ESCADA - Desire Me

اسکادا دیزایر می

زنانه
کد کالا : ATR-31166
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای شیرین
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : اسکادا
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-31166
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بعد از یکسال از تولید نسخه اینکردبل می شرکت اسکادا اینبار بفکر تولید محصولی خارق العاده و بسیار بسیار شیک و زیبا افتاد تا رایحه ای مخصوص خانمهای جوان مدرن و کسانی که دوست دارند در مرکز توجه باشند تا با پخش بالای این عطر همگان را به خود جلب کنندٰ ان محصول میتواند خاطرات بیادماندنی را در ذهن بسپارد چرا که رایحه فوق العاده آن بهیچ وجه از ذهن خارج نمیشود. این محصول در سال 2009 وارد بازار شد.

«دیزایر می» ماجرای عطر «اینکردیبل می» را در جهان عطرها ادامه می‌دهد. این عطر که شدیدا مایه‌های اغواگرانه دارد، آمیزه جذابش را از نت‌های مرکباتی تلخ‌وشیرین و درخشان می‌گیرد و برجستگی ویژه‌ای به مایه‌های باطراوت نارنگی ماندارین می‌بخشد. نبض گیرای این آمیزه هم از عصاره‌های نت‌های میانی سرچشمه می‌گیرد که از پیوند میان گل صدتومانی و ترکیبات سبز باطراوت به‌وجود آمده‌اند.

نت‌های گل‌فام، ترکیبات سبز و باطراوت توانسته‌اند که ردی زنانه را در کنار نت‌های اسرارآمیز، کمیاب و میوه‌ای خلق کنند. نت‌های پایانی هم با رایحه خوراکی‌های شیرین و دلپذیر شناخته می‌شوند: تیرامیسو، قهوه، کلوچه‌ها و رایحه خاص چیزکیک در کنار رگه‌های ظریفی از شکلات تلخ که همگی گرما و هوس‌انگیزی ویژه‌ای را برای مدت‌زمانی طولانی روی پوست شما به‌وجود می‌آورند.

«دیزایر می» بطری زیبایی به شکل همان ادیشن‌های قبلی دارد، اما بدنه آن با زرد طلایی رنگ‌آمیزی شده و درپوش آن هم سیاه است. این بطری از نظر نمادین به شیوه‌ای طراحی شده که ساختار کلی‌اش یادآور لوگوی کمپانی اسکادا باشد. «دیزایر می» در قالب ادو پارفیوم و در اندازه‌های 30، 50 و 75 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد.

عطرافشان استفاده از این رایحه باطراوت را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند.

برند اسکادا
طبع معتدل
سال عرضه 2009
گروه بویایی گلی میوه ای شیرین
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، مرکبات ، نارنگی یافا
اسانس میانی ترکیبات سبز ، گل صدتومانی، ارکیده ، پیچ امین الدوله
اسانس پایه شکلات ، قهوه ، آبنبات ، کاستارد
نمره کاربران
Desire Me-اسکادا دیزایر می
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
4
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به سحر و سلام به مدیریت :::

لطفا کمک ام کنید.

من نه موفق شدم ریحانا ربله را بو کنم نه اسکادا دیزایر می را.با توجه به الرژی دادن من در این اواخر به بلک ارکید تام فورد و میدنایت رز لانکوم و به ندرت* به لاوی است بلای لانکوم ، شما کدام یک را که رایحه ی غالب قهوه دارند را برای من مناسب می دانید؟ اینکه کدام بوی شیکتر ی دارد و همچنین بوی قهوه محسوس باشد و احتمال الرژی من به آن به صفر رسد. در بررسی ها ریحانا ربله را گرم و شیرین یافتم و اسکادا دیزایر می را معتدل شیرین......لطفا [...] هم سحر عزیز و هم کسانی که تجربه ی این دو را داشته اند نظر دهند.سپاس
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد
به فرشته.پ
من شخصـاً از کیفیت عطرهای اسکـادا چندان راضی نیستم . . تو نت هـا ، یه چیزی می بینیم؛ وقتی عطرو تست می کنیم با یه رایحه ی عجیب و دور از ذهن مواجه می شیـم (شاید هم من اشتباه میکنم ...)
ریحانا ربل ، ترکیب آزار دهنده ای نداره .. و با توجه به اینکه لا وی اِ بل هم استفاده می کنید ، نتیجه می گیریم احتمالاً با شیرینی ریحانا ربل هم مشکلی نخواهید داشت (انشــاالله).
اگر دنبال کاری استاندارد با بوی قهوه هستید، بلک اوپیوم از برند ایو سن لارن رو تست کنید (Yves Saint Laurent Black Opium).
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد

خیلی عالیه واقعا خاطره انگیزه
20 آبان 1393 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد

عطری با بوی گرم و شیرین بین 100 تا 200 که از همه مهمتر با ماندگاری بالا میخوام.لطفا راهنمایی کنید.
27 شهریور 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : ایفوریا رو امتحان کنید

با تشکر از توضیحات شما.. اگر ممکنه می فرمایید به جز کوکو چه عطرهای دیگری برای مهمانی مناسب هستند؟من کوکو مادمازل رو داشته ام. و اله و دیور ادیکت و آرمانی آیدل.. می خواستم بوی شیرین تر و خاصی داشته باشه..خیلی ممنون
12 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : هیپنوتیک پویزن، آلین و آلور سنسوال رو امتحان کنید.

عالیه....بوی مامانمه
10 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر

سلام. برای مهمانی یک عطر خوب و سنگین و موندگار مناسب یک خانم سی ساله که خیلی هم شیرین و شکلاتی مثل سی آرمانی نباشه و مثل آلین خیلی زیاد استفاده نشده باشه می شه لطفا معرفی کنید. من her از نارسیسو رودریگز و آیدیل در ذهنم هست. اگر ممکنه در مورد رایحه و پخش بوی عطرdesire me و اینکه مناسب مهمونی هست یا نه و برای چه فصلی خوبه هم توضیح بفرمایید. متشکرم
09 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد
پاسخ مدیر : سلام آیدیل بوی کاملا گلی داره، نارسیس بوی مشکی و گلی و فکر می‌کنم مناسب هستند گرچه هیچکدوم سنگین نیستند. کوکو پرفیوم بوی کاملا مجلسی داره و پیشنهاد دیگرم هست. دیزایر می رو میشه ترکیبی از روایح شیرین با شکلات تلخ و قهوه دونست که روایح مرکباتی هم درونش هست. بوی گرمی داره، برای فصل‌های سرد تناسب بیشتری داره و هم برای مجالس و هم استفاده روز مناسبه.

سلام. من اين عطر رو براي همسرم گرفتم ، هم او و هم من از اين عطر لذت مي بريم
20 مرداد 1392 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟