CHANEL - Bleu de Chanel Parfum

شنل بلو پرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-41943
نوع عطر : پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-41943
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 230
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    53
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    35
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    22
  • رسمی
    20
تعداد رای های ثبت شده : 194
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شنل بلو پارفوم 2018 !

قصیده‌ای در وصف آزادی مردانه است که در گروه بویایی آروماتیک-چوبی با اثری فریبنده بیان شده است. رایحه‌ای ابدی که درون محفظه‌ای به رنگ آبی تیره و رازآلود قرار گرفته است.
BLEU DE CHANEL Parfum ترکیبی ماهرانه، با شخصیتی خالص و عمیق است. مشخصه‌ای به شدت مردانه که اعتماد به نفس را در خود نشان می‌دهد.

عطرافشان این عطر را به شما پیشنهاد می کند.

نوع عطر پرفیوم
برند شنل
عطار اولیویه پولژ
سال عرضه 2018
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نعناع ، گیاه درمنه، لیمو ترش رنده شده
اسانس میانی اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، شمعدانی ، آناناس
اسانس پایه دانه تونکا ، سدر ، چوب صندل سفید ، ترکیب ایزو ای سوپر، چوب عنبر
نمره کاربران
Bleu de Chanel Parfum-شنل بلو پرفیوم
رایحه
8.8
84 رای
ماندگاری
7.6
84 رای
پخش بو
6.9
84 رای
طراحی شیشه
7.8
84 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
عطرگرام
نظرات کاربران (46 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
دوستان عزیز سلام، میخواستم تجربه خودم رو بابت سالها استفاده از هر دو نسخه ادوپرفیوم و پارفوم باهاتون به اشتراک بزارم:
من همیشه هر دو نسخه رو تهیه میکنم و معتقدم همچنان بهترین عطر آچار فرانسه تاریخه، هر وقت نمیدونید چی باید زد، بهترین و راحت ترین انتخاب که براتون بازخورد میاره، همینه. باور کنید همچنان به شدت از اطرافیان بابت پوشیدنش بازخورد میگیرم.
و اما من برای پارفوم رو بیشتر دوست دارم شاید چون نسبت به ادوپرفیوم جدیدتر و مدرن تره و به خصوص وجود یک نت آناناس. به نظر من پارفوم رایحه پخته تری داره و من استفاده کننده ازش بیشتر لذت خواهم برد. در عوض، ادوپرفیوم پخش بیشتری خواهد داشت و به دلیل پخش بیشتر ، افراد بیشتری متوجه عطر شما خواهند شد ولی از فاصله نزدیک بدون شک پارفوم رایحه دوست داشتنی تری خواهد داشت. شاید سالها بلودشنل رو با ساواج مقایسه میکردن، ولی من احساسم اینه که با گذر زمان، محبوبیت بلودشنل بیشتر حفظ شده و خواهد شد. سالها پیش که به بیشتر به دنبال این بودم که عطرم بازخورد بیشتر داشته باشه، انتخاب اولم ادوپرفیوم‌ بود، ولی الان که اولویت اولم شده حس و حال خودم، پارفوم رو ترجیح میدم.
20 آذر 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سورنا مقدم V.sh

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با درود خدمت همراهان گرامی
بلو د شنل پارفوم
عطری مرکباتی و چوبی
در مورد بلو شنل و فلنکرهای مختلف آن سایر دوستان به اندازه کافی نوشته اند و در موردش بحث شده و خیلی نیاز به توضیح اضافی ندارد ولی فصل پاییز و دلبری این عزیز در این فصل باعث شد چند کلمه ای در موردش بنویسم.
این عطر به زعم من یکی از بهترین عطرهای چوبی و آچار فرانسه هست که در بیشتر موقعیت ها و فصول سال قابل استفاده است. فلنکر پارفوم برعکس دو ورژن قبلی خیلی عطر شادابی نیست و کاملا مردانه و سنگین و موقر شده و آن حالت صابونی مانند هم بسیار کم رنگ تر شده است از طرفی خیلی هم زمخت و تیره و رسمی نیست که مناسب مجالس و مناسبتهای ویژه باشد.
چیزی که من خودم برداشت میکنم غیر از رایحه مرکباتی کوتاه اول در باقی عمرِ عطر، بیشتر روایح چوبی به مشام میرسه و در مراحل پایانی کمی هم سنگین تر می شود.
به نسبت دو فلنکر قبلی بیشتر مناسب مردان جاافتاده و بالای سی سال هست و قابلیت استفاده با انواع پوششهای رسمی تا روزانه را دارد. پخش متوسط که در صورت فول ور تا حداکثر دو ساعت جوابگوست و ماندگاری خوب که بسته به نوع لباس متغییر است. شاید بشود گفت تنها عطر از خانواده بلو د شنل که هنوز برای دوست دارانش ارزش خرید دارد.
در کل عطر چوبی دوست داشتنی و همه پسند و همه فن حریف که مخصوصا برای کسانیکه عطر های کمی دارند می تواند خیلی مناسب باشد. هرچند که به عنوان عطری چهار فصل ازش نام برده می شود ولی چون من خیلی اعتقادی به عطر چهار فصل ندارم به سلیقه من بهترین فصول استفاده اش را بهار و پاییز می دانم.
با سپاس
18 آبان 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : سعید کرمانی مسافر

9
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
بادرود و تبریک فرا رسیدن سال نو خدمت مدیریت محترم کارکنان و کاربران عزیز سایت عطرافشان سال جدید رو با این شاهکار شروع کردم به نظر بنده حقیر بهترین عطر برای مهمونیهای خانوادگی و بازدید عید دیدنی در ایام نوروز بلو شنل پارفوم هست بسیار بازخورد های خوبی به همراه داره و خیلی عالی با لباسهای تمیز و نو ست میشه حالا تیپ رسمی باشه یا نیمه رسمی یا کژوال فرقی نمیکنه خودشو باهر سلیقه و هر استایلی ست میکنه پخش و ماندگاریش هم برای این نوع مهمونیها که معمولا کوتاه مدت هستن جوابگو هست با امید اینکه سال جدید پر از تغییرات مثبت برای همه مردم ایران زمین باشه و این شرایط بسیار بد اقتصادی تموم بشه باسپاس
08 فروردین 1403 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Perfumex مهریار

9
رایحه
8
ماندگاری
5
پخش بو
9
طراحی شیشه
خب و اما بلو د شنل پرفیوم. نسخه ی بالغ بلو د شنل معروف و البته کم هیاهو تر. مدتها در یوتیوب در مورد عطرها یادمیگرفتم و نکته ی عجیب و جذابی در ذهنم موند،یه عطر باز میگفت :بهتره که کشف بشی تا اینکه معرفی بشی. منظور؟ قرار نیست یه عطر اونقدر پخش بو داشته باشه که بری تو یه اتاق و همه رو مات و مبهوت خودت کنی! قرار نیست یه عطر با کلاس ،صفت showman بودن رو در کسی تقویت کنه. و حداقل‌ به نظر من این تعبیر درستی از کاربرد عطرِ. بلو د شنل پرفیوم مثل یه آدم موفقه، نیازی به فریاد زدن خودش نداره،چرا که اونقدر خوب کار کرده و تلاش کرده که اونایی که باید میشناسنش. یه عطر سرسنگین و همه جانبه ولی در عین حال هم نه سبکه و نه تکراری‌ . یه آدم جا افتاده که در هیاهوی عطرهای با پخش لوی ماورایی و بی کلاس! احترام و کلاس کارش رو از سکوتش میگیره. جذاب ،با وقار و محترم.


پخش بو نسبتا ضعیف
ماندگاری خوب
رایحه عالیه
07 اسفند 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : منوچهر مسعود همایی

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
بعد از تجربه یک سال استفاده از عطر باید بگم اول که تنها عطریه که خسته کننده نیست برام و سردرد نمیگیرم
بنظرم برای فصل خنک و معتدل خوبه و سرمای زمستان اصلا جواب نمیده ماندگاریش خیلی خوبه ولی پخش بو متوسطی داره
01 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : احمد شجاعی پدرام محمدی
من این عطر رو دارم . و عطر امضایی منه تمام کلاسمون به محض ورود من به کلاس باز میپرسن .بازم شنل زدی
چون در هفته حداقل سه روز پشت سر هم میزنم این بو تو ناخودآگاه ذهنشون مونده
28 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : منوچهر مسافر

8
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
بلوشنل پارفوم
عطری خنک و دلنشین.ابتدای اسپری با فوران لیمو ترش،ترنج و کمی نعناع آغاز میشه که با استشمامش همه سینوس های پیشانی باز میشن.پس از چند ساعت که از عمر عطر میگذره یه رایحه دلنشین چوبی به مشام میرسه.به قدری این قسمت از عطر برای من زیباست که مدام محل اسپری رو استشمام میکنم.این عطر پخش بوی جالبی نداره،حدود چهل دقیقه به اندازه یک دست پخش بو داره،ولی ماندگاری قابل قبولی از خودش به نمایش میذاره.
یه ابتکار به خرج دادم و بلوشنل رو با جگوار گلد لایر کردم(ضمن عذر خواهی از عطرسازان دو عطر مذکور) تا این نقیصه برطرف بشه.
5پاف بلوشنل رو با 5پاف جگوار گلد را در نقاط مختلف بدن و لباسم اسپری کردم.در کمال تعجب یه رایحه دلنشین بدست اومد با پخش و ماندگاری عالی،که حتئ چند نفر اسم عطرم رو ازم پرسیدن.به هر ترتیب بلوشنل عطری است چهار فصل،با رایحه جذاب و گیرا،ولی با این قیمتی که داره خریدش به خودتون و بضاعت مالی شما برمیگرده.
برقرار و مانا باشید
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : کورش اچ nazanin
واقعاً آدم گیج میشه نظرات رو در مورد پخش این کار اینقدر متفاوت میبینه نمی‌دونم با چه معیاری شما نمره پنج و بعض دوستان نمره هشت میدن به هر حال یک عطر واحد هستش و نمیتونه اینقدر نظرات ضد و نقیض داشته باشه دقت کنید که داریم از پخش میگیم نه تفاوت نظر در رایحه هر چقدر هم که دوستان در شرایط یکسان تست نکرده باشن بازم این حد از اختلاف فنی و تخصصی نیست و دیگران رو به اشتباه میندازه
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir بابک
درود بر شما
البته مطمئنأ خود شما به این موضوع واقف هستین که امتیاز دادن به پخش و ماندگاری برای هر شخص متفاوته.مثلا کسی با چهار اسپری در یکساعت به پرفورمنس یه عطر نمره میده ویکی با ده اسپری ارزیابی میکنه.خب طبیعیه که اختلافی در نتیجه دقیق حاصل میشه که با گذشت زمان و تعداد زیاد استفاده کننده گان و شرکت در نظر سنجی،تا حدودی این اختلاف آرا به حداقل میرسه.شما اگه در سایت فرگرانتیکا مراجعه کنید میبینید که حداکثر برای پخش بوی این عطر متوسط به پایین در نظر گرفتن.
به شخصه برای عطری مثل مگاماره نمره 10 رو در نظر میگیرم،یا برای عطر ایسی میاکه بلو نمره 8,و همینطور به الور هوم اسپورت اکستریم نمره 7 میدم،خب طبیعیه شنل بلو از این سه عطر نمره کمتری میگیره،و اگه بخوام به بلو شنل نمره8بدم به نظر میاد یه مقدار اغراق کرده باشم.
مانا و خوشبو باشید.
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : میثم شفیعی مهدی ابراهیمی
ممنون از توجه شما
بله اگر رفرنس پخش رو غولی مثل اورتو پاریسی مگاماره بگیریم بلو شنل پرفیوم پنج هم واسش زیاده ولی عرض بنده اینه که به هر حال اگه کسی رایحه این شنل رو دوست داشت و خواست یک پخش معقول واسه حضور در یک مجلس اونم در حد دو متر توی حدود چهار ساعت بگیره اصولاً شدنیه و اگر آره پس بگین این خروجی با چند پاف از شنل گرفته خواهد شد
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی سالار كلوچه
درود بر شما
بنده چند هفته پیش منزل یکی از دوستان میهمان بودم،قبل از ورود 13پاف از این عطر را روی لباسم اسپری کردم.به محض ورود چنان بازخورد های خوبی گرفتم که به وجد اومدم.همه شروع کردن به تعریف و تمجید از بلو شنل.تا حدود یک ساعت رایحه به وضوح به مشام می رسید،ولی بعد از این تایم رایحه فروکش کرد و فقط خودم متوجه عطرم میشدم.ولی در مقابل ماندگاری خوبی داره،نزدیک به 24ساعت ماندگاره.
بلو شنل پرفیوم،رایحه فوق العاده جذاب و گیرایی داره.امکان نداره کسی در مقابل این عطر واکنش منفی نشون بده،مگر اینکه سلیقه خیلی خاصی داشته باشه.
عطری چهار فصلی است،با هر پوشش و استایلی ست میشه.در هر موقعیتی هم قابل استفاده است.
کلأ عطری است که به اصطلاح آچار فرانسه است.
فقط به نظر من مناسب فضای باز نیست و چندان مورد توجه قرار نمی گیرید.
در آخر بهترین کسی که میتونه تو انتخاب عطر کمکتون کنه خود شما هستید،اونم با تست عطر مورد علاقه تون.
به هر صورت امیدوارم هر عطری خریداری میکنید به شادی و دل خوش استفاده کنید.
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : کورش اچ وحید اینتنس
ممنون از وقتی که گذاشتید امیدوارم به شادی استفاده کنید
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Dr.J Jamal nazemi

با سلام
حدود ۸ سالی هست که یکی از این سه عضو دوست داشتنی بلو د شنل رو مصرف میکنم. هر سه ورژن edt , edp و parfum رو داشتم.
همچنان بنظرم راحت ترین عطر برای استفاده هست. نیاز به پوشش و استایل خاصی نیست. با هر پوششی و هر فصلی میتوان رفت سراغش.
اگر شما هم هایپ شدن و تکرار رو بد نمیدونید، حتما ارزش تست و خرید رو داره.
در مورد تفاوت سه ورژن :
edt : سیتروسی تر، پخش بیشتر و روی‌ پوست من ماندگاری کمتر، برای فصول گرم مناسب ترین ورژن هست، من رایجه این ورژن رو بیشتر از همه دوست دارم ( شاید چون اولین باتلم ۵۰ میل از edt بوده و خاطرات خوش اون زمان رو یاد آور میشه برام.)
edp : پخش کمتر اما همان میزان ماندگاری را روی پوست من داره، این ورژن چهار فصل هست.
parfum: اگر دو ورژن قبلی رو دارید، این نسخه را با احتیاط تهیه کنید، رایحه کلی شبیه هست اما واضحا چوبی تر شده. بلایند بای کردم و خب اولش خرد تو ذوقم اما استفادش در فصول سرد و ماندگاری واضحالا بالاترش نسبت به دو نسخه قبلی رضایتم رو جلب کرد.
پایدار باشید
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : کامبیز سخی حسین رفیعی

X
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
خیلی از دوستان میدونین که شنل به این معروف هست که از بین تمامی برندهای دیزاینری از بیشترین مواد طبیعی استفاده میکنه که این عدد معمولا یک سوم مواد طبیعی و دو سوم مواد سنتتیک هست و توی این عطر به خصوص نزدیک به نصف نصف میشه. استفاده ی صد در صد از مواد طبیعی وجود نداره چرا که خیلی از مواد طبیعی با هم و با پوست واکنش نشون میدن و همچنین بوهای طبیعی خالص همیشه باب میل نیستن و استفاده از بعضی بوهای طبیعی مخصوصا حیوانی ها در خیلی از کشورها غیر قانونی هستش. همچنین از طرف مقابل فقط استفاده از بوهای سنتتیک کار رو بی کیفیت میکنه. باید توازنی بین استفاده از مواد وجود داشته باشه.
در ادامه این نکته رو بگم که عطرهای شنل برای بازارهای غربی تولید میشن و معمولا پخش بوی کمتری دارن و ملایم تر هستن در حالی که کشورهای خاورمیانه به بوهای قوی علاقه دارن. خیلی از برندها مثل دیور مدل هایی ارائه میدن که این بازار رو مورد هدف قرار بده مثل سواژ الکسیر یا هوم اینتنس ولی شنل این کار رو نمیکنه.
من به شخصه این کار شنل رو از تمامی کارهای دیگه اش بیشتر دوست دارم و به نظرم برای یک عطر روزمره از بهترین انتخاب های ممکن هست چرا که هم ماندگاری داره و هم با کیفیته و همه پسند، پخش بوی متوسطی هم داره. ولی گرونه.
پخش بو:‌ متوسط. ۴ پاف نیاز هست.
ماندگاری: ۴ الی ۶ ساعت
بویایی: عطر تابستانه و همه پسند، نمیشه با این عطر اشتباه کرد چرا که هر جایی بزنی خوبه. کار، مهمونی، دانشگاه و هرجایی فکرش رو کنی. بعد از خشک شدنش هم یک بوی عالی ازش میمونه. درسته کاری مثل YSL Y بوی مشابهی داره ولی از لحاظ کیفیت این یک سر و کله بالاتره (قیمتش هم که همین رو میگه) و چون مواد طبیعی بیشتری داره کپی کارها خیلی سمتش نمیرن. من به شخصه سواژ الکسیر رو بیشتر دوست دارم ولی چون بوی خیلی قوی داره نمیشه مثل این راحت ازش استفاده کرد.
بلایند بای؟ کاملا. مخصوصا اگر به دنبال یک سیگنچر سنت هستین و میتونین از لحاظ مالی از پس خرید مجددش بر بیایین. اگر هم میخواین اولین شنل رو تهیه کنین این بهترین انتخاب برای شروع هست.
17 بهمن 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو آرش علیلو
سلام بین سه نسخه پارفوم دی پارفوم و تویلت همین و پیش نهاد میدید؟
19 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : X
نظر من edt
19 بهمن 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : منوچهر مهدی ابراهیمی
سلام. من به شخصه پارفوم رو پیشنهاد میدم.
هرچقدر به سمت پارفوم حرکت میکنیم عطرها ملایم تر و به زبانی بالغ تر میشن و هرچند که اون پخش بوی اولیه کم میشه ولی ماندگاری و پخش بوی بلند مدت بیشتر میشه.
برای این عطر تفاوت قیمتی هم بین این مدل ها واقعا ناچیزه. توی ایران هم مورد پسندتره.
19 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهدی ابراهیمی مسافر
پرفیوم عالیه
31 تیر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Shaghayegh

9
رایحه
8
ماندگاری
5
پخش بو
9
طراحی شیشه
گشتیم و گشتیم و باز به تو رسیدیم!

خب آره، توسکان عطر جسوریه، امواج اپیک با کلاسه، مارلی لیتون شاهزاده ست، مون بلان لجند ساموراییه، اکوا د جیو پروفومو یه کاپیتان کشتیه که خیلی جسور و جذابه، امواج اینترلود میتونه خود شاه باشه، پگاسوس شوخ و سرحال و سر زبون داره، دیور هوم با جذبه ست. دیور ساواج خوش برخود و با هیجانه . دانهیل آبی با حوصله و آرومه . ورساچه پور هوم با نشاطه، و... و... و...


اما کمتر عطری رو پیدا می‌کنید که بهتونه باشید ۳ تا ویژگی رو در خودش جمع کنه

اصالت ، لیاقت و جنتلمن بودن.

و با کمال احترام و با وجود اینکه عطری همه پسند ، بسیار خوش پوش و تقریبا مناسب برای همه ی شرایطه به هرکسی و در هر پوششی نمیاد.

یه جورایی باید بشینه مثلا فرض کنید شلوار بگی یا شلوار جین پاره با پیراهن ۳ ایکس لارج... میشینه به بلو د شنل؟؟؟

24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا MAHMOUD

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
ضمن تشکر از سایت عطرافشان جهت راهنمایی و پیشنهاد نسخه پرفوم و ارسال سریع و مرتب و اصالت محصول واقعا هر چی بیشتر میگذره بیشتر عطر رو دوسش دارم تغییر نت رو قشنگ میشه حس کرد ابتداش خنک و فرش هست و بعد کم کم به چوبی تغییر میکنه و واقعا کیفیتش هم خوبه و ماندگاری یک روز رو قشنگ داره برای من که دنبال یعطر معتدل بودم واقعا راضیم
23 تیر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی فاطمه فیضی
امیدوارم به شادی استفاده کنید
لطفاً بفرمائید بگید که اگر بخوایید واسه حضور در یک مجلس در محیط بسته حدود چهار ساعت پخش خوب داشته باشه این عطر باید چند پاف اسپری کنید

و اگر مقدوره مقدار اسپری واسه محیط باز رو هم طبق تجربه بگین خیلی ممنون میشم
23 تیر 1401 پاسخ تشکر
تشکر از شما🙏🏻🌺
والا سلیقه ای هست من خودم کم رو ترجیح میدم دو پاف میزنم و بازخورد هم‌گرفتم چون نت پایانیش رو بیشتر دوست دارم بوی چوب
تا چهار پاف هم میشه اگر بخواین خیلی پخش بو داشته باشید ولی بیشتر یه حس ترشی بخاطر وجود پوست لیمو میده و خرابش میکنه بنظرم
23 تیر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
و اینکه من خودم برای محیط بسته ۲ پاف و برای محیط باز ۳ پاف میزنم
23 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
بسیار ممنونم
یعنی توی محیط بسته دو تا پاف کامل ساپورت میکنه
23 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حمید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟