escentric molecules - Molecule 02

اسنتریک مولکولز مولکول 02

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42314
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار : گزا شان گزا شان
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اسنتریک مولکولز
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-42314
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    14
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    17
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 83
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

مولکول 02 یکی از عطرهای دومین سری از عطرهای دوگانه عرضه‌شده توسط برند اسنتریک مولکولز است که کاملا با استفاده از عناصر ساخته دست انسان‌ها خلق شده‌اند. این عطر مانند اسنتریک 02 با محوریت نت آمبروکسان ساخته شده که نت کلیدی و مرکزی کهربا است. مولکول 02 فقط نت آمبروکسان را درون خود جای داده که پایداری فوق‌العاده‌ای دارد و بدین ترتیب در تمام روز بافت لذت‌بخش، مخملین، گرم، شیرین و بی‌تکلف خودش را حفظ می‌کند. مولکول 02 اولین بار در سال 2008 به بازار‌ آمد و آمیزه‌ خاصش هم حاصل خلاقیت‌های گزا شان است.

برند اسنتریک مولکولز
عطار گزا شان
سال عرضه 2008
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آمبروکسان
نمره کاربران
Molecule 02-اسنتریک مولکولز مولکول 02
رایحه
7.5
25 رای
ماندگاری
7
25 رای
پخش بو
7
25 رای
طراحی شیشه
6.2
25 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (23 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
5
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
این ادکلن نظر من رو در مورد ادو تویلت ها عوض کرد،همیشه فکر میکردم ادوپرفیوم ها از نظر پخش رایحه بهتر از ادوتویلت ها هستن!
بگذریم در کنر یک عزیز دوستداشتنی بودم متوجه یک رایحه ی تلخ شرقی شدم بعد متوجه شدم شاید ادکلن ایشون باشه بایک پرسش در مورد اسم این ادکلن با این برند بیشتر آشنا شدم و ایشون لطف کردن ادکلن رو آوردن و من هم تستش کردم و نسبت به این ادکلن علاقه مند شدم هرچند پس از تست بعد از مدتی به دلیل وجود آمبروکسان خودتون متوجه اش نمیشید ولی بقیه (مثل خود من)متوجه این رایحه میشن.
اگه رایحه شرقی رو دوست داشته باشید پیشنهاد میکنم در لیست خرید خودمن.
شاد و خوشبو باشید
01 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محمدعلی طاهری پویا نادرپور

امبرگریس فاقد بو به‌مثابه یک 'مشخصه' است! آن‌چه تحت‌عنوان رایحه‌ی امبرگریس گفته و شنیده میشه نه یک مختصه و ویژگیِ ثابت بلکه مدلی از توهمِ بو در ذهن اشخاصه! دقیقا مثل محرک‌های کمیکال که برای هرکس بروز متفاوتی داره. یکی هپی میشه و درخت‌ها رو گوزن می‌بینه. یکی پنیک اتک و همه چیز رو تیره و تار...! یعنی چی؟ تصورکنید دانه‌ی هل رو بکوبند و پودر شده‌اش رو جلوی بینی تعدادی آدم بگیرن. همگی خیلی ساده و بدون توضیحِ اضافه خواهند گفت بوی هل میده! شاید یکی رگه‌های لیمویی هم درش تشخیص بده که این هم باز از واقعیت‌های خودِ دانه‌ی هل هست. یعنی یک رگ ترش هم داره که برای اون شخص می‌تونه شبیه به بوی لیموی خشک بروز پیدا می‌کنه. دی ان ای امبرگریس فاقد این کد ژنتیکیه و چنین خصوصیتی رو نداره. یعنی امبرگریس وهم، گمان و تصوری از یک یا چند تایپ بو در مغز انسان ایجاد می‌کنه که این تصور برای هرکس متفاوت خواهد بود. اگر امبرگریس طبیعی رو پودر و سپس در یک نظرسنجیِ چندین نفره از هرکس بخوان رایحه‌ی استشمام شده رو تشریح کنه، نتیجه احتمالا از این قرار خواهد بود : نفر اول : چرم روغنی انیمالیک - نفر دوم : چرم مشکی نمکی - نفر سوم : چوب‌های نمدار و کهنه - نفر چهارم : چوبی خشک خاکی - نفر پنجم : سرگین نمکی - نفر ششم : بوی طویله و پوست آفتاب خورده‌ی گاو و گوسفند - نفر هفتم : بوی چرم و مشک خشک که یک خط فوق‌العاده حیوانی داره - نفر هشتم : بوی گنداب و لجن - نفر نهم : شدیدا بوی گلی بوکه طور، خاکی و سرداب مانند - نفر دهم : بوی جلبک و گیاهان دریایی - نفر یازدهم : استفراغ! - نفر دوازدهم : بوی خاصی حس نمی‌کنم! این دسته کلا آنوسمیا ی موردی هستن نسبت به امبرگریس. یا دچار نابویایی به‌اصطلاح. درواقع هيچکس نخواهد گفت واوو بوی امبرگریس میده! چون این بو به عنوان یک ساختارِ قابل شناسایی که بتونه ویژگی‌های مشابه رو در ذهن همه ایجاد کنه وجود خارجی نداره. من مقدار خیلی کمی از این ماده رو پنج سال قبل از نزدیک دیدم، بعد از پودر کردن بوی مشکی انیمال پوستی خیلی مخدرگون برای من داشت و به‌شکل عجیبی حال یکی از دوستانم رو خراب کرد به طوری که گلاب و ادویه‌جات مختلف رو بو می‌کرد تا شاید سودای اون رایحه از سرش خارج بشه! می‌گفت بوی خاویار فاسد و لجن آکواریوم میده!

امبروکسن ولی غالبا بو داره و نسبت به امبرگریس غلیظ و سایکدلیک‌تر برخورد میکنه و همین سایکو و غیرمعمول بودنش می‌تونه اتمسفر عطرها رو برای بعضی آدم‌ها ناامن کنه. در ارتباط با امبروکسن فقط حجم، میزان و شاید کمی جنسِ دریافتِ بو متفاوته. برای بعضی‌ها نزدیک به بی‌بو هست. برای بعضی‌ها عمیقا شیرین چرمی و... ولی خب ابرکارشناسان اینستاگرامی و سلاطین لایوهای آن‌چنانی و دارودسته‌ی میس آرتیبل و مسترچهارخونه دائما دارن دانش خرد می‌کنن (که این‌ها نسبت به باقی گلادیاتورهای عطر ایران خیلی خوبن البته! یک سری میرزا قشمشم این وسط هستن که مغزشون ریوکالکشنه ادعاشون استفان هامبرت!) همچنان مثل مطلبی که ذیل تانگو نوشتم معتقدم منت خدای را عزوجل، هستن کسانی که چرند بگن! در این لحظه فقط دارم به این فکر میکنم وقتی یه سری بیان بگن نه اینطور نیست که تو میگی، اینا اطلاعات رسمی خود عطره یا مجله‌ی اینترنتی الف فلان حقیقت رو در مورد پسماند نهنگ برملا کرده و... چی باید جوابشون رو بدم!

مُلِکیول شماره‌ی دو هم برای من بوی چرمی مشکی نیمه حیوانی داره با حسی شبیه بوییدن آب کرفس که داخل شهد گیاهی ریختن! اینا پروژه‌های اکسپریمنتال و تحقیقی هستن. چه برای عطار چه برای باقی. و زیادی نباید به بروزهای رنگارنگ پلتفرم‌های مجازی توجه کرد.

خلاصه همین‌هاست که عطر رو سراسر انتزاعی میکنه و باعث میشه مثلا من در عطر اسکوئد زوئولجست چرم خیلی سرد و غمگين حس کنم ولی دیگران نه!

اگر انرژی چندسال قبل رو داشتم کلی از این دست مطالب می‌نوشتم که باهم بخندیم و حال کنیم! البته همین الان یکی در میون دوست دارن با وینچستر سوراخ سوراخ کنن قامت قضيه‌ی مارو! پس چه بهتر که حوصله و انرژی ندارم. در این ایام و به‌دقت در این روزها دوست دارم فقط رشته‌های رویا و افسانه رو به‌هم ببافم. شما هم ببافید. گوی شیشه‌ای میگه در زمستان بعدی هوا قراره بدجور سرد بشه. بافتنی به‌دردتون می‌خوره! باید هرطوری شده از واقعیت‌ها زد بیرون. باید گریخت از این حادثه‌ی کبودِ کشدار... از این همه نابویاییِ مشکوک و حال خراب کن!
28 خرداد 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : فرشاد رامتین nazanin

علت همه ی قضاوتها و تفاوت سلیقه بویایی در عطرها ، وجود ماده ی جایگزین عنبر به اسم امبروکس یا امبرکساید (Ambrox ) که با اسم تجاری امبروکسان فروش میره، هست.
و اینکه خیلی از ما نسبت به بوی این ماده ،کَر بو هستیم ونمیتوانیم رایحه ی این ماده را داخل نت های عطر تشخیص بدیم. ممکنه عطرهایی که از بستر این ماده استفاده کرده باشند ، خیلی قضاوت بشن. کسانی که قادر به استشمام هستند ،براشون عطر فوق العاده ای هست و کسانی که نمیتوانند تشخیص بدن ، به نظرشون یه چیزی از عطر کمه!
و در این عطر (escentric molecules - Molecule 02)به صورت خطی از این ماده استفاده شده ، به خاطر همینم هست که رایحه این عطر برای هرکس متفاوته!
27 خرداد 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط :  حسینی Golnoosh
ممنون از مطلبی که فرمودید.

اتفاقا من چند وقت پیش در مورد همین عطر شنیدم که روی هر پوستی یه بویی داره.
دو سه بار هم تست کردم و البته تستم ادامه داره و نتیجه رو اعلام میکنم.
مطلب جالبی هست!
28 خرداد 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  فاطمه فیضی

دوستان من یه عطر میخوام که تو حال و هوای مولکول ۰۲ باشه
زنونه نباشه و سردرد نیاره
چی پیشنهاد میدین؟
05 خرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 IRRO
مولکول ۰۵
05 خرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 IRRO
البته اسنتریک ۰۵ منظورم بود
05 خرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 IRRO
یادم رفت اینو بگم
میخوام خط بو داشته باشه
چون مولکول نداره وگرنه دنبال جایگزین نبودم
05 خرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی IRRO
تا حدودی شبیه این گروه عطرها از اتات لیبره من ریمارکیبل پیپل یادم میاد که پخش و ماندگاری خوبی هم داشت و یونی هم هست.یه تست ازش داشته باشید سمپلش هم موجود هست اگر خوشتون اومد بخرید
05 خرداد 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Dragon
درود دوستان
یه عطر که کاملا بوی مولکول02بده و خیلی قویتر باشه
این که کلا ریفورموله شده فک کنم آب و الکل شده
دوستان لطفا راهنمایی
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Perfumex
با احترام به استاد ابوترابی عزیز که من جسارت میکنم پاسخ شمارو میدم، لطف بفرمایید مارلی گالووی رو تست داشته باشید، با مواردی که شما قید کردید مطابقت داره
موفق باشید
02 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : derrick
عرض ادب
مارلی گالووی رو تست بفرمایید
02 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : derrick

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
سلام
خیلی عطر عجیب و جالبیه خوشبوعه اما یکم ممکنه از بوش اولین بار تعجب کنید اما بعد مدتی عادت می کنید و براتون لذت بخش میشه
حتما تستش کنید برای یه بار استفاده ارزشش رو داره...
19 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی پویا نادرپور

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
این عطر برای نفرات خاص و‌‌ مثل یک امضا میمونه حدودا اکثر جاها گرمی ۵۰ هزارم برای فروش گذاشتن... هرکسی قدرت خرید عطرشو نداره (اصلیش منظورمه) درکل از ۰۳ و ۰۵ بیشتر میپسندم
18 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : sinash پویا نادرپور

دوستان یه نکته ی جالبی که راجبه این عطر هستش اینه که همونطور یکی از کاربرا تو کامنت گفتند بعضی ها این بو رو نمیتونند بفهمند و به اصطلاح کر بو هستند از جمله خوده من.خیلی جالب بود واسم بعداز اسپری رویه دستم به جز اون بویه الکل اولیه که تو 3 ثانیه محو میشه هیچ بویه دیگه ای حس نمیکنم یعنی اگه خوده الکله خالص رو میزدم به دستم تا 15 20 ثانیه بوشو حس میکردم ولی این بعداز 3 ثانیه هیچ بویی نداره!!نکته ی جالب تر اینه که یکی از همکارانم بوشو کامل حس میکرد و میگفت بویه باحالی هم داره!!!!کمی که راجبش تحقیق کردم فهمیدم که این باید با اسنتریک 02 ترکیب بشه و باعثه بهتر شدن پرفورمنسه اون بشه.کسی اطلاعاته بیشتری داره راجبه این عطر؟؟
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : س غ Masood kermani
سلام دوست عزیز
به یک سری عطرها به اصطلاح second skin گفته میشه . مولکول 01 و 02 که به ترتیب حاوی سوپر ای زیرو و آمبروکسان هستند یجور بوی پوست فرش و تازه رو میدن . 01 خیلی بی بو تره تقریبا. کاربردی که ازش میتونید داشته باشید مخصوصا 01 اینه که روی یک سری از عطرهاتون که پرفورمنس ضعیفی دارند اسپری کنید .به عنوان مثال کارهایی نظیر لانویت رو بعد از اسپری روی پوست 01 یا 02 (ترجیحا 01) روشون اسپری کنید و اندکی زمان بدین . مقداری پخش بو و ماندگاری قویتر میشه و علی الخصوص روی 01 رایحه تغییر قابل محسوسی نمیکنه .
این دو عطر در حقیقت جدای از اون کاربرد که درخارج هم خیلی رایجه ، بیشتر برای کسایی ساخته شده که دوست ندارن با بوی عطر جلب توجه کنن و دوست دارن بوی تمیزی و فرش بودن پوستشون رو بدن که خب گزینه جالبیم هست مخصوصا برای خانم ها
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : س غ Masood kermani
ممنون ازت امیر محمد جان.خیلی جالبه بود
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : س غ Amir Mohammad

6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
بوی مامان ها یا عمه و خاله های سن دار مهربون و گوگولی رو میدع. بنظرم حس عطر مثل بوی یه مامان یا خانوم مهربونه وقتی سرتو رو سینش میذاری بوش میپیچه تو دماغت و حس ارامش مامان طور.
11 شهریور 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری آماتور 2
حس میکنم عطر دیگه ای رو بو کردین، این یه عطر لاکچری، مدرن و شیرینه
سمپل این عطر رو توی ۱۰ تا مغازه بو کنین، ۹ تاش یچیز دیگست که به اسم مولکول بهتون میدن
لطفا شیشه ی اصلی خود عطر رو تست بفرمایید
10 مرداد 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط :  حسینی پویا نادرپور

بوی یه گیاه دارویی مانند رو میده که من نمیدونم چیه ولی مطمئنم تو زاگرس هست. یه کم به جاشیر شبیه هس. تو دهه شصت و هفتاد یه ادکلنی بین مردای اهل ادکلن رایج بود که خیلی به این نزدیک بود. پتش و موندگاریش بد نیست ولی سلیقه خاصی میخواد.
31 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Masood kermani

دوستان عزیز کسی این کارو تست داشته؟ پرفورمنسش چجوریه؟
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Masood kermani Bane
امیر عزیز سلام
پرفورمنس چندان خوبی نداره! رایحه ش هم برای من دافعه داشت. برای بلايندباي احتیاط کن. ضمنا اونجور که تو ترکیب اعلام شده صرفا امبروکسان معرفی شده، نیست بنظرم. یه بوی سبز و گیاهی حس میکنم که من بشخصه اصلا دوست نداشتم. حتما تست کن برادر. ضمنا من 03 رو دوست داشتم... پیروز باشی
17 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : اصالت سنج س غ
درود ایمان جان.
دمت گرم . بلایند بای که نه اصلا . تا از پرفورمنس یه کار مطمعن نشم تهیه نمیکنم. انشالله زمانی دکانتی چیزی ازش موجود شد میگیرم ببینم چجوریه
17 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Masood kermani Bane

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟