Tiziana Terenzi - Sirrah

تیزیانا ترنزی سیراح

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41863
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-41863
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 390
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
19,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سیراح ستاره بسیار مشهوری در صورت فلکی مراه مسلسله است که بنا به تقدیر باشکوهش به زودی به سرخ اختر تبدیل می‌شود. ستاره‌ای جادویی که با شعله‌های مارپیچ‌اش بیرون می‌آید، و در همان جهش پیوسته و با همان درخشندگی‌اش باقی می‌ماند. رصد این ستارهٔ متحول و مارپیچ‌های شعله‌ورش مایهٔ الهام این عطر خالص شد، با آن تماس جادویی و متقاعدکننده، تازه و گرم، زیبا و حس‌برانگیز، اغواکننده و باشکوه، همه در آن واحد، که از همان لحظهٔ اول در گردبادی از احساسات متفاوت همانند مارپیچی به دورتان حرکت می‌کنند. دیگر نمی‌توان از رایحه‌های کلاسیک این محصول سخن گفت، زیرا ذراتش در تعقیب یکدیگرند، مغلوب می‌شوند و سپس به ترتیب محو می‌شوند تا مجدد بر خود غلبه کنند، بازی پیوستهٔ قایق باشک. بدین ترتیب، دسته‌ای موجی و حسی از رایحهٔ میوه‌های باستانی و کمیاب همانند به، که با نیش میوه گل ساعتی آمیخته و به‌شکلی معلق با چاشنی‌هایی مانند زعفران و دانه‌های فلفل سبز کمیاب پیوند زده‌ شده، منتشر می‌شود.
 
این دسته از رایحه‌های گلی به جهت ساختار مارپیچی و خاص‌شان دائماً بر روی نُت‌های اسمانتوس، گل محمدی و عنبر موج می‌زنند و با هل سبز ماداگاسکان و طراوت اکسیژن (مولکولی مشهور، انحصاری و جدید در مجموعه عطرهای ترنزی) شیرین می‌شوند تمام این رایحه‌ها درون و بیرون نُت‌هایی یک در میان قدرتمند و سبک از چرم ایتالیایی توأم با رایحهٔ چوب‌های گرانبها، نعناع هندی، چوب صندل و چوب غان رخنه کرده و ظاهر می‌شوند که با قدرت دلپذیر مشک سفید با ملایمت پراکنده شده و یا کر می‌شود.
محصولی که به‌سرعت شما را به گردابی با پیچک‌هایی از شعله‌های تازه و فریبنده که به‌شکلی تحیربرانگیز یکدیگر را دنبال می‌کنند، وارد می‌کند.

برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
سال عرضه 2018
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زعفران ، به ، میوه گل ساعت ، فلفل سبز
اسانس میانی کهربا، رز ، هل ، گل اوسمانتوس ، هوای کوهستان
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، چوب درخت قان
نمره کاربران
Sirrah-تیزیانا ترنزی سیراح
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
ستاره‌ای طلایه دار..... که تا فرگشت زمین در کمین است....
خزانه‌ای حیات دار..... که تا انباشت اکسیژن زمین در غنا است...
تراکمی نجوم دار.... که تا زیست باستان زمین در امتداد است...
..............
از لوکس ترین عطرهای منحصربفرد که در ابتدای بونوازی، آشنای زیست باستانی از مکان زمان انسان تداعی می‌شود. اما این زیست باستان انسانی در هر مکان زمان، جلوه‌ای متفاوت را از خودش آشکار می‌کند. جلوه‌ای که در گستره ی مکان بهاری در بستر زمان شادی و سرور، شهدی بسیار اغواگر و دنباله‌دار رومانتیکی را تداعی خواهد کرد و در گستره ی مکان پاییزی در بستر زمان اندوه و هجران، شهدی بسیار آرومانتیکی را القاء خواهد کرد.
شروعی بسیار هیجانی و شارپ میوه‌ای در تیتر بسیار غالب زعفران مرغوب که در کسری از یکبار درک کامل کوچکترین نمای ساعت شمار به روایحی شیرین گلی و چوبی ادویه‌ای در بخار سرد شیفت می‌کند که برای شامه های نژادهای ژنتیکی R1a و R1b، شاید تداعی کننده ی آیین مذهبی و سنتی باشد که شاید در غایت درستی باشد چراکه برای مکان های مذهبی جهت تطهیر به روش آیین باستانی از محصولات آروماتیک‌ و بخوری شبیه به همین عطر استناد می‌شود. ولی بعد از گذر یک ساعت از اولین لحظه ی تن‌پوش این عطر، رایحه‌ای بسیار مغناطیسی در الیاف پارچه برجای می‌ماند که شیفتگی اعتیادآور را ایجاد می‌کند. مغناطیسی از بار رومانتیکی حس عشق در 💓 پر مهر عاشق و معشوق که گویی با هر بار تپش این ❤️، گستره‌ای از حس عشق برای آنها پمپاژ می‌شود و در سیطره ی زمان، بر غنای این حس عشق افزون می‌گردد.
رایحه‌ای از اولین نگاه عاشق و معشوق بر سیما ژنتیک همدیگر که در ازدحامی از سیماها و صداها، حتی در لحظه‌ای همدیگر را پیدا می‌کنند. رایحه‌ای از اولین دیدگان گوشه چشم عاشق و معشوق بر نیمرخ همدیگر، که گویی با همین دیدگان کورسو تمام رخ همدیگر را بر لحظه‌ای درک می‌کنند. رایحه‌ای از اولین عبور بی دلیل عاشق از کنار معشوق، که گویی برای لحظه‌ای زمان ایستا می‌کند تا از ورای این عبور، عابر عاشق ردپایی از عشق جاودان را ثبت می‌کند. رایحه‌ای از اولین انتظار عاشق در گذرگاه تاریک، که معشوق با گذر از این گذرگاه، تاریکی را مهتابی می‌کند. رایحه‌ای از اولین بدرقه ی عاشق در گذرگاه معشوق، که یکنواختی از گام های عاشقانه را بر پوست سنگ‌فرش گذرگاه، نوازش می‌کند. رایحه‌ای از اولین خاطره‌ ی آخرین حافظه ی عشق، که عاشق تا همیشه مشتری خیالو آمال معشوق خواهد بود...............
عطری بسیار باکیفیت و اعلا در روایح مطهر، که طهارت عشق را در نهایت تهافت عمق عشق در 💓 عاشق و معشوق تداعی می‌کند. با ماندگاری چهار بار چشمک زدن ستارگان در آسمان مهتابی بر روی لباس، و ۱۰ ساعت روی پوست با پراکنش بسیار مغناطیسی میان، ستاره‌ای در سه ساعت اولیه ی تن‌پوش.
سپاس از همراهی بزرگواران.......
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهدی آرش
درود بر جناب آقای دکتر اسعدی نیک اندیش ونیک فطرت
قوربان وقتی ریوهای شما رو میخونم به وجد وسماع میام تمامی روایتهاتون نشان از شان و کثرت جایگاه والای انسانی وعلمی و عطری وادبی شما دارد که از ذهن و روح و روان پاکتون تراوش میکند وبر صفحه معطر عطرافشان گل افشانی میکند بازگو کردن ونگاشتن روایتهاتون بسان فاش نمودن یک معجزه هست که تمام روح و روان آدمی را به زیبایی تحت تاثیر قرار میدهد و در این محفل پاک در اذهان همگان نمود پیدا میکند برای جنابتان ارزوی سلامتی قلم وحیات و روانتان دارم وامیدوارم که قلمتان در دستان اهورایی و شفابخشتان به سایرین بندگان خالق همیشه در این محفل پرنور بچرخد وبتابد و بنگارد برای همه ی این مجموعه.
با سپاس از قلم توانمند و روایت معطرتان استاد اندیشمند💥🙏
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : JooDan شکیبا
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم سالمی پور بزرگوار از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. خوشحالم که روایت های من برای شما و سایر عزیزان این محفل عطر و عشق، مورد پسند می‌باشند و انشالله با همراهی و حمایت های شما عزیزان، تا جایی که فرصت داشته باشم و بلد باشم بر این وادی ادامه خواهم داد.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی Mehran
سلام جناب اسدی. من سوالی داشتم هالوگروپ R1b که به اروپای شرقی ربط داره در مراسم شون عود روشن می کردن ؟ فکر می کردم که هندی ها ، پاکستانی ها و افغان ها که R1a هستن این کار رو میکنن .
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کامیار فخر nazanin
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند بله هاپلوگروپ R1b و R1a احتمالاً این حافظه ی رفتاری برای روشن کردن عود را از نیاکان باستانی خودشان به ارث بردند و این نژادهای ژنتیکی در فیلوژنتیک انسانی با حافظه ی رفتاری در سیطره ی زمان به نسل‌های امروزی و مدرن، ارث رسیده است که مردمان امروزی از عود برای آرامش روان و یا در حداقل ممکن برای خوشبویی منازل یا محل کار استناد می‌کنند. من فکر می‌کنم شاید انسانهای باستان هم به ماهیت خوشبویی عود پی برده بودند که حداقل ۲۵ هزار سال قبل از خوشبویی عود می‌توانستند بهره‌مند شوند. و این رفتار معطر در طول زمان باعث ایجاد حافظه ی رفتاری در حافظه ی ژنتیکی انسانهای باستان شده است که با نسل پروری در طول زمان، باعث انتقال این حافظه‌ی ژنتیکی به انسان‌های امروزی شده است و شاید همین امر باعث میشه تا برخی نژادهای ژنتیکی انسان نسبت به برخی رایحه‌های معطر مانند عود، حافظه ی آشنایی را برایشان تداعی می‌کند که باعث گرایش انسان‌های امروزی برای همان رایحه‌های معطر آشنا می‌شود. به هر حال توسعه‌ی علم فیلوژنتیک روزی منشأ تمام فیلیاها و فوبیاهای ژنتیکی انسانها را از دیرباز تا امروز، آشکار خواهد کرد....
سپاس از همراهی و عنایت شما دوست فرهیخته.....
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Dragon امیر علوانی

فضای این عطر تیزیانا ترنزی خیلی عربیه و تقریبا زیارتگاهی...بعید میدونم اینجا ازش استقبال بشه...یه عطر مُشکی، شیرین، معتدل، تا حدی گورماند ...ترکیبی از مشک و زعفرون و لیچی در بک گراندی از رز و اوسمانتوس...
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumoholic رضا عطردوست

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟