Jacsaf - Gladiator

ژک ساف گلادیاتور

مردانه
کد کالا : ATR-41783
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ژک ساف
کشور مبدأ :
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-41783
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
530,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Jacsaf Gladiator - ژک ساف گلادیاتور

از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و گرم آن می باشد از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، نارنج، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند ژک ساف
طبع گرم
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، نارنج
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Gladiator-ژک ساف گلادیاتور
رایحه
7.1
10 رای
ماندگاری
6.3
10 رای
پخش بو
6.2
10 رای
طراحی شیشه
5.8
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام و ارادت خدمت دوستان عطرافشان. به نظرم عطرهایی ناب تر هستند که نمیتوان برای آنها رایحه مشابهی پیدا کرد. ادوکلن مشابه، اون بینظیر بودن کار اصل رو هم زیر سوال میبره. ببینید چه شاهکاری بوده دریک نسبتا ارزان که هیچ مشابهی نداره و فقط دریک اون بو رو میده. در حالی که اونتوس و هرمس گران و قابل احترام، کلی مشابه دارن. من دو نسخه از گلادیاتور در سال ۹۶ به قیمت ۵۵ هزار تومن تهیه کردم. نسبت به قیمتش هم خوب نبود. چون همان سال آزارو پور هوم ۱۰۰ هزار تومن قیمت داشت. شیشه ای سنگین وزن و بد قواره و رایحه ای شبیه به تق هرمس، اونم به خاطر نت لیمویی که داره. در واقع در ابتدای اسپری کردن تق هرمس نت هایی از آن خارج میشود که قابل قیاس با گلادیاتور و دیگر مشابهاتش نیست. ماندگاری و پخش بسیار کم برای من حتی با ۱۰ پاف و در کمال حیرت ماندگاری و پخش بسیار خوب تقریبا ی نصفه روز برای شخصی که بهش هدیه دادم با ۲ پاف. شاید باور نکنید و خودمم در حیرتم. یکبار هم به ایشون سیگار کماندر هدیه دادم که با دو پاف کولاک کردو تا ۵ - ۶ ساعت بوش میومد. اما با ۲۰ پاف هم به خودم، انگار آب خالی به خودم اسپری کردم و یک بوی بسیار خفیفی از ده سانتیمتری ام پخش میشد. اینجاست که ثابت میشه بعضی عطر و ادوکلنها روی هر پوستی ماندگاری و پخش متفاوتی داره. بعضی عطرها هم اینگونه نیستند مثل مکسی یا سیلورسنت رو تو هر فصلی و به هر کسی بزنید همون کیفیت رو دارند. این هم تجربه من از گلادیاتور بود. در کل به نظر شخصی ینده ارزش خرید نداره.

[EDITED] 1402/06/15 23:21
15 شهریور 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Golnoosh آریو

من عاشق‌ رایحه تق هرمسم، بنظرم اگه‌ زیاد روی این عطر ریز بشیم یه مقدار چوبی تر از تق هرمسه! و شاید بهتر باشه بجای ادوتویلت تق هرمس،بشه گفت بیشتر نزدیک پرفیومشه. رایحش رو میپسندم
اما ماندگاری بسیار افتضاح‌
حیف از رایحه
08 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : کاید امیر Dragon

4
رایحه
4
ماندگاری
3
پخش بو
3
طراحی شیشه
در یک کلام فاجعه. با بیست تا پاف ماندگاری در حد نیم ساعت؛ پخش بو هم در حد پنج دقیقه و فاصله ی یه وجب!
28 خرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کوروش فریده.م

سلام دوستان عطرافشانی گل ، مدتی غیبت داشتم و دوستان در اپلیکیشن ایناستاگرام پیام های زیادی دادن و احوال کوچک را پرسیدن . اشک شوقی سرازیر شد اون لحظه که تقدیم همه ی شما عزیزان . میریم سراغ عطر . عطر گلادیاتور ظاهری جذاب و رایحه ای حدود ۸۷ درصد شبیه تق هرمس هر چند خود تق یچیز دیگست ولی اینم بد نیست من دوستی دارم بنام عادل که عاشق این عطره
24 فروردین 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی sarah

با سلام ، نمیدونم چرا این ادکلن ( یا در واقع همون تق هرمس ) رو تو ایران ادکلن گرم میشناسن !؟ تا اونجایی که میدونم و تو سایت fragrantica هم نگاه کردم بیشتر بوشو تند و مرکباتی میدونن و 4 فصل میدوننش ! حتی جالبه تو سایت fragrantica رتبه بهار و تابستونش از زمستون بالاتره ! یعنی از نظرشون بیشتر مناسب بهار و تابستونه تا زمستون ! ولی من همیشه دیدم تق هرمس رو تو ایران ادکن گرمی میدونن ! اگه کسی دلیلشو میدونه بگه ؟ مخصوصا جناب سخی بزرگوار
21 فروردین 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin علی رشوند
سلام.
این کپی از هرمس رو نمیشه با خود تغ هرمس یکسان دونست.

اما به طور کلی، اکثر کاربران فراگرانتیکا از کشورهای اروپایی و آمریکا هستند که هوای تابستون برای اکثر اونها مثل هوای بهار و پاییز ما محسوب میشه. در نتیجه تصور ما از فصلها کمی متفاوت هست با اونها.

در مورد تغ هرمس هم، نسخه ادتویلتش کمی خنکتر از نسخه پرفیومش هست.
21 فروردین 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سینا آتش پنجه nazanin
دوست عزیزم جناب محمد ا...
سلام
در ابتدا دو نکته را عرض کنم
گلادیاتور دو نوع دارد
و نباید خیلی جدی با تق هرمس مقایسه شود .

و اما برداشت ها از گرمی و معتدلی ی این عطر و کلا عطرها ، کمی هم سلیقه ایست به این معنی که سلیقه و برداشت هر شخص میتواند متفاوت باشد و خیلی چیزها در این برداشت ها دخیل است .
مثلا :
همین الان و در همین فصل این عطر را به چهار نفر که در گوشه و کنار ایران هستند بدهید و آنوقت با حیرت میبینید که هر کدام در مورد اعتدال با گرمی ی آن نظراتی گوناگون و گاها معکوس هم خواهند داد !
چون ایران چهار فصل است . همین الان یکجا میوه برداشت میکنند ، یکجا زیر کرسی اند و برفها را از پشت شیشه میبینند ، یکجا کولر روشن است و عرق میریزند و یکجا از بهار لذت میبرند !
این برای همه ی عطرها و همه ی دنیا صادق است .
من وسط مرداد ماه در حالیکه کولر ماشین روشن بود وارد تونل کندوان شدم و وقتی از آنطرف خارج شدم زمستان بود !!
کولر را خاموش و بخاری را روشن کردم و از سرما میلرزیدم !
به فاصله ی پنج کیلومتر و پنج دقیقه !
معنی اش این است :
اگر گلادیاتور زده بودم این طرف تونل بازخوردی داشت و آنطرف بازخوردی معکوس !
و
دیگر اینکه نت شمعدانی گرم است .
غلظت و قدرت آن در عطر ، و در برابر دیگر نت ها که خنک اند تاثیری متفاوت دارد .
تولیدات قبلی را که من دو شیشه دارم گرم بودن را توجیه میکند . در آنها نت شمعدانی از قدرت میچربد به دیگر نت که خنک اند .
شنیده ام که تولیدات جدید متفاوتند اما تست نداشته ام .
هر چند قیاسی نامربوط است ( این کجا و آونتوس کجا ) اما اگر شنیده باشی :
آونتوس هر سال با دیگر سالها متفاوت است !
هرگز دو آونتوس برابر ندیده اید مگر اینکه هر دو مربوط به یک سری و یک سال و یک تولید باشند .
هر ساله کیفیت مواد مصرفی متفاوت است .
این مثال را برای عطرهای اصیل زدم که بگویم حتی یک عطر علاوه بر اینکه در هر گوشه از کشور ما در آن ِ واحد میتواند متفاوت فهمیده و درک شود میتواند خود هم متفاوت تولید شود .
در مورد گلادیاتور هم غلظت اسانس حرف اول را میزند در برداشت و ادراک آن . و باخبریم که هرساله بدلیل موارد اقتصادی غلظت عطرهای این برند دستخوش تغییرات شده اند .
نتیجه ی کلی :
در دنیای عطر همه چیز محتمل و ممکن است !
ممکن است شنیدن قضاوتی برای ما عجیب باشد اما وقتی برویم و دقیقا در شرایط کسی که آن نظر عجیب را صادر کرده است قرار گیریم خواهیم دید عجیب بودن نظر رنگ میبازد و مدروک میشود .
مهم این است :
شما ازین عطر چه برداشت کردید .
شاید این عطر در این برهه از سن و زندگی ی شما و با این خصوصیات و سلیقه ای که اکنون دارید ، بهترین باشد برای شما .
اما دو سال دیگر برای خود شما اینچنین نباشد !
پس مهم این است :
اکنون از عطری که به شما نزدیک است نهایت لذت را ببرید و روزگار را با همراهی ی او سپری کنید تا لحظاتتان رنگین تر ، شاداب تر ، معطرتر و زیباتر شود .
ما از عطر همین میخواهیم .
و اگر به نظر دیگران تکیه و توجه کنیم ، چون سلائق ، سن و برداشت ها متفاوت است ، اگر دیوانه نشویم حتما سرخورده و حیران و گیج میشویم و پاسخ این پرسش هرگز نخواهیم یافت که :
پس کدام عطر خوب است ، عطری که هیچکس ازو شکوه نکند ؟!
ببخشید که بیش از پرسش ات پاسخ دادم !
انشاله از عطر خودت نهایت لذت را ببری که این مهم است .
موفق انشاله
21 فروردین 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : کاید امیر عباس بهرامی
ممنونم از دو دوست بزرگوار که وقت گذاشتن و پاسخ دادن ، البته من نمیخواستم بحثو پیچیده کنم ، میخواستم خیلی ساده این موضوع رو بدونم ، جناب سپهر حرف شما درسته و این کپیه ( شاید اصلا باید این سوالم رو تو صفحه ادکلن اصلی میپرسیدم ) چون سوالم در واقع در مورد تویلت ادکلن اصلی بود به خاطر اینکه گلادیاتور از روی اون کپی شده اینجا پرسیدم ، در مورد دمای هوا کشور ها کاملا حق با شماست ولی ببینین چیزی که جالبه اینه که رای تابستون و بهار سایت fragrantica از زمستون بالاتره اگه این ادکلن گرم بود باید رای زمستون بالاتر بود ( حتی تو کشور های سرد ) ولی خب به نظر میاد اونا اینو بیشتر متعدل میدونن ، جناب سخی توضیحات کامل و زیبایی دادین ، من بیشتر منظورم این بود انگار به این ادکلن بیشتر تو دنیا به عنوان ادکلن معتدل نگاه میشه ( با نت های چوبی مرکباتی و تند ) ولی تو ایران کاملا گرم ! همین سایت عطر افشان هم زده گرم در صورتی که شاید تو همین ایران همه بشه معتدل حسابش کرد . بازم ممنون از دوستان
22 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی رشوند سعید بجنوردی
جناب آقای محمد،
بعضی عطرها هستند که اصطلاحا میگن معتدل هستند. مثل همین تغ هرمس. که در این صورت بهترین زمان پوشیدنشون در هوای معتدل بهار یا پاییز هست. یعنی هم توی اوج گرمای تابستون اذیت کننده میشن و هم توی اوج سرمای زمستون.
حتی اگر بیشتر بخواید ریز بشید، از بین عطرهای معتدل بعضیهاشون رو برای بهار توصیه میکنند (معمولا گلی، و یا عطرهایی که نوعی حس طراوت، چوب تر، رطوبت... رو دارند) و بعضی عطرهای معتدل برای پاییز بیشتر توصیه میشن انواعی از وتیور، ادویه، چوب خشک و عود ...
)
و باز هم بخواید بیشتر ریز بشید، بعضی عطرها در هوای روز (که باز هم صبح تا ظهر میتونه متفاوت از بعد از ظهر باشه) و بعضی برای شب بیشتر مناسب هستند.

باید خودتون بهترین زمان استفاده از عطر مورد نظرتون رو پیدا کنید. مثلا در یک زمان و یا مناسبت خاص ببینید دلتون به سمت کدوم عطر متمایل هست. یا برعکس برای یک عطر خاص بینید دلتون میخواست الان چه موقع سال و چه موقع روز بود.


من خودم گاهی وقتا که میرم طبیعت گردی، بسته به زمان سال و موقع روز و دمای هوا، عطرهای متفاوتی استفاده میکنم یا حتی گاهی دو سه تا شیشه دست ریز از عطرهای مختلف میبرم برای تجربه حسهای متفاوت در زمانهای متفاوت از روز
22 فروردین 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : nazanin ارژنگ بوترابی
دوست عزیز محمد ا...
سلام
اگر دقت کنید در عطر تق هرمس تعادلی را احساس میکنید بین نتهای خنک و گرم .
شمعدانی قدرت زیادی دارد در تق هرمس و بازتاب آن حسی گرماگون دارد .
از سویی جمعیت نت های خنک هم قدرتمندند
همچون مرکبات ، خس خس و سدر در صدر آنها .
حال برداشت بر میگردد به عرایض قبلی ام .
اگر مخاطبین اش تابستانی خنک را تجربه کنند قدرت نت های خنک عطر بیشتر شده و بر نت های گرم میچربد و اینچنین میشود که عطر بسیار لطیف و بیشتر بهارپوش و تابستان پوش میشود .
اما در ایران که خصوص اخیرا هوا گرم است پوشیدنش در تابستان با توجه به قدرت نت های گرم خصوص شمعدانی توجیه ندارد و بیشتر مدل فرش این عطر متقاضی دارد .
بدون شک کسیکه هر دو مدل را تجربه کند ( تق هرمس و تق هرمس او فرش ) خود تق را گرمتر میبیند و آنرا مناسب فصل سرد طبقه بندی میکند و فرش را خنک و مناسب فصل گرم .
سلیقه ایست ، چنان که من برخی اوقات در فصل تابستان اینترلود میپوشم !!
دلم برایش تنگ میشود !
شکایتی هم دریافت نکرده ام بابت اش .
موفق باشید انشابه
22 فروردین 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : عباس بهرامی nazanin
بازم ممنون از پاسخ دو دوست عزیز ، البته من خودم تق هرمس نداشتم فقط تستش کردم ، ولی جدیدا این گلادیاتور رو گرفتم به نظرم بوش خیلی شباهت داره به کار اصلی ، من ازش بوی مرکباتی و تند حس میکنم که همینطور که شما هم گفتین معتدله ، به نظرم برای بهار و پاییز عالیه و حتی به نظرم تو تابستون هم میشه ازش استفاده کرد ( البته این نظر منه درباره بوش به خاطر اون بوی لیمویی که داره ) ، سپاس
25 فروردین 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامبیز سخی ابراهيم عباسی راکی

چون از علاقمندان تق هرمسم همیشه تستی از مشابهاتش میکنم. توی مشابهاش در برندهای ارزان البته حدود هفت هشت سال پیش این کار موفق تر بود. اینقدر که گفتم خوبه یکیش رو داشته باشم. هرچند متفاوت با هرمسه اما خودش هم خوش رایحه اس. دوستانی رو که هرمس دوست دارند رو راضی میکنه.
شادوخوشبو باشید
11 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Mehran
سلام بوی تق هرمس چجوریه من از بوی گلادیاتور خوشم میاد ماندگاری و پخش بوی تق هرمس در چه حده
20 اسفند 1399 پاسخ تشکر
دوست عزیز آقا سجاد
من حدود پنج سال پیش این کار ژاکساف رو گرفتم نمیدونم آیا هنوز همونجور هست یا نه . هنوزم همونطور کامل دارمش. استفاده نکردم فقط همونطور که گفتم همه مشابهات هرمس رو یا خریدم یا تست کردم. هیچ کاری شباهت کامل به هرمس رو نداره. هرمس روایحش شفافه . یه عطر شناس میفهمه که شما هرمس زدی یا مشابه اش رو زدی. اما اگر ماندگاری عطر برات مهمه گلادیاتوری که من خریدم شاید ماندگارتر هم باشه.کمی هم رایحه خاص هرمسی خود چوب حتی شدیدتره. بوشم شباهت داره .اما شفافیت وترتیب نتی هرمس رو نداره. مشخصه که از خانواده هرمسه. و قیمتش مناسبه. اگه اهل لذت بردن از بوی خوشی و این رایحه خاص از چوب رو دوست داری هرمس رو بخر و قبلش تست هم داشته باش اما اگه میخوای خوشبو باشی و این رایحه رو دوست داری گلادیاتور بخر . این رو بدان دوست عزیزم هیچ کپی یا مشابهی برابر اصل نیست. هیچ . اما عطر گرون شده متاسفانه. من خودم دیگه نخریدم. اگه اوضاعمون درست شد با وانت بار میرم میخرم ! اگرم ادامه داشت صبر میکنم. چی بگم ؟
امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم. گلادیاتور ازهمه مشابه های رایج درون بازارش بهتره .
شادو خوشبو وموفق باشی
21 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کاید امیر عباس بهرامی
پیرو نظر شما استادِ عزیزم، اخیرا تست کردم کیفیت خوبی داشت البته نسخه قدیمی که شما دارید رو تست نکردم و ندیدم، فقط متوجه تغییراتی در نت میانی شدم که کمی مرکباتی تر شده، در نت اولیه حدود ۹۰ درصد به تق هرمس شباهت داشت، به لحاظ پخش و ماندگاری هم عملکرد خیلی خوبی داشت حدود ۸ ساعت ماندگاری و سه ساعت پخش بوی خوب، هنوز هم بهترین مشابه تق هرمس هستش بنظرم، که البته دانش عطر من در برابر شما نقطه ای کوچک در کهکشان هم نیست. فقط خواستم به دوستان اطلاع بدم که کیفیت بالایی داره نسخه های جدیدش(با اینکه نسخه قدیمی رو تست نکردم و هیچ تصوری ازش ندارم)
28 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ کامبیز سخی
جناب عسکری عزیز
سلام و از لطفتون سپاسگذارم
سواد من بیش از شما نیست دوست جوان ام
به زودی به راحتی مرا پشت سر خواهی گذاشت با کمی کوشش
و اما من برخی از کارهای ژکساف را بد ندیدم . برای شروع خوبند . از اسانس های درجه ی کیفی ی خوب استفاده میکند . ساده است و فقط بر تلورانس غلظت فعالیت میکند . عطرهایی ساده و بدون پیچیدگی .
برخی از کارهایش خوب از آب در آمده . حال چرا ؟
چون عطرهای مادر هم ساده بوده اند !
و این همراه با کیفیت مطلوب اسانس ، باعث حصول موفقیت در آن عطرها شده ست .
بدون شک از پس عطرهای دارای پیچیدگی بر نمی آید .
برای شروع خوبند از نظر من .
انشاله موفق باشی در عطربازی دوست جوان ام .
28 آبان 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Mohamad
سلام جناب سخی؛ ایام به کام. حرف شما برای من سنده؛ چشم بسته سفارشش دادم. ممنون از نظرات گرانبهاتون.
14 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی کامبیز سخی
دوست عزیز این کار و من جیبیشو داشتم تا یه ساعتی بوش بدک نبود اما بعد یه ساعت بوی پلاستیک سوختع میگیره. تازه همسرم هم سردرد میگرفت اون چندبار که زدم. من که انداختمش دور.
14 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سعید ون ورنبرگ
برادر، با تریلی 18 چرخ از روم رد شدی :)
15 فروردین 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Bane
اشکال نداره خودم هم سینه سوخته‌ی این بلایندبای ها هستم ☹☹ یعنی شاید تا الان دو سه تومن ریختم دور ☹☹به جاش تجربه میشه ادم دستش میاد چی بگیره چی نگیره . باز خداروشکر این عطر خیلی گرون نیست . چیزی که یاد گرفتم اینه کلا ایرانی و اماراتی نخرم ( البته تک و توک کار خوب شاید پیدا بشه ) چون میدونم خیلی از کامنتا و نظرات عجولانست . بهترینش اینه که ادم پولاشو جمع کنه عطرای سیف بخره.
16 فروردین 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran علی رشوند
این عطرو امروز امتحان کردم، بوش اونقدا هم بد و زننده نیست اما از اون بوهاییه که با مذاق من سازگار نیست. بوش من رو یاد اوایل دهه هفتاد میندازه! کلا رابطه ی خوبی با عطرای گرم ندارم و اکثرشون برام سنگینن. فقط عطر گوچی پور هوم که سال 94 داشتمش یه حس خوبی بهم میداد.
16 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Bane

با سلام،رایحه ای بسیار شبیه به تق هرمس
05 آذر 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟