیب از نظر بنده
1- afternoon swim
2- imagination
3- amber nomad
16 اسفند 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Golnoosh عباس ت
پاسیفیک چیل رو جا گذاشتی..اون کار خاص ترین کار خنک لوویی وی هست..ایمجنشین رو یکم صابونی دیدم و فوق العاده بود اما ارزش خرید نداشت ولی پاسیفیک چیل واقعا تک بود تو گروه بوییایی خودش❤️🤘🏼
18 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عباس ت کاید امیر
حقیقتش الان بخوام لیستو اپدیت کنم ال ایمنسیت رو هم حتما تولیست میذارم!
20 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : sinash کوروش
میشه بیشتر در مورد Pacific chill توضیح بدید
28 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کوروش
کالیفرنیا دریم؟!😐
لیمنسیت؟!😐
سیتی آف استار؟!😐
11 خرداد 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یاس بابک
سلیقه ایه برادر، ال ایمنسیت که الان از نظر من بهترین کار این برنده، ولی دوتای دیگه رو زیاد خوشم نیومد
09 مهر 1403 پاسخ تشکر

10
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
رایحه ابتدایی شبیه کرید اونتوس، میانی و پایانی شبیه هپی کلینیک، ماندگاری متوسط و پخش بوی قابل قبولی داره، رایحه فرش و کاملا مرکباتی، مناسب استفاده روزمره
10 اسفند 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : روشن sinash
داداش عطر سی و دو میلیونی مناسب استفاده روزمره؟ عجب بابا عجب!!!
23 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : منوچهر کوروش
بله حق با شماست
۳۲ میلیون خیلی مبلغ بالاییه برای ما ایرانی ها
اگه حقوق کارگرو ۶ میلیون در نظر بگیریم حقوق ۵ ماه اون ادم خواهد بود
اما اگه حقوق کارگر جاهای دیگه ی دنیا رو در نظر بگیریم که ۳ هزار دلار هستش ، این عطر با مبلغ ۴۰۰ دلار تقریبا یک هفتم اون پول خواهد بود
نمیخوام بگم خریدن این عطر برای اونها مثل اب خوردنه چون اونها هم کلی هزینه های دیگه زندگی دارن اما میتونن بخرن
حالا شما فرض بفرمایید ادکلن های دیگه که قیمت حدود ۲۰ تا ۱۰۰ دلار دارن چقدر راحته خریدش براشون
و در پاسخ به سوال شما بله این کار خنکی هستش و کار خنک هم مناسب استفاده ی روزمره
مشکل از خود ما و قیمت های کشور ماست.
23 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی Delaram
درود
اقا منظورش روزمره ديويد بكهام و اينا .. بوده 😐
23 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : مجید سلطانی Amir
خدانگزره ازباعث بانی این قیمتا این همه روایح با این قیمتای عجیب و غریب بایدفقط نگاه کرد و رد شد هم فروشنده هم مصرف کننده بازارامون کسادشد
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی روشن
به احتمال زیاد همینطوره و این عطر فقط میتونه عطر روزمره ی دیوید بکام یا اونایی که زندگی بکامشون بوده، باشه، بعدشم عطرای این برند توی همون اروپا هم به عنوان عطرای گرون قیمت و لوکس محسوب میشن و اینکه به هیچ عنوان نمیشه یه عطر روزمره قلمدادش کرد، هیچ ربطی به اقتصاد داغون مملکتمون نداره، ولی آخر کامنتی که دوستمون جناب جباری در جواب به من نوشته رو که خوندم متوجه شدم ایشون درواقع مفهوم عطر روزمره رو درک نکردن،چون اینکه یه عطری خنک باشه هیچ ربطی به روزمره بودنش نداره، چون تا جایی که ما میدونیم، عطرای مصرف روزانه معمولا به عطرای ارزون قیمت و سیفی گفته میشه که بدون خساست بتونیم هرچند تا پاف ازش که بخواییم، اونم هر روز استفاده کنیم و نگران تموم شدنش هم نباشیم، برا من عطر روزمره مثلا: کلاب د نایت اینتنس، ورساچه اوفرش، وان میلیون، اکسپلوور مونت بلانک، بنتلی اینتنس، و امثال همینا، ولی به هیچ عنوان نمیتونم هر روز گنیمد مارک آنتوان ، یا تام فورد توباکو وانیل، یا تراژدی لرد جورج و غیره بزنم، تازه اینایی که گفتم یک سوم قیمت افترنون سوییم لویی ویتونه،حالا شاید یسری دوستان بیان بگن: حالا چرا گیر دادین به لفظ روزمره ای که جناب جباری به کار بردن!! درواقع مسئله ی مهم و حیاتی نیست، درست، ولی خوب عادت ندارم تو بحثی که میدونم حق با منه،بی خیال بشم، هرچقدر هم موضوع بی اهمیتی باشه،
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mahan هاشم پور
+ راز جوون موندن و آروم بودن اعصابت چیه ؟
_ با هیچ کس بحث نمیکنم که ثابت کنم حق با منه
+ ولی این که غیرممکنه
_ بله حق با شماست 🙏🏽🌹
24 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : روشن مجتبي۶۳۳۳
سلام آقا کامبیز
حالا این قاعده و قانون خاصی نداره ولی به نظرم روزمره و غیر روزمره بر اساس قیمت نیست
اون عطر ارزانی که شما گفتی بدون خساست میشه استفاده کرد بیشتر تعریف عطر دم دستیه
بیشتر به نظرم مربوط به رایحه ی عطر میشه روزمره بودن یا نبودن،
اینکه خیلی سنگین و خاص نباشه مثل mancera red tobacco با اینکه قیمتش اندازه versace هاست
مثلا اونتوس رو بالقوه میشه به عنوان عطر امضا و روزمره استفاده کرد ولی خب بالفعل کمر شکنه

اون بنده خدا نفر اول هم به نظرم منظورش جنس رایحه بود


25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی مجید سلطانی
دوست گرامی جناب کامبیز عزیز در حالت کلی عطرهای خنک مناسب زمان هایی هستن که شما در محیط بیرونی هستید و مشخصا در معرض نور خورشید و آفتاب قرار گرفته اید
بنابراین فکر میکنم استفاده از کلمه ی روزمره میتونه واسش مناسب باشه و شما روزمره رو به معنی عطر دم دستی ترجمه کردید و تا انتها دارید مسیر اشتباهی رو میرید

این که عطر خنکی ۳۰ میلیون قیمت داشته باشه به این معنی نیست که فقط توی تابستان و فقط برای قرار مهمی ازش استفاده کنی، برچسب قیمت نوع پوشش شخص رو تعیین نمیکنه !

من خودم توی چله تابستون اگه قرار مهمی داشته باشم یا مهمونی دعوت بشم چون توی فضای خونه یا شرکت هستم و اونجا به دلیل وجود کولر هوا سرده از عطرهای گرمم استفاده میکنم چون اساسا عطرهای گرم فضای رسمی تری نسبت به عطرهای خنک دارند
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : رضا عطردوست SALMAN
اتفاقا کاملا حرفتونو درمورد یسری عطرای سنگین که نمیشه به عنوان عطر روزمره ازشون استفاده کرد، هرچقدر هم بخوان ارزون و دم دستی باشن، منتها قرار نیست این مسئله برعکسشم صدق کنه و یه عطری هرچقدر هم فِرِش و خنک و سبک ، منتها به شدت گرون قیمت رو بشه به عنوان عطر روزمره استفاده کرد، هرچند درواقع کامنت شما یجورایی سفسطه محسوب میشه، چون لفظ روزمره رو با عطری که بشه در طول روز(نه شب) استفاده کرد، اشتباه گرفتین،البته اینم بگم که این چیزا هیچ قانون و چارچوبی نداره که بگیم شما یه عطر رسمی رو نمیتونین برای قرار عاشقانه استفاده کنین یا یه عطر روزانه رو نمیتونین برای جلسه کاری بپوشین، این چیزا تا حدودی برمیگرده به آگاهی شخص و اینکه حداقل اطلاعات اولیه درمورد استایل و تیپ و کاراکتر مناسب عطرا رو داشته باشه، شما عطر وقتی توان مالیشو داری، میتونی هر روز برای پیاده روی صبحگاهی هم عطر کرید ارولفا رو بزنین، کاملا هم یه عطر خنک و سبکه و به هیچ وجه سنگین و رسمی نیست، منتها نمیتونین این عطرو به عنوان یه عطر روزمره به دیگران پیشنهاد بدین، چون نهایت شاید اون قشر چهار درصدی بتونن یه عطر بالای ده میلیون رو صرفا چون خنک و سبکه، هر روز بپوشن،
البته تا دوستان با چوب و چماق نیومدن دنبالمون، بهتره این بحث روزمره و رسمی و گرون و ارزون رو تموم کنیم که هیچ تاثیری آنچنان مثبتی از نظر آگاهی دادن به دیگران نداره،(البته قرار نبود این بحث، طولانی بشه، ولی چون شما و دوستان عزیز دیگه ای مثل جناب مرادی ورود کردین، مجبور شدیم ادامه اش بدیم، به هرحال امیدوارم روزگارتون به زیبایی دنیای زیبای روایح باشه🙏🌹❤️)
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط :          nazanin مهریار
حقوق سه هزار دلار فک میکنی بعد کسر مالیات ، پرداخت کرایه منزل ،ترانسپورت ،خرید روزانه مواد غذایی و…. چقدر براشون میمونه واسه یه خارجی که یه کارگر بتونه عطر ۶۰۰ دلاری بگیره؟؟
11 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Kambiz یاس
دوست بزرگوار کاش هیچوقت هیچ عطری رو باهیچ عطری مقایسه نکنید، واقعا افترنون از برند لوی ویتون یه شاهکاره که قابل قیاس با هیچ عطری نیست، ذهن خریدار اگه بخواد بلایند بای کنه کلا منحرف میشه
11 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهریار marjanmohamadi
اتفاقا لازمه کارهای نزدیک به یه عطر گرون شبیه این کار رو بگیم، طرف بیاد 30-40 تومن هزینه کنه بعدش رایحه شو دوس نداشده باشه که نمیشه، برند لویی ویتون هم تو ایران کارهاش کمتر شناخته شده س و سمپل هاش خیلی سخت میشه تهیه کرد، با اینکار حداقل میشه دوستانی رو که شناختی از این کار ندارن مختصر شناخت و ذهنیتی پیدا کنن که تصمیم درست رو بگیرن،
12 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فرنوش الف Mahmood R
دقیقا همینی که شما فرمودین مد نظرم بود
12 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
با سلام و احترام ارزان یا گران قیمت بودن امری نسبی است شاید عطری که برای شما لاکچریه برای اون برادر عزیزمون دم دستی تعریف بشه و عطر دم دستی شما برای یک فرد دیگه گران قیمت
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علی Mahan
قشنگ نواختی بزرگوار👏
14 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Chemist
خوب من برای اولین بار میخوام ثبت نظر کنم، متاسفانه میخواهم بگم که سلیقه ای که جغرافیا بهمون تحمیل کرده را نباید با سلیقه ی دیگر کشور ها مقایسه کنیم. من به عنوان یک زن که شدیدا طرفدار عطرهای مرکباتی - سیتروسی هستم در لحظه ی اول از تست این عطر واقعا به خودم بالیدم اما به مرور احساس میکنم که چقدر داره اعصابمو خرد میکنه
حالت فرش اسپایسی این عطر منو به یاد سرماخوردگی و تست سینوزیت در مطب گوش و حلق و بینی میندازه که انگاری پوست داخل بینی داره کشیده میشه

اگر کاری در جایی دیگه شاهکار خونده میشه، لزومی نداره حتما در جغرافیای من هم شاهکار باشه ...ضمن اینکه قبول دارم که ***عطر سلیقه ای هست***
28 دی 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهریار الدورادو
اگه انسان سلایق مخصوص خودش رو نداشت زندگی سخت میشد فکرش رو بکنید به همه ماشین ها علاقه داشته باشیم یا به همه غذاها یا عطر ها و یا حتی به همه جنس مخالف ها!
فردی وجود داره که هم پزشک باشه هم کشاورز ماهری باشه هم مکانیک باشه هم آشپز ماهر و...؟ این از علاقه و سلایق میاد وگرنه هرج و مرج میشد.
فکر میکنم بیشتر ارثی باشه تا جغرافیایی،نه به این منظور که مثلا کسی عطر های عربی دوست داره عربه یا اجدادش عرب بودن،بلکه منظور ساختار مغزه که باعث میشه چه رایحه هایی رو بپسندیم و یا نپسندیم که عوامل زیادی درش دخالت دارن از جمله ژنتیک و روان و...
اما نمیدونم آیا جغرافیا هم روی مغز تاثیر داره؟شاید از طریق روان.
29 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : روشن مهربد
صد در صد به ژنتیک میتونه ربط داشته باشه ، تعلق انسان به رنگ ثابت شده و روایح هم همینطور البته محیطی که در اون زندگی می‌کنیم خیلی موثره . آقای شاهین اسدی در همین گروه روی همین فرضیه کارهایی کردن و مقالاتی نوشتن
29 دی 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مجتبی الدورادو
🤣🤣🤣
29 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
جزء اون عطرایی بود که اولش فکر میکردم ازش خیلی خوشم بیاد ولی متاسفانه آنچنان شگفت زدم نکرد💔
من قبلا از همین برند کالیفورنیا دریم رو داشتم و بوی اونو خیلی دوست داشتم و خیلی حس خوبی بهم میداد ولی این عطر رو نسخه شرکتی الحمبرا رو بلایند بای کردم به امید اینکه مثل کالیفورنیا دریم یه حس متفاوت و شاداب داشته باشه اما اصلا اونطوری نبود متاسفانه بوش برای من خیلی حس دارویی و گیاهی طوری داشت که اصلا نتونستم اون حس سرزنده و شاداب رو ازش بگیرم و یه بوی اشنا به یه نوه گیاه یا یه نوع دارو برام داره که نمیتونم تشخیصش بدم
البته اینم بگم شاید بخاطر شیمی پوستم باشه یا شاید هم واقعت نوت های این عطر برام همچین حسیو تداعی میکنن
پخش و ماندگاریشم متوسط هست تقریبا
حالا تازه خریدم و شاید یکم بگذره بعدا بتونم باهاش کنار بیام یا نه نمیدونم ولی از همون اول حس خوبی ازش نگرفتم و از نظرم میتونستم عطر های دیگه ای از لیست خریدمو بلایند بای کنم که کمی با بوهاشون آشنا تر بودم
17 اسفند 1404 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Eric Revo
فعلا با تست های مکرر ازش یکم نظرم تغییر کرد
من این عطرو شاید خیلی زود قضاوت کردم چون اولش بوش خیلی خورد تو ذوقم و همش میگفتم جرا اینیکیو نگرفتم چرا اونیکیو نگرفتم
فعلا تونستم یکم باهاش کنار بیام و از این ناراحتم که پخش بوی کمی داره و من به دستم اسپری کردم ماندگاریش خوب بود اما پخشش انچنان زیاد نبود و من دوست داشتم این رایحه یکم پخشش بیشتر بود اینطوری بیشتر حس نسیم دریا رو منتقل میکرد
اوایل بوش برام خیلی یاداور اکالیپتوس بود و هنوزم یه ته بوی اکالیپتوسی ازش استشمام میکنم ولی وقتی به حس ابی خنکش فکر میکنم باعث میشه اون حس بدم نسبت بهش کمتر بشه
من این عطرو رو تن آقایان بیشتر میپسندم و به نظرم خیلی خاصیت یونیسکسو نداره ولی خانم ها هم میتونن استفاده‌ش کنن و ازش لذت ببرن در کل میشه گفت اگه عطر های خنک مرکباتی دوست دارید از این هم خوشتون میاد
من از کانسپتش هم خیلی خوشم اومد اون رنگ باتل و پکیجینگش خیلیی جذاب و شیکه و اسمشم افترنون سوییم واقعا برازنده‌ش هست
18 اسفند 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : حسن شجاعی Eric Revo
شما نسخه شرکتی رو تست کردی و اومدی درباره نسخه اورجینال نطر میدی؟خب معلومه نسخه الحمبرا در مقابل اورجینال .....
18 اسفند 1404 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
به هرحال از برگرفته شده از نمونه اصلی هستش و عطر یچیز سلیقه ایه چه اورجینال ۶۰ ۷۰ تومنی باشه چه شرکتی ۲ ۳ تومنی
یسری‌ها خوششون میاد و یسری‌ها از بوش انچنان شگفت زده نمیشن
18 اسفند 1404 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حسن شجاعی Eric Revo
نه عزیز
هیچوقت نباید نمونه کپی رو مثل اورجینال دربارش نطر داد
شفافیت و شباهت رایحه اصلا غیرقابل قیاسه.اونم الحمبرا.ی شرکت دسته چندم و بی هویت
تعجبم از مدیریت محترمه ک نطر شما رو هم ثبت کرد

19 اسفند 1404 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
دوست عزیز من هیچ تعصبی روی هیچ برندی حتی برند های شرکتی ندارم ولی از نظر من هنینطوریش هم خیلی عالی دارن پیش میرن، حالا این عطر سلیقه من نبود ولی برند الحمبرا خیلی از عطرارو شبیهشون رو زده و من چندتایی ازشون رو دارم که پخش و ماندگاریشون واقعا عالیه و شباهت به رایحه اصلیشون هم زیاده و مهم تر قیمتشونم خیلی به صرفه تر هست
برای مثال همین افترنون سوییم ، من نگفتم عطر بدی هست اتفاقا عطر خوبی هم هست همین شرکتیش هم واقعا راضی کننده هست و من گفتم برای من یاداور رایحه هایی هست که دوستشون ندارم و خب یچیز دیگه درموردش اینه که قیمتش مناسبه ، رایحه‌ش برای کسایی که دنبال یه عطر مرکباتی هستن عالیه ولی خب شاید طرف نخواد ۷۲ تومن هزینه کنه اونم برای عطری که دوپ های زیادی داره میتونه اورجینال عطر هایی رو تهیه کنه که رایحشون به قیمتشون بیارزه(من خودم تو رایحه افترنون سوییم عطر های زیادی رو تست داشتم که میشه گفت بعضی هاشونم به مراتب بهتر بودن و قیمتاشونم به صرفه تر بوده) ولی وقتی نسخه های شرکتی رو بو میکنه و اوناهم همونقدر راضیش میکنن خب میره سمت شرکتی ها هم قیمتشون خوبه هم رایحشون.
من هم قبول دارم عطر اورجینال قطعا فرق داره با شرکتی ها و اماراتی ها ولی وقتی بعضی برند های اماراتی انقدر خوب شبیه سازی میکنن دیگه جای ایرادی نیست مخصوصا همین الحمبرا که من عطر وای ایو سن لورن رو هم شرکتیش رو دارم و اورجینالش رو هم تست داشتم به نظرم هردو واقعا عالین
من درمورد بقیه عطرهای اماراتی نمیدونم اما احتمالا اونایی که شما تست کردید انقدر بی کیفیت بودن که شما فکر میکنید همه برند های اماراتی مانند الحمبرا بی هویت و بی کیفیتن.
و اینم اضافه کنم که اینجا جایی هست برای ریویو دادن درمورد عطر ها و کمک گرفتن ازشون نه جایی که کسی از نظر کسی خوشش نیاد بخواد مدیریت سایت و نظر اون شخص رو زیر سوال ببره!
19 اسفند 1404 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : حسن شجاعی Eric Revo
واقعا جالبه که نه تنها فرمودید به چه حقی نظرت رو درباره نسخه کپی (علی رغم این اظهار که تست ایشون از نسخه کپی بوده) اینجا نوشتی، که تازه اضافه نمودید که چرا مدیریت سایت اصلا کامنت ایشون رو تایید کرده اند! آقا ایشون تو همون خط اول نوشته من نسخه الحمبرا رو تست کردم. دیگه این همه تحقیر و توهین نداره!
20 اسفند 1404 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی Telecaster
من حرفم واضحه.وقتی من عطر شرکتی زدم(حالا با هر کیفیتی)درست نیست که نطرم رو برای عطر اورجینال بدم.شما هم نمره دادی هم نطر.می تونستی بگی مشابه ای که استفاده کردی فلان کیفیت رو داره.وقتی نظر رو جوری می نویسی ک انگار اورجینال هم همین کیفیت رو داره کار درستی نیست.منم پول ندارم برا لوئی ویتون بدم ولی هیچوقت ب خودم اجازه نمیدم کیفیتی ک ی عطر شرکتی داره ب اسم کیفیت عطر اورجینال تموم کنم.
20 اسفند 1404 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
خب مشخصه
وقتی الحمبرا استفاده می کنی نباید نمره اورجینال بدی.چندبار هم دیدم که طرف اسانس زده بعد اومده اینجا نمره ۳ داده.اینجا تخصصی ترین و بهترین مکان برای مبحث عطره.نباید نمره ای یا نطری داده بشه ک بقیه گمراه بشن.شما بهترین کیفیت کپی و اسانسهم بزنی درست نیست ب اسم نسخه اورجینال نظر بدی چون اون ی نسخه جداگانه ایه.
فکر کنم روشن و مشخص نوشتم
20 اسفند 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
دوست عزیز
من اصلا تعصبی ب چیزی ندارم
اینکه شما دوست داشته باشی یا ن اصلا محل بحث نیست
بحث اینه ک وقتی من می تونم در مورد عطر اورجینال نطر بدم و نمره بدم ک دقیقا همون عطر با همون متریال با همون کیفیت و با همون قیمت رو استفاده کرده باشم
منم مشابه نرولی پورتوفینو امتحان کردم و ب لعنت خدا نمیارزید ولی هیچوقت نیومدم توو تاپیک تام فورد بگم این عطر فلان بود
خب معلومه نسخه ۲ میلیونی ۷۰ میلیونی نمیشه
ربطیم ب سلیقه نداره
عطر اورجینال در تاپیک خودش باید صحبت بشه
20 اسفند 1404 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
دوست گرامی اولن که من گفتم سلیقه‌م نبود و نمره کمی هم بهش ندادم و از کیفیتش هم راضی بودم و کلا اینطور سبک بو ها سلیقه خودم نیستن
شماهم خیلی میگید که نظرم درباره عطر شرکتی رو توی صفحه عطر اورجینال نوشتم ، بنده دقیقا همون خط اول گفتم که الحمبرا هست دقیقا نکته ای که شهرزاد جان هم اشاره کردن و بهتون گفتن ولی نمیدونم دیگه بحث چیه که شما انقد پیگیری میکنید و ادامه میدید.
خیلی ها هستن عطر شرکتی رو میخرن اتفافا منم گفتم نظرمو به هرحال یسریا اگه بخوان کمک میگیرن یسری ها هم نخوان رد میکنن ولی جای بحثی نیست که بخواد کسی مقایسه کنه چه عطر اورجینال و شرکتی چه شرکتی و اسانس به هرحال درسته تفاوت هایی هم هست بین شرکتی و اورجینال و من فقط گفتم این بو سلیقم نیست وگرنه خیلی ها از همین مدل شرکتی استفاده میکنن و بوشو خیلی دوست دارن و تمدید میکنن.
الانم دیگه جای بحثی نمیبینم که بخواد ادامه پیدا کنه
20 اسفند 1404 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : حسن شجاعی Eric Revo
حسین آلن دلون عزیز درود
نظرات سلیقه ای هست ربطی به برند و رایحه و ..... نداره من خودم عطرلیلاتی سوسپیرو زدم حدود سی ملیون هست ولی به نظرم بد بو بود و نمره پایین دادم در حالی که دانهیل دیزایر چهار میلیونی رو بیست ساله استفاده میکنم و خیلی بیشتر میپسندمش ، نمره ی بالاتری هم بهش دادم چرا باید باعث سردر گمی بشه به هر حال صلیغه ها متفاوته.
21 اسفند 1404 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : 🌞SAMIRA🌞 Legend
میگید براساس الحمبرا نمره کم داده مردم گمراه میشن!!!
حالا اگه کسی براساس اورجینال به سلیقه خودش نمره پایین بده تکلیف چیه؟ آیا باز مردم گمراه میشن؟؟!
21 اسفند 1404 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Eric Revo شهرزاد
چه سوال عجیبی
پست های منو بخونید
هرکی حق داره هر نمره ای بده
ولی بر اساس همون چیزی ک تجربه کرده نه چیز متفاوت
21 اسفند 1404 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
ربطی به سلیقه نداره عزیز
نوشته های من واضحه
گفتم چیزیو ک تجربه کردی باید نظر بدی نه یک چیز کاملا متفاوت
21 اسفند 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
همانطور که نمره پایین من در مورد یه عطر اورجینال که نمره بالایی داره توسط مدیریت رد نمیشه و ربطی به گمراه شدن یا نشدن دیگران نداره
پس نظر دادن براساس نسخه کپی هم نباید تاثیر بر گمراهی دیگران بذاره که میگید تعجب داره چرا توسط مدیریت تایید شده
(یه عطر اورجینال از نظر یکی بالاترین نمره پخش بو رو داره و از نظر کسی دیگه پایین ترین نمره پخش بو رو داره پس برای گمراه نشدن میشه نظر اکثریت را در نظر گرفت نه اینکه اجازه نظر دادن را از دیگران بگیرید)
21 اسفند 1404 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Eric Revo Telecaster
شما اصلا متوجه میشی من چی میگم؟خداوکیلی می خونی؟
شما ب هر عطری می تونی ۰ یا ۱۰ بدی ولی وقتی من نسخه کپی استفاده می کنم حق ندارم نمره ای بدم ک ب عطر اورجینال میدم
ب خدا فارسی نوشتم
دیگه این بحث رو ادامه نمیدم
واقعا سادس
22 اسفند 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
استاد شما خودت متوجه منظور نمیشی اصلا! :)))
خودت میگی به هر عطری میتونی ۰ تا ۱۰ بدی
اما در مورد دیگه حق ندارن!!
این خودش تناقضه چون نتیجه یکیه
عجیبه یکی به عطر اورجینال که همه ۱۰ دادن صفر بده اشکالی نداره اما اگه براساس کپی ۶ بده زمین و زمان بهم میخوره و حق نظر دادن نباید داشته باشه :)))
(برای درک این این موضوع نیاز به داشتن عطر ۱۰۰ میلیونی نیست نیاز به چیز دیگس :) )
22 اسفند 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Eric Revo Telecaster
خلاصه حرف اینه
وقتی در مورد یک عطر اورجینال سلیقه ها متفاوته و یک چیز صددرصدی وجود نداره و نمیشه به یک نظر صددرصد اعتماد کرد
پس فرق چندانی نمیکنه یکی از اون نظرهای متفاوت براساس کپی بوده باشه
22 اسفند 1404 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Eric Revo Telecaster
حسین جان حق با شماست داداش کاملا بجا نوشتی همینطور که رایحه کاملا سلیقه ای هست هر عطر کاملا مستقل از عطر دیگه هست هرچند شرکت سازنده گفته باشه صد در صد کپی کرده باز هم کاملا مستقل هست .این اصلا بد نیست که کسی الحمبرا استفاده کنه یا اماراتی ولی باید نظرش رو در مورد اون رایحه در زیر همون عطر بده و امتیازش رو به همون عطر بده چرا که همونطور که گفتم هر عطری کاملا مستقل هست . هزار تا کپی از کرید اونتوس امده ولی فقط ادعا بوده که کپی کردیم همین و کسی که مون بلان زده نباید بیاد نظراتش رو زیر اونتوس بنویسه و باید در صفحه خودش درج کنه ، لالیک وایت این بلک میگن شباهت زیادی به مارلی لیتون داره و من هر دوی اینارو دارم دقیقا تفاوتش این هست که مثلا از باشگاه امدی پروتئین طعم شکلات خوردی (این میشه لیتون) و یکم دیگه آب روش ریختی چرخوندی که ته ظرف رو بخوری این میشه لالیک یعنی همون ته مایش طعمش هست ولی این کجا و اون کجا
22 اسفند 1404 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی حسین آلن دلن
دقیقا منظور منم همین بود
و می خواستم ی جایی جلوشو بگیرم چون خیلی در این سایت داره باب میشه که طرف کلی چیزای عجیب و غریب از یک رایحه میگه بعد میبینیم طرف اصلا ی چیزه دیگه زده
ممنونم از حسن توجهتون
23 اسفند 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی
🤔🤔
27 اسفند 1404 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی
سلام دوست عزیز نسخه الحمبرا این عطر قطعا از بدترین مشتبه های این عطره مخصوصا در اوپنینگ و از نظر پرفورمنس هم هیچ حرفی برای گفتن نداره همونطور که اشاره کردید
به شخصه برای من در اوپنینگ تداعی کننده بوی شمبلیله بود ولی با گذشت زمان بوش بهتر میشه
با توجه به تستی که از دکانت اورجینال این عطر داشتم تشابه رایحه در اوپنینگ ۳۰٪ هم نمیشه ولی توی درای داون حدود ۶۰-۷۰٪ تشابه داره
تفاوت کیفیت نت ها و طراوت و شفافیت نت ها توی نسخه اورجینال و نسخه الحمبرا زمین تا اسمونه

[EDITED] 1405/01/06 17:23
06 فروردین 1405 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mr x مهدی کنعانی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
اولش یه بوی خوش پوست یافا میده که خیلی دوست داشتنیه،برای من که شمالی هم هستم و این بو رو به صورت طبیعی خیلی تجربه کردم ولی این فوق العاده است.
بازخوردش خیلی عالی بود هم آقا هم خانم
28 تیر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مازیار ب س روشن

با سلام
لویی ویتون افترنون سوییم
عطری تماما مرکباتی و کاملا خنک
تو لحظات اولیه منو شدیدا یاد کرید سیلور مانتین انداخت
اما کمی که گذشت یکم تلخی پوست پرتقال بنطرم یکم عطرو جذاب تر کرد.
در کل عطری کاملا همه پسند و مناسب مصرف روزانه با
استایل اسپرت یا کژوال.

بدرد مصارف رسمی نمیخوره

بدلیل اینکه این دسته از رایحه ها برای خانمها جذابیت بالایی دارن اگه ازش توی قرار های عاشقانتون استفاده کنید میتونه بازخورد خوبی بهتون بده
ماندگاری و پخش متوسطی داره که جز ذات یه عطر خنک محسوب میشه
اما بزرگ ترین نقطه ضعف این عطر قیمت بسیار بالاعه و از اونجایی که برای مصرف روزانه ساخته شده میتونه یه چالش بزرگ باشه
25 شهریور 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : محمدرضا عبدوس روشن

8
رایحه
9
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
بی‌نظیر، شیک، یونیک و خیلی عجیب!
وقتی اسپری میکنید با یه نکته ی عجیب مواجه میشید، انگار دو تا عطر همزمان اسپری شدن: یه وایب از انفجار بمب لیمو و یه وایب از یه عطر خیلی خیلی خیلی باکلاس که مستتون میکنه، عاشق میشین، به وجد میاین و حسابی حالتون خوب میشه، به شخصه فوران بوی لیمو و اساسا هر نوع مرکباتی رو دوست ندارم اما به نظرم عطار به عمد این کار رو کرده، ساخت این عطر دو وجهی نبوغ خاصی میخواد *ژاک کاوالیه چرچیل دنیای روایح است*
لذت ببرید و بگذارید لذت ببرند (دیگران از بوییدنتان)

[EDITED] 1403/05/08 15:09
08 مرداد 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : علی روشن

10
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
بهترین نوت پرتقال و نارنگی موجود در بازار!
اگر در نگاه اول قیمت عطر های لویی ویتتون دل شما را می زند، AftenoonSwim نگاه شما را عوض خواهد کرد. گرچه هنوز گران است اما واقعاً یک تجربه‌ی بی‌نظیر است! تک نوت پرتقال و ماندارین این عطر با رایحه‌ی شاداب و زنده‌ی ، حس یک روز تابستانی کنار دریا را زنده می‌کند. باید از ژاک کاوالیه، عطرساز خوش‌ذوق این اثر، تشکر کنم که توانسته‌ بهترین رایحه‌ی پرتقال را در قالب یک عطر مدرن و لوکس ارائه دهند. این عطر نه‌تنها خاطره‌انگیز است، بلکه نشان‌دهنده‌ی هنر واقعی در عطرسازی است. اسم عط نیز بسیار استادانه انتخاب شده این اسم می‌تونه به یک شنا آرام و لذت‌بخش در یک بعدازظهر گرم تابستانی اشاره کنه، جایی که آب خنک و نسیم ملایم دریا حس طراوت و شادابی رو به آدم می‌ده. این حس دقیقاً با رایحه‌ی شاداب و مرکباتی عطر هماهنگ هست.

11 بهمن 1403 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور روشن

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
جدیدترین عضو کلکسیون من ،با پرفورمنس قوی و آکوردای خاص ، زیباترین بخشش رعایت نسبت نت های مرکباتی به دیگر نت ها بود که باعث میشه یه عطر فرش و از هر لحاظ دل نشین تر باشه واقعا فکر نمیکنم کسی پیدا بشه بگه من رایحه این ادکلن رو دوست ندارم ، نیمدونم چرا من هر چی ادکلن دارم همشونو میپسندم شاید چون هر چی ادکلن خاص هست همشونو جمع کردم 😁😁 ، ولی اینکه میگن ادکلن بازی رو باید با ادلکن های ضعیف شروع کرد تا به خوباش برسی واقعا بنظر من بی معنی هست
میتونی با تحقیق همون اول شروع ، هر چی کار خاص هست رو داشته باشی ، البته در این مقوله از همه ی عزیزانی که در سایت عطرافشان نظرشونو به اشتراک گذاشتن تشکر میکنم چرا که نظرت شما بود که باعث شد بتونم ادکلن های خاص و خوب رو جمع کنم ...♥️
02 اسفند 1404 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :   Telecaster

سلام خدمت عطر افشانی های عزیز
اومدیم با بررسی عطر افترنون سوییم یکی از خوش ساخت ترین عطر های برند لویی ویتون که در ادامه بررسی می کنیم

بررسی نت ها و رایحه :
در اولین اسپری فوران نت پرتقال رو داریم اما این پرتقال بر خلاف بسیاری از عطر های مرکباتی دیگه اصلا تند و تیز نیست بلکه خیلی لطیف و نرم کار شده
می تونم تشبیهش کنم به ویفر های پرتقالی که وقتی بازش می کنی بوی کِرِم پرتقالی ، کل فضا رو بر میداره

اصلا عطر پیچیده ای نیست ،مثل کالیفرنیا دریم که ماندارین حاکم بود اینجا هم پرتقال حاکمه اما رایحه افترنون سوییم برام خیلی جالب تر از کالیفرنیا دریمه و کلا یکی از جذاب ترین عطر ها با رایحه پرتقاله و برای بهار و تابستان گزینه بسیار مناسبیه
بقیه نت ها زیاد حس نمیشن و جذابیت عطر فقط به رایحه پرتقالشه😍

پرفورمنس و ارزش خرید:
پخش بو و ماندگاری این عطر ۸ از ۱۰ می گیره و نسبتا خوبه و ارزش خریدشم مثل بیشتر عطر های لویی ویتون که برچسب قیمتی بالایی دارند ،۷ از ۱۰ می گیره
کیفیت کار ۹ از ۱۰ هست ، ۱۰۰ درصد مناسب بلایند بای کردنه و برای عاشقان روایح مرکباتی ،یکی از بهترین هاست

روزگارتون خوش 🌷
18 اردیبهشت 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Sajad هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟