GUERLAIN - Bois Mystérieux

گرلن بویس میستریوکس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41991
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-41991
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 185
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,305,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    13
  • نمی پسندم
    10
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    10
تعداد رای های ثبت شده : 68
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بویس میستریو، منحصر به فرد و بی‌پروا، خلق‌شده توسط تیِری واسر، عطرساز مزون گرلن، تفسیری مدرن از مفهوم بیگانه‌گرایی است.
تاریک است شب ...
شبی عمیق که تابندگی خود را تنها از طریق شدتش هویدا می‌کند، مزین به اندک تاثیری از سدر، نعناع هندی و میرح.
در بسیاری از عطرهای با پایه‌ی چرم، چوب نیز خواهید یافت. این دو خوب با هم جفت می‌شوند و یکدیگر را برجسته می‌کنند، و در گرلن بویس میستریوکس این مسئله به شکل خاصی صادق است. این عطر که خالق آن تیری واسر، استاد عطرساز این خانه عطر است، تفسیری مدرن از نوعی رغبت به امور اگزوتیک است. این عطر پیچیده آمیزه‌ای التقاطی از نُت‌هایی است که شامل عطر بهارنارنج، برگ بو، اطلس، سدر، نعناع هندی، یاسمن، چرم و صمغ می‌شود. زعفران به طور خاص به خاطر ظرافت و وجوه ظریفش برجسته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند گرلن
عطار تیری واسر
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، برگ خشک برگبو
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر ، یاس
اسانس پایه چرم ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Bois Mystérieux-گرلن بویس میستریوکس
رایحه
8.4
17 رای
ماندگاری
8.8
17 رای
پخش بو
8.5
17 رای
طراحی شیشه
8.3
17 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (29 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
3
طراحی شیشه
گفت : "بوا میستغیو ، دیسکنتینیو شده فکر کنم.".
ایمیل فرستادم به چند فروشنده ی گرلن و همگی گفتند خیر فقط قرار است دیزاین باتل به زودی تغییر یابد .


نفس راحتی کشیدم.
بوا میستغیو یک عطر ضربه ای-محوریست. به این معنا یک نت با اضافه شدن یک آکورد ، محور را تغییر میدهد.
استاد این استایل از عطر سازی برند J.F Schwarzlose است. سیکومور شنل هم با همین استایل ساخته شده ولی چرخشهایش کوتاه و کند است.‌. این باعث میشود با چند کتگوری عطر همزمان مواجه شوید و مخاطب ِ نا آزموده ، آن را به آشفتگی تفسیر کند.

■ خلاصه اش چیست : ترکیبی لز واریانت های چوبی-خاکی-زمینی (MOSSY WOODY) ، چوبی -اسپایسی ، اسپایسی-رزینی ، چوبی-دارک فلورال ، چوبی-هربال .

■ رایحه نهایی چیست : چوبی-مات-نیمه دارک-خشک-زبر که با یک اتمسفر اسپایسی-رزینی-هربال ، یک چرم نیمه انیمالیک کثیف را میسازند .

■ کاراکتر عطر : میانسال ِ لجوج ِ قاطع ِ کم حرف ِ سیاست مدار.

■ امتیازت به کار : ۷ از ۱۰.

■ چرا این امتیاز بالا : من لااقل در خوش بینانه ترین حالتش روزی ۲۰ ساعت کار میکنم. هیچ وقت در شبانه روز بیش از ۲ ساعت نمیخوابم . سیگار نمیکشم ، هرگز مخدر و محرک را از نزدیک ندیده ام ، بهیچ عنوان الکل نمینوشم ، لااقل ده سال است قند و شکر و هرچه حاوی آنهاست هم نخورده ام. مکمل نمیخورم. اما ورزش هم نمیکنم. حداقل ده سال است تلویزیون ندیده ام و غیره و غیره و غیره.. منظور اینکه یک آدم را به اسارت گرفته ام و عین یک سرباز از او کار میکشم. لاجرم از جنبه های دیگر سعی میکنم مراقبش باشم با آنچه گفتم. یکی از جنبه های مراقبت من از او ، سلامت روانش است. رایحه ، و اعتیاد به آن بخشی از همین مراقبت بود که عادتش در درون من ماندگا. شد. کجا تشدید شد ؟ اعتیاد به بوییدن وتیور و صندل . نه صندل از جنسی که میلکی ست. بلکه صندلی که اینسنس است. لااقل ششصد عطر با این دو نت داشته ام. هیچ وتیوری نبود که نداشته باشم یا نبوییده باشم. تا سال ۹۵ . که عطر شد بخشی از ملزوماتم برای تمرکز . متوحه شدم بواسطه ی نزدن شان ، دچار عدم تمرکز نمیشوم ، اما تمرکز عمیق تری بواسطه ی حضورشان دارم. این موضوع را از سال ۹۵ جدی تر گرفتم : افسنطین ، رزماری ، سیپرس ، دارک فلورال مثل جاسمین و مریم ، کندر ، بخور ِ هل-میخک-زنحبیل-دارچین ، و بعد ها هم نت های دیگر . تا اینکه رسیدم به Hibi incense oskmoss که همیشه داخل جیبم بود و روشن میکردم. - در اینترنت جستجو کنید یک جور عود کوچک است- . ماجرا از 96 تشدید شد . با برندهای خیلی حرفه ای از عودهای دستساز آشنا شدم. ابتدا shoyeido و بعد darshan بعدها با ساتیا و فورناستی و ده ها برند دیگر . همان اتفاق اوایل عطربازی برایم افتاد. یکهو متوجه میشوی عطر به قیمت پراید هم وجود دارد و ملت هم میخرند. استیک های ۲ دلاری ناگهان رسید به استیک های ۶۰ دلاری. اما وسط این ماجراجویی ها ، در نهایت دستم آمد که ترکیباتی که با هم این نت ها را داشتند، عجیب و اساسی من را فلج میکردند : اوکموس ، سیوت ، کندر ، سدر در کنار هم / یا اوکموس ، پچولی، کاستوریوم ، رز / یا کندر، عود ، رز ، المی/ یا وانیل ،گل صد تومانی ، تنباکو و قهوه/ یا ebony , رز سافت ، وتیور و المی/ .. همه این ترکیبات یک‌تمرکز و خلسه و داغی پشت کله ام میکاشتند که تقریبا هر عطری از ۹۷ تا پارسال گرفتم در همین کتگوری ها بود. خیلی از عطرها برای من کاربردش همین جنبه شد که در طول روز اسپری میکردم. ارتباطش با بوا میستغیو همین است. این از آن‌کارهاست که پایه ی ایده ال ترکیب با سایر عطرهاست برای ایجاد یک خلسه ی بویایی پایدار . ترکیب این کار با عود ساتین مود از میسون فرانسیس ، XVI از پانادورا ، جرنی امواج، پاریس-ادیمبورگ از شنل (فوق العاده درخشان) ، وانیل آنتیک از بایردو ، رز وانیل از مانسرا و هر عطری که یک سمتش وانیل بوربون و رز در ترکیباتش باشد و یا همراه با عود کامبوج و رز افغان باشد ، خلسه ی عمیق و شگفت انگیزی ایجاد میکنند.
درست مثل ترکیب نویر د نویر تامفورد با bois marocain از تام فورد که آدم را مثل یک تب ضعیف سر جایش فلج و بیمار و سرخوش و بستری میکند.
Vetiver de Noir Sapientiae را بعنوان یک نسخه ی safe خلسه آور و اعتیادآور از شماره ۲ تاور در ذهن داشته باشید .‌

■ آیا عطر دیگری میتواند به جای این‌کار نقش قاب برای سایرین را بازی کند : آنوبیس از پاپیلون آرتیران /
Crying of Evil از استفان آمبرت. این کار هم با عطرهای چوبی هم با لیکوری ، هم با گیاهی-سبز-دارویی شگفت انگیز میشود. /


■ چه لایرینگ دیگری برای بوا میستغیو پیشنهاد میدهی : رویال سانتال گرلن. ایبونا از آکوا دی پارما ، تانگو ماسک‌ میلانو ، کارمینا کرید،
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
50 تشکر شده توسط : فرهاد ح کامبیز سخی
رو دست نداری ایکاروس عزیز.حفظکم الله
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهدی مهدیان derrick
سلام و درود ايكاروس عزيز مثل هميشه بسيار خوب و اموزنده و حقيقتا لذت بردم.
موفق باشى

يا حق
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Perfumex شکیبا
یادش بخیر خیلی قبل ها بزرگترین دلخوشیم خریدن مجله فیلم بود .مجله رو که ورق میزدم میگشتم ببینم ایرج کریمی یا حمید رضا صدر چیزی نوشتن یا نه .اول مطالب اونا رو میبلعیدم بعدا میرفتم سراغ صفحه های دیگه .
روزی یکی دوبار به عطرافشان سر میزنم چشمم به لوگوی ایکاروس میوفته حظ میکنم (اگه املاش درست باشه )اول ایکاروس رو میخونم .
.
مگه میشه در مقابل این همه دانش و فهم و .....ادم ذوق زده نشه و کلاه از سر برنداره ؟؟؟
نوشته های ایکاروس به کنار
برای ما که دوره ی قحط الرجال غم انگیزی رو سپری میکنیم حضور ایشان در اینجا مایه دلگرمی و قند مکرره .
شاد زی مهر افزون .


21 بهمن 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mahdi mohsen hoseinjani

هروقت دلار بالا پایین میشه من یاد همه عطرایی میفتم که میخواستم بخرم. این سری یاد ایشون افتادم. ایشالا اوضاع درست میشه.
18 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مهدی دهقان

هر کسی گفت گرلن عطرهای از مد افتاده می‌سازد بوا میستری بزنید توی صورتش تا بفهمد کت تن کیه هنوز هم خانه عطرسازی افسانه‌ای ما با عطرهاش غوغا بپا می‌کند بوا میستری تفسیری مدرن از چرم است اگزوتیک‌ترین چیزی که فکرش کنید از این چرم‌های گوگولی که این روزها مد شده همه خوششان میاد نه این عطر پیچیده آمیزه‌ای التقاطی از روزگار ماست.

وقتی در یک فضای تیره و تار و مملو از پوچی و تهی شدن از خود قرار می‌گیریم وقتی داستانی می‌خوانیم یا وسط خیابان ایستاده‌ایم و ماجراهایی را می‌بینیم که نشانه‌هایی از نیهلیسم در آن موج می‌زند و اشخاص با تلاش‌های فراوان در هزارتوی بی‌پایان ناامیدی غرق می‌شوند، بلافاصله واژه‌ی «کافکایی» به ذهن خطور می‌کند اگر در آن میان مسخی هم صورت گیرد و یا حقیقت به فضایی سوررئال نزدیک شود آن وقت بیشتر برای این واژه جا باز می‌کنیم و می‌گوییم: فضا چقدر کافکایی شده.

اونایی که به گرلن ایراد می‌گیرن همونایی هستن که می‌گن عطرهای عربی توش شاش شتر می‌ریزن تا ماندگاریشان بیشتر شه همونایی که می‌گفتن آر... بیل توسط زرجف برای ایران طراحی شده همونایی که از نیشانه عطر سر خالی مجانی می‌گیرن تا بگن عطر یعنی این! همونایی که می‌گن قیمت بازار عطر ایران ما تعیین می‌کنیم...
13 بهمن 1401 پاسخ تشکر
52 تشکر شده توسط : رابرت دنیرو توی هیت محمود روحانی

6
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
به قول فرنگیا: Not for faint-hearted
این عطر کاملا افراطی و گستاخ هست. شروع عطر واقعا زیبا و منحصر به فرد هست: یک شروع امبری (از زعفران و صمغ مر) بعلاوه یک چرم عودی انیمالیک . یک چرم چرک و پرداخت نشده (که هنوز بوی مرگ میده!) با گرایش به هیراکس . در ترکیب با صمغ مر- که اینجا بیشتر ناتی و داغ و امبری هست و تا حدی شبیه اپوپوناکس، ترکیب کلی شبیه یک عود انیمالیک بعلاوه امبر هست (عطر رانسه 1975 عقاب پیروزی هم تقریبا همچین شروعی داره).
متاسفانه کار از جایی خراب میشه که یک نت نرولی سنگین و کهنه و غیرفرش وارد میشه (حدود ربع ساعت بعد از اسپری کردن) این نت رو در جاهای مختلفی به اسم نرولی دیدم و بیشتر یادآور عطرهای زنانه قدیمی و خانمهای مسن هست. ردش رو در سانتال رویال از همین لاین، اپرا سوسپیرو، و اتات لیبره د اورنج آن امورت رولند مور اتات لیبر د اورنج هم دیدم.
ضمنا نت "برگ بو" که در این عطر ذکر شده، حداقل با شناختی که من از برگ بوی تازه و طبیعیدارم متفاوت هست. نمیدونم... شاید برای ساخت رایحه چرم استفاده شده.
ضمنا با وجود پخش و ماندگاری نسبتا خوبش، در مقایسه با سایر عطرهای این لاینِ گرلن اونقدرها هم پخش قوی نداره.
استفاده طولانی مدت این عطر بخصوص در هوای معتدل یا گرم ممکنه اذیت کننده باشه. اما اگر دوستانی دارید که مثل خودتون از بوی زمخت و خشن خوششون میاد، بد نیست امتحانش کند. از اون بوهایی هست که میتونید با خیال راحت در مجالس عزا (دور از جون شما!) بزنید بدون اینکه نگران باشید صاحب عزا بهتون اخم کنه "خیال کرده اومده عروسی این همه عطر زده به خودش!"




30 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مهریار Jamal nazemi
البته این رو هم اضافه کنم که اون بوی نرولی کهنه اش یکی دو ساعت که بگذره کاملا محو میشه . اما چون وجه امبری اش هم تا اون موقع کمرنگ شده، برای من هیجان رایحه تاپ نوتش رو نداره.
30 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Perfumex


گرلن بویس میستریوکس
عطری چندضلعی (چندوجهی) ، عمیق و مرموز
بهترین سدر رو در عطرها اینجا تجربه میکنم
شروع سنگین با چرم خشک و یاس متراکم ممکنه خط بر پیشانی هر پوشایی بیندازه اما بزودی «سدر» (و مافیها) فضای تیره‌ی افتتاحیه رو روشن میکنه و در میانه‌ی راه چرم آهسته آهسته به سمت صمغ معتدل میشه.
سن عطر بر تن زیر چهل ساله یحتمل زار میزنه چون هیچ بازیگوشی و ناپختگی در این عطر، رایحه نمیشه.
22 خرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : nazanin کورش اچ

سلام و عرض احترام به دوستان گرامی عطر افشان:
Bois Mystérieux از گرلن عطری جالب در طراحی و بسیار چالشی هست. شروعی تند و تیز هارش با حجم زیاد یاس و بهار نارنج که کمی تیز و گس هست کار خودش رو آغاز میکنه و بعد از گذشت اندکی چرمی خشک و چوبی خودش رو نمایان میکنه. از نظر شخصی من میشه این کار رو فلورال(گلی) - چرمی معرفی کرد. یاس حضوری قدرتمند داره و چرم نیز کاملا محسوس و قدرتمند عمل میکنه و از مرحله میدل نت تا درای داون کار من رایحه ایی خاکی و صمغی رو نیز احساس میکنم که الحق باعث جذابیت بیشتر این کار شده.فقط و فقط باید بعد از اسپری کردن کار یکمی بهش زمان بدین که رایحه اصطلاحا باز بشه و شروع به تغییر نت بکنه تا بتونیم به رایحه لذت بخشی از ادغام چرم و یاس برسید. سن پوشش این کار میتونه از 30 سال به بالا باشه و تقریبا یونی هست ولی بواسطه چرم به کار گرفته شده در کار کفه ترازو کمی بیشتر به سمت آقایون سنگینی میکنه.ماهیت کار کاملا اورینتال هست و رایحه ایی کاملا شرقی داره خصوصا درای داون کار که برای من بسیار شیک و نوستالژیک بود. پخش و ماندگاری کار بالاست و رضایت شمار رو قطعا جلب خواهد کرد.
پیروز و شادمان باشید
24 بهمن 1400 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : nazanin مهریار

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام به استادای عزیز و دوست داشتنی اول بگم خیلی از. دوستان که کامنتاشون رو میخونم و مرتب پیگیری میکنم یه جورایی حس میکنم سالهاست باهاشون دوستم و انگار کلی خاطره باهم داریم ..جدأ از بابت خلق این دنیای قشنگ و خوشبو از همتون سپاسگذارم ..بعدش اگر از دوستان کسی حوصله ش رو داره ببینه من درست متوجه شدم که این عطر فوق العاده به آفریکن لدر شباهت داره؟ البته شاید از نظر نت و رایحه نباشه این شباهت بیشتر مثل دوتا غذا که با یک روش پخته شده باشن هستش ..آدم فکر میکنه این دو عطر با یه نوع مسیر یکسان ولی با اسانس های نه خیلی متفاوت درست شدن ..من امروز این گرلن بویس بدستم رسید البته طبق خوندن کامنتهای دوستان بلایند بای کردم چون دوستان گفته بودن بوی چرم و ماندگاری و پخش بوی بالا که دقیقا چیزایی هستن که همیشه دنبالشون هستم الان ساعت حدود چهار صبحه و به هر ساعد یکی از این دو عطر آفریکن و گرلن بویس رو زدم و عجیب حس میکنم خیلی به هم شبیهن ...
23 آذر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : صادق اف مهدی
شباهت انچنان زیادی ندارن . اگر ازینجور رایحه های متفاوتی دوس داری و از عطرای چوبی حال میکنی بهت ویکتوریوس گرین سفیر رو پیشنهاد میکنم یه چیز متفاوت و مرموزه . یه عطر غمگین و مظلوم تو دل برو
23 آذر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : noredin fakhri
درود برشما.
به نظرمن؛ چرمِ افریکن لدر در قلبِ اثر با جریانِ گرم اسپایسی فیس تو فیس میشه که ماهیتِ این جریان رو هل ایجاد میکنه. اطرافِ این کانون هم توسط جریان های آروماتیک، گرما'شیرینی زعفران، ژرانیوم خجالتی، عود، آکورد چوبی خاکی و مُشک پوشیده میشه!
بطورکلی چرم دربین مخلوقات ممو بسیار مدیوم برخورد میکنه و اصلا کله شق نیست. یعنی چی؟ یعنی چرم حاکم عطر نیست بلکه فقط مرکز توجهِ :) درواقع نت ها برای چرم کار نمی‌کنن بلکه در کنار و گاهی مقابلش قرار می‌گیرن.

توی گرلن بوامیستغیو چرم اساسی و خشن تر بارز میشه وَ قیافه پیر و چروکیده به خودش می‌گیره و در قلبِ یک فضای مه گرفته (مه: دود خیلی دارک و جریان های سوزناکِ هربال) قرار می‌گیره! صمغ مر اینجا تمام این حال و هوا رو به کام تشدید می‌بره! زیر سایه سنگین دود و چرم یک آکورد چوبی وجود داره که هرچه به پایان نزدیک میشیم چرم خسته میشه و عینا چوب بارز تر! جریان های اسپایسی هم در لایه های زیرین قرار میگیرن! برخلاف افریکن لدر که هل با سپاه اسپایسی خودش میاد و چشم تو چشم چرم نگاه میکنه :)

پس چه چیزی باعث میشه شما تشابه حس کنید؟
یک. ادراک و احساسات شخصی. که محترم، مهم و اساسی ترین قوه محسوب میشه. به نظرمن تو این هنر رایحه، گام، چگونگی آغاز و پایین، خوشبو، بدبو، تند، تلخ، شیرین و... فقط و فقط توسط شخص باید حاصل بشه. در واقع این هنریِ که نه صرفا توسط عطار، بلکه با تخیل، حس، میل و درونیاتِ مخاطب کامل میشه :))

دو. هر دوی این عطر ها در شمایل کلی خودشون شرقی، چرمی چوبی اسپایسی محسوب میشن :)

درآخر باید عرض کنم،، شما فکر می‌کنید مشابه یا نزدیک هستن؟ پس قطعا هستن. فقط لذت ببرید :)
23 آذر 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : nazanin کوروش
آقا حامد گل میل همیشه کامل گویا و پر مغز ..هرچه که میخواستم رو هزار برابرش از فرمایشات شما نصیب بردم
26 آذر 1400 پاسخ تشکر
مسیح جان کلمات زیبا و عطر دل انگیز کلامتون مثل همه کامنتهاتون هر کلمه اش برای من درس بزرگی هست از اینکه حقیر رو قابل میدونین و وقت باارزشتون رو صرف پاسخ به بنده میکنید به وجد میام هر چه که لازم بود به زیبایی بیان کردین بسیار بسیار بسیار سپاسگذارم
26 آذر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin ارژنگ بوترابی

گرلن بویس میستریو
برگ سوخته در چرم

سری LES ABSOLUS D'ORIENT از برند اصیل Guerlain واقعا کیفیت و جایگاه متمایزی داره! شاید بشه اصطلاح LES ABSOLUS D'ORIENT رو به "جوهره شرق" ترجمه کرد!
هر وقت عطرهای این برند رو میپوشم، اصالت و کیفییت رو حس میکنم. گرچه ممکنه برخی عزیزان برخی کارهای این خانه رو دوس نداشته باشن اما فکر میکنم همه به کیفیت روایح و اصالت اون معترف هستن.

گرلن بویس میستریو یکی دیگه از عطرهای این سری هست که از ابتدا قاطع و جسور به میدان میاد. چرمی اصیل و کهنه که در دود برگ سوخته خشک (برگ بو) محصور شده و صمغ مر هم گرمای این آتش رو برافروخته کرده! با فروکش کردن شعله های آتش و دود، فضا مقداری چوبی تر میشه انگار که نوبت خاکستر رسیده...
احتمالا خیلی ها از این عطر خوششون نمیاد. فضایی خشک و عبوس که بسان شخصیتی خودرای عمل میکنه. یکی از دوستان در بررسی اون گفته که انگار این عطر چیزی کم داره! بله چیزی کم داره. اینجا خبری از لطافت و مهربانی و گل و شکوفه نیست...
گرلن بویس میستریو پخش بو و ماندگاری بالایی داره و مناسب سنین پختگی، در فصل های پاییز و شاید زمستان هست.
استایل مناسب این عطر، پوششی چرمی یا رسمی و تیره هست که انتظار لبخند از کسی رو نداره! 🧛

نمره 8 از 10
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
ضمنا باید اضافه کنم اگر چه علاقه زیادی به این عطر دارم و گه گاه برای بو کردنش به سراغش میرم ولی به حدی سنگینه که تا حالا جرات نکردم حتی تو زمستون ازش استفاده کنم.
05 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : noredin fakhri آرش

بوی چرمی که کمی دود بهش خورده اونم توی حموم بلند بای توصیه نمیشه دستریز یا سمپل بگیرید . بوی تازه حموم که توش چرم کمی سوخته
21 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی noredin fakhri

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟